در این مطلب، ویدئو 01 – Introduction – Python for Unreal Engine Editor Tools Scripting با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:05:41
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,160 –> 00:00:02,879
به این معنی که می توانم ابزار یا اسکریپت را بنویسم
2
00:00:02,879 –> 00:00:03,600
3
00:00:03,600 –> 00:00:06,560
فایل را ذخیره کنم و بلافاصله آن را اجرا کنم، روند
4
00:00:06,560 –> 00:00:07,839
بسیار سریع
5
00:00:07,839 –> 00:00:10,320
و تکراری است که متوجه
6
00:00:10,320 –> 00:00:17,920
شدم زمان زیادی برای من صرفه جویی کرد
7
00:00:18,960 –> 00:00:20,960
سلام به همه و به یک ویدیوی جدید خوش آمدید
8
00:00:20,960 –> 00:00:22,080
9
00:00:22,080 –> 00:00:24,800
محمد اینجا و من میزبان شما برای
10
00:00:24,800 –> 00:00:26,560
این مجموعه ویدیوهای آینده باشید که در
11
00:00:26,560 –> 00:00:27,359
مورد استفاده از
12
00:00:27,359 –> 00:00:30,400
پایتون برای ویرایشگر غیرواقعی صحبت می کنیم و
13
00:00:30,400 –> 00:00:32,320
یک پس زمینه سریع درباره خودم اسکریپت می
14
00:00:32,320 –> 00:00:34,880
نویسم.
15
00:00:34,880 –> 00:00:36,559
16
00:00:36,559 –> 00:00:39,520
17
00:00:39,520 –> 00:00:42,239
مطمئناً یک بار مشغول بازی
18
00:00:42,239 –> 00:00:45,760
هستم از ue2 از unreal استفاده می کنم و معمولاً
19
00:00:45,760 –> 00:00:47,200
20
00:00:47,200 –> 00:00:49,440
چند سال پیش ue4 را حدود 20 ساعت در روز اجرا
21
00:00:49,440 –> 00:00:50,239
22
00:00:50,239 –> 00:00:53,120
می کنم یا چیزی که واقعاً نمی توانم زمان دقیقی را به خاطر بیاورم که
23
00:00:53,120 –> 00:00:54,399
24
00:00:54,399 –> 00:00:56,640
بازی های حماسی شروع
25
00:00:56,640 –> 00:00:58,960
به وارد کردن رابط پایتون به ویرایشگر غیرواقعی کردند
26
00:00:58,960 –> 00:01:01,920
و یک بار متوجه شدم این در
27
00:01:01,920 –> 00:01:03,120
28
00:01:03,120 –> 00:01:05,600
مخزن github توجه من را به خود جلب کرد، بنابراین من بیشتر و بیشتر شروع
29
00:01:05,600 –> 00:01:07,600
به جستجوی اسکریپتهای غیرواقعی پایتون کردم
30
00:01:07,600 –> 00:01:08,799
31
00:01:08,799 –> 00:01:11,200
و زمانی که پتانسیل عظیمی را
32
00:01:11,200 –> 00:01:13,840
در آن افزونه آزمایشی جدید دیدم
33
00:01:13,840 –> 00:01:16,400
و زمان زیادی برای قرار دادن آن
34
00:01:16,400 –> 00:01:18,159
در شخصیام طول نکشد. پروژه های
35
00:01:18,159 –> 00:01:21,040
36
00:01:21,040 –> 00:01:22,799
خود را انجام دادم و شروع به حساب کردن روی آن api پایتون در خط لوله خودم کردم
37
00:01:22,799 –> 00:01:25,360
و مثل همیشه برای هر چیز جدید
38
00:01:25,360 –> 00:01:27,119
منابع زیادی وجود ندارد،
39
00:01:27,119 –> 00:01:29,600
بنابراین من بیشتر همه چیز را
40
00:01:29,600 –> 00:01:30,560
خودم یاد گرفتم
41
00:01:30,560 –> 00:01:33,200
و می خواستم آن دانش را به اشتراک بگذارم،
42
00:01:33,200 –> 00:01:35,360
شروع کردم به قرار دادن یک راهنمای کامل از آنچه که داشتم.
43
00:01:35,360 –> 00:01:36,720
آن را یاد گرفتهایم
44
00:01:36,720 –> 00:01:38,720
که در طول این سری درباره آن بحث خواهیم کرد
45
00:01:38,720 –> 00:01:40,960
و برای
46
00:01:40,960 –> 00:01:43,920
شروع به استخدام تعدادی از کاربران غیرواقعی پایتون برای
47
00:01:43,920 –> 00:01:46,000
استفاده از این گردش کار پایتون
48
00:01:46,000 –> 00:01:48,159
، یک مخزن عمومی رایگان برای
49
00:01:48,159 –> 00:01:50,159
همه در github
50
00:01:50,159 –> 00:01:53,040
با چند نمونه برای ابزارهای بهرهوری
51
00:01:53,040 –> 00:01:55,040
برای ویرایشگرهای غیرواقعی ساختم که فقط در
52
00:01:55,040 –> 00:01:55,759
python
53
00:01:55,759 –> 00:01:58,479
اوه فقط یک یادداشت جانبی چند
54
00:01:58,479 –> 00:01:59,600
استریم زنده از
55
00:01:59,600 –> 00:02:03,200
epec وجود دارد که در حال بحث در مورد
56
00:02:03,200 –> 00:02:06,560
python برای ویرایشگر غیرواقعی هستند، اما
57
00:02:06,560 –> 00:02:10,479
آنها واقعاً برای من دیر آمدند زیرا
58
00:02:10,479 –> 00:02:12,400
بعد از اینکه سفر یادگیری من تقریباً
59
00:02:12,400 –> 00:02:14,000
کامل
60
00:02:14,000 –> 00:02:17,520
شد آمدند، بنابراین چرا pyson غیر واقعی بود
61
00:02:17,520 –> 00:02:20,160
پاسخ بسیار است ساده پایتون یک
62
00:02:20,160 –> 00:02:21,360
زبان سبک وزن است
63
00:02:21,360 –> 00:02:23,840
که کم و بیش نیازی به زمان کامپایل ندارد
64
00:02:23,840 –> 00:02:25,040
65
00:02:25,040 –> 00:02:28,319
که برای من حداقل زمانی
66
00:02:28,319 –> 00:02:29,760
که با غیرواقعی
67
00:02:29,760 –> 00:02:31,840
کار میکنم مشکل بزرگی است. زمان بسته
68
00:02:31,840 –> 00:02:33,840
بندی پروژه ای که روی آن کار می کنم، بیشتر
69
00:02:33,840 –> 00:02:36,080
وقت خود را صرف کامپایل
70
00:02:36,080 –> 00:02:38,720
کد پروژه یا کامپایل کردن کل موتور یا
71
00:02:38,720 –> 00:02:40,319
ویرایشگر خود می
72
00:02:40,319 –> 00:02:44,000
کنم، اما این ترفندی است که اغلب
73
00:02:44,000 –> 00:02:46,959
اوقات نیاز به ساخت ابزارهایی برای کمک در برخی موارد
74
00:02:46,959 –> 00:02:48,560
75
00:02:48,560 –> 00:02:52,000
خاص دارم. آنها را به شکل
76
00:02:52,000 –> 00:02:56,080
تغییراتی در فورک ویرایشگر خودم ایجاد کنید و ویرایشگر