در این مطلب، ویدئو Revit Snippet: اصول اسکریپت نویسی پایتون برای Dynamo با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:39:13
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,240 –> 00:00:02,639
سلام به همه و به بازگشت به rv boost خوش آمدید
2
00:00:02,639 –> 00:00:03,280
3
00:00:03,280 –> 00:00:05,359
ما امروز یک آموزش سریع در مورد
4
00:00:05,359 –> 00:00:07,120
هر چیزی که باید در مورد پایتون بدانید
5
00:00:07,120 –> 00:00:09,200
برای شروع ایجاد یادداشت های پایتون
6
00:00:09,200 –> 00:00:11,679
در اسکریپت دینامو خود داریم این اولین
7
00:00:11,679 –> 00:00:13,920
مورد از سری جدید آموزش هایی است که
8
00:00:13,920 –> 00:00:15,679
در اینجا انجام خواهیم داد تا به شما در ایجاد آن کمک کنیم.
9
00:00:15,679 –> 00:00:18,000
اسکریپتهای دینامو قویتر که
10
00:00:18,000 –> 00:00:19,359
تقریباً بهطور کامل
11
00:00:19,359 –> 00:00:21,840
و فقط از یادداشتهای پایتون استفاده میکنند، این اسکریپتها
12
00:00:21,840 –> 00:00:24,080
سریعتر اجرا میشوند و نیازی به
13
00:00:24,080 –> 00:00:26,960
تکیه بر بستههای خارجی سفارشی ندارند،
14
00:00:26,960 –> 00:00:27,840
البته در
15
00:00:27,840 –> 00:00:29,840
حال حاضر موضوعات بسیار بیشتری در یادگیری و
16
00:00:29,840 –> 00:00:31,679
تسلط بر پایتون وجود دارد، اما نکته خوب این است
17
00:00:31,679 –> 00:00:32,880
که شما نیازی به آن ندارید. دانستن همه چیز در مورد
18
00:00:32,880 –> 00:00:34,880
پایتون برای بهترین استفاده از آن در
19
00:00:34,880 –> 00:00:36,719
دینامو به همین دلیل است که امروز
20
00:00:36,719 –> 00:00:39,200
تمام اجزا و دستورات پایتون را نشان می
21
00:00:39,200 –> 00:00:40,480
دهم که باید
22
00:00:40,480 –> 00:00:42,879
بعد از سال ها استفاده از دینامو برای
23
00:00:42,879 –> 00:00:45,120
انجام کارهای مختلف استفاده کنم تا به راحتی این مفاهیم را به شما نشان دهم.
24
00:00:45,120 –> 00:00:46,239
25
00:00:46,239 –> 00:00:48,800
امروز نسخه پایتون
26
00:00:48,800 –> 00:00:50,399
این یادداشت را در اینجا
27
00:00:50,399 –> 00:00:52,800
28
00:00:52,800 –> 00:00:55,360
ایجاد خواهم کرد، بنابراین به جای استفاده از این گره خارج از جعبه برای ایجاد یک دیوار با استفاده از یک منحنی و
29
00:00:55,360 –> 00:00:56,000
یک
30
00:00:56,000 –> 00:00:58,719
سطح، فقط میتوانم این اسکریپت پایتون را اینجا
31
00:00:58,719 –> 00:01:00,320
بسازم. منحنی را از فضای طراحی خرگوش بردارید،
32
00:01:00,320 –> 00:01:03,039
33
00:01:03,039 –> 00:01:05,920
سطحی را برای پایه دیوار انتخاب کنید
34
00:01:05,920 –> 00:01:07,760
و run را فشار دهید،
35
00:01:07,760 –> 00:01:10,080
همانطور که می بینید دیوار ایجاد شده است
36
00:01:10,080 –> 00:01:11,920
و ما اکنون تمام
37
00:01:11,920 –> 00:01:14,320
مفاهیم پایتون مورد نیاز را بررسی می کنیم تا این
38
00:01:14,320 –> 00:01:15,119
اتفاق بیفتد.
39
00:01:15,119 –> 00:01:16,799
تازه وارد این
40
00:01:16,799 –> 00:01:19,040
کانال شوید، حتماً اکنون مشترک شوید
41
00:01:19,040 –> 00:01:21,280
زیرا ما هر هفته چنین آموزش هایی را انجام می دهیم،
42
00:01:21,280 –> 00:01:22,320
43
00:01:22,320 –> 00:01:25,200
خوب اجازه دهید ابتدا شروع کنیم برای
44
00:01:25,200 –> 00:01:27,360
هر کسی که می داند پایتون چیست،
45
00:01:27,360 –> 00:01:29,280
این یک زبان برنامه نویسی است، درست مانند
46
00:01:29,280 –> 00:01:30,880
برخی از زبان های دیگر مانند c
47
00:01:30,880 –> 00:01:34,079
sharp visual basic و غیره
48
00:01:34,079 –> 00:01:34,640
49
00:01:34,640 –> 00:01:37,040
با استفاده از یک زبان برنامه نویسی
50
00:01:37,040 –> 00:01:37,759
به نام
51
00:01:37,759 –> 00:01:40,960
see or not net در هنگام استفاده از dynamo ایجاد شده است، این
52
00:01:40,960 –> 00:01:43,439
فقط راهی برای هدایت
53
00:01:43,439 –> 00:01:45,920
کد شبکه داخلی revit با استفاده از این
54
00:01:45,920 –> 00:01:47,360
رابط برنامه نویسی بصری است
55
00:01:47,360 –> 00:01:49,360
و همانطور که قبلاً می دانید می توانید
56
00:01:49,360 –> 00:01:50,560
با استفاده
57
00:01:50,560 –> 00:01:52,960
از یادداشت هایی که Dynamo به
58
00:01:52,960 –> 00:01:55,280
طور پیش فرض ارائه می دهد این کار را انجام دهید. یا می توانید کلیک راست کرده
59
00:01:55,280 –> 00:01:58,399
و انتخاب کنید تا یک گره پایتون
60
00:01:58,399 –> 00:01:59,759
در اینجا ایجاد شود،
61
00:01:59,759 –> 00:02:02,719
وقتی روی آن دوبار کلیک کنید تا باز شود،
62
00:02:02,719 –> 00:02:03,920
خواهید دید که این
63
00:02:03,920 –> 00:02:06,000
یک ویرایشگر اسکریپت است که هر چه تایپ کنید. in
64
00:02:06,000 –> 00:02:08,000
here با فشار دادن front اجرا می
65
00:02:08,000 –> 00:02:10,239
شود، به عنوان مثال اگر من این
66
00:02:10,239 –> 00:02:11,440
عدد را از 0
67
00:02:11,440 –> 00:02:16,080
به 99 تغییر دهم تغییرات را ذخیره
68
00:02:16,080 –> 00:02:19,280
کنید، خروجی را ببینید و run را فشار دهید
69
00:02:19,280 –> 00:02:23,040
که اکنون 99 است، مقداری که قبلاً وارد کردم
70
00:02:23,040 –> 00:02:24,319
، البته شما نمی خواهید کاری انجام دهید.
