در این مطلب، ویدئو نقشه راه توسعه دهنده پایتون 2021 | نقشه راه کامل برای هر فیلد (یادداشت های پیوست) با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:37:52
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,000 –> 00:00:01,199
چه خبر مردم چطور پیش می رود این
2
00:00:01,199 –> 00:00:02,800
بهارات است و به یک ویدیوی دیگر خوش آمدید
3
00:00:02,800 –> 00:00:03,439
4
00:00:03,439 –> 00:00:04,960
این ویدیو برای من بسیار خاص است
5
00:00:04,960 –> 00:00:06,480
زیرا باید تحقیقات زیادی انجام می دادم
6
00:00:06,480 –> 00:00:08,559
و همچنین یکی از
7
00:00:08,559 –> 00:00:11,519
موضوعات درخواستی در این کانال است بنابراین
8
00:00:11,519 –> 00:00:12,960
ویدیو قرار است در مورد نقشه راه توسعه دهندگان پایتون باشد،
9
00:00:12,960 –> 00:00:13,759
10
00:00:13,759 –> 00:00:16,000
بنابراین من
11
00:00:16,000 –> 00:00:17,199
چهار دسته مهم را
12
00:00:17,199 –> 00:00:19,199
تصاحب خواهم کرد، این چهار دسته
13
00:00:19,199 –> 00:00:20,880
با نظرسنجی اخیری که
14
00:00:20,880 –> 00:00:21,840
15
00:00:21,840 –> 00:00:23,680
در کانال خود انجام دادم مشخص شد و من
16
00:00:23,680 –> 00:00:24,880
این چهار دسته مهم را در نظر خواهم گرفت
17
00:00:24,880 –> 00:00:26,560
و همچنین داشتن چند
18
00:00:26,560 –> 00:00:28,720
زیرمجموعه در پایان، بنابراین این
19
00:00:28,720 –> 00:00:30,400
ویدیو دوباره در مورد توسعه دهندگان پایتون خواهد بود،
20
00:00:30,400 –> 00:00:31,119
21
00:00:31,119 –> 00:00:32,960
بنابراین شما بخش های مختلف زیادی دارید
22
00:00:32,960 –> 00:00:34,399
و من در مورد
23
00:00:34,399 –> 00:00:36,559
هر بخش و مدت زمان طول می کشد و
24
00:00:36,559 –> 00:00:37,440
آنچه یاد می گیرید و
25
00:00:37,440 –> 00:00:39,200
چگونه باید یاد بگیرید بحث خواهم کرد. این و این چیزی است که
26
00:00:39,200 –> 00:00:40,719
کل این ویدیو در مورد این موضوع خواهد بود،
27
00:00:40,719 –> 00:00:42,000
بنابراین بدون هیچ مقدمه ای بیایید
28
00:00:42,000 –> 00:00:43,600
این ویدیو را شروع کنیم، من یک ارائه
29
00:00:43,600 –> 00:00:44,000
برای به اشتراک گذاشتن دارم
30
00:00:44,000 –> 00:00:47,520
و درست است که
31
00:00:47,520 –> 00:00:49,200
همه چیز خوب پیش می رود، بنابراین اول از همه
32
00:00:49,200 –> 00:00:50,320
این را به عنوان
33
00:00:50,320 –> 00:00:51,920
نقشه راه توسعهدهنده پایتون از مبتدیها
34
00:00:51,920 –> 00:00:54,079
تا توسعهدهندههای پیشرفته هسته یا توسعهدهنده کد میخوانیم،
35
00:00:54,079 –> 00:00:55,039
بنابراین اگر میبینید که
36
00:00:55,039 –> 00:00:56,079
37
00:00:56,079 –> 00:00:58,239
وقتی میخواهید توسعه دهید یا توسعهدهنده پایتون شوید، چیزهای زیادی وجود دارد که باید بدانید،
38
00:00:58,239 –> 00:01:00,480
بنابراین من
39
00:01:00,480 –> 00:01:01,840
میروم. برای در نظر گرفتن اصولاً چند
40
00:01:01,840 –> 00:01:03,760
دسته به عنوان بخشی از این ویدیو،
41
00:01:03,760 –> 00:01:06,320
بیایید اسلاید را دوباره شروع کنیم،
42
00:01:06,320 –> 00:01:07,600
بنابراین
43
00:01:07,600 –> 00:01:09,520
ابتدا باید مبتدی را داشته باشیم تا با توسعه دهنده همکاری داشته
44
00:01:09,520 –> 00:01:10,720
باشد و آه،
45
00:01:10,720 –> 00:01:12,240
چه چیزی قرار است شروع شود که از
46
00:01:12,240 –> 00:01:13,840
کجا شروع کنید، ما نیاز داریم
47
00:01:13,840 –> 00:01:15,360
درک این موضوع که پایتون زبان بسیار وسیعی
48
00:01:15,360 –> 00:01:17,439
است، فقط به
49
00:01:17,439 –> 00:01:18,720
این معنی نیست که تنها یک مورد خاص را حل نمیکند،
50
00:01:18,720 –> 00:01:20,799
بلکه
51
00:01:20,799 –> 00:01:22,799
به مقیاسی رسیده است که تقریباً در هر صنعت مختلف مورد استفاده قرار میگیرد
52
00:01:22,799 –> 00:01:24,400
53
00:01:24,400 –> 00:01:26,960
و نقشه راه برای بخشها
54
00:01:26,960 –> 00:01:28,240
یا علاقههای فردی
55
00:01:28,240 –> 00:01:29,520
است. کاملاً متفاوت خواهید بود،
56
00:01:29,520 –> 00:01:31,680
نمی توانید همان کارها را انجام دهید،
57
00:01:31,680 –> 00:01:33,200
لازم نیست همان کارها را انجام دهید
58
00:01:33,200 –> 00:01:35,439
تا به هدف نهایی خود برسید و
59
00:01:35,439 –> 00:01:36,640
دسته بندی های مختلفی که قرار است
60
00:01:36,640 –> 00:01:37,840
در این ویدیو مورد بحث قرار دهم چیست؟ قرار است
61
00:01:37,840 –> 00:01:39,439
چهار مقوله مهم را مورد بحث قرار دهم،
62
00:01:39,439 –> 00:01:40,000
اول
63
00:01:40,000 –> 00:01:42,159
اینکه توسعهدهنده هسته پایتون توسعهدهنده هسته پایتون،
64
00:01:42,159 –> 00:01:43,280
توسعهدهندهای است
65
00:01:43,280 –> 00:01:45,680
که میتواند تغییراتی
66
00:01:45,680 –> 00:01:46,720
در زبان برنامهنویسی پایتون ایجاد
67
00:01:46,720 –> 00:01:48,479
کند، خود مخزن پایتون.
