در این مطلب، ویدئو بلوک به پایتون با Edublocks با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:40:41
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:03,120 –> 00:00:04,960
خوب
2
00:00:04,960 –> 00:00:07,919
درست است، سلام، نام من جاش است و
3
00:00:07,919 –> 00:00:08,559
من یک
4
00:00:08,559 –> 00:00:11,519
توسعه دهنده نرم افزار 16 ساله هستم که در
5
00:00:11,519 –> 00:00:13,200
حال انجام gcses خود بودم
6
00:00:13,200 –> 00:00:16,640
که لغو شد و اکنون من
7
00:00:16,640 –> 00:00:19,600
چند ماه گذشته را صرف تمرکز بر
8
00:00:19,600 –> 00:00:20,800
9
00:00:20,800 –> 00:00:23,600
روی edubox کرده ام.
10
00:00:23,600 –> 00:00:25,039
سالها پیش
11
00:00:25,039 –> 00:00:30,000
وقتی پایتون
12
00:00:30,000 –> 00:00:33,360
و برخی از زبانهای دیگر را از ابتدا یاد گرفتم
13
00:00:33,360 –> 00:00:36,559
و متوجه شدم که انتقال از
14
00:00:36,559 –> 00:00:38,879
بلوک به پایتون به آسانی
15
00:00:38,879 –> 00:00:41,840
ممکن نیست و یک
16
00:00:41,840 –> 00:00:43,440
نرمافزار به نام بلوکهای لبه ایجاد کردم که
17
00:00:43,440 –> 00:00:45,120
ممکن است قبلاً چیزی در مورد آن شنیدهاید
18
00:00:45,120 –> 00:00:47,360
و امروز میخواهم یک
19
00:00:47,360 –> 00:00:48,800
مرور کلی
20
00:00:48,800 –> 00:00:51,039
از نرمافزار به شما ارائه دهم و امیدوارم
21
00:00:51,039 –> 00:00:52,160
بتوانید آن را
22
00:00:52,160 –> 00:00:55,360
مفید
23
00:00:55,360 –> 00:00:56,879
بدانید و اگر بتوانید چیزی را از این
24
00:00:56,879 –> 00:00:58,879
جلسه حذف کنید و امیدوارم از آن در
25
00:00:58,879 –> 00:01:02,000
کلاس درس خود استفاده کنید بسیار عالی خواهد بود.
26
00:01:02,000 –> 00:01:04,080
من همه چیز در مورد کد در توییتر یا
27
00:01:04,080 –> 00:01:05,600
edgeblocks در توییتر هستم
28
00:01:05,600 –> 00:01:09,360
و اگر می خواهید بیشتر بدانید می توانید وب سایت من edgebox.org
29
00:01:09,360 –> 00:01:11,200
را پیدا کنید، اما
30
00:01:11,200 –> 00:01:13,040
31
00:01:13,040 –> 00:01:17,200
به هر حال اگر آن را از دست دادید دوباره همه آن ها را در پایان قرار می دهم،
32
00:01:17,200 –> 00:01:20,159
پس بیایید با هم صحبت کنیم. در مورد گذشته از بلوکها
33
00:01:20,159 –> 00:01:21,360
تا متن،
34
00:01:21,360 –> 00:01:24,640
بنابراین بسیاری از معلمها
35
00:01:24,640 –> 00:01:27,680
و همکلابها و دیگر
36
00:01:27,680 –> 00:01:30,799
کارگاههای برنامهنویسی از دو ابزار اصلی بلوک
37
00:01:30,799 –> 00:01:33,040
استفاده میکنند، شما ممکن است از ابزارهای دیگر استفاده کنید، اما
38
00:01:33,040 –> 00:01:35,040
دو مورد اصلی، کد میت مایکروسافت
39
00:01:35,040 –> 00:01:36,240
برای میکروبیت است
40
00:01:36,240 –> 00:01:39,280
که یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن برای
41
00:01:39,280 –> 00:01:42,079
استفاده از بیت میکروفون بیبیسی که یک
42
00:01:42,079 –> 00:01:43,600
برد سختافزاری است
43
00:01:43,600 –> 00:01:46,000
و ویرایشگر خوبی است،
44
00:01:46,000 –> 00:01:47,200
کاملاً محبوب
45
00:01:47,200 –> 00:01:49,360
و اسکرچ است، مطمئنم همه میدانند که چه چیزی
46
00:01:49,360 –> 00:01:50,560
47
00:01:50,560 –> 00:01:53,280
خراشیده میشود، یک محیط بصری است که
48
00:01:53,280 –> 00:01:54,720
از همان
49
00:01:54,720 –> 00:01:57,920
محیط کشیدن و رها کردن بلوک
50
00:01:57,920 –> 00:02:00,799
و چیزهای خوب در مورد اسکرچ و
51
00:02:00,799 –> 00:02:01,840
ساخت کد استفاده میکند.
52
00:02:01,840 –> 00:02:03,920
این است که شما این محیط بصری
53
00:02:03,920 –> 00:02:05,520
را دارید و واقعاً نیازی به دانستن هیچ
54
00:02:05,520 –> 00:02:07,439
مهارت برنامه نویسی ندارید
55
00:02:07,439 –> 00:02:09,840
تا بتوانید از آنها استفاده کنید زیرا همه
56
00:02:09,840 –> 00:02:11,200
بلوک ها به زبان انگلیسی هستند
57
00:02:11,200 –> 00:02:14,879
و درک آن
58
00:02:14,879 –> 00:02:17,840
مانند حرکت 10 مرحله بسیار آسان است و واقعاً نمی توانید آن را
59
00:02:17,840 –> 00:02:19,440
دریافت کنید. هر گونه خطا
60
00:02:19,440 –> 00:02:22,560
با این دو برنامه می توانید
61
00:02:22,560 –> 00:02:24,720
بلوک ها را در فضای کاری بکشید و رها کنید
62
00:02:24,720 –> 00:02:27,920
و در بسیاری از مواقع
63
00:02:27,920 –> 00:02:31,120
چیزها کار می کنند و وقتی
64
00:02:31,120 –> 00:02:34,560
ما این کار را انجام دادیم اوه خراشیده و کد درست می
65
00:02:34,560 –> 00:02:38,239
کنیم، وقت آن است که به سمت جلو حرکت کنیم.
