در این مطلب، ویدئو QtQuick و Python برای رابط کاربری Robotics استفاده می شود با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:27:07
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,000 –> 00:00:04,759
[موسیقی]
2
00:00:06,620 –> 00:00:10,110
سلام به همه نام من الکس
3
00:00:10,110 –> 00:00:12,570
راستلر است و دستگاه شرکتم کورا قبلاً
4
00:00:12,570 –> 00:00:16,230
ذکر شد و رابط کاربری
5
00:00:16,230 –> 00:00:18,750
برای خواننده ماشین های صنعتی و
6
00:00:18,750 –> 00:00:21,750
ربات Astra ایجاد می کنم، خواه ماشین ابزار یا
7
00:00:21,750 –> 00:00:25,289
ماشین های صنعتی دیگر باشد و امروز قصد دارم
8
00:00:25,289 –> 00:00:27,689
در مورد تجربیاتم صحبت کنم. از
9
00:00:27,689 –> 00:00:29,670
کار با cute و peyten
10
00:00:29,670 –> 00:00:32,308
در یک پروژه واقعی، بنابراین نه مانند
11
00:00:32,308 –> 00:00:34,680
چیزی مانند برنامه HelloWorld،
12
00:00:34,680 –> 00:00:36,329
بلکه
13
00:00:36,329 –> 00:00:40,230
کمی بزرگتر و اینکه در واقع چگونه به
14
00:00:40,230 –> 00:00:42,719
همه اینها رسید، بنابراین من نیز
15
00:00:42,719 –> 00:00:45,600
کمی در مورد چگونگی پروژه صحبت خواهم کرد.
16
00:00:45,600 –> 00:00:47,280
مانند ساختار پروژه قرار داده شده است کمی
17
00:00:47,280 –> 00:00:50,070
در مورد معماری گردش
18
00:00:50,070 –> 00:00:52,620
کار هنگام استفاده از پایتون و
19
00:00:52,620 –> 00:00:56,070
برخی از مسائل جالبی که ممکن است
20
00:00:56,070 –> 00:00:57,510
هنگام کار با cute و peyten با آنها روبرو شوید
21
00:00:57,510 –> 00:00:59,550
و در آخر نتیجه گیری من در مورد
22
00:00:59,550 –> 00:01:05,369
اینکه آیا باید از آن استفاده کنید – یا نه اول
23
00:01:05,369 –> 00:01:08,280
از همه، من واقعاً
24
00:01:08,280 –> 00:01:12,990
بیش از 10 سال پیش کار با cute را شروع کردم و در واقع
25
00:01:12,990 –> 00:01:15,600
در این زمان از استفاده از
26
00:01:15,600 –> 00:01:18,420
Delfy در آن زمان من هنوز در
27
00:01:18,420 –> 00:01:20,400
ویندوز بودم و d ما از elf it’s cool استفاده کردیم و
28
00:01:20,400 –> 00:01:24,030
در واقع من به cute در
29
00:01:24,030 –> 00:01:27,000
C++ تغییر دادهام، زیرا به لینوکس سوئیچ کردم و
30
00:01:27,000 –> 00:01:29,579
cute بسیار در دسترس بود و با KDE
31
00:01:29,579 –> 00:01:32,790
و غیره کار میکردم و به همین دلیل است که من با
32
00:01:32,790 –> 00:01:35,670
cute در C++ شروع کردم بنابراین هرگز به لولهکشی در C++ دست نزدم.
33
00:01:35,670 –> 00:01:37,950
این بار اولین بار
34
00:01:37,950 –> 00:01:40,970
واقعاً با یک cute and pipe تماس
35
00:01:40,970 –> 00:01:44,549
گرفتم، مخصوصاً اگر در این زمان دوست داشتم وقتی
36
00:01:44,549 –> 00:01:46,860
چند رابط کاربری برای یک کیت ماشین
37
00:01:46,860 –> 00:01:49,079
کد پروژه نرم افزار منبع باز ایجاد کردم
38
00:01:49,079 –> 00:01:52,110
و آنها قبلاً از رابط هایی استفاده می
39
00:01:52,110 –> 00:01:55,680
کردند که مانند – مبتنی بر اما آنها
40
00:01:55,680 –> 00:01:59,430
از decay استفاده کردند و برخی از GDK برای
41
00:01:59,430 –> 00:02:02,310
رابط کاربری استفاده کردند و فکر کردند خوب وقت آن است
42
00:02:02,310 –> 00:02:04,530
که مکنیز را تغییر دهیم تا
43
00:02:04,530 –> 00:02:06,630
رابط کاربری مدرنتر باشد
44
00:02:06,630 –> 00:02:11,489
و در این زمان من نیز در
45
00:02:11,489 –> 00:02:13,430
واقع زمان را امتحان میکردم، بنابراین
46
00:02:13,430 –> 00:02:16,670
گزینه استفاده از C++ یا لوله را داشتم. زمان و
47
00:02:16,670 –> 00:02:19,189
قبیله – اما یک مشکل بزرگ
48
00:02:19,189 –> 00:02:23,120
در اینجا وجود داشت، این در این زمان ایده این بود
49
00:02:23,120 –> 00:02:24,950
که این رابط کاربری را روی یک
50
00:02:24,950 –> 00:02:27,290
تلفن اندرویدی یا تبلت اندرویدی اجرا کنیم، اما مشکل
51
00:02:27,290 –> 00:02:30,590
خوب بود – کراس پلتفرم است
52
00:02:30,590 –> 00:02:33,349
اما واقعاً با موارد خاص کار نمی کند. y
53
00:02:33,349 –> 00:02:34,909
با یک گوشی اندرویدی زیبا
54
00:02:34,909 –> 00:02:38,180
نیست، بنابراین در این زمان مجبور شدم به ++C
55
00:02:38,180 –> 00:02:41,030
بروم و در واقع در این زمان مخالفت هایی داشتم،
56
00:02:41,030 –> 00:02:43,069
علاوه بر این که
57
00:02:43,069 –> 00:02:45,230
قابلیت کراس پلتفرم را ندارد
58
00:02:45,230 –> 00:02:48,379
اول از همه فکر کردم خوب است – جالب است
59
00:02:48,379 –> 00:02:51,079
اما واقعاً مقیاس پذیر نیست. برای
60
00:02:51,079 –> 00:02:53,329
برخی از اسکریپت ها ممکن است برنامه ها و ابزارهای کوچکی وجود داشته باشد،
61
00:02:53,329 –> 00:02:55,730
اما نه واقعاً برای یک
62
00:02:55,730 –> 00:02:59,780
برنامه بزرگ، آهسته است و این
63
00:02:59,780 –> 00:03:00,290
تقصیر من بود
64
00:03:00,290 –> 00:03:03,230
، البته ما همه به CR صدمه زدیم C++
65
00:03:03,230 –> 00:03:05,299
واقعا سریع است، همه چیز را
66
00:03:05,299 –> 00:03:09,169
در PI از خوب کامپایل می کند، سپس به ذهن اضافه می کند.
