در این مطلب، ویدئو کدنویسی بازی پایتون: سنگ، کاغذ، قیچی با استفاده از tkinter با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:28:30
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:01,439 –> 00:00:03,520
خوب خوش آمدید به راک کاغذ قیچی
2
00:00:03,520 –> 00:00:04,319
نسخه gui با استفاده از
3
00:00:04,319 –> 00:00:07,440
tk enter توسط tokyo edtech که من هستم
4
00:00:07,440 –> 00:00:09,519
سریع برای اعضای کانالم فریاد بزنم کیوین
5
00:00:09,519 –> 00:00:10,960
و پل
6
00:00:10,960 –> 00:00:12,799
امشب به شما نشان خواهم داد یا
7
00:00:12,799 –> 00:00:14,719
امروز هر کجا که باشد هر کجا که باشید
8
00:00:14,719 –> 00:00:15,759
من می روم برای اینکه به شما نشان دهم چگونه یک
9
00:00:15,759 –> 00:00:17,840
قیچی کاغذ سنگ سریع
10
00:00:17,840 –> 00:00:20,000
بسازید، بیایید نگاهی بیندازیم
11
00:00:20,000 –> 00:00:21,199
به کاری که اکنون قصد انجام
12
00:00:21,199 –> 00:00:23,279
آن را دارم، این برنامه ای که با شما به اشتراک می گذارم در
13
00:00:23,279 –> 00:00:25,199
واقع توسط یکی از دانش آموزان من انجام شده است
14
00:00:25,199 –> 00:00:26,720
و فکر کردم او واقعا عالی عمل کرده است. کار
15
00:00:26,720 –> 00:00:28,240
با این کار، بنابراین میخواستم به شما نشان دهم که
16
00:00:28,240 –> 00:00:29,439
او چه کاری انجام داده است و میخواهم شما را
17
00:00:29,439 –> 00:00:31,439
از طریق مراحل بازآفرینی آن راهنمایی کنم،
18
00:00:31,439 –> 00:00:33,200
بنابراین میروم و آن را اجرا
19
00:00:33,200 –> 00:00:34,480
میکنم و میتوانید ببینید که
20
00:00:34,480 –> 00:00:36,800
این نسخهای از کاغذ سنگ است.
21
00:00:36,800 –> 00:00:38,719
قیچی اکنون می بینید اینجا می گوید junkin به
22
00:00:38,719 –> 00:00:40,480
این دلیل است که اینجا در ژاپن
23
00:00:40,480 –> 00:00:43,040
ما به قیچی کاغذ سنگ می گوییم junkin.
24
00:00:43,040 –> 00:00:44,800
25
00:00:44,800 –> 00:00:46,960
26
00:00:46,960 –> 00:00:49,039
27
00:00:49,039 –> 00:00:52,480
من راک را انتخاب کردم و نتیجه اینجا
28
00:00:52,480 –> 00:00:55,280
یک تساوی است، بنابراین به شما نشان خواهم داد که چگونه این کار را انجام دهید
29
00:00:55,280 –> 00:00:55,920
30
00:00:55,920 –> 00:00:58,320
بنابراین چند چیز در نحوه کار کردن گوی ها،
31
00:00:58,320 –> 00:00:58,960
ما
32
00:00:58,960 –> 00:01:01,199
چند عنصر رابط کاربری مختلف در اینجا
33
00:01:01,199 –> 00:01:02,800
داریم، یک دو سه
34
00:01:02,800 –> 00:01:06,560
چهار دکمه داریم، یک برچسب
35
00:01:06,560 –> 00:01:08,400
داریم و یک برچسب دوم داریم و
36
00:01:08,400 –> 00:01:09,680
در واقع یک
37
00:01:09,680 –> 00:01:11,840
برچسب سوم در اینجا داریم، پس چه من قصد دارم انجام دهم این است که تا جایی که می توانم آن
38
00:01:11,840 –> 00:01:13,439
را دوباره ایجاد
39
00:01:13,439 –> 00:01:15,920
کنم و شما می توانید ببینید
40
00:01:15,920 –> 00:01:17,119
که یک سری کد در اینجا وجود دارد
41
00:01:17,119 –> 00:01:20,080
و ما نحوه انجام این کار را توضیح خواهیم داد تا
42
00:01:20,080 –> 00:01:21,360
بتوانید ببینید که
43
00:01:21,360 –> 00:01:25,119
این کدهای مختلف هستند شما
44
00:01:25,119 –> 00:01:26,960
دکمههای برچسبها و غیره را میشناسید، اکنون اگر
45
00:01:26,960 –> 00:01:28,720
نمیدانید چگونه یک رابط کاربری را انجام دهید،
46
00:01:28,720 –> 00:01:30,320
فرض میکنم کمی در مورد
47
00:01:30,320 –> 00:01:32,880
tk enter برای این آموزش خاص میدانید،
48
00:01:32,880 –> 00:01:34,320
من چند آموزش دیگر دارم که
49
00:01:34,320 –> 00:01:35,040
در واقع
50
00:01:35,040 –> 00:01:36,720
یک مرحله کمی بیشتر از آن عبور میکنم.
