در این مطلب، ویدئو آموزش شماره 1 Python Hangman – آموزش ساخت بازی با Pygame با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:37:22
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:02,850 –> 00:00:05,950
[موسیقی]
2
00:00:06,649 –> 00:00:09,120
سلام به همگی و به
3
00:00:09,120 –> 00:00:11,400
یک سری آموزش کاملاً جدید پایتون
4
00:00:11,400 –> 00:00:13,679
در این سه ویدیوی بعدی خوش آمدید، کاری که ما
5
00:00:13,679 –> 00:00:15,240
انجام خواهیم داد این است که برای
6
00:00:15,240 –> 00:00:17,369
ایجاد نسخه مخصوص خودمان از جلاد
7
00:00:17,369 –> 00:00:19,500
کار کنیم تا بتوانید جلاد را روی صفحه ببینید و
8
00:00:19,500 –> 00:00:20,730
آنچه که ما هستیم. در اینجا کار را انجام میدهم،
9
00:00:20,730 –> 00:00:22,590
یادگیری بیشتر در مورد پایتون، یادگیری
10
00:00:22,590 –> 00:00:24,689
در مورد یک ماژول محبوب به نام بازی PI
11
00:00:24,689 –> 00:00:27,210
که به شما امکان میدهد بازیهای دو بعدی بسازید و
12
00:00:27,210 –> 00:00:28,830
سپس البته همه آن
13
00:00:28,830 –> 00:00:31,619
مهارتها را در پروژه خودمان به کار ببریم.
14
00:00:31,619 –> 00:00:32,820
15
00:00:32,820 –> 00:00:34,920
یک هدف نهایی که یک
16
00:00:34,920 –> 00:00:37,079
پروژه است و کمی در مورد
17
00:00:37,079 –> 00:00:39,270
مفاهیم نظری در مورد چرایی و
18
00:00:39,270 –> 00:00:40,950
چگونگی کارکرد چیزها یاد میگیریم و سپس بلافاصله
19
00:00:40,950 –> 00:00:42,899
آنها را در پروژهای
20
00:00:42,899 –> 00:00:45,180
به کار میبریم که در اینجا میخواهیم انجام دهیم، بنابراین این
21
00:00:45,180 –> 00:00:46,649
مجموعه برای این کار مناسب خواهد بود.
22
00:00:46,649 –> 00:00:47,969
افرادی که کمی
23
00:00:47,969 –> 00:00:49,800
تجربه در پایتون دارند، اما شاید
24
00:00:49,800 –> 00:00:51,329
خیلی مطمئن نیستند، شاید هنوز نمی
25
00:00:51,329 –> 00:00:53,280
دانند چگونه یک برنامه بزرگ راه اندازی کنند
26
00:00:53,280 –> 00:00:54,629
و فکر می کنم
27
00:00:54,629 –> 00:00:56,520
درس ها و چیزهای زیادی وجود خواهد داشت که مردم می توانند
28
00:00:56,520 –> 00:00:58,379
فقط با دیدن راهی که من واقعاً
29
00:00:58,379 –> 00:01:00,149
در مورد راه اندازی این برنامه
30
00:01:00,149 –> 00:01:02,129
پیش می روم یاد بگیرند، بنابراین این حدود صد و
31
00:01:02,129 –> 00:01:03,870
پانزده خط کد خواهد بود، ممکن است
32
00:01:03,870 –> 00:01:05,280
کمی طولانی تر و کمی کوتاه تر باشد،
33
00:01:05,280 –> 00:01:07,409
اما در آن محدوده و من فکر کنید
34
00:01:07,409 –> 00:01:09,240
که اگر مبتدی هستید، میتوانید ببینید که چگونه
35
00:01:09,240 –> 00:01:10,950
میتوانید برنامهای با
36
00:01:10,950 –> 00:01:13,049
این طول راهاندازی کنید، چگونه میتوانید مواردی
37
00:01:13,049 –> 00:01:15,509
مانند ارزش ثابت برخی از بهترین روشها
38
00:01:15,509 –> 00:01:17,189
را اعلام کنید، این یک مهارت واقعا ارزشمند است و
39
00:01:17,189 –> 00:01:18,509
البته من تمام تلاشم را خواهم کرد. برای
40
00:01:18,509 –> 00:01:20,100
آموزش آن به شما در حالی که ما این
41
00:01:20,100 –> 00:01:22,830
مهارت ها را در بازی جلاد خودمان به کار می بریم، پس با
42
00:01:22,830 –> 00:01:24,689
این گفته، اجازه دهید یک نسخه ی نمایشی سریع
43
00:01:24,689 –> 00:01:26,580
از این بازی ارائه دهم و سپس در
44
00:01:26,580 –> 00:01:28,530
مورد پلت فرم کدنویسی آنلاینی که
45
00:01:28,530 –> 00:01:30,570
در واقع از آن استفاده می کنم صحبت خواهیم کرد و البته ما
46
00:01:30,570 –> 00:01:31,979
وارد کد می شویم و در مورد
47
00:01:31,979 –> 00:01:33,420
همه چیزهایی که باید دانلود کنید و
48
00:01:33,420 –> 00:01:35,520
هر کاری که برای راه اندازی
49
00:01:35,520 –> 00:01:36,900
باید انجام دهید صحبت می کنیم، بنابراین اولین کاری که انجام می دهیم این است که در واقع
50
00:01:36,900 –> 00:01:39,180
به این بازی جلاد نگاه کنیم، بنابراین من
51
00:01:39,180 –> 00:01:41,520
این نسخه آزمایشی را ساخته ام. نسخه نهایی ما
52
00:01:41,520 –> 00:01:43,110
ممکن است کمی متفاوت به نظر برسد
53
00:01:43,110 –> 00:01:44,729
بسته به اینکه چیزی را تغییر دهیم یا خیر
54
00:01:44,729 –> 00:01:46,560
و البته با مرور این مجموعه،
55
00:01:46,560 –> 00:01:48,270
شما میتوانید هر چیزی را که دوست دارید تغییر دهید
56
00:01:48,270 –> 00:01:50,070
و من شما را تشویق میکنم که این کار را انجام دهید
57
00:01:50,070 –> 00:01:52,200
تا بتوانید جلاد را ببینید، فرض میکنم همه
58
00:01:52,200 –> 00:01:54,210
شما میدانید جلاد چگونه کار میکند، اما
59
00:01:54,210 –> 00:01:55,950
اساساً ما یک دسته حروف
60
00:01:55,950 –> 00:01:57,990
در اینجا داشته باشید این کلمه ای است که ما سعی می کنیم
61
00:01:57,990 –> 00:01:59,969
حدس بزنیم و می توانیم این حروف را انتخاب
62
00:01:59,969 –> 00:02:01,380
کنیم و اگر آنها را تصحیح کنیم این جاهای خالی را پر می کنیم
63
00:02:01,380 –> 00:02:03,479
در غیر این صورت قسمت دیگری
64
00:02:03,479 –> 00:02:05,820
از مرد در این مورد هر چه می خواهیم نامش بگذاریم
65
00:02:05,820 –> 00:02:08,340
ظاهر می شود، بنابراین
66
00:02:08,340 –> 00:02:10,649
اگر C را تایپ کنم، بیایید اینجا نگاهی بیندازیم، می بینیم که
67
00:02:10,649 –> 00:02:13,830
ظاهراً در کلمه نبوده است، بنابراین