68
00:01:48,479 –> 00:01:49,759
69
00:01:49,759 –> 00:01:50,880
70
00:01:50,880 –> 00:01:52,960
python برای
71
00:01:52,960 –> 00:01:54,159
توسعه دهندگان وب و
72
00:01:54,159 –> 00:01:55,920
python برای علم داده دوباره
73
00:01:55,920 –> 00:01:57,439
موضوع بسیار درخواست
74
00:01:57,439 –> 00:01:58,960
شده و پس از آن پایتون برای
75
00:01:58,960 –> 00:02:00,799
توسعه برنامه gui اوه و
76
00:02:00,799 –> 00:02:02,159
در پایان در
77
00:02:02,159 –> 00:02:04,159
مورد نقش های دیگری صحبت خواهم کرد که ممکن است
78
00:02:04,159 –> 00:02:05,920
آه اگر دانش پایتون را دارید،
79
00:02:05,920 –> 00:02:07,280
پس بیایید صحبت کنم. این کار را با نقشه راه
80
00:02:07,280 –> 00:02:09,919
توسعهدهنده هسته پایتون شروع
81
00:02:09,919 –> 00:02:11,360
کنید، کارهای زیادی
82
00:02:11,360 –> 00:02:12,959
دارید که به عنوان بخشی از
83
00:02:12,959 –> 00:02:14,720
توسعه
84
00:02:14,720 –> 00:02:16,080
پایتون انجام میدهید، اما توسعهدهنده هسته پایتون دقیقاً چه کاری را انجام میدهد،
85
00:02:16,080 –> 00:02:18,000
اگر توسعهدهندگان هسته پایتون را درک کنید
86
00:02:18,000 –> 00:02:20,560
، احتمالاً همان کسانی هستند
87
00:02:20,560 –> 00:02:22,879
که میتوانید به آنها فکر کنید. به عنوان استاد
88
00:02:22,879 –> 00:02:24,239
توسعه پایتون، زیرا
89
00:02:24,239 –> 00:02:26,000
آنها افرادی هستند که
90
00:02:26,000 –> 00:02:27,760
توانایی ایجاد تغییرات در
91
00:02:27,760 –> 00:02:29,680
برنامه پایتون را دارند. خود مخزن ming مثل
92
00:02:29,680 –> 00:02:31,840
اینکه شما زبان خود را منتشر کرده اید،
93
00:02:31,840 –> 00:02:34,080
python اخیرا در پایتون 3.9
94
00:02:34,080 –> 00:02:34,800
منتشر شده است و
95
00:02:34,800 –> 00:02:36,160
نسخه های بعدی نیز
96
00:02:36,160 –> 00:02:38,239
قرار است منتشر شوند، اما اگر
97
00:02:38,239 –> 00:02:40,000
می خواهید تغییراتی در این
98
00:02:40,000 –> 00:02:41,280
نسخه ها ایجاد
99
00:02:41,280 –> 00:02:42,959
کنید، باید یک هسته اصلی باشید. توسعهدهنده پایتون
100
00:02:42,959 –> 00:02:44,239
چه الزاماتی دارد اساساً
101
00:02:44,239 –> 00:02:45,840
چند الزام وجود دارد که باید
102
00:02:45,840 –> 00:02:48,640
در اینجا رعایت کنید، اولی
103
00:02:48,640 –> 00:02:50,319
درک عمیق پایتون است و
104
00:02:50,319 –> 00:02:53,120
دوم اینکه قطعاً به تجربه نیاز دارد
105
00:02:53,120 –> 00:02:54,879
نه فقط برخی از آنها به تجربه خوبی نیاز دارد
106
00:02:54,879 –> 00:02:56,400
107
00:02:56,400 –> 00:02:58,319
و همچنین در
108
00:02:58,319 –> 00:03:00,239
سند آنها نیز بیان شده است که باید
109
00:03:00,239 –> 00:03:02,239
مورد بررسی قرار بگیرید و به آتئیست
110
00:03:02,239 –> 00:03:04,159
با استانداردهای pep 13 نیاز دارید. اکنون python
111
00:03:04,159 –> 00:03:05,599
یک نوع زبان
112
00:03:05,599 –> 00:03:07,360
بسیار جالب است که به آن جامعه جالبی نیز می گفتند
113
00:03:07,360 –> 00:03:09,120
که همه چیز در قالب
114
00:03:09,120 –> 00:03:10,480
اسناد است. و شما باید از این اسناد پیروی کنید
115
00:03:10,480 –> 00:03:11,360
116
00:03:11,360 –> 00:03:12,959
و اینها استانداردهایی هستند که
117
00:03:12,959 –> 00:03:14,640
جامعه در
118
00:03:14,640 –> 00:03:16,319
درجه اول توسط توسعه دهندگان اصلی تنظیم می کند، اما
119
00:03:16,319 –> 00:03:18,319
دوباره جامعه نیز دارای یک در آن
120
00:03:18,319 –> 00:03:20,480
و پیپ 13 سندی است که در آن آنها
121
00:03:20,480 –> 00:03:22,159
همه الزامات مهم
122
00:03:22,159 –> 00:03:24,560
برای تبدیل شدن به یک توسعهدهنده مشترک را فهرست کردهاند، بنابراین
123
00:03:24,560 –> 00:03:26,000
124
00:03:26,000 –> 00:03:27,599
قطعاً از نظر استاندارد بسیار بالا در نظر گرفته
125
00:03:27,599 –> 00:03:28,720
126
00:03:28,720 –> 00:03:30,239
میشوید، زیرا میتوانید ببینید که توسعهدهندگان هسته پایتون
127
00:03:30,239 –> 00:03:32,239
هستند. همیشه مورد تقاضا است و اصلاً
128
00:03:32,239 –> 00:03:34,319
این برنامه نویس اصلی پایتون به چه معناست این
129
00:03:34,319 –> 00:03:36,080
است که مانند یک عنوان شغلی است یا
130
00:03:36,080 –> 00:03:37,440
حتی به چه معناست.
131
00:03:37,440 –> 00:03:38,799
132
00:03:38,799 –> 00:03:41,040
133
00:03:41,040 –> 00:03:42,480
134
00:03:42,480 –> 00:03:44,239
135
00:03:44,239 –> 00:03:45,760
اگر یک توسعهدهنده مشترک شوید،
136
00:03:45,760 –> 00:03:47,599
احتمالاً بهعنوان مهندس ارشد
137
00:03:47,599 –> 00:03:48,959
یا مهندس اصلی
138
00:03:48,959 –> 00:03:51,360
در یک شرکت برتر کار خواهید کرد، بنابراین این افراد
139
00:03:51,360 –> 00:03:53,040
توسعهدهندگان اصلی پایتون هستند و
140
00:03:53,040 –> 00:03:55,120
قطعاً به مقدار زیادی تجربه نیاز دارد،
141
00:03:55,120 –> 00:03:56,959
بنابراین چگونه میتوانید با آن شروع کنید
142
00:03:56,959 –> 00:03:58,000
. آنچه را که در اسلاید بعدی خواهید دید،
143
00:03:58,000 –> 00:03:59,760
144
00:03:59,760 –> 00:04:01,280
بنابراین من قصد دارم از یک
145
00:04:01,280 –> 00:04:03,519
نوب به یک توسعه دهنده اصلی پایتون در نظر بگیرم به این معنی
146
00:04:03,519 –> 00:04:04,480
که من آن را کامل در نظر خواهم گرفت
147
00:04:04,480 –> 00:04:05,200
و
148
00:04:05,200 –> 00:04:07,120
شما یک مبتدی کامل هستید و
149
00:04:07,120 –> 00:04:08,640
هیچ نوع تجربه ای ندارید،
150
00:04:08,640 –> 00:04:10,319
برای اولین بار است که پایتون را
151
00:04:10,319 –> 00:04:11,920
شروع کرده اید یا برای اولین بار با هر زبان برنامه نویسی شروع می
152
00:04:11,920 –> 00:04:13,519
کنید و اگر
153
00:04:13,519 –> 00:04:14,879
هدف شما این است که یک توسعه دهنده اصلی پایتون شوید.
154
00:04:14,879 –> 00:04:16,000
شما نیاز دارید و
155
00:04:16,000 –> 00:04:18,160
باید به آن سطح از
156
00:04:18,160 –> 00:04:20,160
تجربه برسید
157
00:04:20,160 –> 00:04:22,880
که بدیهی است با پایتون شروع می کنید و نه فقط برخی
158
00:04:22,880 –> 00:04:24,400
چیزهای ساده با پایتون،
159
00:04:24,400 –> 00:04:26,560
تمام تلاش خود را صرف
160
00:04:26,560 –> 00:04:28,560
یادگیری همه چیز ممکن با پایتون خواهید
161
00:04:28,560 –> 00:04:30,639
کرد اکنون یک تصور اشتباه بزرگ وجود دارد که
162
00:04:30,639 –> 00:04:32,000
مردم باید به آن توجه کنند. همه چیز را در مورد
163
00:04:32,000 –> 00:04:32,960
پایتون بدانید تا
164
00:04:32,960 –> 00:04:34,560
توسعهدهنده پایتون شوید، کاملاً درست نیست، ابتدا
165
00:04:34,560 –> 00:04:36,479
باید اصول اولیه
166
00:04:36,479 –> 00:04:36,880
167
00:04:36,880 –> 00:04:39,280
را بدانید.
