در این مطلب، ویدئو دکمه فشاری در Pycharm GUI | دکمه فشاری در رابط کاربری گرافیکی پایتون | دکمه را با استفاده از tkinter python فشار دهید با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:08:38
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:07,120 –> 00:00:10,300
[موسیقی]
2
00:00:11,360 –> 00:00:14,480
خوب بچه ها این من هستم از
3
00:00:14,480 –> 00:00:17,920
کانال یوتیوب فناوری پارک نلسون داروین،
4
00:00:17,920 –> 00:00:20,320
بنابراین در این آموزش ویدیویی با نحوه
5
00:00:20,320 –> 00:00:21,680
6
00:00:21,680 –> 00:00:22,720
7
00:00:22,720 –> 00:00:26,320
قرار دادن دکمه فشاری در رابط کاربری
8
00:00:26,320 –> 00:00:28,800
pycharm یا python
9
00:00:28,800 –> 00:00:31,679
آشنا خواهیم شد، زیرا می دانیم که gui معمولاً توسط
10
00:00:31,679 –> 00:00:34,399
ماژولی به نام به عنوان ساخته می شود. tkinter در
11
00:00:34,399 –> 00:00:36,399
پایتون،
12
00:00:36,399 –> 00:00:39,920
بنابراین قبل از هر چیز باید
13
00:00:39,920 –> 00:00:42,960
کتابخانههای خاصی را وارد
14
00:00:43,600 –> 00:00:46,879
کنیم، این است که ما نیز نوعی کار
15
00:00:46,879 –> 00:00:47,680
16
00:00:47,680 –> 00:00:52,160
با جعبه پیام انجام میدهیم، بنابراین باید
17
00:00:52,160 –> 00:00:54,640
ماژول جعبه پیام را نیز وارد کنیم که در
18
00:00:54,640 –> 00:00:57,039
داخل تیک enter قرار دارد، بنابراین از آن مینویسیم.
19
00:00:57,039 –> 00:00:59,920
جعبه پیام را وارد کنید،
20
00:00:59,920 –> 00:01:01,199
21
00:01:01,199 –> 00:01:04,160
22
00:01:05,760 –> 00:01:08,000
بنابراین جعبه پیام، ماژول فرعی یا
23
00:01:08,000 –> 00:01:10,320
تابع کتابخانه اصلی است که
24
00:01:10,320 –> 00:01:12,560
تیک اینتر است،
25
00:01:12,560 –> 00:01:14,960
بنابراین به این ترتیب ما این
26
00:01:14,960 –> 00:01:17,680
تابع جعبه پیام را فراخوانی
27
00:01:17,680 –> 00:01:20,560
کردهایم، اکنون باید پیک واردات را نیز بنویسیم،
28
00:01:20,560 –> 00:01:22,960
29
00:01:25,600 –> 00:01:28,640
این را وارد کنید خوب این برای وارد کردن این است.
30
00:01:28,640 –> 00:01:31,520
کتابخانه اصلی tkinter
31
00:01:31,520 –> 00:01:34,400
سپس باید
32
00:01:34,400 –> 00:01:37,360
پنجره را بنویسیم که فقط یک متغیر است
33
00:01:37,360 –> 00:01:40,320
پنجره Okay چیزی نیست جز یک متغیر برای
34
00:01:40,320 –> 00:01:44,240
ذخیره یا نشان دادن
35
00:01:44,240 –> 00:01:46,399
کتابخانه ما از
36
00:01:46,399 –> 00:01:50,240
tkinter dot tk،
37
00:01:51,439 –> 00:01:53,840
بنابراین اکنون پنجره نشاندهنده تیکت
38
00:01:53,840 –> 00:01:55,600
نقطه tk ما است.
