در این مطلب، ویدئو ATL Tinkerpreneur 2022 | برنامه نویسی – پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 1:01:10
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:28,160 –> 00:00:31,840
برنامه نویسی پایتون بنابراین در این مسابقه
2
00:00:31,840 –> 00:00:33,600
برتر تینکر ما
3
00:00:33,600 –> 00:00:36,160
یک جلسه هیجان انگیز دیگر را در مورد
4
00:00:36,160 –> 00:00:37,760
برنامه نویسی پایتون برای شما قرار می
5
00:00:37,760 –> 00:00:40,640
دهیم.
6
00:00:40,640 –> 00:00:45,160
7
00:00:53,840 –> 00:00:56,559
8
00:00:56,559 –> 00:00:58,719
9
00:00:58,719 –> 00:00:59,840
10
00:00:59,840 –> 00:01:03,359
استم پدیا
11
00:01:03,359 –> 00:01:05,600
را در دوران دانشگاه با
12
00:01:05,600 –> 00:01:07,439
همپیمانانش تأسیس کرد و در حال حاضر مدیر
13
00:01:07,439 –> 00:01:10,159
ارشد فناوری دورههای بنیادی است.
14
00:01:10,159 –> 00:01:12,720
هدف این است
15
00:01:12,720 –> 00:01:14,560
که ذهن جوانان امروزی را به اکوسیستم نوآوری تبدیل
16
00:01:14,560 –> 00:01:16,080
کند
17
00:01:16,080 –> 00:01:18,400
که آنها مهارتهای قرن بیست و یکم را آموزش میدهند، از طریق
18
00:01:18,400 –> 00:01:20,400
امکان یادگیری از طریق انجام روش
19
00:01:20,400 –> 00:01:22,640
با نرمافزار برنامهنویسی آیندهنگر بچهها.
20
00:01:22,640 –> 00:01:24,720
بنابراین،
21
00:01:24,720 –> 00:01:26,960
22
00:02:08,479 –> 00:02:10,399
ما در این کانال جلسات هیجان انگیزتری را برای شما به ارمغان می آوریم، به
23
00:02:10,399 –> 00:02:12,480
طور کلی
24
00:02:12,480 –> 00:02:13,920
با ما همراه باشید،
25
00:02:13,920 –> 00:02:16,959
بنابراین من دوست دارم
26
00:02:16,959 –> 00:02:20,480
به آقای کنتراست آقای کدو تنبل خوش آمد
27
00:02:20,480 –> 00:02:22,800
بگویم و اکنون به شما می پردازم تا این جلسه را
28
00:02:22,800 –> 00:02:24,319
ادامه دهید و
29
00:02:24,319 –> 00:02:26,319
این را یوتیوب بسازید.
30
00:02:26,319 –> 00:02:28,480
جلسه زنده
31
00:02:28,480 –> 00:02:30,400
32
00:02:30,400 –> 00:02:32,959
33
00:02:32,959 –> 00:02:36,879
هیجانانگیزتر است من اوه
34
00:02:49,280 –> 00:02:50,800
اوه
35
00:02:50,800 –> 00:02:53,280
python چگونه کار می کند و اوه
36
00:02:53,280 –> 00:02:54,959
چگونه چیزهای مختلف شغل
37
00:02:54,959 –> 00:02:59,519
python ممکن است دقیقا ببیند، بنابراین اوه
38
00:02:59,519 –> 00:03:01,760
به سمت برنامه نویسی پایتون متمرکز شده است
39
00:03:01,760 –> 00:03:05,680
و بیایید um را شروع کنیم،
40
00:03:05,680 –> 00:03:08,319
بنابراین من فقط با اوه مقدمه من شروع می کنم
41
00:03:08,319 –> 00:03:10,560
آه در واقع
42
00:03:10,560 –> 00:03:12,879
معرفی آینه ای در حال حاضر اوه
43
00:03:12,879 –> 00:03:15,280
پس من فقط آن را مختصر نگه دارید، بنابراین من
44
00:03:15,280 –> 00:03:18,640
پانکاج هستم و
45
00:03:30,959 –> 00:03:33,920
اوه ما به اندازه کافی خوش شانس هستیم که
46
00:03:33,920 –> 00:03:35,200
47
00:03:35,200 –> 00:03:37,840
برای ارائه این جلسه نیز کلیدی هستیم،
48
00:03:37,840 –> 00:03:40,400
بنابراین من فقط
49
00:03:40,400 –> 00:03:42,720
می خواهم طرح کلی
50
00:03:42,720 –> 00:03:46,400
کاری را که در این جلسه انجام خواهیم داد را مرور کنم
51
00:05:08,620 –> 00:05:11,639
[موسیقی]
52
00:05:16,780 –> 00:05:19,820
[موسیقی]
53
00:06:02,960 –> 00:06:07,199
این همان چیزی است که در کل این جلسه
54
00:06:32,160 –> 00:06:33,600
فقط می توانید سؤال را در
55
00:06:33,600 –> 00:06:35,280
چت قرار دهید و در پایان جلسه
56
00:06:35,280 –> 00:06:37,280
ما نیز به آن رسیدگی خواهیم کرد و
57
00:06:37,280 –> 00:06:40,400
همچنین یک شگفتی بزرگ دیگر در
58
00:06:40,400 –> 00:06:41,520
پایان جلسه وجود دارد.
59
00:06:41,520 –> 00:06:44,720
خوب باش تا آهان
60
00:06:46,000 –> 00:06:48,720
61
00:06:59,440 –> 00:07:01,840
پس به جلو، من فقط
62
00:07:01,840 –> 00:07:03,120
63
00:07:03,120 –> 00:07:05,520
با چیزهایی شروع می کنم آه که همان
64
00:07:05,520 –> 00:07:07,120
چیزی است که پایتون است،
65
00:07:07,120 –> 00:07:10,000
بنابراین
66
00:07:11,199 –> 00:07:12,880
وقتی می
67
00:07:12,880 –> 00:07:15,039
آییم ببینیم چرا چگونه
68
00:07:15,039 –> 00:07:16,560
می توانیم با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم، می توانیم
69
00:07:16,560 –> 00:07:18,560
با استفاده از زبان با یکدیگر ارتباط برقرار
70
00:07:18,560 –> 00:07:19,599
71
00:07:19,599 –> 00:07:22,319
کنیم. و فقط cmgs هنگامی که ما آن را با کامپیوتر انجام می دهیم،
72
00:07:22,319 –> 00:07:25,919
پس چگونه می توان از زبان استفاده کرد
73
00:07:25,919 –> 00:07:28,160
و این همان زبان پایتون است
74
00:07:28,160 –> 00:07:29,840
و این یک نوع
75
00:07:29,840 –> 00:07:32,960
زبان همه منظوره
76
00:07:35,680 –> 00:07:36,880
77
00:07:36,880 –> 00:07:39,599
78
00:07:39,599 –> 00:07:42,319
79
00:07:42,319 –> 00:07:45,120
است.
