در این مطلب، ویدئو کتابخانه کرکس- چگونه کدهای استفاده نشده و مرده را در پروژه های پایتون پیدا کنیم با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:06:46
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,000 –> 00:00:01,599
سلام همه اسم من کریشنا است و
2
00:00:01,599 –> 00:00:03,199
به کانال یوتیوب من خوش آمدید، بچه ها
3
00:00:03,199 –> 00:00:04,160
امروز در مورد این
4
00:00:04,160 –> 00:00:05,600
کتابخانه خاص که
5
00:00:05,600 –> 00:00:06,720
کرکس نام دارد
6
00:00:06,720 –> 00:00:08,880
و همانطور که از نامش پیداست امیدوارم
7
00:00:08,880 –> 00:00:11,280
پرندگان کرکس را دیده باشید می دانید که آنها
8
00:00:11,280 –> 00:00:14,000
واقعاً از ارگانیسم مرده تغذیه می کنند یا
9
00:00:14,000 –> 00:00:15,759
خود موجودات مرده همینجا
10
00:00:15,759 –> 00:00:17,600
میتوانید نمونههای زیادی را ببینید.
11
00:00:17,600 –> 00:00:20,240
12
00:00:20,240 –> 00:00:22,240
13
00:00:22,240 –> 00:00:23,039
14
00:00:23,039 –> 00:00:24,480
15
00:00:24,480 –> 00:00:26,800
16
00:00:26,800 –> 00:00:27,680
برای یافتن
17
00:00:27,680 –> 00:00:30,480
کد مرده، بنابراین کدهای استفاده نشده را در
18
00:00:30,480 –> 00:00:31,679
برنامههای پایتون پیدا میکند،
19
00:00:31,679 –> 00:00:33,120
این برای پاکسازی و
20
00:00:33,120 –> 00:00:34,800
یافتن خطاها در پایگاههای کد بزرگ مفید است،
21
00:00:34,800 –> 00:00:37,040
احتمالاً میبینید که تیم بزرگتری دارید که
22
00:00:37,040 –> 00:00:38,960
همه
23
00:00:38,960 –> 00:00:40,079
دانشهای متفاوتی از برنامهنویسی دارند،
24
00:00:40,079 –> 00:00:41,600
بنابراین برخی افراد ممکن است
25
00:00:41,600 –> 00:00:44,000
متغیرهای اضافی ایجاد کنند. ممکن
26
00:00:44,000 –> 00:00:46,160
است از آن متغیر خاصی که شما می شناسید استفاده نکند
27
00:00:46,160 –> 00:00:47,920
و ممکن است برخی از توابع وجود داشته باشند
28
00:00:47,920 –> 00:00:48,879
که نخواهند بود
29
00:00:48,879 –> 00:00:50,320
30
00:00:50,320 –> 00:00:52,320
. t
31
00:00:52,320 –> 00:00:53,760
به جایی فراخوانی نمی شود اما
32
00:00:53,760 –> 00:00:54,399
باز هم
33
00:00:54,399 –> 00:00:56,800
افراد یا توسعه دهندگان فراموش می کنند
34
00:00:56,800 –> 00:00:58,800
که آن توابع خاص را حذف کنند و خیلی خوب است،
35
00:00:58,800 –> 00:01:00,640
بنابراین اگر از این
36
00:01:00,640 –> 00:01:02,079
کتابخانه خاص استفاده می کنید، می
37
00:01:02,079 –> 00:01:04,319
تواند تمام کدهای استفاده نشده
38
00:01:04,319 –> 00:01:06,799
در پروژه خاص شما را پیدا کند تا با
39
00:01:06,799 –> 00:01:08,080
آنچه من شروع کنم من فقط به
40
00:01:08,080 –> 00:01:09,600
41
00:01:09,600 –> 00:01:12,560
شناسه عنکبوتی خود در اینجا برمی گردم اجازه دهید اول از همه این کار را انجام دهم
42
00:01:12,560 –> 00:01:14,799
، فقط به درخواست آناکوندای خود می روم،
43
00:01:14,799 –> 00:01:18,159
محیط خود را کاملاً فعال
44
00:01:18,159 –> 00:01:20,240
می کنم اولین کار من اساساً
45
00:01:20,240 –> 00:01:22,240
نصب کرکس است. کتابخانه به منظور
46
00:01:22,240 –> 00:01:23,520
نصب درست
47
00:01:23,520 –> 00:01:27,439
pip install vulture و هنگامی که
48
00:01:27,439 –> 00:01:27,680
آن را
49
00:01:27,680 –> 00:01:29,280
در اینجا نصب کردید، می توانید ببینید که نیاز قبلاً
50
00:01:29,280 –> 00:01:30,960
برآورده شده است زیرا من قبل از ادامه این کار با توجه به این ویدیوی خاص این کار را انجام داده ام
51
00:01:30,960 –> 00:01:32,079
52
00:01:32,079 –> 00:01:32,880
53
00:01:32,880 –> 00:01:34,320
این ویدیو توسط یک آکادمی حمایت شده است،
54
00:01:34,320 –> 00:01:36,159
بنابراین یک آکادمی با
55
00:01:36,159 –> 00:01:39,280
این سری پریکشا برای گیت 2021
56
00:01:39,280 –> 00:01:42,720
برای cs یا آن و ece بیایید این
57
00:01:42,720 –> 00:01:44,799
سری آزمایشی خاص در واقع از 8 فوریه شروع می شود
58
00:01:44,799 –> 00:01:47,680
و اگر سعی می کنید این را ببینید این
59
00:01:47,680 –> 00:01:49,840
مجموعه آزمایشی پاریکشا برای گیت 21 است
60
00:01:49,840 –> 00:01:51,439
که به طور ویژه مدیریت شده است. برای کمک به آخرین
61
00:01:51,439 –> 00:01:53,680
مرحله قبل از آزمون گیت 2021
62
00:01:53,680 –> 00:01:55,600
این آزمون شامل سه تست آزمایشی طولی
63
00:01:55,600 –> 00:01:57,520
با 65 سوال است
64
00:01:57,520 –> 00:01:59,119
و باید در 180 دقیقه حل شود،
65
00:01:59,119 –> 00:02:00,640
همچنین می توانید
66
00:02:00,640 –> 00:02:02,880
تمام اطلاعات دیگر را در اینجا بیابید و
67
00:02:02,880 –> 00:02:04,079
می توانید ببینید که در آتش
68
00:02:04,079 –> 00:02:05,680
هشتم شما آزمون آزمایشی یک را داشته باشید سپس
69
00:02:05,680 –> 00:02:07,920
در فوریه نهم شما آزمون آزمایشی
70
00:02:07,920 –> 00:02:09,598
دو را دارید به طور مشابه در دهم فوریه شما
71
00:02:09,598 –> 00:02:10,318
آزمون آزمایشی سه را دارید
72
00:02:10,318 –> 00:02:12,959
به طور مشابه الگوی ece uh است بنابراین
73
00:02:12,959 –> 00:02:13,680
از فوریه
74
00:02:13,680 –> 00:02:15,840
اول شما آزمون آزمایشی مرحله
75
00:02:15,840 –> 00:02:17,280
دوم را دارید، آزمون آزمایشی دو را دارید.
