در این مطلب، ویدئو نحوه ساخت یک برنامه وب داده اکسپلورر بسکتبالیست در پایتون | استریم لایت شماره 5 با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:21:20
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:01,580 –> 00:00:04,710
بسیار خوب، پس این ویدیو پنجمین قسمت از
2
00:00:04,710 –> 00:00:07,919
مجموعه آموزش استریملت است که در آن
3
00:00:07,919 –> 00:00:10,920
جزئیات را گام به گام در مورد نحوه
4
00:00:10,920 –> 00:00:13,139
ساختن یک برنامه وب علم داده توضیح می
5
00:00:13,139 –> 00:00:14,880
دهم و بنابراین اجازه دهید در قسمت اول خلاصه ای سریع
6
00:00:14,880 –> 00:00:16,740
داشته باشیم که اولین برنامه وب را به شما نشان دادم.
7
00:00:16,740 –> 00:00:18,570
که می توانید با استفاده از استریملت در
8
00:00:18,570 –> 00:00:20,820
پایتون بسازید و با آن برنامه
9
00:00:20,820 –> 00:00:23,670
به صورت پویا داده ها را از
10
00:00:23,670 –> 00:00:25,980
کتابخانه Why finance به دست می آورید که در آن
11
00:00:25,980 –> 00:00:28,769
داده های موجودی را مستقیماً از Yahoo
12
00:00:28,769 –> 00:00:30,359
Finance بازیابی می کند و سپس یک
13
00:00:30,359 –> 00:00:33,090
نمودار خطی ساده در قسمت دوم ایجاد می کنیم.
14
00:00:33,090 –> 00:00:35,700
یک پیشبینیکننده عنبیه ساده ساختهایم که در آن
15
00:00:35,700 –> 00:00:37,800
از الگوریتم یادگیری
16
00:00:37,800 –> 00:00:40,140
ماشین استفاده میکنیم و در بخش سوم از
17
00:00:40,140 –> 00:00:42,600
الگوریتم یادگیری ماشین برای طبقهبندی پنگوئنها
18
00:00:42,600 –> 00:00:45,450
به یکی از سه گونه استفاده میکنیم و بنابراین این
19
00:00:45,450 –> 00:00:47,430
مفهوم شبیه به پیشبینیکننده عنبیه است
20
00:00:47,430 –> 00:00:49,320
اما با تفاوت قابلتوجهی
21
00:00:49,320 –> 00:00:51,390
در ورودی پارامترها دارای سه
22
00:00:51,390 –> 00:00:54,270
23
00:00:54,270 –> 00:00:56,489
متغیر ترتیبی یا کیفی اضافی هستند، به طوری که
24
00:00:56,489 –> 00:00:58,859
برای رمزگذاری ویژگی های ترتیبی در فو دودویی نیاز به کمی پیش پردازش داده بیشتر است.
25
00:00:58,859 –> 00:01:01,829
26
00:01:01,829 –> 00:01:04,019
rm و در قسمت چهارم به شما نشان دادم که
27
00:01:04,019 –> 00:01:05,670
چگونه می توانید
28
00:01:05,670 –> 00:01:08,040
برنامه وب علم داده خود را در فضای ابری اجرا کنید
29
00:01:08,040 –> 00:01:10,229
تا افراد دیگر و دوستان شما
30
00:01:10,229 –> 00:01:12,780
بتوانند به برنامه وب علم داده شما دسترسی داشته باشند
31
00:01:12,780 –> 00:01:15,390
و ما این کار را با
32
00:01:15,390 –> 00:01:18,810
استقرار برنامه در kiraku انجام دادیم. و بنابراین امروز
33
00:01:18,810 –> 00:01:20,880
این پنجمین قسمت از
34
00:01:20,880 –> 00:01:22,799
مجموعه آموزش استریملت است و ما امروز
35
00:01:22,799 –> 00:01:25,560
دو ویدیوی قبلی را در
36
00:01:25,560 –> 00:01:27,479
توسعه یک برنامه وب با هم ترکیب می
37
00:01:27,479 –> 00:01:28,950
کنیم، بنابراین اساساً می خواهیم
38
00:01:28,950 –> 00:01:30,780
داده ها را به صورت پویا از
39
00:01:30,780 –> 00:01:33,360
اینترنت با انجام وب اسکرپینگ بازیابی کنیم.
