در این مطلب، ویدئو هودینی پایتون – اسکریپتهای روی دیسک، اسکریپتهای پاسخ به تماس دکمه، envs، بستهها، کوارگها، اسکریپتهای منو با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:18:52
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,399 –> 00:00:01,920
در این ویدیو میخواهم
2
00:00:01,920 –> 00:00:03,679
کمی در مورد اینکه چگونه میتوانیم
3
00:00:03,679 –> 00:00:06,080
دکمههای سفارشی خودمان را ایجاد کنیم
4
00:00:06,080 –> 00:00:07,120
5
00:00:07,120 –> 00:00:09,760
و داستان فیلمنامهای را خارج از
6
00:00:09,760 –> 00:00:10,639
7
00:00:10,639 –> 00:00:13,679
جلسه هودینی واقعی خود ایجاد کنیم، بنابراین
8
00:00:13,679 –> 00:00:17,440
موضوع گرانقیمتی است، اما اجازه دهید
9
00:00:17,440 –> 00:00:18,160
با این موضوع شروع
10
00:00:18,160 –> 00:00:20,160
کنیم که چرا میخواستم این ویدیو را بسازید،
11
00:00:20,160 –> 00:00:21,840
12
00:00:21,840 –> 00:00:24,320
من فقط در حال دعوا بودم و گاهی اوقات
13
00:00:24,320 –> 00:00:25,439
شما
14
00:00:25,439 –> 00:00:27,359
فقط برخی از این پارامترها را ایجاد می کنید
15
00:00:27,359 –> 00:00:28,840
،
16
00:00:28,840 –> 00:00:31,199
در واقع ممکن است آنها را اشتباه تایپ کرده باشید، بنابراین
17
00:00:31,199 –> 00:00:32,000
فرض کنید
18
00:00:32,000 –> 00:00:34,079
من دوباره فشار داده بودم یک پارامتر اضافی ایجاد کنید،
19
00:00:34,079 –> 00:00:35,440
می توانید ببینید
20
00:00:35,440 –> 00:00:38,160
من اکنون دو پارامتر دارم و بیایید این یکی را بگوییم
21
00:00:38,160 –> 00:00:38,719
22
00:00:38,719 –> 00:00:41,920
درست است و این اشتباه است معمولاً کاری که
23
00:00:41,920 –> 00:00:44,559
شما باید انجام دهید این است که به اینجا بروید و
24
00:00:44,559 –> 00:00:47,840
آنها را انتخاب کنید تا آن را درست
25
00:00:47,840 –> 00:00:50,719
کنید و دوباره ایجاد کنید، بنابراین
26
00:00:50,719 –> 00:00:52,160
27
00:00:52,160 –> 00:00:53,840
کاری که من انجام دادم این است که در واقع فقط یک دکمه ایجاد کردم
28
00:00:53,840 –> 00:00:55,920
که اساساً حذف می شود
29
00:00:55,920 –> 00:00:57,600
آخرین پارامتر
30
00:00:57,600 –> 00:00:59,359
گره مثلث فعلی گره wrangle ما،
31
00:00:59,359 –> 00:01:01,039
32
00:01:01,039 –> 00:01:04,479
بنابراین در واقع بسیار مفید است،
33
00:01:04,479 –> 00:01:06,320
بنابراین لازم نیست هر بار آن را انجام دهید،
34
00:01:06,320 –> 00:01:07,680
بنابراین
35
00:01:07,680 –> 00:01:10,240
من
36
00:01:10,240 –> 00:01:12,000
برای این ویدیو الهام گرفتم. فقط
37
00:01:12,000 –> 00:01:13,439
میخواستم کمی در مورد اینکه چگونه
38
00:01:13,439 –> 00:01:14,880
میتوانیم
39
00:01:14,880 –> 00:01:17,360
اسکریپتهای خود را خارج از houdini ذخیره کنیم
40
00:01:17,360 –> 00:01:18,880
41
00:01:18,880 –> 00:01:22,240
و چیزهای بیشتری در گردش کار در houdini
42
00:01:22,240 –> 00:01:24,880
زمانی که شروع به آشنایی با
43
00:01:24,880 –> 00:01:26,000
برنامه کردید، خیلی
44
00:01:26,000 –> 00:01:28,400
خوب است که بدانید کجاست، بنابراین اجازه دهید
45
00:01:28,400 –> 00:01:30,320
ابتدا با دکمهها شروع کنیم. از
46
00:01:30,320 –> 00:01:32,000
همه این دکمه ها فقط یک اسکریپت پایتون هستند
47
00:01:32,000 –> 00:01:33,600
که
48
00:01:33,600 –> 00:01:37,520
از فایل در مسیر مشخص شده ما اجرا می شود،
49
00:01:37,520 –> 00:01:39,520
بنابراین اول از همه باید پدی واقعی
50
00:01:39,520 –> 00:01:42,240
برای این دکمه ها بدهیم تا با این دکمه ها کار کنند، بنابراین
51
00:01:42,240 –> 00:01:43,840
در داخل این رابط
52
00:01:43,840 –> 00:01:45,600
می توانید نگاهی به آن بیندازید. اساساً یک
53
00:01:45,600 –> 00:01:46,640
پارامتر یدکی
54
00:01:46,640 –> 00:01:48,960
این دکمه یک پارامتر یدکی است، بنابراین ما
55
00:01:48,960 –> 00:01:50,079
در واقع نمیتوانیم
56
00:01:50,079 –> 00:01:52,640
مانند اینجا وارد ویژگیهای نوع خود شویم،
57
00:01:52,640 –> 00:01:53,520
بنابراین میتوانید ببینید که این
58
00:01:53,520 –> 00:01:55,439
مسیر نشان میدهد که گره
59
00:01:55,439 –> 00:01:57,520
واقعی در کجا
60
00:01:57,520 –> 00:01:59,360
قرار دارد، بنابراین این اساساً یک
61
00:01:59,360 –> 00:02:01,600
62
00:02:01,600 –> 00:02:04,159
گره پیشفرض hdi است که اساساً توسط به طور پیش فرض
63
00:02:04,159 –> 00:02:05,200
در حالی که ما
64
00:02:05,200 –> 00:02:07,600
هنگام نصب houdini و واقعاً نمی توانیم
65
00:02:07,600 –> 00:02:08,878
در اینجا کاری انجام دهیم،
66
00:02:08,878 –> 00:02:10,560
بنابراین می توانید ببینید که اساساً
67
00:02:10,560 –> 00:02:12,319
خطا را حذف می کند که
68
00:02:12,319 –> 00:02:14,000
ما هیچ مجوزی برای این فایل
69
00:02:14,000 –> 00:02:15,520
نداریم بنابراین برای ما برای
70
00:02:15,520 –> 00:02:18,239
انجام هر کاری که میخواهیم، کافیست برویم و یک
71
00:02:18,239 –> 00:02:18,879
da ایجاد کنیم، ام
72
00:02:18,879 –> 00:02:21,680
برای این گره wrangle، کاری که می
73
00:02:21,680 –> 00:02:22,720
توان انجام داد این است که در واقع فقط یک
74
00:02:22,720 –> 00:02:25,040
ارامتر یدکی ایجاد کنید، بنابراین در مورد وی
75
00:02:25,040 –> 00:02:25,760
76
00:02:25,760 –> 00:02:27,920
گیهای این نوع به عنوان یک مرجع جهانی بر
77
00:02:27,920 –> 00:02:29,040
ی این گره فکر کنید، بنابراین ای
78
00:02:29,040 –> 00:02:30,640
اساساً همه مراجعی است که
79
00:02:30,640 –> 00:02:32,720
مبتنی بر این
80
00:02:32,720 –> 00:02:35,200
شبکه هستند، اما پارامترهای یدکی
81
00:02:35,200 –> 00:02:36,959
ما اساساً مرجع محلی ما هستند،
82
00:02:36,959 –> 00:02:39,040
بنابراین اساساً برای این نسخه
83
00:02:39,040 –> 00:02:40,800
از آن خاص است، بنابراین اگر یکی دیگر را ایجاد کنید،
84
00:02:40,800 –> 00:02:43,120
بنابراین این پارامتر یدکی دیگری خواهد داشت،
85
00:02:43,120 –> 00:02:44,319
بنابراین
86
00:02:44,319 –> 00:02:46,080
به عنوان یک پارامتر محلی در مورد آن فکر کنید
87
00:02:46,080 –> 00:02:47,599
چه جالب است. همچنین با این کار میتوانیم
88
00:02:47,599 –> 00:02:50,319
این یک محلی را
89
00:02:50,319 –> 00:02:52,080
برای گره پیشفرض خود تغییر دهیم و در واقع
90
00:02:52,080 –> 00:02:54,080
آن را به عنوان یک پیشفرض دائمی ذخیره کنیم، بنابراین
91
00:02:54,080 –> 00:02:56,000
برای من وقتی یک گره مثلثی ایجاد میکنم،
92
00:02:56,000 –> 00:02:58,480
میتوان مشاهده کرد که پاک من بهطور خودکار اضافه میشود،
93
00:02:58,480 –> 00:02:59,920
زیرا آن را بهعنوان پیشفرض دائمی ذخیره
94
00:02:59,920 –> 00:03:02,720
کردهام و ویرایش خود را ذخیره کردم. پارامترهایی
95
00:03:02,720 –> 00:03:06,400
که میتوانید ببینید هنوز هم هست با
96
00:03:06,400 –> 00:03:08,319
میبینید همچنین خاکستری نشده است، بنابراین
97
00:03:08,319 –> 00:03:10,720
میتوانم آن را حذف کنم و اکنون از
98
00:03:10,720 –> 00:03:11,440
بین رفته است،
99
00:03:11,440 –> 00:03:14,000
بنابراین میتوانید با آن وارد و خارج شوید، اما
100
00:03:14,000 –> 00:03:15,680
اگر ایجاد کنید یکی دیگر را
101
00:03:15,680 –> 00:03:18,159
خورد، هنوز هم وجود دارد، بنابراین این یک
102
00:03:18,159 –> 00:03:20,640
تفاوت اصلی بین
103
00:03:20,640 –> 00:03:23,280
اطلاعات پارامترهای ویرایش و
104
00:03:23,280 –> 00:03:24,480
خصوصیات نوع است،
105
00:03:24,480 –> 00:03:26,480
بنابراین خصوصیات نوع
106
00:03:26,480 –> 00:03:28,720
، زمانی که آنها را ایجاد میکنیم، بیشتر در مورد hvas فکر میکنیم،
107
00:03:28,720 –> 00:03:30,879
پس ما برای همه اینها قدرت کامل داریم،
108
00:03:30,879 –> 00:03:32,080
109
00:03:32,080 –> 00:03:33,440
اما وقتی شما با
110
00:03:33,440 –> 00:03:36,560
گرههای هودی پیشفرض کار کنید، این پارامترهای یدکی
111
00:03:36,560 –> 00:03:38,480
برای ما هستند تا بتوانیم به هر نوع اسکریپتی
112
00:03:38,480 –> 00:03:40,239
که در داخل قرار داده شده است ارجاع دهیم، ما در واقع به یک مسیر برای آن نیاز داریم،
113
00:03:40,239 –> 00:03:42,319
بنابراین اول از همه
114
00:03:42,319 –> 00:03:44,000
باید به
115
00:03:44,000 –> 00:03:46,080
متغیرهای محیط داخل هودینی نگاه کنیم، بنابراین به
116
00:03:46,080 –> 00:03:46,720
کمک بروید و ادامه دهید
117
00:03:46,720 –> 00:03:49,840
. houdini به پایین آن
118
00:03:49,840 –> 00:03:51,760
بروید، میتوانید ببینید که همه این
119
00:03:51,760 –> 00:03:53,200
محیطها اساساً متغیرهای محیطی هستند که
120
00:03:53,200 –> 00:03:55,120
میتوانیم در داخل هودینی به آنها اشاره کنیم
121
00:03:55,120 –> 00:03:56,959
و کاری که میخواهید انجام دهید این است که در واقع به
122
00:03:56,959 –> 00:03:58,480
دنبال پد بسیار خاصی باشید
123
00:03:58,480 –> 00:04:01,519
که پد پایتون است، بنابراین بیایید به
124
00:04:01,519 –> 00:04:02,959
اینجا برویم و
125
00:04:02,959 –> 00:04:05,760
بنابراین یک p و مسیر پایتون را بازنشانی کنید، بنابراین
126
00:04:05,760 –> 00:04:07,360
این اساساً مسیر من
127
00:04:07,360 –> 00:04:10,159
برای این است، بنابراین
128
00:04:10,159 –> 00:04:11,920
اگر به کمک بروید در واقع به
129
00:04:11,920 –> 00:04:13,680
ماژولهای مکان اسکریپت پایتون روی دیسک
130
00:04:13,680 –> 00:04:15,040
میتوانید ببینید که ac است.
131
00:04:15,040 –> 00:04:16,560
132
00:04:16,560 –> 00:04:18,798
به طور خودکار به دنبال
133
00:04:18,798 –> 00:04:20,798
ماژولهای پایتون میگردند که اساساً پایتون
134
00:04:20,798 –> 00:04:21,680
فایلهای پایتون را
135
00:04:21,680 –> 00:04:24,160
در متغیر محیط پایتونپد
136
00:04:24,160 –> 00:04:26,479
و همچنین لیست 6.5 پد در
137
00:04:26,479 –> 00:04:29,759
پایتون را جستجو میکند، بنابراین از آنجایی که من این
138
00:04:29,759 –> 00:04:30,800
139
00:04:30,800 –> 00:04:33,360
متغیر محیط پایتون را راهاندازی کردهام، یک بار به آن میروم.
140
00:04:33,360 –> 00:04:34,320
141
00:04:34,320 –> 00:04:36,560
من شروع به وارد کردن هر یک از این
142
00:04:36,560 –> 00:04:38,720
ماژولهای پایتون کردم، میخواهم آن را
143
00:04:38,720 –> 00:04:42,160
در این پوشه نیز جستجو کنم، بنابراین
144
00:04:42,160 –> 00:04:43,759
اگر میخواهید
145
00:04:43,759 –> 00:04:46,320
ماژولهای خود را ذخیره کنید و به آنها
146
00:04:46,320 –> 00:04:48,320
در داخل هر یک از این گرهها یا هر جایی از
147
00:04:48,320 –> 00:04:49,840
houdini ارجاع دهید، احتمالاً این همان چیزی
148
00:04:49,840 –> 00:04:51,680
است که میخواهید. چون واقعاً نمیخواهید ادامه دهید
149
00:04:51,680 –> 00:04:53,120
و
150
00:04:53,120 –> 00:04:54,720
چون در واقع گزینه دیگری برای ما
151
00:04:54,720 –> 00:04:58,240
برای نصب پد هودینی و همچنین python x
152
00:04:58,240 –> 00:05:01,039
وجود دارد که اساساً یک لیست کتابخانهای
153
00:05:01,039 –> 00:05:01,919
وجود دارد، یک
154
00:05:01,919 –> 00:05:04,720
کتابخانه پیشفرض هودینی برای پایتون وجود دارد
155
00:05:04,720 –> 00:05:05,840
و همه اینها و
156
00:05:05,840 –> 00:05:08,080
شما واقعاً میخواهید آن را ذخیره کنید زیرا
157
00:05:08,080 –> 00:05:09,919
آنچه را که می خواهید به بعدی ارتقا دهید
158
00:05:09,919 –> 00:05:11,600
، همه از بین می
159
00:05:11,600 –> 00:05:13,600
رود، بنابراین شما فقط می خواهید
160
00:05:13,600 –> 00:05:16,880
اساساً به مسیرهای خود ارجاع دهید، بنابراین
161
00:05:16,880 –> 00:05:19,440
زمانی که زمان آن فرا رسید این به روز رسانی
162
00:05:19,440 –> 00:05:22,960
برای شما بسیار آسان خواهد بود که فقط
163
00:05:22,960 –> 00:05:24,720
فایل خود را کپی کنید که مرجع
164
00:05:24,720 –> 00:05:26,400
165
00:05:26,400 –> 00:05:29,039
مکان های دیگر و همه آن ها هستند، بنابراین از چه
166
00:05:29,039 –> 00:05:30,720
چیزی از متغیرهای محیط مسیر پایتون استفاده می کنید
167
00:05:30,720 –> 00:05:32,639
و همچنین یکی دیگر
168
00:05:32,639 –> 00:05:34,479
cs.pat وجود دارد،
169
00:05:34,479 –> 00:05:38,560
بنابراین اجازه دهید در واقع خوب
170
00:05:38,560 –> 00:05:40,240
در واقع اجازه دهید نگاهی به
171
00:05:40,240 –> 00:05:42,720
لیست پد 6 بعدی در پایتون
172
00:05:42,720 –> 00:05:47,120
بیندازیم، بنابراین ما باید
173
00:05:47,120 –> 00:05:51,600
این ماژول را وارد کنیم و
174
00:05:51,600 –> 00:05:53,759
این نقطهبند اساساً تمام صفحه را میدهد
175
00:05:53,759 –> 00:05:56,160
که هودینی آن پایتون نیز به دنبال
176
00:05:56,160 –> 00:05:58,800
مکانهایی میگردد، خوب این یک دسته از
177
00:05:58,800 –> 00:06:00,560
آنها وجود دارد. یک سری چیزهای پیشفرض در اینجا وجود دارد،
178
00:06:00,560 –> 00:06:01,759
بنابراین واقعاً
179
00:06:01,759 –> 00:06:05,120
چندان قابل اجرا نیست، اگرچه من
180
00:06:05,120 –> 00:06:06,400
برخی از این
181
00:06:06,400 –> 00:06:08,479
مکانهای پروژه فعلی خود و همه چیزهای دیگر را اضافه کردهام،
182
00:06:08,479 –> 00:06:10,000
بنابراین اگر اسکریپتهای خیلی خاصی وجود داشته باشد،
183
00:06:10,000 –> 00:06:12,160
اساساً مانند اسکریپتهای محلی برای این
184
00:06:12,160 –> 00:06:13,280
پروژه
185
00:06:13,280 –> 00:06:15,600
است.
186
00:06:15,600 –> 00:06:16,479
187
00:06:16,479 –> 00:06:19,280
این مانند یک مکان اسکریپت جهانی نیست،
188
00:06:19,280 –> 00:06:20,800
همچنین فقط
189
00:06:20,800 –> 00:06:25,440
من همینطور اضافه کردم، بنابراین
190
00:06:26,000 –> 00:06:28,880
شما می توانید از طریق آن فقط با استفاده از
191
00:06:28,880 –> 00:06:30,080
ضمیمه اضافه کنید، اما
192
00:06:30,080 –> 00:06:33,199
برای ما در واقع ما باید از
193
00:06:33,199 –> 00:06:35,759
روش من در اینجا استفاده کنیم.
194
00:06:35,759 –> 00:06:37,280
متغیر محیطی python pad
195
00:06:37,280 –> 00:06:39,759
uh را داشته باشید که در
196
00:06:39,759 –> 00:06:41,039
واقع در حال حاضر
197
00:06:41,039 –> 00:06:44,479
از طریق بستههای سه بعدی انجام میشود، بنابراین اگر به
198
00:06:44,479 –> 00:06:46,160
199
00:06:46,160 –> 00:06:48,960
پوشه کاربر houdini خود بروید که اساساً در
200
00:06:48,960 –> 00:06:50,800
سندی در نمایه ac
201
00:06:50,800 –> 00:06:53,120
، یک پوشه بستهها
202
00:06:53,120 –> 00:06:55,039
در داخل این بستهها وجود دارد،
203
00:06:55,039 –> 00:06:57,039
اساساً همه موارد وجود دارد. ابزارهایی که از
204
00:06:57,039 –> 00:06:58,880
بسته بندی استفاده می کنند فایل json خود را قرار می دهند،
205
00:06:58,880 –> 00:07:01,520
بنابراین این فایل json من است
206
00:07:01,520 –> 00:07:02,880
که بسیار ساده است
207
00:07:02,880 –> 00:07:05,599
که در اصل فقط یک env از الگوی پایتون ایجاد می کند،
208
00:07:05,599 –> 00:07:07,280
این مورد
209
00:07:07,280 –> 00:07:10,400
دیگر من است، اما می خواهم به این تنها پد پایتون نگاه کنید،
210
00:07:10,400 –> 00:07:13,440
بنابراین من. من فقط
211
00:07:13,440 –> 00:07:16,880
212
00:07:16,880 –> 00:07:20,160
مقاله بسیار عالی و عالی را
213
00:07:20,160 –> 00:07:22,080
برای حذف houdini env پیوند میدهم که
214
00:07:22,080 –> 00:07:24,160
اساساً این بستهها راه جدیدی هستند که
215
00:07:24,160 –> 00:07:26,960
216
00:07:26,960 –> 00:07:27,520
217
00:07:27,520 –> 00:07:30,479
میتوانیم پس از شروع houdini و همه این
218
00:07:30,479 –> 00:07:31,759
موارد عالی، تنظیمات متغیر محیطی خود را دریافت کنیم، بنابراین
219
00:07:31,759 –> 00:07:34,240
فقط آن را بخوانید. دور یا منظورم برای اساسی ترین
220
00:07:34,240 –> 00:07:36,000
آن است که فقط می خواهید env خود را ایجاد کنید
221
00:07:36,000 –> 00:07:36,800
222
00:07:36,800 –> 00:07:39,199
و فقط متغیر مقدار مسیر پایتون را ایجاد کنید
223
00:07:39,199 –> 00:07:40,800
و فقط
224
00:07:40,800 –> 00:07:42,880
بخشی از آن را مانند آن کپی کنید تا بتوانید
225
00:07:42,880 –> 00:07:44,879
ببینید که من
226
00:07:44,879 –> 00:07:46,879
ba دارم. از نظر منطقی مسیر پایتون من در واقع
227
00:07:46,879 –> 00:07:49,280
به متغیر محیطی دیگری ارجاع می دهد
228
00:07:49,280 –> 00:07:51,840
که در بالای آن ایجاد کردم، به این صورت که
229
00:07:51,840 –> 00:07:53,039
این جهانی من است و
230
00:07:53,039 –> 00:07:54,800
این جهانی نیز در داخل اسکریپت من ارجاع داده می
231
00:07:54,800 –> 00:07:56,560
شود
232
00:07:56,560 –> 00:07:59,520
و اکنون پد پایتون من مانند آن است، بنابراین وقتی
233
00:07:59,520 –> 00:08:01,199
وارد این
234
00:08:01,199 –> 00:08:03,919
نمایش می شوم به شما کمک می کند ببینید که در حال انجام است. من
235
00:08:03,919 –> 00:08:04,879
همچنین
236
00:08:04,879 –> 00:08:09,759
پد دیگر خود را دارم، بنابراین اگر به m بروم،
237
00:08:09,759 –> 00:08:11,840
پس کجاست، باید چیزی باشد یا
238
00:08:11,840 –> 00:08:13,120
239
00:08:13,120 –> 00:08:16,319
جهانی است، می توانید ببینید که جهانی است و سپس
240
00:08:16,319 –> 00:08:16,720
241
00:08:16,720 –> 00:08:19,840
فقط اسکریپت ها را به آن اضافه می کنم و در
242
00:08:19,840 –> 00:08:20,800
پوشه
243
00:08:20,800 –> 00:08:24,879
چیزی شبیه به این است.
244
00:08:24,879 –> 00:08:28,720
نگاهی به let me بیندازید که اساساً می توانید ببینید
245
00:08:28,720 –> 00:08:31,280
houdini global که
246
00:08:31,280 –> 00:08:34,000
مسیر
247
00:08:36,399 –> 00:08:39,200
جهانی من است صفحه جهانی و اسکریپت من جایی است که اسکریپت های پایتون من در آن جای
248
00:08:39,200 –> 00:08:40,320
249
00:08:40,320 –> 00:08:42,559
می گیرند بنابراین در مورد این موضوع خوب است من
250
00:08:42,559 –> 00:08:45,279
در واقع می توانم اکنون به این
251
00:08:45,279 –> 00:08:47,279
متغیر محیط جهانی من اشاره کنم اجازه دهید
252
00:08:47,279 –> 00:08:48,880
آن را کپی کنم
253
00:08:48,880 –> 00:08:51,120
و فرض کنید میخواهم وارد کنم، پس
254
00:08:51,120 –> 00:08:52,160
فرض کنید
255
00:08:52,160 –> 00:08:56,080
برخی از این فایلها را دارم که شاید هندسهام را در آن
256
00:08:56,080 –> 00:08:58,320
ذخیره کنم، بنابراین فقط یک
257
00:08:58,320 –> 00:08:59,360
گره فایل را قرار میدهم
258
00:08:59,360 –> 00:09:01,360
که آنها واقعاً میتوانند این کار را انجام دهند، این است که
259
00:09:01,360 –> 00:09:03,920
علامت دلار را بگذارم و در
260
00:09:03,920 –> 00:09:06,480
چاه جهانی بچسبانم. در حال حاضر هیچ هندسه ای وجود ندارد،
261
00:09:06,480 –> 00:09:06,959
اما
262
00:09:06,959 –> 00:09:10,720
اگر بگذارید دقیقاً در اینجا بگوییم
263
00:09:10,720 –> 00:09:13,279
و مطمئن شوید که یک علامت دلار دارید،
264
00:09:13,279 –> 00:09:13,920
زیرا
265
00:09:13,920 –> 00:09:15,600
متغیر محیطی مانند آن است، می توانید
266
00:09:15,600 –> 00:09:17,279
ببینید که این روش
267
00:09:17,279 –> 00:09:19,760
اساساً سریع من است، می توانم به
268
00:09:19,760 –> 00:09:21,200
این پوشه در داخل
269
00:09:21,200 –> 00:09:23,920
houdini اشاره کنم و می توانم بگویم که من انتخاب کردم
270
00:09:23,920 –> 00:09:25,839
هندسه من مانند آن اکنون که
271
00:09:25,839 –> 00:09:26,880
محیط خود را تنظیم کرده
272
00:09:26,880 –> 00:09:29,839
ایم، می توانیم در واقع به این اسکریپت ها
273
00:09:29,839 –> 00:09:30,240
در
274
00:09:30,240 –> 00:09:32,080
داخل هودینی خود ارجاع دهیم، بنابراین بیایید ابتدا به پارتیشن واقعی برویم،
275
00:09:32,080 –> 00:09:33,519
بیایید نگاهی به
276
00:09:33,519 –> 00:09:36,160
آنچه