در این مطلب، ویدئو 12 ایده و موضوع برتر پروژه پایتون برای مبتدیان | upGrad با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:09:14
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,240 –> 00:00:02,800
برای دانستن بیشتر دنبال کنید و مشترک شوید
2
00:00:02,800 –> 00:00:05,120
3
00:00:06,410 –> 00:00:09,749
[موسیقی]
4
00:00:10,480 –> 00:00:12,960
در حال حاضر پایتون یکی از
5
00:00:12,960 –> 00:00:15,040
محبوبترین زبانهای برنامهنویسی است
6
00:00:15,040 –> 00:00:17,920
، به نظر میرسد که این روند همچنان باقی است،
7
00:00:17,920 –> 00:00:20,240
بنابراین اگر یک مبتدی پایتون هستید
8
00:00:20,240 –> 00:00:21,920
بهترین کاری که میتوانید برای یادگیری پایتون انجام دهید این
9
00:00:21,920 –> 00:00:24,720
است که روی آن کار کنید. برخی از ایدههای پروژه پایتون بلادرنگ
10
00:00:24,720 –> 00:00:26,880
11
00:00:26,880 –> 00:00:29,439
در این ویدیو، چند
12
00:00:29,439 –> 00:00:30,000
13
00:00:30,000 –> 00:00:32,558
ایده جالب پروژه پایتون را بررسی خواهیم کرد که مبتدیان
14
00:00:32,558 –> 00:00:33,440
متوسط
15
00:00:33,440 –> 00:00:36,399
وسعهدهندگان پیشرفته میتوانند روی آن کار کنند و د
16
00:00:36,399 –> 00:00:38,879
نش پایتون خود را برای آزمایش قرار دهند. در
17
00:00:38,879 –> 00:00:42,079
ین ویدیو 12 ای
18
00:00:42,079 –> 00:00:44,399
ه برتر پروژه پایتون برای مبتدیان را خواهید یا
19
00:00:44,399 –> 00:00:46,800
ت. به دست آوردن تجربه عملی در
20
00:00:46,800 –> 00:00:49,360
یادگیری مبتنی بر پروژه پایتون به بهبود دانش دانشآموز کمک میکند.
21
00:00:49,360 –> 00:00:50,719
22
00:00:50,719 –> 00:00:53,360
این تکنیک به طور ایدهآل برای
23
00:00:53,360 –> 00:00:55,920
مبتدیان برنامهنویسی است اما محدود به مبتدیان برنامهنویسی
24
00:00:55,920 –> 00:00:58,160
نیست، اما ابتدا اجازه دهید به این
25
00:00:58,160 –> 00:00:59,359
سوال مرتبطتر
26
00:00:59,359 –> 00:01:02,079
که باید در کمین شما باشد، بپردازیم که چرا
27
00:01:02,079 –> 00:01:04,400
باید پروژههای پایتون بسازید در
28
00:01:04,400 –> 00:01:06,240
حالی که آن را انجام دهید. به حرفه
29
00:01:06,240 –> 00:01:08,799
توسعه نرم افزار می رسد، برای
30
00:01:08,799 –> 00:01:11,520
توسعه دهندگان مشتاق ضروری است که روی پروژه های خود کار کنند و پروژه های
31
00:01:11,520 –> 00:01:13,840
دنیای واقعی را توسعه دهند. اگر روی پروژههای زنده کار میکنید،
32
00:01:13,840 –> 00:01:15,840
بهترین راه برای تقویت مهارتها
33
00:01:15,840 –> 00:01:17,600
و
34
00:01:17,600 –> 00:01:20,159
تبدیل دانش نظری به تجربه عملی،
35
00:01:20,159 –> 00:01:22,320
به شما
36
00:01:22,320 –> 00:01:23,520
کمک میکند
37
00:01:23,520 –> 00:01:25,680
تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، همانطور که
38
00:01:25,680 –> 00:01:28,080
با ابزارها و فنآوریهای واقعی
39
00:01:28,080 –> 00:01:30,079
کار میکنید، در
40
00:01:30,079 –> 00:01:32,479
عین حال در مورد نقاط قوت خود اطمینان بیشتری
41
00:01:32,479 –> 00:01:34,240
پیدا میکنید. نقاط ضعف
42
00:01:34,240 –> 00:01:36,720
برای آزمایش، باید
43
00:01:36,720 –> 00:01:38,400
44
00:01:38,400 –> 00:01:40,799
در حین کار
45
00:01:40,799 –> 00:01:42,799
بر روی پروژه پایتون، خود را با
46
00:01:42,799 –> 00:01:44,640
فناوریها و روشهای ابزارهای جدید آشنا کنید.
47
00:01:44,640 –> 00:01:45,920
48
00:01:45,920 –> 00:01:48,399
49
00:01:48,399 –> 00:01:51,119
50
00:01:51,119 –> 00:01:53,280
51
00:01:53,280 –> 00:01:55,360
52
00:01:55,360 –> 00:01:56,000
ایده
53
00:01:56,000 –> 00:01:58,560
های مختلف پروژه پایتون هرچه دانش بیشتری برای دانستن
54
00:01:58,560 –> 00:02:00,640
ماهیت sdlc به دست
55
00:02:00,640 –> 00:02:02,960
آورید زمانی که یک پروژه را از ابتدا توسعه
56
00:02:02,960 –> 00:02:05,200
می دهید، درک عمیق تری از
57
00:02:05,200 –> 00:02:06,799
نحوه عملکرد چرخه عمر توسعه نرم افزار به دست خواهید آورد و
58
00:02:06,799 –> 00:02:08,800
59
00:02:08,800 –> 00:02:11,038
با گذشت زمان یاد خواهید گرفت که چگونه
60
00:02:11,038 –> 00:02:12,480
قبل از نوشتن کد
61
00:02:12,480 –> 00:02:14,959
اجرای کد برنامه ریزی کنید. کد مدیریت فرآیند تست
62
00:02:14,959 –> 00:02:15,599
63
00:02:15,599 –> 00:02:19,040
رفع اشکالات استقرار t او کدنویسی می کند و همچنین
64
00:02:19,040 –> 00:02:20,480
محصول نرم افزاری خود را
65
00:02:20,480 –> 00:02:22,959
به صورت دوره ای به روز رسانی می کند تا بر مفاهیم برنامه نویسی تسلط پیدا کند
66
00:02:22,959 –> 00:02:23,920
67
00:02:23,920 –> 00:02:25,680
یکی از بزرگترین مزیت های
68
00:02:25,680 –> 00:02:28,080
ساخت پروژه های دنیای واقعی این است که
69
00:02:28,080 –> 00:02:30,560
با تمرین مداوم
70
00:02:30,560 –> 00:02:31,599
بر مفاهیم
71
00:02:31,599 –> 00:02:33,599
و الگوهای برنامه نویسی به زبان های مختلف
72
00:02:33,599 –> 00:02:35,280
تسلط خواهید داشت، بنابراین
73
00:02:35,280 –> 00:02:38,239
در اینجا چند ایده برای پروژه پایتون آورده شده است.
74
00:02:38,239 –> 00:02:39,680
مبتدیان می توانند روی
75
00:02:39,680 –> 00:02:42,720
یک عدد کار کنند و برنامه ای بسازند که
76
00:02:42,720 –> 00:02:44,879
در آن رایانه به طور تصادفی
77
00:02:44,879 –> 00:02:47,280
عددی را بین 1 تا 10
78
00:02:47,280 –> 00:02:50,879
1200 یا هر محدوده ای انتخاب می کند و سپس به کاربر
79
00:02:50,879 –> 00:02:52,560
اشاره می کند که
80
00:02:52,560 –> 00:02:54,879
هر بار که کاربر اشتباه حدس می زند عدد را حدس بزند،
81
00:02:54,879 –> 00:02:56,160
سرنخ دیگری
82
00:02:56,160 –> 00:02:59,040
و امتیاز خود را دریافت می کند. کاهش می دهد سرنخ می تواند
83
00:02:59,040 –> 00:03:00,239
مضرب
84
00:03:00,239 –> 00:03:02,879
بزرگ یا کوچکتر بخش پذیر باشد یا
85
00:03:02,879 –> 00:03:04,400
ترکیبی از همه
86
00:03:04,400 –> 00:03:06,480
شما همچنین به توابعی نیاز دارید تا
87
00:03:06,480 –> 00:03:07,840
عدد ورودی را
88
00:03:07,840 –> 00:03:10,080
با عدد حدس زده مقایسه کنید تا
89
00:03:10,080 –> 00:03:11,440
تفاوت بین این دو را محاسبه کنید
90
00:03:11,440 –> 00:03:13,760
و بررسی کنید که آیا یک عدد واقعی
91
00:03:13,760 –> 00:03:15,920
وارد شده است یا خیر
92
00:03:15,920 –> 00:03:19,280
2. جلاد این بیشتر یک حدس است که
93
00:03:19,280 –> 00:03:20,239
بازی کلمات
94
00:03:20,239 –> 00:03:22,800
در بازی کاربران باید حدس حروف را وارد کنند
95
00:03:22,800 –> 00:03:23,599
96
00:03:23,599 –> 00:03:26,560
و هر کاربر یک محدودیت خواهد داشت. تعداد حدسها
97
00:03:26,560 –> 00:03:27,360
98
00:03:27,360 –> 00:03:29,120
یک متغیر شمارنده برای
99
00:03:29,120 –> 00:03:31,360
محدود کردن حدسها
100
00:03:31,360 –> 00:03:34,000
الگوریتم جستجوی دودویی مورد نیاز است آیا تا به حال
101
00:03:34,000 –> 00:03:35,200
ضرب المثل
102
00:03:35,200 –> 00:03:37,519
پیدا کردن سوزن در انبار کاه را شنیدهاید این
103
00:03:37,519 –> 00:03:40,000
برنامه به این منظور طراحی شده است که
104
00:03:40,000 –> 00:03:42,799
با استفاده از یک الگوریتم جستجوی دودویی
105
00:03:42,799 –> 00:03:44,879
میتوانید فهرستی از اعداد تصادفی ایجاد کنید.
106
00:03:44,879 –> 00:03:46,480
بین 0 تا 100
107
00:03:46,480 –> 00:03:48,400
با هر عدد بعدی
108
00:03:48,400 –> 00:03:51,120
اختلاف 2 بین آنها وجود دارد
109
00:03:51,120 –> 00:03:53,599
وقتی کاربر یک عدد تصادفی را وارد می کند،
110
00:03:53,599 –> 00:03:54,959
برنامه بررسی می
111
00:03:54,959 –> 00:03:57,200
کند که آیا آن عدد در لیست گنجانده شده است یا خیر
112
00:03:57,200 –> 00:03:59,519
، این کار را با ایجاد دو نیمه
113
00:03:59,519 –> 00:04:00,400
از لیست انجام می دهد
114
00:04:00,400 –> 00:04:02,640
اگر برنامه این عدد را پیدا کند. عدد در
115
00:04:02,640 –> 00:04:04,080
نیمه اول
116
00:04:04,080 –> 00:04:06,080
لیست، نیمی دیگر را حذف می کند و
117
00:04:06,080 –> 00:04:07,439
118
00:04:07,439 –> 00:04:09,120
بالعکس، جستجو ادامه می یابد تا زمانی که
119
00:04:09,120 –> 00:04:10,560
برنامه عدد
120
00:04:10,560 –> 00:04:13,599
ورودی را توسط کاربر پیدا کند.
121
00:04:13,599 –> 00:04:15,200
122
00:04:15,200 –> 00:04:17,199
123
00:04:17,199 –> 00:04:20,160
124
00:04:20,160 –> 00:04:20,880
125
00:04:20,880 –> 00:04:23,600
اگر از نداشتن همبازی خسته شده اید، چهار قیچی کاغذ سنگی را فهرست کنید
126
00:04:23,600 –> 00:04:25,440
127
00:04:25,440 –> 00:04:28,160
، پنج دقیقه قیچی کاغذ سنگی
128
00:04:28,160 –> 00:04:29,040
129
00:04:29,040 –> 00:04:31,440
با رایانه طراحی شده توسط شما انجام دهید.
130
00:04:31,440 –> 00:04:32,639
خلق و خوی شما را بهبود میبخشیم،
131
00:04:32,639 –> 00:04:35,600
ما دوبا