در این مطلب، ویدئو پایتون در خط لوله VFX/Animation با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:08,240 –> 00:00:11,160
من به شما یاد نمی دهم که چگونه از پایتون استفاده کنید،
2
00:00:11,160 –> 00:00:14,250
زیرا ما می توانیم
3
00:00:14,250 –> 00:00:16,199
ساعت ها به آنجا برویم و افرادی مانند چندین
4
00:00:16,199 –> 00:00:18,359
نوک خانوادگی و سانتانا هستند که می توانند این کار را انجام دهند،
5
00:00:18,359 –> 00:00:21,720
اما می خواهم مطمئن شوم که
6
00:00:21,720 –> 00:00:24,090
متوجه شده اید که چگونه از این
7
00:00:24,090 –> 00:00:26,849
پایتون در بنابراین اریکا در واقع
8
00:00:26,849 –> 00:00:28,470
تقلب را به شما نشان داد، اما چیزی که می خواهم
9
00:00:28,470 –> 00:00:31,199
به شما نشان دهم این است که پایتون در
10
00:00:31,199 –> 00:00:34,380
هر مرحله از تولید از مفهومی
11
00:00:34,380 –> 00:00:37,140
تا تکمیلی کجا استفاده می شود و سپس چه نوع
12
00:00:37,140 –> 00:00:39,660
دانشی از مبتدی
13
00:00:39,660 –> 00:00:43,410
متوسط یا پیشرفته باید داشته باشید، بنابراین اجازه دهید خو
14
00:00:43,410 –> 00:00:45,289
م را معرفی کن
15
00:00:45,289 –> 00:00:49,350
. خوب پس من 20 سال است که این کار را انجام می دهم
16
00:00:49,350 –> 00:00:49,800
17
00:00:49,800 –> 00:00:54,000
بله من پیر هستم که
18
00:00:54,000 –> 00:00:56,100
با این کار مشکلی نیست، بنابراین من ده سال در
19
00:00:56,100 –> 00:00:56,820
Softimage کار
20
00:00:56,820 –> 00:00:59,280
کردم بله می دانم که آنها Softimage را می کشند اما اشکالی
21
00:00:59,280 –> 00:01:02,850
ندارد چهار سال بود که
22
00:01:02,850 –> 00:01:05,250
این را به شما گفتم بنابراین من روی آن کار می کنم. محصول مایا
23
00:01:05,250 –> 00:01:07,920
ادغام ذهنی در تمرین است و در
24
00:01:07,920 –> 00:01:11,400
مایا و من چهار سال شگفت انگیز را در
25
00:01:11,400 –> 00:01:14,040
Industrial Light و Magic سپری می کنیم، بسیار خوب است، بنابراین من نسل
26
00:01:14,040 –> 00:01:15,960
بعدی را رندرهای زیادی انجام داده ام
27
00:01:15,960 –> 00:01:18,030
و روی
28
00:01:18,030 –> 00:01:21,900
پروژه های بسیار جالب کار کرده ام.
29
00:01:21,900 –> 00:01:25,049
تمام منطقه برای ساختن یک
30
00:01:25,049 –> 00:01:28,200
خط لوله کاملاً جدید از صفر، بنابراین چیزی که
31
00:01:28,200 –> 00:01:30,570
واقعاً جالب است این است که وقتی به
32
00:01:30,570 –> 00:01:33,299
یک شرکت ملحق میشوید آنها میراث زیادی دارند مانند
33
00:01:33,299 –> 00:01:34,890
چیزی که قبلاً تأسیس شده است
34
00:01:34,890 –> 00:01:37,290
و چالشی که من با پیوستن به
35
00:01:37,290 –> 00:01:39,930
این افراد داشتم این است که من مجبور شدم همه چیز را
36
00:01:39,930 –> 00:01:43,380
از ابتدا بسازم، هیچ میراثی نداشتم، بنابراین این
37
00:01:43,380 –> 00:01:46,470
چیز جالبی است، اما این چیز غم انگیز
38
00:01:46,470 –> 00:01:49,530
است، زیرا من میراثی ندارم، بنابراین هر
39
00:01:49,530 –> 00:01:51,509
بار بگویید هی، آیا می توانیم این کار را انجام دهیم، نه، یک کد دریافت کردیم،
40
00:01:51,509 –> 00:01:55,020
خوب است، بنابراین ما در یک
41
00:01:55,020 –> 00:01:57,799
در حال حاضر به جایی که ما این
42
00:01:57,799 –> 00:02:00,899
خط لوله پایه تفنگ ساچمه ای چند سایتی را
43
00:02:00,899 –> 00:02:01,439
داریم و واقعاً خوب پیش می رود
44
00:02:01,439 –> 00:02:04,560
و ما در حال ساخت ابزارهایی در
45
00:02:04,560 –> 00:02:06,170
کنار آن هستیم و این واقعاً عالی است،
46
00:02:06,170 –> 00:02:09,419
بنابراین فقط در مورد سوابقم با شما صحبت کنم
47
00:02:09,419 –> 00:02:11,400
که در کجا آمده ام این کارها را انجام دهم. همه
48
00:02:11,400 –> 00:02:12,720
49
00:02:12,720 –> 00:02:16,070
چیز با لگو شروع شد
50
00:02:16,070 –> 00:02:20,790
بله بلوک های سازنده زندگی که
51
00:02:20,790 –> 00:02:25,950
عاشق لگو است در اینجا بله من شما را دوست دارم بچه ها
52
00:02:25,950 –> 00:02:28,670
بقیه یک جعبه لگو بخرید بیایید
53
00:02:28,670 –> 00:02:33,720
پس من مانند مدت ها قبل یک
54
00:02:33,720 –> 00:02:37,320
پایه تصویری اولیه را شروع کردم پاسکال پرل خدای من
55
00:02:37,320 –> 00:02:41,490
پرل جاوا و جاوا اسکریپت C و C++ من
56
00:02:41,490 –> 00:02:45,150
میخواستم جدی باشم و بعد
57
00:02:45,150 –> 00:02:50,070
پایتون را کشف کنم که زندگی من تغییر کرد سلامتی من
58
00:02:50,070 –> 00:02:54,810
بهتر شد و این شگفتانگیز است، بنابراین من
59
00:02:54,810 –> 00:02:58,140
از اینجا آمدهام و چیزی که میخواهم
60
00:02:58,140 –> 00:03:00,450
شما بچهها بفهمید، زیرا بیشتر این
61
00:03:00,450 –> 00:03:02,220
زبانها چیزی نیستند که
62
00:03:02,220 –> 00:03:04,410
در مدرسه یاد بگیرید. چیزی را که
63
00:03:04,410 –> 00:03:06,240
خودتان یاد داده اید یا دوره
64
00:03:06,240 –> 00:03:10,830
هایی مانند سالسا را می گذرانید، باید خودتان یاد بگیرید، بن
65
00:03:10,830 –> 00:03:13,020
براین پایتون اینطور نیست که این کت
66
00:03:13,020 –> 00:03:15,750
ب را بخوانید و می دانید که همه آن را حتی بعد از 20 س
67
00:03:15,750 –> 00:03:18,360
ل من هنوز هر روز در مورد پایتون یاد می گیرم، پس
68
00:03:18,360 –> 00:03:21,150
مین اس
69
00:03:21,150 –> 00:03:24,600
. چیزی که واقعاً مهم است هدف من امروز
70
00:03:24,600 –> 00:03:28,110
این است که بتوانم
71
00:03:28,110 –> 00:03:30,660
سیستم گسترده اکو پایتون را در VFX و
72
00:03:30,660 –> 00:03:34,320
کسب و کار انیمیشن به شما معرفی کنم، بسیار شگفت انگیز است
73
00:03:34,320 –> 00:03:36,870
که واقعاً چگونه از آن استفاده می شود، بنابراین به چه
74
00:03:36,870 –> 00:03:38,790
نوع مهارت های پایتون و سطح پایتون
75
00:03:38,790 –> 00:03:40,230
برای بخش های مختلف نیاز دارید.