168
00:04:39,280 –> 00:04:40,720
169
00:04:40,720 –> 00:04:41,440
170
00:04:41,440 –> 00:04:43,360
171
00:04:43,360 –> 00:04:45,040
بنابراین من نوشتهام
172
00:04:45,040 –> 00:04:47,120
پایتون میفهمد اصول پایتون شما
173
00:04:47,120 –> 00:04:49,199
همه مفاهیم مربوط به نسخه
174
00:04:49,199 –> 00:04:51,199
فعلی پایتون را بیاموزید اگر نسخه 3.9
175
00:04:51,199 –> 00:04:52,720
در حال انجام است،
176
00:04:52,720 –> 00:04:54,080
باید بدانید w دقیقاً
177
00:04:54,080 –> 00:04:55,520
انتشار مرز چیست و چه چیزهایی
178
00:04:55,520 –> 00:04:56,000
179
00:04:56,000 –> 00:04:57,919
وجود دارد و شما باید یک
180
00:04:57,919 –> 00:05:00,080
تجربه عملی داشته باشید و یاد
181
00:05:00,080 –> 00:05:01,759
بگیرید که چگونه شروع کنید و
182
00:05:01,759 –> 00:05:03,280
با اصول اولیه پایتون شروع کنید.
183
00:05:03,280 –> 00:05:04,800
آموزش های زیادی در دسترس
184
00:05:04,800 –> 00:05:06,800
شماست. حدود سه تا شش ماه را با آن سپری کنید
185
00:05:06,800 –> 00:05:08,639
و هنگامی که
186
00:05:08,639 –> 00:05:10,320
بتوانید چیزهای مختلفی را
187
00:05:10,320 –> 00:05:11,919
که پایتون به
188
00:05:11,919 –> 00:05:13,919
شما می دهد را درک کنید، به طور عاقلانه یاد می گیرید،
189
00:05:13,919 –> 00:05:15,759
بنابراین این واقعاً
190
00:05:15,759 –> 00:05:16,560
چه کاری انجام می دهد
191
00:05:16,560 –> 00:05:17,919
و چگونه چیزهای مختلف چیست؟
192
00:05:17,919 –> 00:05:19,600
به عنوان بخشی از این
193
00:05:19,600 –> 00:05:20,160
نسخه معرفی شده اند
194
00:05:20,160 –> 00:05:21,680
و چگونه می توانم در آن بهتر شوم، بنابراین
195
00:05:21,680 –> 00:05:23,199
شما همه چیز را از ابتدا یاد می گیرید
196
00:05:23,199 –> 00:05:25,520
و با اصول اولیه شروع می کنید و
197
00:05:25,520 –> 00:05:27,360
تا مفاهیم پیشرفته
198
00:05:27,360 –> 00:05:29,039
زبان برنامه نویسی پایتون پیش می روید، بنابراین بیایید بگوییم
199
00:05:29,039 –> 00:05:30,800
که آنها کار روی آن را کامل کرده اند. همچنین
200
00:05:30,800 –> 00:05:31,199
201
00:05:31,199 –> 00:05:34,320
اگر یک سال یا 1.5 سال
202
00:05:34,320 –> 00:05:35,919
تجربه عملی داشته باشید و در حال ساختن
203
00:05:35,919 –> 00:05:38,320
برنامه هایی هستید که در آن مشارکت دارید و
204
00:05:38,320 –> 00:05:39,360
مرحله بعدی که آنها قرار است انجام دهند این
205
00:05:39,360 –> 00:05:41,120
است که بدیهی است که بروید و کنترل را شروع کنید. تبدیل شدن
206
00:05:41,120 –> 00:05:41,360
به
207
00:05:41,360 –> 00:05:43,520
منبع باز اکنون منبع باز بسیار
208
00:05:43,520 –> 00:05:45,120
مهم است، زیرا فرض کنید
209
00:05:45,120 –> 00:05:46,800
که یک کتابخانه پایتون وجود
210
00:05:46,800 –> 00:05:48,320
دارد، یک کتابخانه شخص ثالث است که می خواهید
211
00:05:48,320 –> 00:05:49,919
در این کتابخانه مشارکت
212
00:05:49,919 –> 00:05:51,360
کنید و نیازی به مشارکت زیاد
213
00:05:51,360 –> 00:05:53,280
منبع باز ندارید و
214
00:05:53,280 –> 00:05:54,560
باید حدود سه سال طول بکشد
215
00:05:54,560 –> 00:05:55,840
، فرض کنید شما
216
00:05:55,840 –> 00:05:57,919
یک سال به اضافه مشارکت کرده اید و قبلاً دو
217
00:05:57,919 –> 00:05:59,440
سال تجربه با پایتون
218
00:05:59,440 –> 00:06:01,039
داشته اید، سه سال به علاوه آموزش
219
00:06:01,039 –> 00:06:02,880
مشارکت python uh را تکمیل کرده
220
00:06:02,880 –> 00:06:05,039
اید و در واقع بخشی از
221
00:06:05,039 –> 00:06:06,080
این هستید. جامعه اکنون
222
00:06:06,080 –> 00:06:07,680
مرحله بعدی که قرار است انجام دهید این است
223
00:06:07,680 –> 00:06:09,759
که در سند pep 13 ارائه شده است،
224
00:06:09,759 –> 00:06:11,360
هنگامی که در مرحله ای هستید
225
00:06:11,360 –> 00:06:13,280
که در آن به کتابخانه های منبع باز شخص ثالث کمک می کنید،
226
00:06:13,280 –> 00:06:14,160
227
00:06:14,160 –> 00:06:15,600
سپس مرحله ای است که می خواهید شروع به
228
00:06:15,600 –> 00:06:17,840
ایجاد کنید. مشکلات
229
00:06:17,840 –> 00:06:19,680
یا پیدا کردن مشکلات مربوط به
230
00:06:19,680 –> 00:06:21,199
نسخه فعلی
231
00:06:21,199 –> 00:06:22,960
پایتون، فرض کنید نسخه 4.1 پایتون در حال انجام است
232
00:06:22,960 –> 00:06:24,560
و شما میخواهید در صورت وجود چیزی که شما را شکست میدهد، ببینید
233
00:06:24,560 –> 00:06:25,759
چه مشکلاتی در نسخه
234
00:06:25,759 –> 00:06:26,720
4.1
235
00:06:26,720 –> 00:06:28,000
وجود دارد.
236
00:06:28,000 –> 00:06:29,600
می خواهید آن را پیدا کنید و می خواهید
237
00:06:29,600 –> 00:06:30,960
این مسائل را ایجاد کنید
238
00:06:30,960 –> 00:06:32,240
و به دنبال آن شما نیز
239
00:06:32,240 –> 00:06:34,000
به عنوان موضوعاتی تلاش خواهید کرد به این معنی که می خواهید
240
00:06:34,000 –> 00:06:34,400
241
00:06:34,400 –> 00:06:36,400
بفهمید افرادی که
242
00:06:36,400 –> 00:06:38,400
مسائل را مطرح می کنند برای اینکه شخص دیگری
243
00:06:38,400 –> 00:06:39,759
موضوعی را مطرح می کند شما باید بفهمید که چیست
244
00:06:39,759 –> 00:06:40,400
نسبت این است
245
00:06:40,400 –> 00:06:41,759
و شما همچنین باید aj را به شخص صحیح امتحان کنید
246
00:06:41,759 –> 00:06:43,360
یا اصلاح کنید که باید
247
00:06:43,360 –> 00:06:43,759
248
00:06:43,759 –> 00:06:46,560
نوعی راه حل برای این
249
00:06:46,560 –> 00:06:47,600
که به آن تریاژ
250
00:06:47,600 –> 00:06:48,319
251
00:06:48,319 –> 00:06:50,080
252
00:06:50,080 –> 00:06:52,240
گفته می شود را اصلاح کنید. برای
253
00:06:52,240 –> 00:06:52,960
این مشکل
254
00:06:52,960 –> 00:06:54,560
و همچنین باید بتواند به نوعی
255
00:06:54,560 –> 00:06:56,160
256
00:06:56,160 –> 00:06:57,440
درک کند یا به
257
00:06:57,440 –> 00:06:59,120
توسعهدهنده میخواهد آن را برطرف کند، بنابراین این
258
00:06:59,120 –> 00:07:00,720
فرآیند تریاژ نامیده میشود، همچنین
259
00:07:00,720 –> 00:07:01,520
260
00:07:01,520 –> 00:07:03,199
فعالیت بسیار مهمی است که باید به عنوان بخشی از آن انجام دهید.
261
00:07:03,199 –> 00:07:05,039
تبدیل شدن به یک توسعهدهنده اصلی اکنون
262
00:07:05,039 –> 00:07:06,400
شما نیز این کار را انجام دادهاید، شما قبلاً
263
00:07:06,400 –> 00:07:06,720
264
00:07:06,720 –> 00:07:08,639
چهار سال در جامعه حضور داشتهاید، شما
265
00:07:08,639 –> 00:07:10,160
به طور مداوم به جامعه کمک
266
00:07:10,160 –> 00:07:11,599
267
00:07:11,599 –> 00:07:13,039
268
00:07:13,039 –> 00:07:14,800
کردهاید. شما با
269
00:07:14,800 –> 00:07:17,199
خود توسعه دهندگان کد پایتون تماس خواهید گرفت
270
00:07:17,199 –> 00:07:18,720
، در واقع یک لینک github وجود دارد
271
00:07:18,720 –> 00:07:20,080
که می خواهم در توضیحات پست کنم که در
272
00:07:20,080 –> 00:07:20,800
273
00:07:20,800 –> 00:07:22,240
آن مشاهده خواهید کرد که در حال
274
00:07:22,240 –> 00:07:24,880
حاضر تعداد بیش از 100 توسعه دهنده کد
275
00:07:24,880 –> 00:07:26,639
وجود دارد. فعال شما
276
00:07:26,639 –> 00:07:28,160
فعال نیستید اما
277
00:07:28,160 –> 00:07:30,639
باید با این توسعه دهندگان ارتباط برقرار کنید و
278
00:07:30,639 –> 00:07:32,479
درخواست نوعی راهنمایی کنید و این
279
00:07:32,479 –> 00:07:34,240
مربیگری در واقع یک
280
00:07:34,240 –> 00:07:35,120
مرحله بسیار مهم است
281
00:07:35,120 –> 00:07:36,639
زیرا هنگامی که این راهنمایی را دریافت کردید
282
00:07:36,639 –> 00:07:38,160
می توانید بفهمید چه
283
00:07:38,160 –> 00:07:39,440
تغییراتی نیاز دارید. برای
284
00:07:39,440 –> 00:07:41,280
اینکه منحنی یادگیری چیست
285
00:07:41,280 –> 00:07:43,039
را متفاوت کنید و همچنین بتوانید
286
00:07:43,039 –> 00:07:44,160
287
00:07:44,160 –> 00:07:45,280
افکار پشت همه این
288
00:07:45,280 –> 00:07:47,199
توسعه دهندگان مشترک را درک کنید، به طوری که شما نیز
289
00:07:47,199 –> 00:07:48,479
در آینده یکی از آنها شوید،
290
00:07:48,479 –> 00:07:50,720
اکنون پنج سال به اضافه تجربه، یعنی
291
00:07:50,720 –> 00:07:52,560
زمانی که شما به عنوان یکی از این برنامه نویسان در نظر گرفته می شوید. خیلی خوب
292
00:07:52,560 –> 00:07:53,759
می دانید که در حال کمک به
293
00:07:53,759 –> 00:07:55,680
جامعه هستید که قبلاً کار خود را انجام داده
294
00:07:55,680 –> 00:07:56,960
اید، قبلاً تلاش خود را انجام داده
295
00:07:56,960 –> 00:08:00,160
اید و اکنون به هدف خود می رسید
296
00:08:00,160 –> 00:08:02,879
آیا این مسیر به من می دهد که پنج
297
00:08:02,879 –> 00:08:04,560
بله اگر این کار را به مدت پنج سال انجام دهم،
298
00:08:04,560 –> 00:08:05,759
یک توسعهدهنده مشترک
299
00:08:05,759 –> 00:08:07,520
خواهم بود، این تضمین نمیشود، زیرا
300
00:08:07,520 –> 00:08:09,280
در سند pep 13 بسیار
301
00:08:09,280 –> 00:08:09,759
واضح است
302
00:08:09,759 –> 00:08:11,759
که شما باید بسیار صبور باشید،
303
00:08:11,759 –> 00:08:13,520
باید نسبت به تغییراتی
304
00:08:13,520 –> 00:08:15,199
که نیاز دارید متواضع باشید. همچنین تا آنجایی که ممکن است
305
00:08:15,199 –> 00:08:17,120
اطلاعات بیشتری را به جامعه ارائه دهید،
306
00:08:17,120 –> 00:08:19,199
تنها در این صورت شما به عنوان یک
307
00:08:19,199 –> 00:08:20,560
توسعه دهنده مشترک در نظر گرفته می شوید که توسعه دهنده اصلی پایتون را می شناسید،
308
00:08:20,560 –> 00:08:21,120
309
00:08:21,120 –> 00:08:22,560
اما اگر می بینید که افراد زیادی را می شناسید،
310
00:08:22,560 –> 00:08:23,680
مهندسان اصلی
311
00:08:23,680 –> 00:08:25,280
و مهندسان ارشد زیادی
312
00:08:25,280 –> 00:08:28,000
در یک کام حضور دارند. یک شرکت به شکلی
313
00:08:28,000 –> 00:08:28,800
است وگرنه
314
00:08:28,800 –> 00:08:30,639
315
00:08:30,639 –> 00:08:32,080
اگر شرکتی در حال کار بر روی
316
00:08:32,080 –> 00:08:33,679
زبان برنامه نویسی پایتون باشد به یک توسعه دهنده اصلی پایتون تبدیل شده است، بنابراین
317
00:08:33,679 –> 00:08:36,479
این یک منحنی بسیار عمیق است، اما همچنین
318
00:08:36,479 –> 00:08:36,958
به
319
00:08:36,958 –> 00:08:39,440
آن می گویند که یک نوع فرآیند کند است،
320
00:08:39,440 –> 00:08:40,799
زیرا قرار است در ابتدا
321
00:08:40,799 –> 00:08:42,559
حجم زیادی از اطلاعاتی را که
322
00:08:42,559 –> 00:08:44,320
قرار است به جامعه بدهید دریافت می کنید
323
00:08:44,320 –> 00:08:45,839
و تنها پس از آن پایتون
324
00:08:45,839 –> 00:08:47,760
با وضعیت برنامه نویس اصلی به شما پاداش
325
00:08:47,760 –> 00:08:49,519
می دهد، بنابراین بیایید شروع کنیم و
326
00:08:49,519 –> 00:08:51,760
به آنچه که n است ادامه دهیم. به عنوان
327
00:08:51,760 –> 00:08:52,320
بخشی از
328
00:08:52,320 –> 00:08:54,160
توسعه دهنده شدن
329
00:08:54,160 –> 00:08:56,000
لازم است اولین چیزی که لازم است این است که لازم
330
00:08:56,000 –> 00:08:57,440
نیست، بسیاری از مردم این سوال
331
00:08:57,440 –> 00:08:58,880
را دارند که آیا یک توسعه دهنده اصلی باید
332
00:08:58,880 –> 00:09:00,959
همه چیز را در مورد پایتون بداند، پاسخ کوتاه این
333
00:09:00,959 –> 00:09:02,480
است که نه، لازم نیست همه چیز را بدانید.
334
00:09:02,480 –> 00:09:03,440
در مورد پایتون
335
00:09:03,440 –> 00:09:05,040
اما باید بدانید که
336
00:09:05,040 –> 00:09:06,959
کتابخانههای 1p چیست یا
337
00:09:06,959 –> 00:09:09,279
کتابخانههای 1p که به
338
00:09:09,279 –> 00:09:11,040
عنوان بخشی از پایتون در دسترس هستند، چه چیزی
339
00:09:11,040 –> 00:09:12,240
با پایتون در دسترس
340
00:09:12,240 –> 00:09:13,760
نیست و همچنین باید درک بسیار قوی
341
00:09:13,760 –> 00:09:15,440
از آنچه ممکن است اشتباه باشد، داشته باشد.
342
00:09:15,440 –> 00:09:16,160
343
00:09:16,160 –> 00:09:18,000
حتی اگر ندانید دقیقاً چه چیزی
344
00:09:18,000 –> 00:09:19,600
اشتباه است، باید
345
00:09:19,600 –> 00:09:21,600
بتوانید جریان را به دست آورید و درک کنید
346
00:09:21,600 –> 00:09:23,120
که چه چیزی ممکن است اشتباه باشد در کجا
347
00:09:23,120 –> 00:09:24,959
و سپس شما میفهمید و سعی میکنید
348
00:09:24,959 –> 00:09:26,480
آن و سؤال بعدی را که بسیاری از مردم انجام میدهند، انجام دهید و کار کنید.
349
00:09:26,480 –> 00:09:27,760
350
00:09:27,760 –> 00:09:29,680
دوباره وجود دارد این است که
351
00:09:29,680 –> 00:09:31,120
توسعهدهندگان اصلی باید
352
00:09:31,120 –> 00:09:33,440
در هر فریمورک موجود دستی داشته باشند،
353
00:09:33,440 –> 00:09:34,560
به این معنی که فرض کنید چارچوبی
354
00:09:34,560 –> 00:09:36,240
به نام جنگو
355
00:09:36,240 –> 00:09:37,519
وجود دارد، چارچوبی به نام
356
00:09:37,519 –> 00:09:39,600
flask وجود دارد. به عنوان یک توسعه دهنده در
357
00:09:39,600 –> 00:09:41,279
هر فریم ورک برنامه نویسی یا هر
358
00:09:41,279 –> 00:09:42,800
فریمورک پایتون موجود
359
00:09:42,800 –> 00:09:44,560
دوباره نه، لازم نیست هر
360
00:09:44,560 –> 00:09:45,839
فریم ورک موجود را بشناسید،
361
00:09:45,839 –> 00:09:47,200
اما فرض کنید یک فریمورک
362
00:09:47,200 –> 00:09:49,440
وجود دارد که در واقع یک نقص را با
363
00:09:49,440 –> 00:09:50,080
پایتون باز می
364
00:09:50,080 –> 00:09:52,480
کند و در واقع این نقص را آشکار می کند. بنابراین آنچه
365
00:09:52,480 –> 00:09:53,839
شما باید بدانید بدیهی است که مواردی وجود دارند
366
00:09:53,839 –> 00:09:55,120
که به نوعی مشکلی هستند که
367
00:09:55,120 –> 00:09:56,000
در حال مطرح شدن هستند
368
00:09:56,000 –> 00:09:57,519
و شما باید دوباره بفهمید
369
00:09:57,519 –> 00:09:59,200
که آن مشکل از
370
00:09:59,200 –> 00:10:01,040
کجا می تواند شروع شده باشد
371
00:10:01,040 –> 00:10:02,640
و به آنجا بروید و بتوانید آن را برطرف کنید.
372
00:10:02,640 –> 00:10:04,399
این یک منحنی بسیار شیب دار
373
00:10:04,399 –> 00:10:05,680
خواهد بود و با آن همراه نخواهد شد فقط می
374
00:10:05,680 –> 00:10:07,440
دانید 20 روز یادگیری 30 روز
375
00:10:07,440 –> 00:10:07,920
376
00:10:07,920 –> 00:10:09,279
یادگیری واضح است که درک آن زمان زیادی طول می کشد
377
00:10:09,279 –> 00:10:11,680
378
00:10:11,680 –> 00:10:13,600
و این همان چیزی است که در ابتدا
379
00:10:13,600 –> 00:10:15,200
گفتم که شما باید صبر داشته باشید،
380
00:10:15,200 –> 00:10:16,399
می دانید اگر می خواهید یک
381
00:10:16,399 –> 00:10:17,839
توسعه دهنده مشترک شوید، باید از بیماران
382
00:10:17,839 –> 00:10:19,760
کمک کنید تا به جامعه کمک کنند و سپس آن
383
00:10:19,760 –> 00:10:21,680
384
00:10:21,680 –> 00:10:23,600
وضعیت توسعه دهنده اصلی پایتون به شما تعلق می گیرد،
385
00:10:23,600 –> 00:10:25,760
بنابراین برای این یکی تمام می شود دوباره اوه این اجازه دهید
386
00:10:25,760 –> 00:10:27,920
به بخش بعدی برویم بخش بعدی
387
00:10:27,920 –> 00:10:29,760
برای پایتون برای توسعه
388
00:10:29,760 –> 00:10:31,519
دهندگان وب است.
389
00:10:31,519 –> 00:10:33,279
390
00:10:33,279 –> 00:10:34,880
391
00:10:34,880 –> 00:10:37,920
392
00:10:37,920 –> 00:10:38,480
393
00:10:38,480 –> 00:10:40,720
python for django python for with flask
394
00:10:40,720 –> 00:10:42,079
همه این ویدیوها
395
00:10:42,079 –> 00:10:44,720
مکرراً از من درخواست می شود، بنابراین
396
00:10:44,720 –> 00:10:46,160
یک
397
00:10:46,160 –> 00:10:48,000
توسعه دهنده وب با دانش پایتون دقیقاً چه
398
00:10:48,000 –> 00:10:49,760
کاری باید انجام دهد و نقشه راه برای
399
00:10:49,760 –> 00:10:51,760
تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب در پایتون چیست،
400
00:10:51,760 –> 00:10:53,600
بنابراین اگر پایتون را می دانید
401
00:10:53,600 –> 00:10:55,120
توسعهدهنده برنامه کمی متفاوت
402
00:10:55,120 –> 00:10:56,399
از دیگر
403
00:10:56,399 –> 00:10:58,720
متخصصان توسعه وب است،
404
00:10:58,720 –> 00:11:00,000
زیرا توسعهدهندگان وب پایتون
405
00:11:00,000 –> 00:11:01,680
نه تنها باید رابط کاربری یا بخش جلویی را بدانند، بلکه باید بخش بکاند این
406
00:11:01,680 –> 00:11:03,360
بخش بکاند را نیز
407
00:11:03,360 –> 00:11:04,000
بدانند.
408
00:11:04,000 –> 00:11:05,760
409
00:11:05,760 –> 00:11:07,279
به این دلیل که باید
410
00:11:07,279 –> 00:11:08,880
در کاری که انجام میدهید کمی قویتر باشید
411
00:11:08,880 –> 00:11:09,519
و من
412
00:11:09,519 –> 00:11:12,079
معتقدم که هر توسعهدهنده وب پایتون
413
00:11:12,079 –> 00:11:13,839
باید آن تجربه کامل پشته
414
00:11:13,839 –> 00:11:14,079
415
00:11:14,079 –> 00:11:15,600
را داشته باشد. aw در تجربه کامل پشته
416
00:11:15,600 –> 00:11:17,040
، بنابراین این
417
00:11:17,040 –> 00:11:18,560
نقشه راهی است که ما در مورد آن بحث
418
00:11:18,560 –> 00:11:20,079
خواهیم کرد و ابتدا با
419
00:11:20,079 –> 00:11:21,519
شرایط لازم برای تبدیل شدن به یک توسعهدهنده وب پایتون شروع میکنیم،
420
00:11:21,519 –> 00:11:22,320
درست است
421
00:11:22,320 –> 00:11:24,000
که توسعهدهندگان برنامه پایتون باید
422
00:11:24,000 –> 00:11:26,079
حداقل حداقل وب را درک کنند.
423
00:11:26,079 –> 00:11:26,959
صفحاتی که
424
00:11:26,959 –> 00:11:28,320
میدانید نمیدانید مرورگر چگونه
425
00:11:28,320 –> 00:11:30,000
یک صفحه وب را نمایش میدهد
426
00:11:30,000 –> 00:11:31,680
که چگونه صفحه وب درخواست داده
427
00:11:31,680 –> 00:11:33,600
در backend نحوه اتصال صفحه وب
428
00:11:33,600 –> 00:11:35,279
به سرور و مواردی از
429
00:11:35,279 –> 00:11:36,399
این دست شما قطعاً باید بتوانید
430
00:11:36,399 –> 00:11:37,120
431
00:11:37,120 –> 00:11:38,560
دومین مورد را درک کنید. که شما نیز
432
00:11:38,560 –> 00:11:40,240
باید داشته باشید تجربه عملی در هنگام
433
00:11:40,240 –> 00:11:40,959
ساخت
434
00:11:40,959 –> 00:11:43,120
پروژه های وب مقیاس پذیر و قابل اعتماد است
435
00:11:43,120 –> 00:11:44,000
که
436
00:11:44,000 –> 00:11:46,160
در اسلاید بعدی در مورد آن صحبت خواهم کرد اما دوباره به یاد
437
00:11:46,160 –> 00:11:47,279
داشته باشید که
438
00:11:47,279 –> 00:11:49,760
باید همیشه یک پروژه وب مقیاس پذیر و قابل اعتماد
439
00:11:49,760 –> 00:11:51,279
در ذهن خود داشته باشید. شما میخواهید
440
00:11:51,279 –> 00:11:53,120
با پایتون یک توسعهدهنده وب شوید،
441
00:11:53,120 –> 00:11:54,800
بنابراین چیز بعدی نیز مانند آنچه که
442
00:11:54,800 –> 00:11:56,000
گفتم، باید یک تجربه کامل پشته
443
00:11:56,000 –> 00:11:57,040
داشته باشید، باید درک کامل
444
00:11:57,040 –> 00:11:57,600
پشته
445
00:11:57,600 –> 00:11:58,959
از ساختن پشته
446
00:11:58,959 –> 00:12:00,880
و همچنین قسمت جلویی شما باید
447
00:12:00,880 –> 00:12:01,600
448
00:12:01,600 –> 00:12:03,120
از چندین فناوری نیز آگاهی داشته باشید
449
00:12:03,120 –> 00:12:04,639
به این معنی که نه تنها
450
00:12:04,639 –> 00:12:06,399
پایتون را یاد می گیرید، بلکه چیزهایی
451
00:12:06,399 –> 00:12:08,240
مانند html javascript
452
00:12:08,240 –> 00:12:10,480
و چند uh python دیگر یا چند
453
00:12:10,480 –> 00:12:12,000
454
00:12:12,000 –> 00:12:13,839
کتابخانه جلویی جلویی دیگر را در صورت نیاز به دوست خواهید آموخت.
455
00:12:13,839 –> 00:12:15,360
فریمورکها در صورت نیاز،
456
00:12:15,360 –> 00:12:16,240
457
00:12:16,240 –> 00:12:17,920
و مجموعه مهارتهای بسیار مهمی که
458
00:12:17,920 –> 00:12:19,839
باید دوباره پنج توسعهدهنده وب پایتون داشته باشید
459
00:12:19,839 –> 00:12:21,920
،
460
00:12:21,920 –> 00:12:23,279
اساساً به
461
00:12:23,279 –> 00:12:24,480
دلیل ماهیت کاری
462
00:12:24,480 –> 00:12:26,000
که میخواهید انجام دهید، تقاضای بالایی دارند. یک توسعهدهنده کامل استک
463
00:12:26,000 –> 00:12:27,519
درست است که
464
00:12:27,519 –> 00:12:28,399
465
00:12:28,399 –> 00:12:31,040
در مقیاس تقاضا برای سالهای آینده بسیار تقاضا خواهد بود
466
00:12:31,040 –> 00:12:31,600
،
467
00:12:31,600 –> 00:12:33,200
بنابراین این الزامات خواهد بود
468
00:12:33,200 –> 00:12:35,200
و بیایید به نقشه راه برویم،
469
00:12:35,200 –> 00:12:36,720
زیرا این
470
00:12:36,720 –> 00:12:38,320
مسیر کمی دشوار خواهد بود. نقشه در مقایسه
471
00:12:38,320 –> 00:12:39,360
با نحوه قضاوت شما در مورد
472
00:12:39,360 –> 00:12:41,279
یک توسعهدهنده کد در حال حاضر پایتون برای
473
00:12:41,279 –> 00:12:43,360
توسعهدهنده وب، باید بدانید که
474
00:12:43,360 –> 00:12:44,560
در ابتدا باید کدام
475
00:12:44,560 –> 00:12:46,560
476
00:12:46,560 –> 00:12:48,240
یک از فناوریهای مهم front-end را با
477
00:12:48,240 –> 00:12:49,760
html و css شروع کنید.
478
00:12:49,760 –> 00:12:51,360
یکی از قدیمیترین فناوریهایی که
479
00:12:51,360 –> 00:12:53,920
هنوز زنده است و html و css
480
00:12:53,920 –> 00:12:55,360
میدانید که میدانید باید بدانید که چگونه
481
00:12:55,360 –> 00:12:56,880
یک وبسایت استاتیک بسازید،
482
00:12:56,880 –> 00:12:59,040
اجازه دهید با شروع آن شروع
483
00:12:59,040 –> 00:13:00,399
کنید و حداقل برای سه ماه به سراغ آن بروید و
484
00:13:00,399 –> 00:13:01,279
485
00:13:01,279 –> 00:13:03,040
بدانید که چگونه یک وبسایت بسازید. وب سایت استاتیک
486
00:13:03,040 –> 00:13:04,639
از html
487
00:13:04,639 –> 00:13:06,639
ucss استفاده کنید و از تخیل خود استفاده کنید
488
00:13:06,639 –> 00:13:08,480
وب سایت های ثابت بسازید و به دنبال آن باید
489
00:13:08,480 –> 00:13:09,120
490
00:13:09,120 –> 00:13:10,880
491
00:13:10,880 –> 00:13:12,320
زبان برنامه نویسی مهم دیگری را که
492
00:13:12,320 –> 00:13:14,639
جاوا اسکریپت است که اکنون جاوا اسکریپت در دسترس
493
00:13:14,639 –> 00:13:16,560
است را درک کنید، در واقع تقریباً در هر
494
00:13:16,560 –> 00:13:17,839
495
00:13:17,839 –> 00:13:19,839
چارچوب توسعه وب وجود دارد، مانند اگر ببینید
496
00:13:19,839 –> 00:13:21,920
چیزی که در حال حاضر روی رابط کاربری در حال اجرا
497
00:13:21,920 –> 00:13:22,399
498
00:13:22,399 –> 00:13:24,320
در مرورگر وب شما است،
499
00:13:24,320 –> 00:13:25,279
احتمال دارد که نوعی از
500
00:13:25,279 –> 00:13:26,000
جاوا اسکریپت
501
00:13:26,000 –> 00:13:27,760
وجود داشته باشد که در آنجا مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین
502
00:13:27,760 –> 00:13:29,680
باید جاوا اسکریپت را حتما بدانید
503
00:13:29,680 –> 00:13:31,920
و به دنبال آن می توانید یا
504
00:13:31,920 –> 00:13:34,000
jquery را یاد بگیرید. اگر چارچوب مورد نیاز است
505
00:13:34,000 –> 00:13:36,000
که مبتنی بر جاوا اسکریپت است، بنابراین
506
00:13:36,000 –> 00:13:37,360
فرض کنید آنها جاوا اسکریپت را درک می کنند و
507
00:13:37,360 –> 00:13:39,120
شما همچنین می توانید jquery را در کنار آن یاد بگیرید.