51
00:01:36,720 –> 00:01:38,960
گام به گام، اما بیایید اینجا را بررسی کنیم،
52
00:01:38,960 –> 00:01:41,840
بنابراین اولین کاری که باید برای رابط کاربری خود انجام دهم
53
00:01:41,840 –> 00:01:42,799
54
00:01:42,799 –> 00:01:46,640
این است که پنجره واقعی را ایجاد
55
00:01:46,640 –> 00:01:49,920
کنم، بنابراین از ماژول tk inter
56
00:01:49,920 –> 00:01:52,960
استفاده می کنم و یک
57
00:01:52,960 –> 00:01:54,960
پنجره ریشه برابر با tk می سازم.
58
00:01:54,960 –> 00:01:57,520
نقطه را وارد کنید در واقع من کد را به خاطر نمی
59
00:01:57,520 –> 00:01:59,040
آورم بنابراین می خواهم اینجا تقلب کنم
60
00:01:59,040 –> 00:02:01,360
آه این tk.tk است که درست است
61
00:02:01,360 –> 00:02:04,560
tk that ac به طور کلی پنجره ریشه شما را ایجاد می کند
62
00:02:04,560 –> 00:02:05,439
63
00:02:05,439 –> 00:02:07,520
و سپس در پایین،
64
00:02:07,520 –> 00:02:09,119
آخرین خط کد من
65
00:02:09,119 –> 00:02:13,680
باید حلقه اصلی root dips باشد،
66
00:02:13,680 –> 00:02:14,959
بنابراین من ادامه می دهم و آن را ذخیره می
67
00:02:14,959 –> 00:02:16,319
کنم و آن را اجرا می کنم و فقط آن را آزمایش می کنم و ببینم چه
68
00:02:16,319 –> 00:02:17,200
اتفاقی می افتد
69
00:02:17,200 –> 00:02:19,360
بنابراین شما می توانم اینجا را ببینم، من اکنون پنجره کوچک خود را دارم،
70
00:02:19,360 –> 00:02:20,959
71
00:02:20,959 –> 00:02:23,680
خوب است، بنابراین اگر به یاد دارید که ما عنوانی داشتیم
72
00:02:23,680 –> 00:02:25,280
و آن عنوان
73
00:02:25,280 –> 00:02:28,480
برای نسخه ژاپنی بی ارزش بود
74
00:02:28,480 –> 00:02:32,000
، آن را قیچی کاغذ سنگ می نامیم
75
00:02:32,000 –> 00:02:34,720
و آن را توسط tokyo edtech قرار می دهیم کمی
76
00:02:34,720 –> 00:02:36,160
با خودم فریاد بزنم
77
00:02:36,160 –> 00:02:38,879
پس اگر مطمئن نیستید
78
00:02:38,879 –> 00:02:40,480
اکیداً توصیه میکنم فقط چیزها را آزمایش کنید
79
00:02:40,480 –> 00:02:41,519
و مطمئن
80
00:02:41,519 –> 00:02:43,760
شوید که کار میکنند
81
00:02:43,760 –> 00:02:44,560
82
00:02:44,560 –> 00:02:47,440
و اگر به یاد دارید که او قبلاً
83
00:02:47,440 –> 00:02:49,120
آن را اندازهگیری کرده است، از دانشآموزم تشکر میکنم که استفاده نمیکنم
84
00:02:49,120 –> 00:02:51,360
اسمش چون اوه
85
00:02:51,360 –> 00:02:52,560
نه او
86
00:02:52,560 –> 00:02:55,920
زیر 18 است. بنابراین
87
00:02:55,920 –> 00:02:59,040
هندسه نقطهای ریشه و
88
00:02:59,040 –> 00:03:02,560
من فکر میکنم او آن را در 500×400 داشت
