در این مطلب، ویدئو متغیرهای پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:04:41
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,320 –> 00:00:01,920
این یک ویدیو برای
2
00:00:01,920 –> 00:00:04,240
دانشآموزان هیلی برای آمادگی امتحان است،
3
00:00:04,240 –> 00:00:06,319
من فقط در مورد متغیرها صحبت میکنم، بنابراین ما
4
00:00:06,319 –> 00:00:08,960
در کلاس در مورد آن صحبت میکنیم، یک متغیر در
5
00:00:08,960 –> 00:00:10,400
اصل یک جعبه است که میتوانید
6
00:00:10,400 –> 00:00:12,639
اطلاعات را در آن ذخیره کنید و میتوانید آن
7
00:00:12,639 –> 00:00:14,080
جعبه را هرچه دوست دارید نامگذاری کنید. میخواهم
8
00:00:14,080 –> 00:00:16,960
نام این کادر را بگذارم و در داخل آن
9
00:00:16,960 –> 00:00:19,680
نام خود را بگذارم،
10
00:00:19,680 –> 00:00:21,840
خوب آنجا میرویم متغیری
11
00:00:21,840 –> 00:00:25,119
به نام name وجود دارد و در داخل آن کادر
12
00:00:25,119 –> 00:00:27,519
من نام خود را در آنجا آوردهام، اکنون میتوانم با
13
00:00:27,519 –> 00:00:29,279
انجام یک چاپ ثابت کنم بیانیه و من می توانم بگویم
14
00:00:29,279 –> 00:00:31,920
نام متغیر را چاپ کنید و باید
15
00:00:31,920 –> 00:00:34,079
در اینجا به عنوان nicolas روی صفحه نمایش داده شود،
16
00:00:34,079 –> 00:00:35,760
بنابراین
17
00:00:35,760 –> 00:00:38,079
آنچه در آن جعبه است چاپ می شود خوب است، بنابراین من فقط
18
00:00:38,079 –> 00:00:40,079
می روم به اوه برو به اینجا به اینجا برگرد
19
00:00:40,079 –> 00:00:41,040
20
00:00:41,040 –> 00:00:42,320
و بروم
21
00:00:42,320 –> 00:00:43,680
ماژول run را در آنجا اجرا کنید
22
00:00:43,680 –> 00:00:45,760
، ما نام من را چاپ کردیم، بنابراین
23
00:00:45,760 –> 00:00:47,520
این یک متغیر است، این یک کادر است که
24
00:00:47,520 –> 00:00:49,520
اطلاعات را در آن ذخیره می کنید، اکنون سه
25
00:00:49,520 –> 00:00:52,000
نوع اصلی مختلف وجود دارد که از
26
00:00:52,000 –> 00:00:53,760
متغیرها به عنوان رشته استفاده
27
00:00:53,760 –> 00:00:57,360
می کنیم، یک عدد
28
00:00:57,360 –> 00:00:59,760
صحیح
29
00:00:59,760 –> 00:01:01,440
وجود دارد و یک رشته float okay now وجود دارد.
30
00:01:01,440 –> 00:01:03,039
31
00:01:03,039 –> 00:01:03,920
32
00:01:03,920 –> 00:01:05,360
33
00:01:05,360 –> 00:01:07,920
اگر از آن در پایتون استفاده می کنیم در واقع از آن استفاده می کنیم
34
00:01:07,920 –> 00:01:11,600
ما از str عدد صحیح استفاده می کنیم، ما از int
35
00:01:11,600 –> 00:01:13,680
و float استفاده می کنیم، در واقع از کلمه float استفاده می کنیم،
36
00:01:13,680 –> 00:01:15,280
اکنون این سه نوع مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند.
37
00:01:15,280 –> 00:01:18,640
38
00:01:18,640 –> 00:01:20,880
39
00:01:20,880 –> 00:01:23,759
40
00:01:23,759 –> 00:01:26,000
41
00:01:26,000 –> 00:01:28,320
اکسل میتواند اعدادی در آن داشته باشد، میتواند
42
00:01:28,320 –> 00:01:30,960
هر چیزی را که دوست دارید داشته باشد و به طور معمول ما آن را
43
00:01:30,960 –> 00:01:34,560
در داخل کاماهای معکوس میبینیم، بنابراین
44
00:01:34,560 –> 00:01:39,280
این یک رشته از کاراکترها است،
45
00:01:39,280 –> 00:01:41,200
بنابراین یک رشته درست است، به طوری که یک رشته است
46
00:01:41,200 –> 00:01:42,560
47
00:01:42,560 –> 00:01:45,119
و میتواند شامل اعدادی
48
00:01:45,119 –> 00:01:49,119
باشد که میتواند
49
00:01:49,680 –> 00:01:51,520
اعداد را
50
00:01:51,520 –> 00:01:52,320
بگنجانید خوب است
51
00:01:52,320 –> 00:01:53,119
52
00:01:53,119 –> 00:01:55,920
اما اعدادی که نمی توانید از آنها برای ریاضیات استفاده کنید
53
00:01:55,920 –> 00:01:58,399
آنها فقط کاراکتر هستند کامپیوتر
54
00:01:58,399 –> 00:02:00,880
آنها را فقط به عنوان یک نماد روی صفحه
55
00:02:00,880 –> 00:02:03,280
می بیند و
56
00: