در این مطلب، ویدئو استفاده از Eclipse Debugger با Pydev Python 3 با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:13:22
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,960 –> 00:00:03,520
بسیار خوب، من می خواهم با شما در مورد استفاده
2
00:00:03,520 –> 00:00:05,680
از دیباگر در eclipse صحبت کنم، زمانی که شما در حال
3
00:00:05,680 –> 00:00:07,759
نوشتن کد پایتون
4
00:00:07,759 –> 00:00:09,840
um هستید و من فقط فرض می کنم که شما
5
00:00:09,840 –> 00:00:12,639
قبلاً کد تست um pacman را دارید
6
00:00:12,639 –> 00:00:15,200
که به شما داده ام، بنابراین
7
00:00:15,200 –> 00:00:17,600
می دانید که می توانم آن را اجرا کنم. با باز کردن ردیف
8
00:00:17,600 –> 00:00:19,920
و تست اصلی هر چیزی که هست
9
00:00:19,920 –> 00:00:22,240
اجرا کنید و من play
10
00:00:22,240 –> 00:00:25,279
um and magic را بزنم، بازی pacman را
11
00:00:25,279 –> 00:00:26,320
درست
12
00:00:26,320 –> 00:00:28,640
میگیرم
13
00:00:28,720 –> 00:00:31,199
و کاری که میخواهم انجام دهم این است که میخواهم به
14
00:00:31,199 –> 00:00:33,840
صورت دستی یک باگ را در برنامه بچسبانم و
15
00:00:33,840 –> 00:00:36,239
سپس به شما نشان دهم که چه چیزی میتوانیم برای
16
00:00:36,239 –> 00:00:37,280
رفع اشکال انجام دهید،
17
00:00:37,280 –> 00:00:40,239
بنابراین چیزی که من می خواهم بگویم این است که فایل
18
00:00:40,239 –> 00:00:42,079
game.pi
19
00:00:42,079 –> 00:00:45,039
را در اینجا باز کنید و بیشتر مسیر را به پایین بروید
20
00:00:45,039 –> 00:00:47,680
که کجاست.
21
00:00:49,039 –> 00:00:49,820
22
00:00:49,820 –> 00:00:52,840
23
00:00:54,399 –> 00:00:56,480
24
00:00:56,480 –> 00:00:59,280
من میخواهم شما انجام دهید
25
00:00:59,280 –> 00:01:02,079
در خط 614 به نظر میرسد
26
00:01:02,079 –> 00:01:03,760
که ما چه میخواهیم انجام دهیم این است که به جای
27
00:01:03,760 –> 00:01:06,320
اینکه بگوییم در حالی که self.gameover نیست، ما
28
00:01:06,320 –> 00:01:09,119
فقط میخواهیم آن را به gameover
29
00:01:09,119 –> 00:01:11,680
با دو r تغییر دهیم، بدیهی است که این
30
00:01:11,680 –> 00:01:13,439
کار انجام نمیشود.
31
00:01:13,439 –> 00:01:15,759
اگر ما فقط این را دوباره اجرا کنیم و
32
00:01:15,759 –> 00:01:17,920
البته می توانیم بگوییم که من
33
00:01:17,920 –> 00:01:19,280
پیکربندی خود را دارم اجرا کن تا بتوانم آن پیکربندی را اجرا کنم
34
00:01:19,280 –> 00:01:23,600
یا اجرا به عنوان python درست اجرا شود
35
00:01:23,600 –> 00:01:26,400
اوم
36
00:01:26,400 –> 00:01:29,200
این به طور خودکار فایل های uh من را برای من ذخیره می کند
37
00:01:29,200 –> 00:01:30,640
زیرا
38
00:01:30,640 –> 00:01:32,960
39
00:01:32,960 –> 00:01:36,159
اوه اوه چون من
40
00:01:36,159 –> 00:01:37,920
به آن گفتم در یک مقطعی اجازه دهید
41
00:01:37,920 –> 00:01:41,040
دوباره آن را امتحان کنیم چرا کار نکرد بیایید
42
00:01:41,040 –> 00:01:44,479
اجرای pac-man را امتحان کنیم اوه چون من در بازی هستم و
43
00:01:44,479 –> 00:01:46,799
بازی هیچ کاری انجام نمی دهد اوه بله
44
00:01:46,799 –> 00:01:48,960
خطای رایج درست است من گفتم این را به عنوان
45
00:01:48,960 –> 00:01:50,880
پایتون اجرا کنید به خوبی اجرا شود اصلی نیست بنابراین
46