89
00:03:02,560 –> 00:03:04,000
و ما به آن ادامه میدهیم
90
00:03:04,000 –> 00:03:05,680
و به دلایلی این باید در
91
00:03:05,680 –> 00:03:07,040
گیومه باشد،
92
00:03:07,040 –> 00:03:08,800
اینطور نیست دلیل عجیبی است، اما همین
93
00:03:08,800 –> 00:03:10,560
طور است، پس بیایید ادامه دهیم و آزمایش کنیم
94
00:03:10,560 –> 00:03:11,200
که
95
00:03:11,200 –> 00:03:15,120
و ما به آنجا می رویم، بنابراین این پنجره اصلی ما است،
96
00:03:15,120 –> 00:03:17,200
بنابراین می توانید ببینید که چقدر
97
00:03:17,200 –> 00:03:18,319
انجام این کار
98
00:03:18,319 –> 00:03:22,720
در tk enter آسان است، بنابراین آنچه که من به دانش آموزانم می گویم این
99
00:03:22,720 –> 00:03:25,280
است که ابتدا رابط کاربری خود را طراحی کنند، بنابراین کاری که ما
100
00:03:25,280 –> 00:03:25,760
101
00:03:25,760 –> 00:03:28,239
انجام دادیم این بود که این را روی کاغذ طراحی کردیم و سپس
102
00:03:28,239 –> 00:03:29,280
ما
103
00:03:29,280 –> 00:03:32,799
ویجت های ما را ایجاد کنید،
104
00:03:32,799 –> 00:03:36,319
بنابراین اگر به خاطر دارید که یک ویجت برای نتیجه داشتیم،
105
00:03:36,319 –> 00:03:40,000
یک ویجت برای پخش کننده ها
106
00:03:40,000 –> 00:03:43,280
، حدس می زنم یک ویجت برای
107
00:03:43,280 –> 00:03:46,080
انتخاب رایانه و چند دکمه برای
108
00:03:46,080 –> 00:03:47,040
انجام کارها انتخاب
109
00:03:47,040 –> 00:03:50,640
کنم، بنابراین من فقط می خواهم به اینجا بروم و
110
00:03:50,640 –> 00:03:51,840
به آن نگاهی بیندازم. بنابراین ما چند برچسب دریافت کردیم
111
00:03:51,840 –> 00:03:54,560
خوب است، بنابراین من
112
00:03:54,560 –> 00:03:56,879
دوست دارم بله، فکر کردم او در اینجا با نامگذاری همه چیز کار بسیار خوبی انجام داد،
113
00:03:56,879 –> 00:03:57,599
114
00:03:57,599 –> 00:03:58,959
من
115
00:03:58,959 –> 00:04:00,799
واقعاً خوشحال شدم که دوباره این را دیدم،
116
00:04:00,799 –> 00:04:03,200
لازم نیست اینطور باشید،
117
00:04:03,200 –> 00:04:04,799
حدس میزنم که نام شما را دقیق میدانید،
118
00:04:04,799 –> 00:04:07,040
اما این کار باعث میشود life super duper آسان
119
00:04:07,040 –> 00:04:08,720
مخصوصاً برای مبتدیان،
120
00:04:08,720 –> 00:04:10,400
بنابراین من می خواهم با آن شروع
121
00:04:10,400 –> 00:04:12,640
کنم بنابراین
122
00:04:12,640 –> 00:04:17,040
نتیجه برچسب برابر است با tk نتیجه را وارد کنید
123
00:04:17,040 –> 00:04:19,279
و اوه نتیجه نیست که یک برچسب است
124
00:04:19,279 –> 00:04:20,238