40
00:01:33,360 –> 00:01:36,390
وب سایت comm مرجع بسکتبال و بنابراین
41
00:01:36,390 –> 00:01:38,909
پس از اینکه وب داده ها را خراش دادیم،
42
00:01:38,909 –> 00:01:41,640
برخی از فیلتر کردن داده ها را انجام می دهیم و بنابراین
43
00:01:41,640 –> 00:01:43,409
همه این کارها درست در داخل جریان انجام می شود
44
00:01:43,409 –> 00:01:45,299
و بنابراین در نهایت با ایجاد یک تجزیه و تحلیل
45
00:01:45,299 –> 00:01:47,610
داده های اکتشافی ساده انجام می دهیم.
46
00:01:47,610 –> 00:01:50,310
نقشه حرارتی ساده
47
00:01:50,310 –> 00:01:53,070
و بنابراین همه اینها در کمتر از 70
48
00:01:53,070 –> 00:01:55,649
خط کد و بنابراین بدون هیچ مقدمه ای از همین الان
49
00:01:55,649 –> 00:01:57,750
شروع می کنیم بسیار خوب، بنابراین کدی که
50
00:01:57,750 –> 00:01:59,219
امروز استفاده می کنیم
51
00:01:59,219 –> 00:02:03,149
برنامه زیر خط بسکتبال نامیده می شود. py و پس از
52
00:02:03,149 –> 00:02:06,570
باز کردن کد، این را می بینیم، بنابراین
53
00:02:06,570 –> 00:02:09,090
تمام این کد کمتر از 70
54
00:02:09,090 –> 00:02:11,340
خط کد است و بنابراین این شامل
55
00:02:11,340 –> 00:02:13,420
فضاهای خالی نیز می شود،
56
00:02:13,420 –> 00:02:16,000
بنابراین اگر بخواهیم همه فضاهای خالی را حذف
57
00:02:16,000 –> 00:02:18,550
کنیم، فکر می کنم اینطور باشد. تقریباً
58
00:02:18,550 –> 00:02:21,400
60 خط کد و در اینجا کارهای زیادی باید انجام
59
00:02:21,400 –> 00:02:24,310
شود و فقط چند خط کد را در اینجا اشغال می کند،
60
00:02:24,310 –> 00:02:26,590
بنابراین برنامه وب علم داده
61
00:02:26,590 –> 00:02:28,540
ای که امروز در حال ساخت
62
00:02:28,540 –> 00:02:31,300
آن هستیم، کاوشگر آمار بازیکنان NBA نامیده می شود
63
00:02:31,300 –> 00:02:33,670
و بنابراین قبل از اینکه به یک شیرجه عمیق بپردازیم.
64
00:02:33,670 –> 00:02:36,220
بیایید سعی کنیم این کد را اجرا کنیم
65
00:02:36,220 –> 00:02:38,110
و به برنامه وب نگاهی بیندازیم،
66
00:02:38,110 –> 00:02:40,600
بنابراین اجازه دهید
67
00:02:40,600 –> 00:02:43,300
یک لحظه فایل را ببندیم و اجازه دهید یک خط فرمان باز کنیم،
68
00:02:43,300 –> 00:02:46,120
بنابراین اگر ویندوز
69
00:02:46,120 –> 00:02:49,390
دارید، اگر در مک یا مک هستید، CMD را وارد کنید. یک اوبونتو
70
00:02:49,390 –> 00:02:51,950
میخواهید ترمینال خود را باز کنید
71
00:02:51,950 –> 00:02:54,110
و بنابراین این فقط روی رایانه من کار میکند،
72
00:02:54,110 –> 00:02:56,959
زیرا میخواهم Conda را تایپ کنم
73
00:02:56,959 –> 00:03:00,230
DP DP را فعال کنید که نام
74
00:03:00,230 –> 00:03:02,270
محیط Conda است که روی رایانه من نصب شده است،
75
00:03:02,270 –> 00:03:04,310
بنابراین اگر Conda دارید
76
00:03:04,310 –> 00:03:06,140
محیط و استارت را بر روی کامپیوتر خود
77
00:03:06,140 –> 00:03:08,600
می توانید فعال کنید آن محیط Conda خاص را خورد
78
00:03:08,600 –> 00:03:10,400
تا بتوانید Conda activate را تایپ
79
00:03:10,400 –> 00:03:11,959
کنید و در نام
80
00:03:11,959 –> 00:03:13,730
محیط خود به عنوان مثال اگر نام
81
