در این مطلب، ویدئو آموزش بازی Python Kivy 1 – نقاشی با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:07:28
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,030 –> 00:00:03,120
سلام بچه ها به اولین
2
00:00:03,120 –> 00:00:05,220
آموزش بازی پایتون خود در این مجموعه
3
00:00:05,220 –> 00:00:06,720
آموزشی خوش آمدید، من به شما یاد می دهم چگونه از
4
00:00:06,720 –> 00:00:10,170
تلویزیون چارچوب Python GUI
5
00:00:10,170 –> 00:00:11,400
استفاده کنید، به شما یاد می دهم که چگونه از آن چارچوب
6
00:00:11,400 –> 00:00:13,559
برای ایجاد بازی استفاده کنید، بیایید ادامه دهیم و
7
00:00:13,559 –> 00:00:15,570
شروع کنیم ویرایشگری که قرار است
8
00:00:15,570 –> 00:00:18,060
از آن استفاده کنم کد ویژوال استودیو است، بنابراین
9
00:00:18,060 –> 00:00:20,699
میروم و یک فایل جدید ایجاد میکنم
10
00:00:20,699 –> 00:00:23,519
، حالت زبان را به پایتون تغییر میدهم،
11
00:00:23,519 –> 00:00:25,980
این فایل را روی دسکتاپ ذخیره میکنم
12
00:00:25,980 –> 00:00:27,750
که میسازم. پوشه ای برای تمام فایل های
13
00:00:27,750 –> 00:00:29,939
این بازی من این پوشه را کلید
14
00:00:29,939 –> 00:00:33,780
v-day می نامم و در داخل آن
15
00:00:33,780 –> 00:00:37,710
نام این فایل را dot pie قرار می
16
00:00:37,710 –> 00:00:41,329
دهم، بنابراین ابتدا یک برنامه تلویزیونی اولیه را
17
00:00:41,329 –> 00:00:44,730
راه اندازی و اجرا می کنیم تا روشی
18
00:00:44,730 –> 00:00:47,010
که شما انجام می دهید این باشد. شما اساساً
19
00:00:47,010 –> 00:00:49,200
کلاس خود را ایجاد می کنید که از کلاس برنامه به ارث می رسد
20
00:00:49,200 –> 00:00:52,320
و سپس
21
00:00:52,320 –> 00:00:54,750
یک متد ساخت را تعریف می کنید و آن
22
00:00:54,750 –> 00:00:57,090
متد ساخت یک ویجت ریشه را برمی گرداند و
23
00:00:57,090 –> 00:00:59,480
سپس نمونه ای از کلاس برنامه خود ایجاد می کنید
24
00:00:59,480 –> 00:01:03,270
و آن را اجرا می کنید، ممکن است
25
00:01:03,270 –> 00:01:06,659
آسان تر باشد. برای من فقط از
26
00:01:06,659 –> 00:01:16,470
تلویزیون برنامه و برای برنامه و حالا
27
00:01:16,470 –> 00:01:19,939
کلاس برنامه خودمان را که از برنامه به ارث میبرد
28
00:01:19,939 –> 00:01:24,420
تعریف کنیم، یک متد ساخت را تعریف کنیم که فقط
29
00:01:24,420 –> 00:01:25,650
یک مسیر را با آن برمیگرداند،
30
00:01:25,650 –> 00:01:28,439
بنابراین در اینجا ویجتی که برمیگردد،
31
00:01:28,439 –> 00:01:30,240
حدس میزنم که فقط ویجتی است که
32
00:01:30,240 –> 00:01:32,490
هیچ کاری انجام نمیدهد فقط یک صفحه سیاه است، بنابراین در T V
33
00:01:32,490 –> 00:01:37,829
dot u IX همه عناصر رابط کاربری
34
00:01:37,829 –> 00:01:39,420
بنابراین همه ویجتها و همه
35
00:01:39,420 –> 00:01:42,649
زیر کلاسهای آنها در بسته TV UI x قرار
36
