در این مطلب، ویدئو دوره پایتون: 3. متغیرها با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:14:27
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,120 –> 00:00:02,820
چگونه در مورد من بیشتر بلوط و در این است
2
00:00:02,820 –> 00:00:05,009
مناسبت ما با این دوره از
3
00:00:05,009 –> 00:00:07,049
payton از ابتدا در این ویدیو
4
00:00:07,049 –> 00:00:09,630
ما یاد خواهیم گرفت که با متغیرها کار کنیم
5
00:00:09,630 –> 00:00:12,389
ثابت ها و نظرات برای ما
6
00:00:12,389 –> 00:00:15,179
برنامه های پایتون یک متغیر a
7
00:00:15,179 –> 00:00:17,550
ظرفی که مقداری داده یا
8
00:00:17,550 –> 00:00:20,430
مقدار گفته شده مقدار یا داده می تواند تغییر کند
9
00:00:20,430 –> 00:00:24,030
در طول اجرای برنامه
10
00:00:24,030 –> 00:00:25,170
چند نمونه را ببینید
11
00:00:25,170 –> 00:00:28,440
اجازه دهید کد ویژوال استودیو را باز کنیم
12
00:00:28,440 –> 00:00:31,880
یک فایل جدید ایجاد کنید
13
00:00:31,960 –> 00:00:35,350
برای پایتون خواهد بود
14
00:00:35,350 –> 00:00:38,640
ما می توانیم آن را ذخیره کنیم
15
00:00:40,290 –> 00:00:42,690
قبلاً یک پوشه ایجاد کرده ایم که
16
00:00:42,690 –> 00:00:44,840
نامش دوره است ما آن را صدا می کنیم
17
00:00:44,840 –> 00:00:47,700
متغیرها و با پسوند ذخیره می شوند
18
00:00:47,700 –> 00:00:51,870
نقطه p و آخرین باری که گفتم بله اما
19
00:00:51,870 –> 00:00:54,450
در تلفظ کمی گیج شدم
20
00:00:54,450 –> 00:00:58,050
از y و از i اما این یک نقطه من انتخاب کردم و
21
00:00:58,050 –> 00:01:01,560
ما آن را نگه داشتیم سپس نظر دادیم
22
00:01:01,560 –> 00:01:04,530
متغیرها در پایتون در هر زمان
23
00:01:04,530 –> 00:01:06,840
آیا با زبان دیگری کار کرده اید؟
24
00:01:06,840 –> 00:01:09,900
برنامه نویسی متوجه خواهید شد که برای
25
00:01:09,900 –> 00:01:13,140
متغیری را تعریف کنید که باید آن را اختصاص دهید
26
00:01:13,140 –> 00:01:15,479
یک نوع به عنوان مثال برای یک رشته
27
00:01:15,479 –> 00:01:18,030
متن برای یک عدد برای مقداری که
28
00:01:18,030 –> 00:01:20,250
یک نقطه اعشار یا نوع دیگری خواهد داشت
29
00:01:20,250 –> 00:01:22,500
از داده ها در پایتون چه چیزی می خواهیم
30
00:01:22,500 –> 00:01:24,900
پیدا کردن یک نوع پویا چیست
31
00:01:24,900 –> 00:01:27,000
آیا این بدان معنی است که ما نیاز نداریم
32
00:01:27,000 –> 00:01:30,360
با افزودن نوع متغیرها را اعلام کنید
33
00:01:30,360 –> 00:01:32,369
داده هایی که به عنوان مثال شامل خواهد شد
34
00:01:32,369 –> 00:01:34,200
بیایید یک متغیر بسیار ساده ایجاد کنیم
35
00:01:34,200 –> 00:01:38,270
که به نام نامیده می شود این همان خواهد بود
36
00:01:38,270 –> 00:01:43,290
بین دو نقل قول بلوط قاب است
37
00:01:43,290 –> 00:01:45,659
ابتدا ساختار یک متغیر است
38
00:01:45,659 –> 00:01:48,179
شما باید نامی را که می خواهید اضافه کنید
39
00:01:48,179 –> 00:01:49,950
متغیر خود را در این مورد a است
40
00:01:49,950 –> 00:01:52,920
کمی گیج کننده است زیرا ما به آن یک نام دادیم اما
41
00:01:52,920 –> 00:01:55,409
ما می توانیم برخی دیگر را برای شما قرار دهیم
42
00:01:55,409 –> 00:01:59,460
مثال مستعار یک مثال بعدی است
43
00:01:59,460 –> 00:02:02,880
علامت مساوی را برای نشان دادن دارد
44
00:02:02,880 –> 00:02:05,399
که ما قصد داریم یک مقدار و
45
00:02:05,399 –> 00:02:07,920
داده سوم مقداری خواهد بود که
46
00:02:07,920 –> 00:02:10,470
بیایید به این متغیر در اینجا اختصاص دهیم
47
00:02:10,470 –> 00:02:12,900
برای شروع آن یک رشته خواهد بود
48
00:02:12,900 –> 00:02:15,360
متن تا بتوانیم آن را اضافه کنیم
49
00:02:15,360 –> 00:02:18,269
با استفاده از دو نقل قول یا همچنین با
50
00:02:18,269 –> 00:02:20,760
نقل قول های تک به یاد داشته باشید در
51
00:02:20,760 –> 00:02:23,310
متغیرها نامی می گذارند که
52
00:02:23,310 –> 00:02:25,650
مطابق با مقداری است که شما اختصاص می دهید
53
00:02:25,650 –> 00:02:28,319
همچنین سعی کنید آنها را وارد کنید
54
00:02:28,319 –> 00:02:30,900
حروف کوچک شاید از کاراکتر استفاده نمی کند
55
00:02:30,900 –> 00:02:33,690
نام خاص یا کمیاب که ندارد
56
00:02:33,690 –> 00:02:36,660
مقدار یا دادههایی را که میخواهید تعریف کنید
57
00:02:36,660 –> 00:02:39,870
پس از ایجاد در آن وجود داشته باشد
58
00:02:39,870 –> 00:02:42,209
متغیر ما قرار است آن را چاپ کنیم
59
00:02:42,209 –> 00:02:44,130
را اجرا خواهیم کرد
60
00:02:44,130 –> 00:02:47,640
نام مستعار که ما فقط نام آن را گذاشتیم
61
00:02:47,640 –> 00:02:50,010
متغیر ما همانطور که قبلاً آن را نصب کرده بودیم
62
00:02:50,010 –> 00:02:51,960
پسوند پایتون در ویژوال استودیو
63
00:02:51,960 –> 00:02:54,710
کد را می توانیم از اینجا اجرا کنیم
64
00:02:54,710 –> 00:02:57,630
اجازه دهید اجرا شود ما را باز می کند
65
00:02:57,630 –> 00:03:00,110
پایانه
66
00:03:00,400 –> 00:03:03,640
برنامه ما اجرا شد و تمام
67
00:03:03,640 –> 00:03:05,590
نام ما چاپ نمی شود
68
00:03:05,590 –> 00:03:08,439
خیلی ساده بود، ما هم می رویم
69
00:03:08,439 –> 00:03:11,140
ایجاد یک شماره به نام این خواهد شد
70
00:03:11,140 –> 00:03:14,600
برابر باشد و یک عدد قرار دهیم
71
00:03:14,600 –> 00:03:17,980
ما نیز آن را چاپ خواهیم کرد
72
00:03:17,980 –> 00:03:20,700
شماره گذاشتیم
73
00:03:20,700 –> 00:03:22,970
اجرا می کنیم
74
00:03:22,970 –> 00:03:25,550
و بس، چاپ دیگر چاپ نمی شود
75
00:03:25,550 –> 00:03:28,100
متغیر مستعار که محتوای فریم شما است
76
00:03:28,100 –> 00:03:30,950
بلوط و همچنین متغیر عدد که
77
00:03:30,950 –> 00:03:33,200
85 است
78
00:03:33,200 –> 00:03:35,570
اینجاست که متوجه می شویم که در
79
00:03:35,570 –> 00:03:38,540
python ما نیازی به تعریف نوع آن نداریم
80
00:03:38,540 –> 00:03:40,760
داده هایی که می خواهیم در خود قرار دهیم
81
00:03:40,760 –> 00:03:43,330
متغیرها اما پایتون آن را تشخیص می دهد
82
00:03:43,330 –> 00:03:47,180
اول به خاطر زنجیر
83
00:03:47,180 –> 00:03:49,010
از متن ما علامت نقل قول قرار می دهیم
84
00:03:49,010 –> 00:03:51,530
دو برابر می شود و برای آنهایی که اعداد هستند می رود
85
00:03:51,530 –> 00:03:54,590
برای گرفتن شماره مستقیم اما چه
86
00:03:54,590 –> 00:03:56,630
اگر بخواهیم نوع داده را بدانیم اتفاق می افتد
87
00:03:56,630 –> 00:03:58,700
که پایتون را همانطور که هست می شناسد
88
00:03:58,700 –> 00:04:02,030
چیزی بسیار ساده با چاپ داخل
89
00:04:02,030 –> 00:04:04,480
پرانتزهایی که اضافه می کنیم تایپ کنید
90
00:04:04,480 –> 00:04:07,640
پرانتز و متغیر آن
91
00:04:07,640 –> 00:04:10,280
ما می خواهیم نوع داده آن را بدانیم
92
00:04:10,280 –> 00:04:12,270
مثال های مستعار
93
00:04:12,270 –> 00:04:15,580
بیایید این خط را کپی کنیم
94
00:04:15,580 –> 00:04:18,750
و در زیر شماره را قرار می دهیم
95
00:04:18,750 –> 00:04:21,480
اجرا می کنیم
96
00:04:21,480 –> 00:04:23,430
محتوای آن را به ما نشان خواهد داد
97
00:04:23,430 –> 00:04:26,100
متغیرها و در زیر آن نشان می دهد
98
00:04:26,100 –> 00:04:29,190
نوع داده ای که به عنوان مثال متعلق است
99
00:04:29,190 –> 00:04:32,130
اولی می گوید خیابان است که
100
00:04:32,130 –> 00:04:34,860
یعنی رشته ای است که الف می گویند
101
00:04:34,860 –> 00:04:38,190
رشته متن دوم نوع است
102
00:04:38,190 –> 00:04:41,550
داده در آن چیزی که یک داده را نشان می دهد
103
00:04:41,550 –> 00:04:45,000
عدد صحیحی که می توانیم با آن کار کنیم
104
00:04:45,000 –> 00:04:47,390
انواع داده های بیشتر به عنوان مثال
105
00:04:47,390 –> 00:04:51,650
من می خواهم پین را قرار دهم که برابر با 3.14 خواهد بود
106
00:04:51,650 –> 00:04:55,920
16 اگر بخواهم نوع داده را چاپ کنم
107
00:04:55,920 –> 00:05:00,110
این متغیر چیست ما فقط پین را اضافه می کنیم
108
00:05:00,110 –> 00:05:01,910
اجرا می کنیم
109
00:05:01,910 –> 00:05:05,220
این دیگر یک پیوند یا یک عدد صحیح نیست
110
00:05:05,220 –> 00:05:07,890
اما یک داده شناور است زیرا
111
00:05:07,890 –> 00:05:10,470
دارای نقطه اعشار نوع دیگری از
112
00:05:10,470 –> 00:05:12,540
دادههایی که میتوانیم روی آن کار کنیم، رگبار است
113
00:05:12,540 –> 00:05:16,080
نه یا درست یا نادرست بیا
114
00:05:16,080 –> 00:05:19,200
برای قرار دادن آن به عنوان یک پرچم همان خواهد بود
115
00:05:19,200 –> 00:05:21,490
تا زدن
116
00:05:21,490 –> 00:05:25,080
ما چاپ می کنیم بیایید آن را چاپ کنیم
117
00:05:25,080 –> 00:05:28,060
ابتدا محتوای متغیر
118
00:05:28,060 –> 00:05:30,129
پرچم
119
00:05:30,129 –> 00:05:33,759
و در زیر قصد داریم تا نوع را قرار دهیم
120
00:05:33,759 –> 00:05:36,060
داده ها
121
00:05:36,060 –> 00:05:38,680
پرچم چیست
122
00:05:38,680 –> 00:05:41,030
بریم بدویم
123
00:05:41,030 –> 00:05:42,890
دیگر ابتدا چاپ نمی شود
124
00:05:42,890 –> 00:05:45,290
محتوا یا ارزش ما
125
00:05:45,290 –> 00:05:48,560
متغیرها و در اینجا از قبل false but چاپ می کند
126
00:05:48,560 –> 00:05:50,780
اگر به پایین برویم تا نوع داده را ببینیم
127
00:05:50,780 –> 00:05:52,970
que es به ما می گوید که از نوع bold یا است
128
00:05:52,970 –> 00:05:55,850
از نوع رگباری نه و بنابراین ما می توانیم برویم
129
00:05:55,850 –> 00:05:58,040
کار با متغیرهای مختلف و
130
00:05:58,040 –> 00:05:59,560
نوع داده
131
00:05:59,560 –> 00:06:02,930
همچنین در پایتون می توانیم با آن کار کنیم
132
00:06:02,930 –> 00:06:05,060
ثابت حتی اگر کمی کار کنید
133
00:06:05,060 –> 00:06:07,400
متفاوت از زبان های دیگر اما
134
00:06:07,400 –> 00:06:10,280
اگر بتوانیم از آنها استفاده کنیم که می خواهیم
135
00:06:10,280 –> 00:06:12,770
با برخی کار کنم اما اول می خواهم
136
00:06:12,770 –> 00:06:15,590
آموزش کامنت گذاری در پایتون
137
00:06:15,590 –> 00:06:18,020
به عنوان مثال من دیگر نمی خواهم چاپ شود
138
00:06:18,020 –> 00:06:20,990
من می توانم این نام مستعار اما را حذف کنم
139
00:06:20,990 –> 00:06:23,570
ما همچنین می توانیم این وصیت نامه را اظهار نظر کنیم
140
00:06:23,570 –> 00:06:26,810
با نماد عددی گربه یا گربه باشد
141
00:06:26,810 –> 00:06:28,970
هشتگ و با این یک خواهد شد
142
00:06:28,970 –> 00:06:31,460
نظر بعد وقتی پایتون
143
00:06:31,460 –> 00:06:34,850
اجرای این برنامه دیگر انجام نخواهد شد
144
00:06:34,850 –> 00:06:37,550
این تصور از قبل خواهد داشت
145
00:06:37,550 –> 00:06:39,560
فقط به عنوان یک نظر و آن را خواهم گذاشت
146
00:06:39,560 –> 00:06:42,500
پاس آن را اجرا نمی کند انگار که هست
147
00:06:42,500 –> 00:06:45,590
یک دستورالعمل برای مثال بالای شما
148
00:06:45,590 –> 00:06:48,910
می توانید نظر بدهید
149
00:06:48,910 –> 00:06:54,620
برنامه پایتون با متغیرها
150
00:06:54,620 –> 00:06:57,470
در آنجا می توانید نظر بدهید
151
00:06:57,470 –> 00:06:59,750
می تواند عنوان پس از آن زمانی که شما
152
00:06:59,750 –