76
00:03:40,230 –> 00:03:41,880
شما روی یک
77
00:03:41,880 –> 00:03:44,940
فیلم سینمایی روی پروژه you know VFX کار می کنید و
78
00:03:44,940 –> 00:03:48,750
همچنین در نهایت سعی می کنید شما را
79
00:03:48,750 –> 00:03:51,090
علاقه مند کنید تا قفسه ای باز کنید و شروع به
80
00:03:51,090 –> 00:03:55,590
تایپ تعدادی کد پایتون کنید که چرا پایتون تا این حد
81
00:03:55,590 –> 00:03:58,170
اریک ac دارد. این موضوع را کمی پوشش داد،
82
00:03:58,170 –> 00:04:00,780
اما پایتون تقریباً در آن ادغام
83
00:04:00,780 –> 00:04:03,540
شده است و همه نرمافزارهایی که امروزه از آنها استفاده میکنیم، از نرمافزار
84
00:04:03,540 –> 00:04:06,930
جدید گرفته تا Softimage مایا
85
00:04:06,930 –> 00:04:10,410
و غیره، بهطور گسترده
86
00:04:10,410 –> 00:04:13,770
توسط انجمن CG سازگار شدهاند، بنابراین Island زمانی بود که یکی
87
00:04:13,770 –> 00:04:16,620
از اولینهایی بود که واقعاً از پایتون استفاده کرد. و
88
00:04:16,620 –> 00:04:21,298
و و CG و VFX بنابراین و اینکه اساساً
89
00:04:21,298 –> 00:04:23,640
آنها میراث عظیمی از کد روی
90
00:04:23,640 –> 00:04:25,560
آنها
91
00:04:25,560 –> 00:04:28,540
دارند، موارد زیادی وجود دارد زیرا وقتی
92
00:04:28,540 –> 00:04:31,449
با پایتون شروع میکنید میتوانید کدنویسی کنید، میدانید که
93
00:04:31,449 –> 00:04:33,850
لازم نیست همه چیز را
94
00:04:33,850 –> 00:04:36,340
از صفر رمزگذاری کنید، ماژولهای زیادی وجود دارد. این
95
00:04:36,340 –> 00:04:38,770
به شما کمک میکند تا شروع کنید، بنابراین
96
00:04:38,770 –> 00:04:41,050
اینطور نیست که بگویید خوب چگونه یک فایل را باز کنم،
97
00:04:41,050 –> 00:04:43,810
98
00:04:43,810 –> 00:04:46,270
99
00:04:46,270 –> 00:04:48,520
100
00:04:48,520 –> 00:04:49,750
101
00:04:49,750 –> 00:04:53,949
کراس پلتفرم است و واقعا قابل حمل است، بنابراین اگر
102
00:04:53,949 –> 00:04:57,430
روی یک پلتفرم خاص کدنویسی میکنید، ما در
103
00:04:57,430 –> 00:05:01,840
مورد ما از مک و لینوکس استفاده
104
00:05:01,840 –> 00:05:03,850
میکنیم، خدا را شکر که از ویندوز استفاده نمیکنیم، نمیخواهم
105
00:05:03,850 –> 00:05:06,520
کسی را در اینجا توهین کنم.
