در این مطلب، ویدئو نحوه وارد کردن فایل ها در هودینی با پایتون | قسمت 1 با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:10:18
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,860 –> 00:00:04,049
به یک ویدیوی دیگر خوش آمدید من دیو هستم و
2
00:00:04,049 –> 00:00:07,340
این بار قصد داریم چندتا بنویسیم –
3
00:00:07,340 –> 00:00:10,349
اول اجازه دهید به خاطر این سکوت طولانی عذرخواهی
4
00:00:10,349 –> 00:00:12,900
کنم همه چیز از جابجایی ما به
5
00:00:12,900 –> 00:00:14,790
جای دیگری شروع شد و درست بعد از شرط بندی
6
00:00:14,790 –> 00:00:16,500
برای بار دوم پدر شدم
7
00:00:16,500 –> 00:00:18,779
و می توانید تصور کنید که این واقعاً
8
00:00:18,779 –> 00:00:21,029
بخشی از زمان شما را می گیرد، اما در این مرحله
9
00:00:21,029 –> 00:00:23,670
می توانم بگویم که ما واقعاً به اینجا رسیده ایم و زمان آن است که
10
00:00:23,670 –> 00:00:25,949
دوباره یک اقدام هودینی انجام دهیم و
11
00:00:25,949 –> 00:00:30,349
دوباره وارد بازی
12
00:00:36,120 –> 00:00:38,180
شوید اگر پایتونی باشد که
13
00:00:41,640 –> 00:00:43,949
این وارد کننده فایل Pyfrom
14
00:00:43,949 –> 00:00:46,559
احتمالاً یک کمی پیچیده تر از آن است که بتوان آن
15
00:00:46,559 –> 00:00:49,469
را در یک ویدیو گنجاند، بنابراین بیایید با قسمت اول شروع کنیم،
16
00:00:49,469 –> 00:00:51,690
اما ابتدا یک سلب مسئولیت
17
00:00:51,690 –> 00:00:54,059
این مقدمه ای برای پایتون نیست، این
18
00:00:54,059 –> 00:00:56,609
بیشتر نشان دهنده کارهایی است که می توانید با پایتون انجام دهید
19
00:00:56,609 –> 00:00:58,859
زمانی که من شروع به یادگیری آزاردهنده کردم،
20
00:00:58,859 –> 00:01:00,780
خیلی سریع به آن برخورد کردم.
21
00:01:00,780 –> 00:01:03,359
محدودیتهای آن بهویژه از نظر مدیریت آتش
22
00:01:03,359 –> 00:01:05,970
، چیزی نیست که
23
00:01:05,970 –> 00:01:09,030
بک برای آن کار میکند و آن زمان است – اجازه دهید
24
00:01:09,030 –> 00:01:10,259
منظورم را به شما نشان دهم که من
25
00:01:10,259 –> 00:01:13,560
یک پوشه با 15 فایل bgo Houdini آماده کردم که
26
00:01:13,560 –> 00:01:16,530
هر فایل یک جامد پلاتونی صادر شده
27
00:01:16,530 –> 00:01:18,569
با مقداری رنگ است. اطلاعات و
28
00:01:18,569 –> 00:01:20,819
به خاطر استدلال، بیایید بگوییم که این
29
00:01:20,819 –> 00:01:22,979
یک پروژه غول پیکر است که صدها فایل دارد.