66
00:02:38,239 –> 00:02:41,599
وقتی شروع کردم به اسکرچ که اوم
67
00:02:41,599 –> 00:02:43,360
، می خواستم برای مدتی توسعه دهنده نرم افزار باشم،
68
00:02:43,360 –> 00:02:45,760
از زمانی که حدوداً هشت یا نه ساله
69
00:02:45,760 –> 00:02:46,160
70
00:02:46,160 –> 00:02:48,080
بودم، یاد گرفتم که چگونه اسکرچ را برنامه ریزی
71
00:02:48,080 –> 00:02:49,360
کنم و مثل اوه
72
00:02:49,360 –> 00:02:51,040
خوب، نیازی به دانستن چیزی جز اسکرچ ندارم.
73
00:02:51,040 –> 00:02:52,720
بهترین است و
74
00:02:52,720 –> 00:02:54,000
واقعاً خوب است،
75
00:02:54,000 –> 00:02:56,560
اما به سرعت متوجه میشوید که متأسفانه
76
00:02:56,560 –> 00:02:58,879
نمیتوانید در زمینه توسعه نرمافزار و ساختن چیزهای اولیه شغلی پیدا کنید
77
00:02:58,879 –> 00:03:00,720
78
00:03:00,720 –> 00:03:02,840
79
00:03:02,840 –> 00:03:06,000
و سپس بسیاری از مردم،
80
00:03:06,000 –> 00:03:09,120
بنابراین من در بسیاری از مرباهای دستور غذا و
81
00:03:09,120 –> 00:03:10,319
رویدادهایی مانند آن شرکت میکنم.
82
00:03:10,319 –> 00:03:13,120
بسیاری از مردم می گویند خوب
83
00:03:13,120 –> 00:03:14,720
شما باید اسکرچ را انجام می دادید و
84
00:03:14,720 –> 00:03:16,720
در آن کاملاً خوب هستید چرا به پایتون نمی روید،
85
00:03:16,720 –> 00:03:20,080
بنابراین من نگاهی به پایتون انداختم و
86
00:03:20,080 –> 00:03:22,720
بلافاصله نمی خواستم آن را امتحان کنم و
87
00:03:22,720 –> 00:03:24,560
چند دلیل وجود داشت که
88
00:03:24,560 –> 00:03:26,959
این کار را انجام داد. محیط بصری را که من
89
00:03:26,959 –> 00:03:28,000
90
00:03:28,000 –> 00:03:30,560
با آن آشنا بودم حذف کرد، بنابراین تمام آن محیط کشیدن
91
00:03:30,560 –> 00:03:31,120
و رها
92
00:03:31,120 –> 00:03:33,280
کردن و مرحله ای که
93
00:03:33,280 –> 00:03:35,519
می توانید بازی ها را داستان سازی کنید و چیزهای دیگر از
94
00:03:35,519 –> 00:03:36,640
این قبیل حذف
95
00:03:36,640 –> 00:03:38,959
شده بود و من از کشیدن آن خیلی خوشحال نبودم.
96
00:03:38,959 –> 00:03:40,080
97
00:03:40,080 –> 00:03:42,799
و محیط را رها کنید um it w
98
00:03:42,799 –> 00:03:44,959
ساختن برنامهها بسیار آسان است
99
00:03:44,959 –> 00:03:47,680
، نمونهسازی اولیه چیزها و کار کردن چیزها سریع بود
100
00:03:47,680 –> 00:03:48,959
101
00:03:48,959 –> 00:03:51,599
و واقعاً جایی برای
102
00:03:51,599 –> 00:03:52,640
خطا وجود نداشت یا
103
00:03:52,640 –> 00:03:54,640
um خطاها در اسکرچ چیز خیلی رایجی نیستند
104
00:03:54,640 –> 00:03:56,640
، به خصوص
105
00:03:56,640 –> 00:03:58,080
scratch سه. خطا دریافت می کنید
106
00:03:58,080 –> 00:04:00,319
، اما اگر در برنامه اشتباهی مرتکب شوید،
107
00:04:00,319 –> 00:04:01,280
108
00:04:01,280 –> 00:04:03,200
اوه که گربه فقط کاری را انجام می دهد
109
00:04:03,200 –> 00:04:05,920
که شما نمی خواستید انجام دهد، اما
110
00:04:05,920 –> 00:04:07,280
برنامه همچنان به گونه ای کار
111
00:04:07,280 –> 00:04:10,959
می کند که ام و pyson آن را ارائه نکرده است،
112
00:04:10,959 –> 00:04:11,280
113
00:04:11,280 –> 00:04:13,760
اگر شما این کار را انجام دهید. اشتباه املایی، پس
114
00:04:13,760 –> 00:04:16,079
شما یک خطا دریافت کردید که خیلی مفید نبود،
115
00:04:16,079 –> 00:04:18,880
اگر حروف بزرگ را در جایی قرار دهید که
116
00:04:18,880 –> 00:04:20,560
حروف بزرگ نباید باشد،
117
00:04:20,560 –> 00:04:22,320
پس خیلی مفید نبود و فقط
118
00:04:22,320 –> 00:04:24,240
به شما خطایی داد که کاملاً
119
00:04:24,240 –> 00:04:25,680
متوجه نشدید
120
00:04:25,680 –> 00:04:28,080
و این این یک جور سخت بود
121
00:04:28,080 –> 00:04:28,720
و
122
00:04:28,720 –> 00:04:31,919
وقتی
123
00:04:31,919 –> 00:04:35,120
در مدرسه ام تایسون را انجام دادم، متوجه شدم
124
00:04:35,120 –> 00:04:36,240
که
125
00:04:36,240 –> 00:04:39,759
بچههای دیگر کلاسم هم همین
126
00:04:39,759 –> 00:04:42,800
مشکلات را پیدا کردهاند و آنها
127
00:04:42,800 –> 00:04:45,919
پیتون را محیطی دوستانه نمیدانند،
128
00:04:45,919 –> 00:04:49,280
بنابراین چند مشکل اصلی وجود دارد
129
00:04:49,280 –> 00:04:51,680
که من من فقط می خواهم آنجا را خلاصه
130
00:04:51,680 –> 00:04:53,840
کنم o بلوکهای رنگارنگ گربه و
131
00:04:53,840 –> 00:04:56,240
محیط بصری از بین رفتهاند
132
00:04:56,240 –> 00:04:57,759
و این میتواند کاملاً ناامیدکننده باشد،
133
00:04:57,759 –> 00:04:59,520
134
00:04:59,520 –> 00:05:01,600
زیرا لذت خراش و لذت
135
00:05:01,600 –> 00:05:03,120
کد mate این است که
136
00:05:03,120 –> 00:05:04,800
شما آن محیط بصری را
137
00:05:04,800 –> 00:05:06,880
دارید که در واقع میتوانید چیزی را ببینید
138
00:05:06,880 –> 00:05:10,160
و سلام دنیا را چاپ کنید. روی صفحه نمایش
139
00:05:10,160 –> 00:05:13,600
برای برخی از بچه ها واقعاً
140
00:05:13,600 –> 00:05:16,639
برای اولین برنامه آنها هیجان انگیز نیست و می تواند
141
00:05:16,639 –> 00:05:18,160
به سرعت آنها را به تعویق بیندازد
142
00:05:18,160 –> 00:05:20,479
و دیگر مایل به انجام برنامه نویسی یا
143
00:05:20,479 –> 00:05:22,160
علوم رایانه نباشند
144
00:05:22,160 –> 00:05:26,160
که شرم آور است که یک مشکل بزرگ این
145
00:05:26,160 –> 00:05:29,600
است که اوه مهارت تایپ کردن نیست.