متأسفم
125
00:04:20,238 –> 00:04:22,880
بنابراین tk برچسب را وارد کنید و
126
00:04:22,880 –> 00:04:25,040
به پنجره ریشه من می رود
127
00:04:25,040 –> 00:04:27,440
و چه زمانی من آن را شروع می کنم متن من به
128
00:04:27,440 –> 00:04:28,400
129
00:04:28,400 –> 00:04:32,720
شما خواهد بود بدانید
130
00:04:32,800 –> 00:04:36,479
چیزی شبیه به آن را انتخاب کنید و اگر من اکنون دوباره این را اجرا کنم،
131
00:04:36,479 –> 00:04:36,880
132
00:04:36,880 –> 00:04:38,320
اگر دیگر
133
00:04:38,320 –> 00:04:40,320
آموزش های راهنمای راهنمای من را ندیده اید، ممکن است با آن آشنا نباشید،
134
00:04:40,320 –> 00:04:40,880
135
00:04:40,880 –> 00:04:43,919
بنابراین اگر اکنون این را اجرا کنم، هیچ مشکلی نمی بینید،
136
00:04:43,919 –> 00:04:44,960
137
00:04:44,960 –> 00:04:49,199
بنابراین
138
00:04:49,520 –> 00:04:51,360
در این مورد نیز باید این کار را انجام دهید. ما قصد داریم از بسته استفاده
139
00:04:51,360 –> 00:04:52,720
کنیم که یکی از مدیران هندسه داخلی
140
00:04:52,720 –> 00:04:53,360
141
00:04:53,360 –> 00:04:55,199
است که چند مورد مختلف وجود دارد اما
142
00:04:55,199 –> 00:04:56,800
pac ساده ترین است
143
00:04:56,800 –> 00:04:59,280
و برچسب تعریف نشده است بنابراین این یک
144
00:04:59,280 –> 00:05:00,720
برچسب است که نتیجه زیر خط است
145
00:05:00,720 –> 00:05:03,919
نه برچسب نقطه نتیجه من بد است
146
00:05:03,919 –> 00:05:06,000
و اکنون می توانید ببینید برچسب وجود دارد
147
00:05:06,000 –> 00:05:06,960
و متن
148
00:05:06,960 –> 00:05:11,280
انتخاب شده نیز وجود دارد، بنابراین
149
00:05:11,280 –> 00:05:13,680
دکمه بعدی را برای دکمه سنگ
150
00:05:13,680 –> 00:05:15,440
برای کاغذ و یک دکمه برای قیچی داشتیم،
151
00:05:15,440 –> 00:05:18,639
بنابراین میخواهم بگویم دکمه سنگ
152
00:05:18,639 –> 00:05:22,000
برابر است با tk دکمه وارد کردن نقطه،
153
00:05:22,000 –> 00:05:24,080
همچنین در پنجره
154
00:05:24,080 –> 00:05:27,280
ریشه متن آن قرار میگیرد. قرار است راک باشد
155
00:05:27,280 –> 00:05:30,080
و برای دکمهها باید
156
00:05:30,080 –> 00:05:31,120
دکمهها را
157
00:05:31,120 –> 00:05:34,160
به یک تابع وصل کنیم، بنابراین در این
158
00:05:34,160 –> 00:05:35,600
مورد میخواهم آن را به تابعی
159
00:05:35,600 –> 00:05:38,560
به نام rock
160
00:05:38,560 –> 00:05:42,000
و همان دکمه rock dot
161
00:05:42,000 –> 00:05:44,880
pack وصل کنم حالا اگر این را اجرا کنم
162
00:05:44,880 –> 00:05:45,600
با خطا مواجه میشوم.