71
00:02:24,319 –> 00:02:26,160
این ساده معمولاً
72
00:02:26,160 –> 00:02:28,239
مردم از این اسکریپت پایتون در اینجا استفاده میکنند
73
00:02:28,239 –> 00:02:29,840
تا چیزهای خاصی را در revit هدایت کنند،
74
00:02:29,840 –> 00:02:32,800
به عنوان مثال برای خودکار کردن تستهای تکراری
75
00:02:32,800 –> 00:02:34,720
مانند ایجاد نماها یا
76
00:02:34,720 –> 00:02:37,840
برگهها یا هر دو تا پایتون
77
00:02:37,840 –> 00:02:39,440
کارهای هیجانانگیزتری انجام دهد، مانند اینکه
78
00:02:39,440 –> 00:02:41,760
در واقع باید به آن دسترسی به
79
00:02:41,760 –> 00:02:42,480
80
00:02:42,480 –> 00:02:45,599
کتابخانهها یا مراجع خارجی بدهیم. بنابراین بیایید ببینیم
81
00:02:45,599 –> 00:02:47,760
که چه چیزی در اینجا داریم
82
00:02:47,760 –> 00:02:50,239
به طور پیشفرض الگوی گره پایتون خارج از جعبه
83
00:02:50,239 –> 00:02:51,920
که در اینجا میبینید
84
00:02:51,920 –> 00:02:52,239
85
00:02:52,239 –> 00:02:55,280
از قبل شامل دو کتابخانه خارجی است
86
00:02:55,280 –> 00:02:58,319
، یکی استاندارد پایتون و دیگری اسکریپت طراحی
87
00:02:58,319 –> 00:02:59,840
88
00:02:59,840 –> 00:03:02,400
برای ارجاع به کتابخانهای مانند این که شما استفاده میکنید.
89
00:03:02,400 –> 00:03:04,400
دستور import
90
00:03:04,400 –> 00:03:06,720
به همین دلیل است که شما در اینجا import sys را برای
91
00:03:06,720 –> 00:03:07,760
وارد
92
00:03:07,760 –> 00:03:10,400
کردن کتابخانه استاندارد سیستم پایتون
93
00:03:10,400 –> 00:03:12,159
دارید به عنوان مجموعه ای از
94
00:03:12,159 –> 00:03:14,640
دستورات و روش های از پیش ساخته شده در نظر
95
00:03:14,640 –> 00:03:16,400
بگیرید زیرا شما آن را وارد کرده اید.
96
00:03:16,400 –> 00:03:18,159
بعداً در اسکریپت میتوانید
97
00:03:18,159 –> 00:03:20,319
متدها را در این کتابخانه فراخوانی کنید
98
00:03:20,319 –> 00:03:22,080
و بدون نیاز به تعریف
99
00:03:22,080 –> 00:03:24,400
دوباره آنها را اجرا کنید، مانند زمانی
100
00:03:24,400 –> 00:03:26,879
که یادداشتها را در این بوم دینامو
101
00:03:26,879 –> 00:03:28,799
با پیوند دادن یادداشتها به یکدیگر
102
00:03:28,799 –> 00:03:30,000
میریزید، در واقع از
103
00:03:30,000 –> 00:03:32,239
بخشهای مختلف کدهایی استفاده میکنید
104
00:03:32,239 –> 00:03:33,280
قبلاً نوشته است
105
00:03:33,280 –> 00:03:35,440
و آن را در آن یادداشتها برای شما جاسازی کرده است، در
106
00:03:35,440 –> 00:03:36,879
اینجا همان مفهوم است،
107
00:03:36,879 –> 00:03:39,519
اما به هر حال فقط بدون رابط بصری است
108
00:03:39,519 –> 00:03:41,040
، به همین دلیل است که
109
00:03:41,040 –> 00:03:43,040
این الگو با وارد کردن کتابخانه استاندارد شروع میشود،
110
00:03:43,040 –> 00:03:44,159
111
00:03:44,159 –> 00:03:45,760
زیرا این یکی دارای
112
00:03:45,760 –> 00:03:47,760
دستورات و روشهای مفیدی است که مردم همیشه از آنها استفاده میکنند.
113
00:03:47,760 –> 00:03:48,799
در پایتون
114
00:03:48,799 –> 00:03:51,280
مانند مسیریابی اعداد به بالا یا پایین یا
115
00:03:51,280 –> 00:03:53,439
بررسی اینکه آیا واقعاً یک فایل
116
00:03:53,439 –> 00:03:56,080
در درایو c شما وجود دارد مواردی مانند این که
117
00:03:56,080 –> 00:03:57,280
118
00:03:57,280 –> 00:04:00,000
اسکریپت طراحی کتابخانه دوم نیز در اینجا وارد می شود اما
119
00:04:00,000 –> 00:04:00,799
به روشی متفاوت
120
00:04:00,799 –> 00:04:02,879
اگر وقتی یک خط جدید بین
121
00:04:02,879 –> 00:04:04,239
آنها قرار دهم می توانیم واضح باشیم.