106
00:05:06,520 –> 00:05:10,570
ویندوز چیز
107
00:05:10,570 –> 00:05:12,130
خیلی جالب است این است که ما این
108
00:05:12,130 –> 00:05:14,590
خط لوله را با استفاده از مک و لینوکس داریم، ما
109
00:05:14,590 –> 00:05:16,930
همه توسعهها را اساساً روی لینوکس انجام میدهیم و
110
00:05:16,930 –> 00:05:18,250
مستقیماً به مک میرویم و کار میکند
111
00:05:18,250 –> 00:05:21,310
و این چیز جالبی است که خوب است،
112
00:05:21,310 –> 00:05:24,699
با توجه به اینکه شما باید لبهها را دوباره کامپایل
113
00:05:24,699 –> 00:05:27,250
کنم. پلاگین ها و ماژول های
114
00:05:27,250 –> 00:05:29,440
کامپایل شده برای پلتفرم و
115
00:05:29,440 –> 00:05:32,289
زمان اجرای آن به این معنا که
116
00:05:32,289 –> 00:05:34,360
اینطور نیست که بروید و کامپایل
117
00:05:34,360 –> 00:05:36,280
کنید و فایل ISO را بردارید و
118
00:05:36,280 –> 00:05:37,750
در جای مناسب بیاورید و سپس ناگهان
119
00:05:37,750 –> 00:05:39,940
پلتفرم تغییر کند و اساساً
120
00:05:39,940 –> 00:05:42,310
فایل تغییر میکند، سپس
121
00:05:42,310 –> 00:05:44,490
اساساً آن را دوباره کامپایل میکند،
122
00:05:44,490 –> 00:05:48,580
چیزی که مهم است این است که من
123
00:05:48,580 –> 00:05:50,949
دانش و مهارتهای پایتون و سه
124
00:05:50,949 –> 00:05:54,760
سطح مقدماتی متوسط و پیشرفته را تقسیم کردم و س
125
00:05:54,760 –> 00:05:57,159
س گورو و سپس اس
126
00:05:57,159 –> 00:05:59,080
اد جدی و سپس یودا وجود دارد و وا
127
00:05:59,080 –> 00:06:01,659
ح است که من یودا نیستم. من بهتر از
128
00:06:01,659 –> 00:06:02,190
او
129
00:06:02,190 –> 00:06:06,460
هستم، بنابراین چیزی که مهم است این است که
130
00:06:06,460 –> 00:06:10,120
حتی در هر کاری که انجام می دهید، چه
131
00:06:10,120 –> 00:06:12,370
هنرمند مفهومی خود، آهنگساز نقاش مت را بشناسید،
132
00:06:12,370 –> 00:06:15,099
در واقع
133
00:06:15,099 –> 00:06:17,560
می توانید از مقداری Py استفاده کنید. مهارتهای thon،
134
00:06:17,560 –> 00:06:20,530
خواه یک مهارت اولیه باشد، میتواند به شما کمک کند تا
135
00:06:20,530 –> 00:06:22,720
برخی از وظایف را خودکار کنید، بنابراین این
136
00:06:22,720 –> 00:06:27,039
چیزی است که من میخواهم در اینجا به شما منتقل کنم، خوب، بنابراین
137
00:06:27,039 –> 00:06:29,380
فقط برای مثالی از آنچه
138
00:06:29,380 –> 00:06:33,310
که دانش پایه پایتون در نظر میگیرم به شما میدهم این است
139
00:06:33,310 –> 00:06:35,620
که شما هر چیزی را میدانید که مربوط به
140
00:06:35,620 –> 00:06:38,710
پردازش و مدیریت فایلها و دایرکتوریها
141
00:06:38,710 –> 00:06:40,419
برای مثال میخواهید یک فایل را کپی کنید،
142
00:06:40,419 –> 00:06:42,910
بله، میتوانید آن را بکشید و رها کنید، اما
143
00:06:42,910 –> 00:06:46,180
فرض کنید باید فایلهای خاصی را پیدا کنید و
144
00:06:46,180 –> 00:06:48,400
سپس آن فایلهایی را که در جایی تودرتو هستند پیدا کنید
145
00:06:48,400 –> 00:06:50,770
و سپس اساساً آن را
146
00:06:50,770 –> 00:06:54,820
در فایلهایی که به شما میگویم کپی کنید. بنابراین این
147
00:06:54,820 –> 00:06:57,250
نوع کدی است که
148
00:06:57,250 –> 00:07:01,090
در پایتون دریافت میکنید و وقتی به این فکر میکنید که
149
00:07:01,090 –> 00:07:03,699
این و پایتون یا این را
150
00:07:03,699 –> 00:07:07,030
در پوسته تایپ کنید، میدانید که
151
00:07:07,030 –> 00:07:10,840
ویندوز یا پوسته بد پوسته است و و لینوکس، میبینید
152
00:07:10,840 –> 00:07:13,389
که خیلی بیشتر نیست. خطوط
153
00:07:13,389 –> 00:07:16,210
کد درست مانند کپی کردن مقصد منبع است
154
00:07:16,210 –> 00:07:18,870
و سپس می توانید این کار را
155
00:07:18,870 –> 00:07:24,840
هم در لینوکس یا در مک انجام دهید، خوب
156
00:07:24,840 –> 00:07:27,430
تغییر نام فایل را بدیهی است که می توانید
157
00:07:27,430 –> 00:07:29,380
روی فایل دوبار کلیک کنید و فقط نام آن را تغییر دهید، اما
158
00:07:29,380 –> 00:07:30,880
فرض کنید که دارید مقدار زیادی
159
00:07:30,880 –> 00:07:33,880
تغییر نام با منطقی می دانید که می
160
00:07:33,880 –> 00:07:35,770
توانید از پایتون برای انجام این کارها استفاده کنید. توقف هر
161
00:07:35,770 –> 00:07:40,389
نام فایل های توالی ok-hee این را خراب می کنند،
162
00:07:40,389 –> 00:07:42,400
بنابراین من می دانم که نرم افزاری
163
00:07:42,400 –> 00:07:44,560
وجود دارد که بتوان نام آن را تغییر داد، فرض کنید
164
00:07:44,560 –> 00:07:47,500
من همه چیز را با فریم 1001 شروع کردم.
165
00:07:47,500 –> 00:07:50,650
میخواهم نامش را در 0 یا 1 تغییر دهم یا
166
00:07:50,650 –> 00:07:52,240
میخواهم مقداری بالشتک و
167
00:07:52,240 –> 00:07:54,070
چیزهایی مانند آن اضافه کنم.
168
00:07:54,070 –> 00:07:56,080
169
00:07:56,080 –> 00:07:57,310
170
00:07:57,310 –> 00:07:59,229
171
00:07:59,229 –> 00:08:01,870
شما می دانید که دارید
172
00:08:01,870 –> 00:08:05,830
مانند ترکیب کردن یا مواردی از این دست انجام می دهید، بنابراین یک
173
00:08:05,830 –> 00:08:08,800
حلقه ساده با دستور واقعی
174
00:08:08,800 –> 00:08:11,979
شما را مطلع می کند، بنابراین این چیزی است که
175
00:08:11,979 –> 00:08:15,610
من به آن پایتون اولیه می گویم، به من بدهید
176
00:08:15,610 –> 00:08:19,000
یک کار خاص را انجام دهم یا آن را تکرار کنید. کار
177
00:08:19,000 –> 00:08:21,669
بارها و بارها با فایلها
178
00:08:21,669 –> 00:08:23,919
و دایرکتوریها خوب است، بنابراین این
179
00:08:23,919 –> 00:08:26,860
نمونهای از چیزی است که من
180
00:08:26,860 –> 00:08:28,509
آن را
181
00:08:28,509 –> 00:08:31,030
182
00:08:31,030 –> 00:08:35,860
183
00:08:35,860 –> 00:08:40,440
پایه مینامم. و
184
00:08:40,440 –> 00:08:44,140
خاتمه پایتون اکنون شما در حال پیشرفت هستید،
185
00:08:44,140 –> 00:08:46,180
میدانید که ما واقعاً دوست داریم
186
00:08:46,180 –> 00:08:49,570
عمیقتر به پایتون وارد شویم، بنابراین
187
00:08:49,570 –> 00:08:51,760
میتوانید خط فرمانی از ابزارهای کمکی داشته باشید
188
00:08:51,760 –> 00:08:54,310
و من در آنجا سرگرمی دارم، بنابراین
189
00:08:54,310 –> 00:08:56,889
احتمالاً باید برخی از
190
00:08:56,889 –> 00:08:59,260
خط مشترک را بخوانید. در آنجا اسکن
191
00:08:59,260 –> 00:09:01,180
بردار آن در اعمال یک عملیات بر روی
192
00:09:01,180 –> 00:09:05,399
انواع فایل های خاص، بنابراین در این مورد
193
00:09:05,399 –> 00:09:08,410
یک اسکریپت پایتون نوشته می شود که من را اسکن
194
00:09:08,410 –> 00:09:12,670
می کند و درست می کند و اساساً در
195
00:09:12,670 –> 00:09:15,459
عملیات اعمال می شود حذف چهره من نامیده می شود، می
196
00:09:15,459 –> 00:09:17,889
دانید که می تواند اینجا باشد فقط یک چیز است که
197
00:09:17,889 –> 00:09:19,930
شما میدانید که من را از سطح زمین بزرگ کردهام،
198
00:09:19,930 –> 00:09:23,470
میدانید که پایتون دارای
199
00:09:23,470 –> 00:09:27,910
کتابخانه تصویر پردازش تصویر برای
200
00:09:27,910 –> 00:09:31,290
پردازش تصویر مانند و عکسها برای
201
00:09:31,290 –> 00:09:33,790
تبدیل یک فایل تصویری از یک فرمت
202
00:09:33,790 –> 00:09:37,029
به فرمت دیگر است، بنابراین میتوانید بگویید خوب است که
203
00:09:37,029 –> 00:09:39,639
اساساً همه JPEGها را از این فرمت بگیرید.
204
00:09:39,639 –> 00:09:42,370
شما می دانید که او از jpg به EXR تبدیل کرده است
205
00:09:42,370 –> 00:09:44,709
و سپس آن را در
206
00:09:44,709 –> 00:09:47,800
هر کجا که برای داده های تصویر اسکن می کنند جستجو می
207
00:09:47,800 –> 00:09:49,839
کند و این در واقع یک جورایی جالب است
208
00:09:49,839 –> 00:09:52,269
زیرا پایتون در واقع می تواند به شما این امکان را بدهد.
209
00:09:52,269 –> 00:09:55,930
این برای این است که به متادیتای
210
00:09:55,930 –> 00:09:57,790
تصاویر خود نگاه کنید که وقتی
211
00:09:57,790 –> 00:10:01,420
با آیفون و اندروید عکس می گیرید،
212
00:10:01,420 –> 00:10:02,740
می دانید که نمی خواهید مادرتان بداند
213
00:10:02,740 –> 00:10:06,069
شما کجا بودید، پایتون برای این
214
00:10:06,069 –> 00:10:09,519
کار استفاده می شود، بنابراین می توانید در واقع بروید و یک صفحه را باز کنید.
215
00:10:09,519 –> 00:10:11,949
فایل Jake Five jpg متادیتا را باز می کند و
216
00:10:11,949 –> 00:10:15,339
احتمالاً یک تگ Jo جعل می کند و می گوید من در
217
00:10:15,339 –> 00:10:20,740
آفریقا بودم و کارهای دیوانه وار زیادی از
218
00:10:20,740 –> 00:10:23,050
این قبیل انجام می دهم، بنابراین ابرداده می تواند
219
00:10:23,050 –> 00:10:25,029
بازیابی تاریخ نظر
220
00:10:25,029 –> 00:10:27,250
نویسنده ای باشد که می شناسید
221
00:10:27,250 –> 00:10:30,120
و اطلاعات را به هم می زند تا فیس بوک انجام ندهد. نمی دانم
222
00:10:30,120 –> 00:10:33,940
پس این چیزی است که آنها اساساً
223
00:10:33,940 –> 00:10:38,709
دنبال می کنند این یک شوخی است شما اساساً
224
00:10:38,709 –> 00:10:40,990
مهارت های پایتون به نام فروش Shea را
225
00:10:40,990 –> 00:10:43,209
دارید و اساساً یک آکورد متفاوت جدید
226
00:10:43,209 –> 00:10:44,380
در آن جعل می کنید زیرا نمی خواهید
227
00:10:44,380 –> 00:10:46,660
بدانید که در دریا بوده اید. پس این فقط
228
00:10:46,660 –> 00:10:52,149
یک شوخی است که میتوانید بگویید میدانید همه
229
00:10:52,149 –> 00:10:54,519
تگهای جغرافیایی را حذف کنید یا آن را با یک مختصات جدید جایگزین
230
00:10:54,519 –> 00:10:56,529
کنید که میدانید که میتواند یک
231
00:10:56,529 –> 00:10:58,899
چیز تغییر اندازه تصاویر با وضوح خاص
232
00:10:58,899 –> 00:11:01,839
باشد، مانند پیدا کردن من هر چیزی
233
00:11:01,839 –> 00:11:04,930
که اساساً مربع نیست.