80
00:07:46,160 –> 00:07:49,160
81
00:08:02,560 –> 00:08:04,639
s و همچنین یک زبان شی گرا است،
82
00:08:04,639 –> 00:08:07,840
بنابراین این یک اصطلاح بسیار خاص
83
00:08:07,840 –> 00:08:08,170
مانند
84
00:08:08,170 –> 00:08:09,520
[Music]
85
00:08:09,520 –> 00:08:12,479
است که برای
86
00:08:12,479 –> 00:08:16,160
دسته خاصی از خصوصیات زبان های برنامه نویسی
87
00:08:17,440 –> 00:08:19,520
برای چشم انداز استفاده استفاده می شود،
88
00:08:19,520 –> 00:08:21,199
برخی از این
89
00:08:21,199 –> 00:08:24,080
تکنیک ها را در آینده خواهیم دید.
90
00:08:24,080 –> 00:08:24,960
91
00:08:24,960 –> 00:08:28,240
این زبان در سال 1989 توسعه یافت
92
00:08:28,240 –> 00:08:30,879
و در سال 1991 عمومی شد، بنابراین
93
00:08:30,879 –> 00:08:34,000
این یک تاریخچه مختصر در مورد پایتون است
94
00:08:34,000 –> 00:08:36,399
که چگونه شروع شد و
95
00:08:36,399 –> 00:08:37,120
مانند آن
96
00:08:37,120 –> 00:08:39,760
و اکنون پایتون یکی از
97
00:08:39,760 –> 00:08:42,958
برجسته ترین زبان ها حتی cpsc
98
00:08:42,958 –> 00:08:45,200
است بوردها
99
00:08:45,200 –> 00:08:47,360
از برنامه نویسی مانند برنامه نویسی نحوی
100
00:08:47,360 –> 00:08:49,839
استفاده می کنند که از پایتون
101
00:08:49,839 –> 00:08:52,720
برای این منظور استفاده می کنند
102
00:09:11,120 –> 00:09:14,230
[موسیقی]،
103
00:09:22,959 –> 00:09:26,000
بنابراین مانند اول از همه با کدنویسی
104
00:09:26,000 –> 00:09:28,080
می توانید درک کنید که
105
00:09:28,080 –> 00:09:30,959
دقیقا چقدر شبیه حل مسئله است.
106
00:09:30,959 –> 00:09:33,279
در طول این ارتقاء چاپگر سرهمآور
107
00:09:33,279 –> 00:09:34,399
مانند
108
00:09:34,399 –> 00:09:36,160
پروژه
109
00:09:36,160 –> 00:09:39,120
uh اکنون به مهارتهای زیادی نیاز خواهید داشت،
110
00:09:39,120 –> 00:09:41,040
مانند مهارتهای حل مسئله، منطق
111
00:09:41,040 –> 00:09:42,320
توسعه
112
00:09:42,320 –> 00:09:44,959
منطقی،
113
00:09:44,959 –> 00:09:46,320
برای
114
00:09:46,320 –> 00:09:48,080
پشتیبانی آسان از برنامهنویسی استفاده میشود،
115
00:09:48,080 –> 00:09:50,720
زیرا
116
00:10:03,360 –> 00:10:06,399
این بسیار مهم است و بسیار مهم است،
117
00:10:06,399 –> 00:10:09,120
زیرا با این کار شما به مهارتهای حل مسئله نیاز دارید. میتواند
118
00:10:09,120 –> 00:10:12,079
فناوریهای دیگری را ایجاد کند و
119
00:10:12,079 –> 00:10:14,320
میتواند روی آن فناوریها
120
00:10:14,320 –> 00:10:18,800
نیز کار کند، زیرا این پایه است، بنابراین
121
00:10:30,959 –> 00:10:33,120
زبانها یا
122
00:10:33,120 –> 00:10:34,959
فرصتهای شغلی و اشتغالزایی نیز
123
00:10:34,959 –> 00:10:37,200
بسیار بالاست، بنابراین باید به دنبال
124
00:10:37,200 –> 00:10:39,839
گرفتن همه چیزهای مشابه باشید.
125
00:10:39,839 –> 00:10:41,360
126
00:10:41,360 –> 00:10:43,200
هر جا که بتوانید این مهارتهای کدنویسی را یاد بگیرید،
127
00:10:43,200 –> 00:10:44,720
زیرا این
128
00:10:44,720 –> 00:10:47,120
برای آینده نیز بسیار مهم است، بنابراین من
129
00:10:47,120 –> 00:10:49,360
فقط میگویم از کدنویسی نترسید
130
00:10:49,360 –> 00:10:51,920
،
131
00:10:51,920 –> 00:10:54,399
اگر دستهای زیادی انجام دهید سرگرمکننده است- در مورد فعالیت و
132
00:10:54,399 –> 00:10:57,560
من توصیه
133
00:11:12,560 –> 00:11:13,360
میکنم خوب باشد،
134
00:11:13,360 –> 00:11:16,959
بنابراین اکنون با یک مرور مختصر
135
00:11:16,959 –> 00:11:19,279
به آن موضوع بعدی
136
00:11:19,279 –> 00:11:23,200
که میخواهم مرور کنم، یکی از
137
00:11:23,200 –> 00:11:25,760
مهمترین مفاهیمی است که ما در آن هستیم.
138
00:11:25,760 –> 00:11:29,040
ما در برنامه نویسی
139
00:11:40,079 –> 00:11:42,000
در حین انجام برنامه نویسی باید
140
00:11:42,000 –> 00:11:45,360
مراحل خاصی را دنبال
141
00:11:45,839 –> 00:11:48,000
کنید که اساساً باید دنباله ای
142
00:11:48,000 –> 00:11:51,279
از توالی uh را دنبال کنید
143
00:11:51,279 –> 00:11:53,600
تا اساساً به کد برسید و
144
00:11:53,600 –> 00:11:57,040
اینجاست که الگوریتم ها وارد می شوند زیرا
145
00:12:08,959 –> 00:12:11,040
اساساً چگونه می توانید صفحه کلید مانند چالش را درک کنید.
146
00:12:11,040 –> 00:12:12,959
147
00:12:12,959 –> 00:12:16,399
پس آیا کار می کند یا نه خیلی مانیک در اینجا
148
00:12:16,399 –> 00:12:19,519
که مشکل کولیا و بسیاری از فلوچارت ها
149
00:12:19,519 –> 00:12:21,680
در حال حاضر چیست فلوچارت فلوچارت
150
00:12:21,680 –> 00:12:24,959
اساساً گام به گام است
151
00:13:03,440 –> 00:13:07,120
بنابراین لامپ من کار نمی کند
152
00:13:17,839 –> 00:13:20,839
153
00:13:39,680 –> 00:13:42,750
[موسیقی] است
154
00:13:44,160 –> 00:13:46,399
چه باید بکنم پس باید یک
155
00:13:46,399 –> 00:13:49,040
لامپ را تعمیر کنم یا
156
00:14:13,040 –> 00:14:16,720
من چگونه می توانید
157
00:14:30,240 –> 00:14:32,320
اساساً یک برنامه بسیار خوب وجود دارد
158
00:14:32,320 –> 00:14:34,720
که pi droid 3 است. بنابراین بله برنامه
159
00:14:34,720 –> 00:14:35,519
رایگان است
160
00:14:35,519 –> 00:14:38,079
و می توانید آن را از فروشگاه بازی uh دریافت کنید
161
00:14:38,079 –> 00:14:40,480
و همچنین می توانید کد را در اینجا اسکن کنید
162
00:14:40,480 –> 00:14:43,120
و اوه می توانید uh را دریافت کنید.
163
00:14:43,120 –> 00:14:46,079
برنامه pydroid به صورت رایگان و
164
00:14:46,079 –> 00:14:48,480
اوه من فقط به شما نشان می دهم که چگونه به نظر می رسد
165
00:14:48,480 –> 00:14:50,240
166
00:14:50,240 –> 00:14:53,040
چیزهای بسیار متفاوتی است که
167
00:15:14,000 –> 00:15:16,320
به شما امکان می دهد اساساً در
168
00:15:16,320 –> 00:15:18,240
تلفن هوشمند نیز کدنویسی کنید تا بتوانید
169
00:15:18,240 –> 00:15:20,399
برخی از مفاهیم اساسی را در برنامه pydroid پوشش دهید
170
00:15:20,399 –> 00:15:21,920
همچنین
171
00:15:21,920 –> 00:15:23,440
172
00:15:23,440 –> 00:15:25,519
بنابراین، بنابراین شما می توانید کد را اسکن کنید و اساساً می توانید
173
00:15:25,519 –> 00:15:28,399
فرآیند کدگذاری را
174
00:15:28,399 –> 00:15:29,120
175
00:15:29,120 –> 00:15:31,199
شروع کنید، مانند شروع با فرآیند و
176
00:15:31,199 –> 00:15:34,079
همچنین پیکربندی
177
00:15:34,240 –> 00:15:36,480
یا مانند ما می توانیم آن بخش را نیز پوشش
178
00:15:36,480 –> 00:15:39,279
دهیم، مثلاً وقتی برنامه را نصب کردید،
179
00:15:39,279 –> 00:15:40,399
180
00:15:40,399 –> 00:15:42,320
پس آنچه دارید برای انجام این کار فقط باید
181
00:15:42,320 –> 00:15:43,600
روی بیایید شروع کنیم کلیک کنید، به
182
00:15:43,600 –> 00:15:45,360
شما خوشامد میگوید، به
183
00:15:45,360 –> 00:15:47,680
شما نشان میدهد که یک نظرسنجی کوچک
184
00:15:47,680 –> 00:15:49,839
یا نظرسنجی قانونی لازم است
185
00:15:49,839 –> 00:15:52,720
تا بدانیم نیاز شما چیست، پس
186
00:15:52,720 –> 00:15:54,800
مثل اینکه شما چه کسی هستید؟
187
00:15:54,800 –> 00:15:56,959
آیا تجربه قبلی در پایتون انجام داده اید
188
00:15:56,959 –> 00:15:59,199
یا نه، بنابراین این فقط یک نظرسنجی کوچک است
189
00:15:59,199 –> 00:16:00,639
که
190
00:16:00,639 –> 00:16:03,759
بعداً فقط برای دریافت
191
00:16:03,759 –> 00:16:06,160
بازخورد از کاربر، بنابراین پس
192
00:16:06,160 –> 00:16:08,480
از تکمیل آن می توانید
193
00:16:08,480 –> 00:16:09,600
اساساً
194
00:16:09,600 –> 00:16:12,720
به رابط pyroid three دسترسی داشته باشید. جایی
195
00:16:12,720 –> 00:16:14,320
که شما می توانید انجام دهید این است که می
196
00:16:14,320 –> 00:16:16,160
توانید فایل های جدید ایجاد کنید و همچنین می
197
00:16:16,160 –> 00:16:17,680
توانید کدنویسی کنید
198
00:16:17,680 –> 00:16:21,600
بنابراین این یکی از برنامه ها است
199
00:16:34,880 –> 00:16:37,519
بنابراین برنامه بعدی
200
00:16:37,519 –> 00:16:40,000
که توسط stempedia ساخته شده است و می
201
00:16:40,000 –> 00:16:42,480
توانید برای دسکتاپ استفاده کنید. نسخه اوه
202
00:16:42,480 –> 00:16:44,480
نرمافزار pictoblock بنابراین این نرمافزار
203
00:16:44,480 –> 00:16:45,920
را توسعه
204
00:16:45,920 –> 00:16:48,240
دادهایم، مثل اینکه پایه را
205
00:16:48,240 –> 00:16:50,800
از این ناحیه بیس گرفتهایم، اما در داخل
206
00:16:50,800 –> 00:16:53,600
آن پایتون را اضافه کردهایم، امکانات مبتنی بر uh ai را اضافه کردهایم،
207
00:16:53,600 –> 00:16:56,079
همچنین میتوانید
208
00:16:56,079 –> 00:16:58,160
آردوینو را کدنویسی کنید، همچنین میتوانید رباتیک زیادی را برنامهنویسی کنید.
209
00:16:58,160 –> 00:17:01,040
اوه بورد و همچنین بنابراین هر دو
210
00:17:01,040 –> 00:17:02,560
211
00:17:02,560 –> 00:17:04,160
در یک پلتفرم
212
00:17:04,160 –> 00:17:06,400
حرفه برنامه نویسی ادراکی و تشدید شده را طی کنید، سپس می
213
00:17:06,400 –> 00:17:08,959
توانید از پلتفرم pictoblocks نیز استفاده کنید
214
00:17:08,959 –> 00:17:11,439
تا بتوانید کد qr را اسکن کنید و
215
00:17:11,439 –> 00:17:13,520
برنامه pictoblocks را نیز دانلود کنید و اوم
216
00:17:13,520 –> 00:17:17,400
217
00:17:42,000 –> 00:17:43,919
و وقتی
218
00:17:43,919 –> 00:17:47,799
خوب شد، فکر می کنم.
