در این مطلب، ویدئو تایپ پویا پایتون در 4 دقیقه: دانش ضروری برای نوشتن کدهای بدون اشکال با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:04:37
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,000 –> 00:00:01,920
اگر تا به حال سعی کرده اید جاوا یا
2
00:00:01,920 –> 00:00:04,560
C++ را یاد بگیرید، متوجه شده اید که پایتون
3
00:00:04,560 –> 00:00:08,839
در مقایسه با یکی در پایتون کمی جادویی به نظر می رسد،
4
00:00:08,950 –> 00:00:12,280
ما می توانیم از متغیرها
5
00:00:12,280 –> 00:00:14,410
بدون اعلام وجود یا
6
00:00:14,410 –> 00:00:16,510
نوع آنها از قبل استفاده کنیم و فقط
7
00:00:16,510 –> 00:00:17,320
کار می کند،
8
00:00:17,320 –> 00:00:20,650
بیایید X را برابر هفت بگیریم. پایتون چگونه باید
9
00:00:20,650 –> 00:00:22,840
بداند که X باید یک
10
00:00:22,840 –> 00:00:25,180
عدد صحیح باشد، زیرا پایتون چگونه
11
00:00:25,180 –> 00:00:28,060
میداند که X چیست، کلید
12
00:00:28,060 –> 00:00:30,130
درک این موضوع این است که زبانهایی
13
00:00:30,130 –> 00:00:33,040
مانند جاوا و سی پلاس پلاس به صورت
14
00:00:33,040 –> 00:00:36,640
15
00:00:36,640 –> 00:00:39,010
ایستا تایپ میشوند.
16
00:00:39,010 –> 00:00:41,769
به طور خودکار در زمان اجرا تعیین می شود و نه
17
00:00:41,769 –> 00:00:44,400
در پاسخ به اعلان های موجود در کد شما، در
18
00:00:44,400 –> 00:00:46,930
نهایت همه این موارد به
19
00:00:46,930 –> 00:00:50,049
اشیاء متغیرها و پیوندهای بین آنها خلاصه می شود
20
00:00:50,049 –> 00:00:52,089
و در پایان این آموزش ویژه
21
00:00:52,089 –> 00:00:54,699
متوجه خواهید شد که تایپ پویا
22
00:00:54,699 –> 00:00:57,519
چیست و با آن درک عمیق تری از
23
00:00:57,519 –> 00:01:00,760
مدل شی پایتون خواهید داشت. با در نظر گرفتن
24
00:01:00,760 –> 00:01:04,299
مثال ما از x برابر با 7 متغیری
25
00:01:04,299 –> 00:01:07,479
که به نام x نیز شناخته می شود توسط زبان ایجاد می شود
26
00:01:07,479 –> 00:01:10,030
زمانی که کد شما برای اولین بار مقدار این var را به آن اختصاص می دهد.
27
00:01:10,030 –> 00:01:12,880
iable هرگز
28
00:01:12,880 –> 00:01:15,310
هیچ نوع اطلاعات یا محدودیتی در
29
00:01:15,310 –> 00:01:18,070
ارتباط با آن
30
00:01:18,070 –> 00:01:20,710
نخواهد داشت.
31
00:01:20,710 –> 00:01:23,649
32
00:01:23,649 –> 00:01:26,649
33
00:01:26,649 –> 00:01:29,109
34
00:01:29,109 –> 00:01:32,020
زمانی که متغیری در
35
00:01:32,020 –> 00:01:34,509
یک عبارت ظاهر میشود، بلافاصله
36
00:01:34,509 –> 00:01:36,759
با شیئی که به آن اشاره میکند در
37
00:01:36,759 –> 00:01:39,700
آن نقطه از زمان جایگزین میشود، منطقی است،
38
00:01:39,700 –> 00:01:41,649
سپس متغیرها باید
39
00:01:41,649 –> 00:01:44,170
قبل از استفاده صریحاً تخصیص داده شوند، در غیر این صورت در
40
00:01:44,170 –> 00:01:47,280
هر انتساب یا تخصیص مجدد در آینده با خطا مواجه میشوید.
41
00:01:47,280 –> 00:01:49,780
شما
42
00:01:49,780 –> 00:01:52,810
بعداً x برابر با رشته ای خواهید
43
00:01:52,810 –> 00:01:55,210
داشت که مقدار نامی که قبلا ایجاد
44
00:01:55,210 –> 00:01:58,479
45
00:01:58,479 –> 00:02:00,700
46
00:02:00,700 –> 00:02:02,740
47
00:02:02,740 –> 00:02:05,079
48
00:02:05,079 –> 00:02:08,860
شده را تغییر می
49
00:02:08,860 –> 00:02:11,740
دهد. خوب، ما یک شی از نوع عدد صحیح را ایجاد می کنیم که
50
00:02:11,740 –> 00:02:14,710
نشان دهنده مقدار 1 است،
51
00:02:14,710 –> 00:02:18,129
سپس نام متغیر Y را اگر
52
00:02:18,129 –> 00:02:20,560
هنوز وجود نداشته باشد ایجاد می کنیم و سپس آن متغیر را
53
00:02:20,560 –> 00:02:22,300
خواهیم داشت. اشاره
54
00:02:22,300 –> 00:02:25,390
به نام اشیاء جدید ایجاد شده ما و
55
00:02:25,390 –> 00:02:27,370
اشیاء در