در این مطلب، ویدئو عبارت بازگشت پایتون ًں”™ با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:03:30
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,000 –> 00:00:01,920
سلام چه خبر است همه، شما هستید
2
00:00:01,920 –> 00:00:03,199
برادر امیدوارم حال شما خوب باشد
3
00:00:03,199 –> 00:00:04,720
و در این ویدیو می خواهم
4
00:00:04,720 –> 00:00:06,720
بیانیه بازگشت در پایتون را توضیح دهم، پس
5
00:00:06,720 –> 00:00:11,440
آرام بنشینید و از نمایش لذت
6
00:00:12,000 –> 00:00:13,599
ببرید اگر این ویدیو را مفید می دانید، لطفاً
7
00:00:13,599 –> 00:00:15,120
به یاد داشته باشید که
8
00:00:15,120 –> 00:00:17,440
نظر را لایک کنید و مشترک شوید پشتیبانی شما
9
00:00:17,440 –> 00:00:19,439
کمک میکند تا این کانال به
10
00:00:19,439 –> 00:00:21,920
خوبی اجرا شود، بیایید شروع کنیم
11
00:00:21,920 –> 00:00:24,000
عبارت return در توابع برای
12
00:00:24,000 –> 00:00:24,400
ارسال
13
00:00:24,400 –> 00:00:27,119
مقادیر یا اشیاء پایتون به
14
00:00:27,119 –> 00:00:27,840
تماسگیرنده
15
00:00:27,840 –> 00:00:30,160
استفاده میشود.
16
00:00:30,160 –> 00:00:30,880
17
00:00:30,880 –> 00:00:32,960
18
00:00:32,960 –> 00:00:34,160
19
00:00:34,160 –> 00:00:36,399
آرگومان های یک تابع و سپس
20
00:00:36,399 –> 00:00:37,920
تابع ما می تواند کاری را با آن
21
00:00:37,920 –> 00:00:38,719
آرگومان ها به
22
00:00:38,719 –> 00:00:40,719
خوبی انجام دهد نه تنها این، بلکه تابع ما می
23
00:00:40,719 –> 00:00:42,239
تواند مقداری
24
00:00:42,239 –> 00:00:44,719
یا شیء را به تماس گیرنده بازگرداند، بنابراین کاری
25
00:00:44,719 –> 00:00:46,160
که ما برای این مثال انجام
26
00:00:46,160 –> 00:00:48,559
می دهیم ایجاد تابعی است که به سادگی
27
00:00:48,559 –> 00:00:50,399
دو عدد را ضرب می کند. با هم
28
00:00:50,399 –> 00:00:53,039
و نتیجه را به تماس گیرنده برگردانید،
29
00:00:53,039 –> 00:00:54,239
بنابراین بیایید
30
00:00:54,239 –> 00:00:56,559
تابعی به نام ضرب تعریف کنیم و
31
00:00:56,559 –> 00:00:58,480
دو پارامتر برای این تابع تنظیم
32
00:00:58,480 –> 00:01:02,079
کنیم، مثلا شماره یک و numb را تنظیم کنیم. er two
33
00:01:02,079 –> 00:01:05,680
و کاری که ما انجام خواهیم داد این است که بگوییم نتیجه
34
00:01:05,680 –> 00:01:09,520
برابر است با عدد یک ضربدر شماره دو
35
00:01:09,520 –> 00:01:11,040
و سپس در پایان میتوانیم
36
00:01:11,040 –> 00:01:12,799
چیزی را که میخواهیم برگردانیم برگردانیم،
37
00:01:12,799 –> 00:01:14,880
بیایید نتیجه را برگردانیم،
38
00:01:14,880 –> 00:01:16,560
حالا وقتی این تابع را فراخوانی میکنیم، دو مقدار ارسال میکنیم.
39
00:01:16,560 –> 00:01:18,400
40
00:01:18,400 –> 00:01:20,400
به عنوان آرگومان، فرض کنید میخواهیم
41
00:01:20,400 –> 00:01:21,520
شش
42
00:01:21,520 –> 00:01:24,320
ضربدر هشت را ضرب کنیم، بنابراین وقتی این را اجرا میکنیم در حالی
43
00:01:24,320 –> 00:01:26,080
که در واقع چیزی نمیبینیم
44
00:01:26,080 –> 00:01:27,920
وقتی نتیجه را پس از
45
00:01:27,920 –> 00:01:29,280
ضرب اعداد
46
00:01:29,280 –> 00:01:31,520
یک و دو برمیگردانیم،
47
00:01:31,520 –> 00:01:33,360
نتیجه را به تماسگیرنده برمیگرداند
48
00:01:33,360 –> 00:01:35,119
تا ببیند. مقداری که
49
00:01:35,119 –> 00:01:36,799
به تماسگیرند