68
00:02:13,830 –> 00:02:16,680
اگر B را تایپ کنم، نیم تنه را می گیریم و حالا
69
00:02:16,680 –> 00:02:18,900
بیایید یک حرف D آنها را بگذاریم، خوب
70
00:02:18,900 –> 00:02:20,670
می توانید حدس بزنید. کلمه چیست
71
00:02:20,670 –> 00:02:23,790
من می روم V که یکی آنجا بود J
72
00:02:23,790 –> 00:02:28,170
که آنجا نیست خوب نه و باشه
73
00:02:28,170 –> 00:02:32,610
با یک R برویم خوب G بیا با یک L
74
00:02:32,610 –> 00:02:35,490
برویم با یک O و من می دانم این
75
00:02:35,490 –> 00:02:38,220
کلمه چیست من می خواهم با یک P بروید تا
76
00:02:38,220 –> 00:02:40,740
کلمه توسعه دهنده بود ما آن را درست فهمیدیم
77
00:02:40,740 –> 00:02:43,290
و سپس بازی اضافه می کند تا
78
00:02:43,290 –> 00:02:45,420
اصول اولیه باشد از این بازی جلاد البته
79
00:02:45,420 –> 00:02:47,730
ممکن است چیزهای بیشتری به آن اضافه کنیم یا نه و
80
00:02:47,730 –> 00:02:49,350
من در
81
00:02:49,350 –> 00:02:50,820
پایان این مجموعه به شما نشان خواهم داد که چگونه می
82
00:02:50,820 –> 00:02:53,100
توانید این کلمات جدید و همه
83
00:02:53,100 –> 00:02:54,930
چیزهای سرگرم کننده را سفارشی کنید تا با این گفته ها
84
00:02:54,930 –> 00:02:56,880
اجازه دهید در مورد این پلتفرم کدنویسی آنلاین صحبت
85
00:02:56,880 –> 00:02:58,260
کنم که در واقع قرار است
86
00:02:58,260 –> 00:03:01,080
از آن استفاده کنیم که repla نام دارد، بنابراین برای این
87
00:03:01,080 –> 00:03:03,060
سری میخواستم از پلتفرمی استفاده کنم که
88
00:03:03,060 –> 00:03:05,550
تقریباً برای ما نیاز به تنظیم ندارد و
89
00:03:05,550 –> 00:03:07,410
هر کسی میتواند
90
00:03:07,410 –> 00:03:09,360
بدون در نظر گرفتن اینکه آیا
91
00:03:09,360 –> 00:03:10,950
اگر از iPad استفاده میکنید، اگر با لپتاپ
92
00:03:10,950 –> 00:03:12,990
کار میکنید، مهم نیست که از چه دستگاهی استفاده میکنید،
93
00:03:12,990 –> 00:03:14,940
تا زمانی که دسترسی به اینترنت
94
00:03:14,940 –> 00:03:16,860
و مرورگر دارید، میتوانید
95
00:03:16,860 –> 00:03:18,720
این آموزش را دنبال کنید. سری و
96
00:03:18,720 –> 00:03:20,430
این به این دلیل است که ما از
97
00:03:20,430 –> 00:03:22,650
وب سایتی به نام repple dot I T استفاده خواهیم کرد که در غیر این صورت
98
00:03:22,650 –> 00:03:26,250
به عنوان repli’d شناخته می شود، بنابراین URL repl dot
99
00:03:26,250 –> 00:03:29,070
I T است، می توانید ببینید که من دقیقاً در اینجا هستم و
100
00:03:29,070 –> 00:03:31,470
این یک محیط برنامه نویسی مشارکتی آنلاین است.
101
00:03:31,470 –> 00:03:34,140
به این معنی است که
102
00:03:34,140 –> 00:03:36,060
می توانید وارد مرورگر خود شوید و می توانید
103
00:03:36,060 –> 00:03:38,670
i را تایپ کنید در این URL و بلافاصله می
104
00:03:38,670 –> 00:03:40,530
توانید وارد این محیط برنامه نویسی شوید
105
00:03:40,530 –> 00:03:42,840
و شروع به نوشتن کد کنید، بنابراین نیازی
106
00:03:42,840 –> 00:03:44,310
به دانلود چیزی ندارید که نیازی به
107
00:03:44,310 –> 00:03:45,959
تنظیم چیزی ندارید و این یک دسته از
108
00:03:45,959 –> 00:03:47,400
ویژگی های واقعاً جالب در این وب سایت است
109
00:03:47,400 –> 00:03:48,510
که من در آن هستم. فقط
110
00:03:48,510 –> 00:03:50,040
به آرامی شما را راهنمایی می کنم زیرا فکر می کنم آنها واقعاً
111
00:03:50,040 –> 00:03:52,110
ارزشمند هستند و شما بچه ها
112
00:03:52,110 –> 00:03:54,750
ارزش زیادی از آنها پیدا خواهید کرد بنابراین
113
00:03:54,750 –> 00:03:56,670
repli’d از این مجموعه آموزشی حمایت مالی کرده است من
114
00:03:56,670 –> 00:03:58,290
در اینجا توضیح خواهم داد اما اینها برخی از
115
00:03:58,290 –> 00:04:00,810
ویژگی های repli هستند من میخواهم در
116
00:04:00,810 –> 00:04:02,489
مورد آن بحث کنم، بنابراین یک IDE درون مرورگر وجود دارد،
117
00:04:02,489 –> 00:04:05,220
این بدان معناست که یک نوع
118
00:04:05,220 –> 00:04:06,720
محیط کدنویسی آنلاین است که
119
00:04:06,720 –> 00:04:09,000
قبل از همکاری بلادرنگ به
120
00:04:09,000 –> 00:04:10,890
آن نگاه میکردید، در واقع به این معنی است که اگر
121
00:04:10,890 –> 00:04:12,180
میخواهید میتوانید دوستان خود را دعوت کنید، میتوانید دیگران را
122
00:04:12,180 –> 00:04:14,070
دعوت کنید. افرادی که کد شما را
123
00:04:14,070 –> 00:04:16,048
در زمان واقعی تغییر می دهند، در واقع یک
124
00:04:16,048 –> 00:04:17,519
ویژگی بسیار جالب است که من در بسیاری
125
00:04:17,519 –> 00:04:19,048
از پلتفرم های دیگر نمی بینم و به عنوان
126
00:04:19,048 –> 00:04:21,089
یکپارچه سازی github است که با
127
00:04:21,089 –> 00:04:22,919
کار بر روی پروژه های بزرگتر در
128
00:04:22,919 –> 00:04:25,470
آینده به بیش از 50 زبان از جمله مهم خواهد شد.
129
00:04:25,470 –> 00:04:26,680
پشتیبانی ng از بازی Pi
130
00:04:26,680 –> 00:04:27,759
که ماژولی است که ما از آن
131
00:04:27,759 –> 00:04:29,830
استفاده خواهیم کرد، میتوانید کد خود را میزبانی و استقرار دهید
132
00:04:29,830 –> 00:04:31,810
، مجموعهای از منابع یادگیری
133
00:04:31,810 –> 00:04:33,610
و آموزشها درست در وبسایت وجود دارد که
134
00:04:33,610 –> 00:04:35,620
میتوانید همراه با
135
00:04:35,620 –> 00:04:37,570
برنامههای تیم و سپس API و افزونهها دنبال کنید.
136
00:04:37,570 –> 00:04:39,340
که احتمالاً به
137
00:04:39,340 –> 00:04:40,990
همه شما مربوط نیست، اما این پلتفرمی است
138
00:04:40,990 –> 00:04:42,400
که ما از آن استفاده خواهیم کرد، بنابراین اولین قدم
139
00:04:42,400 –> 00:04:43,780
برای ما در این مجموعه این است که
140
00:04:43,780 –> 00:04:46,000
دوباره به 80
141
00:04:46,000 –> 00:04:49,150
رپلد برویم که در غیر این صورت به عنوان URL پاسخگو شناخته می شود. repl
142
00:04:49,150 –> 00:04:51,699
IT و البته آن پیوند در توضیحات خواهد بود
143
00:04:51,699 –> 00:04:53,949
، بنابراین وقتی به آنجا رفتیم
144
00:04:53,949 –> 00:04:55,419
، کاری که باید انجام دهید این است که
145
00:04:55,419 –> 00:04:57,550
شروع به ایجاد یک حساب کاربری کنید یا وارد شوید، من
146
00:04:57,550 –> 00:04:58,990
معتقدم که می توانید با حساب Google خود وارد
147
00:04:58,990 –> 00:05:00,789
شوید، این کاری است که من انجام داده ام. و هنگامی
148
00:05:00,789 –> 00:05:02,620
که این کار را انجام دادید باید از شما خواسته شود که
149
00:05:02,620 –> 00:05:04,810
زبان های برنامه نویسی مورد علاقه خود را وارد کنید و
150
00:05:04,810 –> 00:05:06,280
سپس به صفحه ای که
151
00:05:06,280 –> 00:05:07,120
شبیه این است آورده می شوید،
152
00:05:07,120 –> 00:05:09,580
بنابراین توصیه می کنم پایتون را
153
00:05:09,580 –> 00:05:10,780
به عنوان یکی از زبان های برنامه نویسی مورد علاقه خود انتخاب کنید.
154
00:05:10,780 –> 00:05:12,639
155
00:05:12,639 –> 00:05:14,440
نه اما فقط وای تا زمانی که به صفحه ای
156
00:05:14,440 –> 00:05:16,449
مانند این برسیم، پس از رسیدن به اینجا،
157
00:05:16,449 –> 00:05:17,410
تقریباً آماده
158
00:05:17,410 –> 00:05:18,729
کار هستیم، بنابراین من فقط می خواهم یک
159
00:05:18,729 –> 00:05:20,680
مرور سریع از این وب سایت به شما ارائه دهم، اولین
160
00:05:20,680 –> 00:05:21,970
چیزی که می خواهم در مورد آن صحبت کنم، در واقع
161
00:05:21,970 –> 00:05:23,889
این صفحه آموزشی است که فکر میکنم
162
00:05:23,889 –> 00:05:26,110
واقعاً جالب است، بنابراین اینجا در نوار
163
00:05:26,110 –> 00:05:28,000
کناری همه ویژگیهای منوی اصلی وجود دارد
164
00:05:28,000 –> 00:05:29,710
که میتوانید به آنها نگاه کنید، میتوانید ببینید اگر
165
00:05:29,710 –> 00:05:31,210
روی آموزشها کلیک کنیم، مجموعهای از آموزشهای مختلف وجود دارد که
166
00:05:31,210 –> 00:05:32,409
میتوانیم در میان آنها پیمایش کنیم،
167
00:05:32,409 –> 00:05:33,849
به عنوان مثال یکی در اینجا در
168
00:05:33,849 –> 00:05:34,870
C++ وجود دارد.
169
00:05:34,870 –> 00:05:36,310
میتوانیم به موارد جدیدی که
170
00:05:36,310 –> 00:05:37,930
پست شدهاند نگاهی بیندازیم، گزینهای وجود دارد که
171
00:05:37,930 –> 00:05:39,520
دو ساعت پیش پست شده است و سپس همه این
172
00:05:39,520 –> 00:05:41,110
گزینههای دیگر وجود دارد که میتوانیم به آنها نیز
173
00:05:41,110 –> 00:05:42,669
نگاه کنیم تا بتوانیم به چالشها نگاه کنیم و بتوانیم سؤالاتی را بپرسیم
174
00:05:42,669 –> 00:05:43,570
175
00:05:43,570 –> 00:05:45,610
، اعلامیهها و همه
176
00:05:45,610 –> 00:05:47,229
چیزهای سرگرمکننده و سپس اگر به اینجا برویم و به الگوها برویم،
177
00:05:47,229 –> 00:05:50,770
اگر این بارگذاری شود، آنچه میتوانیم ببینیم
178
00:05:50,770 –> 00:05:52,630
این است که در واقع یکسری الگو
179
00:05:52,630 –> 00:05:54,400
وجود دارد که قبلاً برای ما ایجاد شده است، اگر
180
00:05:54,400 –> 00:05:55,630
میخواهیم کاری انجام دهیم مانند ساخت یک
181
00:05:55,630 –> 00:05:58,810
وبسایت اگر میخواهیم، بیایید اینجا ببینیم که
182
00:05:58,810 –> 00:06:01,449
ک بازی بسازند تا آنها این p5.j را داشته باشید
183
00:06:01,449 –> 00:06:03,490
چیز بسیار جالبی است و
184
00:06:03,490 –> 00:06:05,080
فقط باعث میشود تا به اینجا بروید و
185
00:06:05,080 –> 00:06:06,880
به سرعت چیزها را آزمایش کنید و شروع به
186
00:06:06,880 –> 00:06:09,430
کار روی کد کنید، میتوانیم به اینجا برویم
187
00:06:09,430 –> 00:06:11,830
که در واقع به بخش نمایه ما است،
188
00:06:11,830 –> 00:06:13,419
بنابراین اگر روی نماد کوچک خود کلیک کنید یا روی نماد کوچک خود کلیک کنید.
189
00:06:13,419 –> 00:06:15,130
شخص و چیزی که در اینجا خواهید دید
190
00:06:15,130 –> 00:06:16,810
این است که شما در واقع می توانید تمام
191
00:06:16,810 –> 00:06:18,460
بازی های خود را که ایجاد کرده اید در یک
192
00:06:18,460 –> 00:06:21,070
نمایه عمومی داشته باشید، به این معنی که اگر می خواهید
193
00:06:21,070 –> 00:06:22,539
کار خود را با شخصی به اشتراک بگذارید، تنها کاری که
194
00:06:22,539 –> 00:06:24,759
باید انجام دهید این است که repple
195
00:06:24,759 –> 00:06:27,039
خود را در سایت خود ایجاد کنید. نمایه عمومی شما می
196
00:06:27,039 –> 00:06:28,449
توانید پیوند را با شخصی به اشتراک بگذارید و این
197
00:06:28,449 –> 00:06:29,680
بدان معناست که شما نیازی به ارسال یک فایل فشرده
198
00:06:29,680 –> 00:06:30,909
برای آنها ندارید، آنها نیازی به دانلود آن
199
00:06:30,909 –> 00:06:33,220
ندارند و هر چیزی را در رایانه خود دانلود کنند، آنها
200
00:06:33,220 –> 00:06:35,020
فقط می توانند به این وب سایت بیایند و
201
00:06:35,020 –> 00:06:36,580
روی کد شما اجرا شده و اجرا شوند. میتوانم ببینم روی چه
202
00:06:36,580 –> 00:06:38,139
چیزی واقعاً کار کردهاید، که فکر میکنم
203
00:06:38,139 –> 00:06:40,150
یک ویژگی واقعاً جالب است، بنابراین
204
00:06:40,150 –> 00:06:42,580
بخش جایگزینی من وجود ندارد، اینجا
205
00:06:42,580 –> 00:06:44,290
جایی است که میتوانید همه کدهای خود را
206
00:06:44,290 –> 00:06:46,120
هنگام ساختن یک پروژه جدید سازماندهی کنید، ما
207
00:06:46,120 –> 00:06:47,830
آن را repple و این چیزی است که
208
00:06:47,830 –> 00:06:49,300
وب سایت cal است آن را بفرستید و سپس
209
00:06:49,300 –> 00:06:51,190
میتوانید همه پروژهها را در اینجا ببینید و میتوانید
210
00:06:51,190 –> 00:06:53,170
آنها را در پوشهها سازماندهی کنید و این
211
00:06:53,170 –> 00:06:54,610
تقریباً راهحل اصلی
212
00:06:54,610 –> 00:06:57,310
این وبسایت در حال حاضر برای شروع
213
00:06:57,310 –> 00:06:59,230
در اینجا است، کاری که باید انجام دهیم این است که روی رپ جدید در بالا کلیک کنید.
214
00:06:59,230 –> 00:07:02,200
و ما باید
215
00:07:02,200 –> 00:07:04,630
بازی های PI را انتخاب کنیم، بنابراین ادامه دهید و بازی PI را
216
00:07:04,630 –> 00:07:06,400
در اینجا جستجو کنید و خواهید دید که
217
00:07:06,400 –> 00:07:09,220
دوباره ظاهر می شود، این ماژول در پایتون
218
00:07:09,220 –> 00:07:11,860
است که در repli’d پشتیبانی می شود، بنابراین ما بازی PI را انتخاب
219
00:07:11,860 –> 00:07:13,570
می کنیم و به طور خودکار تنظیم می
220
00:07:13,570 –> 00:07:15,160
شود. محیط ما، بنابراین ما آماده
221
00:07:15,160 –> 00:07:17,380
شروع استفاده از این ماژول هستیم، در حالی که اگر
222
00:07:17,380 –> 00:07:19,000
این کار را روی دستگاه محلی خود انجام میدادیم،
223
00:07:19,000 –> 00:07:20,470
باید یک سری چیزها را نصب کنیم و
224
00:07:20,470 –> 00:07:22,210
چیزهایی را تنظیم کنیم، بنابراین من میروم
225
00:07:22,210 –> 00:07:24,010
و بازی PI را اینجا قرار میدهم و من
226
00:07:24,010 –> 00:07:26,770
میخواهم نام پروژهام را جلاد بگذارم،
227
00:07:26,770 –> 00:07:28,690
هر چه میخواهید نام خود را بگذارید، توجه داشته باشید
228
00:07:28,690 –> 00:07:30,190
که میگوید سیبهای شما در نمایه شما ظاهر میشوند،
229
00:07:30,190 –> 00:07:31,990
اگر نمیخواهید این
230
00:07:31,990 –> 00:07:33,700
اتفاق بیفتد، میتوانید حساب خود را ارتقا دهید
231
00:07:33,700 –> 00:07:35,320
و به خصوصی دسترسی خواهید داشت.
232
00:07:35,320 –> 00:07:38,020
rebels پس بیایید اینجا پیش برویم و روی
233
00:07:38,020 –> 00:07:40,840
ایجاد r کلیک کنیم کمی و دوباره به خاطر داشته باشید که
234
00:07:40,840 –> 00:07:42,460
همه اینها رایگان است من برای هیچ یک از اینها پولی پرداخت نکرده ام
235
00:07:42,460 –> 00:07:44,260
فقط اگر ویژگی های ارتقا یافته را می خواهید
236
00:07:44,260 –> 00:07:46,300
آنچه باید انجام دهید، بنابراین
237
00:07:46,300 –> 00:07:47,620
ما یک ثانیه به این فرصت می دهیم
238
00:07:47,620 –> 00:07:49,660
تا در اینجا راه اندازی شود و خواهید دید که در اینجا شروع به
239
00:07:49,660 –> 00:07:51,850
نصب برخی چیزها در نوار کناری می کند
240
00:07:51,850 –> 00:07:53,320
و در حالی که این اتفاق می افتد، من فقط
241
00:07:53,320 –> 00:07:54,880
می خواهم از طریق پنجره های مختلف در
242
00:07:54,880 –> 00:07:56,440
این وب سایت مرور کنم تا همه ما در مورد
243
00:07:56,440 –> 00:07:58,390
چیزهای مختلف وقتی در مورد آنها بحث می
244
00:07:58,390 –> 00:08:00,340
کنم در اینجا در پایین سمت راست صحبت می کنم – کنار
245
00:08:00,340 –> 00:08:02,200
صفحه نمایش من ممکن است FaceCam من بخشی
246
00:08:02,200 –> 00:08:03,700
از آن را پوشش دهد، ما چیزی داریم که به عنوان کنسول شناخته می شود،
247
00:08:03,700 –> 00:08:06,070
اکنون کنسول جایی است که
248
00:08:06,070 –> 00:08:07,720
ما واقعاً کد پایتون خود را اجرا می کنیم،
249
00:08:07,720 –> 00:08:10,240
بنابراین این به طور خودکار
250
00:08:10,240 –> 00:08:12,670
برای ما و آنچه که ما داریم کار می کند و به روز
251
00:08:12,670 –> 00:08:14,050
می شود. انجام این کار زمانی است که ما آماده
252
00:08:14,050 –> 00:08:16,330
اجرای پروژه بازی PI خود هستیم، زمانی که آن را
253
00:08:16,330 –> 00:08:18,250
تنظیم کردیم، یک دکمه در اینجا وجود دارد و
254
00:08:18,250 –> 00:08:20,170
اجرا را فشار می دهیم و سپس پنجره واقعی بازی PI
255
00:08:20,170 –> 00:08:22,300
در اینجا ظاهر می شود که در حال
256
00:08:22,300 –> 00:08:24,100
حاضر فقط یک مربع خاکستری است. چون
257
00:08:24,100 –> 00:08:26,560
ما داریم هنوز هیچ کدی در این وسط قرار نداده ایم
258
00:08:26,560 –> 00:08:28,390
پنجره اینجا در واقع جایی است که
259
00:08:28,390 –> 00:08:29,710
ما همه کدهایمان
260
00:08:29,710 –> 00:08:32,470
را می نویسیم و این همان چیزی است که در
261
00:08:32,470 –> 00:08:34,480
سمت راست اینجا
262
00:08:34,480 –> 00:08:36,039
در کنسول نمایش داده می شود و وقتی جلو می رویم و
263
00:08:36,039 –> 00:08:38,230
روی دکمه Run کلیک می کنیم و سپس
264
00:08:38,230 –> 00:08:39,880
فینال ها را خواهیم داشت. صفحه اینجاست که ما میتوانیم
265
00:08:39,880 –> 00:08:42,220
فایلهای جدیدی را ایجاد کنیم که همه آنها را به تصاویر اضافه کنند
266
00:08:42,220 –> 00:08:44,140
و سپس برگه بستههای برگه کنترل نسخه
267
00:08:44,140 –> 00:08:46,810
و تنظیمات را داریم که ممکن است بخواهید
268
00:08:46,810 –> 00:08:48,250
در اینجا به برگه تنظیمات بروید و
269
00:08:48,250 –> 00:08:50,440
به عنوان مثال تم خود را از روشن
270
00:08:50,440 –> 00:08:53,350
به تیره تغییر دهید. مانند کار کردن در تم تیره،
271
00:08:53,350 –> 00:08:54,010
بنابراین من آن
272
00:08:54,010 –> 00:08:55,150
را به همین شکل رها می کنم و
273
00:08:55,150 –> 00:08:56,470
البته یک سری چیزهای دیگر وجود دارد که می توانید
274
00:08:56,470 –> 00:08:58,420
تغییر دهید مانند اندازه فونت که
275
00:08:58,420 –> 00:08:59,980
من مال خود را کمی بزرگتر می
276
00:08:59,980 –> 00:09:01,450
کنم تا خواندن آن برای شما راحت تر باشد و من
277
00:09:01,450 –> 00:09:04,630
تورفتگی خود را به جای دو اندازه چهار کرده ام، بنابراین با
278
00:09:04,630 –> 00:09:06,160
این گفته که ما تقریباً آماده هستیم
279
00:09:06,160 –> 00:09:07,810
تا کار بعدی که باید انجام دهیم این است که
280
00:09:07,810 –> 00:09:09,610
در واقع برخی از تصاویر را دانلود کنیم که
281
00:09:09,610 –> 00:09:11,890
قرار است در این پروژه از آنها استفاده کنیم، بنابراین
282
00:09:11,890 –> 00:09:13,690
اگر کلیک کنید روی این سه نقطه دقیقاً در اینجا
283
00:09:13,690 –> 00:09:14,920
چیزی وجود دارد که می گوید
284
00:09:14,920 –> 00:09:17,320
پوشه بارگیری ما این کار را در یک ثانیه انجام می دهیم،
285
00:09:17,320 –> 00:09:18,670
اما باید به شما بگویم که چگونه می توانیم
286
00:09:18,670 –> 00:09:21,040
تصاویر این پروژه را در واقع دانلود کنیم،
287
00:09:21,040 –> 00:09:23,140
بنابراین در واقع یک
288
00:09:23,140 –> 00:09:25,540
URL وجود دارد که من در توضیحات می گذارم،
289
00:09:25,540 –> 00:09:27,310
بنابراین به آنجا بروید و همین الان نگاه کنید.
290
00:09:27,310 –> 00:09:29,260
و میگوید دانلود تصویر
291
00:09:29,260 –> 00:09:30,970
روی آن کلیک میکنید و باید
292
00:09:30,970 –> 00:09:32,620
بلافاصله تعدادی عکس را از
293
00:09:32,620 –> 00:09:34,570
وبسایت من دانلود کند که شش
294
00:09:34,570 –> 00:09:36,160
تصویر جلاد هستند که در واقع از
295
00:09:36,160 –> 00:09:37,990
آنها استفاده خواهیم کرد، بنابراین اجازه دهید من ادامه دهم و
296
00:09:37,990 –> 00:09:40,810
اینها را باز کنم. فقط باید آنها را پیدا کنید، بیایید به
297
00:09:40,810 –> 00:09:42,880
اینجا برویم و من فقط به شما نشان می دهم که یکی
298
00:09:42,880 –> 00:09:44,530
از آنها چه شکلی است، می توانید ببینید که
299
00:09:44,530 –> 00:09:46,270
چیزی شبیه به این است، بنابراین آن تصویر جلاد است،
300
00:09:46,270 –> 00:09:48,880
یکی این تصویر جلاد است،
301
00:09:48,880 –> 00:09:50,950
دو تنه دارد و ما چه خواهیم کرد در
302
00:09:50,950 –> 00:09:52,720
واقع این تصاویر را روی
303
00:09:52,720 –> 00:09:55,450
صفحه می کشیم زمانی که می خواهیم
304
00:09:55,450 –> 00:09:57,160
ایالات مختلف جلاد را نشان دهیم، بنابراین
305
00:09:57,160 –> 00:09:59,050
آن تصاویری را که در واقع در یک
306
00:09:59,050 –> 00:10:01,300
پوشه فشرده هستند دانلود کنید، اجازه دهید به اینجا بروم تا ببینید
307
00:10:01,300 –> 00:10:03,130
اگر به اینجا رفتم، می گوید تصاویر همه چیز
308
00:10:03,130 –> 00:10:04,810
فشرده شده است. باید انجام دهید این است که
309
00:10:04,810 –> 00:10:06,760
روی آن کلیک راست کنید در و روی استخراج
310
00:10:06,760 –> 00:10:08,530
همه کلیک کنید ممکن است چیزی به نام decompress وجود داشته باشد
311
00:10:08,530 –> 00:10:10,300
، نمی دانم از چه سیستم عاملی
312
00:10:10,300 –> 00:10:12,460
استفاده می کنید، اما در هر صورت می
313
00:10:12,460 –> 00:10:14,260
توانید روی آن کلیک کنید، می توانید این پوشه تصویر را
314
00:10:14,260 –> 00:10:17,050
بگیرید و می توانید آن را برش دهید و می
315
00:10:17,050 –> 00:10:18,580
توانید آن را در جای دیگری بچسبانید. میتوانید ببینید
316
00:10:18,580 –> 00:10:19,810
که من میتوانم آن را جایگزین کنم،
317
00:10:19,810 –> 00:10:21,100
زیرا قبلاً این پوشه تصویر وجود دارد
318
00:10:21,100 –> 00:10:23,380
و سپس کاری که ما میخواهیم انجام دهیم این است
319
00:10:23,380 –> 00:10:24,910
که
320
00:10:24,910 –> 00:10:26,890
وقتی پوشه تصاویر خود را
321
00:10:26,890 –> 00:10:28,750
استخراج کردید و در جایی روی خود قرار دادید، به این سه نقطه در این وبسایت میرویم.
322
00:10:28,750 –> 00:10:30,640
کامپیوتر و ما آن
323
00:10:30,640 –> 00:10:32,710
تصاویر را آپلود می کنیم، بنابراین اینجا کلیک می کنیم،
324
00:10:32,710 –> 00:10:34,750
پوشه بارگذاری می کنیم، ادامه می دهیم
325
00:10:34,750 –> 00:10:37,270
و جایی که برای من مناسب است را پیدا می کنیم.
326
00:10:37,270 –> 00:10:39,220
327
00:10:39,220 –> 00:10:42,430
بنابراین من
328
00:10:42,430 –> 00:10:44,350
همه این تصاویر را آپلود می کنم، می
329
00:10:44,350 –> 00:10:46,210
گویم خوب شما این اجازه را می دهید، می گویم بله
330
00:10:46,210 –> 00:10:47,410
، اجازه می دهم همه این تصاویر
331
00:10:47,410 –> 00:10:50,080
آپلود شوند و اکنون ما شش تصویر را
332
00:10:50,080 –> 00:10:52,510
درست در کنار فایل داگ پای اصلی خود
333
00:10:52,510 –> 00:10:54,340
داریم و در واقع آماده هستیم برای شروع طراحی
334
00:10:54,340 –> 00:10:56,620
و بارگذاری اینها در برنامه ما بسیار
335
00:10:56,620 –> 00:10:59,200
امیدوار کننده است lly منطقی بود اما
336
00:10:59,200 –> 00:11:01,840
تصاویر را دانلود کنید تصاویر را استخراج کنید تا
337
00:11:01,840 –> 00:11:04,390
آن پوشه همه تصاویر را
338
00:11:04,390 –> 00:11:06,610
در اینجا آپلود کنید تا شورش کنند آنها در اینجا خواهند ماند آنها
339
00:11:06,610 –> 00:11:07,750
ذخیره خواهند شد و
340
00:11:07,750 –> 00:11:08,650
ما تقریباً آماده هستیم تا در واقع
341
00:11:08,650 –> 00:11:11,230
شروع به نوشتن کد کنیم بنابراین اکنون پس از
342
00:11:11,230 –> 00:11:12,730
آن مقدمه طولانی که من عذرخواهی میکنم که
343
00:11:12,730 –> 00:11:15,460
ما آماده شروع
344
00:11:15,460 –> 00:11:17,410
نوشتن کد هستیم، بنابراین اولین
345
00:11:17,410 –> 00:11:18,640
کاری که در اینجا انجام میدهیم این است
346
00:11:18,640 –> 00:11:20,320
که دو ماژول را وارد میکنیم که
347
00:11:20,320 –> 00:11:23,560
باید از آنها استفاده کنیم، بازی PI و OS، بنابراین
348
00:11:23,560 –> 00:11:24,760
هر چه که هستیم با استفاده از
349
00:11:24,760 –> 00:11:27,340
چیزی که به طور پیشفرض در پایتون تعبیه نشده است، برای
350
00:11:27,340 –> 00:11:28,990
مثال ما از حلقه for یا
351
00:11:28,990 –> 00:11:30,790
دستور if یا چیزی شبیه به آن استفاده
352
00:11:30,790 –> 00:11:32,770
نمیکنیم، باید این ماژولها را وارد
353
00:11:32,770 –> 00:11:34,540
کنیم زیرا دستورات و ویژگیهای جدیدی خواهند داشت
354
00:11:34,540 –> 00:11:36,190
که اکنون ما میتوانید دسترسی داشته باشید،
355
00:11:36,190 –> 00:11:38,170
بنابراین ما این خطوط سبز را دریافت
356
00:11:38,170 –> 00:11:40,150
میکنیم زیرا هنوز از این ماژولها استفاده نکردهایم
357
00:11:40,150 –> 00:11:41,950
نگران نباشید که این یک
358
00:11:41,950 –> 00:11:43,630
خطا نیست و فقط یک هشدار است که سعی میکنید به
359
00:11:43,630 –> 00:11:45,010
ما بگویید هی ممکن است به این
360
00:11:45,010 –> 00:11:46,870
ماژول نیاز نداشته باشید زیرا به این ماژول نیاز ندارید. استفاده
361
00:11:46,870 –> 00:11:48,910
کردیم اما ما یک دوباره از آنها استفاده خواهیم کرد، بنابراین اولین
362
00:11:48,910 –> 00:11:51,910
کاری که پس از وارد کردن بازی PI متاسفیم
363
00:11:51,910 –> 00:11:54,070
انجام می دهیم این است که باید آن را مقداردهی اولیه کنیم، بنابراین
364
00:11:54,070 –> 00:11:55,870
این یک گام ضروری است فقط برای
365
00:11:55,870 –> 00:11:57,160
اطمینان از اینکه هیچ خطا یا
366
00:11:57,160 –> 00:11:58,510
باگ یا هر چیزی که اتفاق افتاده است نداریم.
367
00:11:58,510 –> 00:12:00,580
بلافاصله این فقط بازیهای PI را تنظیم میکند
368
00:12:00,580 –> 00:12:01,900
که ما آماده انجام آن هستیم و در واقع
369
00:12:01,900 –> 00:12:04,690
شروع به استفاده از ماژول PI میکنیم، بنابراین بازی PI را
370
00:12:04,690 –> 00:12:07,540
وارد کنید، بازی OS PI را در آن وارد کنید و سپس
371
00:12:07,540 –> 00:12:09,460
کاری که باید انجام دهیم این است که
372
00:12:09,460 –> 00:12:12,250
ابعاد اسکریپت خود را تعریف کنیم، بنابراین باید
373
00:12:12,250 –> 00:12:14,920
عرض و ارتفاعی را بر حسب پیکسل انتخاب کنید که
374
00:12:14,920 –> 00:12:17,500
میخواهیم بازی ما اکنون باشد، این
375
00:12:17,500 –> 00:12:18,670
کمی متفاوت از چیزی است
376
00:12:18,670 –> 00:12:20,140
که معمولاً تصمیم میگیریم، زیرا ما
377
00:12:20,140 –> 00:12:22,210
روی این وبسایت کار میکنیم و شاید
378
00:12:22,210 –> 00:12:24,010
یک جعبه کوچکتر در اینجا کار کنیم.
379
00:12:24,010 –> 00:12:26,110
من تعیین کردهام که عرض و
380
00:12:26,110 –> 00:12:28,300
ارتفاع خوب برای پروژه ما 800
381
00:12:28,300 –> 00:12:31,930
در 500 خواهد بود، بنابراین میخواهم عرض
382
00:12:31,930 –> 00:12:35,700
کنم ارتفاع کاما اگر بتوانم این را تایپ کنم برابر با 800 در
383
00:12:35,700 –> 00:12:38,890
500 است، بنابراین اگر
384
00:12:38,890 –> 00:12:41,050
قبل از اینکه بتوانیم نحو را ندیدهاید توجه کنید. چند
385
00:12:41,050 –> 00:12:43,240
متغیر را در یک خط به سادگی با
386
00:12:43,240 –> 00:12:45,640
جدا کردن آنها با کاما تعریف کنید و سپس
387
00:12:45,640 –> 00:12:47,950
فقط همین تعداد آیتم را در طرف دیگر
388
00:12:47,950 –> 00:12:50,320
علامت مساوی که با کاما از هم جدا می شوند، بنابراین
389
00:12:50,320 –> 00:12:52,390
با 800 و ارتفاع
390
00:12:52,390 –> 00:12:55,300
اکنون 500 خواهد شد تا در واقع به
391
00:12:55,300 –> 00:12:57,670
pygame بگوییم که می خواهیم عرض و
392
00:12:57,670 –> 00:13:00,730
ارتفاع ما این چیزی باشد که باید انجام دهیم. این است
393
00:13:00,730 –> 00:13:07,360
که حالت زیرخط نمایش نقطهای بازی را نمایش میدهد
394
00:13:07,360 –> 00:13:09,760
و سپس در داخل مجموعهای
395
00:13:09,760 –> 00:13:13,060
از براکتها عرض و ارتفاع را قرار میدهیم، این به این
396
00:13:13,060 –> 00:13:15,400
دلیل است که یک بازی PI برای عرض و ارتفاع یک واژگونی میپذیرد،
397
00:13:15,400 –> 00:13:17,200
بنابراین
398
00:13:17,200 –> 00:13:18,820
وقتی میخواهیم داخل یک براکت قرار میدهیم. عرض
399
00:13:18,820 –> 00:13:19,540
و ارتفاع
400
00:13:19,540 –> 00:13:21,430
به این دلیل است که من اینها را به عنوان حروف بزرگ تعریف کردهام این
401
00:13:21,430 –> 00:13:23,410
است که این مقادیر ثابت
402
00:13:23,410 –> 00:13:25,389
هستند، این مقادیری هستند که
403
00:13:25,389 –> 00:13:27,459
تغییر نمیکنند و از آنجایی که هیچ مفهوم
404
00:13:27,459 –> 00:13:30,040
ثابتی در پایتون وجود ندارد، کاری که ما انجام میدهیم فقط برای
405
00:13:30,040 –> 00:13:31,810
داشتن نوعی عملکرد خوب است. و
406
00:13:31,810 –> 00:13:33,250
درک کنید که اینها باید
407
00:13:33,250 –> 00:13:35,050
بهعنوان ثابت در نظر گرفته شوند، این است که ما متغیر
408
00:13:35,050 –> 00:13:37,360
را با حروف بزرگ نامگذاری میکنیم، بنابراین
409
00:13:37,360 –> 00:13:38,829
عادت خوبی است که هر زمان
410
00:13:38,829 –> 00:13:40,120
که چیزی را اعلام میکنید که قصد
411
00:13:40,120 –> 00:13:42,639
تغییر آن را در هیچ نقطهای از برنامه ندارید، آن
412
00:13:42,639 –> 00:13:44,470
را با تمام حروف بزرگ انتخاب کنید. برای اینکه مردم
413
00:13:44,470 –> 00:13:46,360
بدانند و خودتان بدانید که هی این
414
00:13:46,360 –> 00:13:48,850
یک ثابت است، من نباید این را تغییر دهم و
415
00:13:48,850 –> 00:13:50,500
هیچ جا تغییر نخواهد کرد،
416
00:13:50,500 –> 00:13:52,509
بنابراین اکنون که ما این را داریم،
417
00:13:52,509 –> 00:13:54,880
حالت زیرخط تنظیم نقطه نمایش pygame را داریم،
418
00:13:54,880 –> 00:13:56,800
در واقع ابعاد را برای pi خود ایجاد کرده ایم.
419
00:13:56,800 –> 00:13:59,050
صفحه بازی من هنوز نمی توانم آن را برای شما اجرا کنم
420
00:13:59,050 –> 00:14:00,759
زیرا اگر این کار را انجام دهم فقط باز می شود و
421
00:14:00,759 –> 00:14:02,470
بلافاصله بسته می شود و ما آن را نمی بینیم
422
00:14:02,470 –> 00:14:04,480
اما کار بعدی که می خواهیم انجام دهیم این است
423
00:14:04,480 –> 00:14:07,839
که نام آن را تعیین کنیم
424
00:14:07,839 –> 00:14:10,449
از بازی ما to be so pi بازی
425
00:14:10,449 –> 00:14:13,630
dot نمایش نقطه مجموعه شرح زیر خط
426
00:14:13,630 –> 00:14:15,399
و سپس در داخل اینجا ما یک رشته قرار می دهیم
427
00:14:15,399 –> 00:14:17,410
که تعریف می کند عنوان ما
428
00:14:17,410 –> 00:14:19,300
در این مورد باید چه باشد.
429
00:14:19,300 –> 00:14:22,930
430
00:14:22,930 –> 00:14:25,630
و اکنون خواهید
431
00:14:25,630 –> 00:14:27,279
دید که وقتی صفحه نمایش ما بالا می آید و این
432
00:14:27,279 –> 00:14:28,630
اتفاق در یک یا دو دقیقه وقتی که من
433
00:14:28,630 –> 00:14:30,790
این را اجرا می کنم اتفاق می افتد که ما در واقع بازی جلاد را
434
00:14:30,790 –> 00:14:32,589
به عنوان یک برچسب کوچک در
435
00:14:32,589 –> 00:14:34,839
نوار بالایی بازی خود داریم، بنابراین ما آن را تنظیم کرده ایم.
436
00:14:34,839 –> 00:14:36,550
حالتی که تقریباً فقط
437
00:14:36,550 –> 00:14:38,139
ابعاد و سپس ما را تعریف می کند
438
00:14:38,139 –> 00:14:40,540
کار بعدی که باید انجام دهیم این است که
439
00:14:40,540 –> 00:14:42,490
در واقع چیزی را ایجاد کنیم که به عنوان حلقه بازی ما شناخته میشود،
440
00:14:42,490 –> 00:14:44,920
بنابراین هر زمان که یک برنامه بازی PI
441
00:14:44,920 –> 00:14:47,769
میسازیم، به یک حلقه نیاز داریم تا نوعی
442
00:14:47,769 –> 00:14:49,389
مکانیسم حلقهای که
443
00:14:49,389 –> 00:14:51,459
دائماً اجرا میشود، کارهایی
444
00:14:51,459 –> 00:14:53,529
مانند بررسی کردن را انجام دهد. بررسی برخورد اگر
445
00:14:53,529 –> 00:14:55,899
روی چیزی کلیک کردهایم من بررسی میکنم که آیا
446
00:14:55,899 –> 00:14:58,149
زمان تمام شده
447
00:14:58,149 –> 00:15:00,130
448
00:15:00,130 –> 00:15:02,769
449
00:15:02,769 –> 00:15:04,360
450
00:15:04,360 –> 00:15:06,880
است یا نه.
451
00:15:06,880 –> 00:15:08,740
ما فقط یک بار آن را باز نمی کنیم و سپس آن را می بندیم
452
00:15:08,740 –> 00:15:10,660
، بنابراین کاری که می خواهیم انجام دهیم این است که
453
00:15:10,660 –> 00:15:12,339
چیزی را که به عنوان حلقه while شناخته می شود راه اندازی می کنیم،
454
00:15:12,339 –> 00:15:13,990
اما اولین کاری که باید انجام دهیم این است
455
00:15:13,990 –> 00:15:16,540
که در واقع سرعت بازی خود را تعریف کنیم.
