در این مطلب، ویدئو چگونه صدا را ضبط کنیم و آنالیز طیفی را در پایتون انجام دهیم؟ با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:18:16
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:02,870 –> 00:00:06,180
سلام به ویدیوهای آموزشی آنلاین
2
00:00:06,180 –> 00:00:08,550
از JC BR خوش آمدید برای اطلاعات بیشتر
3
00:00:08,550 –> 00:00:10,290
و برای دانلود کد منبع این
4
00:00:10,290 –> 00:00:12,620
ویدیو می توانید از ما در
5
00:00:12,620 –> 00:00:15,660
[Music]
6
00:00:20,060 –> 00:00:25,560
www.visaplace.com دیدن
7
00:00:25,560 –> 00:00:27,869
8
00:00:27,869 –> 00:00:29,849
کنید. می توانید با ما
9
00:00:29,849 –> 00:00:34,980
از طریق وب سایت ذکر شده در زیر تماس بگیرید ok بنابراین در این
10
00:00:34,980 –> 00:00:38,960
ویدیو ما در مورد نحوه ضبط
11
00:00:38,960 –> 00:00:42,210
صدا از میکروفون و انجام یک تجزیه و تحلیل طیفی صحبت خواهیم کرد،
12
00:00:42,210 –> 00:00:44,850
بنابراین چگونه می توان یک
13
00:00:44,850 –> 00:00:46,890
تجزیه و تحلیل طیف بلادرنگ انجام داد
14
00:00:46,890 –> 00:00:48,719
تا دقیقاً زمان واقعی نباشد بلکه ضبط شود.
15
00:00:48,719 –> 00:00:51,149
از میکروفن خواهد بود و تجزیه و تحلیل طیفی
16
00:00:51,149 –> 00:00:55,110
انجام خواهد شد، بنابراین قبل از حرکت به جلو
17
00:00:55,110 –> 00:00:56,969
در ذکر شده، ما از Anaconda
18
00:00:56,969 –> 00:01:00,840
Navigator مبتنی بر پایتون 3.7 استفاده می کنیم، بنابراین
19
00:01:00,840 –> 00:01:04,799
ممکن است برخی از کدهای
20
00:01:04,799 –> 00:01:07,619
ما بر روی Anaconda Navigator بر
21
00:01:07,619 –> 00:01:11,010
اساس 2.7 و در 2.7 کار نکنند. دستور نوشتن
22
00:01:11,010 –> 00:01:13,880
و کدهایی که ما استفاده می کنیم به صورت عنکبوتی است،
23
00:01:13,880 –> 00:01:18,110
بنابراین بیایید چیزهای جدید خود را ایجاد کنیم تا
24
00:01:18,110 –> 00:01:21,030
چندین ویدیوی خود را
25
00:01:21,030 –> 00:01:25,020
بر اساس نحوه ضبط
26
00:01:25,020 –> 00:01:26,909
صدا از میکروفون و نحوه پاسخ دادن ایجاد کنیم. ct
27
00:01:26,909 –> 00:01:28,470
چکش شما بگویید اینها دو ویدیوی مجزا هستند،
28
00:01:28,470 –> 00:01:32,159
بنابراین ما سعی خواهیم کرد
29
00:01:32,159 –> 00:01:34,380
محتوای این دو را که انجام میدهیم در یکی با
30
00:01:34,380 –> 00:01:36,869
هم ترکیب کنیم،
31
00:01:36,869 –> 00:01:39,900
و برخی از ترفندها
32
00:01:39,900 –> 00:01:44,009
برای به دست آوردن F از T وجود دارد، بنابراین ابتدا اجازه دهید پس انداز کنیم.
33
00:01:44,009 –> 00:01:52,340
این فایل را ذخیره کنید و این فایل را ذخیره کنید،
34
00:01:52,340 –> 00:02:00,590
زیر خط F از T زیرخط بیایید جمع کنیم
35
00:02:00,590 –> 00:02:04,619
و سپس آن را به طور واضح ذخیره کنیم، طبق معمول
36
00:02:04,619 –> 00:02:06,960
باید چندین کتابخانه را وارد کنیم، بنابراین
37
00:02:06,960 –> 00:02:09,318
اول از همه بیایید
38
00:02:09,318 –> 00:02:16,340
plot lib dot vie plot ELT و دوم
39
00:02:16,340 –> 00:02:17,890
وارد کنیم زیرا
40
00:02:17,890 –> 00:02:22,659
کتابخانه صدا برای
41
00:02:23,620 –> 00:02:27,319
ضبط صدا از میکروفون بهعنوان SG استفاده میشود
42
00:02:27,319 –> 00:02:36,109
و سپس نقطه Syfy T را به عنوان F
43
00:02:36,109 –> 00:02:41,629
از T نه F از T از Sify وارد میکند
44
00:02:41,629 –> 00:02:50,510
و برای F از T که
45
00:02:50,510 –> 00:02:53,450
درست است، بله، ما به numpy نیاز داریم.
