در این مطلب، ویدئو نحوه آموزش سریع KivyMD – آموزش شماره 41 Python Kivy با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:14:13
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,080 –> 00:00:01,439
بچه ها جان الدر اینجا
2
00:00:01,439 –> 00:00:03,120
از
3
00:00:03,120 –> 00:00:04,319
codename.com چه
4
00:00:04,319 –> 00:00:06,960
5
00:00:12,960 –> 00:00:14,160
6
00:00:14,160 –> 00:00:14,960
7
00:00:14,960 –> 00:00:16,079
خبره
8
00:00:16,079 –> 00:00:17,279
ما شروع می کنیم اگر
9
00:00:17,279 –> 00:00:18,320
این ویدیو را دوست دارید من می خواهم بیشتر شبیه آن را ببینم،
10
00:00:18,320 –> 00:00:19,680
حتماً دکمه لایک زیر را فشار دهید
11
00:00:19,680 –> 00:00:20,800
در آن کانال مشترک شوید. الگوریتم یوتیوب را به من نشان دهید
12
00:00:20,800 –> 00:00:22,320
13
00:00:22,320 –> 00:00:23,840
و از cody.com دیدن کنید که در آن ده
14
00:00:23,840 –> 00:00:24,960
ها دوره آموزشی با آن دارم. صدها ویدیویی که
15
00:00:24,960 –> 00:00:25,760
به شما یاد میدهند کدنویسی
16
00:00:25,760 –> 00:00:27,680
کنید، از کد کوپن youtube1 استفاده کنید تا 30 تخفیف عضویت دریافت کنید
17
00:00:27,680 –> 00:00:28,960
که تمام فیلمها
18
00:00:28,960 –> 00:00:31,199
و کتابهای دورههای من برای یک بار فقط از طریق 49
19
00:00:31,199 –> 00:00:33,120
است که بسیار ارزان است، خوب همانطور که
20
00:00:33,120 –> 00:00:34,239
در این ویدیو گفتم، من به شما نشان میدهم که
21
00:00:34,239 –> 00:00:36,079
چگونه اکنون
22
00:00:36,079 –> 00:00:37,920
در مجموعه ویدیوهای بعدی به خود kivimd بیاموزید، من قصد
23
00:00:37,920 –> 00:00:40,000
دارم kivymd را با جزئیات کامل توضیح دهم، من
24
00:00:40,000 –> 00:00:41,360
کاملاً همه چیزهایی را
25
00:00:41,360 –> 00:00:42,320
که باید بدانید به شما نشان می دهم،
26
00:00:42,320 –> 00:00:43,520
اما اگر نمی خواهید صبر کنید اگر می
27
00:00:43,520 –> 00:00:45,280
خواهید جلو بروید و این چیزها
28
00:00:45,280 –> 00:00:46,000
را خودتان یاد بگیرید
29
00:00:46,000 –> 00:00:47,440
من به شما نشان خواهم داد که چگونه در این ویدیو
30
00:00:47,440 –> 00:00:48,800
و در واقع بسیار ساده تر از چیزی
31
00:00:48,800 –> 00:00:49,600
است که فکر می کنید، بنابراین
32
00:00:49,600 –> 00:00:50,879
در آخرین ویدیو ما به این
33
00:00:50,879 –> 00:00:52,399
دمو سینک آشپزخانه نگاه کردیم و اگر
34
00:00:52,399 –> 00:00:53,280
آن را
35
00:00:53,280 –> 00:00:54,719
ندیدید، بخش نظرات زیر را برای پیوند به
36
00:00:54,719 –> 00:00:56,399
لیست پخش بررسی کنید و می توانید آشپزخانه را ببینید.
37
00:00:56,399 –> 00:00:57,360
سینک
38
00:00:57,360 –> 00:00:58,879
همه چیز را در سینک آشپزخانه دارد، به
39
00:00:58,879 –> 00:01:00,480
عنوان مثال، اگر می خواهید ببینید چه دکمه
40
00:01:00,480 –> 00:01:02,079
هایی هستند، می توانید روی دکمه ها کلیک کنید
41
00:01:02,079 –> 00:01:04,000
و انواع دکمه های موجود را ببینید،
42
00:01:04,000 –> 00:01:06,320
اگر می خواهید کارت ها را ببینید، می توانید بدانید
43
00:01:06,320 –> 00:01:08,720
که هر چه می خواهید با کارت ها بازی کنید.