146
00:05:29,600 –> 00:05:32,720
لزوماً در بین هر
147
00:05:32,720 –> 00:05:33,360
دانش آموزی
148
00:05:33,360 –> 00:05:36,080
در کلاس درس یکسان است، شما افرادی دارید
149
00:05:36,080 –> 00:05:37,680
که واقعاً در تایپ کردن مهارت دارند و برخی
150
00:05:37,680 –> 00:05:38,400
151
00:05:38,400 –> 00:05:41,520
افراد که در تایپ کردن مهارت ندارند و
152
00:05:41,520 –> 00:05:43,600
یکی از مشکلات اصلی این است که ما
153
00:05:43,600 –> 00:05:44,080
در این
154
00:05:44,080 –> 00:05:46,880
دنیای iPad و iPad زندگی می کنیم. گوشیهایی که در آن
155
00:05:46,880 –> 00:05:48,240
صفحههای لمسی کوچک هستند،
156
00:05:48,240 –> 00:05:51,680
و بسیاری از مدارس
157
00:05:51,680 –> 00:05:52,000
158
00:05:52,000 –> 00:05:55,520
از رایانههای رومیزی معمولی به آیپدها دور میشوند
159
00:05:55,520 –> 00:05:58,720
و میدانید که من قبلاً کارگاههایی را راهاندازی کردهام
160
00:05:58,720 –> 00:06:00,400
و
161
00:06:00,400 –> 00:06:01,840
مردم پرسیدهاند که کیبورد و
162
00:06:01,840 –> 00:06:04,080
ماوس چیست زیرا بسیار استفاده میشوند. این
163
00:06:04,080 –> 00:06:06,560
محیط صفحه نمایش لمسی iPad که
164
00:06:06,560 –> 00:06:08,240
آنها فقط مهارت های تایپ برای
165
00:06:08,240 –> 00:06:08,880
استفاده از
166
00:06:08,880 –> 00:06:10,560
یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر متن مانند
167
00:06:10,560 –> 00:06:12,479
python um را ندارند
168
00:06:12,479 –> 00:06:15,120
و این می تواند کاملاً مشکل باشد زیرا
169
00:06:15,120 –> 00:06:17,280
اگر در پایتون به درستی کارها را انجام ندهید،
170
00:06:17,280 –> 00:06:20,400
آن وقت است.
171
00:06:20,400 –> 00:06:22,000
با یک خطا که ممکن است
172
00:06:22,000 –> 00:06:24,479
173
00:06:24,800 –> 00:06:26,720
متوجه نشوید شکایت
174
00:06:26,720 –> 00:06:28,080
کنید.
175
00:06:28,080 –> 00:06:29,840
176
00:06:29,840 –> 00:06:31,280
177
00:06:31,280 –> 00:06:33,039
178
00:06:33,039 –> 00:06:36,000
179
00:06:36,000 –> 00:06:38,880
180
00:06:38,880 –> 00:06:40,400
برای معلمان دبستان
181
00:06:40,400 –> 00:06:41,520
182
00:06:41,520 –> 00:06:43,440
که می دانید موضوعات مختلف زیادی
183
00:06:43,440 –> 00:06:45,120
برای تدریس دارند، می دانید که آنها
184
00:06:45,120 –> 00:06:46,080
فقط در
185
00:06:46,080 –> 00:06:48,479
یک موضوع تخصصی نیستند، بلکه باید
186
00:06:48,479 –> 00:06:50,639
شش یا هفت موضوع را
187
00:06:50,639 –> 00:06:53,840
در یک هفته آموزش دهید و می دانید که
188
00:06:53,840 –> 00:06:55,520
ما نمی توانیم از معلمان انتظار داشته باشیم که
189
00:06:55,520 –> 00:06:57,120
برنامه نویسی مبتنی بر متن را بیاموزید،
190
00:06:57,120 –> 00:07:00,400
به طوری که یادگیری آن می تواند بسیار ناامیدکننده باشد
191
00:07:00,400 –> 00:07:03,599
192
00:07:03,599 –> 00:07:06,400
و من چند بار به آن اشاره کرده ام که
193
00:07:06,400 –> 00:07:08,319
می دانید pyson می تواند با
194
00:07:08,319 –> 00:07:09,840
تمام خطاهایی که می دانید در صورت انجام یک اشتباه ناامید کننده باشد.
195
00:07:09,840 –> 00:07:11,280
یک اشتباه بسیار ساده
196
00:07:11,280 –> 00:07:12,720
می تواند خطایی ایجاد کند که شما
197
00:07:12,720 –> 00:07:14,720
لزوماً آن را درک
198
00:07:14,720 –> 00:07:16,160
نمی کنید زیرا سینتکس پایتون را یاد نگرفته اید
199
00:07:16,160 –> 00:07:18,639
و می تواند
200
00:07:18,639 –> 00:07:21,199
باعث شود بچه ها خیلی سریع علاقه خود را از دست بدهند
201
00:07:21,199 –> 00:07:22,639
202
00:07:22,639 –> 00:07:25,199
و فقط نمی خواهند پایتون
203
00:07:25,199 –> 00:07:25,840
204
00:07:25,840 –> 00:07:27,280
را یاد بگیرند. مدیریت کردن برای معلمان بسیار دشوار است،
205
00:07:27,280 –> 00:07:30,319
206
00:07:30,319 –> 00:07:34,240
بنابراین کاری که من سعی کردم انجام دهم این است که سه
207
00:07:34,240 –> 00:07:37,280
نوع چیزی را که دوست داشتم به خوبی انتخاب کنم، نه
208
00:07:37,280 –> 00:07:39,039
دو چیزی را که در مورد اسکرچ دوست داشتم
209
00:07:39,039 –> 00:07:42,560
و کد بسازم و سپس نوعی
210
00:07:42,560 –> 00:07:44,560
ترکیب در عنصر برنامه نویسی مبتنی بر متن
211
00:07:44,560 –> 00:07:45,840
آن را انجام دهم.