39
00:01:55,600 –> 00:01:57,920
و این هدف از این کتابخانه است که
40
00:01:57,920 –> 00:01:59,040
می توانیم بگوییم
41
00:01:59,040 –> 00:02:01,280
بنابراین هر جا که لازم است این
42
00:02:01,280 –> 00:02:03,360
tkinter.tk را صدا بزنید،
43
00:02:03,360 –> 00:02:05,840
فقط باید پنجره را بنویسیم و بعد از آن
44
00:02:05,840 –> 00:02:08,000
فراخوانی می شود
45
00:02:08,000 –> 00:02:11,440
که باید هندسه نقطه پنجره را بنویسیم
46
00:02:11,440 –> 00:02:12,959
47
00:02:12,959 –> 00:02:14,160
48
00:02:14,160 –> 00:02:17,040
49
00:02:18,239 –> 00:02:19,680
50
00:02:19,680 –> 00:02:21,599
و هندسه نقطه پنجره در
51
00:02:21,599 –> 00:02:23,520
واقع نمایانگر است. پنجره
52
00:02:23,520 –> 00:02:26,160
اصلی رابط کاربری که
53
00:02:26,160 –> 00:02:28,400
ماژول tkinter است برای ساختن رابط کاربری مشخصا استفاده می شود،
54
00:02:28,400 –> 00:02:29,760
55
00:02:29,760 –> 00:02:32,080
بنابراین پنجره
56
00:02:32,080 –> 00:02:35,280
gui است و هندسه نقطه
57
00:02:35,280 –> 00:02:36,640
تابع
58
00:02:36,640 –> 00:02:39,519
r روشی است که برای نشان
59
00:02:39,519 –> 00:02:43,040
دادن اندازه آن استفاده می شود، بنابراین می توانیم بگوییم
60
00:02:43,040 –> 00:02:44,720
400
61
00:02:44,720 –> 00:02:47,280
متقاطع 300 خوب است.
62
00:02:47,280 –> 00:02:49,360
می توان گفت بنابراین
63
00:02:49,360 –> 00:02:53,519
هندسه 400 متقاطع 300
64
00:02:53,519 –> 00:02:57,040
بنابراین ما می نویسیم نقطه پنجره
65
00:02:57,040 –> 00:02:58,560
حلقه اصلی خوب است حلقه
66
00:02:58,560 –> 00:03:00,000
اصلی
67
00:03:00,000 –> 00:03:03,000
68
00:03:04,080 –> 00:03:06,080
پنجره نقطه تابع حلقه اصلی آن را اجرا می
69
00:03:06,080 –> 00:03:07,519
70
00:03:07,519 –> 00:03:09,760
کند تا دوباره و دوباره به آن گوش دهیم درست
71
00:03:09,760 –> 00:03:13,200
مانند یک پیوسته در
72
00:03:13,200 –> 00:03:16,480
حال حاضر می توانید ببینید که رابط کاربری ما ایجاد شده است.
73
00:03:16,480 –> 00:03:18,480
برای قرار دادن یک دکمه یک دکمه فشاری
74
00:03:18,480 –> 00:03:21,680
در این رابط کاربری،
75
00:03:21,680 –> 00:03:23,920
بنابراین
76
00:03:24,640 –> 00:03:26,959
در اینجا
77
00:03:27,920 –> 00:03:29,840
بین
78
00:03:29,840 –> 00:03:34,159
حلقه window.geometry و window.main باید
79
00:03:34,159 –> 00:03:37,599
یک شی ایجاد کنیم که به نام bt نامیده می شود که
80
00:03:37,599 –> 00:03:40,000
در واقع یک متغیر okay متغیر است، شما
81
00:03:40,000 –> 00:03:42,000
می توانید هر wo دیگری بنویسید. rd به جای این
82
00:03:42,000 –> 00:03:45,040
bt نیازی به نوشتن این
83
00:03:45,040 –> 00:03:48,879
چیز نیست، بنابراین bt برابر است با
84
00:03:48,879 –> 00:03:50,480
85
00:03:50,480 –> 00:03:52,799
دکمه t contour dot
86
00:03:52,799 –> 00:03:54,879
اکنون این تابع دکمه
87
00:03:54,879 –> 00:03:57,040
برای نشان
88
00:03:57,040 –> 00:04:01,280
دادن دکمه فشاری در g ui استفاده می شود،
89
00:04:01,280 –> 00:04:02,799
بنابراین
90
00:04:02,799 –> 00:04:04,319
درست
91
00:04:04,319 –> 00:04:08,080
در داخل پرانتز باید پنجره پنجره را بنویسید.
92
00:04:08,080 –> 00:04:10,159
به این معنی که در این پنجره در
93
00:04:10,159 –> 00:04:12,959
پنجره gui این دکمه وجود خواهد داشت،
94
00:04:12,959 –> 00:04:13,760
خوب
95
00:04:13,760 –> 00:04:16,238
این دکمه وجود دارد و آنچه شما
96
00:04:16,238 –> 00:04:18,720
باید روی دکمه بنویسید می توانید
97
00:04:18,720 –> 00:04:22,560
متن بنویسید برابر است با
98
00:04:22,560 –> 00:04:25,919
راست کلیک کنید ok