00:03:13,730 –> 00:03:16,130
محیط شما env من است،
82
00:03:16,130 –> 00:03:18,680
Conda را تایپ کنید a و B my را فعال کنید،
83
00:03:18,680 –> 00:03:20,840
اما چون در کامپیوتر من به نام DP
84
00:03:20,840 –> 00:03:23,540
I است. من از Conda activate DP استفاده خواهم کرد و
85
00:03:23,540 –> 00:03:25,970
بنابراین توضیح طولانی به دلیل
86
00:03:25,970 –> 00:03:28,250
ویدیوهای قبلی است که متوجه شدم
87
00:03:28,250 –> 00:03:29,840
سوء تفاهم وجود دارد
88
00:03:29,840 –> 00:03:32,360
که باید Conda
89
00:03:32,360 –> 00:03:34,220
activate DP را تایپ کنید که اینطور نیست
90
00:03:34,220 –> 00:03:36,920
زیرا اگر رایانه شما فقط از آن استفاده می کند
91
00:03:36,920 –> 00:03:39,530
پایتون معمولی میتوانید
92
00:03:39,530 –> 00:03:41,750
آموزش را در اینجا دنبال کنید، اما
93
00:03:41,750 –> 00:03:43,730
اگر از Conda استفاده میکنید، میخواهید
94
00:03:43,730 –> 00:03:46,340
محیط خود را فعال کنید بسیار خوب، پس
95
00:03:46,340 –> 00:03:49,010
بیایید ادامه دهیم، بنابراین اکنون
96
00:03:49,010 –> 00:03:52,040
محیط Conda خود را فعال کردم، میخواهم
97
00:03:52,040 –> 00:03:56,090
دایرکتوری را به دسکتاپ تغییر دهم و سپس به
98
00:03:56,090 –> 00:04:00,320
پوشه streamlet که جایی است که تمام
99
00:04:00,320 –> 00:04:04,820
داده های من یا در آن ساکن هستند، بنابراین برای مورد
100
00:04:04,820 –> 00:04:06,829
شما می خواهید دایرکتوری را به
101
00:04:06,829 –> 00:04:09,049
جایی که همه فایل های شما در آن قرار دارند،
102
00:04:09,049 –> 00:04:10,820
به خصوص برای جریان g تغییر دهید.
103
00:04:10,820 –> 00:04:13,340
آموزش lint بنابراین پیوندهای این کد
104
00:04:13,340 –> 00:04:15,200
در توضیحات
105
00:04:15,200 –> 00:04:18,238
زیر ارائه میشوند، بنابراین میخواهید بررسی کنید که
106
00:04:18,238 –> 00:04:20,519
خوب اینجاست، بنابراین نام
107
00:04:20,519 –> 00:04:23,580
برنامه زیرخط بسکتبال برنامه py است، بنابراین
108
00:04:23,580 –> 00:04:26,430
برای اولین بار یک نکته در یادداشتها وجود دارد که
109
00:04:26,430 –> 00:04:28,100
ما با اجرای مجدد این
110
00:04:28,100 –> 00:04:31,530
برنامه بسکتبال پیغام خطایی خواهید دید
111
00:04:31,530 –> 00:04:33,630
و پیغام خطا به ما می گوید
112
00:04:33,630 –> 00:04:35,880
که تعدادی از کتابخانه ها از دست رفته اند و
113
00:04:35,880 –> 00:04:38,340
بنابراین باید
114
00:04:38,340 –> 00:04:40,800
کتابخانه پیش نیاز را در پایتون نصب کنیم، پس بیایید
115
00:04:40,800 –> 00:04:42,690
با هم به این موضوع نگاه کنیم تا
116
00:04:42,690 –> 00:04:47,370
بتوانیم بر این مشکل غلبه کنیم. خطا با هم خوب است، بنابراین
117
00:04:47,370 –> 00:04:48,960
میخواهید در stream lid run
118
00:04:48,960 –> 00:04:52,530
basketball underscore app py را تایپ کنید و بنابراین
119
00:04:52,530 –> 00:04:54,720
ما این مرورگر پاپآپ را میبینیم و
120
00:04:54,720 –> 00:04:58,229
بنابراین اینجا یک آمار xml است که پیدا نشد، لطفاً
121
00:04:58,229 –> 00:05:02,690
آن را نصب کنید، پس این را ببندید
122
00:05:02,930 –> 00:05:07,930
و سپس میخواهیم نصب El XML
123
00:05:11,460 –> 00:05:20,160
من ATP فعال نیستم اگر Now را نصب کنید XM و
124
00:05:20,160 –> 00:05:23,160
XML
125
00:05:23,650 –> 00:05:31,810
خوب است پس دوباره نصب می شود بنابراین
126
00:05:31,810 –> 00:05:33,850
توجه کنید که می توانم سریع اینجا
127
00:05:33,850 –> 00:05:35,830
تایپ کنم زیرا چند
128
00:05:35,830 –> 00:05:38,620
کاراکتر اول نام پوشه را تایپ می کنم و سپس
129
00:05:38,620 –> 00:05:41,170
دکمه تب را می زنم و بنابراین هفتم دکمه e tab
130
00:05:41,170 –> 00:05:43,540
با تایپ کردن streamlet run B a یا just B، نام پوشه را به صورت خودکار تکمیل می کند
131
00:05:43,540 –> 00:05:47,590
یا فورا می گیرد
132
00:05:47,590 –> 00:05:50,470
و سپس روی برگه آن
133
00:05:50,470 –> 00:05:53,920
نام را برای من تکمیل می کند، اجازه دهید برنامه را دوباره اجرا کنیم،
134
00:05:53,920 –> 00:05:59,500
بنابراین به نظر می رسد
135
00:05:59,500 –> 00:06:02,980
اکنون کار می کند و بنابراین این آمار بازیکنان NBA ما است.
136
00:06:02,980 –> 00:06:05,830
برنامه وب اکسپلورر که
137
00:06:05,830 –> 00:06:07,840
امروز میخواهیم بسازیم،
138
00:06:07,840 –> 00:06:09,580
بیایید به ویژگی کلی
139
00:06:09,580 –> 00:06:11,140
این برنامه وب نگاهی بیندازیم تا متوجه شوید که در
140
00:06:11,140 –> 00:06:13,540
نوار کناری سمت چپ
141
00:06:13,540 –> 00:06:16,360
، سه پارامتر ورودی خواهیم داشت، بنابراین
142
00:06:16,360 –> 00:06:19,000
اولی سال داده ای که می
143
00:06:19,000 –> 00:06:20,950
خواهید به آن نگاه کنید و سپس
144
00:06:20,950 –> 00:06:23,170
پارامتر دوم تیم خواهد بود و بنابراین
145
00:06:23,170 –> 00:06:24,790
در اینجا توجه کنید که می توانید چندین تیم را انتخاب کنید
146
00:06:24,790 –> 00:06:27,760
و به طور پیش فرض
147
00:06:27,760 –> 00:06:30,250
همه تیم ها را برای شما انتخاب می کند و سپس
148
00:06:30,250 –> 00:06:31,810
می توانید آن را به عهده بگیرید. تیمهایی
149
00:06:31,810 –> 00:06:33,850
که نمیخواهید و سپس نتایج
150
00:06:33,850 –> 00:06:36,160
بهسرعت بهروزرسانی میشوند، بنابراین توجه کنید که
151
00:06:36,160 –> 00:06:38,500
هرگاه روی علامت X کلیک میکنم،
152
00:06:38,500 –> 00:06:41,670
خواهید دید که تعداد ردیفها
153
00:06:41,670 –> 00:06:48,190
از 683 به 665 کاهش مییابد و بنابراین
154
00:06:48,190 –> 00:06:50,650
پارامتر سوم ورودی موقعیت است
155
00:06:50,650 –> 00:06:52,600
بازیکنان، بنابراین ما
156
00:06:52,600 –> 00:06:55,030
پنج موقعیت سنتی را در اینجا خواهیم داشت وسط
157
00:06:55,030 –> 00:06:57,280
پاور فوروارد پوینت گارد کوچک
158
00:06:57,280 –> 00:06:59,170
و شوتینگ گارد و به همین ترتیب در سمت راست
159
00:06:59,170 –> 00:07:01,840
اینجا که پانل اصلی است، بنابراین در
160
00:07:01,840 –> 00:07:04,300
اینجا نام برنامه وب و
161
00:07:04,300 –> 00:07:05,860
سپس توضیحات و سپس ما
162
00:07:05,860 –> 00:07:07,750
در اینجا یک سرصفحه و به دنبال آن
163
00:07:07,750 –> 00:07:10,090
توضیح بعد داده
164
00:07:10,090 –> 00:07:12,100
خواهیم داشت و سپس
165
00:07:12,100 –> 00:07:14,590
ما چارچوب داده مجموعه داده خود را نمایش می دهیم تا این مجموعه داده به طور
166
00:07:14,590 –> 00:07:17,380
خود به خود از
167
00:07:17,380 –> 00:07:19,240
Comm مرجع بسکتبال دانلود شود و بنابراین از
168
00:07:19,240 –> 00:07:22,150
پانداها برای اسکرپینگ وب را انجام دهید و سپس
169
00:07:22,150 –> 00:07:25,180
چند فیلتر ساده داده را انجام می دهد، بنابراین
170
00:07:25,180 –> 00:07:27,400
من فقط در یک لحظه کد را به شما نشان می دهم
171
00:07:27,400 –> 00:07:29,200
و بنابراین هنگامی که
172
00:07:29,200 –> 00:07:31,420
فیلتر ساده داده را انجام دادیم
173
00:07:31,420 –> 00:07:34,000
، داده ها را بر اساس آن و
174
00:07:34,000 –> 00:07:36,400
چارچوب داده را نمایش می دهیم. که در اینجا مشاهده می کنید،
175
00:07:36,400 –> 00:07:38,590
ما قادر خواهیم بود داده ها را به عنوان یک
176
00:07:38,590 –> 00:07:41,949
فایل CSV صادر کنیم و در نهایت به
177
00:07:41,949 –> 00:07:44,350
نقشه حرارتی همبستگی پارامترهای ورودی نیز نگاهی خواهیم داشت
178
00:07:44,350 –> 00:07:47,259
و بنابراین این
179
00:07:47,259 –> 00:07:49,630
تحلیل داده های اکتشافی است که
180
00:07:49,630 –> 00:07:51,310
ذکر کردم. بنابراین ما فقط
181
00:07:51,310 –> 00:07:53,949
یک طرح را در اینجا انجام می دهیم، بنابراین اگر می
182
00:07:53,949 –> 00:07:56,979
خواهید با گنجاندن سایر
183
00:07:56,979 –> 00:07:59,500
نمودارهای تجسم داده ها در نقشه وب خود کاوش کنید
184
00:07:59,500 –> 00:08:01,389
، راحت باشید، بنابراین در این برنامه وب من آن را طوری ساختم
185
00:08:01,389 –> 00:08:03,490
که نقشه حرارتی پنهان شود مگر
186
00:08:03,490 –> 00:08:05,380
اینکه روی آن کلیک کنید. و با
187
00:08:05,380 –> 00:08:07,150
کلیک بر روی دکمه،
188
00:08:07,150 –> 00:08:12,039
نقشه حرارتی را خواهید دید که بسیار خوب است،
189
00:08:12,039 –> 00:08:12,400
190
00:08:12,400 –> 00:08:14,590
بنابراین بیایید اکنون به کد نگاهی بیندازیم
191
00:08:14,590 –> 00:08:16,210
،
192
00:08:16,210 –> 00:08:20,949
اجازه دهید فایل باز فایل ویرایشگر اتم
193
00:08:20,949 –> 00:08:25,120
و سپس برنامه بسکتبال را باز
194
00:08:25,120 –> 00:08:27,340
کنیم، پس بیایید نگاهی بیندازیم. در کد کنار هم
195
00:08:27,340 –> 00:08:29,699
196
00:08:30,440 –> 00:08:32,809
خوب است، بنابراین در شش خط
197
00:08:32,809 –> 00:08:34,729
اول کد، کتابخانههای لازم را وارد
198
00:08:34,729 –> 00:08:36,710
میکنیم، بنابراین
199
00:08:36,710 –> 00:08:38,960
کتابخانه استریملت را وارد
200
00:08:38,960 –> 00:08:40,789
میکنیم، زیرا از پخش زنده برای ساختن برنامه وب استفاده
201
00:08:40,789 –> 00:08:43,220
میکنیم. قصد وارد کردن پانداها را
202
00:08:43,220 –> 00:08:45,470
داریم زیرا از پانداها برای مدیریت قاب داده استفاده می کنیم
203
00:08:45,470 –> 00:08:48,140
و همچنین برای انجام خراش وب
204
00:08:48,140 –> 00:08:50,750
از کتابخانه base64 برای
205
00:08:50,750 –> 00:08:53,330
مدیریت دانلود داده برای فایل CSV
206
00:08:53,330 –> 00:08:55,460
استفاده می کنیم زیرا
207
00:08:55,460 –> 00:08:58,430
با تبدیل ASCII به کدگذاری می شود و در نهایت
208
00:08:58,430 –> 00:09:01,340
ما ما هستیم ing matplotlib Seaborn and numpy
209
00:09:01,340 –> 00:09:03,530
به منظور ایجاد نقشه حرارتی طرح
210
00:09:03,530 –> 00:09:05,360
خوب است، بنابراین بیایید نگاهی به
211
00:09:05,360 –> 00:09:08,090
خط شماره هشت بیندازیم عنوان خیابان
212
00:09:08,090 –> 00:09:09,890
نام برنامه وب است و نام برنامه وب
213
00:09:09,890 –> 00:09:12,710
کاوشگر کارکنان NBA بازیکن است
214
00:09:12,710 –> 00:09:15,230
که دقیقاً در اینجا آمده است. سمت راست و سپس
215
00:09:15,230 –> 00:09:17,450
توضیحاتی از برنامه وب در اینجا ارائه شده است،
216
00:09:17,450 –> 00:09:19,490
بنابراین متوجه خواهید شد که ما از زبان علامت گذاری استفاده می کنیم،
217
00:09:19,490 –> 00:09:22,280
بنابراین این توضیحات
218
00:09:22,280 –> 00:09:25,700
در اینجا با این خط مطابقت دارد،
219
00:09:25,700 –> 00:09:27,170
دو نقطه
220
00:09:27,170 –> 00:09:29,990
با دو ستاره در اینجا مطابقت دارد و هر دو
221
00:09:29,990 –> 00:09:31,790
تست مطابقت دارند. مطابق با دو
222
00:09:31,790 –> 00:09:33,590
ستاره در اینجا باشد و بنابراین ما
223
00:09:33,590 –> 00:09:35,660
پیوند منبع داده را نیز درج می کنیم که
224
00:09:35,660 –> 00:09:38,270
مرجع بسکتبال آرام است که در آن داده
225
00:09:38,270 –> 00:09:40,880
ها را دانلود می کنیم و بنابراین
226
00:09:40,880 –> 00:09:42,950
کد زیر در اینجا برای نوار کناری است
227
00:09:42,950 –> 00:09:45,080
بنابراین این نام هدر
228
00:09:45,080 –> 00:09:47,930
نوار کناری است. بنابراین ما از نوار STD
229
00:09:47,930 –> 00:09:50,420
Heather استفاده می کنیم و در آرگومان ورودی
230
00:09:50,420 –> 00:09:53,180
از ویژگی های ورودی کاربر استفاده می کنیم که دقیقاً
231
00:09:53,180 –> 00:09:56,180
در اینجا ویژگی های ورودی کاربر است و سپس در
232
00:09:56,180 –> 00:09:58,370
خط زیر در خط شماره 17
233
00:09:58,370 –> 00:10:00,560
سال انتخاب شده است. نام
234
00:10:00,560 –> 00:10:02,360
متغیر و سپس از
235
00:10:02,360 –> 00:10:06,530
این خط کد در اینجا برای نمایش
236
00:10:06,530 –> 00:10:09,070
سالهایی که میخواهیم دادهها را ببینیم استفاده
237
00:10:09,070 –> 00:10:11,900
میکنیم، بنابراین آن را به عنوان یک منوی کشویی
238
00:10:11,900 –> 00:10:14,390
میسازیم، بنابراین از تابع جعبه انتخاب استفاده میکنیم.
239
00:10:14,390 –> 00:10:16,460
و بنابراین به عنوان آرگومان import، اولین
240
00:10:16,460 –> 00:10:18,980
آرگومانی که در اینجا مشاهده می کنید سال نام دارد
241
00:10:18,980 –> 00:10:20,900
و بنابراین سال دقیقاً در اینجا است، بنابراین اگر
242
00:10:20,900 –> 00:10:23,330
کمی این را تغییر دهیم آن را ذخیره کنید و سپس می
243
00:10:23,330 –> 00:10:25,370
گوییم همیشه دوباره اجرا شود و سپس خواهید
244
00:10:25,370 –> 00:10:27,500
دید که علامت سؤال به صورت ظاهر می شود.
245
00:10:27,500 –> 00:10:29,720
خوب، بنابراین اگر آن را ذخیره کنید،
246
00:10:29,720 –> 00:10:31,580
نگاهی به گذشته بیندازید، علامت سوال
247
00:10:31,5