44
00:01:08,720 –> 00:01:09,360
از آن
45
00:01:09,360 –> 00:01:12,560
به عنوان یک عنصر طراحی qvmd استفاده کنید که می توانید به نوعی
46
00:01:12,560 –> 00:01:12,880
47
00:01:12,880 –> 00:01:15,600
در این برنامه به آن نگاه کنید، اما این
48
00:01:15,600 –> 00:01:16,479
واقعا به شما کمک نمی کند
49
00:01:16,479 –> 00:01:18,400
آن را ایجاد کنید، درست می دانید که چیست اما
50
00:01:18,400 –> 00:01:19,840
نمی دانید با نگاه کردن
51
00:01:19,840 –> 00:01:20,640
به این
52
00:01:20,640 –> 00:01:21,680
برنامه در این ویدیو به خوبی از آن استفاده کنید. من به شما نشان خواهم داد که
53
00:01:21,680 –> 00:01:23,280
چگونه در این مورد غوطه ور شوید و در واقع
54
00:01:23,280 –> 00:01:24,400
به کد نگاه کنید
55
00:01:24,400 –> 00:01:26,479
و از آن برای یادگیری نحوه انجام هر یک از
56
00:01:26,479 –> 00:01:27,439
این کارها استفاده کنید،
57
00:01:27,439 –> 00:01:30,000
بنابراین به جای اینکه 20 ویدیوی بعدی را صرف
58
00:01:30,000 –> 00:01:31,520
صحبت در مورد هر یک از این
59
00:01:31,520 –> 00:01:33,439
چیزها کنم و احتمالاً این کار را خواهم کرد. کمی
60
00:01:33,439 –> 00:01:35,200
شما فقط می توانید بر روی یکی از t کلیک کنید به
61
00:01:35,200 –> 00:01:36,880
آن نگاه کنید و بگویید خوب من میخواهم آن را یاد بگیرم
62
00:01:36,880 –> 00:01:38,799
و سپس کاری را که میخواهم به شما نشان دهم
63
00:01:38,799 –> 00:01:40,479
تا نحوه استفاده سریع از آن را یاد بگیرید،
64
00:01:40,479 –> 00:01:42,240
انجام دهید، پس بیایید ادامه دهیم و این را ببندیم
65
00:01:42,240 –> 00:01:44,000
تا دو فایل در اینجا testing.pi
66
00:01:44,000 –> 00:01:46,000
و testing داشته باشم. kv این کد اصلی kibby
67
00:01:46,000 –> 00:01:47,280
starter ما است که همیشه از آن استفاده می کنیم. من مثل همیشه
68
00:01:47,280 –> 00:01:48,720
از ویرایشگر متن sublime و
69
00:01:48,720 –> 00:01:50,399
ترمینال git bash استفاده می کنم و می
70
00:01:50,399 –> 00:01:51,759
توانید پیوندی به کد این کار را در
71
00:01:51,759 –> 00:01:53,280
بخش نظرات پین زیر
72
00:01:53,280 –> 00:01:55,119
و همچنین پیوند به لیست پخش kb
73
00:01:55,119 –> 00:01:57,200
با بیش از 40 ویدیوی kivi دیگر و در
74
00:01:57,200 –> 00:01:57,680
حال افزایش است،
75
00:01:57,680 –> 00:01:59,360
بنابراین بررسی کنید که اگر تا
76
00:01:59,360 –> 00:02:01,119
به حال این کار را نکرده اید، بنابراین ما سازنده خود را داریم، آن را روی testing.kv تنظیم کرده
77
00:02:01,119 –> 00:02:03,200
ایم اکنون هر دوی این فایل ها
78
00:02:03,200 –> 00:02:03,920
را
79
00:02:03,920 –> 00:02:07,600
در c جدید خود ذخیره کرده ام. دایرکتوری kibi md تا به
80
00:02:07,600 –> 00:02:08,959
حال ما در qivi new کار می
81
00:02:08,959 –> 00:02:11,599
کردیم در آخرین ویدیویی که
82
00:02:11,599 –> 00:02:13,680
این دایرکتوری kbmd را ایجاد کردیم که در آن kivy را نصب کردیم،
83
00:02:13,680 –> 00:02:14,319
84
00:02:14,319 –> 00:02:17,760
پس خوب بیایید به اینجا
85
00:02:17,760 –> 00:02:19,440
برگردیم و یک بار دیگر این سینک آشپزخانه را اجرا
86
00:02:19,440 –> 00:02:22,239
کنیم و بگوییم که ما
87
00:02:22,239 –> 00:02:25,040
یک کارت درست می خواهیم چگونه از این استفاده کنیم چگونه
88
00:02:25,040 –> 00:02:26,959
یاد بگیریم چگونه از این استفاده کنیم
89
00:02:26,959 –> 00:02:29,120
که در آن کد این است که می توانیم
90
00:02:29,120 –> 00:02:30,239
در اطراف آن بازی کنیم
91
00:02:30,239 –> 00:02:33,519
خوب، اگر ls را تایپ کنیم، می بینیم که این
92
00:02:33,519 –> 00:02:34,319
93
00:02:34,319 –> 00:02:36,879
دایرکتوری kimd را درست داریم و حالا اجازه دهید من
94
00:02:36,879 –> 00:02:37,519
فقط
95
00:02:37,519 –> 00:02:39,760
یک اکسپلورر فایل ویندوز را بالا بکشم، شاید
96
00:02:39,760 –> 00:02:41,280
دیدن اینجا راحت تر باشد، بنابراین به
97
00:02:41,280 –> 00:02:44,319
درایو c خود می رویم و دایرکتوری kimd خود را اینجا پیدا می کنیم.
