در این مطلب، ویدئو AutoCAD Plant 3D – کدنویسی در قسمت های سفارشی ما با استفاده از پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:49:46
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:02,639 –> 00:00:03,919
خانم ها و آقایان روز بخیر
2
00:00:03,919 –> 00:00:06,080
از اینکه در وبینار من به من ملحق شدید متشکرم،
3
00:00:06,080 –> 00:00:07,600
امروز
4
00:00:07,600 –> 00:00:09,920
در مورد کدنویسی در برخی از بخش های سفارشی خود
5
00:00:09,920 –> 00:00:11,360
با استفاده از پایتون
6
00:00:11,360 –> 00:00:16,239
به اتوکد برای این
7
00:00:16,239 –> 00:00:18,640
کار ارائه خواهم کرد، بنابراین برای شروع با این، این یک
8
00:00:18,640 –> 00:00:19,279
9
00:00:19,279 –> 00:00:21,520
وبینار سطح بسیار بالایی خواهد بود.
10
00:00:21,520 –> 00:00:22,400
11
00:00:22,400 –> 00:00:25,279
12
00:00:25,279 –> 00:00:27,760
13
00:00:27,760 –> 00:00:32,400
قبل از اینکه وارد این موضوع شویم
14
00:00:32,719 –> 00:00:35,440
من کوین کندی هستم که در حال حاضر
15
00:00:35,440 –> 00:00:36,719
این um را ارائه می دهد، آن را مستقیماً از بالا و فقط تا حد امکان
16
00:00:36,719 –> 00:00:39,120
17
00:00:39,120 –> 00:00:42,640
18
00:00:42,640 –> 00:00:46,800
اصولی نگه می داریم. بنابراین من در واقع مدتی است که در
19
00:00:46,800 –> 00:00:47,200
این
20
00:00:47,200 –> 00:00:49,920
زمینه کار کردهام و مقدار
21
00:00:49,920 –> 00:00:50,879
زیادی از این کار را
22
00:00:50,879 –> 00:00:52,559
انجام میدهم، بنابراین گاهی اوقات مجبور
23
00:00:52,559 –> 00:00:54,239
میشوم اجزای سفارشی خود را ایجاد کنم،
24
00:00:54,239 –> 00:00:55,840
بنابراین معمولاً اینها اسکریپتهایی هستند که
25
00:00:55,840 –> 00:00:58,000
اضافه کردهایم، در واقع نادر است که بسیاری
26
00:00:58,000 –> 00:00:59,359
از مردم این نوع کارها را انجام خواهند داد،
27
00:00:59,359 –> 00:00:59,760
28
00:00:59,760 –> 00:01:02,800
اما این یک نوع توانایی بسیار مفید
29
00:01:02,800 –> 00:01:04,720
است که ما باید با آن کار
30
00:01:04,720 –> 00:01:06,159
کنیم،
31
00:01:06,159 –> 00:01:08,080
بنابراین آنچه امروز قرار است به آن بپردازید
32
00:01:08,080 –> 00:01:09,439
، دستور کار ما در
33
00:01:09,439 –> 00:01:11,600
ابتدا مقدمه ای است که از ما خواسته شد به آن پناه ببریم.
34
00:01:11,600 –> 00:01:13,439
قبلاً حدس نمی زدم
35
00:01:13,439 –> 00:01:14,799
که چرا ما می خواهیم این کار را در
36
00:01:14,799 –> 00:01:17,280
مزیت هایی که به آن نیاز دارید انجام دهیم و
37
00:01:17,280 –> 00:01:18,880
برخی از پیشنهادات
38
00:01:18,880 –> 00:01:22,479
آماده کار هستند، سپس کدنویسی فونت ها را باز کرده
39
00:01:22,479 –> 00:01:24,240
و کد را بارگیری می کنیم و سپس
40
00:01:24,240 –> 00:01:26,080
آن را کمی آزمایش می کنیم و
41
00:01:26,080 –> 00:01:27,680
42
00:01:27,680 –> 00:01:29,759
با این کار من فقط
43
00:01:29,759 –> 00:01:31,520
چند
44
00:01:31,520 –> 00:01:33,360
چیز دیگر و پیشنهاداتی را به شما نشان خواهم داد که در
45
00:01:33,360 –> 00:01:37,200
حین کار با این گیاه
46
00:01:37,200 –> 00:01:38,880
به سرعت در حال حرکت به تنهایی هستیم، چرا میخواهیم
47
00:01:38,880 –> 00:01:40,320
این کار را در مزایا انجام دهیم،
48
00:01:40,320 –> 00:01:42,640
بنابراین بسیاری از این چیزها اوم در
49
00:01:42,640 –> 00:01:43,520
واقع اسناد بسیار خوبی بود
50
00:01:43,520 –> 00:01:46,720
از au2011، بنابراین من فقط
51
00:01:46,720 –> 00:01:48,320
برخی از چیزها را نقل کردم،
52
00:01:48,320 –> 00:01:50,880
برخی از چیزهای داخل آن اموم که
53
00:01:50,880 –> 00:01:52,720
فقط کمی در مورد آن توضیح می
54
00:01:52,720 –> 00:01:54,399
دهد و اگر می خواهید
55
00:01:54,399 –> 00:01:56,159
فقط از اینجا در اینجا بررسی کنید. صفحه نمایش
56
00:01:56,159 –> 00:01:58,320
57
00:01:58,320 –> 00:01:59,759
اطلاعات بسیار جالبی در مورد آن
58
00:01:59,759 –> 00:02:02,159
در اختیار شما قرار می دهد، اما به طور خلاصه چرا می
59
00:02:02,159 –> 00:02:03,920
خواهید این کار را انجام دهید،
60
00:02:03,920 –> 00:02:06,560
زیرا اساساً به ما اجازه می دهد تا قطعات پارامتر را به
61
00:02:06,560 –> 00:02:07,280
62
00:02:07,280 –> 00:02:10,000
صورت اتوکد در سه بعدی بسازیم و اکنون یکی از
63
00:02:10,000 –> 00:02:11,120
محدودیت
64
00:02:11,120 –> 00:02:14,160
های
65
00:02:14,160 –> 00:02:17,520
استفاده از پس زمینه اتوکد است.
66
00:02:17,520 –> 00:02:20,160
این است که ما
67
00:02:20,160 –> 00:02:22,400
68
00:02:22,400 –> 00:02:25,200
اگر از چیزی مانند
69
00:02:25,200 –> 00:02:26,400
inventor
70
00:02:26,400 –> 00:02:29,599
یا fusion 360 یا شاید
71
00:02:29,599 –> 00:02:31,920
برنامه دیگری مانند solidworks و غیره میآیید، اکنون با پارامتری که میتوانیم قطعات بسازیم محدود است
72
00:02:31,920 –> 00:02:35,040
، احتمالاً از قبل میدانید که
73
00:02:35,040 –> 00:02:37,360
یکی از مزیتهای اصلی این است
74
00:02:37,360 –> 00:02:39,280
که پارامتریک بودن آن است. برنامه نویسی
75
00:02:39,280 –> 00:02:42,400
و اتوکد پشتیبان 3 بعدی است
76
00:02:42,400 –> 00:02:43,120
که به منظور ایجاد
77
00:02:43,120 –> 00:02:47,760
78
00:02:49,040 –> 00:02:52,000
یک رابط کاربری ساده تر
79
00:02:52,000 –> 00:02:52,879
به خصوص برای
80
00:02:52,879 –> 00:02:55,280
افرادی که تازه وارد صحنه سه بعدی شده اند و
81
00:02:55,280 –> 00:02:56,879
می دانند که ام
82
00:02:56,879 –> 00:02:59,040
در واقع با این نوع
83
00:02:59,040 –> 00:03:00,159
محیط کار می کنند انجام شده است
84
00:03:00,159 –> 00:03:02,400
تا به آنها کمک کند. رابط آشنا به طوری
85
00:03:02,400 –> 00:03:03,200
که آنها بتوانند
86
00:03:03,200 –> 00:03:05,200
راحت تر آن را در جریان کار خود ادغام کنند،
87
00:03:05,200 –> 00:03:07,440
بنابراین مجبور به پرش نیستند،
88
00:03:07,440 –> 00:03:09,280
بنابراین کار بسیار خوبی را با
89
00:03:09,280 –> 00:03:10,959
برنامه دیگری انجام می دهد،
90
00:03:10,959 –> 00:03:12,560
بنابراین اساساً مانند این است که کیک خود را
91
00:03:12,560 –> 00:03:14,000
به دو سناریو تبدیل کنید،
92
00:03:14,000 –> 00:03:16,640
اما در این مورد ما باید این کار را انجام دهیم.
