در این مطلب، ویدئو Python in Pieces مقدمه | وبینار | مش بنفش | 2ساده با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:21:57
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:02,320 –> 00:00:05,750
به پایتون در قطعات خوش آمدید پایتون در
2
00:00:05,750 –> 00:00:07,580
تکه ها یک محصول آنلاین است که به دانش آموزان کمک می کند تا
3
00:00:07,580 –> 00:00:10,820
یاد بگیرند کارکنان پایتون و دانش آموزان
4
00:00:10,820 –> 00:00:12,560
لاگین های خود را دارند و با
5
00:00:12,560 –> 00:00:16,730
نگاه کردن به ورود به عنوان معلم شروع
6
00:00:16,730 –> 00:00:19,060
می کنند و شش لینک را در بالای صفحه می بینید یک
7
00:00:19,060 –> 00:00:22,369
پیوند به جدید پیوندی به کارهایی
8
00:00:22,369 –> 00:00:24,560
که اسنادی را که ایجاد کردهاید تنظیم کردهاید بنویسید
9
00:00:24,560 –> 00:00:28,430
و سپس دادههای اسناد را برای کلاسهای خود مثال بزنید
10
00:00:28,430 –> 00:00:30,410
و به سرپرست خود آموزش دهید که در آن
11
00:00:30,410 –> 00:00:33,710
میتوانید کاربران را در زیر این شش پیوند اصلی تنظیم
12
00:00:33,710 –> 00:00:35,089
کنید، سه سطح مختلف
13
00:00:35,089 –> 00:00:39,579
از منابع سطح 1 را مشاهده خواهید کرد. سطح 2 و سطح 3
14
00:00:39,579 –> 00:00:42,019
در هر سطح، شش درس
15
00:00:42,019 –> 00:00:43,579
طراحی شده است تا عناصر مختلف پایتون را به کودکان آموزش دهد
16
00:00:43,579 –> 00:00:46,100
، همچنین
17
00:00:46,100 –> 00:00:49,489
راه حل هایی را که می خواهم با ایجاد یک پروژه جدید شروع کنم، مشاهده خواهید کرد تا
18
00:00:49,489 –> 00:00:51,409
19
00:00:51,409 –> 00:00:54,199
وقتی روی new کلیک می کنم، بتوانیم نحوه عملکرد پایتون را به صورت تکه تکه ببینیم.
20
00:00:54,199 –> 00:00:56,120
پروژهها گزینه باز کردن
21
00:00:56,120 –> 00:00:58,670
کد رایگان یا میکروب آن را دریافت میکنم،
22
00:00:58,670 –> 00:01:01,789
کد رایگان را انتخاب میکنم و روی راهاندازی کلیک میکنم،
23
00:01:01,789 –> 00:01:03,859
یعنی یک صفحه تقسیم شده با
24
00:01:03,859 –> 00:01:06,440
دکمههای اجرا و توقف در بالا و دکمههای کد و
25
00:01:06,440 –> 00:01:09,440
طراحی در سمت راست به در سمت
26
00:01:09,440 –> 00:01:11,270
چپ صفحه تقسیم منوها را دارم و
27
00:01:11,270 –> 00:01:13,340
در اینجا می توانم به کد پایتون ارائه شده
28
00:01:13,340 –> 00:01:16,340
به عنوان بلوک دسترسی داشته باشم اگر ورودی/خروجی را
29
00:01:16,340 –> 00:01:17,240
انتخاب کنم و چاپ را انتخاب
30
00:01:17,240 –> 00:01:20,720
کنم، سپس می توانم این بلوک ها را تایپ کنم و
31
00:01:20,720 –> 00:01:22,250
پایتون در سمت راست ظاهر
32
00:01:22,250 –> 00:01:24,830
می شود و همچنین می توانم کلیک کنم.
