در این مطلب، ویدئو اسکریپت پایتون در چند ثانیه Minesweeper را شکست می دهد (30+٪ موفقیت در متخصص) با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:13:22
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,030 –> 00:00:04,140
من برنامهای نوشتهام
2
00:00:04,140 –> 00:00:07,259
که مینروب را بازی میکند و رک و پوست کنده آن را در
3
00:00:07,259 –> 00:00:09,450
این ویدئو به نمایش میگذارد، بیایید ببینیم چگونه این کار را انجام دادم
4
00:00:09,450 –> 00:00:11,880
که از کدام استراتژیها میتوان استفاده کرد و به چه
5
00:00:11,880 –> 00:00:15,240
نتایجی میتوان رسید.
6
00:00:15,240 –> 00:00:26,620
7
00:00:26,970 –> 00:00:30,040
8
00:00:30,040 –> 00:00:33,430
حداقل آمار تا
9
00:00:33,430 –> 00:00:35,860
آنجایی که من به یاد دارم مطمئن نیستم که آیا
10
00:00:35,860 –> 00:00:37,840
در آن زمان موفق به حل مشکل
11
00:00:37,840 –> 00:00:40,540
تخصصی شدم و به یاد آوردم که چگونه بازی می کردم حتی اگر
12
00:00:40,540 –> 00:00:42,580
این کار را انجام می دادم شانس بیشتری از
13
00:00:42,580 –> 00:00:45,160
منطق داشت.
14
00:00:45,160 –> 00:00:47,379
برای ضربه زدن به بازی ای که
15
00:00:47,379 –> 00:00:49,629
مغز نوجوان من را با آزاد
16
00:00:49,629 –> 00:00:52,809
کردن قدرت Titan بر روی آن گیج کرد، ابتدا باید
17
00:00:52,809 –> 00:00:55,420
نسخه مین روب را برای
18
00:00:55,420 –> 00:00:57,699
بازی انتخاب کنم، ده ها گزینه برای
19
00:00:57,699 –> 00:00:58,210
انتخاب
20
00:00:58,210 –> 00:01:00,610
وجود دارد.
21
00:01:00,610 –> 00:01:02,160
22
00:01:02,160 –> 00:01:05,110
23
00:01:05,110 –> 00:01:07,720
ویژگیها و مینروبهای آنلاین،
24
00:01:07,720 –> 00:01:09,880
حتی میتوانید در
25
00:01:09,880 –> 00:01:11,380
نتایج جستجوی گوگل
26
00:01:11,380 –> 00:01:13,330
مینروب بازی کنید. مینروب که من انتخاب کردهام،
27
00:01:13,330 –> 00:01:16,330
یکی
28
00:01:16,330 –> 00:01:18,160
از مکانهایی است که آن مینها
29
00:01:18,160 –> 00:01:20,560
قهرمانان بالا به طور طبیعی
30
00:01:20,560 –> 00:01:22,810
بازی را چندین برابر
31
00:01:22,810 –> 00:01:25,360
سریعتر از یک انسان حل می کند و البته
32
00:01:25,360 –> 00:01:27,520
نتایجی که برنامه من ایجاد کرده بود برجسته بود
33
00:01:27,520 –> 00:01:30,970
و به طور موجه توسط ادمین حذف شد، بنابراین
34
00:01:30,970 –> 00:01:32,799
اگر ادمین های minesweeper
35
00:01:32,799 –> 00:01:34,540
online.com تماشا می کنند متاسفم که
36
00:01:34,540 –> 00:01:36,940
من یک نور را دانلود کردم و نسخه ساده
37
00:01:36,940 –> 00:01:40,390
Minesweeper Clone Minesweeper X
38
00:01:40,390 –> 00:01:42,640
که یک نسخه عالی از Minesweeper است و من آن را به
39
00:01:42,640 –> 00:01:43,930
شدت توصیه
40
00:01:43,930 –> 00:01:46,150
می کنم با داستان سرایی بسیار خوب
41
00:01:46,150 –> 00:01:48,460
42
00:01:48,460 –> 00:01:51,010
43
00:01:51,010 –> 00:01:54,970
44
00:01:54,970 –> 00:01:57,490
است. مینهای لباس و سلولهای باز
45
00:01:57,490 –> 00:02:00,939
اعداد همه چیز را تجزیه و تحلیل میکند
46
00:02:00,939 –> 00:02:03,340
سلولهای امن کجا هستند که میتوانیم کلیک کنیم کجا
47
00:02:03,340 –> 00:02:05,860
مینهایی هستند که میتوانیم علامتگذاری کنیم و در نهایت با
48
00:02:05,860 –> 00:02:08,110