76
00:02:17,280 –> 00:02:18,800
و مرحله سوم، شما آزمون آزمایشی
77
00:02:18,800 –> 00:02:20,800
سه را دارید، بنابراین می توانید
78
00:02:20,800 –> 00:02:21,360
با
79
00:02:21,360 –> 00:02:23,440
ثبت نام در آن در واقع شرکت کنید، لطفاً فراموش نکنید
80
00:02:23,440 –> 00:02:25,280
که از کد kn06
81
00:02:25,280 –> 00:02:26,800
جدا از این استفاده کنید، همچنین می توانید
82
00:02:26,800 –> 00:02:30,080
برنامه های gate و esc plus را نیز بررسی کنید
83
00:02:30,080 –> 00:02:32,000
که اساساً این است. سرپرستی شده توسط
84
00:02:32,000 –> 00:02:33,680
بهترین مربیان هندی
85
00:02:33,680 –> 00:02:35,440
با دوره های ساختارهای کلاس های شپش تعاملی
86
00:02:35,440 –> 00:02:37,120
و pdf و آزمون ها و آزمون های زنده،
87
00:02:37,120 –> 00:02:37,599
88
00:02:37,599 –> 00:02:38,640
اگر واقعاً می خواهید
89
00:02:38,640 –> 00:02:39,920
اطلاعات بیشتری در این مورد بدانید، تمام
90
00:02:39,920 –> 00:02:40,959
اطلاعات در توضیح این موضوع داده خواهد شد.
91
00:02:40,959 –> 00:02:42,720
ویدیوی خاص را به
92
00:02:42,720 –> 00:02:44,239
یاد داشته باشید و به یاد داشته باشید که عنکبوت در واقع
93
00:02:44,239 –> 00:02:46,080
در همان محیط اجرا می شود،
94
00:02:46,080 –> 00:02:48,720
حالا بیایید کد خاص را ببینیم خوب است، بنابراین
95
00:02:48,720 –> 00:02:50,400
در اینجا می گوید vulture
96
00:02:50,400 –> 00:02:52,560
کد استفاده نشده و مرده را پیدا می کند، بنابراین آنچه که ما در
97
00:02:52,560 –> 00:02:54,000
واقع به سرعت انجام می دهیم این است که
98
00:02:54,000 –> 00:02:54,400
در
99
00:02:54,400 –> 00:02:56,720
اینجا یک کد بسیار ساده است که ما در
100
00:02:56,720 –> 00:02:57,840
واقع نوشته ایم
101
00:02:57,840 –> 00:03:00,400
بنابراین فرض کنید اگر من import os را درست بنویسم
102
00:03:00,400 –> 00:03:02,000
و در اینجا یک کلاس به نا
103
00:03:02,000 –> 00:03:03,120
greeter ایجاد کرده ام در
104
00:03:03,120 –> 00:03:04,640
اخل این تابعی وجود دارد که به نا
105
00:03:04,640 –> 00:03:06,159
define greet و pr
106
00:03:06,159 –> 00:03:08,800
nt hi نامیده می شود، به طور مشابه یک تابع مت
107
00:03:08,800 –> 00:03:09,760
اوت داریم که
108
00:03:09,760 –> 00:03:11,280
ه عنوان تعریف شده hello نامیده می شو
109
00:03:11,280 –> 00:03:13,599
. world و از این تابع
110
00:03:13,599 –> 00:03:15,200
نام ما این تابع کلمه hello را
111
00:03:15,200 –> 00:03:15,840
112
00:03:15,840 –> 00:03:17,760
در حال حاضر صدا می زنیم در اینجا می توانید ببینید اول از همه
113
00:03:17,760 –> 00:03:19,680
این پیامی است که ما در داخل hello world مقداردهی اولیه کرده ایم
114
00:03:19,680 –> 00:03:20,959
115
00:03:20,959 –> 00:03:22,560
سپس متد بزرگ شما نامیده می شود
116
00:03:22,560 –> 00:03:24,640