67
00:03:09,169 –> 00:03:11,180
خوب شاید ایمن نباشد زیرا
68
00:03:11,180 –> 00:03:14,299
خوب وجود دارد این است که تایپ ندارد من
69
00:03:14,299 –> 00:03:17,840
تایپ ثابت نداشتم و غیره خوب
70
00:03:17,840 –> 00:03:19,669
است زبان تفسیر شده است که می بینید می
71
00:03:19,669 –> 00:03:22,729
توانند چیزی تزریق کنند و
72
00:03:22,729 –> 00:03:24,049
همچنین خطا فقط برای
73
00:03:24,049 –> 00:03:26,419
نمونه سازی است اما بزرگترین مشکل
74
00:03:26,419 –> 00:03:28,479
این بار در واقع این بود که در
75
00:03:28,479 –> 00:03:30,470
دسترس نبود یا برای
76
00:03:30,470 –> 00:03:32,720
سیستم عامل های تلفن همراه در دسترس نبود که
77
00:03:32,720 –> 00:03:37,069
یکی دو سال بعد یک نمایشگاه بود یا
78
00:03:37,069 –> 00:03:41,540
مانند دو سال پیش تقریباً یکی از
79
00:03:41,540 –> 00:03:44,569
مشتریان من که C را ایجاد کرد ماشین های NC
80
00:03:44,569 –> 00:03:49,970
برای کارگاه های کسب و کارهای کوچک و کوچک
81
00:03:49,970 –> 00:03:54,430
و غیره به خوبی تصمیم گرفتیم
82
00:03:54,430 –> 00:03:57,319
رای محصول را با یک محصول جدید گسترش دهیم
83
00:03:57,319 –> 00:04:02,030
و این شرکت بسیار
84
00:04:02,030 –> 00:04:06,379
بر ایجاد رابط کاربری آسان برای استفاده متمرکز است،
85
00:04:06,379 –> 00:04:08,780
بنابراین aldia در اینجا در واقع این
86
00:04:08,780 –> 00:04:10,579
است که اپراتورهایی که از این دستگاه استفاده می کنند
87
00:04:10,579 –> 00:04:13,310
معمولا نه همیشه
88
00:04:13,310 –> 00:04:16,279
مانند مهندسان آموزش دیده مانند ماشین آلات آموزش دیده، اما
89
00:04:16,279 –> 00:04:19,519
افرادی که برای اولین بار از
90
00:04:19,519 –> 00:04:20,060
دستگاه CNC استفاده می کنند،
91
00:04:20,060 –> 00:04:22,460
بنابراین واقعاً نکته کلیدی در اینجا این است که استفاده از
92
00:04:22,460 –> 00:04:24,110
رابط کاربری آسان است و دارای
93
00:04:24,110 –> 00:04:26,210
عملکردهای زیادی است که در صورت مشاهده یک C&C معمولی در آنها وجود دارد.
94
00:04:26,210 –> 00:04:27,630
95
00:04:27,630 –> 00:04:30,270
از دستگاه CNC
96
00:04:30,270 –> 00:04:32,190
من زیمنس را نمیشناسم یا شاید
97
00:04:32,190 –> 00:04:34,620
میبینید که ما پتنتهای زیادی را پیچیده کردهایم
98
00:04:34,620 –> 00:04:36,840
و اگر هرگز آن را یاد
99
00:04:36,840 –> 00:04:38,520
نگرفتهاید، احتمالاً نمیدانید چگونه از آن استفاده کنید تا زمانی که
100
00:04:38,520 –> 00:04:41,610
آماده نشده باشد، آن را واقعاً استفاده و کاربر
101
00:04:41,610 –> 00:04:44,610
پسند کنید. بنابراین این شرکت تصمیم گرفت
102
00:04:44,610 –> 00:04:48,180
که
103
00:04:48,180 –> 00:04:51,120
استفاده از روباتها را نیز ممکن کند، زیرا مانند
104
00:04:51,120 –> 00:04:53,729
مرحله بعدی ساخت یا ایجاد
105
00:04:53,729 –> 00:04:55,669
محصولات در واقع اتوماسیون است و
106
00:04:55,669 –> 00:04:57,740
در حال حاضر واقعاً در دسترس نیست.
107
00:04:57,740 –> 00:05:00,180
از بسیاری از شرکتها، زیرا
108
00:05:00,180 –> 00:05:03,810
معمولاً برنامهنویسی یک ربات حداقل
109
00:05:03,810 –> 00:05:05,699
برای افرادی که قبلاً ربات را برنامهریزی نکردهاند سخت است
110
00:05:05,699 –> 00:05:08,729
و در حال حاضر از آنها استفاده میشود
111
00:05:08,729 –> 00:05:11,610
رابط کاربری در واقع مبتنی بر پایتون
112
00:05:11,610 –> 00:05:16,289
با GDK است، اما ما تصمیم گرفتیم
113
00:05:16,289 –> 00:05:18,780
از ربات راس استفاده کنیم.
114
00:05:18,780 –> 00:05:21,780
سیستم عامل به عنوان پایه ای برای کنترل
115
00:05:21,780 –> 00:05:24,509
ربات Russ بسیار جالب است و
116
00:05:24,509 –> 00:05:27,090
همچنین این تفاوت انگیزه صنعتی Ross
117
00:05:27,090 –> 00:05:29,520
وجود دارد که واقعاً
118
00:05:29,520 –> 00:05:32,610
برنامه های صنعتی را هدف قرار می دهد و در جامعه Ross
119
00:05:32,610 –> 00:05:35,789
انگار این ایده وجود دارد که
120
00:05:35,789 –> 00:05:38,460
از یک زبان برنامه نویسی برای
121
00:05:38,460 –> 00:05:42,360
آنچه ساخته شده است استفاده کنید. بنابراین آنها از Ross Ross برای
122
00:05:42,360 –> 00:05:45,360
استفاده از Python استفاده می کنند.
123
00:05:45,360 –> 00:05:47,370
124
00:05:47,370 –> 00:05:49,979
125
00:05:49,979 –> 00:05:53,820
126
00:05:53,820 –> 00:05:56,639
127
00:05:56,639 –> 00:05:58,680
128
00:05:58,680 –> 00:06:01,110
ابزار گرافیکی به نام Arvest که دارای
129
00:06:01,110 –> 00:06:04,400
رابط گرافیکی بسیار خوبی برای
130
00:06:04,400 –> 00:06:07,560
کنترل اصولی ربات و
131
00:06:07,560 –> 00:06:09,539
حرکت در اطراف بازوی ربات در این
132
00:06:09,539 –> 00:06:11,639
مورد به عنوان مثال و s است. o ایده
133
00:06:11,639 –> 00:06:14,729
خوب بود در آینده چه
134
00:06:14,729 –> 00:06:18,360
اتفاقی می افتد یوزپلنگ k2 منسوخ شده است به هر حال
135
00:06:18,360 –> 00:06:20,729
ما دیگر از یوزپلنگ k2 استفاده نمی کنیم.
136
00:06:20,729 –> 00:06:23,639
137
00:06:23,639 –> 00:06:27,210
138
00:06:27,210 –> 00:06:29,009
139
00:06:29,009 –> 00:06:32,370
استفاده مجدد از چیزها و اولین
140
00:06:32,370 –> 00:06:35,460
مقرون به صرفه فقط از ++C استفاده کنید زیرا
141
00:06:35,460 –> 00:06:37,289
spell su esposa میداند که کار میکند و غیره،
142
00:06:37,289 –> 00:06:40,320
اما از آنجایی که در شرکتی مانند زمان بسیار
143
00:06:40,320 –> 00:06:41,129
گسترده
144
00:06:41,129 –> 00:06:43,889
استفاده میشود که تصمیم گرفتیم بروم و امتحان کنم اگر
145
00:06:43,889 –> 00:06:47,159
میتوانی ابتدا آن را با پایتون
146
00:06:47,159 –> 00:06:49,289
بسازیم. کار ما فقط
147
00:06:49,289 –> 00:06:52,979
به ++C منتقل شدیم و این کاری بود که انجام دادیم، بنابراین
148
00:06:52,979 –> 00:06:57,029
آن را امتحان کردیم و در نهایت یک رابط کاربری ایجاد کردیم
149
00:06:57,029 –> 00:06:59,249
که کمی شبیه
150
00:06:59,249 –> 00:07:02,039
به رابط کاربری موجود فقط برای
151
00:07:02,039 –> 00:07:04,830
یک ربات در این مورد است و چیز خوب
152
00:07:04,830 –> 00:07:07,050
