در این مطلب، ویدئو کد بازی کلاسیک جلاد با استفاده از پایتون از ابتدا! توابع و عملیات پایتون مبتدی!! با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:12:13
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:02,240 –> 00:00:04,000
سلام به کانال بازگردید و
2
00:00:04,000 –> 00:00:06,080
امروز یک اپیزود آموزشی سرگرم کننده برای پایتون
3
00:00:06,080 –> 00:00:08,240
داریم که می خواهیم یاد بگیریم
4
00:00:08,240 –> 00:00:10,240
که بازی کلاسیک
5
00:00:10,240 –> 00:00:14,000
حدس زدن کلمه جلاد در داخل پایتون را
6
00:00:14,000 –> 00:00:16,560
کاملاً از ابتدا بسازیم، بنابراین
7
00:00:16,560 –> 00:00:17,920
اگر
8
00:00:17,920 –> 00:00:19,840
با برخی از مفاهیم اولیه پایتون آشنا نیستید.
9
00:00:19,840 –> 00:00:21,760
ما در این ویدیو خیلی چیزها را پوشش خواهیم داد،
10
00:00:21,760 –> 00:00:23,600
من تمام تلاشم را میکنم تا
11
00:00:23,600 –> 00:00:25,920
هر چیزی را که به آن میرسیم توضیح دهم، اما اگر
12
00:00:25,920 –> 00:00:27,840
با پایتون از
13
00:00:27,840 –> 00:00:29,760
پرش کاملاً آشنا نیستید، احتمالاً عاقلانه است که
14
00:00:29,760 –> 00:00:31,439
برخی از آموزشهای دیگر را بررسی کنید. ابتدا ویدیوها در
15
00:00:31,439 –> 00:00:33,440
این کانال وجود دارد،
16
00:00:33,440 –> 00:00:35,200
اما بدون هیچ مقدمه ای، بیایید
17
00:00:35,200 –> 00:00:36,640
جلوتر برویم و وارد این شویم،
18
00:00:36,640 –> 00:00:38,879
بنابراین اساساً
19
00:00:38,879 –> 00:00:41,680
شما احتمالاً بازی کرده اید، این است که یک بازیکن
20
00:00:41,680 –> 00:00:43,360
یا
21
00:00:43,360 –> 00:00:45,680
یک نفر کلمه ای را حدس می زند و سپس شخص دیگر
22
00:00:45,680 –> 00:00:47,920
فقط شانس زیادی برای حدس زدن
23
00:00:47,920 –> 00:00:50,160
حروف دارد. یکی یکی در آن کلمه،
24
00:00:50,160 –> 00:00:52,559
امیدواریم کلمه مخفی را حدس بزنید قبل از اینکه
25
00:00:52,559 –> 00:00:53,360
26
00:00:53,360 –> 00:00:56,079
شکل چوب کوچک کشیده شده به طور کامل
27
00:00:56,079 –> 00:00:58,879
پر شود و آویزان شود، یعنی زمانی که
28
00:00:58,879 –> 00:01:01,440
بازیکنی که حدس میزند بازنده میشود،
29
00:01:01,440 –> 00:01:03,840
بنابراین بسیار سرگرمکننده است و اجازه دهید
30
00:01:03,840 –> 00:01:05,680
به نوعی نگاهی به یک w بیاندازیم. از
31
00:01:05,680 –> 00:01:08,240
نوشتن کد برای آن، بنابراین
32
00:01:08,240 –> 00:01:10,560
من ادامه می دهم و فقط
33
00:01:10,560 –> 00:01:12,799
با تعریف متغیری
34
00:01:12,799 –> 00:01:15,200
شروع می کنم که ورودی اولیه ما خواهد بود، جایی که
35
00:01:15,200 –> 00:01:17,600
از بازیکنان
36
00:01:17,600 –> 00:01:20,640
کلمه مخفی را می خواهیم تا بگوییم کلمه برابر با
37
00:01:20,640 –> 00:01:21,840
ورودی است.
