در این مطلب، ویدئو مقدمه ای بر توسعه بازی در پایتون [تریلر] با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:02:28
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,719 –> 00:00:02,159
سلام، اگر در جای درستی هستید، دوست دارید نحوه
2
00:00:02,159 –> 00:00:03,520
ساخت بازی های ویدیویی را در پایتون یاد بگیرید
3
00:00:03,520 –> 00:00:04,960
4
00:00:04,960 –> 00:00:06,560
زیرا این دقیقاً همان چیزی است که من
5
00:00:06,560 –> 00:00:07,359
به شما آموزش می دهم
6
00:00:07,359 –> 00:00:10,480
و در اینجا چیزی است که ما می خواهیم بسازیم.
7
00:00:10,480 –> 00:00:12,000
8
00:00:12,000 –> 00:00:14,000
ماژول pygame که به خودی خود محبوب ترین راه برای
9
00:00:14,000 –> 00:00:16,079
ساخت بازی در پایتون است
10
00:00:16,079 –> 00:00:17,520
و ما با یک بازی تیراندازی بسیار ساده شروع می کنیم
11
00:00:17,520 –> 00:00:19,359
و در حالی که
12
00:00:19,359 –> 00:00:20,400
بازی نسبتاً
13
00:00:20,400 –> 00:00:22,160
ساده است تمام اصول اولیه ساخت بازی های ویدیویی را به شما آموزش می دهد
14
00:00:22,160 –> 00:00:23,760
15
00:00:23,760 –> 00:00:25,199
بنابراین صحبت خواهیم کرد. در مورد نحوه متحرک کردن
16
00:00:25,199 –> 00:00:26,720
چیزی روی صفحه، ما در
17
00:00:26,720 –> 00:00:28,320
مورد نحوه ایجاد اشیاء روی
18
00:00:28,320 –> 00:00:28,880
صفحه
19
00:00:28,880 –> 00:00:30,880
صحبت خواهیم کرد، در مورد نحوه دریافت ورودی کاربر
20
00:00:30,880 –> 00:00:32,238
و موارد دیگر
21
00:00:32,238 –> 00:00:33,840
صحبت خواهیم کرد، اما وقتی این کار را تمام
22
00:00:33,840 –> 00:00:35,360
کردیم به یک بازی بسیار بهتر می رسیم
23
00:00:35,360 –> 00:00:37,040
که قرار است یک بازی تیراندازی سیارکی باشد
24
00:00:37,040 –> 00:00:39,040
و در اینجا همه چیز بسیار
25
00:00:39,040 –> 00:00:39,920
جالبتر میشود،
26
00:00:39,920 –> 00:00:41,440
ما یک سفینه فضایی با
27
00:00:41,440 –> 00:00:43,440
جانها و یک لیزر و چند سپر
28
00:00:43,440 –> 00:00:45,200
خواهیم داشت، ما شهابهایی داریم که میتوانند
29
00:00:45,200 –> 00:00:46,480
روی صفحه
30
00:00:46,480 –> 00:00:48,160
حرکت کنند، مراحل مختلف سطح را داریم.
31
00:00:48,160 –> 00:00:49,760
و q کمی بیشتر
32
00:00:49,760 –> 00:00:51,680
از یک بازی توسعهیافتهتر استفاده کنید که خیلی چیزهای بیشتری را
33
00:00:51,680 –> 00:00:53,920
به شما آموزش میدهد
34
00:00:53,920 –> 00:00:55,280
و پس از اتمام
35
00:00:55,280 –> 00:00:57,120
ماژول بازی پای، با
36
00:00:57,120 –> 00:00:58,160
چیزهای بسیار جالب
37
00:00:58,160 –> 00:00:59,680
شروع میکنیم، زیرا سپس به
38
00:00:59,680 –> 00:01:01,199
موتور بازی Godot مهاجرت میکنیم
39
00:01:01,199 –> 00:01:03,440
که از اسکریپت gd استفاده میکند. اساساً
40
00:01:03,440 –> 00:01:05,040
پایتون برای توسعه بازی های ویدیویی بهینه شده است
41
00:01:05,040 –> 00:01:06,479
42
00:01:06,479 –> 00:01:08,240
و در اینجا ما دو بازی دیگر ایجاد می کنیم
43
00:01:08,240 –> 00:01:10,159
که اولین بازی یک
44
00:01:10,159 –> 00:01:12,000
45
00:01:12,000 –> 00:01:13,280
بازی قورباغه ای به سبک آینده نگر