00:01:50,880 –> 00:01:52,240
کاری انجام نمی دهد پس بیایید به
47
00:01:52,240 –> 00:01:53,119
اینجا برگردیم
48
00:01:53,119 –> 00:01:55,200
و بیایید به
49
00:01:55,200 –> 00:01:57,759
عنوان اجرای پایتون اجرا کنیم
50
00:01:57,759 –> 00:02:00,719
و من این را اجرا می
51
00:02:00,719 –> 00:02:02,719
کنم پسر چون من در واقع
52
00:02:02,719 –> 00:02:06,360
چیزهای دیگری در آنجا دارم،
53
00:02:08,160 –> 00:02:11,920
اوه و به نظر می رسد که بازی در بازی شکست خورده است،
54
00:02:11,920 –> 00:02:13,040
متأسفم
55
00:02:13,040 –> 00:02:14,879
چیزی درست خراب شد و ما می توانیم
56
00:02:14,879 –> 00:02:16,640
اینجا را نگاه کنیم و می توانیم
57
00:02:16,640 –> 00:02:17,760
58
00:02:17,760 –> 00:02:19,599
مسیری را که درست طی کرده است، ببینیم،
59
00:02:19,599 –> 00:02:22,800
بنابراین در
60
00:02:22,800 –> 00:02:26,160
مسیر اصلی قرار داشت. و به نام
61
00:02:26,160 –> 00:02:29,280
این بازی اجرا شد
62
00:02:29,280 –> 00:02:32,319
که شروع شد و در
63
00:02:32,319 –> 00:02:34,239
نهایت با این خطا روبرو شدیم،
64
00:02:34,239 –> 00:02:36,080
بنابراین شما ممکن است بتوانید آن را
65
00:02:36,080 –> 00:02:38,239
فقط بر
66
00:02:38,239 –> 00:02:40,160
اساس پیام خطا برطرف کنید، اما بیایید
67
00:02:40,160 –> 00:02:41,920
برای یک دقیقه وانمود کنیم که نمی توانید
68
00:02:41,920 –> 00:02:43,920
آن را انجام دهید. آیا شما درست مانند
69
00:02:43,920 –> 00:02:45,120
هر
70
00:02:45,120 –> 00:02:48,720
ایده خوب و معقولی عمل می کنید؟
71
00:02:48,720 –> 00:02:50,640
um debugger داخلی، بنابراین کاری که ما میخواهیم انجام دهیم این است
72
00:02:50,640 –> 00:02:52,160
که میخواهیم یک
73
00:02:52,160 –> 00:02:53,440
نقطه شکست را در اینجا تنظیم کنم، بنابراین
74
00:02:53,440 –> 00:02:56,080
در سمت چپ عدد 614 کلیک راست میکنم و
75
00:02:56,080 –> 00:02:57,840
میگویم نقطه شکست را به سمت راست اضافه کنید. در
76
00:02:57,840 –> 00:02:59,920
سمت چپ شماره خط
77
00:02:59,920 –> 00:03:03,040
در حال حاضر اگر فقط این را دوباره
78
00:03:03,040 –> 00:03:05,040
اجرا کنم در نقطه شکست متوقف
79
00:03:05,040 –> 00:03:06,640
نمی شود، فقط به راه خود ادامه می دهد بلا
80
00:03:06,640 –> 00:03:08,879
بلا بله بیا
81
00:03:08,879 –> 00:03:11,599
چاگ چاگ
82
00:03:11,599 –> 00:03:14,800
مطمئناً زمان می برد
83
00:03:14,800 –> 00:03:16,959
اوه من دوباره در بازی هستم. سعی می کنم
84
00:03:16,959 –> 00:03:18,879
بازی را اجرا کنم وای
85
00:03:18,879 –> 00:03:20,720
اگر اینجا هستم و در
86
00:03:20,720 –> 00:03:22,640
بازی نقطه انفصال داشته باشم، اگر درست اجرا کنم، چیزی متوقف نمی
87
00:03:22,640 –> 00:03:24,640
شود،
88
00:03:24,640 –> 00:03:27,120
بله و در واقع برای
89
00:03:27,120 –> 00:03:29,040
اینکه من اجرای بازی را متوقف
90
00:03:29,040 –> 00:03:30,959
کنم، خیلی زود می روم به
91
00:03:30,959 –> 00:03:33,840
سرعت وارد تنظیمات اجرای من شوید و من میخواهم
92
00:03:33,840 –> 00:03:36,319
موردی را پیدا کنم که میگوید
93
00:03:36,319 –> 00:03:37,120
94
00:03:37,120 –> 00:03:38,720
ماژول بازی را اجرا کنید و فقط
95
00:03:38,720 –> 00:03:41,120
با زدن کلید حذف آن را حذف میکنم،
96
00:03:41,120 –> 00:03:43,280
خوب حذف کنید، خیلی خوب است