122
00:04:04,239 –> 00:04:07,599
بنابراین این سه خط در اینجا همه آنها
123
00:04:07,599 –> 00:04:08,159
124
00:04:08,159 –> 00:04:10,560
برای وارد کردن این کتابخانه اسکریپت طراحی هستند
125
00:04:10,560 –> 00:04:12,480
، کمی طولانی تر است زیرا روش
126
00:04:12,480 –> 00:04:15,280
بر خلاف این سیستم متفاوت است
127
00:04:15,280 –> 00:04:17,440
. ibrary که در پایتون نوشته شده است،
128
00:04:17,440 –> 00:04:19,519
این کتابخانه دوم در واقع
129
00:04:19,519 –> 00:04:21,600
به یک زبان برنامه نویسی متفاوت نوشته شده است
130
00:04:21,600 –> 00:04:23,680
، به همین دلیل است که در اینجا باید ابتدا
131
00:04:23,680 –> 00:04:26,400
یک کتابخانه انتقالی به نام
132
00:04:26,400 –> 00:04:29,199
crr را وارد کنیم که مخفف زمان اجرا زبان رایج است،
133
00:04:29,199 –> 00:04:30,080
134
00:04:30,080 –> 00:04:32,800
این را به عنوان راهی برای یک
135
00:04:32,800 –> 00:04:33,600
برنامه کاربردی
136
00:04:33,600 –> 00:04:36,240
در مورد ما در نظر بگیرید. اسکریپتهای دانشآموز dynamo
137
00:04:36,240 –> 00:04:37,840
به زبانی متفاوت نوشته
138
00:04:37,840 –> 00:04:40,720
شدهاند، گویی در پایتون نوشته شدهاند، بنابراین
139
00:04:40,720 –> 00:04:43,040
وقتی crr را وارد کردیم، میتوانیم
140
00:04:43,040 –> 00:04:44,400
به این شی cr بگوییم که
141
00:04:44,400 –> 00:04:47,600
به دنبال فایلی بگردد که حاوی
142
00:04:47,600 –> 00:04:49,600
این کتابخانه اسکریپت طراحی است، ما در حال تلاش
143
00:04:49,600 –> 00:04:50,320
برای دریافت
144
00:04:50,320 –> 00:04:52,960
فایل در مورد خود هستیم. هندسه اولیه نامیده می شود
145
00:04:52,960 –> 00:04:53,919
146
00:04:53,919 –> 00:04:56,880
و در اینجا با انجام مرجع افزودن از
147
00:04:56,880 –> 00:04:57,600
crr،
148
00:04:57,600 –> 00:05:00,320
ما فقط می گوییم cor اکنون
149
00:05:00,320 –> 00:05:00,720
به
150
00:05:00,720 –> 00:05:03,120
این فایل در اینجا برای کتابخانه ای نگاه کنید که
151
00:05:03,120 –> 00:05:04,160
152
00:05:04,160 –> 00:05:06,320
اگر کنجکاو هستید که این فایل
153
00:05:06,320 –> 00:05:07,199
154
00:05:07,199 –> 00:05:10,960
در واقع در برنامه c شما کجاست. پوشه فایلها
155
00:05:10,960 –> 00:05:12,160
156
00:05:12,160 –> 00:05:15,360
و سپس Dynamo Dynamo core
157
00:05:15,360 –> 00:05:18,320
نسخه 2 در مورد ما و اینجا
158
00:05:18,320 –> 00:05:18,880
پروتو
159
00:05:18,880 –> 00:05:22,479
geometry dot dll است، بنابراین همه چیز دارد اتفاق میافتد
160
00:05:22,479 –> 00:05:23,199
161
00:05:23,199 –> 00:05:25,520
این است که زمان اجرا به این زبان رایج گفته شده است
162
00:05:25,520 –> 00:05:26,400
163
00:05:26,400 –> 00:05:28,960
این فایل را اینجا پیدا کنید و سپس در خط بعدی
164
00:05:28,960 –> 00:05:29,440
165
00:05:29,440 –> 00:05:31,919
از این اطلاعات استفاده می کنیم تا بگوییم به
166
00:05:31,919 –> 00:05:32,800
این فایل نگاه
167
00:05:32,800 –> 00:05:35,919
کنید یک کد با این نام پیدا کنید
168
00:05:35,919 –> 00:05:38,639
و سپس همه چیز را از آن
169
00:05:38,639 –> 00:05:39,680
وارد کنید.
170
00:05:39,680 –> 00:05:42,479
171
00:05:42,479 –> 00:05:43,919
172
00:05:43,919 –> 00:05:46,720
در این
173
00:05:46,720 –> 00:05:48,400
فایل کتابخانه پروتو هندسه جستجو
174
00:05:48,400 –> 00:05:51,280
کنید تا به جایی که برنامه را ذخیره می کند
175
00:05:51,280 –> 00:05:52,000
و روش هایی
176
00:05:52,000 –> 00:05:55,600
که ما سعی می کنیم وارد کنیم، به این فکر کنید به عنوان
177
00:05:55,600 –> 00:05:58,000
یک ساختار پوشه شبیه به آنچه
178
00:05:58,000 –> 00:06:00,800
تصور می کنید در زیر هندسه پروتو
179
00:06:00,800 –> 00:06:03,759
در داخل فایل پوشه ای به نام autodesk دارید
180
00:06:03,759 –> 00:06:04,080
و
181
00:06:04,080 –> 00:06:06,000
در زیر آن شما دارید. یک زیر پوشه
182
00:06:06,000 –> 00:06:07,360
به نام design script
183
00:06:07,360 –> 00:06:10,000
که به نوبه خود حاوی زیرپوشه دیگری
184
00:06:10,000 –> 00:06:11,360
به نام geometry است،
185
00:06:11,360 –> 00:06:14,400
بنابراین در اینجا از crr می خواهیم که به این فایل برود
186
00:06:14,400 –> 00:06:15,280
187
00:06:15,280 –> 00:06:18,160
پوشه autos را باز کند اسکریپت طراحی
188
00:06:18,160 –> 00:06:19,199
باز هندسه باز کنید
189
00:06:19,199 –> 00:06:21,440
و سپس هر روش یا دستوری را
190
00:06:21,440 –> 00:06:22,639
که می توانید در آنجا ببینید در اینجا
191
00:06:22,639 –> 00:06:24,880
وارد اسکریپت کنید. اگر میخواهید
192
00:06:24,880 –> 00:06:25,840
193
00:06:25,840 –> 00:06:28,000
194
00:06:28,000 –> 00:06:30,319
در مورد
195
00:06:30,319 –> 00:06:32,960
ویژگیهای خاص این زبان پایتون
196
00:06:32,960 –> 00:06:34,800
مانند علامت نقطه اطلاعات بیشتری کسب کنید، بعداً از همین استفاده کنیم. وجود دارد
197
00:06:34,800 –> 00:06:37,759
یا اینکه چرا این نقطه در اینجا به معنای جستجو کردن یک
198
00:06:37,759 –> 00:06:38,639
جزء فرعی است
199
00:06:38,639 –> 00:06:40,479
در حالی که این نقاط دیگر حتی اگر
200
00:06:40,479 –> 00:06:41,840
به ظاهر یکسان هستند
201
00:06:41,840 –> 00:06:45,039
به معنای اجرای یک دستور هستند یا شاید چرا
202
00:06:45,039 –> 00:06:45,440
این
203
00:06:45,440 –> 00:06:47,919
نام باید در پرانتز باشد، می توانید
204
00:06:47,919 –> 00:06:49,599
دوره کامل پایتون من را
205
00:06:49,599 –> 00:06:52,400
در این توضیحات ویدیویی در این ویدیو بررسی کنید.
