در این مطلب، ویدئو نحوه برنامه ریزی فرمول Midpoint در پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:04:43
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,960 –> 00:00:04,319
به یاد داشته باشید که فرمول نقطه میانی این است
2
00:00:04,319 –> 00:00:06,399
که هنگام استفاده از فرمول نقطه میانی به شما
3
00:00:06,399 –> 00:00:09,120
دو امتیاز داده می شود، به عنوان مثال
4
00:00:09,120 –> 00:00:12,320
نقطه وسط بین دو کاما شش و هشت
5
00:00:12,320 –> 00:00:13,840
کاما چهار چیست،
6
00:00:13,840 –> 00:00:15,839
بنابراین شما یک نقطه را انتخاب می کنید فرقی نمی کند
7
00:00:15,839 –> 00:00:19,920
کدام یک را انتخاب کنید و آن را با برچسب x1 و y1
8
00:00:19,920 –> 00:00:23,439
دیگر را انتخاب کنید. نقطه شما x2 و y2 را برچسب گذاری
9
00:00:23,439 –> 00:00:25,680
کنید خوب این کل برنامه ای است که
10
00:00:25,680 –> 00:00:30,439
من در پایتون برای فرمول نقطه میانی ساختم
11
00:00:31,279 –> 00:00:34,079
x1 برابر
12
00:00:34,079 –> 00:00:36,320
است که یک تابع ورودی در داخل یک
13
00:00:36,320 –> 00:00:38,879
تابع عدد صحیح داریم این قسمت از کد
14
00:00:38,879 –> 00:00:41,200
تابع ورودی هر چیزی که بین آن باشد روی صفحه چاپ می شود.
15
00:00:41,200 –> 00:00:43,360
این
16
00:00:43,360 –> 00:00:47,680
علامت نقل قول در اینجا می گوید x1 را وارد کنید
17
00:00:47,680 –> 00:00:50,320
سپس کاربر باید یک پاسخ را وارد کند
18
00:00:50,320 –> 00:00:52,320
و سپس دکمه enter را در پایتون فشار دهید
19
00:00:52,320 –> 00:00:54,960
تابع ورودی
20
00:00:54,960 –> 00:00:57,680
پاسخ کاربر را به
21
00:00:57,680 –> 00:01:00,640
یک متغیر رشته
22
00:01:00,640 –> 00:01:03,120
تبدیل می کند. قسمتی از
23
00:01:03,120 –> 00:01:05,840
کد تابع عدد صحیح
24
00:01:05,840 –> 00:01:08,880
ورودی کاربر را به یک عدد صحیح تبدیل میکند، عددی که
25
00:01:08,880 –> 00:01:12,080
میتوانیم با اعداد صحیح ریاضی انجام دهیم، سپس
26
00:01:12,080 –> 00:01:14,799
این علامت مساوی آن عدد صحیح را
27
00:01:14,799 –> 00:01:17,439
به متغیر
28
00:01:17,439 –> 00:01:19,680
x1 این دیگر اختصاص میدهد. خطوط کد r شبیه به هم هستند و
29
00:01:19,680 –> 00:01:25,040
از کاربر y1 x2 و
30
00:01:25,040 –> 00:01:26,479
y2 می خواهند. من این قسمت از
31
00:01:26,479 –> 00:01:28,560
برنامه را اجرا می کنم تا نشان دهم
32
00:01:28,560 –> 00:01:32,560
دو نقطه ای که استفاده خواهیم کرد عبارتند از 2 کاما 6 و
33
00:01:32,560 –> 00:01:34,240
8 کاما 4.
34
00:01:34,240 –> 00:01:36,479
دکمه اجرا را فشار دهید. که دکمه ردیابی است
35
00:01:36,479 –> 00:01:39,880
اینجا
36
00:01:40,400 –> 00:01:43,439
x1 را وارد کنید که 2 است
37
00:01:43,439 –> 00:01:44,560
38
00:01:44,560 –> 00:01:48,880
y1 را وارد کنید که 6 است
39
00:01:49,600 –> 00:01:50,960
40
00:01:50,960 –> 00:01:53,840
x2 را وارد کنید که 8 است
41
00:01:53,840 –> 00:01:55,119
42
00:01:55,119 –> 00:01:58,320
y2 را وارد کنید که 4 است
43
00:01:58,320 –> 00:02:00,079
من اینجا متوقف می شوم
44
00:02:00,079 –> 00:02:02,079
زیرا نمی خواهم
45
00:02:02,079 –> 00:02:04,399
بقیه برنامه را در حال حاضر اجرا کنم.
46
00:02:04,399 –> 00:02:06,240
با فشار دادن دکمه ردیابی به ویرایشگر برگردید
47
00:02:06,240 –> 00:02:09,199
48
00:02:09,199 –> 00:02:11,280
دو خط بعدی
49
00:02:11,280 –> 00:02:13,440
کد را محاسبه می کند
50
00:02:13,440 –> 00:02:16,720
و آن مقدار را
51
00:02:16,720 –> 00:02:17,760
52
00:02:17,760 –> 00:02:20,400
53
00:02:20,400 –> 00:02:23,200
به x m اختصاص می
54
00:02:23,200 –> 00:02:24,640
55
00:02:24,640 –> 00:02:27,440
دهد. تقسیم بر علامت
56
00:02:27,440 —