در این مطلب، ویدئو نحوه استفاده از C# dll در پروژه پایتون | استفاده از تابع از C# dll | کتابخانه پیوند پویا | پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:10:18
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:01,760 –> 00:00:03,840
سلام دوستان، امروز در این ویدیو
2
00:00:03,840 –> 00:00:05,759
بررسی خواهیم کرد که چگونه می توانیم از یک
3
00:00:05,759 –> 00:00:08,080
کتابخانه پویا یا یک dll که در
4
00:00:08,080 –> 00:00:10,559
بالای فریم ورک دات نت ما در پروژه پایتون ما ایجاد شده است استفاده کنیم،
5
00:00:10,559 –> 00:00:12,799
بنابراین بدون هیچ مقدمه ای بیایید
6
00:00:12,799 –> 00:00:16,040
7
00:00:17,780 –> 00:00:20,320
[Music] را شروع کنیم،
8
00:00:20,320 –> 00:00:23,119
بنابراین من اینجا را باز کردم ویژوال 2019
9
00:00:23,119 –> 00:00:25,039
در اینجا
10
00:00:25,039 –> 00:00:28,240
کتابخانه پویا را ایجاد می کنیم تا بتوانیم به سرعت یک پروژه جدید ایجاد کنیم،
11
00:00:28,240 –> 00:00:30,800
12
00:00:30,800 –> 00:00:33,200
سپس گزینه را به عنوان کتابخانه پویا انتخاب کنید.
13
00:00:33,200 –> 00:00:36,000
14
00:00:36,000 –> 00:00:38,079
15
00:00:38,079 –> 00:00:39,280
16
00:00:39,280 –> 00:00:41,920
17
00:00:41,920 –> 00:00:44,640
یک
18
00:00:44,640 –> 00:00:46,800
روش اضافه ساده uh در داخل این
19
00:00:46,800 –> 00:00:49,280
dll ایجاد کنید، بنابراین
20
00:00:49,280 –> 00:00:52,000
نام پروژه را
21
00:00:52,000 –> 00:00:53,680
چیزی شبیه
22
00:00:53,680 –> 00:00:55,920
23
00:00:55,920 –> 00:00:58,800
پروژه calc calc میدهیم، بنابراین نام راهحل
24
00:00:58,800 –> 00:01:00,960
مانند چیزی خواهد بود
25
00:01:00,960 –> 00:01:02,480
که
26
00:01:02,480 –> 00:01:06,320
فضا را نامگذاری میکند.
27
00:01:06,320 –> 00:01:09,040
28
00:01:09,040 –> 00:01:11,439
این
29
00:01:11,439 –> 00:01:14,159
پروژه برای ما
30
00:01:14,159 –> 00:01:17,040
خوب است پروژه ایجاد شد، بنابراین در اینجا می
31
00:01:17,040 –> 00:01:19,759
توانید ببینید که ما یک فضای نام داریم، بنابراین با
32
00:01:19,759 –> 00:01:21,439
نام پروژه calc،
33
00:01:21,439 –> 00:01:24,159
سپس یک کلاس عمومی به نام
34
00:01:24,159 –> 00:01:25,200
کلاس یک داریم،
35
00:01:25,200 –> 00:01:27,680
بنابراین به سرعت کلاس na را تغییر می دهیم. من را
36
00:01:27,680 –> 00:01:28,640
به
37
00:01:28,640 –> 00:01:30,560
چیزی به نام
38
00:01:30,560 –> 00:01:32,240
محاسبه
39
00:01:32,240 –> 00:01:33,680
okay خوب است،
40
00:01:33,680 –> 00:01:36,720
بنابراین در داخل این کلاس ما می خواهیم
41
00:01:36,720 –> 00:01:38,000
یک تابع جدید ایجاد کنیم
42
00:01:38,000 –> 00:01:41,200
که به سادگی از آرگومان استفاده می
43
00:01:41,200 –> 00:01:42,799
کند و
44
00:01:42,799 –> 00:01:45,280
آنها را خلاصه می کند و نتیجه را برمی گرداند،
45
00:01:45,280 –> 00:01:48,159
بنابراین عمومی ایجاد
46