206
00:06:52,400 –> 00:06:53,599
فقط بر
207
00:06:53,599 –> 00:06:55,280
روی ویژگیها و دستوراتی تمرکز میکنیم
208
00:06:55,280 –> 00:06:57,599
که برای استفاده از پایتون در
209
00:06:57,599 –> 00:06:59,520
زمینه دینام لازم است،
210
00:06:59,520 –> 00:07:02,000
بنابراین بیایید خط بعدی را ادامه دهیم،
211
00:07:02,000 –> 00:07:03,120
به سادگی تعریف
212
00:07:03,120 –> 00:07:06,479
این متغیر ارزشمند در پایتون است که
213
00:07:06,479 –> 00:07:08,960
دقیقاً مشابه آن چیزی است که در ریاضیات
214
00:07:08,960 –> 00:07:10,800
وجود دارد. چیزی که
215
00:07:10,800 –> 00:07:12,960
بعداً می تواند مفید باشد، مانند یک مقدار
216
00:07:12,960 –> 00:07:16,080
یا گاهی لیستی از اشیاء در مورد ما در
217
00:07:16,080 –> 00:07:17,199
اینجا،
218
00:07:17,199 –> 00:07:18,800
این گره اسکریپت پایتون به گونه ای ساخته شده
219
00:07:18,800 –> 00:07:20,319
است که
220
00:07:20,319 –> 00:07:22,800
هر ورودی را که وارد آن می کنید، در حالی که
221
00:07:22,800 –> 00:07:25,039
از طریق یک پورت ورودی واحد شماره 0
222
00:07:25,039 –> 00:07:25,520
وجود دارد
223
00:07:25,520 –> 00:07:28,080
یا از طریق چندین ورودی از 0 تا 1 تا
224
00:07:28,080 –> 00:07:28,560
2
225
00:07:28,560 –> 00:07:30,639
و به همین ترتیب همه آنها در این متغیر ذخیره می شوند
226
00:07:30,639 –> 00:07:32,000
227
00:07:32,000 –> 00:07:34,560
که پس از آن شما آزاد هستید تا
228
00:07:34,560 –> 00:07:35,360
229
00:07:35,360 –> 00:07:37,919
خطوط کد سفارشی خود را در
230
00:07:37,919 –> 00:07:38,960
این بخش h اجرا کنید. قبل از آن
231
00:07:38,960 –> 00:07:41,280
و در پایان می توانید نتیجه را
232
00:07:41,280 –> 00:07:42,000
در زیر این
233
00:07:42,000 –> 00:07:45,199
متغیر دیگر که نامیده می شود قرار دهید، بنابراین می توانید ببینید
234
00:07:45,199 –> 00:07:46,720
که in و
235
00:07:46,720 –> 00:07:48,560
out کاملاً متضاد
236
00:07:48,560 –> 00:07:50,960
یکدیگر هستند در اینجا می توانید فقط از یک
237
00:07:50,960 –> 00:07:53,680
مقدار ثابت مانند این مورد 99
238
00:07:53,680 –> 00:07:54,240
استفاده کنید یا می توانید فقط استفاده کنید
239
00:07:54,240 –> 00:07:56,800
به جای آن یک متغیر برای مثال اگر
240
00:07:56,800 –> 00:07:58,000
241
00:07:58,000 –> 00:08:01,840
متغیر جدیدی به نام name تعریف کرده
242
00:08:01,919 –> 00:08:05,599
243
00:08:05,599 –> 00:08:08,879
244
00:08:08,879 –> 00:08:12,479
245
00:08:12,479 –> 00:08:14,160
باشم و به آن مقدار david بدهم، می توانم آن متغیر را به اینجا منتقل کنم تغییرات را ذخیره کرده و اسکریپت را دوباره اجرا کنم، می بینید که اکنون همان
246
00:08:14,160 –> 00:08:17,680
نام است که آن را در آن متغیر قرار داده ام.
247
00:08:17,680 –> 00:08:20,000
این زمان خوبی برای صحبت در مورد
248
00:08:20,000 –> 00:08:21,520
انواع داده ها در پایتون است،
249
00:08:21,520 –> 00:08:24,080
در مورد ما اینجا این یک مقدار متنی است یا
250
00:08:24,080 –> 00:08:26,240
در اصطلاح پایتون یک رشته است
251
00:08:26,240 –> 00:08:28,800
که انواع داده های دیگری وجود دارد، به عنوان مثال،
252
00:08:28,800 –> 00:08:31,440
253
00:08:31,440 –> 00:08:34,559
اگر دارایی نادرست باشد، اگر دارایی نادرست
254
00:08:34,559 –> 00:08:37,839
باشد، یک مقدار بولی یک مقدار بله یا خیر است. مقدار بولی شما می توانید
255
00:08:37,839 –> 00:08:38,799
تفاوت کوچکی را
256
00:08:38,799 –> 00:08:41,360
در اینجا مشاهده کنید که متن نادرست دارای
257
00:08:41,360 –> 00:08:42,240
f بزرگ است
258
00:08:42,240 –> 00:08:45,120
در حالی که در اینجا یک f معمولی است
259
00:08:45,120 –> 00:08:46,000
زیرا
260
00:08:46,000 –> 00:08:48,720
این دستور زبان پایتون است و این
261
00:08:48,720 –> 00:08:50,640
نحو دینام است،
262
00:08:50,640 –> 00:08:52,880
اما چون هر دو به
263
00:08:52,880 –> 00:08:54,320
مقادیر بولی نگاه
264
00:08:54,320 –> 00:08:56,399
می کنند. n هنوز همدیگر را درک نمی کنیم،
265
00:08:56,399 –> 00:08:57,600
نوع داده بعدی
266
00:08:57,600 –> 00:09:00,320
عدد صحیح است، به عنوان مثال من می توانم یک
267
00:09:00,320 –> 00:09:02,880
عدد صحیح 3
268
00:09:02,880 –> 00:09:05,600
داشته باشم که در آنجا ارسال می شود، اما اگر
269
00:09:05,600 –> 00:09:08,880
چیزی شبیه به
270
00:09:08,880 –> 00:09:11,200
3.5 داشته باشم، دیگر یک عدد صحیح نیست، زیرا اکنون
271
00:09:11,200 –> 00:09:12,399
یک مقدار
272
00:09:12,399 –> 00:09:15,279
دو برابر است، زیرا دارای دو قسمت از
273
00:09:15,279 –> 00:09:16,399
عدد صحیح است. قطعات
274
00:09:16,399 –> 00:09:19,279
و قسمت اعشاری با یک نقطه از هم جدا می شوند
275
00:09:19,279 –> 00:09:20,399
،
276
00:09:20,399 –> 00:09:22,640
بنابراین اینها رایج ترین انواع داده
277
00:09:22,640 –> 00:09:23,440
در پایتون هستند،
278
00:09:23,440 –> 00:09:25,920
