در این مطلب، ویدئو CodeCombat – سطح 17 حفاظت از دهقانان علوم کامپیوتر 2 پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:02:50
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,439 –> 00:00:03,510
این کد ترکیبی است من در حال حاضر در حال کار
2
00:00:03,510 –> 00:00:05,250
بر روی علوم کامپیوتر به نسخه پایتون
3
00:00:05,250 –> 00:00:08,550
هستم. من در سطح 17 هستم
4
00:00:08,550 –> 00:00:11,790
اهداف حفاظت از دهقانان دفع غول هایی که انسان ها
5
00:00:11,790 –> 00:00:14,309
باید زنده بمانند اگر دشمن خیلی
6
00:00:14,309 –> 00:00:16,619
به شما نزدیک شد به آن حمله کنید در غیر این صورت X Y را
7
00:00:16,619 –> 00:00:19,230
به X منتقل کنید تا نزدیک بمانید برای دهقان
8
00:00:19,230 –> 00:00:21,720
به یاد داشته باشید که می توانید فاصله را با استفاده از
9
00:00:21,720 –> 00:00:25,830
فاصله برابر با فاصله قهرمان تا دشمن پیدا
10
00:00:25,830 –> 00:00:28,949
کنید، بنابراین این فاصله نقطه قهرمان نیز
11
00:00:28,949 –> 00:00:31,289
فاصله را با هر
12
00:00:31,289 –> 00:00:34,140
چیزی که در اینجا قرار می دهیم محاسبه می کند و سپس آنها
13
00:00:34,140 –> 00:00:35,760
آن را به این متغیر به نام
14
00:00:35,760 –> 00:00:37,820
فاصله اختصاص می دهند، بیایید ببینیم. آنچه را که ما به خوبی دریافت کردیم
15
00:00:37,820 –> 00:00:42,629
درست است، بنابراین دشمن برابر است با دشمنی که از سوی قهرمانان
16
00:00:42,629 –> 00:00:44,910
تأمین مالی می شود، بنابراین ما این دشمن متغیر را ساخته
17
00:00:44,910 –> 00:00:48,000
ایم که به آن گفته ایم، سپس به
18
00:00:48,000 –> 00:00:50,730
قهرمان رایانه می گوییم که به اطراف نگاه کند و دشمن
19
00:00:50,730 –> 00:00:54,030
نزدیک به شما را پیدا کند، نام جدید آنها که
20
00:00:54,030 –> 00:00:55,770
نام جدید دشمنان، دشمن خواهد بود. اگر
21
00:00:55,770 –> 00:00:58,320
کلید من اگر قهرمان چیزی نبیند دشمن
22
00:00:58,320 –> 00:01:00,840
مساوی با چیزی نیست اگر دشمنی باشد که
23
00:01:00,840 –> 00:01:03,120
با دشمن برابری کند، فاصله درست
24
00:01:03,120 –> 00:01:06,240
برابر است با فاصله تا دشمن، به این معنی که
25
00:01:06,240 –> 00:01:08,430
فاصله با هر فاصله ای برابر خواهد بود.
26
00:01:08,430 –> 00:01:10,470
دشمن متغیر e
27
00:01:10,470 –> 00:01:13,110
هر دشمنی است که پیدا کردیم اگر فاصله oh
28