در این مطلب، ویدئو LGM 2020 – پردازش حالت پایتون برای کدنویسی و آموزش خلاقانه توسط تریستان بان با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:49:06
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:03,810 –> 00:00:05,680
سلام و خوش آمدید به این ارائه
2
00:00:05,680 –> 00:00:08,410
در مورد پردازش pi که در غیر این صورت به
3
00:00:08,410 –> 00:00:11,559
عنوان حالت پایتون برای پردازش شناخته
4
00:00:11,559 –> 00:00:13,840
می شود.
5
00:00:13,840 –> 00:00:15,639
6
00:00:15,639 –> 00:00:17,890
7
00:00:17,890 –> 00:00:20,320
8
00:00:20,320 –> 00:00:22,960
علاوه بر آن، من
9
00:00:22,960 –> 00:00:25,810
به عنوان یک طراح شروع کردم
10
00:00:25,810 –> 00:00:27,760
و در طول مسیر بیشتر و بیشتر به سمت توسعه
11
00:00:27,760 –> 00:00:31,000
حرکت کردم، بنابراین من واقعاً
12
00:00:31,000 –> 00:00:34,930
مجذوب این تلاقی کد و
13
00:00:34,930 –> 00:00:39,610
هنر هستم و علاقه مند به پردازش PI برای
14
00:00:39,610 –> 00:00:42,910
آموزش و تمرین خلاق هستم و در
15
00:00:42,910 –> 00:00:45,430
این مختصر مروری بر
16
00:00:45,430 –> 00:00:48,430
حالت Python در Processing من قصد دارم برخی از
17
00:00:48,430 –> 00:00:50,770
تاریخچههای مربوط به نوع
18
00:00:50,770 –> 00:00:54,910
صحنه کدنویسی خلاق و همچنین بررسی
19
00:00:54,910 –> 00:00:58,540
پردازش بهویژه حالت Python را مرور کنم،
20
00:00:58,540 –> 00:01:00,550
به شما برخی از اسناد و
21
00:01:00,550 –> 00:01:02,379
منابعی را اشاره میکنم که میتوانید به آنها نگاهی بیندازید
22
00:01:02,379 –> 00:01:05,680
و همچنین به اشتراک میگذارم مجموعه ای از پروژه های الهام بخش
23
00:01:05,680 –> 00:01:08,139
در طول مسیر، بنابراین به نوعی
24
00:01:08,139 –> 00:01:09,969
در زمان به عقب برمی گردم، من می خواهم با معرفی کرک شروع کنم،
25
00:01:09,969 –> 00:01:13,149
بنابراین اگر با آنها
26
00:01:13,149 –> 00:01:15,810
آشنا نیستید، ایده این است که
27
00:01:15,810 –> 00:01:19,420
اوایل در دهه 80 زمانی که هکرها شروع به
28
00:01:19,420 –> 00:01:22,240
کرک کردن محافظت از کپی روی بازی ها و
29
00:01:22,240 –> 00:01:25,149
سایر نرم افزارها کردند،
30
00:01:25,149 –> 00:01:27,189
در ابتدای برنامه وقتی برنامه را شروع می کردید
31
00:01:27,189 –> 00:01:30,700
با گفتن کرک توسط dr. میکرو
32
00:01:30,700 –> 00:01:34,029
و چه پیامهای دیگری که میخواستند
33
00:01:34,029 –> 00:01:37,990
بگذارند، بنابراین با گذشت زمان این پیامها بیشتر و
34
00:01:37,990 –> 00:01:40,630
دقیقتر شدند، بنابراین این یکی در اینجا نیز
35
00:01:40,630 –> 00:01:43,659
برای Apple 2 برای یک بازی East Wall
36
00:01:43,659 –> 00:01:46,799
از سال 1984 است و همانطور که میتوانید در اینجا ببینید
37
00:01:46,799 –> 00:01:50,349
، برخی از انواع فونتها تصاویری وجود ندارد
38
00:01:50,349 –> 00:01:54,669
کوارتز پلنگی بیشتر و
39
00:01:54,669 –> 00:01:56,590
آنچه شروع شد این بود که این یک
40
00:01:56,590 –> 00:01:58,719
چیز رقابتی شد من فقط میخواستم ببینم
41
00:01:58,719 –> 00:02:00,520
چه کسی میتواند
42
00:02:00,520 –> 00:02:04,329
پیچیدهترین صفحهنمایشهای مقدماتی کرک را بسازد و
43
00:02:04,329 –> 00:02:06,639
با گذشت زمان این چیزها بیشتر
44
00:02:06,639 –> 00:02:09,068
و بیشتر شد زیرا سختافزار
45
00:02:09,068 –> 00:02:12,130
قدرتمند شد و همچنین
46
00:02:12,130 –> 00:02:14,350
خود را وادار به انجام بیشتر طرفداران و
47
00:02:14,350 –> 00:02:17,050
چیزهایی می کنند که این هیچ حرکتی
48
00:02:17,050 –> 00:02:19,300
ندارد زیرا فقط یک عکس از صفحه نمایش است، اما
49
00:02:19,300 –> 00:02:21,370
چیزی که در اینجا دارید این حروف است
50
00:02:21,370 –> 00:02:23,350
که به نوعی حرکت بیضوی حرکت می کنند
51
00:02:23,350 –> 00:02:27,160
و به طور کلی این
52
00:02:27,160 –> 00:02:31,180
ترول های ترک خورده شامل تراشه صوتی برای
53
00:02:31,180 –> 00:02:34,030
نوع موسیقی زمان و به طور
54
00:02:34,030 –> 00:02:36,550
کلی الگوهای بسیار زیاد رنگ ها و آنچه
55
00:02:36,550 –> 00:02:38,710
که هکرها در اینجا در تلاش بودند انجام دهند این بود
56
00:02:38,710 –> 00:02:41,770
که تا حد
57
00:02:41,770 –> 00:02:44,650
امکان عملکرد سخت افزار را تحت فشار قرار دهند. کاری کنید که
58
00:02:44,650 –> 00:02:48,670
کارهای چندرسانهای واقعاً چشمگیر انجام دهد، به هر حال،
59
00:02:48,670 –> 00:02:50,410
کل این کرک به نوعی
60
00:02:50,410 –> 00:02:53,380
به یک شکل هنری برای خودش تبدیل شد و چیزی که شما
61
00:02:53,380 –> 00:02:55,180
شروع به دریافت آن کردید چیزهایی بود به نام
62
00:02:55,180 –> 00:02:58,390
dimmers که اساساً برنامههایی بودند
63
00:02:58,390 –> 00:03:00,610
که دانلود میکردید و یک سبک کلی کرک را اجرا میکردند.
64
00:03:00,610 –> 00:03:03,520
نسخه ی نمایشی با
65
00:03:03,520 –> 00:03:05,410
انواع چیزها و گرافیک و صدا
66
00:03:05,410 –> 00:03:08,860
و ایده این نبود که فقط در
67
00:03:08,860 –> 00:03:12,370
مقابل تمرین نرم افزار قرار بگیرد،
68
00:03:12,370 –> 00:03:15,310
بلکه یک قطعه برای خودش باشد به نظر من یکی از
69
00:03:15,310 –> 00:03:18,940
معروف ترین نمونه های
70
00:03:18,940 –> 00:03:21,070
دمو از صحنه نمایش این است. یکی به نام
71
00:03:21,070 –> 00:03:23,290
واقعیت دوم که فکر میکنم حدود ده
72
00:03:23,290 –> 00:03:25,990
دقیقه طول میکشد، میتوانید آن را در یوتیوب تماشا کنید
73
00:03:25,990 –> 00:03:28,360
یا میتوانید برنامه را دانلود کنید و سپس
74
00:03:28,360 –> 00:03:31,270
سعی کنید آن را در یک سیستم شبیهسازی شده
75
00:03:31,270 –> 00:03:34,630
در دستگاه مدرن خود یاد بگیرید، اما این نمونه واقعاً
76
00:03:34,630 –> 00:03:38,140
خوبی از کل این صحنه و
77
00:03:38,140 –> 00:03:41,170
آنچه است. برنامهها سعی داشتند انجام دهند و همانطور
78
00:03:41,170 –> 00:03:42,910
که میبینید در سال 1993 توسط خدمه آینده عالی بود،
79
00:03:42,910 –> 00:03:47,650
اکنون در واقع
80
00:03:47,650 –> 00:03:50,070
برای بانکی به نام اسمبلی ایجاد شده است و
81
00:03:50,070 –> 00:03:54,610
اتفاقی که میافتد این است که ادیسون از یک رویداد استفاده میکند.
82
00:03:54,610 –> 00:03:56,860
یک دسته کامل از گیکها
83
00:03:56,860 –> 00:03:59,560
را دور هم جمع میکنید و
84
00:03:59,560 –> 00:04:05,080
تاثیرگذارترین دموهایی را برنامهریزی میکنید که البته
85
00:04:05,080 –> 00:04:07,540
این روزها خیلی راحتتر است که
86
00:04:07,540 –> 00:04:09,250
رایانهها را مجبور به انجام
87
00:04:09,250 –> 00:04:11,680
گرافیکهای پیچیده و موسیقی و
88
00:04:11,680 –> 00:04:14,290
بقیه آنها کنید، بنابراین اغلب شما در آن خواهید داشت.
89
00:04:14,290 –> 00:04:15,940
این مسابقات برخی از
90
00:04:15,940 –> 00:04:17,769
پارامترهایی است که شما باید در آنها کار کنید
91
00:04:17,769 –> 00:04:21,820
، به عنوان مثال می توانید نسخه ی نمایشی شما را در
92
00:04:21,820 –> 00:04:23,840
یک غار قرار دهید
93
00:04:23,840 –> 00:04:28,490
خوب و چیزهایی مانند این البته
94
00:04:28,490 –> 00:04:30,800
کل این ایده برنامه نویسی یا کامپیوتر
95
00:04:30,800 –> 00:04:32,240
برای تولید الگوها و چیزها
96
00:04:32,240 –> 00:04:36,199
چیز جدیدی نیست و حتی اگرچه این
97
00:04:36,199 –> 00:04:39,830
هنرمندان از رایانه استفاده نمیکردند، اما
98
00:04:39,830 –> 00:04:42,229
به همین ترتیب
99
00:04:42,229 –> 00:04:43,880
به روشی برای تولید چیزها و
100
00:04:43,880 –> 00:04:45,770
سپس تولید هر چه بیشتر از آن چیزها
101
00:04:45,770 –> 00:04:48,830
فکر میکردند و بسیاری از برنامههای کدنویسی خلاق
102
00:04:48,830 –> 00:04:51,139
این روزها روی این نوع کار میکنند
103
00:04:51,139 –> 00:04:53,449
. اصل مولد خوب
104
00:04:53,449 –> 00:04:56,330
شما چیزی درست می کنید که چیزی را می سازد، بنابراین
105
00:04:56,330 –> 00:04:57,680
اگر به این مثال
106
00:04:57,680 –> 00:05:00,500
سیاه برای خاک رس یا این مثال نگاهی بیندازید، اجازه دهید من
107
00:05:00,500 –> 00:05:03,410
برگردم و اینسکی و فقط جکسون پولاک
108
00:05:03,410 –> 00:05:06,710
در هکتار راست طرف دوم و شما به
109
00:05:06,710 –> 00:05:09,110
الگوریتم های زیادی در مورد
110
00:05:09,110 –> 00:05:13,250
این روزها نگاه کنید، می توانید ببینید که چگونه آنها از
111
00:05:13,250 –> 00:05:15,740
نظر رویکرد متقاضی بسیار به هم مرتبط هستند
112
00:05:15,740 –> 00:05:20,470
، البته هنر کامپیوتر به خودی خود
113
00:05:20,470 –> 00:05:25,660
بازمی گردد، حتی قبل از اینکه
114
00:05:25,660 –> 00:05:28,570
صفحه نمایش های کامپیوتری باشند که می توانستند ظاهر
115
00:05:28,570 –> 00:05:31,430
خوبی داشته باشند. گرافیک، به عنوان مثال در
116
00:05:31,430 –> 00:05:32,720
سمت چپ ما یک
117
00:05:32,720 –> 00:05:35,120
مرکز خرید مدفورد داریم و در سمت راست ما
118
00:05:35,120 –> 00:05:37,700
آزاد بودیم که بسازیم و آنها اساساً
119
00:05:37,700 –> 00:05:40,520
از پلاتر برای چاپ این چیزها استفاده می کردند، بنابراین
120
00:05:40,520 –> 00:05:42,650
فقط برای اینکه ایده ای به شما بدهم
121
00:05:42,650 –> 00:05:44,900
چاپگرهای اولیه مانند ماشین تحریرهایی هستند
122
00:05:44,900 –> 00:05:46,880
که باید داشته باشند. یک دسته کامل از
123
00:05:46,880 –> 00:05:49,820
فرمهای فلزی کوچک ریختهشده که جوهر را
124
00:05:49,820 –> 00:05:52,700
بر روی یک تکه کاغذ میچسبانند، اما اگر میخواهید
125
00:05:52,700 –> 00:05:54,740
فقط از چاپ متن جدا
126
00:05:54,740 –> 00:05:56,360
شوید، از چیزی مانند پلاتر استفاده میکنید
127
00:05:56,360 –> 00:05:58,729
که دارای X و محور y است، زیرا من یک
128
00:05:58,729 –> 00:06:01,550
جورهایی هستم. ترسیم به این مورد به عنوان پین
129
00:06:01,550 –> 00:06:04,610
و افراد مختصات XY را
130
00:06:04,610 –> 00:06:08,900
به این میفرستند و موقعیت شما میتوانید
131
00:06:08,900 –> 00:06:11,440
برای ترسیم انواع مختلف اشکال حرکت کنید.
132
00:06:11,440 –> 00:06:14,479
133
00:06:14,479 –> 00:06:16,070
ing
134
00:06:16,070 –> 00:06:18,280
برای کسانی از شما فلش بود که می توانید به یاد داشته باشید فلش
135
00:06:18,280 –> 00:06:21,500
بزرگ در اینترنت شاید 10 سال پیش
136
00:06:21,500 –> 00:06:26,750
و اکنون به دنبال قطع شدن توسط Adobe هستید
137
00:06:26,750 –> 00:06:28,849
زیرا فناوری های دیگر به نوعی تسخیر
138
00:06:28,849 –> 00:06:30,560
شده اند، اما نکته مهم در مورد
139
00:06:30,560 –> 00:06:32,510
فلش این بود که به من این توانایی را داد.
140
00:06:32,510 –> 00:06:34,190
انواع کارهایی که
141
00:06:34,190 –> 00:06:36,380
در مرورگر خود 10
142
00:06:36,380 –> 00:06:40,700
سال نتوانسته اید انجام دهید، انیمیشن هایی را در بازی های صوتی و تصویری و
143
00:06:40,700 –> 00:06:42,830
حتی برنامه ای اضافه می کنند، بنابراین ممکن است
144
00:06:42,830 –> 00:06:44,540
QWOP را بازی کرده باشید که یک
145
00:06:44,540 –> 00:06:45,740
بازی واقعا خسته کننده است که در آن باید
146
00:06:45,740 –> 00:06:48,200
شخصیت دفتر لیموزین را برای
147
00:06:48,200 –> 00:06:50,330
ساخت و اجرا کنترل کنید. تا جایی که می توانید استفاده
148
00:06:50,330 –> 00:06:56,180
از qw4 و kikis فلش خود یک
149
00:06:56,180 –> 00:06:59,270
برنامه انیمیشن با این همه
150
00:06:59,270 –> 00:07:02,060
توانایی های برنامه نویسی اضافی بود، بنابراین اگر
151
00:07:02,060 –> 00:07:04,730
قبلاً از نوعی
152
00:07:04,730 –> 00:07:06,950
نرم افزار انیمیشن استفاده کرده اید، چیزی را دیده
153
00:07:06,950 –> 00:07:08,720
اید که دارای یک جدول زمانی است و می
154
00:07:08,720 –> 00:07:10,550
توانید موقعیت یابی کنید. که در آن چیزها در نقاط مختلف
155
00:07:10,550 –> 00:07:12,740
زمان هستند و ایده این است که
156
00:07:12,740 –> 00:07:14,210
رایانه می تواند نحوه جابجایی
157
00:07:14,210 –> 00:07:16,730
اشیا را بین مختصات مختلف محاسبه کند
158
00:07:16,730 –> 00:07:18,920
تا مجبور نباشید فریم را متوقف کنید
159
00:07:18,920 –> 00:07:21,650
و هر موقعیت را ترسیم کنید. حالا کاری که فلش
160
00:07:21,650 –> 00:07:23,990
انجام داد این بود که آنها این پنل به نام
161
00:07:23,990 –> 00:07:26,210
پنل ActionScript را اضافه کردند که در آن می توانید
162
00:07:26,210 –> 00:07:28,130
روی هر شیء داده شده یا کادر بندی انیمیشن خود کلیک کنید
163
00:07:28,130 –> 00:07:30,560
و مقداری کد بنویسید، بنابراین در این
164
00:07:30,560 –> 00:07:33,980
مرحله ما یک اکشن توقف داریم و
165
00:07:33,980 –> 00:07:36,080
ایده این است که اگر این کار متوقف شود.
166
00:07:36,080 –> 00:07:37,430
بیایید این را برای دیدن روی صفحه در
167
00:07:37,430 –> 00:07:41,240
اینجا قرار دهیم، سپس انیمیشن شما در
168
00:07:41,240 –> 00:07:43,160
آن نقطه از زمان متوقف می شود، البته شما می
169
00:07:43,160 –> 00:07:44,600
توانید چیزهای بسیار پیچیده تری داشته باشید و
170
00:07:44,600 –> 00:07:46,340
این چیزها را با هم ترکیب کنید تا چیزهایی بسازید
171
00:07:46,340 –> 00:07:48,830
مانند بازی های این انجمن خلاق
172
00:07:48,830 –> 00:07:51,500
که حول آن ساخته می شوند و شروع می کنید
173
00:07:51,500 –> 00:07:53,600
برای دیدن بسیاری از چیزها که تمام
174
00:07:53,600 –> 00:07:55,570
آن مسیرهای لنگی و دموهای اولیه را ارائه میدهند،
175
00:07:55,570 –> 00:07:58,550
شما هم شبیهسازیهای فیزیک یا هم
176
00:07:58,550 –> 00:08:01,610
قطعات مولد فراکتالها
177
00:08:01,610 –> 00:08:05,780
178
00:08:05,780 –> 00:08:09,470
179
00:08:09,470 –> 00:08:11,870
را میشناسید. به
180
00:08:11,870 –> 00:08:13,520
دنبال راهی برای آموزش برنامه نویسی
181
00:08:13,520 –> 00:08:16,910
به اکثر دانشجویان رسانه بودم که
182
00:08:16,910 –> 00:08:19,160
با آن مشکل داشتم، یعنی گران
183
00:08:19,160 –> 00:08:21,200
بود، اختصاصی بود و
184
00:08:21,200 –> 00:08:24,500
پشتیبانی از گردن نداشت و شاید و روی یک
185
00:08:24,500 –> 00:08:26,030
تیم خوب تمرکز داشت که فقط
186
00:08:26,030 –> 00:08:27,890
برنامه نویسی نبود، مثل انیمیشن و
187
00:08:27,890 –> 00:08:29,330
همه این چیزهای دیگر و من فقط می خواستم
188
00:08:29,330 –> 00:08:33,080
به دانش آموزان خلاق ایده های
189
00:08:33,080 –> 00:08:35,719
پشت برنامه نویسی
190
00:08:35,719 –> 00:08:38,479
را آموزش دهم تا بتوانند کارهای مختلف را با کد انجام دهند، بنابراین من
191
00:08:38,479 –> 00:08:40,039
به اطراف نگاه کردم و من افرادی را پیدا
192
00:08:40,039 –> 00:08:42,289
کردم که در آن زمان واقعاً
193
00:08:42,289 –> 00:08:45,589
در حال جستجو بودند و چیزی که
194
00:08:45,589 –> 00:08:48,800
به شما میدهد این ویرایشگر رایگان است که
195
00:08:48,800 –> 00:08:50,150
میتوانید به نوعی ستارهای
196
00:08:50,150 –> 00:08:52,910
باشید که همه چیزهایی
197
00:08:52,910 –> 00:08:54,380
را که برای شروع سریع
198
00:08:54,380 –> 00:08:56,110
نوشتن کد نیاز دارید در درون خود دارد. آن را اجرا میکنید و
199
00:08:56,110 –> 00:08:58,460
اساساً هر چیزی را که میخواهید تایپ میکنید
200
00:08:58,460 –> 00:09:00,440
، دکمه پخش را فشار میدهید و به این سرعت دریافت میکنید،
201
00:09:00,440 –> 00:09:03,620
بنابراین متن باز است،
202
00:09:03,620 –> 00:09:05,210
چند پلتفرم است
203
00:09:05,210 –> 00:09:06,740
و همهچیز جنگی است با هم
204
00:09:06,740 –> 00:09:08,600
، IDE را دانلود میکنید.
205
00:09:08,600 –> 00:09:11,360
206
00:09:11,360 –> 00:09:13,580
برای اجرای یک خط کامپایل شده
207
00:09:13,580 –> 00:09:15,920
یا هر چیزی شبیه به آن، فقط به نوعی
208
00:09:15,920 –> 00:09:19,070
اجرا می شود و همچنین کتابخانه های
209
00:09:19,070 –> 00:09:21,020
زیادی قبل از پردازش توسعه داده شده است، بنابراین می
210
00:09:21,020 –> 00:09:23,360
توانید آن را به چیزهایی مانند Arduino یا
211
00:09:23,360 –> 00:09:26,120
Expe متصل کنید. با فیزیک یا
212
00:09:26,120 –> 00:09:28,580
پردازش ویدیویی و واقعاً یک سری
213
00:09:28,580 –> 00:09:32,090
چیزهای دیگر آشنا شوید، بنابراین فقط نوعی
214
00:09:32,090 –> 00:09:33,620
الهام بخشیدن به برخی از ایدههایی که میتوانید انجام دهید
215
00:09:33,620 –> 00:09:34,490
پردازش
216
00:09:34,490 –> 00:09:37,430
217
00:09:37,430 –> 00:09:41,330
است. de
218
00:09:41,330 –> 00:09:42,920
وب سایتی است که این کتاب
219
00:09:42,920 –> 00:09:44,990
به نام طراحی مولد را همراهی می کند و دارای یک
220
00:09:44,990 –> 00:09:47,360
دسته کامل طرح های کوچک از طرح های شما
221
00:09:47,360 –> 00:09:49,010
از
222
00:09:49,010 –> 00:09:51,650
برنامه های اصلی پردازش است و ایده این است که شما درک بسیار
223
00:09:51,650 –> 00:09:53,540
خوبی از همه چیزهای مختلفی
224
00:09:53,540 –> 00:09:55,700
که می توانید با پردازش انجام دهید به دست می آورید.
225
00:09:55,700 –> 00:09:57,670
همه این مثالهای ساده
226
00:09:57,670 –> 00:10:01,610
که بدیهی است وبسایت خوب دیگری
227
00:10:01,610 –> 00:10:04,250
برای مشاهده این پرونده بزرگ اخیر KC است
228
00:10:04,250 –> 00:10:06,920
که دو سازنده در حال پردازش هستند و
229
00:10:06,920 –> 00:10:09,140
یکی از آنها در واقع این
230
00:10:09,140 –> 00:10:12,230
شرکت را اجرا میکند که تجسمهای دادههای زیادی تولید میکند،
231
00:10:12,230 –> 00:10:14,630
بنابراین لزوماً از پردازش استفاده نمیکند
232
00:10:14,630 –> 00:10:16,730
، بلکه یک دسته کامل از
233
00:10:16,730 –> 00:10:19,010
چیزهای بسیار جالبی که می توانید با آنها در
234
00:10:19,010 –> 00:10:23,180
مرورگر وب خود بازی کنید تا داده ها را کاوش کنید،
235
00:10:23,180 –> 00:10:25,190
نمونه های زیادی وجود دارد، اما من به این
236
00:10:25,190 –> 00:10:26,390
مورد و همچنین
237
00:10:26,390 –> 00:10:30,950
متغیر IR از انواع
238
00:10:30,950 –> 00:10:33,920
چیزهای مولد زیادی اشاره می کنم و فکر می کنم پروژه ای که
239
00:10:33,920 –> 00:10:36,340
بسیار جالب است، این پروژه است کتاب
240
00:10:36,340 –> 00:10:38,690
اساساً الگوریتمی را پوشش میدهد که
241
00:10:38,690 –> 00:10:42,380
جلد کتاب را برای کل فهرست
242
00:10:42,380 –> 00:10:44,570
کتابهای ما با استفاده از ابردادههای مختلف تولید میکند، بنابراین هر یک
243
00:10:44,570 –> 00:10:46,880
از این جلد کتابها با استفاده از آن تولید میشوند.
244
00:10:46,880 –> 00:10:51,170
البته مواردی مانند تعداد صفحات
245
00:10:51,170 –> 00:10:54,110
، نام نویسنده و عنوان، اما
246
00:10:54,110 –> 00:10:58,800
علاوه بر آن دادهها
247
00:10:58,800 –> 00:11:03,809
برای ایجاد رنگهای منحصربهفرد زیادی منتشر شد، یکی
248
00:11:03,809 –> 00:11:06,509
از صحبتهای من در مورد استفاده از جاوا در سال 2008 و
249
00:11:06,509 –> 00:11:09,029
2009 بهعنوان یک
250
00:11:09,029 –> 00:11:12,779
پلتفرم دوره اصول برنامهنویسی بود. کسانی که در جاوا هستند نه
251
00:11:12,779 –> 00:11:14,879
اینکه من هیچ مشکلی با جاوا دارم،
252
00:11:14,879 –> 00:11:16,949
اما به خوبی با آنچه
253
00:11:16,949 –> 00:11:18,600
دانش آموزان شما در ادامه این خط انجام می دهید
254
00:11:18,600 –> 00:11:20,970
مطابقت نداشت و من شروع به جستجو در اطراف برای
255
00:11:20,970 –> 00:11:23,489
پردازش گزینه های جایگزین کردم. من مشتاق
256
00:11:23,489 –> 00:11:24,779
هر چیزی با پایتون بودم زیرا فکر می کنم برای Python
257
00:11:24,779 –> 00:11:26,939
عالی است. آموزش به خصوص
258
00:11:26,939 –> 00:11:29,309
زبان اول است و روبی و جاوا اسکریپت
259
00:11:29,309 –> 00:11:31,139
ما چیزی خواهیم بود که
260
00:11:31,139 –> 00:11:32,549
دانش آموزان من در طول خط با آن مواجه شدند،
261
00:11:32,549 –> 00:11:34,829
بنابراین من برای آنها نیز بسیار باز
262
00:11:34,829 –> 00:11:35,069
263
00:11:35,069 –> 00:11:37,769
بودم، بنابراین تحقیقاتی انجام دادم و یک درام واحد پیدا کردم
264
00:11:37,769 –> 00:11:40,769
که به نوعی یک درام بود.
265
00:11:40,769 –> 00:11:42,739
نسخه پلاتینیوم پردازش که مرتب
266
00:11:42,739 –> 00:11:45,809
بود متاسفانه فقط مک بود من
267
00:11:45,809 –> 00:11:47,369
در اینجا این چیزی را انتخاب خواهم کرد که جعبه گره بود
268
00:11:47,369 –> 00:11:50,459
همچنین یک ویرایشگر واقعاً تمیز می توانید
269
00:11:50,459 –> 00:11:52,259
کد بنویسید و این vis را پاسال نکنید.
270
00:11:52,259 –> 00:11:57,119
خروجی ual اما باز هم فقط گردن، بنابراین من
271
00:11:57,119 –> 00:12:00,329
بیشتر نگاه می کنم و این Shabbat را پیدا کردم
272
00:12:00,329 –> 00:12:04,619
که اساساً یک نسخه چند پلتفرمی
273
00:12:04,619 –> 00:12:08,309
از roblox است و من از آن در این دوره استفاده می کنم
274
00:12:08,309 –> 00:12:10,139
و واقعاً خوب کار می کرد واقعاً از
275
00:12:10,139 –> 00:12:10,799
آن راضی هستم.
276
00:12:10,799 –> 00:12:12,899
277
00:12:12,899 –> 00:12:14,819
یک ویرایشگر و همه چیز
278
00:12:14,819 –> 00:12:16,410
تا دانش آموزان بتوانند آن را باز
279
00:12:16,410 –> 00:12:17,790
کنند و بدون نیاز به نصب
280
00:12:17,790 –> 00:12:19,889
چیزی اجرا کنند و البته موفقیت آمیز بود
281
00:12:19,889 –> 00:12:23,579
زیرا گفتم این مربوط به سال های 2009 و 2010
282
00:12:23,579 –> 00:12:26,910
در بازگشت من به صنعت بود و من
283
00:12:26,910 –> 00:12:29,399
عمدتاً به عنوان یک فرانت اند کار می کردم. توسعهدهنده و بهعنوان یک
284
00:12:29,399 –> 00:12:33,889
طراح در برخی ظرفیتها نیز در سالهای
285
00:12:33,889 –> 00:12:38,029
2015-2016 به سخنرانی بازگشتم و
286
00:12:38,029 –> 00:12:40,290
کاری که من وظیفه انجام آن را برعهده داشتم یک
287
00:12:40,290 –> 00:12:43,110
دوره آموزشی اصول برنامهنویسی بود،
288
00:12:43,110 –> 00:12:45,089
بنابراین به روند یک وبسایت نگاهی انداختم
289
00:12:45,089 –> 00:12:46,529
تا ببینم در طول سالها چه اتفاقی افتاده است.
290
00:12:46,529 –> 00:12:50,009
و ببینید یک حالت پایتون جدید
291
00:12:50,009 –> 00:12:53,160
که به نظر می رسد شخصی آن را توسعه داده است
292
00:12:53,160 –> 00:12:55,499
و من فکر می کنم این یک
293
00:12:55,499 –> 00:12:58,559
راه حل خوب برای کاری است که باید انجام دهم، باید
294
00:12:58,559 –> 00:13:00,509
به شما ایده بدهم که حالت پایتون
295
00:13:00,509 –> 00:13:02,999
در اصل عادی است
296
00:13:02,999 –> 00:13:05,279
پردازش در etre اما در اینجا
297
00:13:05,279 –> 00:13:07,679
یک کشویی دارید که در آن می توانید حالت خود را انتخاب
298
00:13:07,679 –> 00:13:09,540
کنید و از آنجا اگر هنوز نتوانسته
299
00:13:09,540 –> 00:13:10,499
اید
300
00:13:10,499 –> 00:13:13,589
پایتون را نصب کرده و انتخاب کنید و سپس
301
00:13:13,589 –> 00:13:15,179
می توانید تمام کارهایی را که
302
00:13:15,179 –> 00:13:17,399
معمولاً در پردازش انجام می دهد بنویسید به جز استفاده از
303
00:13:17,399 –> 00:13:19,919
پایتون. نحو، بنابراین می توانید یک مثال
304
00:13:19,919 –> 00:13:22,619
در اینجا یک تابع اندازه برای کنترل
305
00:13:22,619 –> 00:13:23,849
عرض و ارتفاع پنجره نمایش
306
00:13:23,849 –> 00:13:27,239
، رنگ پس زمینه و هگزا دسیمال و
307
00:13:27,239 –> 00:13:29,939
سپس یک دسته کامل از دایره ها
308
00:13:29,939 –> 00:13:33,539
قوانین متفاوتی برای ساخت این
309
00:13:33,539 –> 00:13:37,409
رنگین کمان با حلقه های متحدالمرکز داشته باشند، بنابراین
310
00:13:37,409 –> 00:13:38,729
یک زوج وجود دارد. از اخطارهایی که باید
311
00:13:38,729 –> 00:13:40,859
در مورد پردازش حالت پایتون
312
00:13:40,859 –> 00:13:43,739
ذکر کنم، در واقع پایتون نیست، بلکه از
313
00:13:43,739 –> 00:13:44,879
چیزی به نام jython استفاده میکند
314
00:13:44,879 –> 00:13:48,659
که اساساً تمام
315
00:13:48,659 –> 00:13:51,889
کد پایتون شما را میگیرد و آن را به جاوا ترجمه
316
00:13:51,889 –> 00:13:57,089
میکند که بسیار خوب کار میکند، اما شما
317
00:13:57,089 –> 00:13:59,369
فقط میتوانید از کتابخانههای پایتون خالص هر چیزی
318
00:13:59,369 –> 00:14:03,269
که پیوندها را مشاهده میکند استفاده کنید. مشکل ساز است، بنابراین
319
00:14:03,269 –> 00:14:05,069
اگر می خواهید از چیزی مانند بدون پای استفاده
320
00:14:05,069 –> 00:14:08,789
کنید، نمی توانید آن را خشک کنید، بنابراین در حال
321
00:14:08,789 –> 00:14:16,589
حاضر در پایتون 2.7 است، بنابراین کتابخانه های پایتون 3
322
00:14:16,589 –> 00:14:19,199
نیستند. لازم است با آن کار کنید تا
323
00:14:19,199 –> 00:14:21,869
شاید محدودیت دیگری باشد، اما
324
00:14:21,869 –> 00:14:23,579
نکته خوب در مورد drytown
325
00:14:23,579 –> 00:14:26,069
این است که به این معنی است که در حال پردازش خالص است
326
00:14:26,069 –> 00:14:28,349
همه دستورات پایتون شما
327
00:14:28,349 –> 00:14:30,569
به جاوا ترجمه می شوند که دقیقا همان چیزی است که
328
00:14:30,569 –> 00:14:33,179
پردازش از آن استفاده می کند و به این معنی است که شما
329
00:14:33,179 –> 00:14:35,099
به تمام پردازش ها دسترسی دارید.
330
00:14:35,099 –> 00:14:40,109
محیط و کتابخانهها،
331
00:14:40,109 –> 00:14:41,369
زمانی که
332
00:14:41,369 –> 00:14:43,019
برای اولین بار آن را برداشتم و تصمیم
333
00:14:43,019 –> 00:14:45,179
گرفتم از آن برای دوره آموزشی خود استفاده کنم، چند آزمایش با آن انجام دادم، بنابراین اینجا در
334
00:14:45,179 –> 00:14:48,479
واقع نوعی پورت است که همه نوع برداشت
335
00:14:48,479 –> 00:14:51,389
خودم از چیزی از یک اسکریپت نوت بوک
336
00:14:51,389 –> 00:14:54,089
است. اگر میخواهید ببینید نسخه اصلی چه شکلی است، میتوانید آن را در
337
00:14:54,089 –> 00:14:55,799
وبسایت note Box بررسی کنید،
338
00:14:55,799 –> 00:14:57,449
اما
339
00:14:57,449 –> 00:14:59,309
اساساً از چیزی به نام
340
00:14:59,309 –> 00:15:00,629
فرمول فوقالعاده برای ایجاد این
341
00:15:00,629 –> 00:15:03,479
اشکال مختلف استفاده میکند و سپس با اضافه کردن یک
342
00:15:03,479 –> 00:15:05,970
دسته کامل از چشمهای تصادفی و گلابی
343
00:15:05,970 –> 00:15:08,719
و چیزهای دیگر. به آن شما این
344
00:15:08,719 –> 00:15:11,699
موجودات از نوع Water Bay را دریافت می کنید و ایده این
345
00:15:11,699 –> 00:15:13,049
است که هر بار که برنامه را اجرا می
346
00:15:13,049 –> 00:15:16,289
کنید نسخه های مختلفی از این
347
00:15:16,289 –> 00:15:19,979
موجودات تولید می کند من دوره اولیه را تنظیم می کنم. متحد
348
00:15:19,979 –> 00:15:21,560
یک دوره 12 هفته ای
349
00:15:21,560 –> 00:15:24,110
من اسناد زیادی نوشتم که می
350
00:15:24,110 –> 00:15:27,230
توانید آنها را در برچسب وبلاگ من پیدا کنید.
351
00:15:27,230 –> 00:15:31,790
github io یا اضافه کردن پردازش هش –
352
00:15:31,790 –> 00:15:34,070
به انتهای آن برگردید تا
353
00:15:34,070 –> 00:15:36,700
فقط ورودیهایی را که برای
354
00:15:36,700 –> 00:15:41,210
پردازش
355
00:15:41,210 –> 00:15:43,040
کلمه پایتون قابل
356
00:15:43,040 –> 00:15:45,560
استفاده هستند فهرست
357
00:15:45,560 –> 00:15:47,870
358
00:15:47,870 –> 00:15:49,760
کنید. من مشتاق استفاده از آن برای
359
00:15:49,760 –> 00:15:51,410
دوره های آموزشی خود یا البته برای
360
00:15:51,410 –> 00:15:54,110
فرآیند یادگیری چیزهای حالت پایتون
361
00:15:54,110 –> 00:15:57,290
هستم، من همچنین مجموعه کاملی از زمینه های دیگر را پوشش می دهم که در
362
00:15:57,290 –> 00:15:59,210
واقع برای یادگیری نحوه
363
00:15:59,210 –> 00:16:02,900
نوشتن کدهای پردازشی پایتون قابل استفاده هستند، به عنوان مثال
364
00:16:02,900 –> 00:16:05,120
نیمی از ما با تصادفی بودن نحوه برخورد آنها روبرو هستیم.
365
00:16:05,120 –> 00:16:07,760
با مفاهیم رنگی پیرامون
366
00:16:07,760 –> 00:16:09,710
تجسم دادهها و چیزهای دیگری که
367
00:16:09,710 –> 00:16:13,400
اساساً با استفاده از یک
368
00:16:13,400 –> 00:16:16,040
محیط کدنویسی خلاقانه مانند پردازش
369
00:16:16,040 –> 00:16:18,950
حالت عنکبوتی تحسین میکنند، اگر میخواهید
370
00:16:18,950 –> 00:16:22,670
همه کد منبع کارهایی را که
371
00:16:22,670 –> 00:16:24,860
در آن کتابها پوشش میدهم بررسی کنید، میتوانید به مخزن github و من نگاه کنید.