212
00:07:45,840 –> 00:07:49,120
من بلوک های رنگارنگ
213
00:07:49,120 –> 00:07:51,759
و سهولت استفاده از کشیدن و رها کردن را
214
00:07:51,759 –> 00:07:52,720
215
00:07:52,720 –> 00:07:56,160
با هم ترکیب کردم و سپس متن را ترکیب کردم و
216
00:07:56,160 –> 00:07:59,199
بنابراین در ابتدا برنامه من این بود که چیز
217
00:07:59,199 –> 00:07:59,759
مشابهی داشته
218
00:07:59,759 –> 00:08:01,759
باشم که در آن
219
00:08:01,759 –> 00:08:03,199
کلمات انگلیسی روی بلوک ها نوشته شده باشد
220
00:08:03,199 –> 00:08:06,240
اما بعد فکر کردم چرا
221
00:08:06,240 –> 00:08:09,360
کد you know python را روی بلوکها قرار
222
00:08:09,360 –> 00:08:11,440
نمیدهید تا زمانی که در حال کشیدن و
223
00:08:11,440 –> 00:08:13,199
رها کردن بلوکها هستید، در واقع
224
00:08:13,199 –> 00:08:16,000
آن کد را نیز یاد میگیرید و سپس
225
00:08:16,000 –> 00:08:17,120
عناصر بصری
226
00:08:17,120 –> 00:08:20,800
um scratch دارای مرحله و کد mate
227
00:08:20,800 –> 00:08:22,160
شبیهساز
228
00:08:22,160 –> 00:08:24,720
و شما هستند. می تواند ببیند
229
00:08:24,720 –> 00:08:26,240
با کد um
230
00:08:26,240 –> 00:08:29,199
و این می تواند عنصر بسیار خوبی
231
00:08:29,199 –> 00:08:30,879
برای خراشیدن و ایجاد کد باشد،
232
00:08:30,879 –> 00:08:33,760
بنابراین سعی کردم
233
00:08:33,760 –> 00:08:35,519
عناصر بصری بیشتر پایتون را انتخاب کنم
234
00:08:35,519 –> 00:08:37,360
زیرا چندین کتابخانه بصری خوب
235
00:08:37,360 –> 00:08:39,120
در پایتون وجود دارد
236
00:08:39,120 –> 00:08:42,880
و آن را در این برنامه ترکیب کنم.
237
00:08:42,880 –> 00:08:45,680
چهار سال پیش کار بر روی
238
00:08:45,680 –> 00:08:46,720
edublox
239
00:08:46,720 –> 00:08:48,959
را شروع کردم و هنوز کاملاً به پایان نرسیده است،
240
00:08:48,959 –> 00:08:50,000
241
00:08:50,000 –> 00:08:52,160
همیشه بر اساس بازخورد معلمان و دانش آموزان چیزهایی اضافه می شود،
242
00:08:52,160 –> 00:08:54,320
243
00:08:54,320 –> 00:08:57,200
اما اکنون در مکان خوبی قرار دارد و
244
00:08:57,200 –> 00:08:57,839
245
00:08:57,839 –> 00:09:00,160
اکنون برای استفاده مردم آماده است، شاید قبلاً
246
00:09:00,160 –> 00:09:01,839
در مورد قفل سبزیجات شنیده باشید. چند سال
247
00:09:01,839 –> 00:09:02,480
پیش
248
00:09:02,480 –> 00:09:04,720
و می دانید که آن را به تعویق بیندازید زیرا
249
00:09:04,720 –> 00:09:06,399
فقط روی رزبری پای کار می کرد
250
00:09:06,399 –> 00:09:08,640
اما edubox اکنون فقط روی یک قدرت روسیه کار نمی کند
251
00:09:08,640 –> 00:09:09,760
252
00:09:09,760 –> 00:09:11,839
و من می خواهم چند مورد از پیشرفت های جدید را به شما نشان دهم،
253
00:09:11,839 –> 00:09:14,399
254
00:09:14,399 –> 00:09:16,480
بنابراین در اینجا یک مرور کلی از یک چند مورد
255
00:09:16,480 –> 00:09:17,839
از مواردی که
256
00:09:17,839 –> 00:09:18,800
امروز قرار است در مورد آنها صحبت کنیم
257
00:09:18,800 –> 00:09:20,959
، عناصر مختلف بلوکهای لبه
258
00:09:20,959 –> 00:09:22,959
و اینکه چگونه میتواند به
259
00:09:22,959 –> 00:09:25,120
شما و دانشآموزانتان کمک کند تا
260
00:09:25,120 –> 00:09:26,560
از برنامهنویسی مبتنی بر بلوک به برنامهنویسی مبتنی بر
261
00:09:26,560 –> 00:09:28,399
متن
262
00:09:28,399 –> 00:09:31,920
در یک روش آسان انتقال دهید. d راه ساده،
263
00:09:32,399 –> 00:09:35,200
بنابراین در سمت چپ شما ویرایشگر edge box
264
00:09:35,200 –> 00:09:36,080
265
00:09:36,080 –> 00:09:39,360
um و جعبه لبه چیست این است که یک
266
00:09:39,360 –> 00:09:39,839
267
00:09:39,839 –> 00:09:43,360
ابزار مبتنی بر بلوک کشیدن و رها کردن برای یادگیری پایتون است، بنابراین
268
00:09:43,360 –> 00:09:46,160
من بیرون میروم و در عرض یک دقیقه یک تصویر بزرگتر میآورم،
269
00:09:46,160 –> 00:09:47,200
270
00:09:47,200 –> 00:09:49,120
اما شما باید بتوانید ببینید که هر
271
00:09:49,120 –> 00:09:50,800
بلوک نشان
272
00:09:50,800 –> 00:09:52,959
دهنده متن است و همچنین یک
273
00:09:52,959 –> 00:09:54,320
نمای متنی پایتون نیز
274
00:09:54,320 –> 00:09:56,399
دارید، بنابراین می توانید بلوک ها را
275
00:09:56,399 –> 00:09:58,320
از منوها بسیار شبیه به حالت اول بکشید و رها کنید و
276
00:09:58,320 –> 00:09:59,200
کد بسازید
277
00:09:59,200 –> 00:10:01,040
در واقع بلوک ها دقیقاً یکسان هستند.