در واقع این است که ما تصمیم گرفتیم از Ross استفاده کنیم
153
00:07:07,050 –> 00:07:10,110
و همچنین – میتوانیم در واقع
154
00:07:10,110 –> 00:07:15,209
از بسیاری از بخشهای عملکرد
155
00:07:15,209 –> 00:07:17,819
پیادهسازی شده در Ross استفاده مجدد کنیم و همچنین برای مثال
156
00:07:17,819 –> 00:07:20,339
در این مورد، پیشنمایش رایگان از
157
00:07:20,339 –> 00:07:22,830
Arvest در واقع در C++ نوشته شده است،
158
00:07:22,830 –> 00:07:25,889
بنابراین در واقع مؤلفه نوشته شده است. در C++
159
00:07:25,889 –> 00:07:28,979
و با موتور رندر شخص ثالث،
160
00:07:28,979 –> 00:07:31,800
اگر به زیبایی در یک داروی نشانه تعبیه نشده
161
00:07:31,800 –> 00:07:34,740
باشد، فقط یک قسمت
162
00:07:34,740 –> 00:07:37,229
وجود دارد که یک ویژگی جانبی خوب
163
00:07:37,229 –> 00:07:40,289
در واقع در ربات ها وجود دارد، مانند
164
00:07:40,289 –> 00:07:42,029
زمانی که می خواهید برنامه ای را در یک
165
00:07:42,029 –> 00:07:44,819
روبات به خصوص ربات صنعتی انجام دهید. در
166
00:07:44,819 –> 00:07:47,009
واقع هیچ استاندارد مشترکی برای
167
00:07:47,009 –> 00:07:48,959
نوشتن برنامه ربات وجود ندارد که هر فروشنده
168
00:07:48,959 –> 00:07:52,319
زبان مخصوص به خود را دارد و بنابراین
169
00:07:52,319 –> 00:07:55,169
ما در واقع زبان خود را اختراع
170
00:07:55,169 –> 00:07:59,129
میکردیم، بنابراین
171
00:07:59,129 –> 00:08:00,839
امکان استفاده مجدد از هر چیزی
172
00:08:00,839 –> 00:08:02,699
وجود نداشت، منظورم این است که کد تقلب برای ماشینهای CNC وجود دارد
173
00:08:02,699 –> 00:08:04,740
اما ثابت است. برنامهنویسی واقعاً خوب
174
00:08:04,740 –> 00:08:06,719
نیست و غیره، بنابراین اگر به خوبی اضافه کنید
175
00:08:06,719 –> 00:08:10,019
– قبلاً کاملاً شناخته شده است که چرا از لوله استفاده مجدد نکنید
176
00:08:10,019 –> 00:08:11,669
ممکن است نکته خوب در مورد آن این است که
177
00:08:11,669 –> 00:08:14,779
ما در اینجا نیز این امکان را داریم که
178
00:08:14,779 –> 00:08:19,709
از PI درخت نحو متن برنامهها برای
179
00:08:19,709 –> 00:08:21,839
تجزیه واقعی استفاده کنیم. برنامه های پایتون و ساختن
180
00:08:21,839 –> 00:08:24,059
آن به صورت بصری برنامه من نیز برای صحبت کردن
181
00:08:24,059 –> 00:08:26,729
وجود دارد مانند و من به صورت گرافیکی
182
00:08:26,729 –> 00:08:30,169
از چهره برای برنامه نویسی برنامه های پایتون استفاده می کنم
183
00:08:30,169 –> 00:08:33,328
یکی دیگر از ویژگی هایی است که می توانیم با راهنمایی ابزار دوباره از آن استفاده کنیم.
184
00:08:33,328 –> 00:08:35,610
که قبلاً در
185
00:08:35,610 –> 00:08:38,339
رابط کاربری قدیمی موجود بودند و ما میتوانستیم در این مورد مجدداً استفاده
186
00:08:38,339 –> 00:08:40,639
کنیم این در پایتون پیادهسازی شد، بنابراین
187
00:08:40,639 –> 00:08:43,799
میتوانیم از کدی استفاده کنیم که
188
00:08:43,799 –> 00:08:48,410
اساساً راهنماییهای ابزار را تولید میکند و
189
00:08:48,410 –> 00:08:51,209
این امکان پذیر است زیرا ما از q ml استفاده میکنیم q
190
00:08:51,209 –> 00:08:52,589
ml بسیار آسان برای استفاده است. از طرف دیگر
191
00:08:52,589 –> 00:08:54,350
– چون ما میتوانیم از کدهای موجود مجددا استفاده کنیم،
192
00:08:54,350 –> 00:08:58,940
بنابراین اکنون میخواهم
193
00:08:58,940 –> 00:09:00,890
کمی در مورد ساختار پروژه
194
00:09:00,890 –> 00:09:05,300
و آنچه میروید و چیزی که
195
00:09:05,300 –> 00:09:07,070
در واقع در هنگام ساختن یک برنامه بزرگتر با آن مواجه میشوید، بگویم
196
00:09:07,070 –> 00:09:10,430
که این یک
197
00:09:10,430 –> 00:09:12,230
برنامه کوچک است. در KML بسیار
198
00:09:12,230 –> 00:09:12,890
ساده
199
00:09:12,890 –> 00:09:14,990
است، احتمالاً یک فایل یا ده فایل است
200
00:09:14,990 –> 00:09:17,420
یا بنابراین، بسیار آسان است، مانند اینکه چگونه
201
00:09:17,420 –> 00:09:18,830
برنامه را ایجاد کنید، اما زمانی
202
00:09:18,830 –> 00:09:21,620
که شما چیزی بزرگتر بسازید،
203
00:09:21,620 –> 00:09:24,970
معمولاً یک آشفتگی بزرگ می شود،
204
00:09:24,970 –> 00:09:27,080
به خصوص زمانی که برای اولین بار شروع به کار می کنید.
205
00:09:27,080 –> 00:09:29,150
وقتی UML نوشتم و اولین بار با
206
00:09:29,150 –> 00:09:31,190
برخی از ارجاعات سخت با
207
00:09:31,190 –> 00:09:33,830
ساختار در اینجا دهان در یک بامزه ناز 2016
208
00:09:33,830 –> 00:09:36,230
برخورد کردم، کمی بعد با یکی از
209
00:09:36,230 –> 00:09:38,120
افراد مرجع به نام neck Neptune
210
00:09:38,120 –> 00:09:39,800
free برخورد کردم. فکر می کنم این p هنر
211
00:09:39,800 –> 00:09:42,610
کت و شلوار اتومبیل ما کمی از
212
00:09:42,610 –> 00:09:46,100
نحوه ساختار کد ایمیل دیک الهام گرفته ایم و
213
00:09:46,100 –> 00:09:50,480
بنابراین ایده هتا اساساً این است که
214
00:09:50,480 –> 00:09:54,380
شما مانند حالت شما بین
215
00:09:54,380 –> 00:09:56,450
فایل های kml به اشتراک گذاشته شده است بنابراین گاهی اوقات در
216
00:09:56,450 –> 00:09:59,360
برنامه شما یک حالت مشترک دارید و
217
00:09:59,360 –> 00:10:00,770
من آن را کمی بعد توضیح دادم
218
00:10:00,770 –> 00:10:02,780
و من این را هندلرها می نامم. فکر می کنم در
219
00:10:02,780 –> 00:10:04,970
عمق و آزاد این مفهوم
220
00:10:04,970 –> 00:10:07,700
کمی متفاوت است اما فقط یک ایده است
221
00:10:07,700 –> 00:10:11,720
که چگونه آن را ساختار دهیم و به عنوان مثال
222
00:10:11,720 –> 00:10:15,620
ما این قسمت را در اینجا داریم فقط یک فایل است که ما
223
00:10:15,620 –> 00:10:18,230
اساساً شما و این یک
224
00:10:18,230 –> 00:10:21,620
کامپوننت کرم است که اساساً
225
00:10:21,620 –> 00:10:23,990
نمای فایل را به ما می دهد همانطور که می خواهیم آن را
226
00:10:23,990 –> 00:10:26,930
در برنامه ببینیم، این یک مدل است که اساساً یک
227
00:10:26,930 –> 00:10:31,000
مدل سیستم فایل است و این
228
00:10:31,000 –> 00:10:34,520
مؤلفه peplum در واقع یک کنترل کننده
229
00:10:34,520 –> 00:10:37,070
نیست زیرا می تواند در این قسمت
230
00:10:37,070 –> 00:10:38,750
از رابط کاربری استفاده شود. می تواند در دیالوگ و
231
00:10:38,750 –> 00:10:40,640
غیره استفاده شود و به تنهایی کار می کند، هیچ
232
00:10:40,640 –> 00:10:42,620
وضعیت مشترکی وجود ندارد، فقط
233
00:10:42,620 –> 00:10:45,770
در رابط کاربری برای انتخاب فایل به طور اساسی استفاده می شود، اما
234
00:10:45,770 –> 00:10:46,940
از طرف دیگر ما همچنین
235
00:10:46,940 –> 00:10:47,990
مؤلفه هایی مانند این
236
00:10:47,990 –> 00:10:51,530
داریم مانند این یک دیجی است. بازخوانی tal اساساً
237
00:10:51,530 –> 00:10:53,300
موقعیت فعلی ربات را نشان میدهد
238
00:10:53,300 –> 00:10:55,670
و فقط اینجاست که اینجا استفاده میشود، منظورم این است
239
00:10:55,670 –> 00:10:57,950
که میتوانید دو بار در اینجا بحث کنید، اما
240
00:10:57,950 –> 00:11:00,950
اساساً در بخشهای
241
00:11:00,950 –> 00:11:03,560
مختلف رابط کاربری استفاده میشود و ما در واقع میخواهیم
242
00:11:03,560 –> 00:11:07,310
این حالت را بین آن مؤلفهها به اشتراک بگذاریم.
243
00:11:07,310 –> 00:11:09,319
از خود راس،
244
00:11:09,319 –> 00:11:12,860
بنابراین از قسمت
245
00:11:12,860 –> 00:11:15,319
پشتی می آید و ما نمی خواهیم استفاده کنیم
246
00:11:15,319 –> 00:11:18,410
اساساً شما استفاده از آن را آسان می کنید و
247
00:11:18,410 –> 00:11:20,569
همچنین مرحله را در اینجا به اشتراک می گذارید و دسترسی به آن آسان است
248
00:11:20,569 –> 00:11:21,499
و غیره
249
00:11:21,499 –> 00:11:25,490
ایده جولی اساساً این است که حالت
250
00:11:25,490 –> 00:11:27,079
از راس می آید. و ما چیزی داریم
251
00:11:27,079 –> 00:11:28,970
که در اینجا خط دست حالت نامیده می شود و
252
00:11:28,970 –> 00:11:32,029
سپس به آن دسترسی پیدا می کنیم ما مرجع هستیم که در
253
00:11:32,029 –> 00:11:39,889
واقع تنها تنها چیزی است
254
00:11:39,889 –> 00:11:41,749
که باید از یک مرجع استفاده کنید در
255
00:11:41,749 –> 00:11:43,879
واقع اینجاست که همه چیز واقعاً
256
00:11:43,879 –> 00:11:46,069
بد است، اما فقط به این دلیل که به
257
00:11:46,069 –> 00:11:48,620
آن State handler می گویند و
258
00:11:48,620 –> 00:11:50,720
در برنامه شما به آن state handler
259
00:11:50,720 –> 00:11:52,670
می گویند و من بعداً به آن خواهم رسید که چرا باید
