در این مطلب، ویدئو استفاده از پایتون برای سادهسازی گردشهای کاری دارایی | Unreal Fest Europe 2019 | موتور غیر واقعی با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:16:13
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,030 –> 00:00:02,220
بنابراین نام من مارکوس سفید است و من یک بازیکن
2
00:00:02,220 –> 00:00:05,940
فنی اصلی هستم که بازیها را انجام
3
00:00:05,940 –> 00:00:09,360
4
00:00:09,360 –> 00:00:12,230
5
00:00:12,230 –> 00:00:14,309
6
00:00:14,309 –> 00:00:20,220
میدهم. از
7
00:00:20,220 –> 00:00:22,320
پلتفرم توسعه بازی مشترک،
8
00:00:22,320 –> 00:00:24,480
بنابراین ایده این است که شما می توانید
9
00:00:24,480 –> 00:00:26,279
با دوستان خود چیزهایی بسازید و ما کارهایی مانند
10
00:00:26,279 –> 00:00:29,480
voxels و lure و همه چیزهای سرگرم کننده را انجام می دهیم
11
00:00:29,480 –> 00:00:33,090
که در آن موارد مهمی که آنها بعداً به آنها
12
00:00:33,090 –> 00:00:34,590
اشاره می کنند می گوید که ما همچنین
13
00:00:34,590 –> 00:00:37,710
به دنبال وارد کردن هستیم. به کاربران اجازه دهید
14
00:00:37,710 –> 00:00:39,780
مشهای خود را وارد کنند که به نوعی
15
00:00:39,780 –> 00:00:44,460
خط لوله ما را دیکته میکند، بنابراین امروز میگویم و
16
00:00:44,460 –> 00:00:47,059
اساساً چگونه از آن در واحدهای استودیویی خود استفاده میکنیم
17
00:00:47,059 –> 00:00:49,050
که بازیها فقط حدود 30
18
00:00:49,050 –> 00:00:51,030
کارمند داشتند، بنابراین ما در واقع یک
19
00:00:51,030 –> 00:00:54,809
استودیو بسیار کوچک هستیم و ما.
20
00:00:54,809 –> 00:00:56,399
اهداف بسیار بالایی در آنچه میخواستیم
21
00:00:56,399 –> 00:00:58,649
با بازی انجام دهیم، داریم، بنابراین امروز
22
00:00:58,649 –> 00:01:01,260
میتوانیم نگاهی به این موضوع بیندازیم که چرا از پایتون
23
00:01:01,260 –> 00:01:06,750
در حالت غیرواقعی استفاده
24
00:01:06,750 –> 00:01:10,890
میکنید، اگر
25
00:01:10,890 –> 00:01:11,939
میخواهید از Python به صورت غیرواقعی استفاده کنید، چرا از پست در حالت غیرواقعی استفاده کنید.
26
00:01:11,939 –> 00:01:15,299
چند نمونه از چگونه
27
00:01:15,299 –> 00:01:17,790
از آن در شرکت خود استفاده کردیم تا
28
00:01:17,790 –> 00:01:20,790
بتوانیم جریان کاری خود را ساده کنیم و هر کار آینده را
29
00:01:20,790 –> 00:01:22,860
که می خواهیم انجام دهیم و در نهایت
30
00:01:22,860 –> 00:01:29,490
برخی از نکات مهم، بنابراین چرا از Python استفاده می کنیم، من
31
00:01:29,490 –> 00:01:31,920
در اینجا بسیار با C++ مقایسه می کنم زیرا
32
00:01:31,920 –> 00:01:33,570
به نوعی مانند جایگزین اصلی است.
33
00:01:33,570 –> 00:01:36,299
برای همه اینها اما من در مقایسه
34
00:01:36,299 –> 00:01:40,799
با C++ دیدم که شما تکرار بسیار سریعی دارید
35
00:01:40,799 –> 00:01:43,799
و واقعاً زمان ها را کامپایل نمی کنید که این
36
00:01:43,799 –> 00:01:45,270
یک مزیت و منفی است که به این معنی است که شما برای ما وقت استراحت قهوه را دریافت می کنید
37
00:01:45,270 –> 00:01:47,310
38
00:01:47,310 –> 00:01:49,829
39
00:01:49,829 –> 00:01:51,509
. کتابخانه وسیعی از
40
00:01:51,509 –> 00:01:54,360
کتابخانههایی که میتوانید در واقع میتوانید
41
00:01:54,360 –> 00:01:57,960
از آنها استفاده کنید، توزیع آن در سراسر تیم شما بسیار آسان است،
42
00:01:57,960 –> 00:01:59,250
بنابراین نیازی
43
00:01:59,250 –> 00:02:00,540
به ارسال یک بیلد جدید ندارید، فقط میتوانید
44
00:02:00,540 –> 00:02:02,490
یک فایل
45
00:02:02,490 –> 00:02:04,710
خود را برای اجرای کنترل منبع خود و سپس آنها متعهد کنید.
46
00:02:04,710 –> 00:02:08,250
فقط بکشید و آنها اسکریپت های شما را دریافت کنند،
47
00:02:08,250 –> 00:02:11,129
شما نیازی به درگیر کردن برنامه نویسان ندارید، این در
48
00:02:11,129 –> 00:02:13,740
واقع یک پیروزی بزرگ برای
49
00:02:13,740 –> 00:02:18,270
تیمی با اندازه ما است، بنابراین با تیم کوچک خود
50
00:02:18,270 –> 00:02:19,650
ما فقط
51
00:02:19,650 –> 00:02:21,930
پهنای باند مهندسی محدودی را پوشش
52
00:02:21,930 –> 00:02:23,700
می دهیم، بنابراین هر کاری که می توانیم انجام دهیم از درون
53
00:02:23,700 –> 00:02:25,710
تیم هنری به صورت داخلی بدون نیاز به
54
00:02:25,710 –> 00:02:27,450
مشکل برنامه، برنامههای
55
00:02:27,450 –> 00:02:31,200
تیم مهندسی یک برد بزرگ است،
56
00:02:31,200 –> 00:02:33,060
همچنین از نظر ظرفیت چیزی مانند
57
00:02:33,060 –> 00:02:36,180
ضرر فوقالعاده به علاوه یادگیری آن بسیار آسان است، بنابراین
58
00:02:36,180 –> 00:02:38,550
اگر قبلاً هرگز کدنویسی یا اسکریپت را لمس نکردهاید،
59
00:02:38,550 –> 00:02:39,960
اما من علاقه مند به نوع
60
00:02:39,960 –> 00:02:41,850
خودکارسازی خطوط لوله با غیرواقعی هستم،
61
00:02:41,850 –> 00:02:45,480
مکانی عالی برای شروع است و همچنین اگر
62
00:02:45,480 –> 00:02:48,890
از چیزی مانند max یا Maya
63
00:02:48,890 –> 00:02:51,990
استفاده می کنید و از پایتون در آن استفاده می کنید، می توانید
64
00:02:51,990 –> 00:02:54,060
گردش کار خود را
65
00:02:54,060 –> 00:02:57,570
تا موتور گسترش دهید، همچنین من دوست دارم Python
66
00:02:57,570 –> 00:03:01,890
زبان خوبی است، بنابراین اگر
67
00:03:01,890 –> 00:03:04,260
میخواهید به Python the Unreal بروید،
68
00:03:04,260 –> 00:03:06,390
چه گزینههایی وجود دارد که در حال حاضر دو گزینه در دسترس است که هر دو با
69
00:03:06,390 –> 00:03:08,280
نامهای واقعا گیج کننده، نامهای بسیار مشابهی
70
00:03:08,280 –> 00:03:10,740
دارند، بنابراین شما پیادهسازی Python غیرواقعی را دارید
71
00:03:10,740 –> 00:03:13,890
که نسخه
72
00:03:13,890 –> 00:03:16,800
حماسی رسمی است که در چهار مورد آمده است. نه
73
00:03:16,800 –> 00:03:18,660
این فقط یک پلاگین است که میتوانید آن را روشن کنید، من
74
00:03:18,660 –> 00:03:20,660
معتقدم که هنوز یک مرحله آزمایشی
75
00:03:20,660 –> 00:03:26,460
است و از Python 2.7 پشتیبانی میکند، اما
76
00:03:26,460 –> 00:03:28,410
اگر میتوانید موتور
77
00:03:28,410 –> 00:03:31,140
خود را خودتان بسازید، میتوانید قرار دادن هر
78
00:03:31,140 –> 00:03:32,610
نسخه ای از Python که او نیاز دارد، هر آنچه که
79
00:03:32,610 –> 00:03:34,400
مناسب است، هر آنچه که برای پروژه شما مناسب است،
80
00:03:34,400 –> 00:03:36,800
شما یک پیاده سازی دارید
81
00:03:36,800 –> 00:03:39,240
که ما در نهایت از آن استفاده کردیم،
82
00:03:39,240 –> 00:03:41,670
Unreal Engine Python بود که یک
83
00:03:41,670 –> 00:03:43,170
پلاگین شخص ثالث است که رایگان
84
00:03:43,170 –> 00:03:46,170
در دسترس است و github و اعطا می کند. شما
85
00:03:46,170 –> 00:03:48,810
به سیستم غیرواقعی انعکاس
86
00:03:48,810 –> 00:03:51,180
و همچنین API داخلی دسترسی کامل دارید
87
00:03:51,180 –> 00:03:52,740
و دارای Api های خوبی برای
88
00:03:52,740 –> 00:03:56,550
کار با پایتون است و از Python
89
00:03:56,550 –> 00:04:00,900
2.7 3.5 و 3.6 پشتیبانی می کند، بنابراین دلیل اینکه
90
00:04:00,900 –> 00:04:04,140
ما از آن استفاده می کنیم این بود که
91
00:04:04,140 –> 00:04:06,360
پروژه ما در این زمان شروع شد. چهار یک هشت من
92
00:04:06,360 –> 00:04:09,780
معتقدم بنابراین غیرواقعی است که تفسیر حماسی رسمی
93
00:04:09,780 –> 00:04:11,430
برای ما در دسترس نبود،
94
00:04:11,430 –> 00:04:14,910
بنابراین همانطور که گفتم من با موتور پایتون طراحی
95
00:04:14,910 –> 00:04:17,220
کردم، شما به تمام
96
00:04:17,220 –> 00:04:19,440
API داخلی و یک سیستم بازتاب دسترسی کامل دارید
97
00:04:19,440 –> 00:04:22,048
و همچنین ابزارهای ویرایش خوبی دریافت می کنیم.
98
00:04:22,048 –> 00:04:22,470
در داخل
99
00:04:22,470 –> 00:04:24,090
خود غیر واقعی، بنابراین شما به
100
00:04:24,090 –> 00:04:25,850
101
00:04:25,850 –> 00:04:28,610
کنسول منطقه در آنجا دسترسی دارید، کنسول پایتون و همچنین کنسول
102
00:04:28,610 –> 00:04:32,210
خود، نمیگویم قوی است، اما
103
00:04:32,210 –> 00:04:33,740
ویرایشگر خودش را دارد
104
00:04:33,740 –> 00:04:38,030
که میتوانید از grea استفاده کنید. نکته ای که در مورد
105
00:04:38,030 –> 00:04:39,800
آن وجود دارد این است که می توانید
106
00:04:39,800 –> 00:04:41,870
گزینه های زیادی برای گسترش ویرایشگر دریافت کنید،
107
00:04:41,870 –> 00:04:44,870
بنابراین اگر می خواهید ورودی های منوی Windows Tools خود را اضافه کنید
108
00:04:44,870 –> 00:04:48,740
و غیره، می
109
00:04:48,740 –> 00:04:52,910
توانید آنها را به راحتی اضافه کنید، بنابراین چقدر
110
00:04:52,910 –> 00:04:54,860
آسان است که واقعا اضافه کنید. یک پنجره اگر
111
00:04:54,860 –> 00:04:56,630
شما یک برنامه نویس هستید که قبلاً با
112
00:04:56,630 –> 00:04:58,880
C++ سروکار داشته اید، این کد ممکن است
113
00:04:58,880 –> 00:05:02,090
برای شما آشنا به نظر برسد، اما اساساً همه چیز
114
00:05:02,090 –> 00:05:04,190
در این ماژول موتور اندروید موجود است
115
00:05:04,190 –> 00:05:05,810
که به عنوان بخشی از پیاده سازی غیر واقعی
116
00:05:05,810 –> 00:05:07,930
Python Unreal Engine
117
00:05:07,930 –> 00:05:11,810
Python و بقیه آن است.
118
00:05:11,810 –> 00:05:13,970
بسیار شبیه به کاری است که انجام می دهید،
119
00:05:13,970 –> 00:05:15,290
دو به علاوه فقط کمی
120
00:05:15,290 –> 00:05:18,740
نحو متفاوت با آن است، بنابراین همیشه به
121
00:05:18,740 –> 00:05:21,140
همین دلیل است که می توانید پنجره
122
00:05:21,140 –> 00:05:23,930
خود را ایجاد کنید، بلوک متن خود را ایجاد کنید و سپس یک
123
00:05:23,930 –> 00:05:26,420
گفتگوی بسیار ابتدایی
124
00:05:26,420 –> 00:05:28,820
ایجاد کنید. همانطور که گفته شد هیچ زمان کامپایل وجود ندارد
125
00:05:28,820 –> 00:05:30,260
و به این معنی است که شما می توانید
126
00:05:30,260 –> 00:05:31,760
خیلی سریع تکرار کنید، بنابراین به نوعی
127
00:05:31,760 –> 00:05:33,730
اجازه می دهد تا یک گردش کار آزمون و خطا ارائه شود
128
00:05:33,730 –> 00:05:39,110
که واقعا خوب است، بنابراین
129
00:05:39,110 –> 00:05:40,460
می توانیم به چند نمونه از
130
00:05:40,460 –> 00:05:44,810
نحوه کار نگاه کنیم. از پمپ PI در یکپارچگی استفاده کرد، اولین
131
00:05:44,810 –> 00:05:47,480
مورد این بود که چگونه ما در نهایت توانستیم دارایی خود را دریافت کنیم،
132
00:05:47,480 –> 00:05:51,560
بنابراین سعی می
133
00:05:51,560 –> 00:05:54,230
کنم بدون عینک این مطلب را بخوانم، اما مطمئن هستم که
134
00:05:54,230 –> 00:05:56,570
ممکن است در کلاسی شرکت کنم که قبلاً منحنی
135
00:05:56,570 –> 00:05:57,950
با جذب دارایی اسکریپت ها سروکار
136
00:05:57,950 –> 00:06:00,110
داشته باشد. و به طور کلی کاری که شما
137
00:06:00,110 –> 00:06:02,270
می خواهید انجام دهید این است که در کمترین زمان ممکن، تعداد زیادی ملک را وارد کنید و بفروشید
138
00:06:02,270 –> 00:06:03,920
139
00:06:03,920 –> 00:06:07,090
با کمی خطای انسانی
140
00:06:07,090 –> 00:06:12,680
که بله، بنابراین ما فقط 30
141
00:06:12,680 –> 00:06:15,140
نفر در واحد دو داریم، شش هنرمند داریم.
142
00:06:15,140 –> 00:06:18,530
و دو نفر از این هنرمندان به صورت تمام وقت به صورت اختصاصی حضور دارند
143
00:06:18,530 –> 00:06:21,040
و یکی از آنها در آنجا نشسته است،
144
00:06:21,040 –> 00:06:24,670
بنابراین کاری که ما باید انجام دهیم این است
145
00:06:24,670 –> 00:06:26,810
که از تیم بسیار کوچک خود حمایت کنیم، اما
146
00:06:26,810 –> 00:06:28,490
همچنین آرزوی مقدار بسیار زیادی
147
00:06:28,490 –> 00:06:31,700
از دارایی ها را در بازی خود داریم، بنابراین ما این کار را انجام نمی دهیم.
148
00:06:31,700 –> 00:06:32,810
پهنای باند داخلی برای این کار نیز
149
00:06:32,810 –> 00:06:34,040
نداریم و در واقع ما به شدت
150
00:06:34,040 –> 00:06:36,919
به برون سپاری متکی هستیم، زیرا بسیاری از شما
151
00:06:36,919 –> 00:06:39,110
بدون منبع کار کرده اید قبل از اینکه
152
00:06:39,110 –> 00:06:39,560
153
00:06:39,560 –> 00:06:42,050
دوباره شارژ نشود، هنوز باید انجام دهید هنوز هم
154
00:06:42,050 –> 00:06:43,310
باید بتوانید دارایی ها را به صورت داخلی پردازش کنید.
155
00:06:43,310 –> 00:06:47,120
آنها وارد می شوند پس ما چه می کنیم
156
00:06:47,120 –> 00:06:48,680
نیاز به توانایی حل کردن، حمایت
157
00:06:48,680 –> 00:06:50,570
از تیم کوچک ما است، ما باید بتوانیم
158
00:06:50,570 –> 00:06:52,160
با مقدار زیادی از داراییها کنار بیاییم، بنابراین
159
00:06:52,160 –> 00:06:53,630
میخواهیم از پس آن
160
00:06:53,630 –> 00:06:57,110
برآییم، باید بتوانیم روی آن داراییها تکرار کنیم، اما همچنین
161
00:06:57,110 –> 00:06:58,520
چیزی که کمی منحصر به فرد است.
162
00:06:58,520 –> 00:07:00,790
بازی این است که ما نیاز به
163
00:07:00,790 –> 00:07:04,370
حفظ یک سبک هنری ثابت از
164
00:07:04,370 –> 00:07:06,470
هر چیزی
165
00:07:06,470 –> 00:07:09,350
داشتیم که شامل محتوای تولید شده توسط کاربر
166
00:07:09,350 –> 00:07:10,790
167
00:07:10,790 –> 00:07:13,580
168
00:07:13,580 –> 00:07:17,419
169
00:07:17,419 –> 00:07:19,550
نیز میشد. نوع گردش کار ما انتخاب کردیم
170
00:07:19,550 –> 00:07:21,919
که از یک گردش کار مبتنی بر مواد استفاده کنیم نه به
171
00:07:21,919 –> 00:07:23,419
طور خاص از نقاش مواد، بلکه از
172
00:07:23,419 –> 00:07:25,790
طراح مواد، بنابراین ایده این است که
173
00:07:25,790 –> 00:07:27,160
مجموعهای از مواد را در داخل ایجاد کنیم
174
00:07:27,160 –> 00:07:30,950
که با و سپس میتوانیم
175
00:07:30,950 –> 00:07:32,900
به منابع خروجی و همچنین بازیکنان
176
00:07:32,900 –> 00:07:36,229
اجازه استفاده از آن را بدهیم. سبک هنری ثابت خود را حفظ کنیم
177
00:07:36,229 –> 00:07:38,450
و همچنین از
178
00:07:38,450 –> 00:07:40,160
مواردی مانند تصاویر نامناسب که میتوانید
179
00:07:40,160 –> 00:07:41,810
تصور کنید، اگر به همه بازیکنان اراده آزاد بدهید
180
00:07:41,810 –> 00:07: