در این مطلب، ویدئو Microsoft MTA – مقدمه ای بر برنامه نویسی با استفاده از پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:06:49
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:04,590 –> 00:00:07,560
سلام به همه و به نحوه
2
00:00:07,560 –> 00:00:10,530
شبکه کردن هدایا خوش آمدید – خوب در این دوره
3
00:00:10,530 –> 00:00:12,209
ما
4
00:00:12,209 –> 00:00:16,560
گواهینامه مایکروسافت به نام 98 381 را می
5
00:00:16,560 –> 00:00:19,680
گذرانیم، صفحه مایکروسافت را بعداً در این
6
00:00:19,680 –> 00:00:22,859
ویدیو به شما نشان خواهم داد، بنابراین این فصل 1 درس 1 است و
7
00:00:22,859 –> 00:00:24,749
من فقط می خواهم خودم را معرفی کنم، می
8
00:00:24,749 –> 00:00:25,919
خواهم کمی از آنچه را
9
00:00:25,919 –> 00:00:27,660
که در کل دوره
10
00:00:27,660 –> 00:00:30,089
از سر خواهیم گذراند معرفی کنم و سپس در چند ویدیوی بعدی به آن خواهیم پرداخت،
11
00:00:30,089 –> 00:00:33,450
بنابراین کمی درباره من
12
00:00:33,450 –> 00:00:34,410
برای شروع با
13
00:00:34,410 –> 00:00:38,400
من m Daniel من تقریباً یک دهه است که از پایتون استفاده می
14
00:00:38,400 –> 00:00:40,560
کنم من با پایتون 2 شروع کردم
15
00:00:40,560 –> 00:00:43,020
در این ماژول ما
16
00:00:43,020 –> 00:00:46,770
پایتون 3 را مرور خواهیم کرد و اساساً همه چیز این
17
00:00:46,770 –> 00:00:49,950
روزها از نسخه 3 پخش می شود فقط چند
18
00:00:49,950 –> 00:00:51,780
تفاوت وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.
19
00:00:51,780 –> 00:00:54,420
از و من اینها را به شما اشاره می کنم همانطور که
20
00:00:54,420 –> 00:00:56,060
در این دوره پیش می رویم،
21
00:00:56,060 –> 00:00:59,610
بنابراین اساساً من اسکریپت هایی را برای
22
00:00:59,610 –> 00:01:04,259
شرکت های بزرگ در بریتانیا انجام داده ام، به عنوان مثال،
23
00:01:04,259 –> 00:01:05,820
جایی که ما باید دو سرویس داشته باشیم که
24
00:01:05,820 –> 00:01:07,500
با یکدیگر صحبت کنند، می دانید که
25
00:01:07,500 –> 00:01:09,600
بسیار دشوار است. چند سال پیش این
26
00:01:09,600 –> 00:01:11,579
روزها کمی راحت تر است اما چند
27
00:01:11,579 –> 00:01:13,259
سال است پیش از این، ما فقط یک اسکریپت پایتون ایجاد کردیم
28
00:01:13,259 –> 00:01:15,390
تا با api ها صحبت کنیم و آنها را مجبور کنیم
29
00:01:15,390 –> 00:01:18,210
با یکدیگر صحبت کنند، همچنین این روزها بسیاری از
30
00:01:18,210 –> 00:01:21,899
وب سایت ها از یک بک اند API استفاده می کنند که
31
00:01:21,899 –> 00:01:23,789
بیشتر در
32
00:01:23,789 –> 00:01:26,909
زبان هایی مانند پایتون انجام می شود، بنابراین این روزها
33
00:01:26,909 –> 00:01:29,039
پایتون ها به نوعی در وبسایتها
34
00:01:29,039 –> 00:01:30,350
نیز ارائه میشود،
35
00:01:30,350 –> 00:01:34,439
بنابراین آنچه در ماژول 1 یاد
36
00:01:34,439 –> 00:01:36,119
میگیرید،
37
00:01:36,119 –> 00:01:39,030
زمانی که به تفاوتهای
38
00:01:39,030 –> 00:01:41,639
بین یک عدد صحیح یک رشته و برخی
39
00:01:41,639 –> 00:01:44,399
از انواع متغیرهایی که
40
00:01:44,399 –> 00:01:46,170
خواهیم پرداخت تخصیص متغیرها و
41
00:01:46,170 –> 00:01:47,039
ثابت ها
42
00:01:47,039 –> 00:01:49,619
من همچنین نحوه استفاده از
43
00:01:49,619 –> 00:01:53,069
کلمه کلیدی is and in را
44
00:01:53,069 –> 00:01:55,109
بررسی می کنم و دنباله عملیات را تعیین می کنیم
45
00:01:55,109 –> 00:01:57,149
و من به شما نشان می دهم که این به چه معناست اکنون در
46
00:01:57,149 –> 00:02:01,229
صفحه مایکروسافت، بنابراین همانطور که می توانید
47
00:02:01,229 –> 00:02:04,889
در اینجا ببینید، ما امتحان مایکروسافت 98 381
48
00:02:04,889 –> 00:02:07,350
و اصولاً مقدمه ای برای
49
00:02:07,350 –> 00:02:10,050
برنامه نویسی با استفاده از پایتون داشته باشید، بنابراین اگر به
50
00:02:10,050 –> 00:02:13,379
اینجا برویم و احتمالاً شکل آشنا را متوجه خواهید شد،
51
00:02:13,379 –> 00:02:17,700
بنابراین
52
00:02:17,700 –> 00:02:18,120
ساختار کد
53
00:02:18,120 –> 00:02:21,300
دقیقاً همانجا است و همه ما
54
00:02:21,300 –> 00:02:23,459
به این صفحه بسیار مراجعه خواهیم کرد و در آغاز از
55
00:02:23,459 –> 00:02:25,620
هر ماژول اساساً این را به شما میدهم
56
00:02:25,620 –> 00:02:27,569
و سپس در پایان میگویم که چگونه
57
00:02:27,569 –> 00:02:34,280
آن را پشت سر گذاشتهایم خوب است، بنابراین آنچه شما نیاز دارید،
58
00:02:34,280 –> 00:02:36,599
باید با کد ویژوال استودیو از این طریق عبور کنیم،
59
00:02:36,599 –> 00:02:39,569
اما شما آزاد هستید که از هر چیزی استفاده کنید.
60
00:02:39,569 –> 00:02:41,250
اگر با IDE دیگری آشنایی بیشتری دارید، دوست دارید،
61
00:02:41,250 –> 00:02:43,590
اما بهتر است
62
00:02:43,590 –> 00:02:45,480
با کدهای ویژوال استودیو آشنا شوید،
63
00:02:45,480 –> 00:02:47,549
زیرا در حال آماده شدن برای امتحان مایکروسافت هستید
64
00:02:47,549 –> 00:02:49,860
و آنها معمولاً از نرم افزار خودشان به سراغ شما می آیند،
65
00:02:49,860 –> 00:02:52,290
اگرچه
66
00:02:52,290 –> 00:02:55,079
ممکن است شما خودتان هم بدانید که پایتون ایده پردازی است.
67
00:02:55,079 –> 00:02:56,819
ممکن است سوالاتی
68
00:02:56,819 –> 00:02:58,709
برای شما پیش بیاید که اگر
69
00:02:58,709 –> 00:03:02,099
با کد در مقابل کدهای
70
00:03:02,099 –> 00:03:04,290
فقط پایتون آشنایی ندارید و فقط
71
00:03:04,290 –> 00:03:06,360
از جدیدترین آنها استفاده می کنید، کمی شما را پرت می کند، بنابراین من اکنون به شما نشان خواهم داد که
72
00:03:06,360 –> 00:03:10,709
چگونه می توانیم پایتون و در مقابل کد، بنابراین
73
00:03:10,709 –> 00:03:14,040
همانطور که در اینجا می بینید، ما فقط یک سگ دریافت
74
00:03:14,040 –> 00:03:18,599
کردیم و دوباره ما در ویندوز هستیم لینوکس
75
00:03:18,599 –> 00:03:19,769
چیز کاملاً متفاوتی است که شما احتمالاً
76
00:03:19,769