219
00:17:51,120 –> 00:17:52,240
بله
220
00:17:52,240 –> 00:17:54,640
، بنابراین، اساساً شما میتوانید
221
00:17:54,640 –> 00:17:58,720
دانلود کنید مثل
222
00:17:58,720 –> 00:18:02,160
بلوکهایی که از این مکانها برداشتهاید، خوب
223
00:18:02,160 –> 00:18:04,640
و اوه،
224
00:18:06,880 –> 00:18:08,559
و اوه، بلوکهای تصویر به این شکل به نظر
225
00:18:08,559 –> 00:18:10,799
میرسند، بنابراین آیا او در آنجا است مانند
226
00:18:10,799 –> 00:18:12,799
در همان رابط کاربری که میتوانید با
227
00:18:12,799 –> 00:18:14,320
بلوکها کار کنید و همچنین میتوانید با
228
00:18:14,320 –> 00:18:17,120
پیکتوبلاکها در پایتون کار کنید و
229
00:18:17,120 –> 00:18:19,520
بهترین بخش آن در داخل پیکتوبلاکها است،
230
00:18:19,520 –> 00:18:21,679
شما همچنین میتوانید از این اسپرایت و
231
00:18:21,679 –> 00:18:24,400
استیج استفاده کنید، بنابراین رباتهای ما انیمیشن هستند و ما
232
00:18:24,400 –> 00:18:26,160
ادراک ایجاد می کنیم تا به شما
233
00:18:26,160 –> 00:18:28,799
مثالی بزنیم که بسیاری از chota ها نامیده می شوند
234
00:18:28,799 –> 00:18:31,360
که به نوعی مشکل یک سوسک
235
00:18:31,360 –> 00:18:34,160
در پیچ و خم است و کاری که من می توانم انجام دهم این است که می توانم
236
00:18:34,160 –> 00:18:37,039
پروژه را اجرا کنم و می توانم ببینم که
237
00:18:37,039 –> 00:18:40,000
دوست دارم بازی را نیز انجام دهم، بنابراین این به
238
00:18:40,000 –> 00:18:42,559
نوعی کار بسیار مفیدی است که میتوانید
239
00:18:42,559 –> 00:18:43,280
240
00:18:43,280 –> 00:18:46,080
یک کد پایتون انجام دهید،
241
00:18:48,320 –> 00:18:50,240
به این دلیل
242
00:18:50,240 –> 00:18:51,760
که وقتی این
243
00:18:51,760 –> 00:18:53,919
نوع فعالیتها را یاد میگیرید، کاری که میتوانید انجام دهید این است
244
00:18:53,919 –> 00:18:57,039
که میتوانید
245
00:19:01,039 –> 00:19:03,200
موقعیت اولیه را دوست داشته باشید، بنابراین کاری که میتوانید انجام دهید این
246
00:19:03,200 –> 00:19:05,520
است که بتوانید کد را بنویسید. در پایتون و
247
00:19:05,520 –> 00:19:08,000
شما اساساً می توانید از آن
248
00:19:08,000 –> 00:19:10,400
استفاده کنید و از مرحله و اسپرایت نیز
249
00:19:10,400 –> 00:19:11,840
استفاده کنید، بنابراین مزیت
250
00:19:11,840 –> 00:19:13,760
در داخل پیکتو بلوک ها
251
00:19:13,760 –> 00:19:15,520
برنامه های دیگری نیز وجود دارد که قطعاً می توانید
252
00:19:15,520 –> 00:19:18,559
از آنها استفاده کنید که مانند uh
253
00:19:18,559 –> 00:19:20,240
python
254
00:19:20,240 –> 00:19:21,280
uh
255
00:19:21,280 –> 00:19:23,840
و برنامه های دیگری مانند uh
256
00:19:23,840 –> 00:19:26,160
نیز وجود دارد که اکنون می توانید برای ساخت پایتون استفاده کنید،
257
00:19:26,160 –> 00:19:27,200
258
00:19:27,200 –> 00:19:28,400
259
00:19:28,400 –> 00:19:30,720
مثل اینکه بعد از این جلسه می توانید
260
00:19:30,720 –> 00:19:33,919
همه چیز را مرور کنید و
261
00:19:33,919 –> 00:19:35,919
مثلاً نرم افزار
262
00:19:35,919 –> 00:19:38,160
pictoblock یا پیروید یا نرم افزار دیگر را که
263
00:19:38,160 –> 00:19:39,440
اساسا برای اجرای
264
00:19:39,440 –> 00:19:42,160
پایتون دانلود کنید، بنابراین مرحله بعدی که می خواهم
265
00:19:42,160 –> 00:19:44,960
پوشش که بسیار مهم است
266
00:19:44,960 –> 00:19:47,360
اساساً مفاهیم مختلفی است که
267
00:19:47,360 –> 00:19:48,960
هنگام یادگیری پایتون باید یاد بگیرید
268
00:19:48,960 –> 00:19:50,240
زیرا
269
00:19:50,240 –> 00:19:53,360
این بسیار مهم است
270
00:20:11,600 –> 00:20:13,760
و می توانید
271
00:20:13,760 –> 00:20:16,000
برنامه های مختلفی را نیز روی آن امتحان کنید، بنابراین بیایید
272
00:20:16,000 –> 00:20:18,640
یک به یک به روشی بسیار سریع پوشش دهیم و
273
00:20:18,640 –> 00:20:20,320
سپس در پایان یک فعالیت کوچک را نیز انجام خواهیم داد
274
00:20:20,320 –> 00:20:22,240
که تعداد کمی از مفاهیم را پوشش می دهد،
275
00:20:22,240 –> 00:20:24,799
276
00:20:24,880 –> 00:20:27,440
بنابراین اولین و مهمترین تکنیکی که
277
00:20:27,440 –> 00:20:30,559
278
00:20:30,559 –> 00:20:33,200
باید یاد بگیرید مفهوم متغیر است،
279
00:20:33,200 –> 00:20:36,000
بنابراین متغیر چه چیزی است بنابراین متغیر
280
00:20:36,000 –> 00:20:39,200
چیزی است که می تواند ذخیره کند.
281
00:20:39,200 –> 00:20:42,240
مقدار uh اعداد رشته یا هر
282
00:20:42,240 –> 00:20:44,640
مقداری است که اساساً
283
00:20:44,640 –> 00:20:48,240
ذخیره داده متغیر است
284
00:21:04,080 –> 00:21:05,919
بنابراین می توانید این کار را با
285
00:21:05,919 –> 00:21:08,320
متغیرها انجام دهید بنابراین می توانید در اینجا ببینید man اگر
286
00:21:08,320 –> 00:21:10,799
uh like i می توانم متغیرهایی از
287
00:21:10,799 –> 00:21:12,240
نوع عدد صحیح
288
00:21:12,240 –> 00:21:14,559
مانند x ایجاد کنم برابر با هشت است بنابراین این یک
289
00:21:14,559 –> 00:21:16,640
رویه بسیار استاندارد برای تعریف یک
290
00:21:16,640 –> 00:21:19,039
متغیر متغیر now این است که متغیر من
291
00:21:19,039 –> 00:21:20,880
8 است
292
00:21:20,880 –> 00:21:24,720
و یک متغیر x و مقدار 8 است،
293
00:21:24,720 –> 00:21:28,000
پس چرا وقتی x را می نویسم برابر با 8 است،
294
00:21:28,000 –> 00:21:30,400
بنابراین آنچه که من انجام می دهم این است که اساساً می
295
00:21:30,400 –> 00:21:33,919
گویم th در حال حاضر x مقدار x
296
00:21:33,919 –> 00:21:36,320
در داخل برنامه هشت خواهد بود
297
00:21:36,320 –> 00:21:37,039
و
298
00:21:37,039 –> 00:21:38,880
در طول برنامه تغییر مقدار
299
00:21:38,880 –> 00:21:40,799
pl فرعی شما خواهد بود، بنابراین آنچه اتفاق میافتد این است که
300
00:21:40,799 –> 00:21:43,440
متغیر اساساً میتواند مقدار خود را در
301
00:21:43,440 –> 00:21:45,520
هر کجا که لازم باشد تغییر دهد، بنابراین این
302
00:21:45,520 –> 00:21:47,760
چیزی است که یادتان باشد ما دوست داریم.