33
00:01:24,830 –> 00:01:29,080
در سمت راست و کد پایتون را تایپ کنید و
34
00:01:29,080 –> 00:01:31,460
35
00:01:31,460 –> 00:01:34,340
وقتی وارد پایتون شدم به بلوکهای کد در سمت چپ ترجمه میشود،
36
00:01:34,340 –> 00:01:36,230
میتوانم
37
00:01:36,230 –> 00:01:38,810
روی run در بالا کلیک کنم و آن برنامه
38
00:01:38,810 –> 00:01:41,060
اجرا میشود و میتوانم خروجی را ببینم. در اینجا در
39
00:01:41,060 –> 00:01:44,300
سمت چپ، اگر بخواهم کد را حذف کنم، میتوانم
40
00:01:44,300 –> 00:01:45,980
آن را به داخل سطل سمت چپ بکشم
41
00:01:45,980 –> 00:01:49,270
یا به سادگی آن را از سمت راست
42
00:01:49,270 –> 00:01:51,680
به سمت راست بالا حذف کنم،
43
00:01:51,680 –> 00:01:53,720
اگر روی طراحی کلیک کردم، قبلاً به دکمه طراحی اشاره کردم.
44
00:01:53,720 –> 00:01:55,550
یک طرح
45
00:01:55,550 –> 00:01:57,890
برای برنامه ایجاد کنم، میتوانم روی
46
00:01:57,890 –> 00:01:59,510
پسزمینه کلیک کنم و سپس روی
47
00:01:59,510 –> 00:02:01,729
قلم ویرایش در سمت چپ کلیک کنم تا تصویری را انتخاب
48
00:02:01,729 –> 00:02:02,960
49
00:02:02,960 –> 00:02:05,030
50
00:02:05,030 –> 00:02:08,538
51
00:02:08,538 –> 00:02:10,098
کنم. آنها یک پس زمینه اضافه کرده اند همچنین می توانید
52
00:02:10,098 –> 00:02:13,400
sprites اضافه کنید، خواهید دید که
53
00:02:13,400 –> 00:02:15,340
گزینه متن و دکمه ها
54
00:02:15,340 –> 00:02:17,750
نیز وجود دارد. می توانم تصویر را با کلیک کردن
55
00:02:17,750 –> 00:02:21,470
بر روی قلم ویرایش تغییر دهم.
56
00:02:21,470 –> 00:02:23,840
57
00:02:23,840 –> 00:02:25,459
58
00:02:25,459 –> 00:02:28,640
در سطل موجود در سمت راست، که من
59
00:02:28,640 –> 00:02:30,379
جن ها را اضافه کرده ام، می توانم نام
60
00:02:30,379 –> 00:02:30,709
آن
61
00:02:30,709 –> 00:02:35,239
را ویرایش کنم، او را اسکیت باز صدا می کنیم تا در بالای صفحه،
62
00:02:35,239 –> 00:02:36,769
روی کدها کلیک کنم تا
63
00:02:36,769 –> 00:02:39,739
از این صفحه به صفحه کد بازگردم.
64
00:02:39,739 –> 00:02:41,510
من میتوانم از پایتون برای برنامهریزی
65
00:02:41,510 –> 00:02:42,799
اسکیتباز برای حرکت به سمت راست استفاده کنم، وقتی روی او
66
00:02:42,799 –> 00:02:44,720
کلیک کرد.
67
00:02:44,720 –> 00:02:49,940
68
00:02:49,940 –> 00:02:51,799
69
00:02:51,799 –> 00:02:53,150
70
00:02:53,150 –> 00:02:56,000
من می خواستم یک حرکت
71
00:02:56,000 –> 00:02:57,650
برای آن عملکرد و حرکت به
72
00:02:57,650 –> 00:03:00,769
سمت راست اضافه کنم و یک عنصر
73
00:03:00,769 –> 00:03:06,200
را به آن اسکیت باز خود اضافه کنم. اکنون این کار
74
00:03:06,200 –> 00:03:10,700
را انجام دادم، وقتی که
75
00:03:10,700 –> 00:03:13,519
روی let’s get the skater into here
76
00:03:13,519 –> 00:03:15,890
کلیک کنید وقتی روی اسکیت باز کلیک می کنم
77
00:03:15,890 –> 00:03:19,609
عملکرد FN را در بالا اجرا می کند می توانم ru را انتخاب کنم n
78
00:03:19,609 –> 00:03:21,859
و این صفحه من را به سه قسمت در سمت چپ تقسیم می کند. من
79
00:03:21,859 –> 00:03:23,690
80
00:03:23,690 –> 00:03:26,120
بلوک های کد را در پشت آنها در وسط قرار داده ام
81
00:03:26,120 –> 00:03:28,160
و در سمت
82
00:03:28,160 –> 00:03:30,560
راست خروجی را دریافت کرده ام اگر
83
00:03:30,560 –> 00:03:32,540
روی اسکیت باز پایتون کلیک کنم. اجرا می شود و
84
00:03:32,540 –> 00:03:35,540
اسکیت باز من را به سمت راست حرکت می دهد، اگر
85
00:03:35,540 –> 00:03:37,430
برنامه هایی را در کد رایگان ایجاد کرده باشم،
86
00:03:37,430 –> 00:03:39,230
می توانم روی منوی بالا کلیک کرده و
87
00:03:39,230 –> 00:03:42,109
آنها را در پایتون ذخیره کنم.