98
00:02:44,319 –> 00:02:45,840
این دایرکتوری است که ما در
99
00:02:45,840 –> 00:02:47,920
آن هستیم، ما این پوشه qvmd دیگر را میبینیم که میتوانیم
100
00:02:47,920 –> 00:02:48,959
روی آن کلیک کنیم
101
00:02:48,959 –> 00:02:50,560
و سپس نسخههای نمایشی را میبینیم، جایی
102
00:02:50,560 –> 00:02:52,720
که سینک آشپزخانه قرار داشت، به عقب
103
00:02:52,720 –> 00:02:54,720
برمیگردیم، برخی از داکها را میبینیم که آن چیزی که ما به دنبال آن هستیم نیست.
104
00:02:54,720 –> 00:02:56,560
این بود اما نه،
105
00:02:56,560 –> 00:02:57,840
ما این دایرکتوری kimd را
106
00:02:57,840 –> 00:03:00,720
دقیقاً در اینجا میخواهیم، بنابراین qbmd اسلش kvmd
107
00:03:00,720 –> 00:03:02,720
سلش qbmd است، ما
108
00:03:02,720 –> 00:03:04,400
اقعاً در اینجا غواصی میکنیم و سپس در
109
00:03:04,400 –> 00:03:06,400
اخل اینجا این پو
110
00:03:06,400 –> 00:03:10,080
ه ui x را میبینید و این طراحی رابط کاربری در
111
00:03:10,080 –> 00:03:12,640
ت است، همه آن چیزها در
112
00:03:12,640 –> 00:03:13,280
113
00:03:13,280 –> 00:03:16,080
ت است. اینجا کارت بالا است،
114
00:03:16,080 –> 00:03:18,560
دکمهها را به خاطر بسپارید وقتی این مورد را اجرا کردیم،
115
00:03:18,560 –> 00:03:21,599
بیایید دوباره این را اجرا
116
00:03:21,920 –> 00:03:24,400
کنیم، کارتهایی را میبینیم، دکمههایی را میبینیم، تراشههایی را
117
00:03:24,400 –> 00:03:25,680
زیر آن
118
00:03:25,680 –> 00:03:29,040
میبینیم، بنابراین اگر به گذشته نگاه کنیم، بیایید
119
00:03:29,040 –> 00:03:31,840
تراشههای دکمههای کارت را ببینیم، میتوانید فقط
120
00:03:31,840 –> 00:03:32,959
از اینجا نگاه کنید و
121
00:03:32,959 –> 00:03:35,040
همه را پیدا کنید. از آن عناصر مختلف و سپس
122
00:03:35,040 –> 00:03:36,720
شما فقط می خواهید برای باز کردن آنها
123
00:03:36,720 –> 00:03:38,640
را بخوانیم تا در مورد آنها بخوانیم تا به
124
00:03:38,640 –> 00:03:41,120
عنوان مثال اگر کارت می خواهیم، می توانیم ادامه دهیم و ا
125
00:03:41,120 –> 00:03:43,440
ن را با sublime باز کنیم، من ای
126
00:03:43,440 –> 00:03:44,799
کار را انجام دادم یا فقط می توانید وا
127
00:03:44,799 –> 00:03:46,640
د sublime شوید و به فایل open بر
128
00:03:46,640 –> 00:03:49,120
ید و سپس به همان دایرکتوری بر
129
00:03:49,120 –> 00:03:49,920
ید و در هر صورت روی آن کلیک کنید
130
00:03:49,920 –> 00:03:52,799
و در اینجا مستندات فوق العاده
131
00:03:52,799 –> 00:03:54,159
ای وجود دارد و به این
132
00:03:54,159 –> 00:03:55,920
پانل سمت راست نگاه کنید، به همه این نظرات نگاه کنید،
133
00:03:55,920 –> 00:03:57,360
134
00:03:57,360 –> 00:04:00,000
این همه چیزهایی است که می توانید در مورد کارت ها یاد بگیرید،
135
00:04:00,000 –> 00:04:00,720