163
00:05:45,600 –> 00:05:48,800
بیایید نگاهی به آن بیاندازیم تا بتوانید
164
00:05:48,800 –> 00:05:50,880
او را ببینید
165
00:05:50,880 –> 00:05:52,639
چیزی که مبتدیان واقعاً
166
00:05:52,639 –> 00:05:54,240
به انجام آن عادت کرده اند خواندن این
167
00:05:54,240 –> 00:05:55,600
پیام های خطا است زیرا آنها اساساً به شما می گویند
168
00:05:55,600 –> 00:05:56,800
آنچه را که بیشتر باید
169
00:05:56,800 –> 00:05:59,280
بدانید و می توانید در اینجا
170
00:05:59,280 –> 00:06:03,039
خط 16 را ببینید بنابراین این خط در اینجا
171
00:06:03,039 –> 00:06:04,639
می گوید موشک دکمه کد واقعی را به شما می گوید که
172
00:06:04,639 –> 00:06:06,639
شما تایپ کردید میگوید خطای نام
173
00:06:06,639 –> 00:06:10,319
راک تعریف نشده است،
174
00:06:10,319 –> 00:06:11,759
بنابراین چیزی که به من میگوید این است که
175
00:06:11,759 –> 00:06:13,360
نمیداند این سنگ چیست
176
00:06:13,360 –> 00:06:14,639
و البته نمیداند زیرا
177
00:06:14,639 –> 00:06:16,479
ما هنوز این تابع را ایجاد نکردهایم،
178
00:06:16,479 –> 00:06:18,639
بنابراین در این مورد چه کاری انجام میدهم. نکته این است که
179
00:06:18,639 –> 00:06:21,039
ایجاد توابع را تایپ کنید
180
00:06:21,039 –> 00:06:22,160
و من میروم و تابع خود را ایجاد میکنم
181
00:06:22,160 –> 00:06:25,039
تا خام سنگی
182
00:06:25,039 –> 00:06:26,560
داشته باشم و از آنجایی که نمیدانم چه کدی در
183
00:06:26,560 –> 00:06:29,199
آن وجود دارد، هنوز فقط میخواهم تایپ کنم pass
184
00:06:29,199 –> 00:06:30,960
pass یک مکان نگهدار است و ما
185
00:06:30,960 –> 00:06:33,120
بعداً آن را حذف خواهم کرد و همچنین
186
00:06:33,120 –> 00:06:35,840
کاغذ
187
00:06:37,199 –> 00:06:40,240
و قیچی
188
00:06:41,759 –> 00:06:43,280
خواهم داشت و فکر میکنم یک تابع تنظیم مجدد وجود داشت،
189
00:06:43,280 –> 00:06:45,440
بنابراین بازنشانی میکند
190
00:06:45,440 –> 00:06:50,560
و عبور میکند، پس بیایید ادامه دهیم و این کار را
191
00:06:52,240 –> 00:06:54,800
درست انجام دهیم، حالا بیایید آن را اجرا کنیم و ببینیم که آیا ما
192
00:06:54,800 –> 00:06:56,080
یک خطا دریافت می کنیم بسیار خوب، بنابراین
193
00:06:56,080 –> 00:06:58,960
راک بسیار خوب هنوز کاری انجام نمی دهد
194
00:06:58,960 –> 00:06:59,440
195
00:06:59,440 –> 00:07:01,599
زیرا فو nction فقط می گذرد اما بیایید
196
00:07:01,599 –> 00:07:03,120
جلوتر برویم و ابتدا بقیه رابط کاربری
197
00:07:03,120 –> 00:07:05,440
خود را
198
00:07:06,080 –> 00:07:08,400
انجام دهیم تا یک دکمه برای کاغذ سنگی و
199
00:07:08,400 –> 00:07:10,880
قیچی داشته باشیم،
200
00:07:11,039 –> 00:07:14,160
بنابراین من معمولاً این کار را زیاد انجام می دهم، می
201
00:07:14,160 –> 00:07:15,680
بینید که چیزی کار می کند و سپس فقط
202
00:07:15,680 –> 00:07:17,840
کپی و پیست کنید. فقط چند
203
00:07:17,840 –> 00:07:20,240
تغییر
204
00:07:25,599 –> 00:07:27,680
دوباره ایجاد می کنم، این چیزی است که من به ویژه به مبتدیان توصیه می کنم
205
00:07:27,680 –> 00:07:30,240
206
00:07:30,240 –> 00:07:34,560
و این است که در نامگذاری خود مراقب باشند، بنابراین
207
00:07:34,560 –> 00:07:36,560
208
00:07:36,560 –> 00:07:40,400
تماس های قیچی دکمه دارای یک قیچی برچسب هستند
209
00:07:40,400 –> 00:07:43,039
و عملکردی به نام قیچی را صدا می کنند،
210
00:07:43,039 –> 00:07:43,520
بنابراین
211
00:07:43,520 –> 00:07:46,639
واقعاً واقعاً سازگار است
212
00:07:46,639 –> 00:07:49,199
و به نوعی آسان است. بفهمیم بیایید ادامه دهیم
213
00:07:49,199 –> 00:07:50,560
و آزمایش کنیم که مطمئن شویم همه
214
00:07:50,560 –> 00:07:51,120
215
00:07:51,120 –> 00:07:53,039
چیز درست است، بنابراین قیچی کاغذ را تکان دهید
216
00:07:53,039 –> 00:07:54,479
217
00:07:54,479 –> 00:07:59,840
و سپس ما برچسب ها را نیز داریم،
218
00:07:59,840 –> 00:08:01,360
بنابراین فکر می کنم همانطور که انجام شد، ما یک
219
00:08:01,360 –> 00:08:05,120
برچسب کامپیوتری را انتخاب
220
00:08:06,479 –> 00:08:09,280
کردیم و آن را خالی و بدون هیچ چیز شروع می کنیم.