278
00:10:01,040 –> 00:10:03,200
به صورت اسکرچ و کد mate استایل
279
00:10:03,200 –> 00:10:06,720
کنید تا مجبور
280
00:10:06,720 –> 00:10:08,560
نباشید یک سبک بلاک متفاوت را یاد بگیرید،
281
00:10:08,560 –> 00:10:11,519
این کار بسیار یکسان است
282
00:10:11,519 –> 00:10:13,279
و یک راه واقعاً آسان برای یادگیری
283
00:10:13,279 –> 00:10:15,839
نحو پایتون است، بنابراین قبلاً اشاره
284
00:10:15,839 –> 00:10:18,560
کردم که شما سینتکس پایتون را دارید. که
285
00:10:18,560 –> 00:10:19,680
اگر
286
00:10:19,680 –> 00:10:22,800
بعد از مدتی برگه نداشته باشید درست
287
00:10:22,800 –> 00:10:24,880
است، اگر
288
00:10:24,880 –> 00:10:26,399
یک حرف بزرگ
289
00:10:26,399 –> 00:10:28,720
قرار ندهید یا مثلاً یک حرف بزرگ برای چاپ
290
00:10:28,720 –> 00:10:29,760
291
00:10:29,760 –> 00:10:31,920
قرار دهید، کد خطا می کند همه این چیزها و نوع hbox را خطا می
292
00:10:31,920 –> 00:10:32,800
کند.
293
00:10:32,800 –> 00:10:37,120
از حذف
294
00:10:37,120 –> 00:10:39,680
آن ام، شما هنوز هم می توانید یک خطا دریافت کنید، اما
295
00:10:39,680 –> 00:10:41,440
خیلی بیشتر است دریافت خطا دشوار است
296
00:10:41,440 –> 00:10:43,200
زیرا بلوک ها تعیین می
297
00:10:43,200 –> 00:10:45,680
کنند تمام دستورات پایتون در این منوهای بلوک تنظیم شده است
298
00:10:45,680 –> 00:10:46,959
299
00:10:46,959 –> 00:10:48,560
که می توانید آن ها را بکشید و رها کنید و
300
00:10:48,560 –> 00:10:50,000
برنامه های خود را به این ترتیب بسازید
301
00:10:50,000 –> 00:10:52,160
اما همچنان می توانید کد پایتون را
302
00:10:52,160 –> 00:10:54,800
روی بلوک هایی
303
00:10:54,959 –> 00:10:56,880
که با معلمان ساخته شده است مشاهده کنید و دانشآموزان را در
304
00:10:56,880 –> 00:10:58,959
نظر داشته باشید، بنابراین edublocks در طول مسیر
305
00:10:58,959 –> 00:11:00,000
همیشه ورودی
306
00:11:00,000 –> 00:11:02,240
و بازخوردی از معلمانی که از آن استفاده میکنند
307
00:11:02,240 –> 00:11:04,079
و همچنین دانشآموزان داشته است،
308
00:11:04,079 –> 00:11:07,279
بنابراین میدانید که با من دانشآموز هستم.
309
00:11:07,279 –> 00:11:11,519
310
00:11:11,519 –> 00:11:13,360
311
00:11:13,360 –> 00:11:15,440
از آن درسها، توانستم
312
00:11:15,440 –> 00:11:16,480
313
00:11:16,480 –> 00:11:19,040
آنچه را که مردم با آن دست و پنجه نرم میکنند بردارم و
314
00:11:19,040 –> 00:11:21,200
آن را در برنامهای
315
00:11:21,200 –> 00:11:24,800
که واقعاً مفید بوده است،
316
00:11:24,880 –> 00:11:28,000
پیادهسازی کردهام، همچنین edgebox همچنین با هدف ارائه تعدادی
317
00:11:28,000 –> 00:11:30,160
ابزار و منابع مفید
318
00:11:30,160 –> 00:11:32,160
برای کمک به حرکت است. از ابتدا تا
319
00:11:32,160 –> 00:11:33,440
پایتون،
320
00:11:33,440 –> 00:11:36,720
بنابراین با جعبه لاجوردی، شما
321
00:11:36,720 –> 00:11:39,760
فقط ویرایشگر را وارد نمیکنید،
322
00:11:39,760 –> 00:11:41,360
منابع مختلفی را نیز دریافت میکنید که من نیز آنها
323
00:11:41,360 –> 00:11:43,200
را مرور خواهم کرد،
324
00:11:43,200 –> 00:11:44,959
بنابراین چیزهای مختلف زیادی وجود دارد که
325
00:11:44,959 –> 00:11:46,640
به شما در شروع کار کمک میکند.
326
00:11:46,640 –> 00:11:48,720
و این به نوعی هدف اصلی
327
00:11:48,720 –> 00:11:50,320
veggiebox این است که همه
328
00:11:50,320 –> 00:11:52,160
منابع همه ابزارها را
329
00:11:52,160 –> 00:11:54,880
برای کمک به معلمان و دانش آموزان در یادگیری
330
00:11:54,880 –> 00:11:57,040
پایتون فراهم کند،
331
00:11:57,040 –> 00:11:59,600
بنابراین بیایید نگاهی به ویژگی های مختلف بیندازیم،
332
00:11:59,600 –> 00:12:02,000
333
00:12:02,240 –> 00:12:04,079
بنابراین اولین مورد که احتمالاً
334
00:12:04,079 –> 00:12:05,760
مهم ترین ابزار است.
335
00:12:05,760 –> 00:12:07,839
کمک از ابتدا تا
336
00:12:07,839 –> 00:12:08,800
337
00:12:08,800 –> 00:12:12,720
پایتون، بلوکها هستند، بنابراین بلوکها
338
00:12:12,720 –> 00:12:16,399
عنصر اصلی بلوکهای لبه
339
00:12:16,399 –> 00:12:19,200
هستند و هر بلوک نشاندهنده
340
00:12:19,200 –> 00:12:20,959
یک خط پایتون است،
341
00:12:20,959 –> 00:12:25,440
بنابراین در اینجا نمونهای از این است
342
00:12:25,440 –> 00:12:27,519
که یک برنامه پایتون چگونه به نظر میرسد. در
343
00:12:27,519 –> 00:12:28,480
بلوکهای لاجوردی
344
00:12:28,480 –> 00:12:30,720
و اینکه یک برنامه مبتنی بر متن در پایتون چگونه به نظر
345
00:12:30,720 –> 00:12:31,600
میرسد
346
00:12:31,600 –> 00:12:34,639
و میتوانید ببینید
347
00:12:34,639 –> 00:12:37,519
که همه بلوکهای وارد کردن را
348
00:12:37,519 –> 00:12:38,079
دارید،
349
00:12:38,079 –> 00:12:40,000
بلوکهای حلقه را دارید و همچنین دارای
350
00:12:40,000 –> 00:12:41,600
تورفتگیهایی نیز هستید، بنابراین
351
00:12:41,600 –> 00:12:44,720
این نوع شکافها در بلوکها به
352
00:12:44,720 –> 00:12:46,639
شما می دانید که شکل بلوک
353
00:12:46,639 –> 00:12:49,200
در واقع نشان دهنده یک تورفتگی نیز هست
354
00:12:49,200 –> 00:12:50,800
و می توانید ببینید که در اینجا
355
00:12:50,800 –> 00:12:52,240
جای زیادی برای خطا وجود ندارد زیرا
356
00:12:52,240 –> 00:12:53,920
علامت نقل قول
357
00:12:53,920 –> 00:12:55,279
را دارید و براکت ها را دارید
358
00:12:55,279 –> 00:12:57,760
و دستورات را دارید و واقعاً اینطور است. ساده برای
359
00:12:57,760 –> 00:12:59,200
ساختن این برنامه ها،
360
00:12:59,200 –> 00:13:02,079
اما در عین حال به نوعی
361
00:13:02,079 –> 00:13:03,360
362
00:13:03,360 –> 00:13:05,920
این واقعیت را از بین نمی برید که می دانید یک
363
00:13:05,920 –> 00:13:07,920
روز باید به پایتون بروید،
364
00:13:07,920 –> 00:13:09,680
زیرا پایتون
365
00:13:09,680 –> 00:13:11,519
بدون توجه به آنچه انجام می دهید دقیقاً در مقابل شما قرار دارد.
366
00:13:11,519 –> 00:13:14,720
بلوکها کد پایتون هستند، بنابراین
367
00:13:14,720 –> 00:13:16,800
شما در حال استفاده از آن پایتون را یاد میگیرید
368
00:13:16,800 –> 00:13:17,920
369
00:13:17,920 –> 00:13:19,360
که واقعاً مفید است و همانطور که
370
00:13:19,360 –> 00:13:20,880
این بلوکها را میکشید و رها
371
00:13:20,880 –> 00:13:22,240
میکنید، به نوعی
372
00:13:22,240 –> 00:13:24,160
میدانید که من باید این واردات را
373
00:13:24,160 –> 00:13:25,680
داشته باشم تا بتوانم آن را داشته باشم. برای استفاده از زمان
374
00:13:25,680 –> 00:13:29,360
و میدانید که برای همیشه لوت
375
00:13:29,360 –> 00:13:31,440
دارید و در ابتدا میدانید که این
376
00:13:31,440 –> 00:13:32,560
سبک بلوک را
377
00:13:32,560 –> 00:13:35,360
برای یک حلقه برای همیشه لطفاً دریافت کردهاید، بنابراین اوه، باید به این معنی باشد
378
00:13:35,360 –> 00:13:37,200
که آن بلوک یک حلقه است و کد
379
00:13:37,200 –> 00:13:38,480
باید داخل آن باشد،
380
00:13:38,480 –> 00:13:40,160
بنابراین شما هنوز آن
381
00:13:40,160 –> 00:13:41,600
اصول را از ابتدا قرض میگیرید، اما شما
382
00:13:41,600 –> 00:13:43,279
آنها را در یک محیط مبتنی بر پایتون قرار میدهید
383
00:13:43,279 –> 00:13:45,120
384
00:13:45,120 –> 00:13:48,399
و کد پایتون
385
00:13:48,399 –> 00:13:52,240
um را در آنجا تولید میکند و همه
386
00:13:52,240 –> 00:13:55,760
کدها در مرورگر اجرا میشوند، بنابراین میتوانید
387
00:13:55,760 –> 00:13:58,720
از بلوکهای trinket و edge استفاده کنید که در واقع
388
00:13:58,720 –> 00:13:59,600
389
00:13:59,600 –> 00:14:02,720
برنامهها را در داخل trinket um اجرا میکند.
390
00:14:02,720 –> 00:14:05,279
همه اینها در مرورگر اجرا می شود،
391
00:14:05,279 –> 00:14:06,320
چه از آن استفاده کنید از
392
00:14:06,320 –> 00:14:09,760
یک دستگاه ویندوز، یک دستگاه مک یا یک
393
00:14:09,760 –> 00:14:10,480
آی پد استفاده کنید،
394
00:14:10,480 –> 00:14:12,160
بنابراین نیازی به نصب چیزی ندارید،
395
00:14:12,160 –> 00:14:13,760
زیرا می دانم که نصب کردن وسایل
396
00:14:13,760 –> 00:14:16,000
برای معلمان
397
00:14:16,000 –> 00:14:18,000
می تواند بسیار دردسرساز باشد و
398
00:14:18,000 –> 00:14:19,760
لزوما برای برخی از مدارس شما ساده ترین کار نیست.