00:01:42,649 –> 00:01:47,220
میگیرند، بنابراین ما به آن
37
00:01:47,220 –> 00:01:53,880
وارد کردن Manu ادامه میدهیم، اکنون یک
38
00:01:53,880 –> 00:01:56,420
39
00:01:57,030 –> 00:02:00,720
ویجت را برمیگردانیم، ما فقط
40
00:02:00,720 –> 00:02:09,360
دامنه خود را در اینجا تعریف میکنیم. نمونهای
41
00:02:09,360 –> 00:02:12,570
از آن برنامه ایجاد میکنیم و پیام اشتباهی را فراخوانی میکنیم،
42
00:02:12,570 –> 00:02:14,520
این
43
00:02:14,520 –> 00:02:17,370
حلقه مدیریت رویداد و رندر را شروع میکند، بنابراین بیایید ادامه دهیم
44
00:02:17,370 –> 00:02:24,090
و این را اجرا کنیم و این چیزی است که
45
00:02:24,090 –> 00:02:29,670
فقط یک برنامه خالی به نظر میرسد، حالا
46
00:02:29,670 –> 00:02:32,610
که یک برنامه خالی داریم. در حال اجرا اجازه دهید
47
00:02:32,610 –> 00:02:33,930
اولین کاری را که
48
00:02:33,930 –> 00:02:35,910
برای ساختن یک بازی انجام دهید انجام دهید تا بتوانید یک بازی
49
00:02:35,910 –> 00:02:37,680
50
00:02:37,680 –> 00:02:40,050
51
00:02:40,050 –> 00:02:44,310
52
00:02:44,310 –> 00:02:46,770
بسازید. یک ویجت فریمورک رابط کاربری گرافیکی
53
00:02:46,770 –> 00:02:49,050
مانند کلاس پایه است برای همه عناصر رابط کاربری گرافیکی
54
00:02:49,050 –> 00:02:51,690
چیزهای تخصصی تری
55
00:02:51,690 –> 00:02:54,660
مانند برچسب دکمه ها و غیره وجود دارد که ما
56
00:02:54,660 –> 00:02:56,130
به همه آنها نیاز نداریم زیرا ما
57
00:02:56,130 –> 00:02:58,890
چیزهای خودمان را ترسیم می کنیم بنابراین فقط
58
00:02:58,890 –> 00:03:01,769
از این کلاس پایه این ویجت استفاده می کنیم و سپس
59
00:03:01,769 –> 00:03:03,989
می خواهیم ترسیم کنیم. روی آن چگونه میتوانید
60
00:03:03,989 –> 00:03:06,870
به خوبی روی آنها ترسیم کنید، اساساً از
61
00:03:06,870 –> 00:03:09,810
ویژگی canvas ویجت استفاده میکنید و
62
00:03:09,810 –> 00:03:12,120
دستورالعملهای طراحی بوم را میدهید،
63
00:03:12,120 –> 00:03:14,310
این دستورالعملهای طراحی دارای
64
00:03:14,310 –> 00:03:16,920
یکسری پارامتر هستند و میتوانید این
65
00:03:16,920 –> 00:03:19,730
پارامترها را بعداً و هر فریم را
66
00:03:19,730 –> 00:03:23,010
اساساً زمانی که چارچوب تلویزیون در حال
67
00:03:23,010 –> 00:03:26,880
رندر کردن است تغییر دهید. ویجت شما تمام
68
00:03:26,880 –> 00:03:29,880
دستورالعملهای طراحی شما را اجرا میکند، بنابراین اگر در
69
00:03:29,880 –> 00:03:32,519
فریم بعدی موقعیت
70
00:03:32,519 –> 00:03:34,500
یا رنگ این دستورالعملها را تغییر
71
00:03:34,500 –> 00:03:37,410
دهید، دوباره بهروزرسانی میشود،
72
00:03:37,410 –> 00:03:38,880
اگر به شما نشان دهم فقط آن را در قسمت پشتی خود نگه دارید،
73
00:03:38,880 –> 00:03:40,980
بهتر است ادامه دهیم و
74
00:03:40,980 –> 00:03:45,510
یک مستطیل رسم کنید، پس بیایید
75
00:03:45,5