303
00:21:47,760 –> 00:21:49,679
باید به یاد داشته باشید که در حین یادگیری در مورد
304
00:21:49,679 –> 00:21:52,480
متغیرها، متغیرهای ما می توانند تحت
305
00:21:52,480 –> 00:21:54,559
پرسپکتیو ایمن نام، شما می توانید مانند
306
00:21:54,559 –> 00:21:56,960
نام برابر است با استفاده از من ذخیره کنید یا می
307
00:21:56,960 –> 00:21:59,760
توانید انواع مختلف میوه ها را ذخیره کنید تا
308
00:21:59,760 –> 00:22:03,039
میوه برابر با سیب
309
00:22:03,039 –> 00:22:04,880
باشد. چیزهایی
310
00:22:04,880 –> 00:22:06,880
با متغیرها و این مفهوم بسیار مهمی
311
00:22:06,880 –> 00:22:09,919
است زیرا uh متغیرها
312
00:22:09,919 –> 00:22:12,240
چیزی هستند که شما در
313
00:22:12,240 –> 00:22:14,320
همه برنامه ها از آن استفاده
314
00:22:14,320 –> 00:22:15,520
خواهید کرد، بنابراین باید مفهوم
315
00:22:15,520 –> 00:22:17,120
متغیرها را نیز یاد بگیرید
316
00:22:17,120 –> 00:22:19,280
تا در هنگام
317
00:22:19,280 –> 00:22:22,400
تعریف نام به طور اساسی قوانین خاصی وجود داشته باشد. اوه
318
00:22:22,400 –> 00:22:24,720
چرا ما به یک نام نیاز داریم
319
00:22:24,720 –> 00:22:27,600
بنابراین یک نام منحصر به فرد یا به طور خاص بنابراین یک
320
00:22:27,600 –> 00:22:30,400
نام منحصر به فرد مورد نیاز است زیرا
321
00:22:30,400 –> 00:22:33,200
اوه مانند مقدار
322
00:22:33,200 –> 00:22:34,880
یا متغیر است،
323
00:22:34,880 –> 00:22:37,440
پس شما آن را با نام صدا می کنید، بنابراین اگر
324
00:22:37,440 –> 00:22:39,679
می خواهم اینجا به میوه ها دسترسی پیدا کنید که من آن را
325
00:22:39,679 –> 00:22:41,520
با نام میوه ها صدا
326
00:22:41,520 –> 00:22:43,440
327
00:22:43,440 –> 00:22:46,080
خواهم کرد، بنابراین در جایی است که دوست دارم
328
00:22:46,480 –> 00:22:48,960
و قوانین خاصی در ارتباط
329
00:22:48,960 –> 00:22:51,919
با متغیرها وجود دارد، بنابراین مانند
330
00:22:51,919 –> 00:22:53,760
متغیر واریانس باید با یک حرف شروع شود
331
00:22:53,760 –> 00:22:56,159
یا زیرخط نتواند
332
00:22:56,159 –> 00:22:58,320
با یک عدد
333
00:22:58,320 –> 00:23:00,720
عددی شروع شود. باید فقط شامل کاراکترهای الفبای عددی
334
00:23:00,720 –> 00:23:03,760
مانند a تا z 0 تا 9 باشد
335
00:23:03,760 –> 00:23:05,200
و زیرخط
336
00:23:05,200 –> 00:23:09,200
و یک متغیر rk حساس است،
337
00:23:12,000 –> 00:23:13,679
سپس آنچه اتفاق میافتد این است
338
00:23:13,679 –> 00:23:15,840
که هر سه متغیر را به عنوان یک
339
00:23:15,840 –> 00:23:17,600
متغیر متفاوت در نظر میگیرد، بنابراین چیزی است
340
00:23:17,600 –> 00:23:19,600
که ما باید اساساً
341
00:23:19,600 –> 00:23:23,120
در حین ایجاد آن را نیز درک کنیم.
342
00:23:35,120 –> 00:23:37,679
مفهوم ادراکی so waha pay مفهوم دوم
343
00:23:37,679 –> 00:23:40,799
می آید که در آن نوع داده است،
344
00:23:40,799 –> 00:23:43,240
بنابراین نوع داده در مورد
345
00:23:43,240 –> 00:23:46,880
به
346
00:23:46,880 –> 00:23:47,919
347
00:23:47,919 –> 00:23:50,960
روز رسانی کدگذاری python بسیار مهم است
348
00:23:57,279 –> 00:23:59,919
و نوع داده چیزی است که
349
00:23:59,919 –> 00:24:02,799
اساساً برای ایجاد قوانین و
350
00:24:02,799 –> 00:24:05,360
مقررات
351
00:24:16,720 –> 00:24:18,400
استفاده می شود نوع داده چیزی است که
352
00:24:18,400 –> 00:24:21,600
زمانی که ما در حال یادگیری پایتون هستیم بسیار مهم است، بنابراین
353
00:24:21,600 –> 00:24:25,120
فقط تعدادی از انواع دادهها را پوشش میدهیم،
354
00:24:28,799 –> 00:24:31,440
355
00:24:31,440 –> 00:24:32,080
بنابراین
356
00:24:32,080 –> 00:24:34,960
تایپها چیزی به عنوان یک عدد کامل باشد.
357
00:24:34,960 –> 00:24:36,799
358
00:24:36,799 –> 00:24:38,159
اعداد صحیح نزدیک
359
00:24:38,159 –> 00:24:40,960
فقط یک منهای 1 0 1 2 و همه آن
360
00:24:40,960 –> 00:24:45,400
اعداد را می توانید به عنوان اعداد صحیح ذخیره کنید،
361
00:24:46,000 –> 00:24:48,400
پس مفهوم شناور را دارید، بنابراین
362
00:24:48,400 –> 00:24:51,520
float کلید تا نقطه اعشار است
363
00:24:51,520 –> 00:24:55,120
بنابراین 1.1 1.2 1.3 چگونه می
364
00:24:55,120 –> 00:24:56,960
توانید اعشاری را که ما پوشش می دهیم ذخیره کنید.
365
00:24:56,960 –> 00:24:59,279
در
366
00:24:59,279 –> 00:25:01,760
شناور، اعداد مختلط
367
00:25:01,760 –> 00:25:03,520
به عنوان استاندارد بالاتر وجود دارد، قصاب من می بیند که
368
00:25:03,520 –> 00:25:05,919
چگونه اعداد واقعی
369
00:25:05,919 –> 00:25:08,159
اعداد مختلط می توانند
370
00:25:08,159 –> 00:25:11,200
در نوع داده عددی ایمن باشند، نوع داده بسیار مهم دیگر
371
00:25:11,200 –> 00:25:13,520
بولی است زیرا
372
00:25:13,520 –> 00:25:15,679
بولی چیزی است که به شما امکان می دهد
373
00:25:15,679 –> 00:25:18,080
یک مقدار را ذخیره کنید. درست و
374
00:25:18,080 –> 00:25:20,240
نادرست میگویم
375
00:25:20,240 –> 00:25:22,480
دوست دارم مقداری را ذخیره
376
00:25:22,480 –> 00:25:24,320
کنم که درب من باز است یا نه،
377
00:25:24,320 –> 00:25:26,799
بنابراین فقط دو شرط وجود دارد true یا
378
00:25:26,799 –> 00:25:31,200
false، بنابراین در آنجا از Booleans استفاده میکنم،
379
00:25:31,600 –> 00:25:34,159
پس درست است اگر بسته باشد پس
380
00:25:34,159 –> 00:25:37,120
نادرست است به همین ترتیب بولین uh در
381
00:25:37,120 –> 00:25:39,520
داخل آن uh در پایتون استفاده می شود
382
00:25:39,520 –> 00:25:41,520
و سپس ما از نوع توالی متفاوتی نیز استفاده می کنیم
383
00:25:41,520 –> 00:25:43,360
که بسیار مهم است که
384
00:25:43,360 –> 00:25:45,840
اولاً رشته رشته است که اساساً او را
385
00:25:45,840 –> 00:25:47,760
پوشش می دهد مانند uh
386
00:25:47,760 –> 00:25:50,000
ذخیره یک نام که
387
00:25:50,000 –> 00:25:53,039
یک سری c را ذخیره می کند. haracters اساساً
388
00:25:53,039 –> 00:25:55,520
رشته است و سپس
389
00:25:55,520 –> 00:25:58,159
مفهوم بسیار مهم دیگر لیست است
390
00:25:58,159 –> 00:26:00,320
که در اسلایدهای آتی پوشش خواهیم داد،
391
00:26:00,320 –> 00:26:03,039
392
00:26:03,039 –> 00:26:05,600
393
00:26:05,760 –> 00:26:07,279
394
00:26:07,279 –> 00:26:10,960
بنابراین سومین مفهومی که باید
395
00:26:23,520 –> 00:26:26,559
در برنامه شما وارد کنیم. شما
396
00:26:26,559 –> 00:26:30,080
اساساً دوست دارید از عملگرها در
397
00:26:30,080 –> 00:26:32,080
پایتون استفاده کنید بنابراین عملگرها نمادهای خاصی هستند
398
00:26:32,080 –> 00:26:33,919
که انواع
399
00:26:33,919 –> 00:26:36,320
مختلف محاسبات را نشان می دهند و تعداد کمی
400
00:26:36,320 –> 00:26:38,880
از عملگرهای comp وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.
401
00:26:38,880 –> 00:26:41,279
402
00:26:41,279 –> 00:26:43,279
403
00:26:43,279 –> 00:26:46,320
404
00:26:46,320 –> 00:26:48,960
در عملگرهای حسابی پوشش داده می شود،
405
00:26:48,960 –> 00:26:50,720
سپس شما
406
00:26:50,720 –> 00:26:53,200
عملگرهای رابطه ای را دارید، بنابراین این عملگرها با مقایسه دو عدد یا دو مقدار
407
00:26:53,200 –> 00:26:55,840
برابر است با بزرگتر از کمتر از این،
408
00:26:55,840 –> 00:26:58,320
409
00:26:58,320 –> 00:26:59,440
410
00:26:59,440 –> 00:27:01,520
و سپس سومین عملگر منطقی
411
00:27:01,520 –> 00:27:03,919
است که عمدتاً روی بولی
412
00:27:03,919 –> 00:27:06,320
413
00:27:11,760 –> 00:27:13,919
قرار می گیرد. مفاهیمی که
414
00:27:13,919 –> 00:27:15,840
اصولاً باید زمانی که در حال یادگیری در مورد عملگرهای پایتون هستید، یاد بگیرید،
415
00:27:15,840 –> 00:27:17,919
416
00:27:17,919 –> 00:27:18,840
417
00:27:18,840 –> 00:27:21,440
بنابراین ما می خواهیم
418
00:27:21,440 –> 00:27:24,480
مثل اینکه عملگرها پوشش داده شده اند، بنابراین در اینجا
419
00:27:24,480 –> 00:27:26,080
یک چیز مهم است که من
420
00:27:26,080 –> 00:27:29,039
فقط می خواهم به شما یادآوری کنم
421
00:27:29,039 –> 00:27:32,159
که من فقط مفاهیم یا نوع
422
00:27:32,159 –> 00:27:34,320
و ایده مختصری در مورد مفهوم را پوشش می دهم
423
00:27:34,320 –> 00:27:38,080
زیرا این جلسه فقط یک ساعت است
424
00:27:44,960 –> 00:27:46,559
تا ما در پایان جلسه پوشش داده خواهد شد،
425
00:27:46,559 –> 00:27:50,159
بنابراین در حال حاضر من فقط
426
00:27:50,159 –> 00:27:51,919
منشی مفهومی را پوشش می دهم، زمانی که پایتون را یاد می گیرید،
427
00:27:51,919 –> 00:27:54,320
428
00:27:54,640 –> 00:27:56,880
بخش بسیار مهم بعدی
429
00:27:56,880 –> 00:28:00,000
تابع است، بنابراین عملکرد
430
00:28:00,000 –> 00:28:03,799
اساساً بسیار بالا است،
431
00:28:38,240 –> 00:28:40,480
بنابراین آنچه می توانید انجام دهید این است که اساساً می توانید
432
00:28:40,480 –> 00:28:42,880
از توابعی استفاده کنید که می توانید توابع خود را بسازید
433
00:28:42,880 –> 00:28:45,440
434
00:29:07,440 –> 00:29:09,760
این چیزی نمونه ای از یک
435
00:29:09,760 –> 00:29:12,399
تابع است، بنابراین اساساً در اینجا کاری که ما
436
00:29:12,399 –> 00:29:14,880
انجام می دهیم این است که ما تابعی
437
00:29:14,880 –> 00:29:17,760
به نام say hello را تعریف می کنیم که اساساً
438
00:29:17,760 –> 00:29:20,399
hello world را چاپ می کند، بنابراین این یک
439
00:29:20,399 –> 00:29:22,720
نوع بسیار ابتدایی از یک تابع است که می توانید
440
00:29:22,720 –> 00:29:27,200
بیلدی که اساساً یک مقدار را چاپ میکند
441
00:29:43,679 –> 00:29:46,080
و سپس تابع را با استفاده از نام تابع uh فراخوانی میکنید،
442
00:29:46,080 –> 00:29:48,640
بنابراین
443
00:29:48,640 –> 00:29:50,720
وقتی صحبت از توابع در پایتون به میان میآید بسیار مهم است،
444
00:29:50,720 –> 00:29:54,320
بنابراین کدهای زیادی
445
00:29:54,320 –> 00:29:55,600
وجود دارد.