88
00:03:42,109 –> 00:03:47,510
89
00:03:47,510 –> 00:03:49,190
90
00:03:49,190 –> 00:03:50,840
اگر دانشآموزان
91
00:03:50,840 –> 00:03:53,209
درکی از خود پایتون داشته باشند، برای
92
00:03:53,209 –> 00:03:54,859
مثال، اگر دانشآموزان
93
00:03:54,859 –> 00:03:56,030
برخی از گزینههای موجود
94
00:03:56,030 –> 00:03:58,549
در سمت چپ را
95
00:03:58,549 –> 00:03:59,840
درک کنند مفید است و اگر درک
96
00:03:59,840 –> 00:04:01,459
کنند پایتون قبل از شروع برنامهریزی و برنامهریزی چه کاری میتواند انجام دهد، مفید است.
97
00:04:01,459 –> 00:04:03,889
با استفاده از آن برنامه تولید کنید. من روی منو کلیک می کنم و از آن خارج می شوم
98
00:04:03,889 –> 00:04:05,840
تا
99
00:04:05,840 –> 00:04:08,450
به صفحه اصلی برگردم. درس های
100
00:04:08,450 –> 00:04:10,190
زیر منابع روشی موثر برای
101
00:04:10,190 –> 00:04:12,739
دانش آموزان برای یادگیری پایتون با هم هستند.
102
00:04:12,739 –> 00:04:15,760
ص
103
00:04:15,760 –> 00:04:18,228
وقتی روی راهاندازی کلیک میکنم و به
104
00:04:18,228 –> 00:04:21,560
نمای کلی درس در سمت چپ
105
00:04:21,560 –> 00:04:22,940
میروم، میتوانم عنوان و آنچه را که
106
00:04:22,940 –> 00:04:25,190
در درس زیر پوشش میدهیم
107
00:04:25,190 –> 00:04:28,550
ببینم، میتوانم مجموعهای از مراحل را ببینم که دانشآموزان
108
00:04:28,550 –> 00:04:29,180
در هر
109
00:04:29,180 –> 00:04:31,400
ساختمان دانش خود کار میکنند. از Python هر
110
00:04:31,400 –> 00:04:33,410
ایالت یک ویدیو دارد و ویدیوها به
111
00:04:33,410 –> 00:04:35,690
طور خودکار پخش می شوند. ما
112
00:04:35,690 –> 00:04:38,419
در این درس اولین ویدیو را با هم نگاه
113
00:04:38,419 –> 00:04:41,060
خواهیم کرد شما از کدنویسی پایتون برای
114
00:04:41,060 –> 00:04:42,770
ساخت انیمیشنی از یک سفینه فضایی استفاده
115
00:04:42,770 –> 00:04:45,530
خواهید کرد و نحوه استفاده از متغیرها را یاد خواهید گرفت.