همچنین می توانید نوع داده خود را تعریف کنید
279
00:09:25,920 –> 00:09:27,760
، چیزی که revit چیزهای زیادی می داند،
280
00:09:27,760 –> 00:09:30,800
به عنوان مثال در اینجا دیوار در rabbit یک
281
00:09:30,800 –> 00:09:32,080
نوع داده سفارشی است
282
00:09:32,080 –> 00:09:35,440
به نام wall let’s اگر اکنون این دیوار را حذف کنم، این را امتحان کنید،
283
00:09:35,440 –> 00:09:39,120
به عنوان مثال
284
00:09:39,760 –> 00:09:44,480
، آن را در اینجا قرار دهم، یک گره عنصر انتخاب کنید،
285
00:09:44,640 –> 00:09:48,000
این یکی در اینجا، سپس می توانم این
286
00:09:48,000 –> 00:09:49,519
خط را
287
00:09:49,519 –> 00:09:53,920
انتخاب کنم و آن را به ورودی عدد صفر منتقل کنم،
288
00:09:54,560 –> 00:09:56,640
شاید اجازه دهید چیزها را به اینجا منتقل کنیم
289
00:09:56,640 –> 00:09:58,880
تا
290
00:09:58,880 –> 00:10:02,000
اگر اکنون ویرایش کنم فضای بیشتری برای استفاده داشته باشیم. این اسکریپت
291
00:10:02,000 –> 00:10:04,000
همانطور که قبلاً ذکر کردم همه چیزهایی که
292
00:10:04,000 –> 00:10:05,519
وارد این اسکریپت پایتون
293
00:10:05,519 –> 00:10:09,279
می شود در این متغیر ذخیره می شود که در آن نامگذاری شده است،
294
00:10:09,279 –> 00:10:13,200
بنابراین دوباره می گوییم خط برابر
295
00:10:13,200 –> 00:10:16,720
در شاخص صفر است زیرا در اینجا من سه
296
00:10:16,720 –> 00:10:17,680
پورت ورودی دارم
297
00:10:17,680 –> 00:10:19,600
که به این معنی است که th وجود دارد. آیتمهای ree در این
298
00:10:19,600 –> 00:10:21,839
لیست که در آن نامیده میشود،
299
00:10:21,839 –> 00:10:23,920
اکنون میتوانید این را به متغیر out ارسال کنید،
300
00:10:23,920 –> 00:10:25,120
حالا
301
00:10:25,120 –> 00:10:27,360
که همان خطی است که من از revit دارم،
302
00:10:27,360 –> 00:10:29,920
از نوع داده سفارشی است،
303
00:10:29,920 –> 00:10:32,959
همانطور که میتوانیم با گرفتن نوع از
304
00:10:32,959 –> 00:10:36,000
این شی مانند این ثابت
305
00:10:36,000 –> 00:10:38,720
کنیم، بیایید ببینیم چیست؟ می توانید
306
00:10:38,720 –> 00:10:39,920
نوع داده را در اینجا
307
00:10:39,920 –> 00:10:42,560
منحنی مدل ببینید، بنابراین به طور کلی در
308
00:10:42,560 –> 00:10:44,240
پایتون انواع داده های مختلف
309
00:10:44,240 –> 00:10:47,519
از جمله مقادیر دو عدد صحیح رشته بولی
310
00:10:47,519 –> 00:10:48,320
311
00:10:48,320 –> 00:10:50,480
و سپس انواع سفارشی مانند این یکی
312
00:10:50,480 –> 00:10:51,600
در اینجا
313
00:10:51,600 –> 00:10:53,920
اکنون اگر با حداقل یک زبان برنامه نویسی دیگر آشنا هستید، دارید.
314
00:10:53,920 –> 00:10:55,839
315
00:10:55,839 –> 00:10:58,079
که ممکن است
316
00:10:58,079 –> 00:10:59,680
برای شما مفید باشد و در واقع
317
00:10:59,680 –> 00:11:01,839
مربوط به
318
00:11:01,839 –> 00:11:04,079
برنامه نویسی شی گرا است که راهی برای ساختار
319
00:11:04,079 –> 00:11:06,320
زبان های برنامه نویسی است و پایتون یکی
320
00:11:06,320 –> 00:11:08,560
از آنهاست که می توانید به صورت آنلاین در
321
00:11:08,560 –> 00:11:11,200
تعداد زیادی آموزش در مورد نحوه
322
00:11:11,200 –> 00:11:11,839
درک
323
00:11:11,839 –> 00:11:14,240
و تعریف شی گرا جستجو کنید. برنامه نویسی
324
00:11:14,240 –> 00:11:15,839
اما در اینجا یک تعریف سریع وجود دارد که
325
00:11:15,839 –> 00:11:17,839
مطمئناً با Dynamo کار می کند
326
00:11:17,839 –> 00:11:20,560
یک شی بسیار شبیه به یک متغیر
327
00:11:20,560 –> 00:11:22,160
در پایتون است، تفاوت
328
00:11:22,160 –> 00:11:24,480
آن در این است که ویژگی های بسیار بیشتری دارد و می تواند
329
00:11:24,480 –> 00:11:25,279
ویژگی هایی داشته باشد.
330
00:11:25,279 –> 00:11:28,160
و متدها در مورد ما در اینجا این
331
00:11:28,160 –> 00:11:29,120
خط یک شی است
332
00:11:29,120 –> 00:11:31,760
و نوع get یک روش است این روش
333
00:11:31,760 –> 00:11:32,560
اساساً
334
00:11:32,560 –> 00:11:34,959
به شی نگاه می کنیم و نوع آن را
335
00:11:34,959 –> 00:11:35,760
برای ما استخراج می کنیم
336
00:11:35,760 –> 00:11:39,360
در منحنی مدل موردی ما
337
00:11:41,360 –> 00:11:43,760
این شی نیز می تواند ویژگی
338
00:11:43,760 –> 00:11:46,640
هایی مانند طول داشته باشد
339
00:11:49,839 –> 00:11:52,800
و می توانید آنجا را ببینید من این کار را به عنوان آزمایش انجام دادم
340
00:11:52,800 –> 00:11:54,399
341
00:11:54,399 –> 00:11:56,880
اما اینجا می گوید که این شیء
342
00:11:56,880 –> 00:11:57,760
این
343
00:11:57,760 –> 00:12:00,720
ویژگی یا ویژگی به نام طول
344
00:12:00,720 –> 00:12:02,480
را ندارد اما اگر این ویژگی را داشته باشد به هر حال این ویژگی استخراج می شود
345
00:12:02,480 –> 00:12:03,440
346
00:12:03,440 –> 00:12:07,200
و به عنوان یک مقدار عددی به ما نشان داده می
347
00:12:07,200 –> 00:12:09,519
شود زیرا کار نمی کند.
