در این مطلب، ویدئو اعداد تصادفی پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:03:26
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,000 –> 00:00:02,399
سلام در این ویدیو قصد داریم
2
00:00:02,399 –> 00:00:06,210
اعداد تصادفی را معرفی کنیم تا برنامه هایمان
3
00:00:06,210 –> 00:00:08,309
کمی جالب تر شود،
4
00:00:08,309 –> 00:00:12,090
می توانیم از اعداد تصادفی استفاده کنیم اما یک
5
00:00:12,090 –> 00:00:14,639
سری اعداد تصادفی از رایانه
6
00:00:14,639 –> 00:00:16,529
در واقع تصادفی نیستند و
7
00:00:16,529 –> 00:00:18,779
شبه تصادفی هستند به این معنی که شبیه به
8
00:00:18,779 –> 00:00:20,820
تصادف هستند. اعداد و آنها مانند اعداد تصادفی عمل می کنند،
9
00:00:20,820 –> 00:00:22,590
اما در واقع از
10
00:00:22,590 –> 00:00:25,199
یک الگوریتم از رایانه برای
11
00:00:25,199 –> 00:00:26,849
اهداف ما می آیند، ما نیازی به دانستن چگونگی
12
00:00:26,849 –> 00:00:28,710
تولید اعداد تصادفی
13
00:00:28,710 –> 00:00:32,509
نداریم، تنها چیزی که باید بدانیم این است که می توانیم از آنها
14
00:00:32,509 –> 00:00:35,160
برای مثال استفاده کنیم. ممکن است
15
00:00:35,160 –> 00:00:36,930
بخواهید یک عدد تصادفی داشته باشید، برای شبیه سازی
16
00:00:36,930 –> 00:00:38,070
چرخاندن یک قالب
17
00:00:38,070 –> 00:00:40,350
با استفاده از تابع ran into، ما می توانیم
18
00:00:40,350 –> 00:00:41,550
این اعلان رول را شبیه سازی
19
00:00:41,550 –> 00:00:44,160
کنیم که
20
00:00:44,160 –> 00:00:46,170
برای وارد کردن کتابخانه تصادفی به یک import در بالای کد خود نیاز داریم،
21
00:00:46,170 –> 00:00:49,250
بیایید به این موضوع در ویرایشگر نگاهی بیندازیم.
22
00:00:49,250 –> 00:00:51,510
خوب پس بیایید ببینیم که چگونه
23
00:00:51,510 –> 00:00:54,480
برنامه ای برای شبیه سازی چرخاندن یک قالب ایجاد می کنیم، بنابراین
24
00:00:54,480 –> 00:00:57,480
به یاد داشته باشید که یک تصادفی را وارد می کنیم سپس
25
00:00:57,480 –> 00:01:00,149
به سادگی می گوییم roll که
26
00:01:00,149 –> 00:01:01,890
یک متغیر خواهد بود و
27
00:01:01,890 –> 00:01:06,180
برابر با نقطه تصادفی R و int خواهد بود. و ما
28
00:01:06,180 –> 00:01:08,790
به آن یک محدوده می دهیم بنابراین 1 کاما 6 اکنون در
29
00:01:08,790 –> 00:01:10,950
پایتون 1 کاما 6 به این معنی است که
30
00:01:10,950 –> 00:01:12,390
ما 1 را وارد می کنیم و
31
00:01:12,390 –> 00:01:14,520
همچنین 6 را وارد می کنیم تا بتوانیم هر یک از آن اعداد را رول کنیم و
32
00:01:14,520 –> 00:01:17,700
سپس آن را چاپ می کنیم.
33
00:01:17,700 –> 00:01:27,630
چاپ کنید یک ok رول کردید بیایید آن را
34
00:01:27,630 –> 00:01:36,270
امتحان کنید ok بنابراین آن را نوشتید 2 3 و می توانید
35
00:01:36,270 –> 00:01:37,920
ببینید که ما یک عدد 1 را می زنیم که یکی از انتهای