97
00:03:43,280 –> 00:03:47,040
، حالا اوم اوه شما ندیدید که
98
00:03:47,040 –> 00:03:50,000
من در آن بودم. تنظیماتی را اجرا کنید که
99
00:03:50,000 –> 00:03:51,760
بیشتر آنها را درست دیدید و من فقط روی
100
00:03:51,760 –> 00:03:53,280
موردی که حذف نمیکنم کلیک کردم خوب است، بیایید از
101
00:03:53,280 –> 00:03:56,640
شر آنها خلاص شویم. من دوباره در بازی هستم
102
00:03:56,640 –> 00:03:58,480
و حالا اگر فقط روی run کلیک
103
00:03:58,480 –> 00:04:00,239
کنم دوباره از من می پرسد که چه نوع و
104
00:04:00,239 –> 00:04:01,840
من شبیه این هستم که چرا این کار را
105
00:04:01,840 –> 00:04:04,000
می کند، پس بیایید به سمت آن برویم
106
00:04:04,000 –> 00:04:05,599
تا به من یک راهنمایی بدهد.
107
00:04:05,599 –> 00:04:07,760
میخواهم وارد اینجا شوم، اما اعلان بازی
108
00:04:07,760 –> 00:04:09,200
هنوز این نقطه شکست را دارد، بنابراین من دوباره وارد مرحله
109
00:04:09,200 –> 00:04:11,120
110
00:04:11,120 –> 00:04:12,000
111
00:04:12,000 –> 00:04:14,560
آزمایشی میشوم، بیایید آن را اجرا کنیم، باز هم
112
00:04:14,560 –> 00:04:16,320
نباید درست کار کند،
113
00:04:16,320 –> 00:04:19,839
اوه، ظاهراً ظاهر شد خراب است، پس
114
00:04:19,839 –> 00:04:22,800
اگر میخواهم آن را اجرا کنم در حالت اشکال زدایی، بنابراین
115
00:04:22,800 –> 00:04:24,560
در آن نقطه شکست متوقف می شود، من باید
116
00:04:24,560 –> 00:04:26,720
به سمت راست ابزار اشکال زدایی کوچک را وارد کنم و
117
00:04:26,720 –> 00:04:28,960
می توانم فقط روی
118
00:04:28,960 –> 00:04:33,280
um debug a little bug کلیک کنم یا می توانم به
119
00:04:33,280 –> 00:04:34,960
آن بگویم کدام یک را می خواهم کدام پیکربندی را اشکال زدایی
120
00:04:34,960 –> 00:04:36,639
کنم. اشکال زدایی بیایید فقط
121
00:04:36,639 –> 00:04:38,320
اشکال زدایی
122
00:04:38,320 –> 00:04:41,680
را بزنیم تا chug chug شروع به اجرا کند و حالا اوم
123
00:04:41,680 –> 00:04:44,000
می توانم این را جابجا کنم، اوکی احتمالاً
124
00:04:44,000 –> 00:04:46,400
نمی توانید آن را ببینید، اوه اینجا ما به سمت راست می رویم
125
00:04:46,400 –> 00:04:47,759
126
00:04:47,759 –> 00:04:48,560
127
00:04:48,560 –> 00:04:50,160
اما یک پنجره وجود دارد که در اینجا درست شروع
128
00:04:50,160 –> 00:04:51,520
شد و آن را شروع کرد. میگوید پاسخ نمیدهد به
129
00:04:51,520 –> 00:04:53,600
نوعی منجمد شده است، در حالی که اوم
130
00:04:53,600 –> 00:04:55,199
من در دیباگر هستم،
131
00:04:55,199 –> 00:04:57,360
میگوید این نوع سوئیچ پرسپکتیو تایید
132
00:04:57,360 –> 00:04:58,400
کنید راه اندازی به گونه ای پیکربندی شده است
133
00:04:58,400 –> 00:04:59,919
که هنگامی که به
134
00:04:59,919 –> 00:05:02,240
حالت تعلیق در می آید،
135
00:05:02,240 –> 00:05:03,600
دیدگاه
136
00:05:03,600 –> 00:05:04,639
137
00:05:04,639 –> 00:05:06,000
138
00:05:06,000 –> 00:05:08,560
139
00:05:08,560 –> 00:05:10,400
140
00:05:10,400 –> 00:05:12,320
اشکال زدایی را باز می کند. پرسپکتیو به یاد داشته باشید که من
141
00:05:12,320 –> 00:05:14,320
قبلاً در مورد پرسپکتیوها صحبت کردم این
142
00:05:14,320 –> 00:05:16,160
پرسپکتیو جاوا بود که
143
00:05:16,160 –> 00:05:18,479
ما برای کلاس خود از آن استفاده نمی کنیم.