38
00:01:21,840 –> 00:01:23,759
لطفاً کلمه مخفی
39
00:01:23,759 –> 00:01:25,119
خود را وارد کنید
40
00:01:25,119 –> 00:01:28,000
41
00:01:28,000 –> 00:01:29,040
42
00:01:29,040 –> 00:01:31,040
okay و سپس
43
00:01:31,040 –> 00:01:32,560
این به صورت پیشفرض به رشته تبدیل میشود،
44
00:01:32,560 –> 00:01:35,360
زیرا ورودیهای پیشفرض پایتون
45
00:01:35,360 –> 00:01:37,119
همیشه در یک رشته قرار میگیرند، اگر میخواهیم کاملاً
46
00:01:37,119 –> 00:01:39,119
مطمئن باشیم که آن را به عنوان یک رشته میخوانیم،
47
00:01:39,119 –> 00:01:41,280
مثلاً اگر به دلایلی کسی
48
00:01:41,280 –> 00:01:43,520
به عدد uh ضربه بزند. کاراکترها یا
49
00:01:43,520 –> 00:01:44,720
هر
50
00:01:44,720 –> 00:01:46,079
کاری که میتوانیم انجام دهیم،
51
00:01:46,079 –> 00:01:47,280
52
00:01:47,280 –> 00:01:48,880
من آن را در آنجا میگذارم، شما به
53
00:01:48,880 –> 00:01:51,280
str در آنجا نیازی ندارید
54
00:01:51,280 –> 00:01:54,720
و سپس بیایید ببینیم بله
55
00:01:54,720 –> 00:01:57,600
، متغیری به نام کلمه مخفی
56
00:01:57,600 –> 00:01:59,680
ایجاد میکنم و برخی از اینها زمانی که اجرا کنیم معنا پیدا میکند.
57
00:01:59,680 –> 00:02:02,000
آن را و کمی اینجا پخش کنید
58
00:02:02,000 –> 00:02:05,360
اگر من اساساً می خواهم بگویم
59
00:02:05,360 –> 00:02:06,960
برای i
60
00:02:06,960 –> 00:02:09,840
in range
61
00:02:11,760 –> 00:02:13,440
برای iron range
62
00:02:13,440 –> 00:02:14,560
63
00:02:14,560 –> 00:02:17,760
طول، caps lock
64
00:02:18,239 –> 00:02:21,280
برای محدوده آهنی دارم و سپس طول
65
00:02:21,280 –> 00:02:22,800
کلمه ما
66
00:02:22,800 –> 00:02:25,680
می خواهم کلمه مخفی
67
00:02:25,680 –> 00:02:27,599
را یک دونقطه در آنجا قرار دهم
68
00:02:27,599 –> 00:02:30,480
. می خواهم کلمه مخفی من یک
69
00:02:30,480 –> 00:02:33,120
شخصیت
70
00:02:33,120 –> 00:02:35,920
از این کوچک را اضافه کند ستارهها، بنابراین اگر به
71
00:02:35,920 –> 00:02:37,840
کاری که ما انجام دادیم فکر میکنید،
72
00:02:37,840 –> 00:02:40,400
یک ورودی برای یک کلمه از
73
00:02:40,400 –> 00:02:41,440
بازیکن دریافت
74
00:02:41,440 –> 00:02:42,879
میکنیم و سپس
75
00:02:42,879 –> 00:02:44,959
یک کلمه مخفی میسازیم که همان
76
00:02:44,959 –> 00:02:47,760
طول آن است که تازه شروع
77
00:02:47,760 –> 00:02:49,599
میشود، بنابراین به نوعی شبیه خواهد بود.
78
00:02:49,599 –> 00:02:51,440
وقتی رمز عبور خود را در ورودی متن
79
00:02:51,440 –> 00:02:54,239
وارد میکنید و حروف نمایش داده نمیشوند،
80
00:02:54,239 –> 00:02:56,959
فقط این ستارهها هستند،
81
00:02:56,959 –> 00:02:59,280
بنابراین خیلی جالب است
82
00:02:59,280 –> 00:03:02,239
که میتوانیم ستارهها را انجام دهیم یا میتوانیم
83
00:03:02,239 –> 00:03:04,000
خط تیره انجام دهیم، واقعاً مهم نیست من ستارهها را انجام میدهم،
84
00:03:04,000 –> 00:03:06,000
فکر میکنم خوب به نظر میرسد. و
85
00:03:06,000 –> 00:03:07,120
مخفیانه
86
00:03:07,120 –> 00:03:08,480
ام
87
00:03:08,480 –> 00:03:11,280
خوب است و بعد اوه پس حالا یک
88
00:03:11,280 –> 00:03:13,840
کلمه ایجاد کرده ایم یک کلمه مخفی ایجاد کرده ایم و اوه
89
00:03:13,840 –> 00:03:17,120
بیایید جلوتر برویم و یک جورهایی وادار
90
00:03:17,120 –> 00:03:20,239
کنیم شروع به ساخت منطق بازی
91
00:03:20,239 –> 00:03:23,599
کنیم تا بخواهیم بگوییم در حالی که
92
00:03:23,599 –> 00:03:25,680
کلمه برابر نیست
93
00:03:25,680 –> 00:03:27,760
کلمه مخفی بنابراین روشی که من
94
00:03:27,760 –> 00:03:29,280
ما را در حال بازی در این بازی به تصویر می کشم این است که هر بار
95
00:03:29,280 –> 00:03:31,280
که حدس می زنید ما توابعی ایجاد می
96
00:03:31,280 –> 00:03:33,760
کنیم که مرور می کنند و بررسی می کنیم که آیا
97
00:03:33,760 –> 00:03:36,480
هر کاراکتر در کلمه برابر با
98
00:03:36,480 –> 00:03:38,720
حدسی است که شما انجام دادید یا خیر سپس
99
00:03:38,720 –> 00:03:40,400
ما فقط آن
100
00:03:40,400 –> 00:03:43,519
کاراکتر کلمه مخفی را به روز می
101
00:03:43,519 –> 00:03:46,720
کنیم تا آن را نشان دهیم حرف پس اگر سیب را وارد کنید و
102
00:03:46,720 –> 00:03:48,959
سپس p را حدس بزنید کلمه مخفی
103
00:03:48,959 –> 00:03:53,599
اکنون ستاره pp ستاره است،
104
00:03:53,599 –> 00:03:55,519
بنابراین من این روش را دوست دارم، بیایید ادامه دهیم
105
00:03:55,519 –> 00:03:57,200
و خوب بگوییم این کلمه
106
00:03:57,200 –> 00:03:59,040
با کلمه مخفی برابر نیست
107
00:03:59,040 –> 00:04:01,040
این در حال رفتن است برای اینکه بتوانیم حدس بزنیم،
108
00:04:01,040 –> 00:04:03,519
اکنون هر تکرار بازی را
109
00:04:03,519 –> 00:04:06,000
با چاپ راز شروع می
110
00:04:06,000 –> 00:04:07,519
کنیم.
111
00:04:07,519 –> 00:04:08,879
اوه
112
00:04:08,879 –> 00:04:12,319
، کلمه مخفی
113
00:04:12,840 –> 00:04:16,639
است و سپس
114
00:04:16,639 –> 00:04:18,959
کلمه مخفی را اضافه
115
00:04:18,959 –> 00:04:20,959
می کنیم تا خیلی جالب باشد و سپس
116
00:04:20,959 –> 00:04:22,560
117
00:04:22,560 –> 00:04:25,199
اجازه دهید ادامه دهیم و حدس بزنیم. زیرا
118
00:04:25,199 –> 00:04:27,120
این بدان معنی است که اگر
119
00:04:27,120 –> 00:04:29,120
تا اینجا پیش رفته باشیم
120
00:04:29,120 –> 00:04:32,400
که کلمه هنوز حل نشده است، بنابراین
121
00:04:32,400 –> 00:04:34,560
من یک متغیر به نام
122
00:04:34,560 –> 00:04:36,080
new guess در اینجا ایجاد می کنم
123
00:04:36,080 –> 00:04:38,639
و بیایید ادامه دهیم و
124
00:04:38,639 –> 00:04:40,479
فقط یک تابع به نام guess ایجاد کنیم تا
125
00:04:40,479 –> 00:04:43,360
بگوییم حدس جدید برابر با
126
00:04:43,360 –> 00:04:44,560
یک
127
00:04:44,560 –> 00:04:47,040
فرآیند حدس واقعی است و بیایید ادامه دهیم، اینجا بالا برویم
128
00:04:47,040 –> 00:04:48,160
129
00:04:48,160 –> 00:04:49,120
130
00:04:49,120 –> 00:04:51,199
و تابع حدس را بسازیم، بنابراین
131
00:04:51,199 –> 00:04:53,520
هر بار که خوب حدس زدیم میخواهیم چه کاری انجام دهیم که میخواهیم
132
00:04:53,520 –> 00:04:55,440
133
00:04:55,440 –> 00:04:57,759
یک حرف را
134
00:04:57,759 –> 00:05:00,639
درست وارد کنند، بنابراین آن را نامه مهمان مینامیم
135
00:05:00,639 –> 00:05:02,320
و ما می گوییم
136
00:05:02,320 –> 00:05:04,880
ورودی
137
00:05:06,880 –> 00:05:09,039
یک حرف را حدس بزن
138
00:05:09,039 –> 00:05:11,120
139
00:05:11,120 –> 00:05:12,000
140
00:05:12,000 –> 00:05:14,320
و باید این کار را انجام دهد و نه اجازه دهید
141
00:05:14,320 –> 00:05:15,759
برخی موارد را بررسی کنیم زیرا اگر
142
00:05:15,759 –> 00:05:17,919
شخصی مانند یک عبارت وارد شود یا به
143
00:05:17,919 –> 00:05:19,840
طور تصادفی چندین کاراکتر وارد
144
00:05:19,840 –> 00:05:21,520
کند، نمیخواهیم به او اجازه دهیم این
145
00:05:21,520 –> 00:05:24,160
کار را انجام دهد، بنابراین فقط میگوییم که
146
00:05:24,160 –> 00:05:25,680
147
00:05:25,680 –> 00:05:28,960
طول نامه مهمان
148
00:05:28,960 –> 00:05:33,039
بزرگتر از یک باشد،
149
00:05:33,039 –> 00:05:34,960
پس ما دوباره آنها را وادار می کنیم دوباره آن را وارد کنند،
150
00:05:34,960 –> 00:05:36,840
ما می گوییم نامه مهمان
151
00:05:36,840 –> 00:05:38,800
152
00:05:38,800 –> 00:05:41,840
برابر با ورودی است و این بار
153
00:05:41,840 –> 00:05:44,240
به آنها می گوییم
154
00:05:44,720 –> 00:05:45,919
ورودی
155
00:05:45,919 –> 00:05:48,160
156
00:05:51,199 –> 00:05:53,360
یک
157
00:05:53,360 –> 00:05:55,280
حرف
158
00:05:55,280 –> 00:05:57,280
را حدس بزنند خیلی خوب است، به طوری که اگر
159
00:05:57,280 –> 00:05:59,680
یک عبارت یا هر چیزی را وارد کنند،
160
00:05:59,680 –> 00:06:01,600
باید کنترل شود. حلقه ای که
161
00:06:01,600 –> 00:06:03,360
اساساً می گوید در حالی که حرف حدس
162
00:06:03,360 –> 00:06:06,319
بزرگتر از یک ام است و مرتباً
163
00:06:06,319 –> 00:06:08,560
آنها را مجبور می کنم دوباره آن را وارد کنند، فقط
164
00:06:08,560 –> 00:06:10,000
یک بار آن را می گویم و می گویم که احتمالاً
165
00:06:10,000 –> 00:06:12,880
خطای کاربر بوده است، اما چند راه وجود دارد که
166
00:06:12,880 –> 00:06:15,120
می توانید همه چیز را بنویسید، بنابراین
167
00:06:15,120