116
00:04:45,530 –> 00:04:48,740
برای ذخیره مقادیر و
117
00:04:48,740 –> 00:04:50,930
استفاده از آنها در نمای طراحی برای
118
00:04:50,930 –> 00:04:54,470
شمارش معکوس، همچنین از حلقه while
119
00:04:54,470 –> 00:04:58,280
برای کنترل شمارش معکوس استفاده میکنید و
120
00:04:58,280 –> 00:05:01,130
کتابخانه پایتونی به نام زمان برای
121
00:05:01,130 –> 00:05:04,039
سرعت دادن به شمارش معکوس وارد میکنید، همچنین
122
00:05:04,039 –> 00:05:06,259
فرصتی برای بهبود آن خواهید داشت. انیمیشن با
123
00:05:06,259 –> 00:05:09,830
افکتهای انفجار پس از اتمام ویدیو،
124
00:05:09,830 –> 00:05:11,570
روی شروع کلیک کنید تا
125
00:05:11,570 –> 00:05:14,470
درس شروع شود، در مرحله اول به مرحله اول هدایت میشوید
126
00:05:14,470 –> 00:05:16,669
، یک سری کار وجود دارد که
127
00:05:16,669 –> 00:05:18,949
میتوانید در سمت چپ مشاهده
128
00:05:18,949 –> 00:05:21,380
کنید. این ویدیو با اضافه کردن
129
00:05:21,380 –> 00:05:23,599
یک پسزمینه فضایی برای افزودن یک اسپرایت
130
00:05:23,599 –> 00:05:25,970
و نامیدن آن راکت و افزودن ساعت
131
00:05:25,970 –> 00:05:28,280
و برخی از اشیاء متنی، ما
132
00:05:28,280 –> 00:05:29,570
نگاهی به نحوه انجام این کارها از قبل
133
00:05:29,570 –> 00:05:31,460
در کد رایگان داشتهایم، بنابراین من میخواهم روی open کلیک کنم
134
00:05:31,460 –> 00:05:32,960
و قبل از این مرحله را طی کنم.
135
00:05:32,960 –> 00:05:36,340
136
00:05:49,500 –> 00:05:51,940
137
00:05:51,940 –> 00:05:55,480
اگر فکر
138
00:05:55,480 –> 00:05:56,979
میکنید همه چیزهایی را که روی ارزیابی کلیک میکنید تکمیل کردهاید، وقتی مرحلهای را کامل کردید، وقتی مرحلهای را کامل کردید، به مراحل بعدی نگاه میکنیم، اگر فکر میکنید
139
00:05:56,979 –> 00:05:59,889
کار روی این یکی از
140
00:05:59,889 –> 00:06:01,810
قطعات سفتکننده و موفقیتی را که ما
141
00:06:01,810 –> 00:06:04,360
به دست آوردهایم، تکمیل کردهاید. تصحیح چهار مرحله این
142
00:06:04,360 –> 00:06:05,770
مرحله نهایی نشان می دهد که ما باید
143
00:06:05,770 –> 00:06:07,720
عملکرد خود را ارزیابی کنیم، بنابراین بررسی کنید که
144
00:06:07,720 –> 00:06:09,010
آیا این کار را انجام داده ایم و اگر راضی
145
00:06:09,010 –> 00:06:12,520
هستیم این مرحله تکمیل می شود و
146
00:06:12,520 –> 00:06:13,780
می توانیم به مرحله بعدی برویم،
147
00:06:13,780 –> 00:06:16,600
بیایید تماشا کنیم. ویدیوی مرحله
148
00:06:16,600 –> 00:06:20,620
دو با هم اولین وظیفه در مرحله دو
149
00:06:20,620 –> 00:06:22,600
از شما می خواهد که متغیری به نام دقیقه ایجاد کنید
150
00:06:22,600 –> 00:06:25,950
و مقدار اولیه آن را صفر کنید
151
00:06:25,950 –> 00:06:28,990
مقداردهی اولیه به این معنی است که
152
00:06:28,990 –> 00:06:32,500
وقتی برنامه شروع به استفاده از بلوک می کند
153
00:06:32,500 –> 00:06:35,500
روی متغیرها کلیک کنید و روی ایجاد متغیر کلیک کنید
154
00:06:35,500 –> 00:06:39,010
و سپس شما
155
00:06:39,010 –> 00:06:44,139
نام متغیر خود را تایپ کنید، بنابراین اکنون یک
156
00:06:44,139 –> 00:06:46,300
متغیر به نام دقیقه ایجاد کردهام، میتوانید ببینید که در
157
00:06:46,300 –> 00:06:49,389