348
00:12:09,519 –> 00:12:11,279
این را
349
00:12:11,279 –> 00:12:15,200
به روشی که قبلا استفاده می کردیم برگردانید
350
00:12:15,200 –> 00:12:17,680
و اکنون نام نوع داده را
351
00:12:17,680 –> 00:12:18,639
دوباره در اینجا داریم
352
00:12:18,639 –> 00:12:21,040
با پایتون و dynamo
353
00:12:21,040 –> 00:12:21,760
برنامه
354
00:12:21,760 –> 00:12:24,399
نویسی شی گرا واقعاً قدرتمند است زیرا اینجاست که
355
00:12:24,399 –> 00:12:26,160
شما متدهایی دارید که می توانند کارهای مفیدی
356
00:12:26,160 –> 00:12:27,760
را برای شما در revit انجام دهند
357
00:12:27,760 –> 00:12:29,440
به عنوان مثال اینجا می توانم چیزی
358
00:12:29,440 –> 00:12:31,040
مانند line.offset
359
00:12:31,040 –> 00:12:34,240
یا line.mirror online.trim داشته باشید و من کاری را در revit انجام خواهم داد
360
00:12:34,240 –> 00:12:35,360
361
00:12:35,360 –> 00:12:38,240
مانند آینه کردن یا کوتاه کردن یک خط برای
362
00:12:38,240 –> 00:12:38,880
شما
363
00:12:38,880 –> 00:12:41,200
به هر حال سوال اصلی این است که چگونه
364
00:12:41,200 –> 00:12:42,720
بدانیم کدام روش ها
365
00:12:42,720 –> 00:12:44,880
و روش ها ributes وجود دارد، بنابراین ما میتوانیم از
366
00:12:44,880 –> 00:12:46,800
آنها استفاده کنیم که پیدا کردن آن آسان است، به
367
00:12:46,800 –> 00:12:50,399
سادگی به مرورگر وب خود بروید
368
00:12:51,279 –> 00:12:55,360
و اسناد revit api را جستجو کنید
369
00:12:55,360 –> 00:12:57,760
370
00:12:59,279 –> 00:13:02,240
و این یک لایه برای باز کردن است، میتوانید
371
00:13:02,240 –> 00:13:02,720
اینجا را ببینید
372
00:13:02,720 –> 00:13:05,040
این یکی مستندات آنلاین
373
00:13:05,040 –> 00:13:06,320
برای api rivet است،
374
00:13:06,320 –> 00:13:08,800
بنابراین چیزهایی مانند آنچه شما دارید میخواهید وقتی
375
00:13:08,800 –> 00:13:10,480
میخواهید یک خط را جبران
376
00:13:10,480 –> 00:13:12,399
کنید، میتوانید آن را در اینجا پیدا کنید، حتی اگر
377
00:13:12,399 –> 00:13:14,320
چند ترفند وجود دارد که باید بدانید
378
00:13:14,320 –> 00:13:17,680
تا آنها را به طور مؤثر جستجو کنید، بنابراین بیایید یکی را امتحان
379
00:13:17,680 –> 00:13:19,120
380
00:13:19,120 –> 00:13:20,959
کنیم که اکنون میدانیم که یک شی از
381
00:13:20,959 –> 00:13:22,880
نوع منحنی مدل است،
382
00:13:22,880 –> 00:13:26,720
اجازه دهید آن را در آن تایپ کنیم. در اینجا منحنی مدل
383
00:13:26,720 –> 00:13:28,800
و اولین نتیجه یک کلاس از
384
00:13:28,800 –> 00:13:30,399
شی است که یک
385
00:13:30,399 –> 00:13:33,279
کلاس شبیه به یک نوع خانواده در revit است
386
00:13:33,279 –> 00:13:34,160
387
00:13:34,160 –> 00:13:36,959
تعریف یک شی است اگر یک شی متعلق به یک
388
00:13:36,959 –> 00:13:37,519
کلاس باشد
389
00:13:37,519 –> 00:13:39,600
در این حالت منحنی مدل
390
00:13:39,600 –> 00:13:41,600
تمام ویژگی ها و متدهایی را خواهد داشت
391
00:13:41,600 –> 00:13:44,240
که کلاس اجازه می دهد، بنابراین بیایید ببینیم کلاس چه چیزی
392
00:13:44,240 –> 00:13:46,480
دارد، در
393
00:13:46,480 –> 00:13:48,720
اینجا می توانید این را در سمت چپ گسترش دهید
394
00:13:48,720 –> 00:13:50,079
395
00:13:50,079 –> 00:13:53,199
و در اینجا ویژگی ها و روش ها
396
00:13:53,199 –> 00:13:56,079
397
00:13:56,079 –> 00:13:58,160
398
00:13:58,160 –> 00:13:59,040
399
00:13:59,040 –> 00:14:02,000
را دارید. دارای ce پارامترها را حفظ کنید یا اگر این
400
00:14:02,000 –> 00:14:02,399
401
00:14:02,399 –> 00:14:05,440
یک نوع منحنی خرپایی است تحت روشها،
402
00:14:05,440 –> 00:14:07,199
روشهای دیگری برای استفاده از این
403
00:14:07,199 –> 00:14:10,000
شی در اینجا داریم، به عنوان مثال تعیین کنید که آیا
404
00:14:10,000 –> 00:14:11,040
باید قابل مشاهده باشد
405
00:14:11,040 –> 00:14:13,360
یا آن را از و به یک خط مرجع
406
00:14:13,360 –> 00:14:14,079
407
00:14:14,079 –> 00:14:16,399
برای لیست کامل کارهایی که میتوانیم انجام دهیم، تنظیم کنیم.
408
00:14:16,399 –> 00:14:19,600
این کلاس می توانید به اعضا بروید
409
00:14:19,600 –> 00:14:22,480
و در اینجا لیست بسیار طولانی تر است،
410
00:14:22,480 –> 00:14:23,360
نیمه اول
411
00:14:23,360 –> 00:14:26,399
مربوط به متدها خواهد بود و اگر
412
00:14:26,399 –> 00:14:27,839
از آن گروه به سمت پایین اسکرول
413
00:14:27,839 –> 00:14:30,880
کنید، ویژگی هایی دارید که در
414
00:14:30,880 –> 00:14:31,839
حال حاضر می توانیم از
415
00:14:31,839 –> 00:14:35,120
آن استفاده کنیم منحنی هندسه است و همانطور که در اینجا ذکر شده است،
416
00:14:35,120 –> 00:14:37,760
این ویژگی به دست می آید. منحنی هندسی
417
00:14:37,760 –> 00:14:39,440
عنصر منحنی
418
00:14:39,440 –> 00:14:41,279
اکنون قطعاً وقتی نوبت به
419
00:14:41,279 –> 00:14:42,959
درک و استفاده از آن
420
00:14:42,959 –> 00:14:45,120
روشها و ویژگیها میرسد، بسیار سادهتر خواهد بود
421
00:14:45,120 –> 00:14:46,560
422
00:14:46,560 –> 00:14:49,279
اگر نوع شی را در revit
423
00:14:49,279 –> 00:14:50,320
به خوبی بشناسید، به عنوان مثال در
424
00:14:50,320 –> 00:14:52,800
اینجا میدانم که یک خط یک خط در revit است.
425
00:14:52,800 –> 00:14:53,360
شی
426
00:14:53,360 –> 00:14:56,480
چون شناسه عنصر دارد من می توانم
427
00:14:56,480 –> 00:14:57,600
428
00:14:57,600 –> 00:15:00,240
این یکی را اینجا بررسی کنم،
429
00:15:00,720 –> 00:15:03,760
اما این فقط شناسه
430
00:15:03,760 –> 00:15:04,480
شی
431
00:15:04,480 –> 00:15:06,720
خط است، نمایش هندسی این
432
00:15:06,720 –> 00:15:08,639
خط در واقع مجزا است
433
00:15:08,639 –> 00:15:11,360
اجازه دهید ثابت کنم که می توانید شناسه را اینجا ببینید
434
00:15:11,360 –> 00:15:13,040
308
435
00:15:13,040 –> 00:15:16,160
و سپس 59 است، اگر وقتی خط را
436
00:15:16,160 –> 00:15:19,199
کمی طولانی تر می
437
00:15:19,839 –> 00:15:21,519
کنم، البته دوباره برای من یک دیوار ایجاد شده است،
438
00:15:21,519 –> 00:15:22,880
439
00:15:22,880 –> 00:15:26,160
زیرا فراموش کرده ام این یادداشت ها را حذف کنم،
440
00:15:26,160 –> 00:15:29,519
بیایید آنها را برداریم
441
00:15:29,519 –> 00:15:31,839
تا خط در حال حاضر طولانی تر شود، به این معنی که
442
00:15:31,839 –> 00:15:34,079
نمایش هندسی تغییر کرده است.
443
00:15:34,079 –> 00:15:34,720
اما
444
00:15:34,720 –> 00:15:37,759
اگر دوباره خط را انتخاب کنم و
445
00:15:37,759 –> 00:15:38,160
446
00:15:38,160 –> 00:15:41,680
دوباره شناسه آن را بررسی کنم، باز هم همان
447
00:15:41,680 –> 00:15:46,320
448
00:15:46,320 –> 00:15:49,440
449
00:15:49,440 –> 00:15:50,800
450
00:15:50,800 –> 00:15:53,759
451
00:15:53,759 –> 00:15:54,800
شناسه است.
452
00:15:54,800 –> 00:15:56,800
باید در واقع یک سطح را
453
00:15:56,800 –> 00:15:59,040
از اینجا پایین بیاوریم و
454
00:15:59,040 –> 00:16:02,240
شی هندسی این خط را بدست آوریم، بنابراین چگونه این کار را انجام
455
00:16:02,240 –> 00:16:04,959
دهیم، بیایید اسناد revit api خود را باز کنیم
456
00:16:04,959 –> 00:16:06,160
457
00:16:06,160 –> 00:16:08,800
و این ویژگی را در اینجا بررسی کنیم زیرا
458
00:16:08,800 –> 00:16:09,360
می بینید
459
00:16:09,360 –> 00:16:11,279
که چیزی است که می توانیم دریافت کنیم تا بتوانیم
460
00:16:11,279 –> 00:16:14,399
فقط آن را کپی کنیم. اکنون این متن
461
00:16:14,399 –> 00:16:17,920
به پایتون برمی گردد و بعد از نقطه
462
00:16:17,920 –> 00:16:20,800
می توانیم همان متن را بچسبانیم که به این
463
00:16:20,800 –> 00:16:21,440
صورت می گوییم
464
00:16:21,440 –> 00:16:23,360
از این شیء خط
465
00:16:23,360 –> 00:16:24,639
خاصیتی به نام
466
00:16:24,639 –> 00:16:27,759
منحنی هندسی را بدست آوریم و نتیجه را در
467
00:16:27,759 –> 00:16:29,279
این متغیر out برگردانیم
468
00:16:29,279 –> 00:16:32,560
اگر i now ذخیره تغییرات می توانید ببینید که دارای
469
00:16:32,560 –> 00:16:32,800
470
00:16:32,800 –> 00:16:35,680
خطا است زیرا شی مدل curve
471
00:16:35,680 –> 00:16:36,720
هیچ ویژگی هندسه ای ندارد
472
00:16:36,720 –> 00:16:39,680
منحنی هندسه آنقدرها عجیب نیست من می توانم
473
00:16:39,680 –> 00:16:40,320
ببینم
474
00:16:40,320 –> 00:16:41,839
که شی مطمئناً این
475
00:16:41,839 –> 00:16:44,639
ویژگی ها را دارد پس چرا شکایت می کند
476
00:16:44,639 –> 00:16:47,199
به همین دلیل است که وقتی شی را
477
00:16:47,199 –> 00:16:48,320
با استفاده از این گره در اینجا به دست می آوریم
478
00:16:48,320 –> 00:16:51,600
برای انتخاب عناصر مدل، اگر من
479
00:16:51,600 –> 00:16:53,600
یک گره ساعت را در اینجا
480
00:16:53,600 –> 00:16:56,800
قرار دهم و ببینم چه چیزی بیرون می آید، یک
481
00:16:56,800 –> 00:16:57,920
شیء منحنی مدل است،
482
00:16:57,920 –> 00:16:59,680
حتی اگر شما هم نام
483
00:16:59,680 –> 00:17:02,000
و همان شناسه را دارید که در واقع همان
