در این مطلب، ویدئو پایتون در مقابل C++ | تفاوت پایتون و سی پلاس پلاس | آموزش پایتون | ادورکا با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:10:32
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,810 –> 00:00:11,059
زبانهای برنامهنویسی [موسیقی]
2
00:00:11,059 –> 00:00:13,200
3
00:00:13,200 –> 00:00:15,299
بالشهای اولیه برای هر نرمافزاری هستند، اما زمانی که
4
00:00:15,299 –> 00:00:16,890
باید یکی را برای پروژه خود انتخاب
5
00:00:16,890 –> 00:00:19,050
کنید، ممکن است گیجکننده به نظر برسد و
6
00:00:19,050 –> 00:00:20,850
زمانی که رقابت بین
7
00:00:20,850 –> 00:00:23,670
پایتون و C++ باشد بدتر میشود، بنابراین اگر مشتاق هستید
8
00:00:23,670 –> 00:00:25,350
ببینید کدام زبان بهتر است. بین
9
00:00:25,350 –> 00:00:27,779
این دو در اینجا bhajiya از Ed Eureka
10
00:00:27,779 –> 00:00:29,760
با یک جلسه جدید و هیجان انگیز در مورد Python
11
00:00:29,760 –> 00:00:32,969
برای C++ برای شروع ما
12
00:00:32,969 –> 00:00:35,040
با یک مقدمه کوچک برای C++ و
13
00:00:35,040 –> 00:00:37,770
Python شروع می کنیم و سپس هر دو
14
00:00:37,770 –> 00:00:39,270
این زبان ها را بر اساس چند
15
00:00:39,270 –> 00:00:41,309
فاکتور مقایسه مانند کامپایل مقایسه خواهیم کرد.
16
00:00:41,309 –> 00:00:43,680
محدوده عملکرد متغیرها توابع
17
00:00:43,680 –> 00:00:46,440
جمعآوری زباله نمونهسازی سریع
18
00:00:46,440 –> 00:00:49,559
نوع نمونهسازی بررسی استفاده از کاربردها
19
00:00:49,559 –> 00:00:53,160
و محبوبیت بیشتر
20
00:00:53,160 –> 00:00:54,989
و دستمزدهایی که توسط
21
00:00:54,989 –> 00:00:57,539
توسعهدهندگان هر یک از این زبانها دریافت میشود، بنابراین
22
00:00:57,539 –> 00:00:59,129
قبل از شروع، فقط مطمئن شوید که
23
00:00:59,129 –> 00:01:00,690
در کانال ما مشترک شدهاید و روی
24
00:01:00,690 –> 00:01:02,430
25
00:01:02,430 –> 00:01:05,309
اگر
26
00:01:05,309 –> 00:01:07,110
علاقه مند به دریافت گواهینامه آموزش آنلاین هستید، نماد زنگ برای به روز ماندن با آخرین ویدیوهای ایده رکها
27
00:01:07,110 –> 00:01:08,700
در هر یک از
28
00:01:08,700 –> 00:01:10,770
فناوری های آموزشی، پیوند داده شده در
29
00:01:10,770 –> 00:01:13,200
کادر توضیحات زیر را بررسی کنید، بنابراین بدون هیچ
30
00:01:13,200 –> 00:01:15,600
تأخیر دیگری، بیایید در
31
00:01:15,600 –> 00:01:18,420
مورد C++ صحبت کنیم C++ یک
32
00:01:18,420 –> 00:01:20,670
زبان برنامه نویسی همه منظوره است
33
00:01:20,670 –> 00:01:23,580
که توسط yarn درست شده است.
34
00:01:23,580 –> 00:01:25,830
زبان برنامه نویسی C
35
00:01:25,830 –> 00:01:27,570
به عنوان مهمترین و
36
00:01:27,570 –> 00:01:29,400
اساسی ترین نیاز برای درک
37
00:01:29,400 –> 00:01:32,340
سبک برنامه نویسی
38
00:01:32,340 –> 00:01:34,530
39
00:01:34,530 –> 00:01:36,810
40
00:01:36,810 –> 00:01:39,150
41
00:01:39,150 –> 00:01:42,119
42
00:01:42,119 –> 00:01:44,399
شی گرا در نظر گرفته می شود.
43
00:01:44,399 –> 00:01:47,369
که در C++ زبان C++ موجود است،
44
00:01:47,369 –> 00:01:48,930
دارای چندین
45
00:01:48,930 –> 00:01:51,270
توابع حسابی و منطقی داخلی به
46
00:01:51,270 –> 00:01:53,340
همراه بسیاری از کتابخانه های داخلی است که
47
00:01:53,340 –> 00:01:55,759
توسعه را سریعتر و راحت تر می
48
00:01:55,759 –> 00:01:59,219
کند، رویکرد شی گرا C++
49
00:01:59,219 –> 00:02:01,049
به عنوان یک زبان برنامه نویسی شی گرا طراحی شده
50
00:02:01,049 –> 00:02:03,689
است. ویژگی های OUP باعث توسعه
51
00:02:03,689 –> 00:02:06,689
و نگهداری می شود. آسان تر است در حالی که در
52
00:02:06,689 –> 00:02:09,330
زبان رویه گرا آسان نیست
53
00:02:09,330 –> 00:02:11,340
y برای مدیریت اگر کد با
54
00:02:11,340 –> 00:02:13,450
بزرگ شدن اندازه پروژه بزرگ میشود،
55
00:02:13,450 –> 00:02:16,870
C++ مبتنی بر کامپایلر است، این بدان معناست که
56
00:02:16,870 –> 00:02:19,810
بدون کامپایل هیچ برنامه C++ را
57
00:02:19,810 –> 00:02:22,690
نمیتوان اجرا کرد، ابتدا باید
58
00:02:22,690 –> 00:02:24,580
برنامهای را با استفاده از کامپایلر کامپایل کنیم و سپس
59
00:02:24,580 –> 00:02:26,769
باید آن را اجرا کنیم
60
00:02:26,769 –> 00:02:29,530
مدیریت حافظه C++ فراهم میکند. بهترین در
61
00:02:29,530 –> 00:02:32,140
مدیریت حافظه کلاس است که می تواند یک کیت اضافه کند
62
00:02:32,140 –> 00:02:34,239
و همچنین حافظه را به صورت پویا
63
00:02:34,239 –> 00:02:38,470
در هر لحظه از زمان بازگردانی توزیع کند C++
64
00:02:38,470 –> 00:02:40,780
از عقب نشینی تابع پشتیبانی می کند که
65
00:02:40,780 –> 00:02:43,150
شامل بازگشت در فرآیند
66
00:02:43,150 –> 00:02:45,099
بازگشت یک تابع است که چندین بار در یک تابع دیگر فراخوانی می شود که
67
00:02:45,099 –> 00:02:46,720
68
00:02:46,720 –> 00:02:50,860
نشانگرهای C++ کاربران را قادر می سازد برای
69
00:02:50,860 –> 00:02:52,690
تعامل مستقیم با حافظه با استفاده از
70
00:02:52,690 –> 00:02:55,150
اشاره گرها، از اشاره گرها در
71
00:02:55,150 –> 00:02:58,090
توابع ساختار حافظه آرایه ها استفاده می کنیم و
72
00:02:58,090 –> 00:03:01,630
بسیاری از توسعه پذیری های بیشتر،
73
00:03:01,630 –> 00:03:02,920
زبان برنامه نویسی C++ به
74
00:03:02,920 –> 00:03:05,290
دلیل
75
00:03:05,290 –> 00:03:07,959
ویژگی های آسان قابل انطباق آن زبان ساختاریافته
76
00:03:07,959 –> 00:03:11,049
C++ یک زبان ساختار یافته است که
77
00:03:11,049 –> 00:03:13,690
شامل استفاده از توابع توابع
78
00:03:13,690 –> 00:03:15,819
کاهش کد است. پیچیدگی و
79
00:03:15,819 –> 00:03:19,120
کاملاً قابل استفاده مجدد هستند که به پایتون
80
00:03:19,120 –> 00:03:21,639
P می آیند ython توسط guido van
81
00:03:21,639 –> 00:03:24,040
rossum در دهه 1980 توسعه یافت و پیاده سازی آن
82
00:03:24,040 –> 00:03:28,060
در سال 1989 آغاز شد.
83
00:03:28,060 –> 00:03:30,459
84
00:03:30,459 –> 00:03:33,040
85
00:03:33,040 –> 00:03:35,260
86
00:03:35,260 –> 00:03:37,269
87
00:03:37,269 –> 00:03:40,299
pison به
88
00:03:40,299 –> 00:03:43,510
مدت 30 سال توسط guido van rossum
89
00:03:43,510 –> 00:03:45,220
رهبری شد تا کنون رهبری پایتون توسط یک نیمکت پنج نفره به اشتراک گذاشته شده
90
00:03:45,220 –> 00:03:48,040
91
00:03:48,040 –> 00:03:50,470
92
00:03:50,470 –> 00:03:54,280
93
00:03:54,280 –> 00:03:57,250
است. مجموعه ای
94
00:03:57,250 –> 00:03:59,500
از ویژگی های باورنکردنی این یک
95
00:03:59,500 –> 00:04:01,750
زبان تفسیر شده است به این معنی که
96
00:04:01,750 –> 00:04:03,430
دستورالعمل ها مستقیماً
97
00:04:03,430 –> 00:04:06,459
بدون کامپایل قبلی
98
00:04:06,459 –> 00:04:08,639
99
00:04:08,639 –> 00:04:10,959
100
00:04:10,959 –> 00:04:13,000
101
00:04:13,000 –> 00:04:15,639
اجرا می شوند.
102
00:04:15,639 –> 00:04:18,089
یا بدون تغییر
103
00:04:18,089 –> 00:04:20,560
پایتون را می توان به عنوان یک
104
00:04:20,560 –> 00:04:22,349
زبان ساختاری زبان برنامه نویسی
105
00:04:22,349 –> 00:04:24,789
زبان شی گرا یا یک مدو در نظر گرفت. زبان lar
106
00:04:24,789 –> 00:04:26,150
107
00:04:26,150 –> 00:04:28,190
همچنین میتواند با زبانهایی
108
00:04:28,190 –> 00:04:32,030
مانند Java C یا C++ ادغام شود، همچنین رایگان
109
00:04:32,030 –> 00:04:33,169
و منبع باز است،
110
00:04:33,169 –> 00:04:36,259
بنابراین اکنون
111
00:04:36,259 –> 00:04:38,530
به تفاوتهای بین C++ و Python
112
00:04:38,530 –> 00:04:40,639
C++ و Python که
113
00:04:40,639 –> 00:04:42,500
هر دو زبانهای برنامهنویسی شی گرا
114
00:04:42,500 –> 00:04:43,789
هستند نگاهی بیندازیم. قبلاً ذکر
115
00:04:43,789 –> 00:04:46,550
شد، اما
116
00:04:46,550 –> 00:04:49,160
در مقایسه با یکدیگر بسیار متفاوت هستند، بنابراین قبل از
117
00:04:49,160 –> 00:04:51,800
هر چیز اجازه دهید در مورد سادگی از طریق
118
00:04:51,800 –> 00:04:53,750
سادگی صحبت کنیم، ما به سهولت نوشتن کد اشاره کردیم که
119
00:04:53,750 –> 00:04:56,000
پایتون در
120
00:04:56,000 –> 00:04:58,910
مقایسه با C++ بسیار ساده تر
121
00:04:58,910 –> 00:05:01,460
است، زیرا C++ نیاز دارد. شما می توانید
122
00:05:01,460 –> 00:05:03,979
خطوط زیادی از کد بنویسید، اما با پایتون
123
00:05:03,979 –> 00:05:06,070
می توان همین را در چند خط به دست آورد.
124
00:05:06,070 –> 00:05:09,770
نحو نحو اساساً مجموعه ای
125
00:05:09,770 –> 00:05:11,330
از قوا