اینجا ظاهر میشود و میخواهم دقیقه
158
00:06:49,389 –> 00:06:52,180
را روی صفر تنظیم کنم تا بتوانید روی بلوک تنظیم کلیک کنید
159
00:06:52,180 –> 00:06:57,000
و سپس از دسته اعداد
160
00:06:57,000 –> 00:07:01,570
برای یافتن صفر استفاده کنید. اما بلوکها با
161
00:07:01,570 –> 00:07:05,860
هم نگاهی به پایتون در پایتون دارند تا
162
00:07:05,860 –> 00:07:08,710
متغیری ایجاد کنند، نام متغیر
163
00:07:08,710 –> 00:07:15,760
و مقدار آن را تایپ کنید، بنابراین
164
00:07:15,760 –> 00:07:18,430
میتوانید متغیر خود را از هر راهی که راحتتر میبینید ایجاد
165
00:07:18,430 –> 00:07:21,910
کنید، کار بعدی تنظیم
166
00:07:21,910 –> 00:07:24,789
ویژگی متن عنصر دقیقه
167
00:07:24,789 –> 00:07:28,720
متن است. به مقدار دقیقه عنصر
168
00:07:28,720 –> 00:07:32,410
دقیقه متن آن شی متنی است که
169
00:07:32,410 –> 00:07:34,570
در طراحی خود ایجاد کرده
170
00:07:34,570 –> 00:07:37,090
اید و دقیقه ها را در ساعت دیجیتال نشان می
171
00:07:37,090 –> 00:07:38,979
دهد و باید ویژگی متن آن را تنظیم کنید
172
00:07:38,979 –> 00:07:42,849
، یعنی متنی که نشان می دهد و
173
00:07:42,849 –> 00:07:45,789
در حال حاضر روی آن تنظیم شده است. صفر که باید
174
00:07:45,789 –> 00:07:48,820
آن را روی مقدار دقیقه تنظیم
175
00:07:48,820 –> 00:07:50,470
کنید، متغیری است که به تازگی ایجاد کرده اید
176
00:07:50,470 –> 00:07:56,139
، بنابراین در بلوک ها برای انجام این کار می
177
00:07:56,139 –> 00:08:01,360
توانید عنصر خود را که متن دقیقه بود
178
00:08:01,360 –> 00:08:04,460
پیدا کنید، همچنین می توانید بلوکی را پیدا کنید که در آن می
179
00:08:04,460 –> 00:08:09,980
توانید چیزی را که می خواهم تنظیم کنید. t برای تنظیم
180
00:08:09,980 –> 00:08:13,820
متن دقیقه و من می خواهم ویژگی text آن را تنظیم
181
00:08:13,820 –> 00:08:15,770
کنم در اینجا لیستی از تمام
182
00:08:15,770 –> 00:08:19,670
ویژگی ها است. ویژگی text همان چیزی است که
183
00:08:19,670 –> 00:08:21,650
می توانید روی صفحه ببینید من به شما در نمای طراحی نشان خواهم داد
184
00:08:21,650 –> 00:08:23,600
بنابراین در حال حاضر
185
00:08:23,600 –> 00:08:27,680
ویژگی متن هر دو از اینها 0
186
00:08:27,680 –> 00:08:30,560
دقیقه متغیری است که به تازگی ایجاد کرده
187
00:08:30,560 –> 00:08:33,020
اید، بنابراین بلوک آن را در بین متغیرها پیدا خواهید کرد،
188
00:08:33,020 –> 00:08:34,130
189
00:08:34,130 –> 00:08:42,830
می توانید دقیقه را در آنجا ببینید. مرحله بعدی
190
00:08:42,830 –> 00:08:45,440
فرآیند بسیار مشابهی را دنبال می کند تا
191
00:08:45,440 –> 00:08:48,170
ویژگی متن عنصر متن دوم
192
00:08:48,170 –> 00:08:51,380
را تنظیم کنید. در مورد نحوه تنظیم
193
00:08:51,380 –> 00:08:56,660
مقدار متن جعبه های متنی به متغیری در
194
00:08:56,660 –> 00:08:58,820
پایتون، اگر نگاهی به متغیری داشته باشید
195
00:08:58,820 –> 00:09:01,610
که ما همین الان انجام دادیم،
196
00:09:01,610 –> 00:09:04,340
ویژگی متن کتاب های درسی به نام دقیقه
197
00:09:04,340 –> 00:09:08,840
متن را به دقیقه تنظیم کرده ایم، بسیار
198
00:09:08,840 –> 00:09:10,640
مهم است که به پایتون می گوید.