30
00:01:22,979 –> 00:01:25,740
چگونه می توانم همه آنها را به adeney بیاورم
31
00:01:25,740 –> 00:01:27,690
و در یکی از گردش های کاری استاندارد شما پیاده سازی کنم،
32
00:01:27,690 –> 00:01:30,149
بنابراین بیایید ابتدا
33
00:01:30,149 –> 00:01:32,429
به آنچه می خواهیم با پایتون بازآفرینی کنیم در
34
00:01:32,429 –> 00:01:34,319
زمانی که شما می خواهید نگاه کنید. برای آوردن یک شی که
35
00:01:34,319 –> 00:01:36,000
روی دیسک ذخیره میکنید، ابتدا یک
36
00:01:36,000 –> 00:01:38,280
ظرف هندسه میگیرید و در اینجا
37
00:01:38,280 –> 00:01:40,470
یک یادداشت فایل ایجاد میکنید، آخرین
38
00:01:40,470 –> 00:01:42,780
مسیری را طی میکنید که در آن میتوانید یک فایل خاص را انتخاب
39
00:01:42,780 –> 00:01:45,209
کنید، به عنوان مثال، مکعب آبی را انتخاب کنید
40
00:01:45,209 –> 00:01:47,250
تا همه فایلهای دیگر را وارد کنید. برای
41
00:01:47,250 –> 00:01:49,410
ایجاد یک گره فایل دیگر و هر یک از
42
00:01:49,410 –> 00:01:51,300
آنها فایل دیگری را انتخاب می کنند که این کار را
43
00:01:51,300 –> 00:01:53,580
با دست انجام دهید، کاری خسته کننده است که
44
00:01:53,580 –> 00:01:55,379
نمی خواهید انجام دهید و به همین دلیل است که
45
00:01:55,379 –> 00:01:57,690
پایتون در هودینی به همراه دلایل دیگر وجود دارد،
46
00:01:57,690 –> 00:01:59,729
اما بیشتر در مورد آن بعدا بیایید نگاهی
47
00:01:59,729 –> 00:02:01,530
به بقیه بیاندازیم. از تنظیماتی که میخواهیم
48
00:02:01,530 –> 00:02:03,690
با پایتون ایجاد کنیم، با یک شبکه ساده شروع میکنیم،
49
00:02:03,690 –> 00:02:05,670
اما همه چیزهایی که از این شبکه نیاز داریم
50
00:02:05,670 –> 00:02:08,369
، نقطههایی هستند که
51
00:02:08,369 –> 00:02:10,500
میخواهیم در wrangle وارد کنیم
52
00:02:10,500 –> 00:02:12,900
و مقیاس P را تنظیم کنیم، شاید بعداً بسازیم.
53
00:02:12,900 –> 00:02:15,030
این تصادفی نیز هست، زیرا در مورد من نیز
54
00:02:15,030 –> 00:02:17,129
نرمالهای تصادفی برای نقاط ایجاد میکنیم،
55
00:02:17,129 –> 00:02:19,739
این بیش از حد کافی است، اما
56
00:02:19,739 –> 00:02:21,870
به خاطر داشته باشید که اگر بردار را
57
00:02:21,870 –> 00:02:23,700
به ارزش تابع رند تغذیه
58
00:02:23,700 –> 00:02:27,090
میکنید، همه مولفهها فقط بین 0 و 1 تغییر میکنند
59
00:02:27,090 –> 00:02:29,670
. هیچ مقدار منفی دریافت نکنید، همانطور که می
60
00:02:29,670 –> 00:02:31,650
بینید همه راهنماهای معمولی هنوز
61
00:02:31,650 –> 00:02:34,530
تقریباً در جهت رو به بالا هستند،
62
00:02:34,530 –> 00:02:36,480
اما باز هم همین کافی است زیرا من فقط
63
00:02:36,480 –> 00:02:38,760
می خواهم یک قطعه کوچک از
64
00:02:38,760 –> 00:02:41,580
کدنویسی مشکل دار در محل داشته باشم که بعداً
65
00:02:41,580 –> 00:02:44,370
توسط پایتون تولید می شود، بنابراین هدف این است که
66
00:02:44,370 –> 00:02:47,010
تمام فایلهای موجود را وارد کنید و هر کدام به
67
00:02:47,010 –> 00:02:49,590
گره فایل خود نیاز دارد، همه آنها
68
00:02:49,590 –> 00:02:51,690
به یک گره سوئیچ متصل میشوند، سوئیچ
69
00:02:51,690 –> 00:02:54,390
برای انتخاب یکی از یادداشتهای موجود به یک عبارت نیاز دارد،
70
00:02:54,390 –> 00:02:55,350
71
00:02:55,350 –> 00:02:57,750
اما بعداً به این خواهیم رسید که
72
00:02:57,750 –> 00:02:59,940
مرحله بعدی یک کپی به فروشگاه پیاده
73
00:02:59,940 –> 00:03:02,010
ما می خواهیم از نقاط
74
00:03:02,010 –> 00:03:04,230
شبکه با نرمال های تصادفی آنها برای
75
00:03:04,230 –> 00:03:06,570
کپی کردن یکی از فایل های موجود در
76
00:03:06,570 –> 00:03:09,120
آن نقطه استفاده کنیم در حال حاضر من فقط یک نسخه
77
00:03:09,120 –> 00:03:12,000
نهایی در دسترس دارم که هشت وجهی را انتخاب کرده است
78
00:03:12,000 –> 00:03:14,280
و فقط برای اندازه گیری خوب
79
00:03:14,280 –> 00:03:16,380
در انتهای این شبکه، من میخواهم یک
80
00:03:16,380 –> 00:03:19,140
یادداشت معمولی داشته باشم که مطمئن شود تمام
81
00:03:19,140 –> 00:03:21,690
هندسهها دارای نرمالهای تمیز هستند، بنابراین این همان
82
00:03:21,690 –> 00:03:25,010
چیزی است که میخواهم با یک کلیک روی یک دکمه ارزش ایجاد کنم،
83
00:03:25,010 –> 00:03:27,560
بنابراین بیایید به
84
00:03:27,560 –> 00:03:31,190
آن برسیم و از شبکه خارج شویم و آن را حذف کنید
85
00:03:31,190 –> 00:03:34,340
من می خواهم عناصر کدنویسی
86
00:03:34,340 –> 00:03:36,860
و خود دکمه را روی یک گره خالی درست
87
00:03:36,860 –> 00:03:37,790
در
88
00:03:37,790 –> 00:03:40,630
لایه obj root ایجاد کنم،
89
00:03:41,120 –> 00:03:44,150
بنابراین اجازه دهید با ویرایش رابط پارامتر شروع کنیم
90
00:03:44,150 –> 00:03:46,310
این یادداشت ها دارای
91
00:03:46,310 –> 00:03:48,650
تعدادی پارامتر پیش فرض هستند اما ما
92
00:03:48,650 –> 00:03:50,540
به هیچ یک از آنها نیاز نداریم.
93
00:03:50,540 –> 00:03:54,000
بیایید همه آنها را به نامرئی تبدیل کنیم.
94
00:03:54,000 –> 00:03:56,910
چه نیازی داریم. به یک پارامتر فایل
95
00:03:56,910 –> 00:03:59,580
یک دکمه و چندین پارامتر دانش آموز نیاز
96
00:03:59,580 –> 00:04:01,890
داریم تا کد نویسی خود را با پارامتر فایل
97
00:04:01,890 –> 00:04:03,960
بنویسیم که می خواهیم پوشه ای را انتخاب کنیم
98
00:04:03,960 –> 00:04:06,480
که همه فایل های ما دکمه هستند و
99
00:04:06,480 –> 00:04:08,820
سپس اسکریپت را اجرا می کنیم.
100
00:04:08,820 –> 00:04:10,830
که میخواهیم بنویسیم و برای
101
00:04:10,830 –> 00:04:13,050
اجرای چیزی به یک پارامتر رشته چند خطی نیاز داریم،
102
00:04:13,050 –> 00:04:15,420
103
00:04:15,420 –> 00:04:18,440
104
00:04:23,389 –> 00:04:25,909
اگر میخواهید محتوای این
105
00:04:25,909 –> 00:04:28,490
فیلد متنی مانند زبان شما برجسته شود، میخواهیم کد پایتون را
106
00:04:28,490 –> 00:04:30,590
بنویسیم. e با استفاده از یادآوری این پارامتر
107
00:04:30,590 –> 00:04:33,740
را روی تنظیمات مناسب تنظیم کنید، بنابراین برای
108
00:04:33,740 –> 00:04:36,020
مسیر اصلی کدنویسی که پایتون در
109
00:04:36,020 –> 00:04:38,180
رشته دوم است، یک
110
00:04:38,180 –> 00:04:40,460
کد vex بسیار کوتاه خواهم داشت که قرار است
111
00:04:40,460 –> 00:04:42,340
محتوای یک یادداشت Wrangell باشد و
112
00:04:42,340 –> 00:04:44,810
در نهایت رشته سوم خواهد بود.
113
00:04:44,810 –> 00:04:47,870
حاوی عبارتی است که برای سوئیچ
114
00:04:47,870 –> 00:04:49,879
گره و سقف نیاز داریم که
115
00:04:49,879 –> 00:04:52,250
پارامترهای ما تمام شده است، می توانیم پذیرش را بزنیم و می توانیم
116
00: