در این مطلب، ویدئو نقاط KML سفارشی پایتون، خطوط، چند ضلعی ها، دایره ها با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:07:57
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,030 –> 00:00:01,979
به همگی به یک آموزش پایتون دیگر خوش آمدید
2
00:00:01,979 –> 00:00:04,049
در این آموزش به این خواهیم پرداخت
3
00:00:04,049 –> 00:00:06,000
که چگونه می توانید از ماژول ساده KML
4
00:00:06,000 –> 00:00:08,730
برای ایجاد چند ضلعی خطوط
5
00:00:08,730 –> 00:00:10,980
و دایره های نقطه ای
6
00:00:10,980 –> 00:00:13,230
استفاده
7
00:00:13,230 –> 00:00:15,059
کنید. و
8
00:00:15,059 –> 00:00:17,490
مختصات طولی گزینه دیگر
9
00:00:17,490 –> 00:00:20,160
استفاده از ضبط مختصات برنامه QGIS است
10
00:00:20,160 –> 00:00:21,420
11
00:00:21,420 –> 00:00:23,070
اگر اطلاعات بیشتری در مورد
12
00:00:23,070 –> 00:00:25,619
KML ساده و ماژول های دایره های چندگانه
13
00:00:25,619 –> 00:00:28,050
می خواهید، می توانید
14
00:00:28,050 –> 00:00:31,529
پس از ایجاد فایل های kml به فهرست بسته Python در Python org بروید.
15
00:00:31,529 –> 00:00:33,420
16
00:00:33,420 –> 00:00:36,270
آنها را در google earth pro gigi باز کنید و
17
00:00:36,270 –> 00:00:39,000
تابلویی را برای واردات وارد کردهایم که ما
18
00:00:39,000 –> 00:00:42,270
دایرههای ساده kml را وارد کردهایم و
19
00:00:42,270 –> 00:00:44,359
پانداها
20
00:00:44,359 –> 00:00:46,249
خوب است، بنابراین برای اولین مثال
21
00:00:46,249 –> 00:00:49,129
ما یک نقطه را ترسیم میکنیم اولین
22
00:00:49,129 –> 00:00:50,839
کاری که انجام میدهیم این است که یک نمونه ایجاد کنیم. از
23
00:00:50,839 –> 00:00:53,629
KML ساده و آن را به
24
00:00:53,629 –> 00:00:56,839
متغیر نقطه kml نسبت می دهیم سپس از
25
00:00:56,839 –> 00:01:00,710
متغیر نقطه kml استفاده می کنیم.
26
00:01:00,710 –> 00:01:03,199
27
00:01:03,199 –> 00:01:06,320
en عرض جغرافیایی
28
00:01:06,320 –> 00:01:08,570
سپس در اینجا مسیر خود را ایجاد کردهایم و
29
00:01:08,570 –> 00:01:11,630
سپس از نقطه kml dot save استفاده
30
00:01:11,630 –> 00:01:13,760
میکنیم و در مسیری قرار میدهیم که میخواهیم
31
00:01:13,760 –> 00:01:16,160
آن را ذخیره کنیم، اکنون میرویم
32
00:01:16,160 –> 00:01:18,110
و این را در Google Earth
33
00:01:18,110 –> 00:01:20,600
Pro باز میکنیم و برای انجام این کار از فرآیند فرعی استفاده می
34
00:01:20,600 –> 00:01:23,900
کنیم و آن را در اینجا
35
00:01:23,900 –> 00:01:27,230
دات کام وارد می کنیم سپس از open استفاده می کنیم و
36
00:01:27,230 –> 00:01:31,690
در مسیر قرار می دهیم بیایید جلو برویم و آن را اجرا
37
00:01:35,610 –> 00:01:37,860
کنیم نقطه ای که ایجاد کردیم برای
38
00:01:37,860 –> 00:01:39,600
باغ وحش سن دیگو بود و می توانیم آن را دقیقاً
39
00:01:39,600 –> 00:01:44,970
در اینجا ببینیم و برای مثال بعدی میتوانیم فایل KML را در اینجا
40
00:01:44,970 –> 00:01:47,190
ببینیم، ما
41
00:01:47,190 –> 00:01:49,800
چندین نقطه را ترسیم میکنیم، بنابراین پیش رفتیم
42
00:01:49,800 –> 00:01:52,470
و سه لیست با اطلاعات برای
43
00:01:52,470 –> 00:01:54,570
هر یک از نقاط ایجاد کردیم که
44
00:01:54,570 –> 00:01:57,060
مکان یک زمین گلف فریزبی در نزدیکی
45
00:01:57,060 –> 00:01:59,730
منطقه ایندیاناپولیس را مشخص میکند. در لیست اول
46
00:01:59,730 –> 00:02:01,890
ما نام ها را داریم، سپس
47
00:02:01,890 –> 00:02:03,840
طول های جغرافیایی را داریم و سپس در اینجا
48
00:02:03,840 –> 00:02:05,470
عرض های جغرافیایی را
49
00:02:05,470 –> 00:02:07,840
با استفاده از این لیست ها داریم که یک
50
00:02:07,840 –> 00:02:08,949
51
00:02:08,949 –> 00:02:11,140
52
00:02:11,140 –> 00:02:13,690
53
00:02:13,690 –> 00:02:17,860
قاب داده ایجاد کرده ایم.
54
00:02:17,860 –> 00:02:20,830
با استفاده از آن یا تاپل ها روی قاب داده حلقه بزنید و
55
00:02:20,830 –> 00:02:23,800
نقطه های خود را به متغیر kml ارجاع می دهیم و
56
00:02:23,800 –> 00:02:26,260
از نقطه جدید استفاده می کنیم سپس جلو می رویم و
57
00:02:26,260 –> 00:02:28,690
نام ها
58
00:02:28,690 –> 00:02:31,930
و مختصاتی را که از چشم استفاده می کنیم از
59
00:02:31,930 –> 00:02:33,360
حلقه for-loop قرار می دهیم
60
00:02:33,360 –> 00:02:35,490
و سپس به نام ها،
61
00:02:35,490 –> 00:02:38,620
طول جغرافیایی و عرض های جغرافیایی که
62
00:02:38,620 –> 00:02:41,739
در اینجا ایجاد کرده ایم دسترسی پیدا می کنیم. مسیر ما از
63
00:02:41,739 –> 00:02:43,959
نقاط kml dot save استفاده می کنیم و در
64
00:02:43,959 –> 00:02:46,209
مسیر قرار می دهیم و سپس در اینجا دوباره از
65
00:02:46,209 –> 00:02:48,580
فرآیند فرعی برای باز کردن فایل kml
66
00:02:48,580 –> 00:02:51,670
استفاده
67
00:02:51,670 –> 00:02:53,799
68
00:02:53,799 –> 00:02:55,930
می کنیم. جلوتر و آن
69
00:02:55,930 –> 00:02:58,170
فایل kml را اضافه کنید
70
00:02:58,850 –> 00:03:01,610
و می توانیم ببینیم که KML در اینجا اضافه شده
71
00:03:01,610 –> 00:03:03,280
است
72
00:03:03,280 –> 00:03:07,200
و نقاط ما به نقشه اضافه شده است، در ادامه به بررسی
73
00:03:09,680 –> 00:03:12,140
نحوه ترسیم برخی از
74
00:03:12,140 –> 00:03:15,650
خطوط می پردازیم و نمونه ساده kml خود را ایجاد می
75
00:03:15,650 –> 00:03:18,739
کنیم سپس از آن نمونه نقطه استفاده می کنیم.
76
00:03:18,739 –> 00:03:21,950
جریان خط جدید در
77
00:03:21,950 –> 00:03:24,019
پرانتزهای گرد ما نام
78
00:03:24,019 –> 00:03:27,170
توضیحات و مختصات را قرار می دهیم و کاری
79
00:03:27,170 –> 00:03:29,060
که قرار است انجام شود این است که
80
00:03:29,060 –> 00:03:31,430
مسیری را از شیکاگو به ایندیاناپولیس تا کلمبوس ترسیم می کنیم،
81
00:03:31,430 –> 00:03:33,140
82
00:03:33,140 –> 00:03:35,270
بنابراین اولین مجموعه مختصات برای
83
00:03:35,270 –> 00:03:38,180
شیکاگو است،