234
00:11:04,930 –> 00:11:05,590
235
00:11:05,590 –> 00:11:08,970
قدرت عضو – بله 512 در 512
236
00:11:08,970 –> 00:11:12,250
1024 هزار برای 24 اگر
237
00:11:12,250 –> 00:11:14,050
چیزی برای نگه داشتن روی یک کیک دارید، نمی
238
00:11:14,050 –> 00:11:15,610
خواهید آن را پیدا کنید و سپس اندازه آن را تغییر دهید
239
00:11:15,610 –> 00:11:17,770
زیرا نرم افزار خاصی وجود دارد که آنها
240
00:11:17,770 –> 00:11:21,250
باید از آن استفاده کنند، بنابراین پایتون در واقع می تواند
241
00:11:21,250 –> 00:11:23,220
از آن استفاده کند، بنابراین این چیزی است که من
242
00:11:23,220 –> 00:11:26,020
پایتون میانی را
243
00:11:26,020 –> 00:11:28,810
پردازش کمی پیشرفتهتر مینامم، نمیخواهم به
244
00:11:28,810 –> 00:11:31,390
شما نشان دهم که چگونه این کار را انجام دهید، اساساً
245
00:11:31,390 –> 00:11:34,660
فقط به شما نشان میدهم که پایتون
246
00:11:34,660 –> 00:11:36,250
واقعاً میتواند این نوع کارها را انجام دهد،
247
00:11:36,250 –> 00:11:37,750
مخصوصاً ساعت 3:00 صبح که
248
00:11:37,750 –> 00:11:41,500
شما میتواند به شما کمک کند
249
00:11:41,500 –> 00:11:44,710
نمونه دیگری بسازید ماژولهای پایتون سفارشی کنید، بنابراین
250
00:11:44,710 –> 00:11:47,050
وقتی به این موضوع فکر میکنید، ماژول پایتون
251
00:11:47,050 –> 00:11:50,170
جایی است که کدی را در آن قرار میدهید
252
00:11:50,170 –> 00:11:54,460
تا بتوانید از آن دوباره استفاده کنید،
253
00:11:54,460 –> 00:11:55,600
بنابراین نیازی به نوشتن کد نیست.
254
00:11:55,600 –> 00:11:57,760
بارها و بارها برای همان کاری
255
00:11:57,760 –> 00:11:59,920
که میخواهید انجام دهید خوب است، بنابراین شروع
256
00:11:59,920 –> 00:12:02,500
به سازماندهی کد خود در این کادر میکنید، این یک
257
00:12:02,500 –> 00:12:05,050
جعبه ابزار است که واقعاً هست و سپس
258
00:12:05,050 –> 00:12:07,350
میتوانید کارهای بسیار زیبایی را در آنجا انجام دهید، بنابراین
259
00:12:07,350 –> 00:12:10,420
این چیزی است که من به آن میگویم. هنگامی که شما
260
00:12:10,420 –> 00:12:12,940
شروع به سازماندهی می کنید شما هستید
261
00:12:12,940 –> 00:12:16,420
شروع به جدی بودن برخی از
262
00:12:16,420 –> 00:12:18,610
رابط های کاربری اولیه و در اینجا من در مورد آن صحبت نمی کنم،
263
00:12:18,610 –> 00:12:21,070
مانند رابط کاربری گرافیکی که
264
00:12:21,070 –> 00:12:23,350
با دستکاری و نمای سه بعدی می شناسید، من
265
00:12:23,350 –> 00:12:26,740
در مورد دیالوگ های اساسی صحبت می کنم، بنابراین
266
00:12:26,740 –> 00:12:28,089
فرض کنید شما یک ابزار خط فرمان دارید که
267
00:12:28,089 –> 00:12:30,850
فقط می خواهید به آن ضربه بزنید. خیلی ابتدایی است که
268
00:12:30,850 –> 00:12:33,370
میدانید باکس ترکیبی با مرورگر فایل و
269
00:12:33,370 –> 00:12:36,730
خوب لغو کنید و چیزی که
270
00:12:36,730 –> 00:12:38,380
ورودی را قبل از امضای فرمان تأیید میکند،
271
00:12:38,380 –> 00:12:41,170
این چیزی است که من آن را سطح متوسط مینامم و م
272
00:12:41,170 –> 00:12:43,360
توانید این کار را با پایتون بسیار آس
273
00:12:43,360 –> 00:12:47,260
ن انجام دهید، بنابراین این ماژولهای مختلفی هستند که در
274
00:12:47,260 –> 00:12:49,540
اقع میتوانند برای این
275
00:12:49,540 –> 00:12:51,280
نوع چیزها هستند، بنابراین شما تجزیه هنری را دریافت کردید
276
00:12:51,280 –> 00:12:54,100
که یک ماژول است که به شما امکان می
277
00:12:54,100 –> 00:12:56,080
دهد آرگومان های خط فرمان را بگیرید
278
00:12:56,080 –> 00:12:58,750
و آن را درمان کنید و تأیید می کند
279
00:12:58,750 –> 00:13:00,760
که داده ها صحیح هستند یا خیر.
280
00:13:00,760 –> 00:13:02,470
281
00:13:02,470 –> 00:13:04,630
یکی اختیاری است و
282
00:13:04,630 –> 00:13:07,089
اگر
283
00:13:07,089 –> 00:13:09,970
کاربر شما از آنچه شما کدگذاری کرده اید پیروی نمی کند که
284
00:13:09,970 –> 00:13:13,000
285
00:13:13,000 –> 00:13:16,570
کتابخانه تصویر پایتون برای دستکاری اولیه تصویر است، آنها به شما کمک آنلاین می کنند.
286
00:13:16,570 –> 00:13:18,870
JPEG ها و مواردی از
287
00:13:18,870 –> 00:13:23,820
این دست هنوز از 32 بیت پشتیبانی نمی کنند یا
288
00:13:23,820 –> 00:13:27,000
شاید برای TIFF مد محدودی داشته باشند، اما دارای عملکرد بسیار
289
00:13:27,000 –> 00:13:28,890
ابتدایی برای پردازش تصویر هستند
290
00:13:28,890 –> 00:13:31,080
و I/o تصویر باز دارید
291
00:13:31,080 –> 00:13:33,690
که یک پردازش تصویر واقعاً پیشرفته است
292
00:13:33,690 –> 00:13:35,610
، بنابراین می توانید تصاویر را با آن بارگذاری کنید.
293
00:13:35,610 –> 00:13:39,360
چند کانال 32 بیتی و اساساً من
294
00:13:39,360 –> 00:13:42,570
از این برای ایجاد اسلایدهایی استفاده میکنم که شما میدانید مانند
295
00:13:42,570 –> 00:13:45,510
شماره شات و و میدانید کاربر و
296
00:13:45,510 –> 00:13:47,010
سپس نسخه و مواردی از این قبیل
297
00:13:47,010 –> 00:13:49,529
که اساساً موتور را
298
00:13:49,529 –> 00:13:54,690
مستقیماً به پایتون ترکیب میکند. خوب آخرین مورد
299
00:13:54,690 –> 00:13:57,720
علامت PI در PI QT است که مبتنی بر ماژولها
300
00:13:57,720 –> 00:14:01,380
هستند. اساساً یک لایه در بالای QT برای
301
00:14:01,380 –> 00:14:04,050
ایجاد آن رابط کاربری، بنابراین این
302
00:14:04,050 –> 00:14:07,380
چیزی است که من آن را میانی پایتون پیشرفته مینامم
303
00:14:07,380 –> 00:14:10,320
، چندین سطح را به یاد میآورد مانند
304
00:14:10,320 –> 00:14:14,100
پیشرفته Jedi Master Yoda.
305
00:14:14,100 –> 00:14:17,010
306
00:14:17,010 –> 00:14:19,380
307
00:14:19,380 –> 00:14:22,200
کلاسهای کلاسهای سفارشی
308
00:14:22,200 –> 00:14:25,230
این است که این را ببینید در حالی که دارید یک ربات میسازید و
309
00:14:25,230 –> 00:14:27,000
میخواهید دستوراتی را بگویید، بنابراین این ربات
310
00:14:27,000 –> 00:14:30,300
مانند صحبت کردن حرکت میدانید که این کادر را بردارید
311
00:14:30,300 –> 00:14:31,680
و دارید شروع میکنید. برای قرار دادن مقداری
312
00:14:31,680 –> 00:14:34,020
هوشمندی در کد خود، این روشی برای
313
00:14:34,020 –> 00:14:36,630
سازماندهی است که فراتر از ماژول ها است،
314
00:14:36,630 –> 00:14:38,490
اساساً این است که بتوانید آن را در یک
315
00:14:38,490 –> 00:14:41,790
316
00:14:41,790 –> 00:14:43,170
رابط کاربری پیشرفته مد شی گرا قرار دهید و شروع به
317
00:14:43,170 –> 00:14:46,110
انتخاب اتصالات کنید که می دانید می
318
00:14:46,110 –> 00:14:48,150
توانید بزرگنمایی و کوچک نمایی کنید و
319
00:14:48,150 –> 00:14:50,339
قادر به نمایش چیزها به روشی بسیار پیچیده با
320
00:14:50,339 –> 00:14:53,550
ژست کشیدن و رها کردن، به
321
00:14:53,550 –> 00:14:55,350
عنوان مثال قادر به کشیدن و رها کردن
322
00:14:55,350 –> 00:14:57,330
بین برنامههای مختلف برنامههایی که میشناسید،
323
00:14:57,330 –> 00:14:59,459
بنابراین ما
324
00:14:59,459 –> 00:15:01,740
قوانین سفارشی کشیدن و رها کردن و مایا را داریم، بنابراین هر زمان
325
00:15:01,740 –> 00:15:03,690
که ترسیم میکنید بکشید و رها کنید. از یک
326
00:15:03,690 –> 00:15:06,510
مرورگر وب ما یک پیام دریافت می کنیم و سپس آن را
327
00:15:06,510 –> 00:15:09,000
درمان می کنیم و می گوییم سلام این یک
328
00:15:09,000 –> 00:15:11,010
فایل فیلم است که می خواهید با این چه کار کنید
329
00:15:11,010 –> 00:15:13,410
و ما یک منو ظاهر می کنیم و از کاربر می خواهیم
330
00:15:13,410 –> 00:15:15,900
چه چیزی را انتخاب کنید و می خواهید استفاده کنید.
331
00:15:15,900 –> 00:15:17,510
این ژست کمی پیشرفتهتر است،
332
00:15:17,510 –> 00:15:20,580
زیرا اگر میخواهید در مورد این موضوع بیاموزید، نمیتوانید
333
00:15:20,580 –> 00:15:22,860
دوباره برای ژستها از ماژولهای پایتون استفاده کنید.
334
00:15:22,860 –> 00:15:25,680
335
00:15:25,680 –> 00:15:29,280
336
00:15:29,280 –> 00:15:32,290
337
00:15:32,290 –> 00:15:34,689
338
00:15:34,689 –> 00:15:36,399
زبانهای ption اساساً برای
339
00:15:36,399 –> 00:15:39,519
توصیف چیزی هستند که برای
340
00:15:39,519 –> 00:15:42,189
انتقال اطلاعات استفاده میشود، بنابراین اگر
341
00:15:42,189 –> 00:15:45,459
HTML کدنویسی را ارسال میکنید، جاوا است که
342
00:15:45,459 –> 00:15:49,059
کدنویسی را خوب انجام میدهد، بنابراین دوباره ماژولهایی برای
343
00:15:49,059 –> 00:15:51,759
این کار دارید، شما یک تجزیهکننده Lib 2/3
344
00:15:51,759 –> 00:15:54,519
XML mini Dom هستید. و اینها همه ماژول
345
00:15:54,519 –> 00:15:57,249
هایی هستند که ارائه شده اند، بنابراین اگر می
346
00:15:57,249 –> 00:15:59,229
خواهید یک فایل Jack XML را که شخصی به
347
00:15:59,229 –> 00:16:00,850
شما داده است بردارید و می خواهید به دنبال چیزی بگردید،
348
00:16:00,850 –> 00:16:02,769
می توانید یک ویرایشگر متن را باز کنید و سپس آن را
349
00:16:02,769 –> 00:16:04,689
جستجو کنید اما در واقع می توانید
350
00:16:04,689 –> 00:16:07,359
آن را به ماژول بدهید. بگویید هی این را تجزیه کنید و
351
00:16:07,359 –> 00:16:10,389
این اطلاعات را برای من پیدا کنید و سپس
352
00:16:10,389 –> 00:16:12,009
این روش دیگری است که می توان آن را در واقع
353
00:16:12,009 –> 00:16:15,309
Python پیشرفته انجام داد – اکنون ما در مورد
354
00:16:15,309 –> 00:16:20,169
چند رشته ای Jedi Master صحبت می کنیم، به
355
00:16:20,169 –> 00:16:23,139
عنوان مثال یکی از کاربران Jaya برای
356
00:16:23,139 –> 00:16:25,539
این، Python multi-threading می تواند
357
00:16:25,539 –> 00:16:27,759
کمی سختگیر باشید و من گفتم این
358
00:16:27,759 –> 00:16:31,749
Threading درست نیست که اساساً وقتی می
359
00:16:31,749 –> 00:16:33,699
خواهید اجرا کنید می خواهید از تمام
360
00:16:33,699 –> 00:16:36,369
هسته ها استفاده کنید تا بتوانید پایتون را اجرا کنید و
361
00:16:36,369 –> 00:16:39,369
پردازش انجام دهید اگر بدانید چگونه از
362
00:16:39,369 –> 00:16:42,100
آن استفاده کنید در واقع می تواند برای آن بسیار مفید باشد.
363
00:16:42,100 –> 00:16:44,589
اینستا هنگامی که ما یک توالی تصویر بزرگ را منتشر می کنیم،
364
00:16:44,589 –> 00:16:47,589
شما برای چیدمان می دانید، می دانید
365
00:16:47,589 –> 00:16:51,069
که می توانیم 800 فایل داشته باشیم یا بنابراین، وقتی به
366
00:16:51,069 –> 00:16:54,160
این فکر می کنید
367
00:16:54,160 –> 00:16:56,709
اگر 12 هسته 24 هسته ای دارید، کامپیوتر در واقع ما
368
00:16:56,709 –> 00:17:01,059
همزمان 12 تصویر را کپی می کنیم. بنابراین
369
00:17:01,059 –> 00:17:03,519
در واقع میتواند کپی واقعی را کاهش
370
00:17:03,519 –> 00:17:06,189
دهد یا فرآیندهای شما را دنبال کند، مانند اینکه
371
00:17:06,189 –> 00:17:10,269
پایتون ماژولهایی برای این کار دارد، بنابراین
372
00:17:10,269 –> 00:17:12,010
ما در مورد رشتههای چند رشتهای صحبت میکنیم
373
00:17:12,010 –> 00:17:14,470
و صفهای صف اساساً فهرستی از
374
00:17:14,470 –> 00:17:16,689
چیزهایی هستند که شما باید اجرا کنید و آنها
375
00:17:16,689 –> 00:17:19,500
در در صف
376
00:17:19,500 –> 00:17:22,119
، کنترل فرآیند و
377
00:17:22,119 –> 00:17:24,490
ارتباطات را نیز دارید، بنابراین فرض کنید اسکریپت پایتون شما
378
00:17:24,490 –> 00:17:27,250
میخواهد خط فرمان مایا را شروع کند
379
00:17:27,250 –> 00:17:29,470
و سپس تعدادی آرگومان را تغذیه کند و سپس
380
00:17:29,470 –> 00:17:31,929
مایا مقداری پردازش را انجام میدهد و
381
00:17:31,929 –> 00:17:33,879
سپس فایل را مینویسد و سپس این
382
00:17:33,879 –> 00:17:35,679
فایل را میگیرد و آن را دوباره میخوانید به سلام،
383
00:17:35,679 –> 00:17:38,500
کلمه ای را که می دانید بگویید، بنابراین شروع به
384
00:17:38,500 –> 00:17:40,059
خودکار کردن برخی از فرآیندها کرده اید، اکنون
385
00:17:40,059 –> 00:17:44,440
شروع به ورود به موارد خط لوله کرده اید،
386
00:17:44,440 –> 00:17:46,030
بنابراین ماژول هایی مانند
387
00:17:46,030 –> 00:17:49,630
فرآیند xml-rpc Redis وجود دارد، بنابراین
388
00:17:49,630 –> 00:17:51,790
ارتباطات فرآیند مانند l است. مثلاً
389
00:17:51,790 –> 00:17:54,250
میخواهید مایا و مری را داشته
390
00:17:54,250 –> 00:17:57,760
باشید که چگونه میتوانید این دو فرآیند را
391
00:17:57,760 –> 00:18:00,010
با هم صحبت کنید، مثل این است
392
00:18:00,010 –> 00:18:01,660
که من برخی از اینها را از طرف دیگر میدانم
393
00:18:01,660 –> 00:18:03,730
، نمیدانم کیست، اما باید صحبت کنم.
394
00:18:03,730 –> 00:18:04,560
395
00:18:04,560 –> 00:18:07,150
بنابراین اساساً پایتون به شما اجازه میدهد
396
00:18:07,150 –> 00:18:10,000
یک لوله تونل ایجاد کنید و بگویید سلام، آیا
397
00:18:10,000 –> 00:18:12,190
آنجا هستید، بله، و شما همه این
398
00:18:12,190 –> 00:18:14,260
ارتباطات را از پایین انجام میدهید، بنابراین
399
00:18:14,260 –> 00:18:16,840
این کمی پیشرفتهتر است، اما اساساً
400
00:18:16,840 –> 00:18:20,380
401
00:18:20,380 –> 00:18:23,370
پایگاه داده غیررابطهای قاب پایگاه داده رابطهای ممکن است.
402
00:18:23,370 –> 00:18:25,960
همه ماژولهای پایتون را دارد تا
403
00:18:25,960 –> 00:18:28,570
بتواند دادههای شما را سازماندهی کند و
404
00:18:28,570 –> 00:18:32,620
به سرعت در میان آنها جستجو کند و سپس
405
00:18:32,620 –> 00:18:35,740
میدانید که آنها را سازماندهی کنید یا میدانید پردازش
406
00:18:35,740 –> 00:18:39,880
آنها هر کاری را که میخواهید انجام میدهد، بنابراین
407
00:18:39,880 –> 00:18:41,740
فرض کنید میخواهید یک فایل پیکربندی را ذخیره کنید،
408
00:18:41,740 –> 00:18:44,500
من در واقع یک ماژول از آن را از دست دادهام.
409
00:18:44,500 –> 00:18:46,360
تجزیه کننده تضاد آنها فرض کنید میخواهید
410
00:18:46,360 –> 00:18:49,630
فایلی داشته باشید که توصیف میکند،
411
00:18:49,630 –> 00:18:53,680
فرض کنید فایل کراکن شما میدانید درست از کدام
412
00:18:53,680 –> 00:18:59,800
ماژول برای توصیف
413
00:18:59,800 –> 00:19:04,420
414
00:19:04,420 –> 00:19:07,030
Jason استفاده میکنید. پایتون راه خودش
415
00:19:07,030 –> 00:19:09,310
را برای سریالسازی دارد تا چیزی را بگیرد و
416
00:19:09,310 –> 00:19:11,260
سپس آن را در یک توضیحات کوچک ترکیب کند و سپس آن را
417
00:19:11,260 –> 00:19:13,870
از حالت فشرده خارج کند تا خودش را
418
00:19:13,870 –> 00:19:16,630
بازیابی کند تا همه این ماژولها در
419
00:19:16,630 –> 00:19:20,110
دسترس شما باشند، خوب و این و سپس
420
00:19:20,110 –> 00:19:22,030
برخی از آنهایی که میشناسید، مثلاً
421
00:19:22,030 –> 00:19:24,760
ترشی کنید و ببینید. ترشی
422
00:19:24,760 –> 00:19:27,670
که اساساً می توانید در قالب باینری سریال کنید
423
00:19:27,670 –> 00:19:30,760
ascii فرم 1
424
00:19:30,760 –> 00:19:34,570
قابل خواندن برای انسان نیست ASCII قابل خواندن برای انسان نیست اما
425
00:19:34,570 –> 00:19:38,650
حداقل چیزی را می بینید که جیسون
426
00:19:38,650 –> 00:19:40,390
و بله مل می توانید به این یک
427
00:19:40,390 –> 00:19:42,430
انسان بدهید و آن شخص می تواند وارد شود و بگوید
428
00:19:42,430 –> 00:19:44,590
هی من نیاز دارم. برای تغییر این گزینه
429
00:19:44,590 –> 00:19:47,170
از بله به خیر، می توانید این نوع کارها را انجام دهید بسیار
430
00:19:47,170 –> 00:19:54,220
خوب Yoda woohoo بنابراین
431
00:19:54,220 –> 00:19:56,260
پردازش و ترکیب تصویر بنابراین
432
00:19:56,260 –> 00:19:59,950
i/o باز کردن تصویر نرم افزار کامل و عالی
433
00:19:59,950 –> 00:20:03,550
برای این کار است که دارای
434
00:20:03,550 –> 00:20:06,910
چند رشته ای داخلی با پایتون است. شما میتوانید
435
00:20:06,910 –> 00:20:09,490
بارگذاری openexr را تقریباً هر
436
00:20:09,490 –> 00:20:13,750
کانالی را که میدانید کپی/پیست برش میدانید مشاهده کنید و
437
00:20:13,750 –> 00:20:17,110
میدانید که تجزیه و تحلیل تاری را میدانید و ما از آن در
438
00:20:17,110 –> 00:20:19,840
مورد خود استفاده میکنیم، ما از آن برای تشخیص فریمهای بد استفاده میکردیم.
439
00:20:19,840 –> 00:20:22,450
440
00:20:22,450 –> 00:20:26,770
عضوی مانند شماره ای نیست
441
00:20:26,770 –> 00:20:29,559
که وقتی
442
00:20:29,559 –> 00:20:31,210
فایلی مانند این دارید می دانید و سپس آن
443
00:20:31,210 –> 00:20:33,280
را در نرم افزاری مانند مری بارگذاری می کنید، به عنوان مثال
444
00:20:33,280 –> 00:20:35,800
مری آن را دوست ندارد، بنابراین می خواهید
445
00:20:35,800 –> 00:20:37,900
بتوانید این تصویر باز را آزمایش کنید IU به
446
00:20:37,900 –> 00:20:41,110
شما اجازه می دهد این کار را انجام دهید. باز کردن XR و همچنین
447
00:20:41,110 –> 00:20:44,500
امکان باز کردن و باز کردن برخی از
448
00:20:44,500 –> 00:20:46,780
متادیتاها اضافه می شود، به عنوان مثال عکسی که در آن
449
00:20:46,780 –> 00:20:49,870
رندر شده است، می دانید چه رندری بود
450
00:20:49,870 –> 00:20:52,059
چه نسخه ای شخصی که
451
00:20:52,059 –> 00:20:54,220
آن فایل را ایجاد کرده است، می دانید که فایل
452
00:20:54,220 –> 00:20:56,050
در واقع می تواند متعلق به مزرعه باشد.
453
00:20:56,050 –> 00:20:58,090
میخواهید مقداری داده را در آنجا قرار دهید، بنابراین پایتون
454
00:20:58,090 –> 00:20:59,980
به شما اجازه میدهد این نوع کارها را انجام دهید
455
00:20:59,980 –> 00:21:03,940
و جادوی تصویر که یک ابزار سادهتر
456
00:21:03,940 –> 00:21:07,480
دستکاری تصویر است، مجموعهای از
457
00:21:07,480 –> 00:21:09,309
ابزارهای خط فرمان را دارد تا
458
00:21:09,309 –> 00:21:11,470
آیکونها و چیزهایی از این قبیل را ایجاد کند که ما از آن استفاده میکنیم.
459
00:21:11,470 –> 00:21:14,050
برای تولید عنوان تا همه برچسبها
460
00:21:14,050 –> 00:21:16,000
و در لیست هر چیزی که به
461
00:21:16,000 –> 00:21:18,190
علم رنگ ربط دارد میدانید متأسفم برای
462
00:21:18,190 –> 00:21:21,100
مثال شما rec را دریافت کردید. 709 اوه چه چیزی
463
00:21:21,100 –> 00:21:25,090
است که RGB است.
464
00:21:25,090 –> 00:21:29,860
465
00:21:29,860 –> 00:21:32,260
قفل شده تا زمانی که شما می خواهید برای تبدیل
466
00:21:32,260 –> 00:21:36,040
فضاهای رنگی، ماژولهای پایتون
467
00:21:36,040 –> 00:21:39,160
برای انجام این کار وجود دارد، میدانید که از HSV hls
468
00:21:39,160 –> 00:21:45,400
به RGB و ym CK YMCA میروید تا
469
00:21:45,400 –> 00:21:47,080
بتوانید عکس بگیرید و در واقع بتوانید
470
00:21:47,080 –> 00:21:49,600
نقطهای را در حین حرکت دوربین ردیابی کنید
471
00:21:49,600 –> 00:21:51,400
، فناوریهایی وجود دارد. می توانید
472
00:21:51,400 –> 00:21:53,260
از پایتون برای این کارها استفاده کنید، برای انجام این کار
473
00:21:53,260 –> 00:21:54,850
نیازی به داشتن نرم افزار ندارید،
474
00:21:54,850 –> 00:21:56,470
می توانید اساساً
475
00:21:56,470 –> 00:21:59,020
کتابخانه ماژول پا