00:01:48,159 –> 00:01:50,320
می کنیم و یک عدد صحیح
47
00:01:50,320 –> 00:01:53,119
و کلاس را برمی گرداند. name مانند add خواهد بود
48
00:01:53,119 –> 00:01:55,680
که قرار است به
49
00:01:55,680 –> 00:01:59,119
آرگومان a و b عدد صحیح
50
00:01:59,119 –> 00:02:01,360
برود و
51
00:02:01,360 –> 00:02:02,240
52
00:02:02,240 –> 00:02:04,240
برخی از آنها را
53
00:02:04,240 –> 00:02:07,200
برگرداند، بنابراین f به علاوه b
54
00:02:07,200 –> 00:02:08,959
بله، بنابراین
55
00:02:08,959 –> 00:02:11,360
در اینجا بله، فضای نامی به نام
56
00:02:11,360 –> 00:02:13,360
پروژه clack داریم سپس یک
57
00:02:13,360 –> 00:02:16,239
کلاس عمومی به نام محاسبه و زیر داریم. که
58
00:02:16,239 –> 00:02:20,080
ما یک تابع عمومی به نام ad داریم
59
00:02:20,080 –> 00:02:23,280
که به اعداد صحیح به عنوان ورودی میگیرد
60
00:02:23,280 –> 00:02:26,319
و مجموع آنها را برمیگرداند، بنابراین
61
00:02:26,319 –> 00:02:29,040
سعی میکنیم
62
00:02:29,040 –> 00:02:31,280
از طریق dll به این متد افزودن از پروژه پایتون خود دسترسی
63
00:02:31,280 –> 00:02:32,959
64
00:02:32,959 –> 00:02:35,519
داشته باشیم تا بتوانیم ایجاد
65
00:02:35,519 –> 00:02:38,160
کنیم و بتوانیم آن را بسازیم. پروژه به طوری که dll
66
00:02:38,160 –> 00:02:41,280
یک ژنراتور خواهد بود
67
00:02:41,280 –> 00:02:44,160
بنابراین شما در اینجا می توانید مولد خوب dll ما را ببینید
68
00:02:44,160 –> 00:02:46,000
69
00:02:46,000 –> 00:02:49,360
و اکنون ما
70
00:02:49,360 –> 00:02:52,480
پروژه پایتون خود را در اینجا باز می کنیم من از paicha استفاده می کنم
71
00:02:52,480 –> 00:02:55,120
بنابراین در اینجا یک پروژه جدید
72
00:02:55,120 –> 00:02:56,800
به نام
73
00:02:56,800 –> 00:02:58,239
test
74
00:02:58,239 –> 00:03:00,560
dll
75
00:03:00,560 –> 00:03:03,519
t ایجاد خواهم کرد. سپس روی ایجاد این پنجره ضربه بزنید
76
00:03:03,519 –> 00:03:06,000
77
00:03:06,000 –> 00:03:06,879
78
00:03:06,879 –> 00:03:09,680
بسیار خوب، بنابراین اینجا توسط من پروژه را برای ما ایجاد می کنم،
79
00:03:09,680 –> 00:03:11,040
80
00:03:11,040 –> 00:03:13,599
بنابراین در اینجا ما پروژه خود را در پایتون ایجاد کرده ایم،
81
00:03:13,599 –> 00:03:15,440
82
00:03:15,440 –> 00:03:17,680
بنابراین در اینجا می توانید ببینید که ما در
83
00:03:17,680 –> 00:03:20,000
اینجا تعدادی کد boilerplate داریم، بنابراین ما به سرعت
84
00:03:20,000 –> 00:03:21,840
آن کدها را حذف می کنیم
85
00:03:21,840 –> 00:03:24,000
و اول از همه من به
86
00:03:24,000 –> 00:03:26,879
شما نشان خواهم داد که از
87
00:03:26,879 –> 00:03:29,680
کدام نسخه پایتون استفاده می
88
00:03:29,680 –> 00:03:31,599
کنم، بنابراین صفحه را پاک می کنم،
89
00:03:31,599 –> 00:03:33,440
سپس
90
00:03:33,440 –> 00:03:35,200
دستور را
91
00:03:35,200 –> 00:03:38,560
درست اجرا می کنم و یک iphone ocean دارم،
92
00:03:38,560 –> 00:03:41,040
بنابراین در اینجا می توانید ببینید که من از
93
00:03:41,040 –> 00:03:43,920
نسخه 3.8.10 پایتون استفاده می کنم،
94
00:03:43,920 –> 00:03:45,920
بنابراین از یک بسته استفاده خواهیم کرد. به نام
95
00:03:45,920 –> 00:03:48,560
python net که تمام
96
00:03:48,560 –> 00:03:51,920
این موارد مرتبط با dll را مدیریت می کند،
97
00:03:51,920 –> 00:03:54,159
بنابراین می توانید به وب سایت رسمی pip بروید
98
00:03:54,159 –> 00:03:56,400
و می توانید
99
00:03:56,400 –> 00:03:59,280
بسته ای به نام
100
00:03:59,280 –> 00:04:00,720
net
101
00:04:00,720 –> 00:04:05,040
را جستجو کنید بنابراین در اینجا بسته نت پایتون
102
00:04:05,040 –> 00:04:07,519
را دارید و می توانید ببینید که آنها
103
00:04:07,519 –> 00:04:12,000
پشتیبانی می کنند. برای پایتون 2.7 3.5 3.6 3.7 و
104
00:04:12,000 –> 00:04:13,360
3.8
105
00:04:13,360 –> 00:04:15,120
اگر از آخرین نسخه
106
00:04:15,120 –> 00:04:17,199
پایتون استفاده می کنید، نمی
107
00:04:17,199 –> 00:04:19,199
توانید این بسته را در پروژه خود وارد کنید،
108
00:04:19,199 –> 00:04:21,199
باید مطمئن شوید که از
109
00:04:21,199 –> 00:04:23,840
نسخه پشتیبانی شده پایتون برای استفاده
110
00:04:23,840 –> 00:04:26,880
آنلاین پایتون استفاده می کنید، ما این را اضافه می کنیم pa ckage
111
00:04:26,880 –> 00:04:30,080
در پروژه پایتون ما با دستوری
112
00:04:30,080 –> 00:04:34,800
به نام pip install python net،
113
00:04:34,800 –> 00:04:38,400
بنابراین مدتی طول می کشد و
114
00:04:38,400 –> 00:04:40,160
بسته خاص را
115
00:04:40,160 –> 00:04:42,560
به پروژه پایتون خود اضافه می کنیم، بنابراین در اینجا می توانید
116
00:04:42,560 –> 00:04:44,639
ببینید که ما یک پیام موفقیت آمیز داریم
117
00:04:44,639 –> 00:04:46,960
که می گوید پایتون آنلاین در حال
118
00:04:46,960 –> 00:04:49,680
اضافه شدن یا نصب شدن است. پروژه اوه،
119
00:04:49,680 –> 00:04:52,639
سپس من یک دایرکتوری جدید
120
00:04:52,639 –> 00:04:53,520
به نام
121
00:04:53,520 –> 00:04:56,800
dlls ایجاد می کنم، dll را
122
00:04:56,800 –> 00:04:58,720
که قبلا با ویژوال استودیو ایجاد کرده بودیم در
123
00:04:58,720 –> 00:05:00,960
این پوشه کپی می کنم تا بتوانیم اطمینان حاصل کنیم
124
00:05:00,960 –> 00:05:04,000
که همه چیز را به صورت ساختار
125
00:05:04,000 –> 00:05:05,520
یافته داریم، بنابراین به ویژوال استودیو می رویم
126
00:05:05,520 –> 00:05:08,479
و سپس باز می کنیم. پوشه در فایل
127
00:05:08,479 –> 00:05:09,680
اکسپلورر،
128
00:05:09,680 –> 00:05:12,560
بنابراین پروژه ما اینجاست،
129
00:05:12,560 –> 00:05:16,000
بنابراین اگر میخواهید نت استاندارد 2.0 را پین و اشکالزدایی
130
00:05:16,000 –> 00:05:19,360
کنید، میتوانید ببینید که dll در
131
00:05:19,360 –> 00:05:21,919
اینجا ایجاد شده است، بنابراین من به سرعت
132
00:05:21,919 –> 00:05:25,919
این dll را از این