144
00:05:18,479 –> 00:05:20,560
145
00:05:20,560 –> 00:05:21,919
146
00:05:21,919 –> 00:05:23,759
147
00:05:23,759 –> 00:05:25,199
ممکن است اولین
148
00:05:25,199 –> 00:05:27,360
باری را که قبلاً اشکال زدایی کرده ام ندیده
149
00:05:27,360 –> 00:05:29,120
باشم و اکنون می گویم تصمیم خود را به خاطر بسپار و
150
00:05:29,120 –> 00:05:30,400
می گویم آهان سوئیچ کنید،
151
00:05:30,400 –> 00:05:33,840
بنابراین من در حال حاضر در حالت اشکال زدایی هستم همه
152
00:05:33,840 –> 00:05:36,479
چیز خیلی بهتر است، اوم من
153
00:05:36,479 –> 00:05:38,160
این منوی اشکال زدایی را دارم که مرتب می شود of به من میگوید
154
00:05:38,160 –> 00:05:40,400
من کجا هستم
155
00:05:40,400 –> 00:05:42,160
با توجه به مواردی که ممکن است
156
00:05:42,160 –> 00:05:43,919
این پنجره را ببینید یا نبینید، اگر این پنجره را نمیبینید،
157
00:05:43,919 –> 00:05:46,639
میتوانید بگویید window
158
00:05:46,639 –> 00:05:47,440
uh
159
00:05:47,440 –> 00:05:50,080
show view و میتوانید بگویید نمای debug را نشان دهید
160
00:05:50,080 –> 00:05:52,639
و سپس باز میشود آنجاست
161
00:05:52,639 –> 00:05:54,080
ام
162
00:05:54,080 –> 00:05:56,800
به هر حال در نقطه شکست من متوقف شده است
163
00:05:56,800 –> 00:06:01,199
و من اکنون می توانم در اینجا
164
00:06:01,199 –> 00:06:03,360
به متغیرهای من نگاه کنم و در اینجا می
165
00:06:03,360 –> 00:06:05,919
گوید در حالی که بازی خود نقطه تمام نشده است و
166
00:06:05,919 –> 00:06:07,280
فکر می کنم احتمالاً زمانی
167
00:06:07,280 –> 00:06:08,800
که داشتم برای
168
00:06:08,800 –> 00:06:10,960
ساختن این کار آماده می کردم این را باز کردم. ویدیو اما دارای
169
00:06:10,960 –> 00:06:13,520
جهانیها است، متغیری به
170
00:06:13,520 –> 00:06:15,600
نام عامل دارد، متغیری دارد،
171
00:06:15,600 –> 00:06:17,680
برای این شی خاص مناسب
172
00:06:17,680 –> 00:06:19,440
است، میتوانید آن را باز کنید و ببینید
173
00:06:19,440 –> 00:06:20,560
در
174
00:06:20,560 –> 00:06:22,319
آنجا چه خبر است. گفتن
175
00:06:22,319 –> 00:06:25,039
176
00:06:25,039 –> 00:06:29,039
177
00:06:29,039 –> 00:06:31,360
178
00:06:31,360 –> 00:06:32,880
179
00:06:32,880 –> 00:06:34,000
180
00:06:34,000 –> 00:06:36,080
181
00:06:36,080 –> 00:06:38,479
خخخخ همینطور اما بیایید
182
00:06:38,479 –> 00:06:39,600
183
00:06:39,600 –> 00:06:42,080
اشکالزدا را متوقف کنیم، درست باید اشکالزدا را متوقف کنید
184
00:06:42,080 –> 00:06:43,759
، زیرا در حال حاضر
185
00:06:43,759 –> 00:06:45,680
من هنوز این مرد را در آنجا
186
00:06:45,680 –> 00:06:48,639
دارم و اگر دوباره به
187
00:06:48,639 –> 00:06:51,120
چشمانداز معمولی پایتون برگردم و
188
00:0