199
00:09:10,640 –> 00:09:12,590
که میخواهید یکی از ویژگیهای
200
00:09:12,590 –> 00:09:16,340
این عنصر متن دقیقه را فهرست کنید و سپس
201
00:09:16,340 –> 00:09:18,500
دقیقهها در اینجا نام متغیری است
202
00:09:18,500 –> 00:09:21,530
که در اینجا ایجاد کردهاید، بنابراین سعی کنید
203
00:09:21,530 –> 00:09:24,310
از پایتون برای تنظیم مقدار
204
00:09:24,310 –> 00:09:27,200
کتابهای درسی ثانیهها به مقدار
205
00:09:27,200 –> 00:09:30,470
ثانیه استفاده کنید. مطمئن شوید که y شما
206
00:09:30,470 –> 00:09:32,450
متغیرها را روی مقادیر درست تنظیم کرده اید در
207
00:09:32,450 –> 00:09:36,350
وهله اول آخرین ستاره به سادگی از شما می خواهد
208
00:09:36,350 –> 00:09:39,050
که برنامه خود را اجرا کنید و بررسی کنید
209
00:09:39,050 –> 00:09:44,420
که ساعت 0 9 را نشان می دهد، بنابراین ادامه
210
00:09:44,420 –> 00:09:47,120
دهید و زمانی که از نتیجه راضی شدید،
211
00:09:47,120 –> 00:09:49,460
روی ارزیابی کلیک کنید. دکمه را برای دیدن
212
00:09:49,460 –> 00:09:53,210
اینکه چگونه انجام داده اید خوب است، بنابراین من
213
00:09:53,210 –> 00:09:54,710
روی open کلیک می کنم و وقتی لیست وظایف را می بندم
214
00:09:54,710 –> 00:09:57,980
لیست وظایف
215
00:09:57,980 –> 00:09:59,300
من ظاهر می شود و می توانم با کلیک کردن روی این
216
00:09:59,300 –> 00:10:02,480
دکمه در بالای صفحه به آن بازگردم. از شما خواسته شده است
217
00:10:02,480 –> 00:10:04,100
که یک متغیر به نام دقیقه و یک
218
00:10:04,100 –> 00:10:05,810
متغیر به نام seconds ایجاد کنید، بنابراین ما
219
00:10:05,810 –> 00:10:08,590
آن متغیرها
220
00:10:12,070 –> 00:10:13,300
را ایجاد می کنیم و اکنون مقدار آن
221
00:10:13,300 –> 00:10:19,949
متغیرها را تعیین می کنیم و دقیقه ها
222
00:10:19,949 –> 00:10:23,079
را مانند ویدیو روی عدد صفر قرار می دهیم و
223
00:10:23,079 –> 00:10:25,449
پایتون را در اینجا خواهید دید. در سمت راست،
224
00:10:25,449 –> 00:10:29,009
اکنون میخواهم مقدار را برای چند ثانیه تنظیم کنم
225
00:10:30,720 –> 00:10:32,740
و این مقدار در
226
00:10:32,740 –> 00:10:36,940
بلوکهای سمت چپ ظاهر میشود، ما میخواهیم به
227
00:10:36,940 –> 00:10:38,589
اعمال یادگیری از ویدیو با
228
00:10:38,589 –> 00:10:40,120
افزودن تنظیم پایتون مقدار
229
00:10:40,120 –> 00:10:41,440
عنصر متن را ادامه دهیم. مقدار
230
00:10:41,440 –> 00:10:43,569
متغیر را با انتخاب
231
00:10:43,569 –> 00:10:46,120
گزینه مناسب در ele انجام خواهیم داد در آنجا
232
00:10:46,120 –> 00:10:49,769
ما به عنصر متن خود اضافه می کنیم، متن دقیقه را
233
00:10:49,769 –> 00:10:53,069
تغییر می دهیم و ویژگی ها را به متن تغییر می دهیم و
234
00:10:53,069 –> 00:10:57,069
آن را به مقدار متغیر دقیقه خود تنظیم می کنیم،
235
00:10:57,069 –> 00:11:00,