136
00:04:00,720 –> 00:04:01,920
بنابراین می توانید شروع به خواندن کنید و
137
00:04:01,920 –> 00:04:03,120
به نظر زیاد می رسد، اما
138
00:04:03,120 –> 00:04:04,480
لزوماً این نیست خیلی
139
00:04:04,480 –> 00:04:06,959
و سپس درست در اینجا می بینیم که کد واقعی
140
00:04:06,959 –> 00:04:08,000
شروع می شود
141
00:04:08,000 –> 00:04:11,519
، این را دقیقاً در
142
00:04:11,519 –> 00:04:13,920
اینجا برای کد واقعی بالا بکشید، اما در بسیاری از
143
00:04:13,920 –> 00:04:14,959
مواقع
144
00:04:14,959 –> 00:04:16,959
مستندات دارای کد هستند،
145
00:04:16,959 –> 00:04:18,238
بنابراین اگر اینجا را
146
00:04:18,238 –> 00:04:21,279
در این مستندات کارت نگاه کنیم، می بینیم
147
00:04:21,279 –> 00:04:22,800
که منظورم اول است. شما می توانید همه اینها را بخوانید و
148
00:04:22,800 –> 00:04:24,320
احتمالاً می خواهید حداقل یک نگاه به آن
149
00:04:24,320 –> 00:04:25,120
بیندازید،
150
00:04:25,120 –> 00:04:26,720
اما بعد به اینجا می آیید و می گویید
151
00:04:26,720 –> 00:04:28,720
باشه در پوشه پایتون ما به این دو چیز نیاز داریم،
152
00:04:28,720 –> 00:04:30,320
153
00:04:30,320 –> 00:04:32,320
پس بیایید ادامه دهیم و این را از
154
00:04:32,320 –> 00:04:34,160
kivy lang import builder i t کپی کنیم. البته ما قبلاً این را
155
00:04:34,160 –> 00:04:35,759
دریافت کردهایم که
156
00:04:35,759 –> 00:04:37,840
بله، بنابراین مجبور نیستیم دوباره این کار را انجام دهیم،
157
00:04:37,840 –> 00:04:39,120
اما به این نیز نیاز داریم،
158
00:04:39,120 –> 00:04:41,840
بنابراین بیایید ادامه دهیم و آن را کپی کنیم و آن را
159
00:04:41,840 –> 00:04:43,440
درست در آنجا قرار دهیم
160
00:04:43,440 –> 00:04:47,280
و سپس در فایل kibi ما میگوید
161
00:04:47,280 –> 00:04:50,479
درست سازنده ما فقط این کد را
162
00:04:50,479 –> 00:04:51,600
163
00:04:51,600 –> 00:04:54,000
درست قرار دهید، پس بیایید به فایل kb خودمان برویم
164
00:04:54,000 –> 00:04:56,080
و من فقط میخواهم این کد را بچسبانم در
165
00:04:56,080 –> 00:04:56,880
حال
166
00:04:56,880 –> 00:04:58,639
حاضر قالببندی آن
167
00:04:58,639 –> 00:05:00,080
معمولاً خاموش میشود.
168
00:05:00,080 –> 00:05:01,600
169
00:05:01,600 –> 00:05:04,320
170
00:05:04,320 –> 00:05:07,360
ما نیاز داریم به این صورت است که
171
00:05:07,360 –> 00:05:09,840
بدون هیچ نقطهای که به معنی برگهها است، بنابراین احتمالاً
172
00:05:09,840 –> 00:05:11,600
مجبور خواهید بود این برگه را دوباره مرتب کنید
173
00:05:11,600 –> 00:05:14,080
و سپس آن را دوباره
174
00:05:14,080 –> 00:05:15,360
با این بچهها آنها
175
00:05:15,360 –> 00:05:17,759
را برگه کنید و سپس وقتی که ما این را برجسته میکنیم، آنها را به عقب برگردانید.
176
00:05:17,759 –> 00:05:19,039
واضح است
177
00:05:19,039 –> 00:05:20,080
که هیچ نقطهای وجود ندارد
178
00:05:20,080 –> 00:05:22,800
که به این معنی است که ما بهدرستی برگهبندی کردهایم و
179
00:05:22,800 –> 00:05:24,320
به نظر میرسد که باید این را
180
00:05:24,320 –> 00:05:24,800
اینجا
181
00:05:24,800 –> 00:05:26,720
بگذاریم، بنابراین به صفحه نمایش میرویم و سپس به
182
00:05:26,720 –> 00:05:28,720
داخل کارت md خود میرویم و در
183
00:05:28,720 –> 00:05:30,400
اینجا کارهایی وجود دارد که میتوانید برای بازی کردن انجام دهید.
184
00:05:30,400 –> 00:05:30,880
185
00:05:30,880 –> 00:05:32,800
موقعیت آن خوب است، پس بیایید
186
00:05:32,800 –> 00:05:34,240
جلو برویم و این را ذخیره کنیم این تمام کاری نیست
187
00:05:34,240 –> 00:05:35,360
که ما باید انجام دهیم
188
00:05:35,360 –> 00:05:38,560
اوه ما باید دوست داشته باشیم که آن را تغییر دهیم تا
189
00:05:38,560 –> 00:05:40,639
خوب باشد، بیایید به
190
00:05:40,639 –> 00:05:43,759
مستنداتی که می بینیم به این کلاس
191
00:05:43,759 –> 00:05:46,880
و این اجرا در خود فایل پایتون نیاز داریم نگاه
192
00:05:46,880 –> 00:05:48,880
کنیم، بنابراین به فایل پایتون خود برمی گردیم و
193
00:05:48,880 –> 00:05:50,800
اجازه دهید فقط به اینجا بیایید و این را
194
00:05:50,800 –> 00:05:53,759
در آن بچسبانید، کارت آزمون کلاس را می بینید
195
00:05:53,759 –> 00:05:55,120
که در
196
00:05:55,120 –> 00:05:58,800
برنامه md می گذرد و سپس یک بیلد
197
00:05:58,800 –> 00:06:02,240
دارد که دقیقاً شبیه این کلاس
198
00:06:02,240 –> 00:06:02,639
ما است
199
00:06:02,639 –> 00:06:06,000
تقریباً درست است، اما به جای عبور از برنامه،
200
00:06:06,000 –> 00:06:09,199
باید برنامه md را پاس کنیم
201
00:06:09,199 –> 00:06:11,840
و اینجا این است با تماس با لودر، ما در
202
00:06:11,840 –> 00:06:13,680
عوض طرح
203
00:06:13,680 –> 00:06:16,800
خود را که خود لودر را صدا می کند، برمی گردانیم تا بتوانیم از
204
00:06:16,800 –> 00:06:17,680
شر آن خلاص شویم،
205
00:06:17,680 –> 00:06:20,400
بنابراین اکنون نیازی به استفاده
206
00:06:20,400 –> 00:06:21,919
از کد معمولی خود نداریم که قبلاً داشتیم، اما
207
00:06:21,919 –> 00:06:24,160
این برنامه md را در آن قرار داده ایم. وجود دارد، بنابراین
208
00:06:24,160 –> 00:06:25,199
اکنون باید کار کند، بنابراین
209
00:06:25,199 –> 00:06:27,360
اگر ما این هد را دوباره در اینجا ذخیره
210
00:06:27,360 –> 00:06:28,240
211
00:06:28,240 –> 00:06:31,680
کنیم، اکنون این فایل را ذخیره کنیم، می توانیم این فایل testing.pi را اجرا کنیم، بنابراین بیایید این فایل را ببندیم،
212
00:06:31,680 –> 00:06:34,080
اجازه دهید صفحه را پاک
213
00:06:34,080 –> 00:06:35,520
کنم تا
214
00:06:35,520 –> 00:06:38,720
نقطه pi آزمایش پایتون باشد و متوجه شوید که ما هنوز
215
00:06:38,720 –> 00:06:41,039
در دایرکتوری c اسلش kvmd ما
216
00:06:41,039 –> 00:06:41,520
217
00:06:41,520 –> 00:06:44,639
نیستیم sh kvmd اسلش kvmd
218
00:06:44,639 –> 00:06:46,319
دایرکتوری ما در اینجا در دایرکتوری اصلی خود
219
00:06:46,319 –> 00:06:46,960
هستیم
220
00:06:46,960 –> 00:06:50,000
و اگر این را اجرا کنیم، اوه اوه، فراموش
221
00:06:50,000 –> 00:06:53,280
کردم که بله، این test.run را از اینجا بیرون بیاورم، ما به