372
00:16:24,860 –> 00:16:28,850
نام مخزن برگه است
373
00:16:28,850 –> 00:16:31,760
بازگشت از io stash پردازش
374
00:16:31,760 –> 00:16:33,890
PI صرفاً برای اینکه به شما ایده بدهم که چه چیزی را
375
00:16:33,890 –> 00:16:39,530
پوشش می دهم آنها گوش می دهند دست نکشید، در اصل
376
00:16:39,530 –> 00:16:41,980
فقط نگاهی به طراحی و پردازش
377
00:16:41,980 –> 00:16:45,290
گوش دادن اساساً با استفاده از منحنیهای Bezier است که
378
00:16:45,290 –> 00:16:47,990
سه سال کنترل جریان را میشنوند،
379
00:16:47,990 –> 00:16:51,530
اما همچنین چیزهایی در مورد تصادفی بودن و
380
00:16:51,530 –> 00:16:53,860
رایانههای ما با تصادفی بودن سروکار دارند و
381
00:16:53,860 –> 00:16:56,690
گوش میدهند این است که چگونه آنها در واقع
382
00:16:56,690 –> 00:16:59,000
پردازش را متحرک میکنند و همچنین از
383
00:16:59,000 –> 00:17:00,800
مثلثات برای چیزهایی مانند
384
00:17:00,800 –> 00:17:03,500
حرکت تناوبی و همچنین کاهش و کاهش چیزهایی با استفاده از
385
00:17:03,500 –> 00:17:06,160
ماتریسها برای عملیات تبدیل
386
00:17:06,160 –> 00:17:09,290
و سپس در هفته پنجم، مجموعه کاملی
387
00:17:09,290 –> 00:17:11,240
از موارد در مورد تجسم دادهها است، بنابراین
388
00:17:11,240 –> 00:17:15,380
استفاده از دادههای xml مانند csv در پردازش برای
389
00:17:15,380 –> 00:17:19,699
تولید دادهها در این هفته شش با نگاه کردن به
390
00:17:19,699 –> 00:17:22,130
پیکسلها اساساً نیمی از فرآیند هستند و
391
00:17:22,130 –> 00:17:24,079
میتوانند با پیکسلهایی که فیلترهای خود را با استفاده از آنها مینویسند سروکار داشته باشید.
392
00:17:24,079 –> 00:17:26,329
هسته های تصویر چیزهایی مانند
393
00:17:26,329 –> 00:17:29,480
آن هفته 7 تعاملی است، بنابراین نحوه
394
00:17:29,480 –> 00:17:30,820
ساخت رابط های
395
00:17:30,820 –> 00:17:33,710
پردازش ترسیمی و همچنین یک بازی ساده
396
00:17:33,710 –> 00:17:34,670
و
397
00:17:34,670 –> 00:17:36,260
من هنوز در حال نوشتن این فصل هستم، اما ما
398
00:17:36,260 –> 00:17:38,750
ظاهر توابع را در قفس قرار دادیم که می توانیم
399
00:17:38,750 –> 00:17:41,690
با استفاده از ویکتورها به شبیه سازی که حاوی فیزیک هستیم 9 نگاه به آن ها داشته
400
00:17:41,690 –> 00:17:45,110
باشیم. و سپس من نیز
401
00:17:45,110 –> 00:17:47,780
در آینده برنامهریزی میکنم که به
402
00:17:47,780 –> 00:17:49,640
گوش دادن بپردازم که در آن شما رندر سه بعدی خود را
403
00:17:49,640 –> 00:17:51,920
بنویسید همچنین به فرآیندها نگاه کنید قابلیتهای سه بعدی
404
00:17:51,920 –> 00:17:59,090
این بخشی از کارهای دانشجویی من است که
405
00:17:59,090 –> 00:18:01,550
اساساً یک مولد یکسان
406
00:18:01,550 –> 00:18:03,920
از آدرسهای IP برای تولید علاقهمندان مختلف استفاده
407
00:18:03,920 –> 00:18:07,430
میکند. سرور در اینجا پروژهای است که در آن
408
00:18:07,430 –> 00:18:09,380
آنها مجبور بودند یک ارز ایجاد کنند، بنابراین
409
00:18:09,380 –> 00:18:10,790
اساساً به
410
00:18:10,790 –> 00:18:13,130
سناریوهای علمی تخیلی فکر کنید. فانتزی هر چه باشد و
411
00:18:13,130 –> 00:18:15,980
در مورد آن جامعه و حسابهایی
412
00:18:15,980 –> 00:18:17,900
که ممکن است از آنها استفاده کنند فکر کنید منظورم این است که برنامهای بنویسید تا
413
00:18:17,900 –> 00:18:20,150
آن را تولید کند. نکته خوب در این مورد این است که
414
00:18:20,150 –> 00:18:22,430
حتی اگر دانشآموزان در برنامهنویسی واقعاً قوی
415
00:18:22,430 –> 00:18:24,860
نباشند، میتوانند از تواناییهای طراحی
416
00:18:24,860 –> 00:18:26,690
خود برای زیبا جلوه دادن مطالب استفاده کنند.
417
00:18:26,690 –> 00:18:29,510
در کدنویسی چشمگیر کار زیادی انجام نمی دهد،
418
00:18:29,510 –> 00:18:32,660
اما با استفاده از انواع
419
00:18:32,660 –> 00:18:35,140
تصاویر چشمگیر، نتایج خوبی دریافت می کنید
420
00:18:35,140 –> 00:18:39,170
، یک مثال دیگر وجود دارد و من فکر می کنم فقط
421
00:18:39,170 –> 00:18:41,000
برای پایان دادن به پردازش کتاب بعدی
422
00:18:41,000 –> 00:18:42,890
، کلمه Python است، پروژه های
423
00:18:42,890 –> 00:18:45,080
نگهداری باید با آینده سازگار باشد.
424
00:18:45,080 –> 00:18:48,380
نسخه های پردازش و شاید
425
00:18:48,380 –> 00:18:51,980
– به پشتیبانی پایتون 3 منتقل نمی شود، در
426
00:18:51,980 –> 00:18:53,600
این صورت شما به پنج نقطه
427
00:18:53,600 –> 00:18:56,990
سه در حالت پردازش پایتون نگاه می کنید، اما من
428
00:18:56,990 –> 00:18:58,100
نمی دانم وای چه اتفاقی خواهد افتاد،
429
00:18:58,100 –> 00:19:00,530
این است که من فکر میکنم پایتون 2.7
430
00:19:00,530 –> 00:19:02,920
برای آموزش مبتدیان بسیار خوب عمل میکند و
431
00:19:02,920 –> 00:19:06,590
دانشآموزان من به یادگیری برنامههای Python 3
432
00:19:06,590 –> 00:19:08,630
و ساخت سالها ادامه میدهند و
433
00:19:08,630 –> 00:19:09,590
آنها واقعاً تفاوت را متوجه نمیشوند
434
00:19:09,590 –> 00:19:11,180
زیرا در سطح مبتدی
435
00:19:11,180 –> 00:19:13,520
آنها فنی را نمیبینند. تفاوتهای
436
00:19:13,520 –> 00:19:16,880
بین پایتون 3 و تا حدی – و
437
00:19:16,880 –> 00:19:18,470
البته درامها برای مدت طولانی اجرا
438
00:19:18,470 –> 00:19:21,200
میشوند، بنابراین فکر نمیکنم پردازش
439
00:19:21,200 –> 00:19:23,570
به هر حال انجام شود چیز دیگری برای
440
00:19:23,570 –> 00:19:25,370
بررسی پیشرفتهای جالب p5
441
00:19:25,370 –> 00:19:26,660
که یک
442
00:19:26,660 –> 00:19:28,820
کتابخانه پایتون خالص است. سعی می
443
00:19:28,820 –> 00:19:32,900
کند پردازش را دوباره ایجاد کند، پایتون خالص است،
444
00:19:32,900 –> 00:19:35,390
با کتابخانه های پایتون 3 کار می کند، اما
445
00:19:35,390 –> 00:19:37,760
البته چون فقط یک
446
00:19:37,760 –> 00:19:39,410
کتابخانه پایتون است، ویرایشگر
447
00:19:39,410 –> 00:19:43,070
ندارد، IDE ندارد، اما کاری که می توانید انجام دهید این
448
00:19:43,070 –> 00:19:44,510
است که اگر می خواهید نگاهی به آن بیندازید. استعداد
449
00:19:44,510 –> 00:19:46,730
p5 این است که می توانید از چیزی شبیه
450
00:19:46,730 –> 00:19:48,020
خنده دار استفاده کنید که
451
00:19:48,020 –> 00:19:50,809
یک نوع IDE پایتون است که با پایتون همراه است
452
00:19:50,809 –> 00:19:52,250
و همه چیز
453
00:19:52,250 –> 00:19:53,960
در این یک چیز سریع کوچک همراه است
454
00:19:53,960 –> 00:19:56,059
که می توانید اجرا کنید و آنها شروع به نوشتن می کنند.
455
00:19:56,059 –> 00:19:58,280
کد و کاری که می توانید از عامل انجام دهید
456
00:19:58,280 –> 00:20:01,340
و p5 را به عنوان یک بسته نصب کنید و سپس
457
00:20:01,340 –> 00:20:03,320
اساساً با یک پردازش
458
00:20:03,320 –> 00:20:05,630
459
00:20:05,630 –> 00:20:11,720
460
00:20:11,720 –> 00:20:15,260
461
00:20:15,260 –> 00:20:16,970
462
00:20:16,970 –> 00:20:19,700
وارد می شوید.
463
00:20:19,700 –> 00:20:21,920
به آن محیط پردازشی عظیم نگاه
464
00:20:21,920 –> 00:20:23,570
نکنید تا آن مجموعه غنی از
465
00:20:23,570 –> 00:20:25,850
کتابخانه ها را نداشته باشید و پشتیبانی کاری
466
00:20:25,850 –> 00:20:28,670
که با Python word Shoebat انجام می دهید نیز
467
00:20:28,670 –> 00:20:30,020
چیزی است که باید مراقب آن باشید، می دانم که
468
00:20:30,020 –> 00:20:33,410
بچه ها هنوز در حال توسعه آن هستند و من هستم
469
00:20:33,410 –> 00:20:35,360
در سال گذشته، حالت
470
00:20:35,360 –> 00:20:37,940
پردازش کتاب پایتون را
471
00:20:37,940 –> 00:20:41,210
در آینده نزدیک منتشر خواهم کرد
472
00:20:41,210 –> 00:20:43,130
، بنابراین اگر علاقه مند هستید، می توانید بدون
473
00:20:43,130 –> 00:20:45,620
نشاسته که ناشر آن است،
474
00:20:45,620 –> 00:20:47,780
در لیست ظاهر شود و خیلی زود
475
00:20:47,780 –> 00:20:49,790
دوست دارم بیشتر در مورد پلاتین چت کنم. حالت
476
00:20:49,790 –> 00:20:53,900
و من برای هر سوالی آماده هستم، بنابراین از
477
00:20:53,900 –> 00:20:56,290
شما ممنونم که خوب گوش کردید،
478
00:21:02,170 –> 00:21:04,750
آنها خوب هستند، بنابراین سوال اینجاست که
479
00:21:04,750 –> 00:21:07,390
چرا من به جای p5.js روی حالت Python تصمیم
480
00:21:07,390 –> 00:21:12,730
گرفتم زیرا Al پایین است، فکر می
481
00:21:12,730 –> 00:21:14,940
کنم مانند ans است. wasd اشاره
482
00:21:14,940 –> 00:21:18,549
کرده است که کتابخانههای زیادی نیز دارد، بنابراین
483
00:21:18,549 –> 00:21:21,880
برای من فکر میکنم دلیل اصلی
484
00:21:21,880 –> 00:21:23,650
انتخاب حالت پایتون این است
485
00:21:23,650 –> 00:21:27,850
که به سادگی مبارزه میکند.
486
00:21:27,850 –> 00:21:31,090
487
00:21:31,090 –> 00:21:33,970
488
00:21:33,970 –> 00:21:36,220
سپس با دوره و
489
00:21:36,220 –> 00:21:40,510
مدرکی که من در آن کار می کنم،
490
00:21:40,510 –> 00:21:42,400
دانش آموزان همچنان با پایتون بازی روبرو می
491
00:21:42,400 –> 00:21:44,410
شوند زیرا در موارد دیگری که انجام می دهند می آید،
492
00:21:44,410 –> 00:21:48,400
اما من از آن برای
493
00:21:48,400 –> 00:21:50,620
متفکرانه برای دوره وب باطن
494
00:21:50,620 –> 00:21:53,740
و همچنین برخی استفاده می کنم. چیزهای مربوط به یادگیری ماشینی،
495
00:21:53,740 –> 00:21:56,500
بنابراین
496
00:21:56,500 –> 00:21:59,710
اگر واقعاً خوب است، خوب است،
497
00:21:59,710 –> 00:22:02,290
بله، منظورم این است که میدانم مردم آن را در
498
00:22:02,290 –> 00:22:04,870
بحثهای بزرگ مطرح میکنند و مور درباره اینکه چه
499
00:22:04,870 –> 00:22:08,440
زبانی بهترین است، اما برای من پایتون پایتون واقعاً خوب کار میکند،
500
00:22:08,440 –> 00:22:10,919
501
00:22:22,910 –> 00:22:24,980
فرض میکنم که شما میدانید
502
00:22:24,980 –> 00:22:26,810
تفاوت بین پایتون و
503
00:22:26,810 –> 00:22:29,060
جاوا اسکریپت حداقل در
504
00:22:29,060 –> 00:22:36,430
سطح پایه جالب است،
505
00:22:43,960 –> 00:22:46,750
فکر می کنم ممکن است در حالی که در آن هستم اضافه کنم،
506
00:22:46,750 –> 00:22:48,160
مانند یکی از چیزهایی که به نظرم واقعاً
50