کلیک کردن بعد از این باید
49
00:02:08,110 –> 00:02:10,840
دادههای جدیدی را پیدا
50
00:02:10,840 –> 00:02:14,079
میکردیم تا از پس
51
00:02:14,079 –> 00:02:16,720
آن برآییم. و
52
00:02:16,720 –> 00:02:19,000
دوباره تا زمانی که سلول های بسته دیگری
53
00:02:19,000 –> 00:02:21,430
باقی نماند که به این معنی است که بازی
54
00:02:21,430 –> 00:02:23,230
حل شده است یا تا زمانی که t
55
00:02:23,230 –> 00:02:25,570
مشکل اشتباه میکند و
56
00:02:25,570 –> 00:02:28,000
چند کلمه در مورد خواندن
57
00:02:28,000 –> 00:02:31,030
مقادیر یک اسکرینشات منفجر میشود، در واقع مینروب
58
00:02:31,030 –> 00:02:33,489
این کار را آسان میکند، زیرا همه
59
00:02:33,489 –> 00:02:35,859
سلولها به اندازه یک
60
00:02:35,859 –> 00:02:38,709
شبکه کامل هستند و مهمتر از همه
61
00:02:38,709 –> 00:02:39,910
مقادیر نه تنها با اعداد نشان داده شده
62
00:02:39,910 –> 00:02:43,120
است اما با رنگ ها هم یکی آبی است
63
00:02:43,120 –> 00:02:46,780
دو سبز است سه قرمز و غیره و
64
00:02:46,780 –> 00:02:48,910
از منظر برنامه نویسی
65
00:02:48,910 –> 00:02:51,520
تشخیص رنگ ها از شکل ها بسیار آسان تر است،
66
00:02:51,520 –> 00:02:54,160
بنابراین از شما متشکرم رفتگر من که
67
00:02:54,160 –> 00:02:56,740
در تحلیل بعدی در مورد آن بسیار مفید بود و
68
00:02:56,740 –> 00:02:59,290
اگر هستید یک بازیکن جوان مشتاق مین روب
69
00:02:59,290 –> 00:02:59,740
70
00:02:59,740 –> 00:03:02,140
امیدوارم این استراتژیست
71
00:03:02,140 –> 00:03:05,590
برای شما هم مفید باشد در مجموع من با شش
72
00:03:05,590 –> 00:03:08,110
استراتژی برای تعیین اینکه آیا سلول ها
73
00:03:08,110 –> 00:03:12,330
ایمن هستند یا حاوی مین هستند، آنها را
74
00:03:12,330 –> 00:03:19,060
ضد گروه زیرگروه اصلی CSP هستند و در نهایت
75
00:03:19,060 –> 00:03:21,460
حدس می زنم بیایید ابتدا یک به یک آنها را بررسی کنیم.
76
00:03:21,460 –> 00:03:24,280
یکی از بدیهی ترین
77
00:03:24,280 –> 00:03:26,320
استراتژی های اساسی و همچنین تنها استراتژی
78
00:03:26,320 –> 00:03:28,900
که من در نوجوانی از آن استفاده کردم این است که چگونه
79
00:03:28,900 –> 00:03:31,630
به سلول نگاه کنید اگر
80
00:03:31,630 –> 00:03:34,060
تعداد سلول های بسته به اندازه دقیقه باقی مانده باشد.
81
00:03:34,060 –> 00:03:36,910
همه آنها مین هستند اگر
82
00:03:36,910 –> 00:03:39,370
به تعداد مین روی یک سلول علامت گذاری کنید بقیه مین
83
00:03:39,370 –> 00:03:41,710
ها ایمن هستند این استراتژی اگرچه برای
84
00:03:41,710 –> 00:03:43,570
باز کردن اکثر سلول های
85
00:03:43,570 –> 00:03:45,820
روی تخته در طول هر بازی استفاده
86
00:03:45,820 –> 00:03:48,040
می شود شما را خیلی دور نمی کند شما خواهید دید
87
00:03:48,040 –> 00:03:49,690
که گیر کرده اید. هرازگاهی حتی
88
00:03:49,690 –> 00:03:51,580
در یک تابلوی مبتدی و شما
89
00:03:51,580 –> 00:03:53,650
قطعاً در یک تابلوی متخصص گیر خواهید
90
00:03:53,650 –> 00:03:55,870
کرد، زیرا یک استراتژی شماره دو
91
00:03:55,870 –> 00:03:59,470
گروه وجود دارد که نشان میدهد چگونه کار میکند، در اینجا
92
00:03:59,470 –> 00:04:02,380
یک مثال در این وضعیت
93
00:04:02,380 –> 00:04:05,590
سلول سوم ایمن است، من میدانم
94
00:04:05,590 –> 00:04:08,260
اولی به ما می گوید که
95
00:04:08,260 –> 00:04:11,290
در دو سلول اول یک معدن وجود دارد و در سه سلول اول نیز یک معدن وجود دارد،
96
00:04:11,290 –> 00:04:14,650
اما
97
00:04:14,650 –> 00:04:17,620
تنها در صورتی می تواند درست باشد که سلول سوم
98
00:04:17,620 –> 00:04:21,339
با منطق مشابه در یک ردیف یک سلول دو سوم
99
00:04:21,339 –> 00:04:24,790
مال من باشد. کارایی
100
00:04:24,790 –> 00:04:26,890
که میتواند به کشف ده تا بیست
101
00:04:26,890 –> 00:04:30,790
درصد سلولها در یک بازی کمک کند. سوم،
102
00:04:30,790 –> 00:04:33,430
استراتژی است که من آن را
103
00:04:33,430 –> 00:04:35,890
104
00:04:35,890 –> 00:04:37,900
105
00:04:37,900 –> 00:04:40,750
106
00:04:40,750 –> 00:04:43,270
زیرگروهها مینامم. hich به این معنی است که سلول های دوم و سوم
107
00:04:43,270 –> 00:04:45,700
گروه بیش از یک
108
00:04:45,700 –> 00:04:46,390
مین ندارند
109
00:04:46,390 –> 00:04:50,530
به این معنی که دو سلول درست یکی
110
00:04:50,530 –> 00:04:53,800
قطعا مال من است در اینجا یک مثال دیگر
111
00:04:53,800 –> 00:04:56,470
سه سلول در کنار دو دارای دو ذهن هستند
112
00:04:56,470 –> 00:04:59,590
یعنی هر دو سلول در آن گروه
113
00:04:59,590 –> 00:05:03,580
حداقل یک معدن دارند بنابراین – در کنار
114
00:05:03,580 –> 00:05:06,520
یکی حداقل یک مین دارد به این معنی که آنهایی که
115
00:05:06,520 –> 00:05:10,110
باقی مانده اند امن است،
116
00:05:10,580 –> 00:05:13,940
بنابراین این سه استراتژی، گروه
117
00:05:13,940 –> 00:05:16,220
و زیرگروه اصلی بیشتر کار را برای
118
00:05:16,220 –> 00:05:18,920
کشف سلول ها در ذهن انجام می دهند، اما
119
00:05:18,920 –> 00:05:20,480
واقعیت این است و این به
120
00:05:20,480 –> 00:05:22,100
ویژه برای سطح متخصص در آنجا صادق است.
121
00:05:22,100 –> 00:05:24,950
زمانی فرا می رسد و شما
122
00:05:24,950 –> 00:05:27,080
دیگر نمی توانید به سلول امن و
123
00:05:27,080 –> 00:05:29,750
من بگویید و قبل از اینکه به
124
00:05:29,750 –> 00:05:31,610
حدس زدن بپردازیم، دو استراتژی دیگر وجود دارد که
125
00:05:31,610 –> 00:05:34,430
ارزش ذکر کردن دارند و هر دو به
126
00:05:34,430 –> 00:05:37,220
ندرت فقط
127
00:05:37,220 –> 00:05:39,830
یک بار در چند بازی نتایج عملی می دهند، اما از آنجایی که می خواهیم
128
00:05:39,830 –> 00:05:42,410
از آن اجتناب کنیم. حدس زدن به هر قیمتی باید
129
00:05:42,410 –> 00:05:43,790
هر کاری را که میتوانیم امتحان کنیم
130
00:05:43,790 –> 00:05:45,740
اولین مورد از آن استراتژیهای نادر اما
131
00:05:45,740 –> 00:05:48,950
گاهی مفید به حساب میآید، زیرا در یک دو
132
00:05:48,950 –> 00:05:51,350
سه شمارش در اینجا میخواهیم از این واقعیت استفاده کنیم
133
00:05:51,350 –> 00:05:53,150
که مینروب di تعدادی
134
00:05:53,150 –> 00:05:55,640
از ذهن های باقی مانده را نشان می
135
00:05:55,640 –> 00:05:57,260
دهد، در ابتدای بازی واقعاً کمک چندانی نمی کند،
136
00:05:57,260 –> 00:05:59,870
اکنون که به پایان بازی نزدیک شده
137
00:05:59,870 –> 00:06:01,790
ایم، مین هایی وجود دارند که مکان دقیق آنها را نمی دانیم،
138
00:06:01,790 –> 00:06:04,610
اما اگر شما می دانید منطقه ای که
139
00:06:04,610 –> 00:06:06,830
آن مین ها در آن قرار دارند را می دانیم. می تواند این
140
00:06:06,830 –> 00:06:08,810
مکان ها را برای تمام مین ه