46
00:02:53,450 –> 00:02:59,120
خوب پس بیایید numpy را به عنوان NP وارد کنیم،
47
00:02:59,120 –> 00:03:02,079
طبق معمول پیش می رویم، اول از همه،
48
00:03:02,079 –> 00:03:07,129
تمام فیگورهای جناس را می بندیم و اکنون
49
00:03:07,129 –> 00:03:11,689
شروع به نوشتن یک کد می کنیم، بنابراین اول از
50
00:03:11,689 –> 00:03:14,060
همه برای ضبط صدا باید
51
00:03:14,060 –> 00:03:19,069
برخی از جزئیات را برای
52
00:03:19,069 –> 00:03:23,599
صدا مشخص کنیم. ضبط به این معنی است که ما باید انجام
53
00:03:23,599 –> 00:03:25,909
دهیم فرکانس نمونه برداری خوب، فرض کنید
54
00:03:25,909 –> 00:03:29,510
16 کیلوهرتز می گیریم
55
00:03:29,510 –> 00:03:33,829
و مدت زمان را تعریف می کنیم و 3 ثانیه
56
00:03:33,829 –> 00:03:35,359
طول می کشیم
57
00:03:35,359 –> 00:03:38,629
که به اندازه کافی ایمن است و اکنون صدا را ضبط می کنیم،
58
00:03:38,629 –> 00:03:43,699
بنابراین برای اینکه
59
00:03:43,699 –> 00:03:47,209
تعاملی تر شود، کمتر چاپ شود، چیزی شروع به
60
00:03:47,209 –> 00:03:52,819
صحبت کند، سپس صدا را ضبط می کنیم.
61
00:03:52,819 –> 00:03:59,479
در یک خیابان به عنوان رکورد G نقطه و ما
62
00:03:59,479 –> 00:04:01,579
باید مدت زمانی که d است
63
00:04:01,579 –> 00:04:05,419
را به تعداد کل نمونهها FS تقسیم کنیم و
64
00:04:05,419 –> 00:04:07,159
باید فرکانس نمونهبرداری
65
00:04:07,159 –> 00:04:13,639
و سپس تعداد کانالها و مسدود کردن
66
00:04:13,639 –> 00:04:15,409
جریان ویسکوز را تعریف کنیم زیرا نمیخواهیم
67
00:04:15,409 –> 00:04:19,070
تا زمانی که به جلو حرکت کنیم. ضبط ترانسفورماتور است بنابراین
68
00:04:19,070 –> 00:04:22,150
سوال را مسدود می کند
69
00:04:22,229 –> 00:04:25,389
و همینطور است، بنابراین اگر گیج شده اید از
70
00:04:25,389 –> 00:04:27,039
کدام شناسه
71
00:04:27,039 –> 00:04:30,520
از شناسه و تعداد کانال های پیش فرض استفاده می کند،
72
00:04:30,520 –> 00:04:33,610
بنابراین اگر گیج شده اید
73
00:04:33,610 –> 00:04:36,099
که پیش فرض ها چیست،
74
00:04:36,099 –> 00:04:40,150
دستگاه ها و همه چیزهایی که به آن متصل هستند را
75
00:04:40,150 –> 00:04:44,080
به طور پیش فرض انتخاب می کنم. کامپیوتر بنابراین این دستور به عنوان
76
00:04:44,080 –> 00:04:49,060
خوانده شده یا پرس و جو دستگاه ها را زیر خط نشان
77
00:04:49,060 –> 00:04:51,490
می دهد، بنابراین تمام اطلاعات دستگاه
78
00:04:51,490 –> 00:04:53,500
هایی که متصل هستند یا درایورهایی که
79
00:04:53,500 –> 00:04:57,039
روی سیستم شما نصب شده اند را به شما می دهد، بنابراین این
80
00:04:57,039 –> 00:05:00,310
فلش t است. ورودی مانند یکی میکروفون است و
81
00:05:00,310 –> 00:05:03,270
این خطا نشان دهنده شناسه پیش فرض است و
82
00:05:03,270 –> 00:05:07,680
سه دستگاه خروجی است که به این معنی است که
83
00:05:07,680 –> 00:05:10,029
این خطا نشان دهنده این خانه است و
84
00:05:10,029 –> 00:05:13,180
این پیش فرض روی دستگاه است خوب است، بنابراین از
85
00:05:13,180 –> 00:05:15,069
اینجا می توانیم تعداد کانال ها را دریافت کنیم بنابراین
86
00:05:15,069 –> 00:05:17,680
Li همان چیزی است که ارائه کرده ایم. اینجا پس
87
00:05:17,680 –> 00:05:21,310
اینجا از بحران پیشفرض ضبط میکند
88
00:05:21,310 –> 00:05:25,240
خوب حالا بعد از آن، وقتی
89
00:05:25,240 –> 00:05:27,810
ضبط انجام شد، رنگ میکنیم و ضبط میکنیم،
90
00:05:27,810 –> 00:05:34,330
بنابراین حالا کاری که میخواهیم انجام دهیم،
91
00:05:34,330 –> 00:05:41,800
میخواهیم بگوییم خوب است، بنابراین s3
92
00:05:41,800 –> 00:05:43,300
dot من فکر میکنم
93
00:05:43,300 –> 00:05:50,860
صدا یک دستور است ما برای بازی به عنوان T
94
00:05:50,860 –> 00:05:54,490
dot play همان کاماری است که در آن داده ها و
95
00:05:54,490 –> 00:05:57,339
نمونه برداری از آن هر آنچه
96
00:05:57,339 –> 00:06:00,430
را که ضبط کرده ایم پخش می کند و بیایید در نمودار
97
00:06:00,430 –> 00:06:13,120
نقطه ای سیگما PLT رسم کنیم و سپس
98
00:06:13,120 –> 00:06:16,599
یک عنوان درب PLT در هجای
99
00:06:16,599 –> 00:06:22,770
عنوان Altidore در جلو ایجاد کنیم. دیدم
100
00:06:23,210 –> 00:06:26,070
خوب است، پس بیایید ابتدا بررسی کنیم که آیا
101
00:06:26,070 –> 00:06:28,669
کار می کند یا نه،
102
00:06:31,610 –> 00:06:36,240
بله، خوب کار می کند، بیایید کمی
103
00:06:36,240 –> 00:06:44,760
صدا را در اینجا وارد کنیم، همچنین شما آن را دریافت
104
00:06:44,760 –> 00:06:49,380
می کنید، بنابراین صدای دیگری که دریافت می کردید
105
00:06:49,380 –> 00:06:51,240
از بلندگو بود،
106
00:06:51,240 –> 00:06:54,020
نه بیایید یک تجزیه و تحلیل طیفی انجام دهیم
107
00:06:54,020 –> 00:06:57,690
. o همانطور که شما
108
00:06:57,690 –> 00:07:00,060
در ویدیوی قبلی صحبت کردید،
109
00:07:00,060 –> 00:07:02,160
طیف از دستور FFT گرفته شده است
110
00:07:02,160 –> 00:07:05,820
که از سمت مادو ارائه شده است، بنابراین
111
00:07:05,820 –> 00:07:09,690
فرض کنید X در این مورد برای F به f از T
112
00:07:09,690 –> 00:07:14,520
از سمت راست بود و سپس باید ایجاد کنیم. یک
113
00:07:14,520 –> 00:07:21,479
محور فرکانس شما می توانید بگویید دسترسی، منظورم این است
114
00:07:21,479 –> 00:07:23,760
که شما ابتدا باید
115
00:07:23,760 –> 00:07:28,410
طول کل و بدون اندازه
116
00:07:28,410 –> 00:07:31,560
داده ها را تعریف کنید تا کل محور به
117
00:07:31,560 –> 00:07:36,030
قطعات مشابه تقسیم شود و سپس FR
118
00:07:36,030 –> 00:07:39,930
2 بود و فضای خط p نقطه باید باشد.
119
00:07:39,930 –> 00:07:46,520
0 به 1 کاما دور و بر 2 تقسیم می کنیم
120
00:07:46,520 –> 00:07:52,199
و چون حداکثر باید FS در
121
00:07:52,199 –> 00:07:54,630
2 نصف فرکانس نمونه برداری
122
00:07:54,630 –> 00:07:59,820
باشد باید 1 x FS y درست انجام دهیم بنابراین حداکثر
123
00:07:59,820 –> 00:08:05,820
مقدار 48 5 به عنوان 8000 درست می شود زیرا f
124
00:08:05,820 –> 00:08:09,930
FJ ما دو برابر است. ساختار یک طرفه و ما
125
00:08:09,930 –> 00:08:12,870
فقط به نیمی از آن علاقه مندیم، بنابراین
126
00:08:12,870 –> 00:08:20,180
حالا بیایید بزرگی را بدست آوریم و همچنین
127
00:08:20,180 –> 00:08:23,580
داده ها را با ضرب آن و
128
00:08:23,580 –> 00:08:30,970
در 2 در یا پیشروی به mgs2 در a
129
00:08:30,970 –> 00:08:36,929
با دو بر n به X زیرخط F، نرمال
130
00:08:36,929 –> 00:08:42,640
کنیم. صفر به اندازه
131
00:08:42,640 –> 00:08:49,480
Fr راست من درستم اندازه پادزهر
132
00:08:49,480 –> 00:08:55,330
Fr v ایده خوب، این یک اندازه بار
133
00:08:55,330 –> 00:08:58,870
آلفا است و یک کمیت پیچیده است، بنابراین
134
00:08:58,870 –> 00:09:02,910
ما باید قدر مطلق آن را بگیریم،
135
00:09:07,440 –> 00:09:13,720
زیرا بیایید طیف را ترسیم
136
00:09:13,720 –> 00:09:16,530
کنیم و متوجه شویم چیزی اشتباه ا