در این مطلب، ویدئو بازی پایتون سنگ، کاغذ، قیچی ًں—؟ با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:08:41
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,160 –> 00:00:02,399
هی چه اتفاقی میافتد، برادر
2
00:00:02,399 –> 00:00:03,280
امیدوارم که
3
00:00:03,280 –> 00:00:04,480
کارتان خوب باشد و در این ویدیو ما
4
00:00:04,480 –> 00:00:06,560
یک بازی اساسی از قیچی کاغذ سنگی
5
00:00:06,560 –> 00:00:08,160
در پایتون ایجاد میکنیم، پس
6
00:00:08,160 –> 00:00:12,719
راحت بنشینید و از نمایش لذت ببرید،
7
00:00:12,960 –> 00:00:15,360
بیایید با وارد کردن ماژول تصادفی شروع
8
00:00:15,360 –> 00:00:16,079
9
00:00:16,079 –> 00:00:17,520
کنیم، زیرا ما برای انتخاب یک انتخاب تصادفی به رایانه نیاز داریم
10
00:00:17,520 –> 00:00:19,920
و
11
00:00:19,920 –> 00:00:23,039
ما لیستی از گزینه های ممکن ایجاد می کنیم، بنابراین
12
00:00:23,039 –> 00:00:26,800
سه رشته در اینجا کاغذ سنگی
13
00:00:26,800 –> 00:00:30,880
و قیچی داریم
14
00:00:30,880 –> 00:00:33,520
، فکر می کنم قیچی را اشتباه نوشتم.
15
00:00:33,520 –> 00:00:34,640
16
00:00:34,640 –> 00:00:37,360
17
00:00:37,360 –> 00:00:37,840
18
00:00:37,840 –> 00:00:41,920
انتخاب نقطه تصادفی از
19
00:00:41,920 –> 00:00:46,160
لیست انتخاب های ما و بیایید آن را با چاپ
20
00:00:46,160 –> 00:00:49,600
هر چیزی که
21
00:00:49,920 –> 00:00:52,800
رایانه انتخاب می کند آزمایش کنیم تا کامپیوتر قیچی و قیچی کاغذ کاغذی را انتخاب کرد،
22
00:00:52,800 –> 00:00:53,600
23
00:00:53,600 –> 00:00:56,399
خوب است در مورد انتخاب پخش کننده
24
00:00:56,399 –> 00:00:57,039
25
00:00:57,039 –> 00:01:00,559
، فرض کنید پخش کننده برابر است با
26
00:01:00,559 –> 00:01:04,479
27
00:01:04,479 –> 00:01:07,600
کاغذ سنگ ورودی یا
28
00:01:07,600 –> 00:01:10,159
قیچی
29
00:01:11,520 –> 00:01:14,159
و بیایید آنچه را که پخش کننده چاپ کرده است
30
00:01:14,159 –> 00:01:14,960
چاپ کنیم.
31
00:01:14,960 –> 00:01:20,240
پخش کننده و بیایید رایانه را هم چاپ کنیم،
32
00:01:20,720 –> 00:01:22,720
شاید قبل از اینها یک رشته اضافه کنم، بنابراین
33
00:01:22,720 –> 00:01:24,320
فرض کنید
34
00:01:24,320 –> 00:01:28,159
35
00:01:28,159 –> 00:01:30,479
هر چیزی که رایانه انتخاب می کند فضای دو نقطه ای کامپیوتر باشد و
36
00:01:30,479 –> 00:01:32,640
همان چیزی که با پخش
37
00:01:32,640 –> 00:01:36,240
کننده پخش می شود خوب است.
38
00:01:36,240 –> 00:01:39,280
بیایید ببینیم که آیا این کاغذ سنگ یا
39
00:01:39,280 –> 00:01:40,960
قیچی کار میکند، مثلاً
40
00:01:40,960 –> 00:01:43,439
کامپیوتر را تکان دهید، کاغذ را برمیدارد و من سنگ را انتخاب میکنم،
41
00:01:43,439 –> 00:01:45,040
بنابراین از نظر فنی
42
00:01:45,040 –> 00:01:47,040
این دور را از دست میدهم، اگر بازیکن
43
00:01:47,040 –> 00:01:48,799
کاغذ سنگ یا قیچی را انتخاب نکند، چه میشود
44
00:01:48,799 –> 00:01:50,000
اگر با
45
00:01:50,000 –> 00:01:52,399
تفنگ تایپ کند تا ما بخواهیم. راهی برای جلوگیری از
46
00:01:52,399 –> 00:01:53,119
آن،
47
00:01:53,119 –> 00:01:55,360
بنابراین اجازه دهید ورودی خود را برای پخش کننده خود
48
00:01:55,360 –> 00:01:57,360
در یک حلقه while قرار دهیم در حالی
49
00:01:57,360 –> 00:02:00,640
که بازیکن
50
00:02:00,640 –> 00:02:05,600
در انتخاب
51
00:02:05,600 –> 00:02:07,600
نیست، بنابراین باید بازیکن را مقداردهی اولیه کنیم
52
00:02:07,600 –> 00:02:09,520
زیرا در حال حاضر یک
53
00:02:09,520 –> 00:02:12,239
مرجع حل نشده است،
54
00:02:12,239 –> 00:02:15,760
بنابراین بیایید بگوییم بازیکن فعلاً برابر با هیچ یک نیست.
55
00:02:15,760 –> 00:02:18,720
حالا بیایید انتخابهایمان را آزمایش
56
00:02:18,720 –> 00:02:20,800
کنیم، انتخابهای
57
00:02:20,800 –> 00:02:24,239
بازیکنمان کاغذ سنگ یا قیچی، من تفنگ را انتخاب
58
00:02:24,239 –> 00:02:25,599
میکنم و
59
00:02:25,599 –> 00:02:27,840
تا زمانی که چیزی را از لیست انتخابهایم انتخاب کنم از من میپرسد،
60
00:02:27,840 –> 00:02:29,280
61
00:02:29,280 –> 00:02:31,440
بنابراین اگر آن را تایپ کردم هنوز آن را نمیپذیرم
62
00:02:31,440 –> 00:02:33,040
، حالا بیایید سنگ تایپ کنیم.
63
00:02:33,040 –> 00:02:36,080
حالا میرویم اگر
64
00:02:36,080 –> 00:02:37,920
کسی در یکی از این انتخابها
65
00:02:37,920 –> 00:02:40,160
یا با حروف بزرگ یا با حروف بزرگ تایپ
66
00:02:40,160 –> 00:02:41,840
کند که از نظر فنی در
67
00:02:41,840 –> 00:02:44,160
انتخابها نباشد، چه میشود، زیرا این رشتهها به حروف بزرگ و کوچک
68
00:02:44,160 –> 00:02:44,959
حساس هستند،
69
00:02:44,959 –> 00:02:46,959
پس چرا ورودی کاربر خود را نگیریم و آن را انجام ندهیم.
70
00:02:46,959 –> 00:02:48,319
حروف کوچک
71
00:02:48,319 –> 00:02:50,959
و من فقط نقطه کوچکتر را اضافه می کنم و از
72
00:02:50,959 –> 00:02:52,319
روش کوچکتر استفاده می کنم
73
00:02:52,319 –> 00:02:55,440
، بنابراین اکنون می توانیم هر
74
00:02:55,440 –> 00:02:57,760
ورودی را که تماماً
75
00:02:57,760 –> 00:02:58,800
حروف بزرگ یا بزرگ است تایپ کنیم
76
00:02:58,800 –> 00:03:00,400
و سپس آن همچنان پذیرفته
77
00:03:00,400 –> 00:03:01,920
می شود زیرا ما ورودی پخش کننده خود را می گیریم
78
00:03:01,920 –> 00:03:02,560
79
00:03:02,560 –> 00:03:04,239
و سپس آن را کوچک کنید تا
80
00:03:04,239 –> 00:03:06,319
با یکی از این گزینه ها مطابقت داشته باشد،
81
00:03:06,319 –> 00:03:08,239
خوب اجازه دهید در مرحله بعد روی شرایط برد کار کنیم،
82
00:03:08,239 –> 00:03:11,120
بنابراین ابتدا بررسی
83
00:03:11,120 –> 00:03:14,159
کنیم که آیا در صورت مساوی بودن بازیکن با رایانه، با تساوی مواجه شده ایم یا خیر
84
00:03:14,159 –> 00:03:16,800
، به این معنی که ما
85
00:03:16,800 –> 00:03:18,080
هر دو یک چیز را انتخاب کردیم،
86
00:03:18,080 –> 00:03:20,480
پس بیایید چاپ کنیم هر آنچه را که
87
00:03:20,480 –> 00:03:21,760
کامپیوتر
88
00:03:21,760 –> 00:03:25,920
انتخاب کرد و ما اکنون کراوات را چاپ خواهیم کرد،
89
00:03:26,080 –> 00:03:31,440
بیایید یک عبارت if دیگری بنویسیم
90
00:03:31,440 –> 00:03:34,720
l i f player
91
00:03:34,720 –> 00:03:38,000
برابر با سنگ است،
92
00:03:38,000 –> 00:03:40,239
بنابراین اگر سنگ را انتخاب کنیم و سپس
93
00:03:40,239 –> 00:03:41,040
94
00:03:41,040 –> 00:03:44,840
اگر کامپیوتر
95
00:03:44,840 –> 00:03:48,400
برابر با کاغذ باشد، یک دستور if تودرتو ایجاد می کنیم،
96
00:03:48,400 –> 00:03:51,360
به این معنی که از دست می دهیم، بنابراین بیایید
97
00:03:51,360 –> 00:03:53,519
همه چیز را چاپ کنیم اینجا را داشته باشید
98
00:03:53,519 –> 00:03:57,439
به جز اینکه ما اکنون می خواهیم کراوات را تغییر دهیم تا
99
00:03:57,519 –> 00:04:02,400
شما ببازید، اگر کامپیوتر
100
00:04:02,400 –> 00:04:06,959
مثلاً قیچی را انتخاب کند، ما
101
00:04:06,959 –> 00:04:10,640
برنده قیچی هستیم و شما
102
00:04:10,640 –> 00:04:13,599
برنده ش