در این مطلب، ویدئو تبدیل رشته ها به عبارات ریاضی در پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:02:44
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,640 –> 00:00:02,560
سلام به همه در این ویدیو، من فقط می
2
00:00:02,560 –> 00:00:03,840
خواهم در مورد اینکه چگونه می توانیم
3
00:00:03,840 –> 00:00:05,440
رشته ها را در
4
00:00:05,440 –> 00:00:07,279
متغیری که کاربر به شما داده است
5
00:00:07,279 –> 00:00:10,320
به یک عبارت ریاضی ذخیره می کند، صحبت کنم،
6
00:00:10,320 –> 00:00:12,559
بنابراین خوشبختانه پایتون این کار را
7
00:00:12,559 –> 00:00:14,080
بسیار آسان می کند،
8
00:00:14,080 –> 00:00:15,280
بگذارید فقط بگوییم که ما این تابع را
9
00:00:15,280 –> 00:00:18,160
در اینجا 4x داریم. مربع بعلاوه 3x به توان چهارم
10
00:00:18,160 –> 00:00:18,560
11
00:00:18,560 –> 00:00:21,279
منهای 1. اگر میخواهیم
12
00:00:21,279 –> 00:00:22,800
برای این تابع راهحلی پیدا کنیم، فرض کنیم
13
00:00:22,800 –> 00:00:25,920
x برابر 2 باشد، چگونه این کار را انجام
14
00:00:25,920 –> 00:00:27,680
میدهیم اگر فقط متغیر تابع خود را چاپ کنیم،
15
00:00:27,680 –> 00:00:29,439
آنگاه فقط یک رشته را برای ما چاپ
16
00:00:29,439 –> 00:00:31,119
میکند که
17
00:00:31,119 –> 00:00:33,280
برای حل این مشکل از
18
00:00:33,280 –> 00:00:35,520
روش eval استفاده می کنیم که این رشته
19
00:00:35,520 –> 00:00:38,399
را به یک نوع داده عددی تبدیل می کند، بنابراین فقط با
20
00:00:38,399 –> 00:00:39,040
تغییر این
21
00:00:39,040 –> 00:00:41,040
متغیر x در اینجا می توانیم این
22
00:00:41,040 –> 00:00:43,680
تابع را در ورودی های مختلف ارزیابی کنیم،
23
00:00:43,680 –> 00:00:45,200
بیایید ببینیم با چه کارهای جالب دیگری می توانیم
24
00:00:45,200 –> 00:00:47,280
انجام دهیم. این روش eval
25
00:00:47,280 –> 00:00:49,280
خوب یک چیز به نظر من جالب است
26
00:00:49,280 –> 00:00:51,120
این است که این تابع را از کاربر خود
27
00:00:51,120 –> 00:00:53,360
بگیریم و آن را روی یک تابع پایتون اعمال کنیم
28
00:00:53,360 –> 00:00:55,199
که به ما امکان می دهد تابع را
29
00:00:55,199 –> 00:00:57,520
در مقادیر ورودی مختلف ارزیابی کنیم،
30
00:00:57,520 –> 00:00:59,520
بنابراین برای انجام این کار اجازه دهید یک تابع
31
00:00:59,520 –> 00:01:00,719
برای f از x تعریف کنید
32
00:01:00,719 –> 00:01:02,960
و بگویید که f برابر است با خطی که
33
00:01:02,960 –> 00:01:03,840
قبلاً داشتیم
34
00:01:03,840 –> 00:01:05,438
که متد مصوت با
35
00:01:05,438 –> 00:01:08,080
رشته تابع ما به عنوان آرگومان است،
36
00:01:08,080 –> 00:01:11,119
سپس باید f را برگردانیم، اجازه دهید فقط
37
00:01:11,119 –> 00:01:12,240
چند ورودی وارد
38
00:01:12,240 –> 00:01:15,280
کنیم، یک b و c را انجام دهیم. همه با مقادیر ورودی مختلف،
39
00:01:15,280 –> 00:01:16,880
40
00:01:16,880 –> 00:01:18,880
بنابراین اکنون میتوانیم این
41
00:01:18,880 –> 00:01:21,040
تابع را در همه این ورودیها در اینجا
42
00:01:21,040 –> 00:01:24,159
فقط با چاپ