93
00:03:16,640 –> 00:03:18,000
نگران چند چیز باشید و این چیزی است که
94
00:03:18,000 –> 00:03:19,680
زندگی ما را کمی
95
00:03:19,680 –> 00:03:22,000
دشوارتر می کند زیرا ما باید این کار را
96
00:03:22,000 –> 00:03:26,319
با اسکریپت نویسی در پایتون انجام دهیم
97
00:03:26,319 –> 00:03:29,360
بنابراین فقط کمی اطلاعات اضافی نیز
98
00:03:29,360 –> 00:03:30,720
وجود دارد. در حال حاضر حدود
99
00:03:30,720 –> 00:03:32,879
20 هزار اسکریپت مختلف در داخل خود
100
00:03:32,879 –> 00:03:34,640
plot 3d وجود دارد، بنابراین
101
00:03:34,640 –> 00:03:36,879
مشکلات زیادی وجود دارد که می توانید از قبل از آن استفاده کنید،
102
00:03:36,879 –> 00:03:39,120
اما با وجود اینکه این کتابخانه عظیم است که
103
00:03:39,120 –> 00:03:40,720
می توان از آن استفاده کرد، ما همیشه می توانیم کمی
104
00:03:40,720 –> 00:03:41,120
بیشتر
105
00:03:41,120 –> 00:03:44,319
آن را سفارشی کنیم زیرا به آن نیاز داریم.
106
00:03:44,840 –> 00:03:47,760
پس زمینه
107
00:03:47,760 –> 00:03:49,040
در مورد نحوه کارکرد این کار
108
00:03:49,040 –> 00:03:52,319
بنابراین در یک 3 بعدی
109
00:03:52,319 –> 00:03:53,760
ما، وقتی می خواهیم این اسکریپت های سفارشی را انجام
110
00:03:53,760 –> 00:03:56,159
دهیم، دو بخش مختلف وجود دارد، به
111
00:03:56,159 –> 00:03:57,760
طور خاص دلیل
112
00:03:57,760 –> 00:04:01,599
اینکه من این مورد را در پایتون ذکر کردم این
113
00:04:01,599 –> 00:04:03,840
است که پایتون معمولاً برای
114
00:04:03,840 –> 00:04:04,640
سفارشی کردن
115
00:04:04,640 –> 00:04:06,319
مواردی مانند اجزای جداسازی شما استفاده می شود.
116
00:04:06,319 –> 00:04:07,920
نازل ها دارای
117
00:04:07,920 –> 00:04:09,840
تعداد زیادی چیزهای دیگر هستند اما
118
00:04:09,840 –> 00:04:11,760
اینها چیزهای اصلی ما هستند که می خواهیم به آنها
119
00:04:11,760 –> 00:04:12,319
نگاه کنیم
120
00:04:12,319 –> 00:04:14,239
و این همان کاری است که پایتون ما قرار است
121
00:04:14,239 –> 00:04:15,439
انجام دهد و اکنون اگر از
122
00:04:15,439 –> 00:04:18,560
راه دور
123
00:04:18,560 –> 00:04:21,358
از پایتون آگاه هستید و همانطور که گفتم لطفاً این
124
00:04:21,358 –> 00:04:23,120
را با من تحمل کنید. برای سطح پایین منظور نیست،
125
00:04:23,120 –> 00:04:26,160
این یک نمای کلی در سطح بسیار بالایی است،
126
00:04:26,160 –> 00:04:27,840
من قصد ندارم
127
00:04:27,840 –> 00:04:28,240
از
128
00:04:28,240 –> 00:04:31,600
پایتون عبور کنم، من آن را کدنویسی می کنم، زیرا
129
00:04:31,600 –> 00:04:34,479
اساساً جزئیات آن و غیره است
130
00:04:34,479 –> 00:04:35,520
که ما فقط به دنبال آن هستیم.
131
00:04:35,520 –> 00:04:36,880
کدی که قرار است
132
00:04:36,880 –> 00:04:38,639
کمی در مورد کاری که انجام می دهد توضیح دهم،
133
00:04:38,639 –> 00:04:40,639
پس نگران نباشید این
134
00:04:40,639 –> 00:04:43,360
یک آموزش عمیق پایتون
135
00:04:43,360 –> 00:04:46,400
نیست، بنابراین فقط به شما اطلاع می دهم که dot py
136
00:04:46,400 –> 00:04:46,800
137
00:04:46,800 –> 00:04:50,000
پسوند فایل python um است تا
138
00:04:50,000 –> 00:04:51,840
اگر نقطه py را در انتها می بینید، می دانید که
139
00:04:51,840 –> 00:04:52,639
آنجاست،
140
00:04:52,639 –> 00:04:55,120
لطفاً این را در نظر داشته باشید زیرا
141
00:04:55,120 –> 00:04:58,560
کمی بعد اهمیت پیدا می کند،
142
00:04:58,560 –> 00:05:00,240
بنابراین با این چیزی که گفتم می توانیم
143
00:05:00,240 –> 00:05:01,840
نازل ها و ساپورت های اجزای لوله را ایجاد کنیم
144
00:05:01,840 –> 00:05:02,400
145
00:05:02,400 –> 00:05:04,320
و در زیر آن را خواهید دید. من علامت
146
00:05:04,320 –> 00:05:05,600
نقطه t e
147
00:05:05,600 –> 00:05:09,120
q x را دارم که فقط مدل های تجهیزات را می گوید،
148
00:05:09,120 –> 00:05:11,840
بنابراین احتمالاً می دانید که اگر
149
00:05:11,840 –> 00:05:13,680
برای
150
00:05:13,680 –> 00:05:16,240
هر زمان از پیوند um استفاده کرده اید این است که وقتی در حال
151
00:05:16,240 –> 00:05:17,840
ایجاد کردن هستید، به خصوص
152
00:05:17,840 –> 00:05:19,280
وقتی که آنها را در داخل و خارج بارگذاری می کنید شبیه به الگوهای تجهیزات هستند
153
00:05:19,280 –> 00:05:19,759
154
00:05:19,759 –> 00:05:22,479
و کار با این که peq x
155
00:05:22,479 –> 00:05:23,520
آشنا به نظر می رسد
156
00:05:23,520 –> 00:05:26,880
زیرا اینگونه است که ما آن را هدایت می کنیم، بنابراین
157
00:05:26,880 –> 00:05:28,400
تمرکز اصلی ما در اینجا نخواهد بود
158
00:05:28,400 –> 00:05:30,479
، فقط اشاره می کنم که وجود دارد و
159
00:05:30,479 –> 00:05:31,120
می
160
00:05:31,120 –> 00:05:34,720
توانیم از ویرایشگرهای xml خود و غیره برای ویرایش ما
161
00:05:34,720 –> 00:05:35,919
با کمی استفاده کنیم.
162
00:05:35,919 –> 00:05:39,840
اگر بتوانید بر بخش پایتون
163
00:05:39,840 –> 00:05:40,639
مسلط شوید
164
00:05:40,639 –> 00:05:42,479
من شخصاً احساس میکنم که بخش تجهیزات
165
00:05:42,479 –> 00:05:44,160
166
00:05:44,160 –> 00:05:47,199
بسیار سادهتر است، درک این موضوع بسیار سادهتر است که
167
00:05:47,199 –> 00:05:48,639
168
00:05:48,639 –> 00:05:51,680
گفته میشود باید
169
00:05:51,680 –> 00:05:52,080
170
00:05:52,080 –> 00:05:54,400
از وجود یک یا دو نویسنده دیگر نیز اطمینان حاصل کنیم، به
171
00:05:54,400 –> 00:05:55,680
عنوان مثال
172
00:05:55,680 –> 00:05:59,039
، اکنون
173
00:05:59,039 –> 00:06:02,080
که ما در حال ذخیره اسکریپتهایمان هستیم، تعداد مکانها را در اختیار داریم.
174
00:06:02,080 –> 00:06:05,039
مکانها مگر اینکه یک
175
00:06:05,039 –> 00:06:06,960
مکان سفارشیسازی شده خاص داشته باشید که میخواهید از
176
00:06:06,960 –> 00:06:08,080
آن استفاده کنید،
177
00:06:08,080 –> 00:06:09,840
مثلاً در یک شبکه، بنابراین بتوانید به راحتی آن را به
178
00:06:09,840 –> 00:06:12,319
اشتراک بگذارید و
179
00:06:12,319 –> 00:06:14,240
اینها با فایلهای محتوای معمولی شما خواهند بود،
180
00:06:14,240 –> 00:06:15,680
هر چه که
181
00:06:15,680 –> 00:06:18,479
اکنون به عنوان یک مکان استاندارد معمولی باشد،
182
00:06:18,479 –> 00:06:19,840
معمولاً مستقیماً نصب میشود. به
183
00:06:19,840 –> 00:06:20,560
ریشه های
184
00:06:20,560 –> 00:06:24,479
درایو c خود می پردازید، بنابراین c drop autocad plant 3d
185
00:06:24,479 –> 00:06:28,080
هر سال که یک محتوای cpac
186
00:06:28,080 –> 00:06:30,639
معمول است و سپس در
187
00:06:30,639 –> 00:06:31,600
اسکریپت های سفارشی
188
00:06:31,600 –> 00:06:34,080
یا تجهیزات خواهد بود به یاد داشته باشید در
189
00:06:34,080 –> 00:06:36,160
اسلاید
190
00:06:36,160 –> 00:06:40,479
قبلی ما py و peq x خود را داشتیم، به
191
00:06:40,479 –> 00:06:41,520
عبارت دیگر py
192
00:06:41,520 –> 00:06:44,160
در بالا در زیر اسکریپت های سفارشی شما قرار
193
00:06:44,160 –> 00:06:45,120
194
00:06:45,120 –> 00:06:48,160
می گیرد و peqx زیر اسکریپت های سفارشی تجهیزات شما قرار می گیرد،
195
00:06:48,160 –> 00:06:50,639
196
00:06:50,639 –> 00:06:53,360
197
00:06:55,440 –> 00:06:58,160
بنابراین اگر این پوشه ها را ندارید اگر
198
00:06:58,160 –> 00:06:58,800
199
00:06:58,800 –> 00:07:01,680
این پوشه را از قبل در آنجا ندارید، می توانید
200
00:07:01,680 –> 00:07:02,400
آن را ایجاد کنید.
201
00:07:02,400 –> 00:07:04,160
اما فقط مطمئن شوید که آن را
202
00:07:04,160 –> 00:07:06,000
در پوشه مشترک cpac ایجاد کرده اید، آن را
203
00:07:06,000 –> 00:07:06,479
در
204
00:07:06,479 –> 00:07:08,880
ریشه c یا جای
205
00:07:08,880 –> 00:07:11,280
دیگری قرار ندهید وگرنه کار نمی کند
206
00:07:11,280 –> 00:07:13,199
و لطفاً گاهی اوقات کاری را که ویندوز انجام می دهد انجام ندهید.
207
00:07:13,199 –> 00:07:14,479
208
00:07:14,479 –> 00:07:16,880
بخشهای بعدی را
209
00:07:16,880 –> 00:07:18,479
خراب میکنم، برخی از برنامهها را توصیه میکنم تا
210
00:07:18,479 –> 00:07:19,599
شاید یک نگاهی به آن بیندازید،
211
00:07:19,599 –> 00:07:22,160
مشکل کوچکی که انجام میدهم این
212
00:07:22,160 –> 00:07:23,840
است که اگر مراقب نباشید، گاهی اوقات پسوند فایل را ذخیره
213
00:07:23,840 –> 00:07:25,440
نمیکند
214
00:07:25,440 –> 00:07:27,520
. ذخیره کردن مطمئن شوید که
215
00:07:27,520 –> 00:07:29,360
پسوند فایل خود را به عنوان
216
00:07:29,360 –> 00:07:30,880
یک کلید نقطه ای ذخیره می کنید وای
217
00:07:30,880 –> 00:07:32,319
فای دلیل این امر این است که
218
00:07:32,319 –> 00:07:34,000
به درستی کامپایل نمی شود و اگر
219
00:07:34,000 –> 00:07:35,680
به درستی کامپایل
220
00:07:35,680 –> 00:07:38,560
نشود اساساً به این معنی است که اگر زمانی که
221
00:07:38,560 –> 00:07:40,479
سعی می کنید برای کشیدن آن به داخل گیاهان
222
00:07:40,479 –> 00:07:43,520
، آن را به شما می دهد، گاهی اوقات
223
00:07:43,520 –> 00:07:44,960
حتی به شما خطایی نمی دهد، فقط می گوید
224
00:07:44,960 –> 00:07:47,680
null و شما آنجا را ترک کردید و خوب نشستید،
225
00:07:47,680 –> 00:07:49,440
چرا نه، زیرا همانطور که می توانید
226
00:07:49,440 –> 00:07:50,479
بلافاصله
227
00:07:50,479 –> 00:07:52,000
همانطور که می توانید تصور کنید نه، این یک
228
00:07:52,000 –> 00:07:54,960
خطای توصیفی
229
00:07:55,599 –> 00:07:58,080
نیست، بنابراین قبل از آن من در واقع به این موضوع می
230
00:07:58,080 –> 00:07:59,840
پردازم، فقط
231
00:07:59,840 –> 00:08:01,840
یک چیز را می گویم که ممکن است بخواهید مراقب
232
00:08:01,840 –> 00:08:02,960
باشید در اینجا همان
233
00:08:02,960 –> 00:08:06,400
چیزی است که گفتم من از این
234
00:08:06,400 –> 00:08:09,360
دفترچه یادداشت پلاس پلاس
235
00:08:09,360 –> 00:08:09,919
236
00:08:09,919 –> 00:08:12,960
استفاده میکنم که استفاده از آن برای بسیاری از افراد بسیار رایج است، اوه، ما از آن استفاده میکنیم،
237
00:08:12,960 –> 00:08:15,520
اما این اساساً هر چیزی است
238
00:08:15,520 –> 00:08:16,000
که
239
00:08:16,000 –> 00:08:19,440
اکنون با آن آشنا هستید، دلیل اینکه چرا ما
240
00:08:19,440 –> 00:08:20,879
مجبور به استفاده از آن هستیم. استفاده از چیزی مانند notepad
241
00:08:20,879 –> 00:08:22,960
plus plus به این دلیل است که
242
00:08:22,960 –> 00:08:25,680
در 3d محیط توسعه یکپارچه خود را ندارد
243
00:08:25,680 –> 00:08:26,639
244
00:08:26,639 –> 00:08:29,840
و اساساً
245
00:08:29,840 –> 00:08:31,759
همه چیزهای ما باید
246
00:08:31,759 –> 00:08:34,159
در خارج انجام شود و سپس یک
247
00:08:34,159 –> 00:08:37,440
دستور ویژه حرفه ای را در داخل فونت اجرا کنید تا واقعاً
248
00:08:37,440 –> 00:08:39,200
این موارد را ثبت
249
00:08:39,200 –> 00:08:41,200
کنید. یک چیز بزرگ است و اگر
250
00:08:41,200 –> 00:08:42,640
متوجه نمیشوید در مورد چه چیزی صحبت میکنم،
251
00:08:42,640 –> 00:08:45,040
زیاد نگران آن نباشید، هر
252
00:08:45,040 –> 00:08:46,560
چه بیشتر وارد
253
00:08:46,560 –> 00:08:46,800
آن شوید
254
00:08:46,800 –> 00:08:48,399
، بیشتر با آن کار میکنید، اما همانطور
255
00:08:48,399 –> 00:08:49,920
که گفتم این مقدار بالاست. سطح
256
00:08:49,920 –> 00:08:52,080
زیاد نگران نباشید فقط بدانید
257
00:08:52,080 –> 00:08:53,839
که من در حال حاضر از چیزی
258
00:08:53,839 –> 00:08:55,519
به نام notepad plus plus استفاده
259
00:08:55,519 –> 00:08:56,959
می کنم اگر فقط می خواهید
260
00:08:56,959 –> 00:08:58,640
کار ساده ای انجام دهید در واقع می توانید فقط
261
00:08:58,640 –> 00:09:02,560
از دفترچه یادداشت ویندوز قدیمی و معمولی استفاده کنید.
262
00:09:02,560 –> 00:09:05,040
دلیل استفاده از notepad plus
263
00:09:05,040 –> 00:09:06,399
plus این نحو را برجسته می
264
00:09:06,399 –> 00:09:08,080
کند و من می توانم بفهمم
265
00:09:08,080 –> 00:09:11,600
که واقعاً چه کاری در داخل انجام می دهد، بسیار
266
00:09:11,600 –> 00:09:14,560
خوب، این کار را بدون رفتن
267
00:09:14,560 –> 00:09:15,920
به سمت اشتباه آسان تر می کند،
268
00:09:15,920 –> 00:09:17,600
گاهی اوقات بسته به کاری که انجام می دهید،
269
00:09:17,600 –> 00:09:19,360
شما همچنین می خواهید یک برنامه 7-zip
270
00:09:19,360 –> 00:09:21,440
برای فشرده سازی داشته باشید، که معمولاً
271
00:09:21,440 –> 00:09:22,399
در
272
00:09:22,399 –> 00:09:25,120
UM وجود دارد. این برنامه های دیگر اساساً
273
00:09:25,120 –> 00:09:26,399
به شما کمک می کنند
274
00:09:26,399 –> 00:09:28,080
به خصوص در هنگام ویرایش و انجام کارهای دیگر
275
00:09:28,080 –> 00:09:29,600
، اما زمانی که
276
00:09:29,600 –> 00:09:30,000
نیاز
277
00:09:30,000 –> 00:09:32,560
به ادامه دادن به آن دارید، این نوع
278
00:09:32,560 –> 00:09:34,320
برنامه ها برای شما بسیار
279
00:09:34,320 –> 00:09:35,680
مفید خواهند بود،
280
00:09:35,680 –> 00:09:38,240
بنابراین برنامه فشرده سازی مانند 7- zip یا
281
00:09:38,240 –> 00:09:39,200
سینما
282
00:09:39,200 –> 00:09:41,920
شخصاً من 7-zip را دوست دارم زیرا یک
283
00:09:41,920 –> 00:09:42,560
284
00:09:42,560 –> 00:09:46,240
الگوریتم فشردهسازی است که واقعاً خوب است و رایگان است،
285
00:09:46,240 –> 00:09:48,800
بله، ما همچنین داریم، ما همچنین
286
00:09:48,800 –> 00:09:49,519
یک
287
00:09:49,519 –> 00:09:51,839
ویرایشگر xml
288
00:09:51,839 –> 00:09:53,120
خواهیم داشت که وقتی ما داریم به یک بازی بسیار بیشتر تبدیل میشود. انجام
289
00:09:53,120 –> 00:09:55,519
ویرایش واقعی در داخل قسمت تجهیزات،
290
00:09:55,519 –> 00:09:58,240
اما مفید است، من از دفترچه یادداشت xml استفاده می کنم،
291
00:09:58,240 –> 00:09:58,959
اما
292
00:09:58,959 –> 00:10:01,279
بسیاری از موارد دیگر در دسترس هستند که می توانید از
293
00:10:01,279 –> 00:10:02,800
ترجیحات شخصی بیشتری استفاده کنید
294
00:10:02,800 –> 00:10:04,720
، بسیاری از افراد نیز از foxy استفاده می کنند و چند مورد
295
00:10:04,720 –> 00:10:07,279
دیگر
296
00:10:07,279 –> 00:10:09,120
از دیگری که شما استفاده می کنید. اساساً
297
00:10:09,120 –> 00:10:10,720
به یک شناسه منحصربفرد راهنما نیاز
298
00:10:10,720 –> 00:10:14,640
299
00:10:14,640 –> 00:10:16,839
دارم، بنابراین من و بسیاری از افراد دیگر از این
300
00:10:16,839 –> 00:10:18,160
301
00:10:18,160 –> 00:10:22,399
ژنراتور راهنمای آنلاین بسیار مفید استفاده میکنند،
302
00:10:22,399 –> 00:10:24,560
من هیچ مشکلی با آن
303
00:10:24,560 –> 00:10:25,760
نداشتهام، اما اساساً
304
00:10:25,760 –> 00:10:27,279
این همان چیزی است که به شما یک
305
00:10:27,279 –> 00:10:29,120
منحصر به فرد جهانی میدهد. وقتی ما در واقع چیزهایی را برای اجزای سفارشی سه بعدی کارخانه خود ایجاد می کنیم، این چیزی است که
306
00:10:29,120 –> 00:10:30,240
در مورد
307
00:10:30,240 –> 00:10:32,399
آن صحبت می شود، بسیار بسیار بسیار مهم می شود،
308
00:10:32,399 –> 00:10:33,600
309
00:10:33,600 –> 00:10:36,800
310
00:10:36,800 –> 00:10:39,920
نه
311
00:10:39,920 –> 00:10:41,279
به همان اندازه که از آنچه در اینجا تجربه می کنیم استفاده نمی کند،
312
00:10:41,279 –> 00:10:42,800
همانطور که گفتم مهمترین چیز
313
00:10:42,800 –> 00:10:44,079
را که باید حذف کنیم. در اینجا شما به
314
00:10:44,079 –> 00:10:47,839
نوعی از متن نیاز خواهید داشت،
315
00:10:48,160 –> 00:10:51,680
بنابراین همانطور که قبلاً گفتم
316
00:10:51,680 –> 00:10:54,880
ما یک
317
00:10:54,880 –> 00:10:58,000
محیط توسعه یکپارچه نداریم، بنابراین ایده ای نداریم، بنابراین
318
00:10:58,000 –> 00:10:59,360
باید آن را
319
00:10:59,360 –> 00:11:02,560
در قسمت 3 کامپایل کنیم تا بتوانیم
320
00:11:02,560 –> 00:11:03,920
این مورد قابل اعتماد را ایجاد کنیم. باید
321
00:11:03,920 –> 00:11:04,399
322
00:11:04,399 –> 00:11:06,480
از یک نوع حجم کاری پیروی کنید، بنابراین کاری که
323
00:11:06,480 –> 00:11:08,320
میخواهید انجام دهید این است که
324
00:11:08,320 –> 00:11:12,560
هر چه که ممکن است به ویرایشگر متن
325
00:11:12,560 –> 00:11:13,519
326
00:11:13,519 –> 00:11:16,720
ما بروید، ما کد را با
327
00:11:16,720 –> 00:11:18,560
دادههای اندازهگیری شده ایجاد میکنیم. کمی بعد توضیح دهید
328
00:11:18,560 –> 00:11:19,680
329
00:11:19,680 –> 00:11:22,000
ما می خواهیم کد را تست کنیم e و سپس
330
00:11:22,000 –> 00:11:23,920
ما میخواهیم عکسهای فوری ایجاد
331
00:11:23,920 –> 00:11:25,760
کنیم، سپس میخواهیم درباره
332
00:11:25,760 –> 00:11:27,440
نحوه انتقال آن به سیستمهای دیگر نیز بحث کنیم،
333
00:11:27,440 –> 00:11:29,360
اکنون در واقع بسیار
334
00:11:29,360 –> 00:11:32,480
ساده است، یک چیز وجود دارد که من
335
00:11:32,480 –> 00:11:35,040
برنامههای پیشنهادی را از دست دادم
336
00:11:35,040 –> 00:11:36,079
337
00:11:36,079 –> 00:11:38,480
زیرا واقعاً آنقدرها لازم نیست و که در اسنپ شات ها قرار می گیرد
338
00:11:38,480 –> 00:11:39,920
339
00:11:39,920 –> 00:11:41,760
و این به این صورت است که اگر می خواهید از چیزی
340
00:11:41,760 –> 00:11:44,160
مانند برنامه snipping
341
00:11:44,160 –> 00:11:46,399
برای گرفتن اسکرین شات استفاده کنید، اما من در
342
00:11:46,399 –> 00:11:47,760
مورد آن توضیح
343
00:11:47,760 –> 00:11:49,200
می دهم که فقط یک
344
00:11:49,200 –> 00:11:51,279
اسکرین شات است و فقط نزدیک به پایان بازی می شود
345
00:11:51,279 –> 00:11:52,320
. وقتی در حال انجام عکسهای فوری هستید،
346
00:11:52,320 –> 00:11:54,880
347
00:11:55,519 –> 00:11:58,000
پس بیایید کمی
348
00:11:58,000 –> 00:11:59,440
در مورد کدی که امشب به آن
349
00:11:59,440 –> 00:12:00,240
نیاز
350
00:12:00,240 –> 00:12:01,680
داریم صحبت کنیم، بنابراین اولین چیزی که باید
351
00:12:01,680 –> 00:12:04,320
بدانیم این است که کمی در مورد طرحها و
352
00:12:04,320 –> 00:12:06,320
نحوه انجام آن بدانیم.
