در این مطلب، ویدئو نحوه خواندن و پخش هر فایل صوتی با استفاده از پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:05:46
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,280 –> 00:00:08,240
[موسیقی]
2
00:00:08,240 –> 00:00:10,320
خواندن یک فایل صوتی خاص ساده است،
3
00:00:10,320 –> 00:00:12,080
اما توانایی خواندن انواع
4
00:00:12,080 –> 00:00:14,240
مختلف فایلهای صوتی و پخش، جایی است که
5
00:00:14,240 –> 00:00:15,360
چالش اینجاست که
6
00:00:15,360 –> 00:00:17,119
این ویدئو کد
7
00:00:17,119 –> 00:00:19,199
نحوه خواندن چندین فایل صوتی و
8
00:00:19,199 –> 00:00:20,240
پخش آنها را
9
00:00:20,240 –> 00:00:21,600
در آموزشی که در حال کار هستیم بررسی میکند. با
10
00:00:21,600 –> 00:00:24,000
پایتون python یک زبان برنامه نویسی
11
00:00:24,000 –> 00:00:26,000
سطح بالا شی گرا تفسیر شده
12
00:00:26,000 –> 00:00:27,760
با
13
00:00:27,760 –> 00:00:30,240
شماتیک های پویا یک فایل صوتی یک رکورد از
14
00:00:30,240 –> 00:00:32,238
صدای ضبط شده است که می تواند پخش شود.
15
00:00:32,238 –> 00:00:33,680
انواع مختلفی از
16
00:00:33,680 –> 00:00:36,079
فایل های صوتی مانند mp3
17
00:00:36,079 –> 00:00:39,200
flac wav و موارد دیگر وجود دارد.
18
00:00:39,200 –> 00:00:41,040
بنابراین در این آموزش خواهید دید که
19
00:00:41,040 –> 00:00:42,719
چگونه یک فایل صوتی را از یک پوشه بخوانید
20
00:00:42,719 –> 00:00:45,120
و آن را با استفاده از پایتون پخش کنید، بنابراین ابتدا باید
21
00:00:45,120 –> 00:00:46,960
این بسته ها را نصب کنیم
22
00:00:46,960 –> 00:00:49,280
ابتدا یکی pathlid است که برای
23
00:00:49,280 –> 00:00:51,199
یافتن دایرکتوری یک پوشه استفاده می شود
24
00:00:51,199 –> 00:00:53,199
سپس بسته os را داریم.
25
00:00:53,199 –> 00:00:55,039
که برای خواندن پوشه و محتویات
26
00:00:55,039 –> 00:00:57,360
داخل آن استفاده می شود، سپس ما بسته بازی pi
27
00:00:57,360 –> 00:00:59,120
را داریم که دارای تابعی است که می
28
00:00:59,120 –> 00:01:00,640
تواند برای شروع و توقف پخش موسیقی استفاده شود،
29
00:01:00,640 –> 00:01:02,000
30
00:01:02,000 –> 00:01:03,840
می خواهیم متغیری را برای
31
00:01:03,840 –> 00:01:06,000
پوشه مسیر در مورد من، پوشه موسیقی
32
00:01:06,000 –> 00:01:07,439
33
00:01:07,439 –> 00:01:09,040
در داخل چندین پوشه قرار دارد، بنابراین
34
00:01:09,040 –> 00:01:11,119
دایرکتوری کاملا طولانی است، همانطور که می بینید
35
00:01:11,119 –> 00:01:13,280
این جایی است که فایل موسیقی من در آن قرار دارد.
36
00:01:13,280 –> 00:01:15,680
37
00:01:15,680 –> 00:01:18,720
38
00:01:18,720 –> 00:01:21,040
بسیاری از فایلها در داخل
39
00:01:21,040 –> 00:01:22,240
پوشه هستند،
40
00:01:22,240 –> 00:01:24,400
سپس من میخواهم یک حلقه for ایجاد کنم
41
00:01:24,400 –> 00:01:26,320
تا از هر فایل عبور کند و سپس
42
00:01:26,320 –> 00:01:28,159
با استفاده از این تابع از یک دستور if استفاده کنم تا بررسی
43
00:01:28,159 –> 00:01:31,040
کنم که آیا این یک فایل برای حلقهای است
44
00:01:31,040 –> 00:01:34,799
که من برای مسیر در pathlib.path استفاده کردهام یا نه.
45
00:01:34,799 –> 00:01:36,880
سپس این تابع دایرکتوری من است
46
00:01:36,880 –> 00:01:40,799
dot itr dir سپس
47
00:01:40,799 –> 00:01:42,320
در حلقه for من یک دستور if دارم که
48
00:01:42,320 –> 00:01:44,880
اگر مسیر فایل است تعداد اولیه
49
00:01:44,880 –> 00:01:47,119
به اضافه یک باشد از این دستور برای بررسی اینکه
50
00:01:47,119 –> 00:01:48,880
آیا فایل واقعی در آنجا وجود دارد و اگر وجود
51
00:01:48,880 –> 00:01:50,799
دارد آن را به تعداد اضافه کنید و
52
00:01:50,799 –> 00:01:52,720
سپس چاپ کنید استفاده می شود. عبارت
53
00:01:52,720 –> 00:01:55,040
دقیقاً مانند یک بهروزرسانی سریع استفاده میشود، مثلاً
54
00:01:55,040 –> 00:01:56,799
نشان میدهد چند فایل در فایل
55
00:01:56,799 –> 00:01:57,600
56
00:01:57,600 –> 00:01:59,520
وجود دارد، بنابراین حساب اولیه وجود دارد، بنابراین
57
00:01:59,520 –> 00:02:01,520
چند فایل فایلهای صوتی وجود دارد،
58
00:02:01,520 –> 00:02:02,960
59
00:02:02,960 –> 00:02:05,439
من از بسته os استفاده میکنم،
60
00:02:05,439 –> 00:02:07,680
میتوانید از فهرست فهرست استفاده کنید. تابع به
61
00:02:07,680 –> 00:02:09,520
نام فایل ها را بخوانید و آن را
62
00:02:09,520 –> 00:02:11,840
در لیست متغیرها ذخیره کنید و سپس می توانیم
63
00:02:11,840 –> 00:02:14,000
لیست را ابتدا در اینجا چاپ کنیم، لیست
64
00:02:14,000 –> 00:02:16,720
برابر با فهرست os.list و
65
00:02:16,720 –> 00:02:18,959
آن دایرکتوری فایل به موسیقی است
66
00:02:18,959 –> 00:02:20,560
و سپس لیستی را که چاپ می شود چاپ کنیم.
67
00:02:20,560 –> 00:02:24,480
تمام نام فایلها را در
68
00:02:24,480 –> 00:02:26,319
ادامه میتوانیم از کاربر بخواهیم
69
00:02:26,319 –> 00:02:27,920
ورودی آهنگ انتخابی خود را دریافت کرده و آن را در زیر آهنگ متغیر ذخیره کنیم،
70
00:02:27,920 –> 00:02:29,920
بنابراین در اینجا
71
00:02:29,920 –> 00:02:32,400
از uh استفاده میکنیم و از کاربر درخواست میکنیم
72
00:02:32,400 –> 00:02:34,160
فایل آهنگی را که میخواهد پخش کند وارد کند.
73
00:02:34,160 –> 00:02:36,640
آهنگ را ذخیره می کنیم سپس از
74
00:02:36,640 –> 00:02:39,120
فایل متغیری استفاده می کنیم که می توانیم از
75
00:02:39,120 –> 00:02:41,360
بسته os برای ویرایش دایرکتوری استفاده کنیم تا
76
00:02:41,360 –> 00:02:43,599
آهنگ خاصی را بگوییم که به آن
77
00:02:43,599 –> 00:02:46,000
متغیر دایرکتوری ورودی که
78
00:02:46,000 –> 00:02:47,920
از ابتدا ایجاد کرده ایم و
79
00:02:47,920 –> 00:02:50,000
متغیر آهنگ می