در این مطلب، ویدئو آموزش گرافیک سه بعدی پایتون 1: نصب و نمایش Vpython با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:39:28
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,960 –> 00:00:04,200
سلام بچه ها این پل مک کوارتر از
2
00:00:04,200 –> 00:00:06,560
toptechboy.com است و ما امروز اینجا هستیم با
3
00:00:06,560 –> 00:00:08,000
درس شماره یک
4
00:00:08,000 –> 00:00:10,480
از سری آموزش های جدید باورنکردنی ما
5
00:00:10,480 –> 00:00:12,240
که در آن شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه
6
00:00:12,240 –> 00:00:15,440
گرافیک های سه بعدی و انیمیشن های سه بعدی را در
7
00:00:15,440 –> 00:00:17,600
پایتون انجام دهید آنچه که من به آن نیاز دارم. شما باید
8
00:00:17,600 –> 00:00:19,680
یک فنجان قهوه سیاه قوی بریزید
9
00:00:19,680 –> 00:00:22,400
10
00:00:22,800 –> 00:00:25,359
که مستقیماً قهوه سیاه است، بدون
11
00:00:25,359 –> 00:00:26,000
شکر،
12
00:00:26,000 –> 00:00:28,800
بدون شیرین کننده، نیازی به آن نیست و کاری که
13
00:00:28,800 –> 00:00:30,000
من باید انجام دهید این است
14
00:00:30,000 –> 00:00:32,800
که اکنون در این مجموعه از شما آماده شوید تا چیزهای جالب جدیدی یاد بگیرید.
15
00:00:32,800 –> 00:00:33,200
16
00:00:33,200 –> 00:00:35,680
دروسی که من
17
00:00:35,680 –> 00:00:36,960
فرض می کنم که شما
18
00:00:36,960 –> 00:00:40,000
با پایتون آشنایی اولیه دارید، اگر
19
00:00:40,000 –> 00:00:40,640
20
00:00:40,640 –> 00:00:42,800
هنوز پایتون را ندیده اید، باید به سری آموزش های دیگر من بروید،
21
00:00:42,800 –> 00:00:44,000
22
00:00:44,000 –> 00:00:45,760
جایی که من به نوعی برخی از
23
00:00:45,760 –> 00:00:47,039
اصول پایتون را آموزش می دهم، اما
24
00:00:47,039 –> 00:00:48,800
در این سری از درس ها شما این کار را انجام نمی دهید. لازم
25
00:00:48,800 –> 00:00:50,960
نیست یک متخصص پایتون باشید، اما باید به
26
00:00:50,960 –> 00:00:51,680
نوعی
27
00:00:51,680 –> 00:00:53,600
با مفاهیم اولیه
28
00:00:53,600 –> 00:00:55,680
پایتون آشنا باشید، نکته دیگر این است که
29
00:00:55,680 –> 00:00:58,160
در این سری از آموزش ها،
30
00:00:58,160 –> 00:00:59,199
از
31
00:00:59,199 –> 00:01:02,239
عالی ترین کدهای ویژوال استودیو به عنوان محیط توسعه خود استفاده خواهم کرد
32
00:01:02,239 –> 00:01:03,760
33
00:01:03,760 –> 00:01:05,519
و قرار است خود را بساز
34
00:01:05,519 –> 00:01:08,159
اگر از همان محیط توسعه استفاده می کنیم، اگر کد ویژوال استودیو ندارید، زندگی بسیار آسان تر است و زندگی من بسیار آسان تر است.
35
00:01:08,159 –> 00:01:09,600
36
00:01:09,600 –> 00:01:10,400
37
00:01:10,400 –> 00:01:12,400
38
00:01:12,400 –> 00:01:14,640
39
00:01:14,640 –> 00:01:17,200
40
00:01:17,200 –> 00:01:19,360
41
00:01:19,360 –> 00:01:20,960
لیست پخش درس شماره 5 به
42
00:01:20,960 –> 00:01:23,600
شما نشان می دهد که چگونه کد ویژوال استودیو را نصب کنید
43
00:01:23,600 –> 00:01:24,240
44
00:01:24,240 –> 00:01:25,920
و چگونه آن را دریافت کنید و چگونه آن را
45
00:01:25,920 –> 00:01:27,360
پیکربندی کنید به روشی که من
46
00:01:27,360 –> 00:01:28,159
پیکربندی کرده ام،
47
00:01:28,159 –> 00:01:30,320
بنابراین برای شما بسیار ساده تر خواهد بود
48
00:01:30,320 –> 00:01:33,119
که با من همراهی کنید و من چه کار خواهم کرد.
49
00:01:33,119 –> 00:01:33,759
50
00:01:33,759 –> 00:01:36,960
من به
51
00:01:36,960 –> 00:01:40,159
بهترین کد استودیوی تصویری خود تغییر خواهم داد و اگر
52
00:01:40,159 –> 00:01:41,280
به خاطر داشته باشید در
53
00:01:41,280 –> 00:01:43,200
آن سری از درس های قبلی
54
00:01:43,200 –> 00:01:44,880
ما در پوشه ای
55
00:01:44,880 –> 00:01:47,280
به نام فایل های پایتون کار می کردیم، خوب آنچه واقعاً
56
00:01:47,280 –> 00:01:48,799
می خواهم انجام دهم این است که می خواهم یک پوشه جدید برای آن بسازم.
57
00:01:48,799 –> 00:01:51,040
این سری از درسها، بنابراین تمام
58
00:01:51,040 –> 00:01:52,479
برنامههای قدیمی
59
00:01:52,479 –> 00:01:54,960
در آن پوشه فایلهای پایتون هستند و
60
00:01:54,960 –> 00:01:56,719
ما یک پوشه جدید خواهیم داشت که آن
61
00:01:56,719 –> 00:01:57,520
62
00:01:57,520 –> 00:02:00,560
را پایتون مینامیم، زیرا از
63
00:02:00,560 –> 00:02:04,240
ویژوال پایتون یا v python برای انجام
64
00:02:04,240 –> 00:02:05,840
گرافیکهای سه بعدی خود استفاده میکنیم.
65
00:02:05,840 –> 00:02:08,318
انیمیشن های سه بعدی بنابراین روشی که ما انجام می دهیم این
66
00:02:08,318 –> 00:02:10,239
است که می آییم برای پرونده و
67
00:02:10,239 –> 00:02:11,280
می آییم برای
68
00:02:11,280 –> 00:02:13,920
باز کردن پوشه حالا شما می گویید من
69
00:02:13,920 –> 00:02:15,040
پوشه را هنوز درست نکرده ام
70
00:02:15,040 –> 00:02:17,840
نگران نباشید فقط به طرح اعتماد کنید
71
00:02:17,840 –> 00:02:18,400
72
00:02:18,400 –> 00:02:20,560
همانطور که می گویند به طرح شما اعتماد کنید.
73
00:02:20,560 –> 00:02:22,480
دوباره روی open folder
74
00:02:22,480 –> 00:02:25,520
کلیک می کنید و وقتی روی open folder کلیک می کنید باز
75
00:02:25,520 –> 00:02:26,480
می شود
76
00:02:26,480 –> 00:02:28,400
و باید به
77
00:02:28,400 –> 00:02:30,480
جایی بروید که می خواهید این پوشه
78
00:02:30,480 –> 00:02:32,879
79
00:02:32,879 –> 00:02:34,720
80
00:02:34,720 –> 00:02:37,840
باشد. در پوشه کام پسر تکنولوژی برتر من،
81
00:02:37,840 –> 00:02:38,400
82
00:02:38,400 –> 00:02:40,000
می توانید این را هر کجا که می خواهید قرار دهید، اما
83
00:02:40,000 –> 00:02:42,000
فقط به یاد داشته باشید که آن را کجا قرار داده اید،
84
00:02:42,000 –> 00:02:43,920
اما وقتی این را باز کردید، می گویم
85
00:02:43,920 –> 00:02:45,360
86
00:02:45,360 –> 00:02:47,760
کلیک راست کنید و می خواهم بگویم
87
00:02:47,760 –> 00:02:48,480
88
00:02:48,480 –> 00:02:51,599
جدید هستم. یک پوشه جدید به نام v
89
00:02:51,599 –> 00:02:55,280
python کوچولو v بزرگ p v python
90
00:02:55,280 –> 00:02:57,120
و سپس تمام برنامه های من که
91
00:02:57,120 –> 00:02:58,720
قرار است در این پوشه قرار دهم، روی enter کلیک می کنم
92
00:02:58,720 –> 00:03:01,840
و حالا که آن را ایجاد کردیم
93
00:03:01,840 –> 00:03:02,480
می خواهم
94
00:03:02,480 –> 00:03:06,000
آن را انتخاب کنم و سپس بگویم انتخاب کنید.
95
00:03:06,000 –> 00:03:09,440
پوشه را در آنجا قرار دهید و سپس
96
00:03:09,440 –> 00:03:12,480
در کد ویژوال استودیو بوم کنید. من در حال حاضر یک
97
00:03:12,480 –> 00:03:15,840
پوشه کاری جدید به نام v
98
00:03:15,840 –> 00:03:18,080
python دارم اینجاست که ما
99
00:03:18,080 –> 00:03:20,400
قرار است کار خود را انجام دهیم، اما قبل از اینکه بتوانیم
100
00:03:20,400 –> 00:03:21,920
واقعاً کاری انجام
101
00:03:21,920 –> 00:03:25,040
دهیم، باید v python را نصب کنیم.
102
00:03:25,040 –> 00:03:27,920
103
00:03:27,920 –> 00:03:29,280
104
00:03:29,280 –> 00:03:32,640
105
00:03:32,640 –> 00:03:34,000
106
00:03:34,000 –> 00:03:36,480
بنابراین کاری که باید انجام دهم این است که برای مشاهده باید
107
00:03:36,480 –> 00:03:38,319
به اینجا
108
00:03:38,319 –> 00:03:40,480
بیایم و سپس در زیر مشاهده
109
00:03:40,480 –> 00:03:41,760
، به ترمینال میروم
110
00:03:41,760 –> 00:03:44,720
و ترمینال در اینجا برای من باز میشود
111
00:03:44,720 –> 00:03:45,760
112
00:03:45,760 –> 00:03:47,680
و بنابراین من فقط باید اینجا را در جایی پایین کلیک کنم
113
00:03:47,680 –> 00:03:49,200
و سپس من روی
114
00:03:49,200 –> 00:03:51,360
enter کلیک می کنم و می بینید
115
00:03:51,360 –> 00:03:52,720
که از مسیر شما دورتر می شوم،
116
00:03:52,720 –> 00:03:55,200
می توانید ببینید که من یک خط فرمان
117
00:03:55,200 –> 00:03:55,760
در اینجا
118
00:03:55,760 –> 00:03:57,920
دارم، مانند
119
00:03:57,920 –> 00:03:59,200
این است که
120
00:03:59,200 –> 00:04:02,879
پوشه cmd یا ترمینال cmd را در ویندوز باز کنم و ما می توانیم کارهایی انجام دهیم.
121
00:04:02,879 –> 00:04:05,360
عملیاتی که در اینجا باید انجام دهیم این
122
00:04:05,360 –> 00:04:07,360
است که باید
123
00:04:07,360 –> 00:04:11,200
پایتون را نصب کنیم و این کار را اکنون با استفاده از pip انجام می دهیم،
124
00:04:11,200 –> 00:04:12,959
اگر در یکی از
125
00:04:12,959 –> 00:04:15,519
نسخه های بعدی پایتون 3
126
00:04:15,519 –> 00:04:17,918
هستید، باید قبلاً نصب کننده pip داشته باشید،
127
00:04:17,918 –> 00:04:19,199
باید بگویم که من فعال هستم
128
00:04:19,199 –> 00:04:22,240
، می توانم تایپ کنم. در پایتون در اینجا
129
00:04:22,240 –> 00:04:26,000
و من در پایتون 3.9.1 هستم
130
00:04:26,000 –> 00:04:27,840
شما باید حداقل در یکی از
131
00:04:27,840 –> 00:04:30,080
نسخههای بعدی پایتون 3.
132
00:04:30,080 –> 00:04:32,800
شما نمیخواهید روی پایتون 2 باشید.
133
00:04:32,800 –> 00:04:33,680
آن
134
00:04:33,680 –> 00:04:36,080
پایتون 2 با این سری از درسها کار نمیکند،
135
00:04:36,080 –> 00:04:37,919
بنابراین بله،
136
00:04:37,919 –> 00:04:41,680
من روی پایتون 3.9 هستم
137
00:04:41,680 –> 00:04:44,960
و پایتون 3.9 با پیپ ارائه میشود
138
00:04:44,960 –> 00:04:47,360
و بنابراین باید بتوانید برای انجام یک
139
00:04:47,360 –> 00:04:49,440
نصب پیپ با آن، بنابراین من می آیم
140
00:04:49,440 –> 00:04:50,080
اینجا
141
00:04:50,080 –> 00:04:54,000
و تایپ می کنم not pup این یک
142
00:04:54,000 –> 00:04:57,120
چیز کاملاً متفاوت است.
143
00:04:57,120 –> 00:05:02,120
144
00:05:02,120 –> 00:05:03,759
145
00:05:03,759 –> 00:05:06,960
146
00:05:06,960 –> 00:05:09,919
147
00:05:09,919 –> 00:05:10,240
148
00:05:10,240 –> 00:05:12,080
همه این چیزهای خوب، این همان
149
00:05:12,080 –> 00:05:13,759
چیزی است که شما می خواهید ببینید، می خواهید آن
150
00:05:13,759 –> 00:05:17,919
را با دانلود بسته ها و نصب
151
00:05:17,919 –> 00:05:19,120
بسته ها ببینید، زیرا
152
00:05:19,120 –> 00:05:21,600
هنگامی که pip install v python را انجام می دهید،
153
00:05:21,600 –> 00:05:24,000
آنچه را که آن نیز نصب می کند، همه
154
00:05:24,000 –> 00:05:26,639
بسته های دیگری هستند که برای انجام v نیاز دارید.
155
00:05:26,639 –> 00:05:27,759
python
156
00:05:27,759 –> 00:05:29,680
اکنون ممکن است انجام این کار سه یا چهار
157
00:05:29,680 –> 00:05:30,800
دقیقه طول بکشد
158
00:05:30,800 –> 00:05:32,800
، بنابراین من نمیخواهم ویدیو را متوقف
159
00:05:32,800 –> 00:05:34,560
کنم، فقط اینجا مینشینم و با
160
00:05:34,560 –> 00:05:38,000
شما چت میکنم، زیرا این کار را انجام میدهد
161
00:05:38,000 –> 00:05:40,639
ممکن است کار شما سریعتر یا کندتر
162
00:05:40,639 –> 00:05:42,720
پیش رود. اتصال به اینترنت سریع بنابراین
163
00:05:42,720 –> 00:05:44,960
آن را پایین اگر اتصال آهستهتری داشته باشید، مطالب را خیلی سریع بارگذاری میکند،
164
00:05:44,960 –> 00:05:46,639
ممکن
165
00:05:46,639 –> 00:05:48,800
است کمی بیشتر طول بکشد، اما به
166
00:05:48,800 –> 00:05:50,000
نوعی به شما میگویم که
167
00:05:50,000 –> 00:05:51,840
در این سری از درسها چه کاری انجام میدهیم، ما
168
00:05:51,840 –> 00:05:54,400
با یادگیری نحوه ساخت
169
00:05:54,400 –> 00:05:57,600
گرافیکهای سه بعدی شروع میکنیم. مانند ایجاد اشیاء سه بعدی
170
00:05:57,600 –> 00:05:59,759
با استفاده از پایتون و سپس
171
00:05:59,759 –> 00:06:01,919
آن اشیاء سه بعدی را متحرک سازی می کنیم که در آنجا می
172
00:06:01,919 –> 00:06:02,639
توانیم چیزها را به
173
00:06:02,639 –> 00:06:04,639
حرکت در آوریم و کارهای مختلف انجام دهیم و
174
00:06:04,639 –> 00:06:06,080
بعد از آن
175
00:06:06,080 –> 00:06:07,440
چیزی که می خواهیم یاد بگیریم این است که
176
00:06:07,440 –> 00:06:10,000
یاد می گیریم که v پایتون را به هم متصل کنیم. پایتون و
177
00:06:10,000 –> 00:06:10,240
v
178
00:06:10,240 –> 00:06:13,360
پایتون به آردوینو و سپس میتوانیم به
179
00:06:13,360 –> 00:06:14,639
جمعآوری دادهها
180
00:06:14,639 –> 00:06:18,240
برویم و سپس میتوانیم انیمیشنهایی روی v پایتون ایجاد کنیم
181
00:06:18,240 –> 00:06:20,479
که نشاندهنده آنچه
182
00:06:20,479 –> 00:06:22,160
در دنیای واقعی اتفاق میافتد، بیایید بگوییم که
183
00:06:22,160 –> 00:06:22,720
184
00:06:22,720 –> 00:06:24,880
آردوینو داریم و آردوینو در حال اندازهگیری
185
00:06:24,880 –> 00:06:25,759
دما است،
186
00:06:25,759 –> 00:06:27,440
میتوانیم آن دادههای دما را به آن بفرستیم.
187
00:06:27,440 –> 00:06:29,520
به v python و میتوانیم
188
00:06:29,520 –> 00:06:32,560
مانند یک تصویر گرافیکی از یک دماسنج سه بعدی داشته
189
00:06:32,560 –> 00:06:34,720
باشیم و میتوانیم آن دماسنج را داشته باشیم که
190
00:06:34,720 –> 00:06:36,720
با بالا و پایین رفتن دما
191
00:06:36,720 –> 00:06:37,759
مانند یک
192
00:06:37,759 –> 00:06:40,240
انیمیشن کوچک یا شبیهسازی یک دماسنج به صورت گرافیکی
193
00:06:40,240 –> 00:06:42,400
نشان دهد. معمولاً به آنچه در دنیای واقعی اتفاق میافتد پاسخ میدهید، بسیار
194
00:06:42,400 –> 00:06:42,960
195
00:06:42,960 –> 00:06:45,680
خوب به نظر میرسد که
196
00:06:45,680 –> 00:06:46,000
v
197
00:06:46,000 –> 00:06:49,039
پایتون من نصب شده است و بنابراین اگر نسخه
198
00:06:49,039 –> 00:06:50,240
شما هنوز تمام نشده است،
199
00:06:50,240 –> 00:06:52,880
ادامه دهید و ویدیو را مکث کنید تا
200
00:06:52,880 –> 00:06:54,479
نصب شما تمام شود
201
00:06:54,479 –> 00:06:57,680
و سپس دوباره به من بپیوندید، بنابراین من
202
00:06:57,680 –> 00:06:59,520
فرض میکنم که شما همه آن را
203
00:06:59,520 –> 00:07:02,479
اکنون نصب کرده اید و من می خواهم
204
00:07:02,479 –> 00:07:03,039
این
205
00:07:03,039 –> 00:07:05,440
را بکشم و سپس این را بکشم و بنابراین
206
00:07:05,440 –> 00:07:08,639
ما آماده هستیم اولین برنامه خود را شروع کنیم
207
00:07:08,639 –> 00:07:11,120
بنابراین من به اینجا می آیم و روی v python اشاره می کنم
208
00:07:11,120 –> 00:07:13,120
و سپس روی کوچک plus کلیک می کنم.
209
00:07:13,120 –> 00:07:16,400
و سپس این به من اجازه می دهد تا یک
210
00:07:16,400 –> 00:07:18,000
برنامه پایتون جدید را
211
00:07:18,000 –> 00:07:21,120
داخل v پایتون اضافه کنم و من آن را
212
00:07:21,120 –> 00:07:21,599
213
00:07:21,599 –> 00:07:25,360
v پایتون می نامم
214
00:07:25,360 –> 00:07:29,039
نقطه p y نقطه p y بسیار مهم است
215
00:07:29,039 –> 00:07:31,680
و همچنین تمرین ضعیف برنامه نویسی
216
00:07:31,680 –> 00:07:32,160
برای قرار دادن
217
00:07:32,160 –> 00:07:34,080
فضاها و نام فایل ها است، بنابراین هرگز آن را قرار ندهید. یک
218
00:07:34,080 –> 00:07:35,440
فضای خالی در نام فایل
219
00:07:35,440 –> 00:07:37,360
و سپس روی enter کلیک می کنم و
220
00:07:37,360 –> 00:07:38,960
بوم می کنم. من
221
00:07:38,960 –> 00:07:42,160
یک نسخه جدید دارم.
222
00:07:42,160 –> 00:07:45,360
223
00:07:45,360 –> 00:07:48,720
224
00:07:48,720 –> 00:07:49,440
225
00:07:49,440 –> 00:07:51,919
226
00:07:51,919 –> 00:07:52,560
227
00:07:52,560 –> 00:07:55,199
من یک برنامه پایتون جدید دارم
228
00:07:55,199 –> 00:07:57,520
که منتظر w هستم ritten
229
00:07:57,520 –> 00:07:59,440
نوشته شده است و بنابراین اولین کاری که
230
00:07:59,440 –> 00:08:01,759
میخواهم انجام دهم این است که ببینم
231
00:08:01,759 –> 00:08:05,199
آیا برنامه پایتون با موفقیت نصب شده است،
232
00:08:05,199 –> 00:08:06,639
233
00:08:06,639 –> 00:08:08,960
بنابراین من کتابخانه پایتون هستم، بنابراین میخواهم بگویم
234
00:08:08,960 –> 00:08:10,639
235
00:08:10,639 –> 00:08:14,080
پایتون را وارد کنید خوب است
236
00:08:14,080 –> 00:08:15,919
و سپس فقط میروم آن را اجرا کنید و
237
00:08:15,919 –> 00:08:17,680
ببینید آیا من خطایی دریافت می کنم
238
00:08:17,680 –> 00:08:20,240
و ما اینجا را نگاه می کنیم و
239
00:08:20,240 –> 00:08:20,720
240
00:08:20,720 –> 00:08:23,120
آنچه می بینید بوم می کنیم این است که برنامه را اجرا کرد و
241
00:08:23,120 –> 00:08:25,039
سپس به خط فرمان برگشت
242
00:08:25,039 –> 00:08:27,360
و ما هیچ خطایی دریافت نکردیم و این
243
00:08:27,360 –> 00:08:28,639
نشان می دهد
244
00:08:28,639 –> 00:08:32,159
که ما v python را به درستی نصب کرده بود،
245
00:08:32,159 –> 00:08:35,279
اکنون سعی می
246
00:08:35,279 –> 00:08:38,399
کنیم اولین انیمیشن خود را تولید کنیم، نه
247
00:08:38,399 –> 00:08:40,320
اولین انیمیشن ما، اولین
248
00:08:40,320 –> 00:08:43,360
گرافیک سه بعدی ما و بنابراین می خواهیم یک توپ ایجاد کنیم
249
00:08:43,360 –> 00:08:44,320
250
00:08:44,320 –> 00:08:46,959
و آن توپ برابر با
251
00:08:46,959 –> 00:08:48,240
کره باشد
252
00:08:48,240 –> 00:08:50,399
و سپس باز شود. و ببندید و از آنجایی
253
00:08:50,399 –> 00:08:52,399
که ما این کار را با کتابخانه v
254
00:08:52,399 –> 00:08:55,600
پایتون انجام می دهیم باید بگوییم v python
255
00:08:55,600 –> 00:08:58,160
dot sphere پس این به کتابخانه v پایتون ما می رود
256
00:08:58,160 –> 00:09:00,080
257
00:09:00,080 –> 00:09:02,720
و کره متد را پیدا می کند و باید یک کره ایجاد کند که
258
00:09:02,720 –> 00:09:03,920
259
00:09:03,920 –> 00:09:06,959
اکنون چیزی که می گویم این است این است که
260
00:09:06,959 –> 00:09:10,080
بعد از این خط کد اگر فقط اجازه دهید
261
00:09:10,080 –> 00:09:10,959
در پایان برنامه،
262
00:09:10,959 –> 00:09:13,680
این انیمیشن
263
00:09:13,680 –> 00:09:15,839
کره را ایجاد میکنید و سپس به برنامه اجازه میدهید تا
264
00:09:15,839 –> 00:09:17,120
آنچه را که میخواهید دریافت کنید،
265
00:09:17,120 –> 00:09:19,680
به نوعی خطای زشتی دریافت خواهید کرد،
266
00:09:19,680 –> 00:09:22,080
زیرا برنامه با آن با
267
00:09:22,080 –> 00:09:24,560
uh با انیمیشن یا
268
00:09:24,560 –> 00:09:26,560
گرافیکی که فقط در آنجا حضور دارم
269
00:09:26,560 –> 00:09:29,040
خوب نیست، بنابراین کاری که باید انجام دهم این است
270
00:09:29,040 –> 00:09:29,839
که مقداری true ایجاد کنم
271
00:09:29,839 –> 00:09:32,480
و زمانی که true true true است
272
00:09:32,480 –> 00:09:33,519
همیشه درست است
273
00:09:33,519 –> 00:09:35,120
و سپس کاری که می خواهم انجام دهم می خواهم
274
00:09:35,120 –> 00:09:36,560
فقط خوب عبور
275
00:09:36,560 –> 00:09:38,560
کنم تا کتابخانه را وارد کند.
276
00:09:38,560 –> 00:09:39,680
این کره را ایجاد می
277
00:09:39,680 –> 00:09:41,680
کند که
278
00:09:41,680 –> 00:09:43,120
توپ را صدا می کند و سپس
279
00:09:43,120 –> 00:09:45,279
فقط می نشیند و حلقه
280
00:09:45,279 –> 00:09:47,279
می زند و هیچ کاری انجام نمی دهد و این فقط برنامه را
281
00:09:47,279 –> 00:09:48,480
زنده
282
00:09:48,480 –> 00:09:50,880
نگه می دارد تا بتوانید تجسم
283
00:09:50,880 –> 00:09:52,240
تجسم را در آنجا نگه دارید و
284
00:09:52,240 –> 00:09:54,480
اکنون آن را روشن می کند و
285
00:09:54,480 –> 00:09:55,279
آن را
286
00:09:55,279 –> 00:09:58,399
در یک مرورگر باز میکند، بنابراین مرورگر پیشفرض شما هر
287
00:09:58,399 –> 00:10:00,480
چه باشد،
288
00:10:00,480 –> 00:10:02,000
یک پنجره مرورگر را روشن میکند
289
00:10:02,000 –> 00:10:04,560
و سپس شما میخواهید این توپ
290
00:10:04,560 –> 00:10:07,200
را کرهای که در آن ایجاد کردهاید
291
00:10:07,200 –> 00:10:09,360
در آن پنجره مرورگر، اکنون اولین
292
00:10:09,360 –> 00:10:11,680
باری که این کار را انجام میدهید، ببینید. مقداری s دریافت کنید
293
00:10:11,680 –> 00:10:12,720
یا
294
00:10:12,720 –> 00:10:14,640
سوالی در مورد مجوزهای ویندوز ممکن است بپرسد
295
00:10:14,640 –> 00:10:17,200
آیا واقعاً می خواهید به vpython اجازه دهید
296
00:10:17,200 –> 00:10:18,959
یک پنجره مرورگر را باز کند یا چیزی شبیه به
297
00:10:18,959 –> 00:10:21,120
آن شما فقط بگویید بله اجازه دهید این کار را انجام دهد
298
00:10:21,120 –> 00:10:23,279
و بنابراین ما این را امتحان می کنیم
299
00:10:23,279 –> 00:10:25,279
بنابراین من سعی می کنم این را اجرا کنید
300
00:10:25,279 –> 00:10:28,480
من روی این کلیک می کنم برای run
301
00:10:28,480 –> 00:10:31,920
and boom ما می توانیم اینجا به این
302
00:10:31,920 –> 00:10:32,959
پنجره دیگر بیاییم
303
00:10:32,959 –> 00:10:35,360
و چیزی که می توانید ببینید این است که ما
304
00:10:35,360 –> 00:10:38,079
عالی ترین کره را ایجاد کردیم بنابراین در
305
00:10:38,079 –> 00:10:40,079
حدود پنج دقیقه
306
00:10:40,079 –> 00:10:42,959
اول این درس از این آموزش شما قبلاً
307
00:10:42,959 –> 00:10:44,000
308
00:10:44,000 –> 00:10:47,200
اولین تجسم خود را ایجاد کردهاید، بنابراین ما به
309
00:10:47,200 –> 00:10:48,440
310
00:10:48,440 –> 00:10:51,760
اینجا برمیگردیم و بیایید ببینیم آیا میتوانیم
311
00:10:51,760 –> 00:10:53,279
کارها را کمی
312
00:10:53,279 –> 00:10:55,600
جالبتر کنیم، همانطور که انجام میدهیم و انجام میدهیم و انجام میدهیم و میرویم و میرویم و
313
00:10:55,600 –> 00:10:56,320
314
00:10:56,320 –> 00:10:58,480
نمیخواهم هر بار که یک
315
00:10:58,480 –> 00:11:00,079
متد را فراخوانی میکنم باید v پایتون را تایپ کنید،
316
00:11:00,079 –> 00:11:01,839
بنابراین میخواهم
317
00:11:01,839 –> 00:11:03,600
روش بهتری برای وارد کردن v
318
00:11:03,600 –> 00:11:05,360
python به شما نشان دهم که در آن لازم نیست
319
00:11:05,360 –> 00:11:07,360
هر بار که میخواهیم
320
00:11:07,360 –> 00:11:09,040
از آن استفاده کنیم، v python را بگوییم. دوباره
321
00:11:09,040 –> 00:11:13,040
از پایتون می گوییم به
322
00:11:13,040 –> 00:11:16,880
m port star می رویم که به معنای
323
00:11:16,880 –> 00:11:20,240
از b v پایتون i است همه چیز را امپورت کنید
324
00:11:20,240 –> 00:11:22,560
و با انجام کارها به این ترتیب،
325
00:11:22,560 –> 00:11:23,680
دیگر مجبور نیستیم بگوییم
326
00:11:23,680 –> 00:11:27,680
v python.sphere، فقط می توانیم بگوییم sphere
327
00:11:27,680 –> 00:11:28,000
328
00:11:28,000 –> 00:11:30,320
و باید این کار را انجام دهد، بنابراین من می خواهم به اینجا
329
00:11:30,320 –> 00:11:31,760
330
00:11:31,760 –> 00:11:34,240
در پنجره دیگری که می روم برگردم. برای کشتن
331
00:11:34,240 –> 00:11:35,680
آن مرورگری
332
00:11:35,680 –> 00:11:37,920
که کروی در آن وجود داشت و من
333
00:11:37,920 –> 00:11:39,200
دوباره آن را اجرا می کنم
334
00:11:39,200 –> 00:11:42,640
و ببینم آیا می توانم آن را بازسازی کنم
335
00:11:42,640 –> 00:11:45,760
و به این موضوع نگاه
336
00:11:45,760 –> 00:11:48,560
کنید که آیا شما به این نتیجه رسیدید، بنابراین این یک
337
00:11:48,560 –> 00:11:49,760
راه ساده تر برای
338
00:11:49,760 –> 00:11:52,959
ایجاد یک کره است و بنابراین ما در اینجا واقعاً
339
00:11:52,959 –> 00:11:54,240
در حال
340
00:11:54,240 –> 00:11:57,360
چرخش هستید، خیلی خوب بود، خیلی راحت
341
00:11:57,360 –> 00:12:00,480
بود که واقعاً آسان بود،
342
00:12:00,800 –> 00:12:02,959
اما اجازه دهید کار دیگری را به شما نشان دهم که
343
00:12:02,959 –> 00:12:04,079
می توانید
344
00:12:04,079 –> 00:12:06,720
بین پرانتز باز و بسته انجام
345
00:12:06,720 –> 00:12:07,600
دهید، می توانید شروع به
346
00:12:07,600 –> 00:12:10,399
قرار دادن پارامترها کنید که یک پارامتر است
347
00:12:10,399 –> 00:12:12,320
و اگر می خواستم رنگ را طوری تنظیم کنید
348
00:12:12,320 –> 00:12:13,920
که بتوانم بگویم
349
00:12:13,920 –> 00:12:17,279
رنگ برابر است با رنگ قرمز نقطهای
350
00:12:17,279 –> 00:12:19,519
حالا این نمیتواند مانند اگر میگویید
351
00:12:19,519 –> 00:12:21,519
نقطه رنگی فوشیا یا چیزی شبیه به آن،
352
00:12:21,519 –> 00:12:22,480
به آن نمیرود،
353
00:12:22,480 –> 00:12:25,440
اما شرط میبندم میتوانید مانند قرمز
354
00:12:25,440 –> 00:12:26,480
سبز آبی
355
00:12:26,480 –> 00:12:29,200
نارنجی انجام دهید. زرد سرخابی فیروزه ای شرط می بندم که
356
00:12:29,200 –> 00:12:31,200
احتمالاً می توانید این کارها را انجام دهید
357
00:12:31,200 –> 00:12:33,920
و اکنون من می روم o بیا و
358
00:12:33,920 –> 00:12:37,040
این مورد را اجرا کن و ببینیم چه اتفاقی میافتد
359
00:12:37,040 –> 00:12:40,480
و آه این به من یادآوری میکند که برنامه
360
00:12:40,480 –> 00:12:40,880
هنوز
361
00:12:40,880 –> 00:12:43,680
از قبل اجرا میشد و ما سعی کردیم
362
00:12:43,680 –> 00:12:45,279
دوباره آن را اجرا کنیم که خوب نیست باید به
363
00:12:45,279 –> 00:12:46,720
اینجا بیای
364
00:12:46,720 –> 00:12:50,000
و با این سطل زباله کوچک روی من
365
00:12:50,000 –> 00:12:50,880
366
00:12:50,880 –> 00:12:53,040
این سطل زباله کوچک آن سطل زباله را
367
00:12:53,040 –> 00:12:54,560
368
00:12:54,560 –> 00:12:57,839
بکشد و برنامه را قبل از اینکه دوباره اجرا کنید می کشد
369
00:12:57,839 –> 00:12:58,079
370
00:12:58,079 –> 00:13:00,320
و من احتمالاً فراموش خواهم کرد که
371
00:13:00,320 –> 00:13:02,399
بیش از یک بار
372
00:13:02,399 –> 00:13:05,360
و بوم خودمان یک کره قرمز داریم
373
00:13:05,360 –> 00:13:06,480
بچه ها
374
00:13:06,480 –> 00:13:09,279
به این نگاه کنید ما اینجا گرافیک سه بعدی انجام
375
00:13:09,279 –> 00:13:09,680
376
00:13:09,680 –> 00:13:12,399
میدهم، پس این یه
377
00:13:12,399 –> 00:13:14,000
جورایی سرگرم کننده است خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.
378
00:13:14,000 –> 00:13:17,920
379
00:13:17,920 –> 00:13:19,680
380
00:13:19,680 –> 00:13:22,560
381
00:13:22,560 –> 00:13:25,680
382
00:13:25,680 –> 00:13:28,959
اگر میخواهم مکث کنم،
383
00:13:28,959 –> 00:13:30,639
باید به اینجا بروم، جایی که میتوانید
384
00:13:30,639 –> 00:13:33,680
مرا ببینید اگر قرار است
385
00:13:33,680 –> 00:13:37,040
مکث کنم، باید از
386
00:13:37,040 –> 00:13:40,560
ستاره وارد کردن زمان استفاده
387
00:13:40,560 –> 00:13:42,160
کنم و بنابراین کتابخانه زمان را وارد میکنم
388
00:13:42,160 –> 00:13:44,480
و سپس کاری که می توانم انجام دهم این
389
00:13:44,480 –> 00:13:47,360
است که می توانم بخوابم و
390
00:13:47,360 –> 00:13:48,000
391
00:13:48,000 –> 00:13:51,040
پنج ثانیه بخوابم conds و اکنون این
392
00:13:51,040 –> 00:13:53,120
چیزی است که می خواهم به شما نشان دهم که می توانید انجام دهید،
393
00:13:53,120 –> 00:13:55,680
می توانید ویژگی های
394
00:13:55,680 –> 00:13:56,639
آن توپ را
395
00:13:56,639 –> 00:13:59,600
بعد از ایجاد آن تغییر دهید آنچه به آن می گویند
396
00:13:59,600 –> 00:13:59,920
397
00:13:59,920 –> 00:14:03,040
جسم ایجاد شده توپ است و کاری که من می
398
00:14:03,040 –> 00:14:03,440
توانم انجام دهم این
399
00:14:03,440 –> 00:14:06,880
است که می توانم بگویم رنگ نقطه توپ
400
00:14:06,880 –> 00:14:10,399
برابر است. برای
401
00:14:10,399 –> 00:14:13,760
رنگ آمیزی نقطه آبی مانند آن، بنابراین
402
00:14:13,760 –> 00:14:17,120
رنگ نقطه توپ برابر با رنگ
403
00:14:17,120 –> 00:14:19,600
نقطه آبی است و باید رنگ را تغییر دهد،
404
00:14:19,600 –> 00:14:21,839
بنابراین بیایید ببینیم که آیا این کار می کند، من
405
00:14:21,839 –> 00:14:23,839
آنجا کلیک می کنم و به اینجا می آیم
406
00:14:23,839 –> 00:14:24,560
407
00:14:24,560 –> 00:14:26,959
و بیایید ببینیم که آیا آن ایجاد می کند و
408
00:14:26,959 –> 00:14:28,800
شما بدونیم دوباره چه کاری را فراموش کردیم،
409
00:14:28,800 –> 00:14:31,760
410
00:14:31,760 –> 00:14:33,680
فراموش کردیم که برنامه را فراموش کنیم و
411
00:14:33,680 –> 00:14:35,440
احتمالاً این کار را
412
00:14:35,440 –> 00:14:38,560
بیش از یک بار انجام خواهم داد و بنابراین همیشه باید
413
00:14:38,560 –> 00:14:40,480
به یاد داشته باشیم که آخرین
414
00:14:40,480 –> 00:14:42,160
نسخه برنامه را قبل از اجرای نسخه بعدی بکشیم.
415
00:14:42,160 –> 00:14:44,320
بنابراین ما به اینجا می
416
00:14:44,320 –> 00:14:47,120
آییم و سپس اینجا را کلیک می کنیم و سپس
417
00:14:47,120 –> 00:14:47,600
بوم می
418
00:14:47,600 –> 00:14:51,040
کنیم یک توپ قرمز داریم که باید
419
00:14:51,040 –> 00:14:53,120
حدود پنج ثانیه در آنجا بماند و
420
00:14:53,120 –> 00:14:53,600
421
00:14:53,600 –> 00:14:56,000
آبی شد بسیار خوب و حالا فقط
422
00:14:56,000 –> 00:14:57,440
آبی می ماند زیرا
423
00:14:57,440 –> 00:14:59,839
اینجا در پایین است. این حلقه اما کاری که ما
424
00:14:59,839 –> 00:15:00,480
می توانیم انجام دهیم این
425
00:15:00,480 –> 00:15:04,959
است که می توانیم بگوییم اجازه دهید پنج تا دیگر بخوابید
426
00:15:04,959 –> 00:15:08,959
و سپس نامش را بگذاریم
427
00:15:08,959 –> 00:15:12,000
رنگ نقطهای برابر است با نقطه رنگ،
428
00:15:12,000 –> 00:15:15,040
هوم، بیایید انجام دهیم، بیایید
429
00:15:15,040 –> 00:15:19,360
سبز را همینطور انجام دهیم و ببینیم که آیا اجرا میشود، به
430
00:15:19,360 –> 00:15:23,279
شما نشان میدهد که خوب است، بنابراین کاری که ما انجام دادیم این بود که
431
00:15:23,279 –> 00:15:26,399
رنگهای توپ رنگی انجام دادیم رنگ نقطهای آبی ما
432
00:15:26,399 –> 00:15:27,600
پنج منتظر ماندیم
433
00:15:27,600 –> 00:15:29,440
و حالا میخواهیم این کار را انجام دهیم
434
00:15:29,440 –> 00:15:31,120
که رنگ نقطهای به رنگ سبز نقطهای است
435
00:15:31,120 –> 00:15:33,199
و سپس باید سبز بماند
436
00:15:33,199 –> 00:15:34,639
زیرا فقط در اینجا پایین خواهد بود،
437
00:15:34,639 –> 00:15:36,800
بیایید این بار به یاد داشته باشیم که این برنامه را بکشیم
438
00:15:36,800 –> 00:15:39,279
و سپس بیایم اینجا و
439
00:15:39,279 –> 00:15:41,279
آن را اجرا کنیم و سپس به
440
00:15:41,279 –> 00:15:42,639
پنجره مرورگر خود
441
00:15:42,639 –> 00:15:45,839
می رویم و یک توپ قرمز رنگ چهار سه دو
442
00:15:45,839 –> 00:15:48,880
یک می گیریم، یک توپ آبی
443
00:15:48,880 –> 00:15:52,880
پنج چهار سه دو یک می گیریم و یک
444
00:15:52,880 –> 00:15:55,279
توپ سبز می گیریم خیلی خوب بچه ها، بنابراین می بینید
445
00:15:55,279 –> 00:15:56,959
که ما در حال حاضر شروع به انجام این کار کرده ایم.
446
00:15:56,959 –> 00:16:00,000
کمی انیمیشن وجود دارد
447
00:16:00,000 –> 00:16:03,040
خوب است، بنابراین ما یک
448
00:16:03,040 –> 00:16:06,079
توپ ایجاد کرده ایم و می توانیم رنگ آن را تغییر دهیم، بنابراین
449
00:16:06,079 –> 00:16:08,000
بیایید کمی بیشتر با
450
00:16:08,000 –> 00:16:10,480
آن بازی کنیم، دنیا از چیزهایی تشکیل شده است که من می
451
00:16:10,480 –> 00:16:12,800
خواهم جلو بروم و آن برنامه را بکشم.
452
00:16:12,800 –> 00:16:14,639
سطل آشغال کوچکی که می
453
00:16:14,639 –> 00:16:17,040
کشیم برنامه ای که دنیا از یک چیز ساخته شده
454
00:16:17,040 –> 00:16:18,880
است علاوه بر کرهها
455
00:16:18,880 –> 00:16:22,320
و اگر بگوییم آه،
456
00:16:22,320 –> 00:16:26,000
چه میشود، اگر بگوییم یک جعبه خوب است
457
00:16:26,000 –> 00:16:29,360
و جعبه من چه خواهد شد،
458
00:16:29,360 –> 00:16:32,480
اوه من آن را نمیخواهم جعبه
459
00:16:32,480 –> 00:16:33,279
فرمان
460
00:16:33,279 –> 00:16:37,040
است و بنابراین آن را میگویم
461
00:16:37,040 –> 00:16:40,800
جعبه من میرود مساوی بودن با
462
00:16:40,800 –> 00:16:45,360
جعبه و
463
00:16:45,360 –> 00:16:47,360
بیایید آن را یک رنگ کنیم، بیایید ببینیم آیا
464
00:16:47,360 –> 00:16:48,720
می توانیم زرد را خوب انجام دهیم
465
00:16:48,720 –> 00:16:51,839
و سپس از آنجایی که ما
466
00:16:51,839 –> 00:16:54,480
توپ درستی نداریم، دیگر توپ نداریم،
467
00:16:54,480 –> 00:16:56,240
باید از شر همه چیز خلاص شوم ما
468
00:16:56,240 –> 00:16:58,079
فقط میبینیم که آیا میتوانیم
469
00:16:58,079 –> 00:17:02,079
یک جعبه بسازیم و بنابراین من این مورد را اجرا میکنم
470
00:17:02,079 –> 00:17:05,439
و سپس اینجا را تغییر میدهم
471
00:17:05,439 –> 00:17:08,079
و سپس بوم میکنیم، ما یک جعبه داریم خوب حالا به
472
00:17:08,079 –> 00:17:09,599
نظر میرسد که فقط یک مربع است،
473
00:17:09,599 –> 00:17:12,400
درست شبیه یک مربع است، اما
474
00:17:12,400 –> 00:17:13,439
اگر به آن اشاره کنید
475
00:17:13,439 –> 00:17:16,000
در اینجا آن را اضافه کنید و اکنون به شما نیاز دارم که
476
00:17:16,000 –> 00:17:16,720
477
00:17:16,720 –> 00:17:19,679
کلیک راست کنید، کلیک راست کنید و سپس
478
00:17:19,679 –> 00:17:21,679
آن را به اطراف بکشید،
479
00:17:21,679 –> 00:17:24,799
می توانید ببینید که یک مکعب سه بعدی
480
00:17:24,799 –> 00:17:25,839
دارید و می توانید بزرگنمایی آن را تغییر دهید
481
00:17:25,839 –> 00:17:29,679
، همچنین اگر از چرخ ماوس استفاده می کنید،
482
00:17:29,679 –> 00:17:32,080
چرخ ماوس خود را می توانید بسازید. کوچکتر
483
00:17:32,080 –> 00:17:32,960
484
00:17:32,960 –> 00:17:35,440
یا بزرگتر است درست است من فقط از
485
00:17:35,440 –> 00:17:37,200
چرخ ماوس استفاده می کنم اگر چرخ ماوس دارید می
486
00:17:37,200 –> 00:17:38,160
توانید آن را کوچکتر
487
00:17:38,160 –> 00:17:41,039
یا بزرگتر کنید و سپس با کلیک راست ماوس
488
00:17:41,039 –> 00:17:43,280
میتوانید نمای آن را تغییر دهید
489
00:17:43,280 –> 00:17:47,360
تا کاملاً نرم باشد، بنابراین ما
490
00:17:47,360 –> 00:17:48,960
یاد گرفتهایم یک کره
491
00:17:48,960 –> 00:17:50,640
بسازیم، یاد گرفتهایم که یک جعبه درست کنیم،
492
00:17:50,640 –> 00:17:52,320
ببینیم آیا میتوانیم با
493
00:17:52,320 –> 00:17:52,720
494
00:17:52,720 –> 00:17:55,440
آن جعبه بلوک کمی بازی کنیم. برای
495
00:17:55,440 –> 00:17:56,880
تنظیم اندازه به خوبی
496
00:17:56,880 –> 00:17:59,440
می توانم بگویم بیایید بگویم می خواهم چیزی بسازم
497
00:17:59,440 –> 00:18:00,480
که شبیه
498
00:18:00,480 –> 00:18:03,919
خط کش باشد، خب، می خواهم به
499
00:18:03,919 –> 00:18:06,160
اینجا برگردم، مرد من باید مطمئن شوم که
500
00:18:06,160 –> 00:18:07,200
شما بچه
501
00:18:07,200 –> 00:18:09,919
ها به چیزی که من نگاه می کنم نگاه می کنید، زیرا
502
00:18:09,919 –> 00:18:11,120
شما می
503
00:18:11,120 –> 00:18:12,880
دانم که باید بین دو
504
00:18:12,880 –> 00:18:14,480
صفحه جابجا شوم، باید مطمئن شوم که از صفحه ای صحبت نمی کنم
505
00:18:14,480 –> 00:18:15,840
که شما قادر به
506
00:18:15,840 –> 00:18:18,000
دیدن
507
00:18:18,320 –> 00:18:21,280
آن نیستید، پس بیایید ببینیم آیا می توانیم به آن اندازه بدهیم تا
508
00:18:21,280 –> 00:18:23,120
509
00:18:23,120 –> 00:18:26,320
طول را بگویم مساوی
510
00:18:26,320 –> 00:18:30,320
12 خواهد بود، بسیار خوب و سپس من می گویم
511
00:18:30,320 –> 00:18:33,440
عرض است بیایید ببینیم
512
00:18:33,440 –> 00:18:35,679
مطمئن شوید که می توانید ببینید این
513
00:18:35,679 –> 00:18:38,320
عرض برابر با 1 خواهد بود. یک خط کش حدود
514
00:18:38,320 –> 00:18:42,960
1 است و سپس ارتفاع برابر است
515
00:18:42,960 –> 00:18:44,320
با
516
00:18:44,320 –> 00:18:46,240
اجازه دهید در مورد نقطه دو بگویید بیایید ببینیم چگونه به
517
00:18:46,240 –> 00:18:48,000
نظر می رسد حالا ببینیم آیا
518
00:18:48,000 –> 00:18:50,400
چیزی شبیه خط
519
00:18:50,400 –> 00:18:51,919
کش می سازیم. جوهر میداند قهوهای قهوهای
520
00:18:51,919 –> 00:18:53,679
کمی بیشتر شبیه خطکش به
521
00:18:53,679 –> 00:18:55,120
نظر میرسد، نمیدانم قهوهای میداند یا نه، اما
522
00:18:55,120 –> 00:18:56,960
خواهیم دید که آیا میتوانیم این کار را انجام دهیم
523
00:18:56,960 –> 00:18:59,520
و همیشه به یاد داشته باشید که دوباره برنامه را بکشید،
524
00:18:59,520 –> 00:19:01,760
آیا این سطل زباله کوچک را میبینید
525
00:19:01,760 –> 00:19:04,559
روی شانه من در اینجا مطمئن شوید
526
00:19:04,559 –> 00:19:06,559
که برنامه را در سطل زباله بکشید
527
00:19:06,559 –> 00:19:08,480
و سپس ببینیم که آیا می توانیم دوباره این مورد را اجرا
528
00:19:08,480 –> 00:19:09,600
کنیم
529
00:19:09,600 –> 00:19:12,000
و سپس به این نما برمی گردیم
530
00:19:12,000 –> 00:19:12,960
531
00