221
00:08:09,280 –> 00:08:10,240
222
00:08:10,240 –> 00:08:14,319
دوباره باید آن را بسته بندی کنیم
223
00:08:15,039 –> 00:08:18,800
و من آن را کپی می کنم
224
00:08:20,800 –> 00:08:26,240
و یک برچسب را برای کاربر انتخاب می کنم،
225
00:08:26,240 –> 00:08:27,919
بنابراین اینجاست که قیچی کاغذ سنگی را نمایش می دهیم
226
00:08:27,919 –> 00:08:30,720
227
00:08:30,879 –> 00:08:33,279
و سپس در نهایت به یک دکمه تنظیم مجدد نیاز داشتیم،
228
00:08:33,279 –> 00:08:34,640
229
00:08:34,640 –> 00:08:36,958
بنابراین من ادامه می دهم و درست می کنم که خیلی
230
00:08:36,958 –> 00:08:38,399
سریع و همچنین،
231
00:08:38,399 –> 00:08:41,839
بنابراین بازنشانی
232
00:08:44,320 –> 00:08:48,560
کنید و دوباره متن و دستور را تنظیم
233
00:08:48,959 –> 00:08:50,800
کنید، من نمی توانم به اندازه کافی روی یکنواختی تاکید کنم
234
00:08:50,800 –> 00:08:53,120
و نامگذاری
235
00:08:53,120 –> 00:08:54,720
آن فقط زندگی شما را
236
00:08:54,720 –> 00:08:56,880
بسیار ساده می کند، بنابراین بیایید برای
237
00:08:56,880 –> 00:08:58,560
آخرین بار آن را آزمایش کنیم،
238
00:08:58,560 –> 00:09:01,600
بنابراین اساساً من راهنمای خود را دارم راه اندازی خوب است،
239
00:09:01,600 –> 00:09:03,519
بنابراین من برچسب نتیجه خود را اینجا
240
00:09:03,519 –> 00:09:05,200
دارم، دکمه های خود را در اینجا دارم،
241
00:09:05,200 –> 00:09:06,640
دکمه تنظیم مجدد خود را اینجا دارم
242
00:09:06,640 –> 00:09:09,440
و توجه داشته باشید که اینجا چیزی نیست زیرا
243
00:09:09,440 –> 00:09:10,720
ما چیزی در آن قرار نداده ایم،
244
00:09:10,720 –> 00:09:11,360
245
00:09:11,360 –> 00:09:16,240
اکنون فقط متن خالی است، بنابراین قسمت بعدی
246
00:09:16,240 –> 00:09:18,320
این واقعاً برای مقابله با منطق
247
00:09:18,320 –> 00:09:20,399
بازی است، بنابراین بیایید به سرعت
248
00:09:20,399 –> 00:09:23,440
به ماتریس نتیجه این
249
00:09:23,440 –> 00:09:24,880
بازی خاص نگاهی بیندازیم،
250
00:09:24,880 –> 00:09:27,519
بنابراین می توانید در اینجا ببینید که ما سه
251
00:09:27,519 –> 00:09:28,640
انتخاب
252
00:09:28,640 –> 00:09:30,000
برای بازیکن داریم، سه انتخاب برای
253
00:09:30,000 –> 00:09:32,160
قیچی کاغذ سنگ رایانه در هر دو.
254
00:09:32,160 –> 00:09:32,959
موارد،
255
00:09:32,959 –> 00:09:34,720
بنابراین اگر بازیکن راک را انتخاب کند کامپیوتر راک را
256
00:09:34,720 –> 00:09:36,399
انتخاب کند، ما یک کراوات گرفتیم،
257
00:09:36,399 –> 00:09:39,920
بنابراین می توانید ببینید rr یک کراوات است pp یک تساوی است
258
00:09:39,920 –> 00:09:43,200
و ss یک تساوی است، حالا اگر بازیکن
259
00:09:43,200 –> 00:09:45,440
کاغذ را انتخاب کند و رایانه سنگ را انتخاب کند
260
00:09:45,440 –> 00:09:46,720
261
00:09:46,720 –> 00:09:48,640
، پخش کننده برنده است زیرا کاغذ
262
00:09:48,640 –> 00:09:50,959
را پوشش می دهد. راک با این حال اگر بازیکن
263
00:09:50,959 –> 00:09:52,240
choo قیچی می زند و کامپیوتر
264
00:09:52,240 –> 00:09:53,519
سنگ را انتخاب می کند
265
00:09:53,519 –> 00:09:55,680
سپس کامپیوتر برنده می شود، بنابراین شما
266
00:09:55,680 –> 00:09:56,640
همه از آن ها هستید،
267
00:09:56,640 –> 00:09:58,000
من فکر می کنم تقریباً همه در جهان
268
00:09:58,000 –> 00:10:00,399
با این بازی آشنا هستند، بنابراین
269
00:10:00,399 –> 00:10:02,640
این نوع نشان می دهد که چگونه کار می کند، بنابراین ما
270
00:10:02,640 –> 00:10:03,920
باید آن
271
00:10:03,920 –> 00:10:06,800
را در بازی خود کدنویسی کنیم تا چند چیز به دست آوردیم.
272
00:10:06,800 –> 00:10:08,480
فکر کردن به این است که چگونه
273
00:10:08,480 –> 00:10:09,760
رایانه
274
00:10:09,760 –> 00:10:13,279
را وادار به انتخاب کنیم که کاربر
275
00:10:13,279 –> 00:10:14,399
276
00:10:14,399 –> 00:10:17,440
بر اساس دکمه ای که
277
00:10:17,440 –> 00:10:19,440
فشار می دهد انتخاب می کند اما انتخاب رایانه
278
00:10:19,440 –> 00:10:21,279
باید تصادفی باشد
279
00:10:21,279 –> 00:10:25,040
بنابراین کاری که من می توانم در اینجا انجام دهم این است که می توانم از
280
00:10:25,040 –> 00:10:27,120
281
00:10:27,120 –> 00:10:31,040
ماژول تصادفی استفاده کنم. من می خواهم انجام دهم این است که می
282
00:10:31,040 –> 00:10:32,880
خواهم بگویم می دانید
283
00:10:32,880 –> 00:10:36,160
عدد تصادفی برابر است با
284
00:10:36,160 –> 00:10:40,480
نقطه تصادفی رند int و ما سه انتخاب داریم،
285
00:10:40,480 –> 00:10:43,519
بنابراین یکی دو یا سه انتخاب و سپس کاری که می
286
00:10:43,519 –> 00:10:44,079
خواهم انجام دهم این
287
00:10:44,079 –> 00:10:45,839
است که تبدیل کنم بنابراین اگر
288
00:10:45,839 –> 00:10:48,160
289
00:10:48,160 –> 00:10:51,440
عدد تصادفی برابر با 1
290
00:10:51,440 –> 00:10:55,279
انتخاب کامپیوتری برابر با سنگ
291
00:10:55,279 –> 00:10:58,800
l است اگر عدد تصادفی
292
00:10:58,800 –> 00:11:03,600
برابر با 2 باشد، انتخاب کامپیوتر
293
00:11:04,079 –> 00:11:07,920
برابر است با کاغذ و
294
00:11:07,920 –> 00:11:10,720
من میتوانم کار دیگری را در اینجا انجام دهم، اما
295
00:11:10,720 –> 00:11:10,959
296
00:11:10,959 –> 00:11:13,279
اگر مشکلی در کد ما وجود داشته باشد، اجازه دهید یک l
297
00:11:13,279 –> 00:11:14,000
298
00:11:14,000 –> 00:11:17,839
انجام دهیم. و بگویید
299
00:11:17,839 –> 00:11:20,720
انتخاب کامپیوتر محاسباتی
300
00:11:21,360 –> 00:11:24,480
برابر با علم است
301
00:11:24,959 –> 00:11:29,200
خیلی خوب است، بنابراین کامپیوترها
302
00:11:29,200 –> 00:11:31,040
در ابتدای بازی انتخاب کردند، توجه داشته باشید که
303
00:11:31,040 –> 00:11:32,959
این اینجا در فضای جهانی است،
304
00:11:32,959 –> 00:11:34,720
معمولاً ما واقعاً استفاده از
305
00:11:34,720 –> 00:11:36,640
متغیرهای جهانی را توصیه نمی
306
00:11:36,640 –> 00:11:38,320
کنیم، اما ما فقط ادامه می دهیم و این بار این کار را به این ترتیب انجام می دهیم.