399
00:14:19,760 –> 00:14:21,360
400
00:14:21,360 –> 00:14:23,199
همچنین دارای یک نمای تقسیم بلوک و پایتون است،
401
00:14:23,199 –> 00:14:25,760
بنابراین می دانم که بلوک ها دارای
402
00:14:25,760 –> 00:14:27,440
کد غیرفعال هستند، اما
403
00:14:27,440 –> 00:14:28,880
گاهی اوقات
404
00:14:28,880 –> 00:14:31,120
دیدن متن نیز مفید است، بنابراین با یک
405
00:14:31,120 –> 00:14:32,560
کلیک یک دکمه می توانید
406
00:14:32,560 –> 00:14:36,079
نمای پایتون را در سمت راست
407
00:14:36,079 –> 00:14:38,160
و بلوک ها را در سمت راست داشته باشید. در سمت چپ و با
408
00:14:38,160 –> 00:14:39,600
کشیدن و رها کردن بلوکها،
409
00:14:39,600 –> 00:14:42,839
میتوانید کد پایتون در حال
410
00:14:42,839 –> 00:14:44,560
تولید را مشاهده کنید،
411
00:14:44,560 –> 00:14:47,199
بنابراین قبلاً در
412
00:14:47,199 –> 00:14:47,920
مقدمه اشاره کردم
413
00:14:47,920 –> 00:14:49,920
که یکی از عناصر اصلی
414
00:14:49,920 –> 00:14:51,760
scratch این محیط بصری است
415
00:14:51,760 –> 00:14:54,560
و رباتهای ویرایش به نوعی
416
00:14:54,560 –> 00:14:56,560
با استفاده از دو کتابخانه اصلی
417
00:14:56,560 –> 00:14:58,959
و بنابراین اولین مورد لاک پشت پایتون است
418
00:14:58,959 –> 00:14:59,760
که
419
00:14:59,760 –> 00:15:02,639
احتمالاً قبلاً از آن استفاده کرده اید و شخص
420
00:15:02,639 –> 00:15:03,920
لاک پشت
421
00:15:03,920 –> 00:15:07,120
به شما امکان می دهد این گرافیک های سرگرم کننده را بسازید
422
00:15:07,120 –> 00:15:10,959
و همچنین یک پردازشگر
423
00:15:10,959 –> 00:15:15,199
um اما کتابخانه python پردازش وجود دارد
424
00:15:15,199 –> 00:15:17,360
و می توانید در اینجا ببینید که این کار باعث می شود
425
00:15:17,360 –> 00:15:18,959
بسیاری از حرکات ماوس
426
00:15:18,959 –> 00:15:20,480
427
00:15:20,480 –> 00:15:23,920
با آن تعامل دارد، بنابراین یکی از نمونههای کلاسیک
428
00:15:23,920 –> 00:15:27,279
خراش این است که گربه را
429
00:15:27,279 –> 00:15:29,519
وادار کنید که نشانگر ماوس را دنبال کند و میتوانید
430
00:15:29,519 –> 00:15:30,880
ببینید که این
431
00:15:30,880 –> 00:15:33,600
مثال روی صفحه نمایش،
432
00:15:33,600 –> 00:15:35,199
امیدوارم ویدیو در حال پخش
433
00:15:35,199 –> 00:15:38,800
um the dot باشد. نشانگر ماوس را دنبال میکند،
434
00:15:38,800 –> 00:15:42,079
بنابراین میتوانید آن
435
00:15:42,079 –> 00:15:46,079
کتابخانههای بصری را به یادگیری um python
436
00:15:46,079 –> 00:15:50,160
نیز بیاورید، بنابراین من همان نوع
437
00:15:50,160 –> 00:15:52,000
اصول را از ابتدا در اینجا قرض گرفتم و این
438
00:15:52,000 –> 00:15:54,480
از ارائه اولیه است و
439
00:15:54,480 –> 00:15:55,199
اما همان
440
00:15:55,199 –> 00:15:57,920
قوانین در اینجا اعمال میشود، بنابراین شما دارای
441
00:15:57,920 –> 00:16:00,880
دیوارهای پهن و سقف های بلند با طبقه های کم،
442
00:16:00,880 –> 00:16:02,880
بنابراین اگر کسی می خواهد با پایتون شروع به کار
443
00:16:02,880 –> 00:16:05,120
کند، می تواند نمونه بسیار ابتدایی
444
00:16:05,120 –> 00:16:08,639
hello world را انجام دهد، اما اگر مردم
445
00:16:08,639 –> 00:16:09,360
بخواهند
446
00:16:09,360 –> 00:16:12,240
به عناصر بصری
447
00:16:12,240 –> 00:16:13,199
پردازش بپردازند،
448
00:16:13,199 –> 00:16:14,639
می توانید با پردازش بسیار پیشرفته شوید و موارد
449
00:16:14,639 –> 00:16:17,199
زیادی وجود دارد.
450
00:16:17,199 –> 00:16:18,079
گزینه های خلاقانه
451
00:16:18,079 –> 00:16:19,360
و همچنین می توانید از تعدادی
452
00:16:19,360 –> 00:16:21,600
پلتفرم مختلف مانند microbit
453
00:16:21,600 –> 00:16:24,079
و raspberry pi و python 3 استاندارد استفاده کنید
454
00:16:24,079 –> 00:16:25,040
455
00:16:25,040 –> 00:16:27,519
تا در آنجا محدود نباشید، اما
456
00:16:27,519 –> 00:16:29,199
همچنین اگر دانشآموزان پیشرفتهتری دارند
457
00:16:29,199 –> 00:16:32,079
که میدانید
458
00:16:32,079 –> 00:16:33,759
کمی پایتون را در خانه انجام دادهاند و میخواهند
459
00:16:33,759 –> 00:16:35,920
کاری کمی پیشرفتهتر انجام دهند
460
00:16:35,920 –> 00:16:37,279
و
461
00:16:37,279 –> 00:16:38,959
سپس این گزینه برای آنها
462
00:16:38,959 –> 00:16:40,720
نیز وجود دارد، بنابراین هیچکس را
463
00:16:40,720 –> 00:16:41,600
464
00:16:41,600 –> 00:16:44,720
در آنچه میتواند محدود نمیکنید. با edgebox
465
00:16:44,720 –> 00:16:48,800
شبیه به اسکرچ و کد ایجاد کنید و همچنین
466
00:16:49,519 –> 00:16:52,240
یکی دیگر از ویژگی های مفید vegebox این است که
467
00:16:52,240 –> 00:16:53,360
وقتی پروژه های خود را انجام
468
00:16:53,360 –> 00:16:56,560
دادید می توانید به راحتی آنها را
469
00:16:56,560 –> 00:16:59,680
از طریق کلاس و تیم ها به اشتراک بگذارید، بنابراین
470
00:16:59,680 –> 00:17:02,480
اگر معلمی می خواهد کد شروعی را تنظیم کند،
471
00:17:02,480 –> 00:17:03,360
472
00:17:03,360 –> 00:17:06,160
می تواند یک کد شروع ایجاد کند. حساب در edgebox
473
00:17:06,160 –> 00:17:08,319
آنها می توانند برنامه خود را بسازند
474
00:17:08,319 –> 00:17:10,400
و اگر به حساب معلمی
475
00:17:10,400 –> 00:17:12,400
در google classroom وارد شده
476
00:17:12,400 –> 00:17:14,640
اید، می توانید دکمه اشتراک گذاری در
477
00:17:14,640 –> 00:17:15,839
کلاس درس را در
478
00:17:15,839 –> 00:17:18,480
کنار فایل ذخیره شده فشار دهید و این
479
00:17:18,480 –> 00:17:20,400
به شما امکان می دهد یک تکلیف در edgerbox ایجاد کنید
480
00:17:20,400 –> 00:17:21,439
481
00:17:21,439 –> 00:17:23,839
تا پس از آن قادر به تنظیم کد راه اندازی
482
00:17:23,839 –> 00:17:25,599
و سپس دانش آموزانی که وارد
483
00:17:25,599 –> 00:17:26,799
حساب های کلاس درس خود
484
00:17:26,799 –> 00:17:28,960
می شوند می توانند همان دکمه را فشار دهند و سپس
485
00:17:28,960 –> 00:17:30,400
می توانند یک کلاس را انتخاب کنند
486
00:17:30,400 –> 00:17:33,440
و سپس یک تکلیف را انتخاب کنند
487
00:17:33,440 –> 00:17:36,240
و سپس دکمه go را فشار دهند و سپس آن را فشار دهند.