260
00:11:52,670 –> 00:11:55,100
بنویسید که در این مورد کمی
261
00:11:55,100 –> 00:11:57,559
بهتر است از آنها یک ویژگی زمینه یا
262
00:11:57,559 –> 00:12:02,990
یک Yeah and Th استفاده کنید. و بخش دیگر با
263
00:12:02,990 –> 00:12:04,970
پنج مطمئن شوید که بسیار جالب است – EML یک
264
00:12:04,970 –> 00:12:05,899
زبان تفسیر شده
265
00:12:05,899 –> 00:12:09,559
نیز هست، بنابراین در واقع میتوانید
266
00:12:09,559 –> 00:12:12,740
خیلی سریع از کدها دوباره استفاده کنید و دوباره بارگیری کنید و من
267
00:12:12,740 –> 00:12:16,279
به اجزای QML
268
00:12:16,279 –> 00:12:18,079
که در پایتون نوشته شدهاند شبیه
269
00:12:18,079 –> 00:12:20,149
به آنهایی که هستند فکر کردم. در qml نوشته شده است، در
270
00:12:20,149 –> 00:12:21,800
واقع مهم نیست که چه زمانی از qml استفاده می کنید
271
00:12:21,800 –> 00:12:24,050
، مهم نیست
272
00:12:24,050 –> 00:12:25,850
که آنها در خود UML نوشته شده باشند یا
273
00:12:25,850 –> 00:12:28,699
در pie نوشته شده باشند، بنابراین من ساختار آن را به گونه ای ساختم
274
00:12:28,699 –> 00:12:30,920
که هر دو در البته
275
00:12:30,920 –> 00:12:32,870
من این کار را برای C++
276
00:12:32,870 –> 00:12:35,809
انجام نمیدهم، اما برای Pyfrom بسیار
277
00:12:35,809 –> 00:12:39,110
مفید است که اجزای c++
278
00:12:39,110 –> 00:12:42,019
خارجی هستند و فقط ما را به عنوان
279
00:12:42,019 –> 00:12:44,930
مجموعه سیستم مدرن وارد میکنند و QM Ellison به عنوان
280
00:12:44,930 –> 00:12:48,500
نواری برای اتصالات برای ترکیب
281
00:12:48,500 –> 00:12:52,370
دادهها استفاده میکند. در معرض اما مدلهایی که به زبان I’m نوشته شدهاند –
282
00:12:52,370 –> 00:12:59,360
و از رابط استفاده میکنند، پس حالا چرا
283
00:12:59,360 –> 00:13:03,769
واقعاً از ارجاعات دیسک استفاده میکنید اول از
284
00:13:03,769 –> 00:13:06,319
همه، من از کدگذاری زنده استفاده میکنم، این بسیار
285
00:13:06,319 –> 00:13:08,800
شبیه است، شاید اگر در
286
00:13:08,800 –> 00:13:12,290
بحث قبلی از falgot آنجا بودید،
287
00:13:12,290 –> 00:13:15,079
ایده بارگذاری مجدد قطعات بود. برنامه
288
00:13:15,079 –> 00:13:20,870
و در طول د توسعه، بنابراین لازم نیست وقتی می خواهید تغییراتی را که در فایل qml انجام می دهید،
289
00:13:20,870 –> 00:13:21,340
290
00:13:21,340 –> 00:13:22,780
کل برنامه خود را شروع کنید
291
00:13:22,780 –> 00:13:25,150
292
00:13:25,150 –> 00:13:27,160
و نکته خوب در مورد
293
00:13:27,160 –> 00:13:29,410
Pyfrom این است که از آنجایی که آن نیز به زبان تفسیر شده
294
00:13:29,410 –> 00:13:31,690
است، می توانید
295
00:13:31,690 –> 00:13:33,820
کد پایتون را به سرعت بارگذاری مجدد کنید و آن را ارائه می دهد. شما
296
00:13:33,820 –> 00:13:37,000
هنگام توسعه کد خود حلقه بازخورد بسیار کوتاهی دارید
297
00:13:37,000 –> 00:13:4