در این مطلب، ویدئو 5 نکته در مورد استفاده از Fusion 360 API. استفاده از پایتون برای ایجاد اسکریپت های اتوماسیون. با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:07:51
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,340 –> 00:00:05,660
[موسیقی]
2
00:00:06,470 –> 00:00:09,210
در این ویدیو ما پنج
3
00:00:09,210 –> 00:00:11,490
نکته برای ایجاد اسکریپت با استفاده از
4
00:00:11,490 –> 00:00:15,870
fusion 360 a P I با پایتون را بررسی می کنیم به این امید که
5
00:00:15,870 –> 00:00:17,880
بتوانم به اندازه کافی به شما نشان دهم تا
6
00:00:17,880 –> 00:00:20,039
بتوانید اسکریپت های خود را شروع کنید. من
7
00:00:20,039 –> 00:00:22,470
در این مورد متخصص نیستم. کاری که
8
00:00:22,470 –> 00:00:23,850
من انجام خواهم داد این است که به شما نشان می دهم چه کاری
9
00:00:23,850 –> 00:00:25,830
انجام دادم تا در واقع کار را اجرا
10
00:00:25,830 –> 00:00:28,710
کنم و اسکریپت های کاری را انجام دهم و بتوانم هندسه ای ترسیم کنم
11
00:00:28,710 –> 00:00:32,488
و چند مدل ایجاد کنم،
12
00:00:32,488 –> 00:00:34,079
بنابراین اولین چیزی که باید درست انجام دهیم
13
00:00:34,079 –> 00:00:36,239
آیا برخی واردات وجود دارد
14
00:00:36,239 –> 00:00:39,390
که حتی برای شروع اسکریپت باید انجام دهید و
15
00:00:39,390 –> 00:00:40,800
اینها فقط چیزهایی هستند که باید
16
00:00:40,800 –> 00:00:45,210
اتفاق بیفتند در غیر این صورت اسکریپت نمی داند
17
00:00:45,210 –> 00:00:47,820
از نظر ادغام کجاست، بنابراین
18
00:00:47,820 –> 00:00:50,340
باید به آن بگویید که رابط کاربری کجاست. آیا باید
19
00:00:50,340 –> 00:00:53,010
به آن بگویید که در حالت طراحی است
20
00:00:53,010 –> 00:00:55,949
و می توانید این موارد را همانطور
21
00:00:55,949 –> 00:00:58,289
که آنها را تنظیم می کنید بررسی کنید و سپس اگر چیزی درست نیست می توانید یک خطا ایجاد
22
00:00:58,289 –> 00:01:00,180
کنید، به
23
00:01:00,180 –> 00:01:01,829
عنوان مثال اگر آنها سعی کردند اسکریپت را اجرا کنند و در
24
00:01:01,829 –> 00:01:04,080
آن نباشند. حالت طراحی به
25
00:01:04,080 –> 00:01:06,270
آنها میگوید که نمیتوانید آن را از آنجا اجرا کنید و
26
00:01:06,270 –> 00:01:08,549
فرصتی دیگر به دست آورید o اجرا کنید
27
00:01:08,549 –> 00:01:11,400
صادقانه بگویم که بررسی خطای زیادی
28
00:01:11,400 –> 00:01:14,100
در این اسکریپت وجود ندارد و دلیل آن این است که من
29
00:01:14,100 –> 00:01:16,020
جزئیات زیادی را در مورد
30
00:01:16,020 –> 00:01:18,950
آن وارد نکردم که معمولاً فقط در صورتی که در حین
31
00:01:18,950 –> 00:01:21,869
برنامهنویسی آن از کار بیفتد، زمانی که شکست خورد، ردیابی
32
00:01:21,869 –> 00:01:23,729
بازگشت به شما گفته شد. جایی که شکست
33
00:01:23,729 –> 00:01:25,860
خورد و بسیار بیضرر بود،
34
00:01:25,860 –> 00:01:29,270
مانند یک فاجعه بزرگ نیست
35
00:01:31,330 –> 00:01:32,829
[موسیقی]،
36
00:01:32,829 –> 00:01:35,750
اما ابتدا کمی وقت بگذارید و
37
00:01:35,750 –> 00:01:39,430
کانال را لایک کنید و در کانال مشترک شوید. با
38
00:01:46,240 –> 00:01:50,030
تشکر، نکته بعدی
39
00:01:50,030 –> 00:01:53,030
مستندات API است که توسط Autodesk ارائه
40
00:01:53,030 –> 00:01:56,090
شده است. در آنجا و
41
00:01:56,090 –> 00:01:59,050
مستندات با جزئیات بسیار خوب
42
00:01:59,050 –> 00:02:02,510
نحوه استفاده از آن را ببینید، همچنین چند ویدیو در
43
00:02:02,510 –> 00:02:06,590
آنجا ارائه ها وجود دارد که بینش هایی را به شما ارائه می دهد.
44
00:02:06,590 –> 00:02:08,630
اکیداً توصیه
45
00:02:08,630 –> 00:02:10,820
می کنم به مستندات نگاهی بیندازید و
46
00:02:10,820 –> 00:02:13,760
این مستندات شامل همه
47
00:02:13,760 –> 00:02:15,470
چیزهایی است که می خواهید انجام دهید. برای اینکه
48
00:02:15,470 –> 00:02:19,880
بتوانم اسکریپت های مناسبی ایجاد کنم و کارهای
49
00:02:19,880 –> 00:02:21,770
متفاوتی را خارج از کاری که
50
00:02:21,770 –> 00:02:24,430
انجام داده ام انجام دهم، بنابراین من فقط یک طرح انجام دادم و
51
00:02:24,430 –> 00:02:27,290
آن را اکسترود کردم، برخی از ورودی های کاربر را
52
00:02:27,290 –> 00:02:29,660
انجام دادم اما از همه این ویژگی ها استفاده نکردم.
53
00:02:29,660 –> 00:02:31,670
ویژگیهای شلنگ در دسترس هستند و اگر
54
00:02:31,670 –> 00:02:33,110
به مستندات نگاهی بیندازید، میتوانید
55
00:02:33,110 –> 00:02:34,760
بفهمید که چگونه کار میکنند
56
00:02:34,760 –> 00:02:37,820
و البته مهمترین چیز این
57
00:02:37,820 –> 00:02:40,640
است که اگر به پایین بروید، چند نمونه کد در همان صفحه در G وجود دارد
58
00:02:40,640 –> 00:02:43,700
.
59
00:02:43,700 –> 00:02:45,890
نمونههای کد را میبینید و میتوانید از
60
00:02:45,890 –> 00:02:48,140
آنهایی استفاده کنید که میتوانید از آنها به عنوان پایهای برای
61
00:02:48,140 –> 00:02:49,700
ایجاد اسکریپتهای خود استفاده کنید یا فقط میتوانید
62
00:02:49,700 –> 00:02:52,430
قطعاتی را که
63
00:02:52,430 –> 00:02:54,830
میخواهید کارهای خاصی با آنها انجام دهید بدزدید، بنابراین
64
00:02:54,830 –> 00:02:57,650
کاملاً توضیح داده شده است و میتوانید
65
00:02:57,650 –> 00:03:02,380
نحوه استفاده از آن را ببینید. مثالهایی که آنها
66
00:03:05,000 –> 00:03:06,550
یک چیز دیگر دارند که تحت
67
00:03:06,550 –> 00:03:08,690
مستندات یا حداقل
68
00:03:08,690 –> 00:03:11,480
مدیریت اسکریپت شما قرار دارد، توصیه میکنم
69
00:03:11,480 –> 00:03:15,170
یک get یا گیتهاب را بلد باشید، یا چیزی که
70
00:03:15,170 –> 00:03:18,320
من استفاده میکنم این است که یک سطل بیت را برای خودتان راهاندازی کنید، یک
71
00:03:18,320 –> 00:03:21,410
دایرکتوری را در آنجا راهاندازی کنید. git
72
00:03:21,410 –> 00:03:24,230
به طوری که فایلها را مستقیماً از
73
00:03:24,230 –> 00:03:26,480
چیزی که از i