456
00:15:16,540 –> 00:15:18,819
457
00:15:18,819 –> 00:15:20,800
458
00:15:20,800 –> 00:15:22,269
اگر
459
00:15:22,269 –> 00:15:23,980
هر بازی تیراندازی را انجام داده باشید، این به عنوان فریم های راست FPS در ثانیه نیز شناخته می شود، اگر بازی تیراندازی را انجام داده باشید، احتمالاً
460
00:15:23,980 –> 00:15:26,620
دیده اید که اکنون
461
00:15:26,620 –> 00:15:29,709
در بازی PI نوعی FPS دارید، این واقعاً FPS نیست اما این
462
00:15:29,709 –> 00:15:31,779
یک چیز بسیار مشابه است که ما آن را تعریف خواهیم کرد
463
00:15:31,779 –> 00:15:33,040
حداکثر
464
00:15:33,040 –> 00:15:35,709
FPS را میخواهیم تا بازیهایی نداشته باشیم
465
00:15:35,709 –> 00:15:37,509
که سریعتر از
466
00:15:37,509 –> 00:15:38,829
بازیهای دیگر اجرا شوند، همه آنها با سرعت بسیار مشابهی اجرا میشوند،
467
00:15:38,829 –> 00:15:41,199
بنابراین ما میگوییم FPS و
468
00:15:41,199 –> 00:15:43,480
تمام حروف بزرگ 60 خواهد بود، بنابراین من
469
00:15:43,480 –> 00:15:45,490
می خواهید این 60 فریم در ثانیه
470
00:15:45,490 –> 00:15:48,009
باشد که حداکثر فریم بر ثانیه خواهد بود،
471
00:15:48,009 –> 00:15:49,899
سپس کاری که ما انجام می دهیم این است که در
472
00:15:49,899 –> 00:15:52,690
واقع یک شی ساعت در بازی PI
473
00:15:52,690 –> 00:15:54,790
ایجاد کنیم که مطمئن شود حلقه ما
474
00:15:54,790 –> 00:15:56,889
با این سرعت اجرا می شود، بنابراین من
475
00:15:56,889 –> 00:16:00,759
من می خواهم بگویم ساعت برابر با زمان بازی PI است
476
00:16:00,759 –> 00:16:04,060
و سپس ساعت نقطه ای با C بزرگ
477
00:16:04,060 –> 00:16:07,029
و در داخل اینجا FBS را قرار می دهم بنابراین
478
00:16:07,029 –> 00:16:08,110
تقریباً می گویم می خواهم
479
00:16:08,110 –> 00:16:10,449
یک شی ساعت تنظیم کنم که به با
480
00:16:10,449 –> 00:16:12,399
سرعت 60 فریم در ثانیه بشماریم، بنابراین ما فقط
481
00:16:12,399 –> 00:16:14,199
482
00:16:14,199 –> 00:16:16,569
با استفاده از این فریم در ثانیه زمان را برای من ردیابی می کنیم و دوباره
483
00:16:16,569 –> 00:16:20,139
FPS را در اینجا تعریف می کنم، در حال حاضر
484
00:16:20,139 –> 00:16:21,850
متغیری ایجاد می کنم و
485
00:16:21,850 –> 00:16:23,649
این را اجرا می کنم و من می خواهم من این را برابر
486
00:16:23,649 –> 00:16:25,750
true میکنم و این همان چیزی است
487
00:16:25,750 –> 00:16:27,399
که حلقه while ما را کنترل میکند، بنابراین یک
488
00:16:27,399 –> 00:16:28,959
حلقه while درست در اینجا قرار میدهم و آنچه t او
489
00:16:28,959 –> 00:16:31,269
اساساً میگوید Wow whatever در
490
00:16:31,269 –> 00:16:34,000
سمت راست این است، بنابراین در حالی که
491
00:16:34,000 –> 00:16:37,029
متغیر run برابر با true است،
492
00:16:37,029 –> 00:16:39,130
هر کاری را که در داخل این چاه فرورفته شده است انجام دهید
493
00:16:39,130 –> 00:16:41,980
بسیار ساده است در حالی که این متغیر
494
00:16:41,980 –> 00:16:44,410
درست میماند این حلقه را اجرا کنید بنابراین
495
00:16:44,410 –> 00:16:46,779
اساساً ما این حلقه را تا زمانی اجرا میکنیم
496
00:16:46,779 –> 00:16:48,639
ما این متغیر را روی false قرار می دهیم و
497
00:16:48,639 –> 00:16:50,139
فقط
498
00:16:50,139 –> 00:16:52,060
زمانی که بازی را باختیم یا زمانی که از بازی
499
00:16:52,060 –> 00:16:53,769
خارج شدیم یا در حال خروج از
500
00:16:53,769 –> 00:16:56,470
بازی هستیم، آن متغیر را روی false قرار
501
00:16:56,470 –> 00:16:58,720
می دهیم. اکنون میخواهیم تیک نقطه ساعت را بنویسیم،
502
00:16:58,720 –> 00:17:02,260
این فقط برای
503
00:17:02,260 –> 00:17:04,449
اطمینان از اینکه حلقه while ما با
504
00:17:04,449 –> 00:17:06,549
آن سرعتی که در اینجا تنظیم کردهایم اجرا میشود، لازم است، بنابراین
505
00:17:06,549 –> 00:17:08,199
شی ساعت را ساختهایم،
506
00:17:08,199 –> 00:17:10,359
شی ساعت را تیک میدهیم و سپس
507
00:17:10,359 –> 00:17:12,400
تقریباً میگوییم هی تیک این
508
00:17:12,400 –> 00:17:15,280
سرعت و این تقریباً تمام کاری است که باید
509
00:17:15,280 –> 00:17:16,569
انجام دهیم و در واقع من متوجه شدهام
510
00:17:16,569 –> 00:17:17,169
که اشتباه کردهام
511
00:17:17,169 –> 00:17:19,839
این FPS که در خط 10 در اینجا
512
00:17:19,839 –> 00:17:21,339
در ساعت است، باید در واقع
513
00:17:21,339 –> 00:17:23,740
آن را در روش تیک اینجا قرار دهیم، بنابراین
514
00:17:23,740 –> 00:17:26,109
ساعت تیک بزنید و این باعث می شود
515
00:17:26,109 –> 00:17:27,790
که ap من با سرعت مناسب اجرا شود در مورد آن
516
00:17:27,790 –> 00:17:30,820
اکنون در داخل این در حالی که حلقه آنچه را که
517
00:17:30,820 –> 00:17:32,590
واقعاً باید انجام دهیم و اولین چیزی
518
00:17:32,590 –> 00:17:35,200
که همیشه تنظیم می کنیم این است که رویدادها را بررسی می کنیم
519
00:17:35,200 –> 00:17:37,299
بنابراین در بازی PI هر زمان که اتفاقی
520
00:17:37,299 –> 00:17:39,340
مانند فشار دادن دکمه ماوس روی
521
00:17:39,340 –> 00:17:41,049
صفحه کلید تقریباً انجام
522
00:17:41,049 –> 00:17:43,419
هر رویدادی رخ می دهد رخ می دهد. فعال شده و برای اینکه
523
00:17:43,419 –> 00:17:44,909
بتوانیم تمام رویدادهایی را
524
00:17:44,909 –> 00:17:46,870
که میخواهیم انجام
525
00:17:46,870 –> 00:17:48,850
دهیم نگاه کنیم، میخواهیم ببینیم به عنوان مثال وقتی کاربر
526
00:17:48,850 –> 00:17:50,890
وقتی روی دکمه خروج کلیک میکند ماوس را
527
00:17:50,890 –> 00:17:52,750
فشار میدهد، چند رویداد وجود دارد که
528
00:17:52,750 –> 00:17:54,370
میخواهیم بررسی کنیم که باید آنها را بگیریم. آنها را و ما
529
00:17:54,370 –