در این مطلب، ویدئو نحوه استفاده از Pi در پایتون | نحوه استفاده از مقدار Pi در Pycharm با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:03:16
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,960 –> 00:00:09,750
[موسیقی]
2
00:00:11,440 –> 00:00:14,559
خوب بچه ها این من هستم از
3
00:00:14,559 –> 00:00:17,440
کانال یوتیوب فناوری پارک نلسون داروین،
4
00:00:17,440 –> 00:00:20,400
بنابراین امروز می خواهیم در مورد
5
00:00:20,400 –> 00:00:22,240
نحوه استفاده از pi
6
00:00:22,240 –> 00:00:26,960
در پایتون یاد بگیریم، زیرا می دانیم که پی
7
00:00:26,960 –> 00:00:28,080
یک
8
00:00:28,080 –> 00:00:34,320
مقدار ثابت است که برابر با 3.14 است،
9
00:00:34,320 –> 00:00:37,360
پس چگونه می توانیم از آن در پایتون استفاده کنید
10
00:00:37,360 –> 00:00:41,040
ابتدا باید یک کتابخانه وارد کنیم
11
00:00:41,040 –> 00:00:42,960
مهم است، خوب
12
00:00:42,960 –> 00:00:44,800
شما قرار نیست این
13
00:00:44,800 –> 00:00:46,960
کتابخانه mate را جداگانه نصب کنید چرا اینطور است
14
00:00:46,960 –> 00:00:48,719
زیرا
15
00:00:48,719 –> 00:00:50,879
این کتابخانه mate قسمت
16
00:00:50,879 –> 00:00:54,879
داخلی کامپایلر یا ایده pie charm است، بنابراین
17
00:00:54,879 –> 00:00:57,199
نیازی به نصب نیست. آن را جداگانه وارد کنید
18
00:00:57,199 –> 00:00:58,559
19
00:00:58,559 –> 00:01:02,000
فقط import meth را بنویسید و
20
00:01:02,000 –> 00:01:03,359
بعد از این
21
00:01:03,359 –> 00:01:05,040
می بینیم که
22
00:01:05,040 –> 00:01:07,439
print
23
00:01:07,600 –> 00:01:10,479
okay اجازه دهید متغیری را که
24
00:01:10,479 –> 00:01:14,960
به عنوان x okay نامیده می شود اعلام کنیم و نقطه
25
00:01:14,960 –> 00:01:16,799
ریاضی را با نقطه ریاضی
26
00:01:16,799 –> 00:01:18,640
27
00:01:18,640 –> 00:01:19,600
28
00:01:19,600 –> 00:01:21,680
pi بنویسیم.
29
00:01:21,680 –> 00:01:24,000
30
00:01:24,000 –> 00:01:26,640
تابع این کتابخانه ریاضی است
31
00:01:26,640 –> 00:01:29,200
و وقتی نوشته می
32
00:01:29,200 –> 00:01:31,360
شود فراخوانی می شود یعنی خوب نامیده می شود بنابراین مقدار آن
33
00:01:31,360 –> 00:01:33,600
باید در داخل این x ذخیره شود
34
00:01:33,600 –> 00:01:35,360
زیرا
35
00:01:35,360 –> 00:01:37,680
این برابر با عملگر انتساب ما است که
36
00:01:37,680 –> 00:01:39,360
همه چیزهای
37
00:01:39,360 –> 00:01:41,840
سمت راست باید به آن داده شود. را
38
00:01:41,840 –> 00:01:44,079
متغیر همانطور که همه ما