484
00:17:02,000 –> 00:17:02,720
شیء در
485
00:17:02,720 –> 00:17:05,039
revit نیست، این چیزی است که
486
00:17:05,039 –> 00:17:06,079
دینامو برای آن استفاده
487
00:17:06,079 –> 00:17:08,319
می کند. این شی مرجع را بپیچید تا
488
00:17:08,319 –> 00:17:10,240
بتواند عنصر را معنی کند
489
00:17:10,240 –> 00:17:12,640
به عبارت دیگر آنچه اکنون اینجا می بینید
490
00:17:12,640 –> 00:17:13,919
یک شی مرتبط
491
00:17:13,919 –> 00:17:16,559
نیست، یک شی دینامو است تا آن را
492
00:17:16,559 –> 00:17:19,280
به شی دیگری تبدیل کنیم، باید آن را باز کنیم
493
00:17:19,280 –> 00:17:21,919
و برای انجام این کار به سادگی به اینجا بروید و
494
00:17:21,919 –> 00:17:25,360
عنصر unwrap را تایپ کنید
495
00:17:26,559 –> 00:17:29,280
اکنون میخواهیم این متد روی
496
00:17:29,280 –> 00:17:29,679
این
497
00:17:29,679 –> 00:17:32,240
در ورودی صفر اتفاق بیفتد، بنابراین اجازه دهید آن
498
00:17:32,240 –> 00:17:32,799
را هم
499
00:17:32,799 –> 00:17:37,280
در پرانتز بپیچم، ببینیم چه اتفاقی میافتد حالا
500
00:17:37,760 –> 00:17:41,120
شما میگویید عناصر unwrap تعریف نشده
501
00:17:41,120 –> 00:17:43,120
است، یعنی ما یک برخی از کتابخانه های استاندارد وجود ندارد،
502
00:17:43,120 –> 00:17:45,280
بیایید اکنون به اینجا برگردیم و اکنون
503
00:17:45,280 –> 00:17:47,120
به کتابخانه گمشده ارجاع دهیم و
504
00:17:47,120 –> 00:17:48,960
بدانیم که از کدام یک از آنها استفاده کنم
505
00:17:48,960 –> 00:17:50,160
به تجربه
506
00:17:50,160 –> 00:17:52,080
برای من می
507
00:17:52,080 –> 00:17:53,520
508
00:17:53,520 –> 00:17:56,720
509
00:17:56,720 –> 00:17:59,520
آید. در این کتابخانه برای
510
00:17:59,520 –> 00:18:00,960
تبدیل هندسه
511
00:18:00,960 –> 00:18:04,240
بین revit و dynamo وجود دارد، اگر
512
00:18:04,240 –> 00:18:05,840
تغییرات
513
00:18:05,840 –> 00:18:09,520
را ذخیره کنم، میگوید گرافیک تعریف
514
00:18:09,520 –> 00:18:11,440
نشده است یعنی نمیتواند بفهمد
515
00:18:11,440 –> 00:18:12,559
که باید
516
00:18:12,559 –> 00:18:15,039
این کتابخانه را از این الگو دریافت کند،
517
00:18:15,039 –> 00:18:16,720
اما الگوهایی که ما به آن
518
00:18:16,720 –> 00:18:19,440
اشاره نکردهایم. نگران نباشید، من همچنین
519
00:18:19,440 –> 00:18:20,320
520
00:18:20,320 –> 00:18:23,520
اکنون روشی برای انجام آن دارم و اینجاست،
521
00:18:23,520 –> 00:18:25,600
درست مانند هندسه ابزار حرفه ای، ما یادداشت های خصوصی داریم،
522
00:18:25,600 –> 00:18:26,799
523
00:18:26,799 –> 00:18:29,280
آن فقط یک فرم حاوی کتابخانه است، اگر
524
00:18:29,280 –> 00:18:30,880
می خواهید مطمئن شوید
525
00:18:30,880 –> 00:18:33,360
که به شما نشان خواهم داد کجا را دنبال می کردیم.
526
00:18:33,360 –> 00:18:34,480
Dynamo core
527
00:18:34,480 –> 00:18:36,559
اما چون این Dynamo برای revit است،
528
00:18:36,559 –> 00:18:38,960
باید چند سطح به عقب
529
00:18:38,960 –> 00:18:42,000
برگردیم و سپس به Dynamo revit نسخه
530
00:18:42,000 –> 00:18:45,919
2 revit 2019 برویم
531
00:18:45,919 –> 00:18:48,160
و در اینجا همان چیزی است که
532
00:18:48,160 –> 00:18:49,280
ما اکنون به
533
00:18:49,280 –> 00:18:52,559
یادداشت های گرافیکی اشاره می
534
00:18:52,559 –> 00:18:53,039
535
00:18:53,039 –> 00:18:55,200
کنیم. سپس میتوان گروهی از
536
00:18:55,200 –> 00:18:57,039
دستورات را در این فایل وارد کرد
537
00:18:57,039 –> 00:18:59,679
و سپس افزونهها را
538
00:18:59,679 –> 00:19:01,679
از زیر پوشهای به نام
539
00:19:01,679 –> 00:19:05,039
عناصر که برای استفاده در آینده استفاده میشوند
540
00:19:05,039 –> 00:19:08,240
541
00:19:08,320 –> 00:19:11,440
542
00:19:11,440 –> 00:19:12,400
543
00:19:12,400 –> 00:19:15,360
، وارد کرد. اشتباه تایپی باید باز شود
544
00:19:15,360 –> 00:19:17,919
نه تاب برداشته شود
545
00:19:17,919 –> 00:19:21,039
و اکنون کار می کند، بنابراین درس آموخته شده
546
00:19:21,039 –> 00:19:23,039
همیشه مراقب اشتباه تایپی باشید وقتی
547
00:19:23,039 –> 00:19:25,600
کارهایی را در این اسکریپت پایتون انجام می دهید به
548
00:19:25,600 –> 00:19:27,520
هر حال اکنون کار می کند، می توانم ببینم
549
00:19:27,520 –> 00:19:29,360
که شی هندسی با
550
00:19:29,360 –> 00:19:31,760
موفقیت از این شی به دست
551
00:19:31,760 –> 00:19:34,160
آمده است. یک خط به جای منحنی مودال
552
00:19:34,160 –> 00:19:35,120
این خط در اینجا
553
00:19:35,120 –> 00:19:39,679
ممکن است یک ویژگی به نام طول داشته باشد
554
00:19:39,679 –> 00:19:43,280
بله این کار را انجام می دهد بنابراین ما در مسیر درستی هستیم
555
00:19:43,280 –> 00:19:44,720
نکته بعدی که نشان خواهم داد که
556
00:19:44,720 –> 00:19:46,559
مختص پایتون در دینامو
557
00:19:46,559 –> 00:19:48,960
است این است که اساساً هر زمان که می
558
00:19:48,960 —