446
00:29:55,600 –> 00:29:58,159
es که می توانید مربوط به توابع را نیز بسازید
447
00:29:58,159 –> 00:30:00,320
،
448
00:30:00,320 –> 00:30:03,120
پس مفهوم بسیار مهم بعدی در
449
00:30:03,120 –> 00:30:05,520
برنامه نویسی پایتون یا به طور کلی در
450
00:30:05,520 –> 00:30:07,600
برنامه نویسی، دستورات شرطی
451
00:30:07,600 –> 00:30:10,559
است، بنابراین دستورات شرطی
452
00:30:10,559 –> 00:30:12,799
بسیار مهم هستند، بنابراین
453
00:30:12,799 –> 00:30:15,200
عبارت شرطی چیست، فرض کنید
454
00:30:15,200 –> 00:30:17,919
باید تصمیماتی بگیرید. شما
455
00:30:17,919 –> 00:30:20,080
در زندگی روزمره خود تصمیم می
456
00:30:20,080 –> 00:30:22,960
گیرید، فرض کنید
457
00:30:42,480 –> 00:30:44,799
چرا باید کتاب کبریت را با خود حمل کنم تا
458
00:30:44,799 –> 00:30:47,919
بتوانم کتاب ریاضیات را کنار بگذارم،
459
00:30:47,919 –> 00:30:49,360
بنابراین اساساً
460
00:30:49,360 –> 00:30:52,799
در زندگی کلی که ما هستیم، ما
461
00:30:52,799 –> 00:30:54,960
با این نوع تصمیمات احاطه شده ایم
462
00:30:54,960 –> 00:30:56,960
و زمانی که شما در حال برنامه نویسی هستید،
463
00:30:56,960 –> 00:30:59,919
همچنین متوجه خواهید شد که تصمیمات کلیدی
464
00:30:59,919 –> 00:31:02,720
esri مانند اجرا هستند
465
00:31:02,720 –> 00:31:04,880
و شما این تصمیمات را با
466
00:31:04,880 –> 00:31:07,120
دستورات شرطی اجرا می کنید، بنابراین
467
00:31:07,120 –> 00:31:09,279
دستور شرطی اساساً نوعی
468
00:31:09,279 –> 00:31:10,720
469
00:31:10,720 –> 00:31:12,000
بیانیه تصمیمات
470
00:31:12,000 –> 00:31:14,480
در برنامه شما است و برای این
471
00:31:14,480 –> 00:31:19,120
کار یک نوع بسیار بزرگ مانند uh وجود دارد. از
472
00:31:19,120 –> 00:31:20,320
473
00:31:20,320 –> 00:31:22,240
عبارات uh مانند uh که می توانید
474
00:31:22,240 –> 00:31:24,480
از if و دستور استفاده کنید بنابراین فقط برای ارائه
475
00:31:24,480 –> 00:31:26,640
یک مثال به شما یک عدد فرض کنید
476
00:31:26,640 –> 00:31:27,919
477
00:31:27,919 –> 00:31:30,000
و شما باید به به طور کامل درک کنید
478
00:31:30,000 –> 00:31:32,159
که آیا عدد یک عدد زوج است یا یک عدد فرد،
479
00:31:32,159 –> 00:31:34,799
بنابراین کاری که شما انجام خواهید داد این است که
480
00:31:34,799 –> 00:31:36,880
ابتدا عدد را به دست می آورید، فرض کنید
481
00:31:36,880 –> 00:31:38,159
عدد 11 باشد، بسیار
482
00:31:38,159 –> 00:31:40,640
خوب است.
483
00:31:40,640 –> 00:31:42,640
484
00:31:42,640 –> 00:31:43,760
485
00:31:43,760 –> 00:31:46,799
آیا عدد تقسیم بر 2 است یا
486
00:31:46,799 –> 00:31:48,399
باقیمانده
487
00:31:48,399 –> 00:31:49,360
11
488
00:31:49,360 –> 00:31:52,240
به من 0 می دهد یا به من 1 می دهد تا به
489
00:31:52,240 –> 00:31:54,399
شما 0 بدهد می تواند به شما 1 بدهد پس
490
00:31:54,399 –> 00:31:56,720
باقی مانده 0 در اینجا یک
491
00:31:56,720 –> 00:31:59,039
عدد زوج است و اگر باقیمانده
492
00:31:59,039 –> 00:32:00,880
یک باشد یک عدد فرد است. این یک
493
00:32:00,880 –> 00:32:04,480
مثال بسیار ابتدایی است یا منظورتان این است که
494
00:32:04,480 –> 00:32:06,080
فرض کنید برنامهپذیر است
495
00:32:06,080 –> 00:32:08,559
به همین ترتیب در برنامهنویسی کاری که ما انجام میدهیم این
496
00:32:08,559 –> 00:32:13,279
است که از یک مفهوم عبارات fl استفاده میکنیم
497
00:32:50,399 –> 00:32:52,799
یا نه، بنابراین مفهوم
498
00:32:52,799 –> 00:32:55,120
عملگرهای رابطهای وارد میشود و سپس کاری که شما
499
00:32:55,120 –> 00:32:57,120
انجام میدهید این است که مقدار را چاپ میکنید.
500
00:32:57,120 –> 00:32:59,279
با توجه به شرط، در غیر این صورت
501
00:32:59,279 –> 00:33:00,159
502
00:33:00,159 –> 00:33:02,960
0 را چاپ خواهم کرد، عدد
503
00:33:02,960 –> 00:33:05,120
دیگری فرد است،
504
00:33:05,120 –> 00:33:07,679
سپس عدد فرد است، بنابراین این یک
505
00:33:07,679 –> 00:33:11,120
مفهوم بسیار استاندارد است،
506
00:33:22,399 –> 00:33:24,399
پس
507
00:33:24,399 –> 00:33:27,120
اگر فلش من به پایین فشار داده شود،
508
00:33:27,120 –> 00:33:30,559
اسپرایت باید به سمت بالا حرکت کند، سپس اسپرایت باید به سمت پایین حرکت کند.
509
00:33:30,960 –> 00:33:34,640
ما انجام میدهیم این است که من در شرایطی هستم
510
00:33:34,640 –> 00:33:37,200
و با آن میتوانیم حرکت سوسک را نیز به حرکت در آوریم، در
511
00:33:37,200 –> 00:33:40,559
512
00:33:40,559 –> 00:33:42,080
غیر این صورت شرط چیزی است که یک
513
00:33:42,080 –> 00:33:44,000
مفهوم بسیار مهم است و این
514
00:33:44,000 –> 00:33:46,159
چیزی است که شما باید به سمت
515
00:33:46,159 –> 00:33:48,080
یادگیری نیز نگاه کنید. این یک مفهوم بسیار آسان
516
00:33:48,080 –> 00:33:50,799
است mother if else بسیار آسان است اگر
517
00:33:50,799 –> 00:33:52,480
518
00:33:52,480 –> 00:33:56,399
مفهوم اصلی این که if else چگونه کار
519
00:33:56,399 –> 00:33:58,480
می کند را درک کنید، بنابراین همانطور که در اینجا می بینید
520
00:33:58,480 –> 00:34:01,039
دستور شرطی برای مطابقت دارد
521
00:34:01,039 –> 00:34:02,960
و اگر شرط درست باشد
522
00:34:02,960 –> 00:34:05,279
دستور دیگری را اجرا می کنیم یک عبارت دیگر،
523
00:34:05,279 –> 00:34:07,519
بنابراین این نحوه
524
00:34:07,519 –> 00:34:09,440
کار دستور شرطی در
525
00:34:09,440 –> 00:34:10,879
پایتون است.
526
00:34:10,879 –> 00:34:13,839
مفهوم بسیار مهم بعدی که
527
00:34:13,839 –> 00:34:17,440
باید در پایتون بدانید حلقه ها هستند، پس
528
00:34:17,440 –> 00:34:18,719
چرا ما باید
529
00:34:18,719 –> 00:34:20,878
530
00:34:33,040 –> 00:34:35,599
15
531
00:34:37,280 –> 00:34:39,760
را دوست داشته باشیم.
532
00:34:39,760 –> 00:34:40,560
533
00:34:40,560 –> 00:34:42,399
534
00:34:42,399 –> 00:34:44,320
همین کار را با کامپیوتر پیاده سازی می کنید،
535
00:34:44,320 –> 00:34:48,879
پس چگونه آن را انجام می دهید،
536
00:34:52,159 –> 00:34:54,800
بنابراین فرض کنید اگر جدول
537
00:34:54,800 –> 00:34:58,800
6 را می گویم کاری که انجام می دهم این است که من فقط
538
00:34:58,800 –> 00:35:01,040
از طریق 10 مرحله ارزیابی می کنم
539
00:35:01,040 –> 00:35:04,800
ابتدا 6 به 1 برابر است با 6
540
00:35:04,800 –> 00:35:06,960
سپس 6 به 2
541
00:35:06,960 –> 00:35:09,040
چی من این کار را انجام دادم این است
542
00:35:09,040 –> 00:35:12,960
که مقدار را از 1 به 2 متر 6 به 2 12 افزایش داده ام
543
00:35:12,960 –> 00:35:16,400
و سپس رسانه حلقه بعدی 6 به 3
544
00:35:16,400 –> 00:35:19,599
برابر با 18 است، بنابراین اینگونه است که چگونه
545
00:35:19,599 –> 00:35:21,920
می توانم اساساً از حلقه عبور
546
00:35:21,920 –> 00:35:24,400
کنم و بفهمم که خوب است چگونه
547
00:35:24,400 –> 00:35:26,400
همه چیز را پوشش می دهم، مثل
548
00:35:26,400 –> 00:35:28,480
کاری که انجام می دهم این است که
549
00:35:28,480 –> 00:35:31,359
همان چیزی را تکرار می کنم فقط کیا یا زیر آینه نگاه کن
550
00:35:31,359 –> 00:35:33,920
یک دو سه چهار پنج شش به
551
00:35:33,920 –> 00:35:36,400
طور کلی تغییر می کنم، بنابراین وقتی که
552
00:35:36,400 –> 00:35:38,880
باید چندین بار انجام دهم، باید
553
00:35:38,880 –> 00:35:41,680
اساسا اجرا کنم یک بلوک مشابه مانند
554
00:35:41,680 –> 00:35:44,640
مجموعه ای از توابع مشابه یا
555
00:35:44,640 –> 00:35:47,280
همان مجموعه کد چندین بار کاری که
556
00:35:47,280 –> 00:35:50,240
می توانم انجام دهم این است که
557
00:35:50,320 –> 00:35:52,880
اساساً
558
00:35:54,400 –> 00:35:57,040
می توانم از کاری که باید انجام دهم استفاده کنم این است
559
00:35:57,040 –> 00:35:59,920
که باید کد را به گونه ای بسازم که تبلیغات
560
00:35:59,920 –> 00:36:02,960
به راحتی قابل درک باشد. ممکن است و تا
561
00:36:02,960 –> 00:36:04,800
حد امکان کوتاه است، بنابراین ما باید
562
00:36:04,800 –> 00:36:07,440
به دنبال عبور از این استراتژی ها باشیم
563
00:36:07,440 –> 00:36:09,760
و اینجاست که حلقه ها بسیار مفید است
564
00:36:09,760 –> 00:36:12,760
به طوری
565
00:36:25,119 –> 00:36:27,119
که تعداد برابر با صفر است،
566
00:36:27,119 –> 00:36:29,520
سپس
567
00:36:29,520 –> 00:36:31,760
apne تعداد بسیار عالی کمتر از پنج
568
00:36:31,760 –> 00:36:34,400
آینه دیگر کمتر از 5 است، سپس چه کاری باید انجام دهم
569
00:36:34,400 –> 00:36:37,040
، باید چاپ کنم شمارش بنابراین 0
570
00:36:37,040 –> 00:36:40,320
کمتر است یک 5 بله، بنابراین من صفر را چاپ می کنم،
571
00:36:40,320 –> 00:36:42,160
سپس کاری که انجام می دهم این است
572
00:36:42,160 –> 00:36:44,880
که تعداد خود را یک افزایش می دهم، بنابراین
573
00:36:44,880 –> 00:36:46,800
مقدار را یک عدد افزایش می دهم و کاری
574
00:36:46,800 –> 00:36:49,680
که انجام می دهم این است که می
575
00:36:49,680 –> 00:36:50,800
توانم مانند
576
00:36:50,800 –> 00:36:53,839
افزایش شمارش را
577
00:36:53,839 –> 00:36:56,160
اجرا کنم. در حلقه دوم بشمارید،
578
00:36:56,160 –> 00:36:58,960
مانند تکرار دوم، یک
579
00:36:58,960 –> 00:37:01,040
هنوز هم یکی کمتر از پنج است، پس تعداد زیادی
580
00:37:01,040 –> 00:37:03,680
دوباره اینجا چاپ کنید، سپس دو دو کمتر
581
00:37:03,680 –> 00:37:05,760
از پنج است، سپس دوباره
582
00:37:05,760 –> 00:37:08,760
،
583
00:37:10,480 –> 00:37:12,480
پس 5 کمتر از 5 است، یک
584
00:37:12,480 –> 00:37:15,520
جمله نادرست است، پس چه اتفاقی میافتد، میرود. خارج
585
00:37:15,520 –> 00:37:18,079
از حلقه، بنابراین شما یک
586
00:37:18,079 –> 00:37:20,240
درک اساسی از یک مفهوم مهم دیگر داشته باشید
587
00:37:20,240 –> 00:37:22,640
588
00:37:32,400 –> 00:37:34,480
آنچه که ما انجام داده ایم این است