307
00:11:38,320 –> 00:11:40,480
308
00:11:40,480 –> 00:11:42,399
چون احتمالاً
309
00:11:42,399 –> 00:11:43,760
برای مبتدیان کمی آسانتر است، این چیزی است که
310
00:11:43,760 –> 00:11:45,200
وقتی کمی بیشتر
311
00:11:45,200 –> 00:11:46,640
یاد میگیرید، راههایی برای دور زدن آن یاد میگیرید، اما
312
00:11:46,640 –> 00:11:49,040
در حال حاضر اجازه دهید آن را ساده نگه داریم،
313
00:11:49,040 –> 00:11:51,519
پس بیایید پیش برویم و با
314
00:11:51,519 –> 00:11:53,839
سنگ کنار بیاییم
315
00:11:53,920 –> 00:11:57,279
تا دوباره به عقب برگردیم. برای این ماتریس نتیجه
316
00:11:57,279 –> 00:11:59,680
خوب است، بنابراین رایانه بازیکن
317
00:11:59,680 –> 00:12:00,880
سنگ را انتخاب کرده است
318
00:12:00,880 –> 00:12:02,720
تا رایانه بتواند کاغذ سنگی یا
319
00:12:02,720 –> 00:12:04,720
قیچی را انتخاب کند، بنابراین اگر سنگ و سنگ
320
00:12:04,720 –> 00:12:05,839
است،
321
00:12:05,839 –> 00:12:08,399
اگر سنگ و کاغذ باشد، رایانه برنده می شود
322
00:12:08,399 –> 00:12:10,320
و اگر قیچی تاب می دهد
323
00:12:10,320 –> 00:12:13,680
، بازیکن برنده می شود. چون من
324
00:12:13,680 –> 00:12:17,680
در تابع راک هستم
325
00:12:18,000 –> 00:12:21,680
می دانم که می توانم فرض
326
00:12:21,680 –> 00:12:24,480
کنم راک را انتخاب کرده ام، بنابراین کاری که می توانم در اینجا انجام دهم این
327
00:12:24,480 –> 00:12:26,639
است که می توانم بگویم
328
00:12:26,639 –> 00:12:32,079
شما می دانید با انتخاب هایی که می دانید کنار بیایید،
329
00:12:32,079 –> 00:12:34,399
بنابراین اگر درست مانند دانش آموز من، او
330
00:12:34,399 –> 00:12:35,519
واقعاً کار خوبی انجام داده باشد. در اینجا
331
00:12:35,519 –> 00:12:38,720
اگر بازیکن انتخاب واقعی است
332
00:12:38,720 –> 00:12:39,680
نمیخواهم بگویم چون
333
00:12:39,680 –> 00:12:43,360
میدانیم که انتخاب پخشکننده در اینجا راک است،
334
00:12:43,360 –> 00:12:46,639
بنابراین میخواهم بگویم اگر
335
00:12:46,639 –> 00:12:51,360
انتخاب رایانه برابر با
336
00:12:51,360 –> 00:12:53,040
راک باشد، میخواهم بگویم چاپ
337
00:12:53,040 –> 00:12:55,519
میدانی
338
00:12:55,519 –> 00:12:59,760
کراوات اگر
339
00:12:59,760 –> 00:13:05,040
انتخاب رایانه برابر با کاغذ باشد.
340
00:13:05,839 –> 00:13:08,800
بگو شاهزاده پس کاغذ بر صخره ضربه بزند پس
341
00:13:08,800 –> 00:13:11,839
کامپیوتر چاپ برنده شود
342
00:13:13,360 –> 00:13:16,000
و در غیر این صورت تنها انتخاب باقیمانده ما این
343
00:13:16,000 –> 00:13:16,800
344
00:13:16,800 –> 00:13:18,480
است که بازیکن برنده شود من می خواهم
345
00:13:18,480 –> 00:13:19,839
آن را مستقیماً کدنویسی کنم فقط در صورتی که
346
00:13:19,839 –> 00:13:25,040
ان