353
00:12:06,320 –> 00:12:06,720
354
00:12:06,720 –> 00:12:07,920
اکنون به موارد داخل این بپردازید، اگر به نظر می رسد یک
355
00:12:07,920 –> 00:12:09,920
دسته کلی از حرف های بیهوده روی صفحه نمایش است،
356
00:12:09,920 –> 00:12:10,800
نگران نباشید،
357
00:12:10,800 –> 00:12:12,639
من یکی دو چیز کوچک را در
358
00:12:12,639 –> 00:12:14,399
این بین توضیح می دهم،
359
00:12:14,399 –> 00:12:16,880
بنابراین وقتی می خواهید چیزهایی را در
360
00:12:16,880 –> 00:12:17,680
361
00:12:17,680 –> 00:12:19,839
داخل کد تعریف کنید، باید بدانید h او با
362
00:12:19,839 –> 00:12:22,480
اجازهدهی داخل آن صحبت میکند،
363
00:12:22,480 –> 00:12:24,480
بنابراین اگر قبلاً هر یک از مدلسازیهای سه بعدی را انجام دادهاید،
364
00:12:24,480 –> 00:12:26,160
هر
365
00:12:26,160 –> 00:12:28,079
برنامه دیگری نه فقط اتوکد بلکه
366
00:12:28,079 –> 00:12:31,040
اتوکد بسیار مفید است، بله،
367
00:12:31,040 –> 00:12:34,240
میدانید که باید پارامترهای آن را بهگونهای تعریف کنید.
368
00:12:34,240 –> 00:12:37,839
به عنوان مثال،
369
00:12:37,839 –> 00:12:39,519
اگر به این کادر نگاه کنیم، این
370
00:12:39,519 –> 00:12:42,639
یک شکل مکعبی است، بنابراین در کادر، آس در
371
00:12:42,639 –> 00:12:43,279
372
00:12:43,279 –> 00:12:47,279
اصل فقط شکل طول l را
373
00:12:47,279 –> 00:12:51,360
برای w و h برای ارتفاع نشان میدهد،
374
00:12:51,360 –> 00:12:54,240
بنابراین وقتی آن را در کد خود قرار
375
00:12:54,240 –> 00:12:56,480
میدهیم که کمی به آن خواهیم رسید. کمی
376
00:12:56,480 –> 00:12:58,399
این کمک میکند تا مشخص کنیم که چگونه
377
00:12:58,399 –> 00:12:59,600
شکل واقعی را
378
00:12:59,600 –> 00:13:00,720
ساختهایم،
379
00:13:00,720 –> 00:13:02,800
وقتی وارد
380
00:13:02,800 –> 00:13:05,200
فرادادههای واقعی و چیزهای دیگر میشویم، بیشتر به این میرسیم، اما من فقط میخواستم
381
00:13:05,200 –> 00:13:06,320
در اینجا به شما نشان دهم که
382
00:13:06,320 –> 00:13:07,839
این موارد اولیه و اگر واقعاً
383
00:13:07,839 –> 00:13:09,680
در ابتدا آنها را بخوانید
384
00:13:09,680 –> 00:13:11,440
من گفتم آنها این کار را انجام می دهند و به نظر می رسند اوه
385
00:13:11,440 –> 00:13:12,959
خدایا اطلاعات زیادی
386
00:13:12,959 –> 00:13:14,800
در اینجا وجود دارد نگران نباشید فقط به
387
00:13:14,800 –> 00:13:16,320
روشی بسیار منطقی به
388
00:13:16,320 –> 00:13:19,519
آن نگاه کنید این چیزها را می توان آنلاین نیز پیدا کرد و
389
00:13:19,519 –> 00:13:21,279
اگر واقعاً به صفحه بعدی من نگاه کنید برخی
390
00:13:21,279 –> 00:13:23,600
از آنها حتی به شما خوب می دهند
391
00:13:23,600 –> 00:13:26,399
ام پیکتوریا l تصاویر به طوری که بتوانید
392
00:13:26,399 –> 00:13:28,800
در واقع به
393
00:13:28,800 –> 00:13:30,240
آنچه در واقع به آن اشاره شده است
394
00:13:30,240 –> 00:13:32,240
نگاهی بیندازید و در واقع نگاهی
395
00:13:32,240 –> 00:13:33,839
بیندازید تا مانند موردی نباشد که شما بخواهید
396
00:13:33,839 –> 00:13:35,519
تمام این موارد را حدس بزنید بسیاری
397
00:13:35,519 –> 00:13:37,360
از آنها به طور گسترده در دسترس است
398
00:13:37,360 –> 00:13:39,360
و اگر شما نیز دوست دارید
399
00:13:39,360 –> 00:13:40,959
اطلاعات اولیه
400
00:13:40,959 –> 00:13:42,880
را درک کنید، بسیار معنادار می شود،
401
00:13:42,880 –> 00:13:45,120
402
00:13:45,839 –> 00:13:48,639
بنابراین اگر در اینجا نگاهی به این
403
00:13:48,639 –> 00:13:49,279
آرنج
404
00:13:49,279 –> 00:13:52,160
بیندازیم تا بتوانیم ببینیم که یک قوس 3d
405
00:13:52,160 –> 00:13:53,519
rp3d یا
406
00:13:53,519 –> 00:13:56,399
یک آرنج است، یک آرنج را تعریف می کند.