508
00:13:39,120 –> 00:13:39,680
509
00:13:39,680 –> 00:13:41,360
فقط این که شما همچنین
510
00:13:41,360 –> 00:13:43,279
در مورد عناصر dom یاد خواهید گرفت که عناصر dom چیست
511
00:13:43,279 –> 00:13:44,880
و چگونه به این عناصر اصطلاح دسترسی پیدا می کنید
512
00:13:44,880 –> 00:13:45,360
،
513
00:13:45,360 –> 00:13:46,959
بنابراین کل این بسته دوباره
514
00:13:46,959 –> 00:13:49,199
شش ماه طول می کشد، بنابراین شما در ابتدا
515
00:13:49,199 –> 00:13:49,920
سه ماه
516
00:13:49,920 –> 00:13:51,920
درک html css داشتید، می دانید
517
00:13:51,920 –> 00:13:53,360
که سه ماه به علاوه دیگر قرار دهید. یا چهار
518
00:13:53,360 –> 00:13:55,120
ماه بعلاوه برای درک جاوا اسکریپت خود
519
00:13:55,120 –> 00:13:56,720
و ترکیب با هم، شش
520
00:13:56,720 –> 00:13:59,360
ماه به علاوه تجربه ساخت جاوا اسکریپت و html و
521
00:13:59,360 –> 00:14:01,279
css را خواهید داشت
522
00:14:01,279 –> 00:14:04,000
و این دوره باید کاملاً عملی باشد،
523
00:14:04,000 –> 00:14:05,440
نه فقط تئوری انتقادی
524
00:14:05,440 –> 00:14:07,279
همیشه تجربه عملی داشته باشید همیشه
525
00:14:07,279 –> 00:14:09,199
تمرین کنید. -خوب این کار را انجام دادید
526
00:14:09,199 –> 00:14:10,639
، بیایید به موضوع بعدی
527
00:14:10,639 –> 00:14:12,240
برویم که باید بدانید
528
00:14:12,240 –> 00:14:13,440
نکته بعدی که باید بدانید ساخت
529
00:14:13,440 –> 00:14:14,800
پروژه های وب است و پس از
530
00:14:14,800 –> 00:14:16,399
شش ماه به اضافه انجام آن،
531
00:14:16,399 –> 00:14:18,000
پایتون خود را یاد خواهید گرفت. در حال حاضر پایتون
532
00:14:18,000 –> 00:14:19,760
برای توسعه وب، شما نیازی به دانستن
533
00:14:19,760 –> 00:14:21,680
همه چیز در مورد پایتون ندارید، به این معنی که
534
00:14:21,680 –> 00:14:23,839
شما باید
535
00:14:23,839 –> 00:14:25,920
سطح توسعه اصلی را درک کنید،
536
00:14:25,920 –> 00:14:27,680
زیرا چه چیزی است با پایتون اتفاق می افتد
537
00:14:27,680 –> 00:14:29,120
این است که شما بدیهی است که
538
00:14:29,120 –> 00:14:30,720
یک نوع چارچوب مبتنی بر پایتون را انتخاب کنید که نوع نحو
539
00:14:30,720 –> 00:14:31,600
540
00:14:31,600 –> 00:14:33,120
خاص
541
00:14:33,120 –> 00:14:35,120
خود را دارد و همچنین
542
00:14:35,120 –> 00:14:36,399
نوع ساختمان عنصر و مواردی از این قبیل را خواهد
543
00:14:36,399 –> 00:14:36,800
داشت،
544
00:14:36,800 –> 00:14:38,720
بنابراین درخواست من یا توصیه من این
545
00:14:38,720 –> 00:14:40,880
است که اصول پایتون را بسیار قوی یاد بگیرید،
546
00:14:40,880 –> 00:14:41,680
547
00:14:41,680 –> 00:14:43,199
شما از قبل درک بسیار خوبی
548
00:14:43,199 –> 00:14:45,199
از نحوه استفاده از عناصر
549
00:14:45,199 –> 00:14:46,000
خواهید داشت،
550
00:14:46,000 –> 00:14:47,120
زیرا قبلاً از آن با جاوا اسکریپت استفاده می کنید
551
00:14:47,120 –> 00:14:48,959
و به پایتون می آیید،
552
00:14:48,959 –> 00:14:50,240
553
00:14:50,240 –> 00:14:52,320
نحوه ایجاد یک عنصر را درک خواهید کرد. چگونه یک ساختار داده ایجاد کنیم
554
00:14:52,320 –> 00:14:54,000
چگونه آن را مدیریت کنیم
555
00:14:54,000 –> 00:14:55,839
و با ساختارها و
556
00:14:55,839 –> 00:14:57,600
مفاهیم oops و ساخت کلاس ها و
557
00:14:57,600 –> 00:14:58,240
توابع ادامه دهیم
558
00:14:58,240 –> 00:14:59,839
و این به نظر من بیش از
559
00:14:59,839 –> 00:15:01,120
یک تا سه ماه زمان نمی برد
560
00:15:01,120 –> 00:15:02,959
، بنابراین وقتی آن مرحله را انجام دادید
561
00:15:02,959 –> 00:15:03,920
با درک
562
00:15:03,920 –> 00:15:05,519
اینکه زمان آن فرا رسیده است که فریم ورک مورد علاقه خود را انتخاب کنید و
563
00:15:05,519 –> 00:15:07,120
564
00:15:07,120 –> 00:15:09,040
توصیه های من جنگو یا
565
00:15:09,040 –> 00:15:11,040
فلاسک خواهد بود، اما همانطور که گفتم فریمورک های پایتون زیادی وجود دارد،
566
00:15:11,040 –> 00:15:11,519
567
00:15:11,519 –> 00:15:13,760
اما اگر عکس بگیرید هرکدام
568
00:15:13,760 –> 00:15:15,519
از این دو، یک پشتیبانی اجتماعی عظیم وجود
569
00:15:15,519 –> 00:15:16,880
دارد که میتوانید
570
00:15:16,880 –> 00:15:18,480
در صورتی که در جایی گیر کردهاید و
571
00:15:18,480 –> 00:15:20,000
میخواهید پاسخی برای چیزی
572
00:15:20,000 –> 00:15:21,839
بدانید، میتوانید دوباره به گوگل بروید، سؤال خود را
573
00:15:21,839 –> 00:15:23,360
بالا بزنید، پاسخی
574
00:15:23,360 –> 00:15:23,839
وجود دارد،
575
00:15:23,839 –> 00:15:25,440
بنابراین اگر چیزی را انتخاب کنید
576
00:15:25,440 –> 00:15:26,880
مثلاً فرض کنید
577
00:15:26,880 –> 00:15:29,040
جنگو را به عنوان یک چارچوب برای یادگیری انتخاب می
578
00:15:29,040 –> 00:15:31,360
کنید، حداقل حدود شش
579
00:15:31,360 –> 00:15:33,120
ماه یا شش ماه از زمان خود را صرف می کنید
580
00:15:33,120 –> 00:15:34,560
و آن چارچوب و
581
00:15:34,560 –> 00:15:36,160
پروژه های ساختمانی را درک می
582
00:15:36,160 –> 00:15:37,680
کنید و دوباره و دوباره تمرین می کنید و شما
583
00:15:37,680 –> 00:15:39,519
اکنون نمونه کار خود را بسازید، پس از
584
00:15:39,519 –> 00:15:41,279
ساختن نمونه کارها، این کار نباید بیش
585
00:15:41,279 –> 00:15:42,000
از یک سال
586
00:15:42,000 –> 00:15:44,399
طول بکشد، حداکثر 1.5 سال و در اینجا
587
00:15:44,399 –> 00:15:45,680
شما آماده هستید
588
00:15:45,680 –> 00:15:47,199
که در دنیا بیرون بروید و با
589
00:15:47,199 –> 00:15:49,040
چالش های توسعه وب خود روبرو شوید، بنابراین
590
00:15:49,040 –> 00:15:50,800
کل این تجربه مانند این است. چیزی که
591
00:15:50,800 –> 00:15:52,399
نباید بیش از 1.5 سال طول بکشد،
592
00:15:52,399 –> 00:15:53,040
همانطور که گفتم،
593
00:15:53,040 –> 00:15:55,120
اما در طول مسیر شما چیزهای کمی را نیز درک
594
00:15:55,120 –> 00:15:56,399
خواهید کرد مانند اینکه چگونه
595
00:15:56,399 –> 00:15:59,199
یک api را چگونه در spi فراخوانی کنید
596
00:15:59,199 –> 00:16:00,720
و همچنین در مورد git
597
00:16:00,720 –> 00:16:02,000
خود یاد خواهید گرفت. همچنین درباره docker و
598
00:16:02,000 –> 00:16:03,680
مواردی از این قبیل به درستی یاد میگیرید و پس از
599
00:16:03,680 –> 00:16:04,560
انجام همه این کارها،
600
00:16:04,560 –> 00:16:07,279
همه آنها را در قالبی از پروژه
601
00:16:07,279 –> 00:16:08,240
یا نمونه کارها قرار دهید
602
00:16:08,240 –> 00:16:10,560
و میتوانید به خوبی پیش
603
00:16:10,560 –> 00:16:12,000
بروید سؤال متداول
604
00:16:12,000 –> 00:16:13,519
پایتون برای توسعهدهندگان وب چیست.
605
00:16:13,519 –> 00:16:15,279
سوال متداول اولین سوال این است که
606
00:16:15,279 –> 00:16:16,480
آیا شما نیاز به دانستن
607
00:16:16,480 –> 00:16:18,399
کتابخانه های
608
00:16:18,399 –> 00:16:20,079
هسته پایتون دارید بدیهی است که باید کتابخانه های کتابخانه هسته پایتون را بدانید
609
00:16:20,079 –> 00:16:22,079
اما
610
00:16:22,079 –> 00:16:24,560
اجباری نیست زیرا همانطور
611
00:16:24,560 –> 00:16:25,519
که پایتون را برای
612
00:16:25,519 –> 00:16:27,600
پایتون با جنگو یا فلاسک جنگو یاد می
613
00:16:27,600 –> 00:16:29,199
گیرید، در مورد آن یاد خواهید گرفت. تعداد کمی از ماژولها
614
00:16:29,199 –> 00:16:31,279
مانند درخواست یا url lib3
615
00:16:31,279 –> 00:16:32,880
که کتابخانههای بسیار مهمی
616
00:16:32,880 –> 00:16:34,320
هستند، وقتی
617
00:16:34,320 –> 00:16:35,600
فکر میکنید ارتباطات سرور به دوستانه یا ارتباط سرور را میشناسید، در
618
00:16:35,600 –> 00:16:37,199
619
00:16:37,199 –> 00:16:39,360
حالی که اینها
620
00:16:39,360 –> 00:16:40,800
کتابخانههای بسیار مهمی در رابطه با
621
00:16:40,800 –> 00:16:41,360
پایتون هستند،
622
00:16:41,360 –> 00:16:42,959
اما لازم نیست کل
623
00:16:42,959 –> 00:16:44,800
پایتون را بدانید. خود کتابخانه تمام کتابخانههای پایتونی
624
00:16:44,800 –> 00:16:46,079
که در آنجا وجود
625
00:16:46,079 –> 00:16:49,120
دارند، لازم نیست در مورد هیچ یک از
626
00:16:49,120 –> 00:16:50,880
این سؤالات بدانید که اگر html
627
00:16:50,880 –> 00:16:52,240
یا css را درست نمیدانید،
628
00:16:52,240 –> 00:16:54,720
میتوانم بگویم؟ شما می توانید به
629
00:16:54,720 –> 00:16:56,399
وضوح هر دوی این فناوری ها را بیاموزید به این
630
00:16:56,399 –> 00:16:58,240
معنی که می توانید با جنگو
631
00:16:58,240 –> 00:16:59,920
و فلاسک شروع کنید و فقط یاد بگیرید که
632
00:16:59,920 –> 00:17:01,040
پایان نامه html چه کار می کند،
633
00:17:01,040 –> 00:17:02,800
اما پیشنهاد من این است که این کار را انجام
634
00:17:02,800 –> 00:17:04,480
ندهید فقط با html css شروع کنید
635
00:17:04,480 –> 00:17:06,319
زیرا بسیار آسان است. برای یادگیری
636
00:17:06,319 –> 00:17:07,760
نوعی فناوری، میتوانید
637
00:17:07,760 –> 00:17:09,679
این چیزها را خیلی راحت یاد
638
00:17:09,679 –> 00:17:10,799
بگیرید، میتوانید بفهمید که کارها چگونه
639
00:17:10,799 –> 00:17:12,480
کار میکنند و هنگامی که درک بسیار خوبی
640
00:17:12,480 –> 00:17:14,240
با html css
641
00:17:14,240 –> 00:17:16,160
دارید، دیگر نیازی به
642
00:17:16,160 –> 00:17:18,240
یادگیری کامل همه چیز در مورد html ندارید.
643
00:17:18,240 –> 00:17:20,000
عیسی شما می توانید زیرا واضح
644
00:17:20,000 –> 00:17:20,559
است که
645
00:17:20,559 –> 00:17:22,640
هدف نهایی شما این است که یک
646
00:17:22,640 –> 00:17:23,839
توسعه دهنده وب پایتون شوید،
647
00:17:23,839 –> 00:17:25,760
باید توسعه دهنده وب شوید اما با
648
00:17:25,760 –> 00:17:27,439
پایتون همچنین باید زبان دیگری را به درستی بدانید
649
00:17:27,439 –> 00:17:28,400
بنابراین
650
00:17:28,400 –> 00:17:30,240
پیشنهاد من این است که ابتدا html css را یاد بگیرید،
651
00:17:30,240 –> 00:17:32,080
اما اگر هستید
652
00:17:32,080 –> 00:17:34,160
کسی مثل من که تنبل است
653
00:17:34,160 –> 00:17:35,919
اگر می خواهید در
654
00:17:35,919 –> 00:17:38,720
پرواز یاد بگیرید اما مطمئن شوید که آن را به درستی یاد می
655
00:17:38,720 –> 00:17:40,240
گیرید اگر به fin 10 علاقه
656
00:17:40,240 –> 00:17:42,400
ندارید چه کاری باید درست انجام دهم و این کار بسیار خوبی است
657
00:17:42,400 –> 00:17:44,400
مجدداً سؤال بسیار متداول پاسخ من
658
00:17:44,400 –> 00:17:46,559
این خواهد بود که اوه،
659
00:17:46,559 –> 00:17:48,720
شما می توانید بدون دوست
660
00:17:48,720 –> 00:17:49,600
و دانش مدیریت کنید،
661
00:17:49,600 –> 00:17:51,280
اما چگونه می توانید یک محصول پروژه را
662
00:17:51,280 –> 00:17:53,200
به مشتری ارائه دهید که
663
00:17:53,200 –> 00:17:55,679
پروژه مهمی را بدون
664
00:17:55,679 –> 00:17:57,280
داشتن نوعی عنصر رابط کاربری درخواست می کند.
665
00:17:57,280 –> 00:17:58,799
پروژه بسیار کسل کننده ای خواهد بود که هیچ کس
666
00:17:58,799 –> 00:17:59,600
آن را دوست نخواهد داشت،
667
00:17:59,600 –> 00:18:01,039
بنابراین اگر می خواهید یک
668
00:18:01,039 –> 00:18:03,520
توسعه دهنده فول استک شوید اگر می خواهید
669
00:18:03,520 –> 00:18:05,520
در بازار بسیار با ارزش باشید، بسیار
670
00:18:05,520 –> 00:18:07,280
بسیار مهم است که هم به خوبی از
671
00:18:07,280 –> 00:18:09,039
10 جلو و هم در عقب استفاده کنید.
672
00:18:09,039 –> 00:18:10,480
بنابراین اینها
673
00:18:10,480 –> 00:18:11,919
سوالات متداول هستند و بیایید به بخش بعدی
674
00:18:11,919 –> 00:18:13,440
برویم که یک بخش بسیار دقیق
675
00:18:13,440 –> 00:18:14,160
676
00:18:14,160 –> 00:18:16,480
برای پایتون برای علم داده است، بنابراین پایتون
677
00:18:16,480 –> 00:18:17,520
برای علم داده
678
00:18:17,520 –> 00:18:19,520
دوباره یک سؤال بسیار متداول است که
679
00:18:19,520 –> 00:18:21,280
مورد شما از من
680
00:18:21,280 –> 00:18:22,880
برای نقشه راه میپرسد و دوباره و مجدداً
681
00:18:22,880 –> 00:18:24,160
بنابراین اینجا نقشه راه است که من قصد
682
00:18:24,160 –> 00:18:26,000
دارم تا حد امکان اطلاعات بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهم،
683
00:18:26,000 –> 00:18:26,720
684
00:18:26,720 –> 00:18:28,480
اما با محدودیت زمانی و همچنین
685
00:18:28,480 –> 00:18:30,960
به دلیل اینکه در مورد چند بخش دیگر صحبت می کنم.
686
00:18:30,960 –> 00:18:32,720
خوب، من
687
00:18:32,720 –> 00:18:34,400
آن را کمی در بخش مختصرتر
688
00:18:34,400 –> 00:18:34,960
نیز
689
00:18:34,960 –> 00:18:37,440
نگه خواهم داشت، بنابراین آنچه دقیقاً باید بدانید یا
690
00:18:37,440 –> 00:18:39,039
دقیقاً چه کاری که پایتون
691
00:18:39,039 –> 00:18:41,520
برای علم داده انجام می دهد، یک زمینه بسیار بسیار
692
00:18:41,520 –> 00:18:43,039
بزرگ است، اما اگر می خواهید به آن تبدیل شوید. یک
693
00:18:43,039 –> 00:18:44,080
دانشمند داده یا یک
694
00:18:44,080 –> 00:18:46,240
مهندس علوم داده از شما خواسته می شود
695
00:18:46,240 –> 00:18:47,760
که
696
00:18:47,760 –> 00:18:49,840
شما اجباری هستید، باید بدانید چگونه داده هایی را به
697
00:18:49,840 –> 00:18:51,919
دست آورید که چگونه داده ها را تمیز کنید تا زمانی
698
00:18:51,919 –> 00:18:54,880
که مجبور شوید با داده ها مدلی بسازید
699
00:18:54,880 –> 00:18:56,559
،
700
00:18:56,559 –> 00:18:58,240
بنابراین از کجا شروع کنید و
701
00:18:58,240 –> 00:19:00,080
برای تبدیل شدن به پایتون برای داده چه شرایطی لازم ا