488
00:17:36,240 –> 00:17:38,160
بهطور خودکار
489
00:17:38,160 –> 00:17:41,760
آن فایل را برای معلم ارسال میکنید
490
00:17:41,760 –> 00:17:44,480
و شما میتوانید آن را در جعبه لبه
491
00:17:44,480 –> 00:17:46,720
تنها با فشار دادن یک دکمه باز کنید،
492
00:17:46,720 –> 00:17:50,000
بنابراین برای معلمانی
493
00:17:50,000 –> 00:17:51,360
که هر لحظه در حال انجام درسهای از راه دور هستند
494
00:17:51,360 –> 00:17:51,840
495
00:17:51,840 –> 00:17:55,039
و میخواهند یک راه بسیار ساده برای
496
00:17:55,039 –> 00:17:57,679
ادغام با کلاس درس داشته باشند، بسیار مفید است.
497
00:17:57,679 –> 00:17:58,799
تیمهای مایکروسافت
498
00:17:58,799 –> 00:18:01,760
و اجباکس به شما اجازه میدهند با اکانتهای
499
00:18:01,760 –> 00:18:02,559
گوگل
500
00:18:02,559 –> 00:18:04,960
اپل و مایکروسافت که یکی
501
00:18:04,960 –> 00:18:06,559
از اکانتهای اصلی مدارس
502
00:18:06,559 –> 00:18:07,039
هستند
503
00:18:07,039 –> 00:18:08,799
، وارد شوید، اما همچنین اگر اینها را ندارید، میتوانید
504
00:18:08,799 –> 00:18:10,640
با یک ایمیل نیز وارد شوید
505
00:18:10,640 –> 00:18:13,120
اما موفق نمیشوید. ویژگیهای کلاس
506
00:18:13,120 –> 00:18:14,559
و تیم را
507
00:18:14,559 –> 00:18:16,880
ندارید یا میتوانید بدون ورود به سیستم از آن استفاده کنید،
508
00:18:16,880 –> 00:18:18,720
مجبور نیستید وارد شوید، اما
509
00:18:18,720 –> 00:18:21,120
اگر این کار را انجام دهید همه این ویژگیهای مفید را دریافت
510
00:18:21,120 –> 00:18:23,200
میکنید
511
00:18:23,200 –> 00:18:26,400
hdbox فقط با پایتون
512
00:18:26,400 –> 00:18:28,799
3 در وب کار نمیکند. همچنین می توانید از بیت میکروفون buc استفاده کنید،
513
00:18:28,799 –> 00:18:29,760
514
00:18:29,760 –> 00:18:32,960
بنابراین تمام دستورات میکرو مانند
515
00:18:32,960 –> 00:18:34,960
پیمایش چیزی روی صفحه نمایش
516
00:18:34,960 –> 00:18:36,960
، کمی تکان دادن میکروفون برای انجام کاری برای
517
00:18:36,960 –> 00:18:39,039
خواندن دما، تمام
518
00:18:39,039 –> 00:18:41,760
کارهایی که می توانید در لبه انجام دهید
519
00:18:41,760 –> 00:18:44,799
، بسیار شبیه به
520
00:18:44,799 –> 00:18:47,360
کد Uh mate در t است. کلاه شما برنامههای افزودنی دارید، بنابراین
521
00:18:47,360 –> 00:18:48,000
من میدانم
522
00:18:48,000 –> 00:18:51,679
که بیتبات و حرکت مینی از
523
00:18:51,679 –> 00:18:53,280
فورترانس و
524
00:18:53,280 –> 00:18:56,720
کیترونیک، روباتهای بسیار محبوبی در مدارس
525
00:18:56,720 –> 00:18:59,760
526
00:18:59,760 –> 00:19:02,720
527
00:19:02,720 –> 00:19:04,240
هستند.
528
00:19:04,240 –> 00:19:05,200
چیزهای پیشرفته تری مانند
529
00:19:05,200 –> 00:19:09,120
دسترسی به پین های gpio با استفاده از Minecraft uh و
530
00:19:09,120 –> 00:19:12,320
circuit python که می دانم در
531
00:19:12,320 –> 00:19:15,440
دارس انگلستان چندان محبوب نیست، اما circuit pyson
532
00:19:15,440 –> 00:19:17,520
یکی از پلتفرم های اصلی در
533
00:19:17,520 –> 00:19:20,400
دارس ایالات متحده است، بنابراین این گزینه نیز وجود دارد، ام
534
00:19:20,400 –> 00:19:21,760
ممکن است بی
535
00:19:21,760 –> 00:19:24,640
ن های زمین بازی مداری داشته باشید. در مدرسه
536
00:19:24,640 –> 00:19:26,720
نیز
537
00:19:26,720 –> 00:19:29,200
همه چیز با بلوکهای edgy رایگان است و
538
00:19:29,200 –> 00:19:31,280
من در ابتدا متعهد شدم که آن را حفظ کنم
539
00:19:31,280 –> 00:19:32,080
540
00:19:32,080 –> 00:19:34,559
تا هم ویرایشگر و هم منابع
541
00:19:34,559 –> 00:19:35,280
542
00:19:35,280 –> 00:19:37,440
برای استفاده همه رایگان باشد و شما نیازی
543
00:19:37,440 –> 00:19:38,640
به پرداخت هزینه
544
00:19:38,640 –> 00:19:40,880
برای ذخیره فایلها ندارید.
545
00:19:40,880 –> 00:19:42,000
برای استفاده از ویرایشگر
546
00:19:42,000 –> 00:19:44,480
یا دانلود هر یک از منابع
547
00:19:44,480 –> 00:19:45,440
که به نوعی
548
00:19:45,440 –> 00:19:47,520
یکی از جنبه های اصلی
549
00:19:47,520 –> 00:19:49,360
برنامه است، نیازی
550
00:19:49,360 –> 00:19:51,600
به پرداخت هزینه ندارید، بنابراین اگر نمی توانید
551
00:19:51,600 –> 00:19:52,559
نرم افزار را
552
00:19:52,559 –> 00:19:55,840
در مدارس خود بخرید، هیچ مانعی برای ورود وجود ندارد. همچنین یک
553
00:19:55,840 –> 00:19:57,679
ویژگی بسیار مفید است،
554
00:19:57,679 –> 00:20:03,120
بنابراین استفاده از آن برای همه 100 میلیمتر رایگان است،
555
00:2