407
00:13:56,399 –> 00:13:57,680
آرنج معمولی دلیل طبیعی بودن آن به این
408
00:13:57,680 –> 00:13:59,120
دلیل است که شما هم
409
00:13:59,120 –> 00:13:59,600
410
00:13:59,600 –> 00:14:00,880
مثل یک خرچنگ پشتی یا
411
00:14:00,880 –> 00:14:03,680
چیزی شبیه به آن فکر می کنید
412
00:14:03,680 –> 00:14:07,199
و در اینجا r3d فیزیکی
413
00:14:07,199 –> 00:14:10,240
است که d
414
00:14:10,240 –> 00:14:13,440
فاصله
415
00:14:13,440 –> 00:14:16,079
شعاع دایره ای واقعی بازو است و شما
416
00:14:16,079 –> 00:14:17,440
شعاع پرتو را دریافت کرد،
417
00:14:17,440 –> 00:14:19,519
اما این تقریباً
418
00:14:19,519 –> 00:14:20,800
در اطراف بلند می شود،
419
00:14:20,800 –> 00:14:22,639
بنابراین از نظر شیمیایی بالا نمی رود، اما
420
00:14:22,639 –> 00:14:23,920
در آن خوب نیست
421
00:14:23,920 –> 00:14:26,399
و سپس زاویه زاویه بسیار
422
00:14:26,399 –> 00:14:28,160
مهم است، زیرا ممکن است شما 90
423
00:14:28,160 –> 00:14:29,839
درجه داشته باشید، شاید شما یک زاویه داشته باشید. 45 درجه یا
424
00:14:29,839 –> 00:14:32,480
شاید شما مقداری دارید انتهای قرمز دیگر،
425
00:14:32,480 –> 00:14:33,680
بنابراین و بله، ما اکنون مقداری
426
00:14:33,680 –> 00:14:35,360
توان داریم، همانطور که گفتم، این چیزها
427
00:14:35,360 –> 00:14:37,120
را میتوان در اینترنت پیدا
428
00:14:37,120 –> 00:14:38,480
کرد تا به راحتی بتوان آنها را جستجو کرد و
429
00:14:38,480 –> 00:14:40,560
به آنها نگاه کرد، توصیه
430
00:14:40,560 –> 00:14:41,519
میکنم به کلاسهای au نگاهی بیندازید.
431
00:14:41,519 –> 00:14:43,760
برای
432
00:14:43,760 –> 00:14:46,000
وارد شدن به جزئیات بیشتر مفید است و من همچنان می
433
00:14:46,000 –> 00:14:46,959
گویم که این
434
00:14:46,959 –> 00:14:51,199
سطح بالایی است و به معنای ترساندن مردم
435
00:14:51,920 –> 00:14:54,000
نیست، بنابراین کاری که شما انجام می دهید این است که وقتی
436
00:14:54,000 –> 00:14:55,440
اساساً این
437
00:14:55,440 –> 00:14:57,199
اشکال مترقی را بدست آورید، سپس این
438
00:14:57,199 –> 00:14:59,279
اشکال ابتدایی را می گیریم و سپس ما.
439
00:14:59,279 –> 00:15:01,360
برخی از توابع اصلاحکننده و غیره را روی آنها
440
00:15:01,360 –> 00:15:03,199
اعمال کنید نگران نباشید، این اساساً
441
00:15:03,199 –> 00:15:05,040
نحوه تعامل ما با این است،
442
00:15:05,040 –> 00:15:07,440
بنابراین اگر به مدلسازی سهبعدی عادت دارید، ممکن
443
00:15:07,440 –> 00:15:09,360
است به خصوص در اتوکد
444
00:15:09,360 –> 00:15:13,040
به آن عادت داشته باشید. um یک جامد 3 بعدی
445
00:15:13,040 –> 00:15:15,360
و آن را با یک انفرادی 3 بعدی دیگر ترکیب کنید تا
446
00:15:15,360 –> 00:15:17,279
آنها را به
447
00:15:17,279 –> 00:15:19,839
خوبی به هم متصل کنیم در غیر این صورت آنها را با هم کم می کنیم.
448
00:15:19,839 –> 00:15:20,639
اوم
449
00:15:20,639 –> 00:15:22,560
شما همچنین می توانید تفاوت بین
450
00:15:22,560 –> 00:15:24,160
این دو را با تقاطع ببینید اما ما به
451
00:15:24,160 –> 00:15:25,519
هیچ وجه نمی رویم این همان چیزی است
452
00:15:25,519 –> 00:15:26,079
که گفتم
453
00:15:26,079 –> 00:15:28,880
کمی ما همچنین می توانیم سپس چند مورد دیگر انجام دهیم
454
00:15:28,880 –> 00:15:30,320
مواردی مانند
455
00:15:30,320 –> 00:15:33,440
چرخش ترجمه و غیره، اگر
456
00:15:33,440 –> 00:15:35,440
میتوانید آنها را به صورت آنلاین نیز پیدا کنید، این موارد را دوست دارید،
457
00:15:35,440 –> 00:15:38,160
فقط توجه داشته باشید که اشکال ابتدایی خود را دارید
458
00:15:38,160 –> 00:15:40,399
459
00:15:40,399 –> 00:15:43,279
که میتوان آنها را تغییر داد و غیره با
460
00:15:43,279 –> 00:15:45,440
توابع اصلاحکننده
461
00:15:45,440 –> 00:15:47,759
ما، سپس میتوانیم درخواستهای غیره را نیز از آن انجام دهیم.
462
00:15:47,759 –> 00:15:50,079
463
00:15:51,600 –> 00:15:53,519
میتوانید ببینید که این
464
00:15:53,519 –> 00:15:57,440
فهرست کاملاً قابل توجهی از کارهایی است که میتوانید انجام دهید،
465
00:15:57,839 –> 00:16:00,480
بنابراین نکته اصلی در اینجا و این
466
00:16:00,480 –> 00:16:00,880
467
00:16:00,880 –> 00:16:02,959
نیازهای واقعی چیزی است که
468
00:16:02,959 –> 00:16:04,000
میخواهیم وارد
469
00:16:04,000 –> 00:16:07,600
آن شویم، خود اسکریپت ما اکنون با خود اسکریپت
470
00:16:07,600 –> 00:16:08,639
471
00:16:08,639 –> 00:16:11,920
ما باید به شما کمک کنیم. ممکن است به چیزی
472
00:16:11,920 –> 00:16:12,959
شبیه به این نگاه کنم و اکنون این
473
00:16:12,959 –> 00:16:14,480
چیزی است که من از
474
00:16:14,480 –> 00:16:16,480
قطعات مختلف مکانهای مختلف
475
00:16:16,480 –> 00:16:18,079
که با آن بازی کردهام برداشتهام و اکنون سعی
476
00:16:18,079 –> 00:16:19,839
میکنم آن را تا
477
00:16:19,839 –> 00:16:21,360
حد امکان ساده و کاربرپسند کنم،
478
00:16:21,360 –> 00:16:23,199
ما هنوز کمی ظرافت را حفظ کردهایم.
479
00:16:23,199 –> 00:16:25,680
از آنجایی که میتوانم این کار را انجام دهم مانند
480
00:16:25,680 –> 00:16:27,600
سیستم تراز در پایین اینجا که من خیلی
481
00:16:27,600 –> 00:16:28,480
482
00:16:28,480 –> 00:16:32,000
درست نمیگویم،
483
00:16:32,000 –> 00:16:33,120
اما واقعاً چیزی که من همیشه سعی میکنم انجام دهم این
484
00:16:33,120 –> 00:16:34,480
است که آن را به طور خودکار تراز
485
00:16:34,480 –> 00:16:35,600
کنم زیرا همه این قطعه کد در جایی است.
486
00:16:35,600 –> 00:16:36,240
و من سعی
487
00:16:36,240 –> 00:16:40,720
میکردم آن را طوری انجام دهم که گفته میشود
488
00:16:40,720 –> 00:16:42,880
آنچه ما در اینجا به دنبال آن هستیم، فقط برخی
489
00:16:42,880 –> 00:16:44,240
از اطلاعات است که در اینجا
490
00:16:44,240 –> 00:16:46,240
برخی از نحو و غیره
491
00:16:46,240 –> 00:16:47,680
مانند شما برجسته میشوند، اگر به آن نگاه میکردید، از
492
00:16:47,680 –> 00:16:48,160
آن
493
00:16:48,160 –> 00:16:50,480
استفاده کردم مانند Notepad plus، بنابراین
494
00:16:50,480 –> 00:16:51,920
اینکه چرا بعضی از این چیزها به این شکل رنگی شده
495
00:16:51,920 –> 00:16:53,920
اند برای شما منطقی نیست
496
00:16:53,920 –> 00:16:56,000
زیاد نگران نباشید
497
00:16:56,000 –> 00:16:58,079
اولاً کاری که ما می خواهیم انجام دهیم این است که این
498
00:16:58,079 –> 00:16:59,600
موارد را به
499
00:16:59,600 –> 00:17:02,000
بخش های مختلف تقسیم
500
00:17:02,000 –> 00:17:04,559
کنیم و این همان کاری است که من در اسلاید بعدی انجام دادم.
501
00:17:04,559 –> 00:17:07,599
بنابراین کاری که ما انجام می دهیم اولاً در
502
00:17:07,599 –> 00:17:09,039
تفکیک کدهایمان است، ما به این ورودی ها نگاه می کنیم،
503
00:17:09,039 –> 00:17:09,520
504
00:17:09,520 –> 00:17:13,199
بنابراین چه چیزی وارد می کند زیرا
505
00:17:13,199 –> 00:17:14,400
زمانی که شما در حال انجام کدنویسی هستید، باید
506
00:17:14,400 –> 00:17:16,640
507
00:17:16,640 –> 00:17:18,959
سیستم های خاصی را وارد کنید تا کار کند، بنابراین در
508
00:17:18,959 –> 00:17:21,359
واردات
509
00:17:21,359 –> 00:17:24,400
ما ما از
510
00:17:24,400 –> 00:17:26,880
mac import دریافت کردهایم که این کار این است که
511
00:17:26,880 –> 00:17:28,000
به ما اجازه میدهد اکنون ریاضیات را انجام دهیم،
512
00:17:28,000 –> 00:17:29,440
اگر من فقط به سرعت سعی میکنم
513
00:17:29,440 –> 00:17:31,600
به اینجا بروم به پایین، متوجه میشوید
514
00:17:31,600 –> 00:17:35,280
که من d تقسیم شده بر backspace
515
00:17:35,280 –> 00:17:37,840
فضای جلو متأسفم در این یکی
516
00:17:37,840 –> 00:17:41,200
slash not space unsaplogies my
517
00:17:41,200 –> 00:17:44,880
forward اسلش 2 که اینطور است d
518
00:17:44,880 –> 00:17:47,200
تقسیم بر دو و در اینجا من d
519
00:17:47,200 –> 00:17:48,960
یک تقسیم بر دو دارم
520
00:17:48,960 –> 00:17:50,960
دلیل این وجود این است که
521
00:17:50,960 –> 00:17:53,679
اگر ما تمام راه را به عقب بپریم و
522
00:17:53,679 –> 00:17:57,840
تمام راه را به بالا برگردیم، ما به
523
00:17:57,840 –> 00:18:00,880
دو اینجا برویم شما متوجه برخی خواهید شد از آنها
524
00:18:00,880 –> 00:18:04,240
d یک شعاع است
525
00:18:04,240 –> 00:18:06,400
در حال حاضر بسیاری از مواقع زمانی که شما کاری را انجام
526
00:18:06,400 –> 00:18:08,799
می دهید،
527
00:18:09,440 –> 00:18:10,960
ما اساساً نمی خواهیم
528
00:18:10,960 –> 00:18:13,120
شعاع را مشخص کنیم یا به ما تعادل کامل داده می شود،
529
00:18:13,120 –> 00:18:14,640
مثلاً اگر
530
00:18:14,640 –> 00:18:16,960
با لوله با لوله کشی
531
00:18:16,960 –> 00:18:21,440
آشنا هستید. ممکن است تشخیص دهد که 114.3 در
532
00:18:21,440 –> 00:18:23,840
اینجا همان قطر بیرونی رژیم غذایی
533
00:18:23,840 –> 00:18:25,840
صد لوله پشمی معمولی است،
534
00:18:25,840 –> 00:18:27,440
بنابراین کاری که من در واقع با آن انجام میدهم این
535
00:18:27,440 –> 00:18:30,480
است که یک
536
00:18:30,480 –> 00:18:33,520
فلنج پیشفرض ۱۰۰ لوله توپ معمولی ایجاد میکنم، فقط یک
537
00:18:33,520 –> 00:18:34,000
538
00:18:34,000 –> 00:18:36,000
لغزش معمولی روی آن نیمکت، اگر این کار را نکرده بودید. با اطلاعات حدس زده می
539
00:18:36,000 –> 00:18:39,360
شود،
540
00:18:39,919 –> 00:18:43,120
بنابراین کاری که این اینجا انجام می دهد
541
00:18:43,120 –> 00:18:44,880
این است که تمام اطلاعات را
542
00:18:44,880 –> 00:18:46,160
در پایین
543
00:18:46,160 –> 00:18:48,240
به ما می دهد و این وارد کردن نقشه به ما امکان می دهد این محاسبات را انجام دهیم،
544
00:18:48,240 –> 00:18:50,880
545
00:18:50,880 –> 00:18:54,160
همچنین می توانید موارد ابتدایی باقی مانده را دریافت کنید.
546
00:18:54,160 –> 00:18:58,400
547
00:18:58,400 –> 00:19:01,520
آن
548
00:19:01,520 –> 00:19:03,840
نوع چیزها
549
00:19:03,840 –> 00:19:05,600
و پس از آن ما سفارش خود را داریم وقتی شما
550
00:19:05,600 –> 00:19:07,039
بیتهای سفارشی اطلاعاتی را
551
00:19:07,039 –> 00:19:08,320
که در پسزمینه قرار میدهند،
552
00:19:08,320 –> 00:19:10,080
زیاد نمیکنم، اما
553
00:19:10,080 –> 00:19:12,080
فقط میدانم که اینها اساساً
554
00:19:12,080 –> 00:19:14,240
بیتها و تکههایی از کد را وارد میکنند که
555
00:19:14,240 –> 00:19:15,039
ما میتوانیم از
556
00:19:15,039 –> 00:19:17,200
آنها استفاده کنیم، بنابراین اساساً در
557
00:19:17,200 –> 00:19:18,400
به طور خلاصه، کاری که این کار انجام می دهد این است که
558
00:19:18,400 –> 00:19:19,600
یک قطعه دیگر وجود دارد
559
00:19:19,600 –> 00:19:21,600
که در پس زمینه در حال اجرا است، اکنون
560
00:19:21,600 –> 00:19:23,840
به آن کد ارجاع می دهد، بنابراین ما مجبور نیستیم
561
00:19:23,840 –> 00:19:25,760
خودمان این کار را انجام دهیم، لازم نیست
562
00:19:25,760 –> 00:19:26,960
به آن بگوییم که چگونه
563
00:19:26,960 –> 00:19:30,559
یک اضافه um باید انجام دهیم.
564
00:19:30,559 –> 00:19:32,320
نباید به آن بگوییم که چگونه یک ضرب
565
00:19:32,320 –> 00:19:33,360
قرار است
566
00:19:33,360 –> 00:19:35,120
این فقط اشاره به کدهای دیگر باشد که
567
00:19:35,120 –> 00:19:37,200
افراد دیگر به
568
00:19:37,200 –> 00:19:39,200
خوبی برای ما انجام دادهاند، بنابراین ما مجبور نیستیم آن را
569
00:19:39,200 –> 00:19:40,480
انجام دهیم،
570
00:19:40,480 –> 00:19:42,880
بنابراین این واردات ما است، ما
571
00:19:42,880 –> 00:19:45,520
بخشهای دیگر
572
00:19:45,520 –> 00:19:48,640
را وارد میکنیم. دادههای متر خود را از اینجا
573
00:19:48,640 –> 00:19:51,200
در دادههای کنتور خود دریافت
574
00:19:51,200 –> 00:19:54,880
کردهایم، ما اساساً این اطلاعات ما
575
00:19:54,880 –> 00:19:56,240
در مورد
576
00:19:56,240 –> 00:19:58,480
چیزی است که
577
00:19:58,480 –> 00:19:59,760
578
00:19:59,760 –> 00:20:02,960
در قلب واقعی خود به آن ارجاع میدهیم،
579
00:20:02,960 –> 00:20:05,520
بنابراین این به عبارت دیگر میگوید
580
00:20:05,520 –> 00:20:07,200
خوب است
581
00:20:07,200 –> 00:20:09,600
در فعال ما. واقعاً در مورد چه
582
00:20:09,600 –> 00:20:10,960
چیزی نگران نباشید او در حال انجام است، اما
583
00:20:10,960 –> 00:20:12,000
این چیزی است که اساساً
584
00:20:12,000 –> 00:20:13,840
فقط کمی خلاصه است، بنابراین
585
00:20:13,840 –> 00:20:15,760
به طور معمول وقتی فعال
586
00:20:15,760 –> 00:20:17,919
هستید، اگر گروهی دارید،
587
00:20:17,919 –> 00:20:18,880
پارامترهای شما
588
00:20:18,880 –> 00:20:21,600
و غیره بسیار فعال است، متأسفم،
589
00:20:21,600 –> 00:20:22,400
بازگشت به
590
00:20:22,400 –> 00:20:24,480
آن معمولاً ثابت است. در بالا و
591
00:20:24,480 –> 00:20:25,760
این به
592
00:20:25,760 –> 00:20:27,600
ما میگوید که اساساً
593
00:20:27,600 –> 00:20:29,360
عملکردهای ما و غیره را در داخل آنها مشخص میکند،
594
00:20:29,360 –> 00:20:32,400
به عبارت دیگر مانند تاقچه گروهی
595
00:20:32,400 –> 00:20:34,720
که آیا
596
00:20:34,720 –> 00:20:36,400
کمی بعد با این فلنجها به این موضوع اشاره میکنند،
597
00:20:36,400 –> 00:20:37,679
فقط آن را در پشت ذهن شما
598
00:20:37,679 –> 00:20:40,240
این است که اولین مورد این گروه
599
00:20:40,240 –> 00:20:42,320
را درگیر می کند زیرا هنگامی که ما دقیقاً
600
00:20:42,320 –> 00:20:43,360
در انتهای
601
00:20:43,360 –> 00:20:46,799
اسکریپت ها و
602
00:20:46,799 –> 00:20:49,039
603
00:20:50,799 –> 00:20:54,559
ویرایشگر مشخصات مشخصات خود را وارد می کنیم، می خواهیم ببینیم
604
00:20:54,559 –> 00:20:56,320
که این واقعاً به کجا اشاره دارد و
605
00:20:56,320 –> 00:20:58,080
چرا این مهم است،
606
00:20:58,080 –> 00:21:00,720
اما پس از آن، راهنمای ابزار کوتاه است بنابراین
607
00:21:00,720 –> 00:21:03,120
608
00:21:04,880 –> 00:21:07,440
اولین پورت فلنج یک
609
00:21:07,440 –> 00:21:08,640
610
00:21:08,640 –> 00:21:11,840
واحد طول اتصال فلنج فلنجی خواهد بود، اوه، چون ما
611
00:21:11,840 –> 00:21:14,400
در آفریقای جنوبی هستیم، در کشور طبیعت هستیم،
612
00:21:14,400 –> 00:21:15,600
بنابراین mn
613
00:21:15,600 –> 00:21:19,600
عناصر و سپس پورت ها
614
00:21:19,600 –> 00:21:22,000
بسیار مهم هستند تا به
615
00:21:22,000 –> 00:21:22,799
نحو ظاهر
616
00:21:22,799 –> 00:21:24,080
و ساختار آن توجه شود. t wo
617
00:21:24,080 –> 00:21:25,440
در مورد رنگآمیزی که بهطور
618
00:21:25,440 –> 00:21:26,960
خودکار انجام میشود، من
619
00:21:26,960 –> 00:21:30,640
خیلی خوب
620
00:21:30,640 –> 00:21:34,960
عمل کردم، زیرا اکنون باید به پایان برسد،
621
00:21:34,960 –> 00:21:36,559
ما این مورد جالب را در
622
00:21:36,559 –> 00:21:38,240
گروه داریم، بنابراین معمولاً
623
00:21:38,240 –> 00:21:40,159
گروهها و سپس پارامترها و موارد
624
00:21:40,159 –> 00:21:41,840
زیر گروهها یا اطلاعات اضافی دیگر،
625
00:21:41,840 –> 00:21:42,559
626
00:21:42,559 –> 00:21:45,679
بنابراین ابعاد اصلی در اینجا وجود دارد، بنابراین ابعاد اصلی
627
00:21:45,679 –> 00:21:46,480
628
00:21:46,480 –> 00:21:49,600
ما اولین پارامتر ما d خواهد بود
629
00:21:49,600 –> 00:21:53,600
و بعد از آن قطر کوتاه می شود،
630
00:21:53,600 –> 00:21:55,200
بنابراین آنچه که می خواهد بگوید این است
631
00:21:55,200 –> 00:21:58,240
که خوب تعریف می کند، خوب ما
632
00:21:58,240 –> 00:22:00,640
یک شکلی از بعد یک شکلی از
633
00:22:00,640 –> 00:22:02,320
پارامتر چیز خواهیم داشت. که قرار است
634
00:22:02,320 –> 00:22:03,120
635
00:22:03,120 –> 00:22:05,440
در آن قرار دهیم و طولی خواهد داشت، پس
636
00:22:05,440 –> 00:22:06,559
اسمش همین است، اوه
637
00:22:06,559 –> 00:22:09,440
ببخشید، پس همین d است،
638
00:22:09,440 –> 00:22:10,799
اگر متوجه شدید اینجا،
639
00:22:10,799 –> 00:22:12,960
زمانی که ما بعداً متوجه خواهید شد که
640
00:22:12,960 –> 00:22:15,520
d در در قسمت پایین
641
00:22:15,520 –> 00:22:17,440
، چیزی که می گوید این است که اینها طول هستند
642
00:22:17,440 –> 00:22:18,640
و زمانی
643
00:22:18,640 –> 00:22:19,679
که ماوس را روی آن قرار
644
00:22:19,679 –> 00:22:22,320
می دهم بالا می رود که این اطلاعات را به من می دهد،
645
00:22:22,320 –> 00:22:25,520
اما سپس من d1 دارم
646
00:22:25,520 –> 00:22:28,480
طول نیز کوتاه است که
647
00:22:28,480 –> 00:22:29,600
اطلاعات
648
00:22:29,600 –> 00:22:34,000
d1 همانجا است.
649
00:22:34,000 –> 00:22:36,640
همینطور یا نگران نباشید از و
650
00:22:36,640 –> 00:22:38,240
این k چیز چیزهایی تلفظ
651
00:22:38,240 –> 00:22:39,679
می شود که من مثل من گفتم
652
00:22:39,679 –> 00:22:40,960
که با تلاش برای به کار بردن این
653
00:22:40,960 –> 00:22:43,600
اطلاعات به درستی کار می کنم،
654
00:22:43,600 –> 00:22:45,200
بنابراین آنچه من در واقع سعی می کردم
655
00:22:45,200 –> 00:22:47,520
انجام دهم این بود که گزارش هایی برای کار درست
656
00:22:47,520 –> 00:22:50,880
با مجموعه های با سیاهی جهان دریافت کنم
657
00:22:50,880 –> 00:22:52,320
نگران نباشید که اصلیترین چیزی که
658
00:22:52,320 –> 00:22:54,559
باید از این موضوع حذف کرد این است که شما
659
00:22:54,559 –> 00:22:56,320
آن را در اینجا تعریف
660
00:22:56,320 –> 00:22:57,840
میکنید و آن را میکشید و سپس تعیین میکنید که چه
661
00:22:57,840 –> 00:23:01,360
مقادیر واقعی در پایین
662
00:23:01,440 –> 00:23:06,320
است که گفته میشود این ابرداده است که
663
00:23:06,559 –> 00:23:07,840
اکنون ما میخواهیم در واقع به
664
00:23:07,840 –> 00:23:09,520
خود اسکریپت نگاهی بیندازید اکنون در واقع متوجه خواهید
665
00:23:09,520 –> 00:23:10,960
شد که کل
666
00:23:10,96