در این مطلب، ویدئو Python جاسازی شده برای توسعه دهندگان ObjectScript: کار با Python و ObjectScript در کنار یکدیگر با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:21:28
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:01,199 –> 00:00:02,560
سلام مجدد
2
00:00:02,560 –> 00:00:04,640
به پایتون تعبیه شده برای توسعه دهندگان اسکریپت شی خوش آمدید
3
00:00:04,640 –> 00:00:06,480
4
00:00:06,480 –> 00:00:08,400
نام من باب کروشفسکی است من
5
00:00:08,400 –> 00:00:10,719
مدیر محصول اینجا در اینترسیستمز هستم
6
00:00:10,719 –> 00:00:13,200
بحث امروز ادامه
7
00:00:13,200 –> 00:00:15,679
مقدمه ای برای ویدیوی پایتون تعبیه شده است
8
00:00:15,679 –> 00:00:18,320
که در آن جزئیات نحوه کار را به طور کامل توضیح خواهم داد.
9
00:00:18,320 –> 00:00:20,240
برای استفاده از اسکریپت شی و پایتون
10
00:00:20,240 –> 00:00:21,600
با هم
11
00:00:21,600 –> 00:00:23,519
در جایی که ویدیوی معرفی
12
00:00:23,519 –> 00:00:25,680
استراتژیهایی را ارائه میکند، این ویدیو از طریق apis بسیار خاص میگذرد،
13
00:00:25,680 –> 00:00:27,840
14
00:00:27,840 –> 00:00:30,240
من به شما معرفی کوتاهی
15
00:00:30,240 –> 00:00:32,558
میکنم با چیزی که ما آن را پل زبانی مینامیم که
16
00:00:32,558 –> 00:00:34,800
به عنوان یک بافت همبند بین
17
00:00:34,800 –> 00:00:37,280
پایتون و اسکریپت شی عمل میکند و سپس
18
00:00:37,280 –> 00:00:40,559
وارد آن میشویم. دو دمو طولانی
19
00:00:40,719 –> 00:00:43,680
به عنوان یک یادآوری سریع ما پایتون را
20
00:00:43,680 –> 00:00:46,879
با اسکریپت شی و عنبیه که هم
21
00:00:46,879 –> 00:00:48,960
اسکریپت شی و هم
22
00:00:48,960 –> 00:00:50,879
مفسرهای پایتون در کنار هم در فرآیند iris در حال اجرا هستند
23
00:00:50,879 –> 00:00:53,039
24
00:00:53,039 –> 00:00:55,520
و هر دو زمان اجرا با هم امکان
25
00:00:55,520 –> 00:00:57,199
پل زدن رایگان بین دو
26
00:00:57,199 –> 00:00:59,520
جهان و پل زبان چیزی است که
27
00:00:59,520 –> 00:01:01,600
باعث می شود این اتفاق بیفتد و این چیزی است که
28
00:01:01,600 –> 00:01:05,840
ما امروز به جزئیات
29
00:01:06,080 –> 00:01:09,520
آن خواهیم پرداخت. جادوی واقعی پایتون تعبیه شده یک
30
00:01:09,520 –> 00:01:11,119
داخلی است. مؤلفه ای به نام پل زبانی
31
00:01:11,119 –> 00:01:14,400
، همان طور که
32
00:01:14,400 –> 00:01:16,159
33
00:01:16,159 –> 00:01:18,400
34
00:01:18,400 –> 00:01:20,560
گفتم بافت همبند بین دو زبان عمل می کند و برای اتصال عملکرد، تطابق امپدانس را هموار می کند
35
00:01:20,560 –> 00:01:23,680
و به طور کلی حرکت
36
00:01:23,680 –> 00:01:27,119
بین دو زبان
37
00:01:27,119 –> 00:01:28,960
را در اکثر موارد ساده می کند، پل
38
00:01:28,960 –> 00:01:30,799
در پس زمینه بی سر و صدا کار می کند،
39
00:01:30,799 –> 00:01:33,280
اما همچنین apis را هم در
40
00:01:33,280 –> 00:01:35,360
اسکریپت شی و هم
41
00:01:35,360 –> 00:01:37,280
در پایتون در سمت اسکریپت آبجکت نشان میدهد ما
42
00:01:37,280 –> 00:01:40,400
کتابخانه dollar system.python را اضافه کردهایم که
43
00:01:40,400 –> 00:01:42,000
همه چیزهایی را که برای کار با پایتون نیاز دارید فراهم میکند
44
00:01:42,000 –> 00:01:43,280
45
00:01:43,280 –> 00:01:45,439
و برعکس در سمت پایتون،
46
00:01:45,439 –> 00:01:47,680
وارد کردن ماژول iris به شما
47
00:01:47,680 –> 00:01:50,960
امکان دسترسی به اسکریپت شی را میدهد،
48
00:01:51,840 –> 00:01:53,680
پس بیایید پل زبان را در
49
00:01:53,680 –> 00:01:55,040
عمل ببینید
50
00:01:55,040 –> 00:01:57,200
، اولین مجموعه دموها بر روی
51
00:01:57,200 –> 00:01:59,360
اسکریپت شیء پل تمرکز
52
00:01:59,360 –> 00:02:03,600
میکنند، پس از آن، سمت پایتون را
53
00:02:05,360 –> 00:02:07,360
در این نمایش نمایش میدهم، میخواهم
54
00:02:07,360 –> 00:02:08,720
چندین مثال را مرور کنم
55
00:02:08,720 –> 00:02:11,120
که نحوه استفاده از کتابخانههای پایتون را
56
00:02:11,120 –> 00:02:13,360
از شی نشان میدهد. اسکریپت شامل چند
57
00:02:13,360 –> 00:02:16,480
مکان است که می توانید
58
00:02:16,480 –> 00:02:18,480
برای نسخه ی نمایشی امروز از آنجا بیفتید، من یک کتابخانه کوچک پایتون نوشته ام.
59
00:02:18,480 –> 00:02:20,319
t با
60
00:02:20,319 –> 00:02:23,200
Google’s maps api ادغام می شود تا کارهایی مانند
61
00:02:23,200 –> 00:02:25,599
جستجوی کد پستی یک آدرس را انجام
62
00:02:25,599 –> 00:02:27,360
دهد که می توانید کد پایتون را اینجا در
63
00:02:27,360 –> 00:02:29,599
سمت راست در سمت چپ مشاهده
64
00:02:29,599 –> 00:02:31,519
65
00:02:31,519 –> 00:02:34,560
66
00:02:34,560 –> 00:02:36,560
کنید. نمونه ای از کلاس و فراخوانی
67
00:02:36,560 –> 00:02:38,319
هر یک از متدها از شی
68
00:02:38,319 –> 00:02:40,160
اسکریپت
69
00:02:40,160 –> 00:02:41,319
iris
70
00:02:41,319 –> 00:02:44,200
2021.2 کتابخانه dollar system.python را معرفی
71
00:02:44,200 –> 00:02:46,959
می کند که apis را ارائه می دهد
72
00:02:46,959 –> 00:02:49,360
که کار با پایتون را در داخل عنبیه تسهیل می کند،
73
00:02:49,360 –> 00:02:50,800
74
00:02:50,800 –> 00:02:52,400
از جمله اولین چیزی که می خواهم به
75
00:02:52,400 –> 00:02:54,959
شما نشان دهم که چگونه بارگذاری کنید. یک ماژول پایتون
76
00:02:54,959 –> 00:02:56,080
77
00:02:56,080 –> 00:02:59,440
بنابراین شما این کار را انجام دهید مانند این
78
00:03:02,360 –> 00:03:04,560
dollarsystem.python.import بارگیری می کند یا به قول
79
00:03:04,560 –> 00:03:07,680
پایتون یک ماژول پایتون را وارد می کند
80
00:03:07,680 –> 00:03:10,319
و آن را به عنوان یک شی عنبیه به شما برمی گرداند،
81
00:03:10,319 –> 00:03:13,760
بنابراین اگر آن شی را z بنویسیم،
82
00:03:13,760 –> 00:03:16,080
خواهیم دید که یک شی از نوع آن است.
83
00:03:16,080 –> 00:03:18,319
%.
84
00:03:18,319 –> 00:03:20,560
85
00:03:20,560 –> 00:03:22,959
86
00:03:22,959 –> 00:03:24,599
87
00:03:24,599 –> 00:03:26,720
88
00:03:26,720 –> 00:03:28,799
89
00:03:28,799 –> 00:03:31,680
90
00:03:31,680 –> 00:03:33,680
91
00:03:33,680 –> 00:03:35,760
بنابراین اکنون که
92
00:03:35,760 –> 00:03:37,680
کتابخانه خود را بارگذاری کردیم،
93
00:03:37,680 –> 00:03:39,840
بیایید
94
00:03:39,840 –> 00:03:42,159
یکی از اشیاء از این کلاس را که
95
00:03:42,159 –> 00:03:46,000
در اینجا تعریف کردیم به نام مبانی نقشه نمونه سازی کنیم،
96
00:03:46,000 –> 00:03:49,280
حالا اگر شیء اصولی نقشه خود را
97
00:03:49,280 –> 00:03:51,760
بنویسیم، می بینیم که دوباره از نوع
98
00:03:51,760 –> 00:03:54,480
درصد sys.python است اما بیشتر است.
99
00:03:54,480 –> 00:03:57,760
اطلاعات می گوید که این یک شی پایتون از
100
00:03:57,760 –> 00:04:01,200
نوع کلاس نقشه پایه است از کتابخانه مبانی نقشه
101
00:04:01,200 –> 00:04:04,319
102
00:04:06,239 –> 00:04:08,799
یکی از ویژگی های داخلی پایتون،
103
00:04:08,799 –> 00:04:11,439
ابزار dur است و لیستی از
104
00:04:11,439 –> 00:04:14,959
تمام روش های موجود برای یک شی
105
00:04:14,959 –> 00:04:17,759
پایتون را برمی گرداند، تعدادی از روش های داخلی.
106
00:04:17,759 –> 00:04:19,279
مانند
107
00:04:19,279 –> 00:04:21,759
چاپ لیست
108
00:04:21,759 –> 00:04:24,240
چیزهایی را تایپ کنید که
109
00:04:24,240 –> 00:04:26,639
میخواهیم مطمئن شویم برای توسعهدهندگان اسکریپت شی در دسترس هستند تا
110
00:04:26,639 –> 00:04:29,919
کار با
111
00:04:29,919 –> 00:04:31,520
اشیاء پایتون را از
112
00:04:31,520 –> 00:04:33,199
شی اسکریپت آسان کنند،
113
00:04:33,199 –> 00:04:36,240
بنابراین در اینجا کتابخانه داخلی
114
00:04:36,240 –> 00:04:38,600
را از طریق
115
00:04:38,600 –> 00:04:40,560
dollarsystem.python.built-ins در دسترس قرار دادهایم. بنابراین ما فقط
116
00:04:40,560 –> 00:04:42,440
117
00:04:42,440 –> 00:04:44,000
systempythonbuiltins.dir را فراخوانی می
118
00:04:44,000 –> 00:04:45,919
کنیم و همه متدهای
119
00:04:45,919 –> 00:04:48,960
موجود در شی mb
120
00:04:48,960 –> 00:04:51,199
خود را می بینیم و شما تمام متدهایی را که
121
00:04:51,199 –> 00:04:52,960
در کلاس من تعریف شده بود به
122
00:04:52,960 –> 00:04:54,560
همراه
123
00:04:54,560 –> 00:04:57,680
همه متغیرهای عضو uh آن را می بینید. این
124
00:04:57,680 –> 00:05:00,720
مورد به نام کلاینت است، اما شما همچنین
125
00:05:00,720 –> 00:05:03,039
متدهای داخلی پایتون را می بینید، اینها
126
00:05:03,039 –> 00:05:03,759
127
00:05:03,759 –> 00:05:05,440
همانهایی هستند که با زیرخط شروع و پایان می یابند.
128
00:05:05,440 –> 00:05:07,520
129
00:05:07,520 –> 00:05:09,520
130
00:05:09,520 –> 00:05:11,360
131
00:05:11,360 –> 00:05:14,560
ماژول python
132
00:05:14,560 –> 00:05:17,199
یک کلاس را نمونهسازی کرد، بنابراین بیایید از کلاس استفاده
133
00:05:17,199 –> 00:05:18,320
134
00:05:18,320 –> 00:05:20,560
کنیم، فرض کنید در دعوتنامهام در حال سازماندهی
135
00:05:20,560 –> 00:05:22,720
جلسهای در ستاد بین سیستمها
136
00:05:22,720 –> 00:05:24,720
هستم، میخواهم بگویم
137
00:05:24,720 –> 00:05:29,120
چقدر از کندال فاصله دارد و با t stop
138
00:05:29,120 –> 00:05:32,160
کلاس اصول نقشه من این روش فاصله را
139
00:05:32,160 –> 00:05:35,280
دارد که به شما تعداد
140
00:05:35,280 –> 00:05:36,240
141
00:05:36,240 –> 00:05:39,840
مترهای بین دو مکان را دارید،
142
00:05:39,840 –> 00:05:41,919
بنابراین فرض کنید
143
00:05:41,919 –> 00:05:43,199
که ما
144
00:05:43,199 –> 00:05:45,120
آدرس
145
00:05:45,120 –> 00:05:46,880
146
00:05:46,880 –> 00:05:49,759
یک درایو یادبود و 300 خیابان اصلی را به آن دادیم
147
00:05:49,759 –> 00:05:52,400
که آدرس ایستگاه کندال میت است
148
00:05:52,400 –> 00:05:54,320
149
00:05:54,320 –> 00:05:58,479
و 631 متر را برمی گرداند،
150
00:05:58,479 –> 00:06:00,960
توجه کنید که فراخوانی تابع دقیقاً
151
00:06:00,960 –> 00:06:03,600
همانطور که انتظار دارید به نظر می رسد. از هر
152
00:06:03,600 –> 00:06:06,720
شی دیگری در شیء اسکریپت، فقط
153
00:06:06,720 –> 00:06:09,360
نام شیء را نام متد را فرا میخوانید و
154
00:06:09,360 –> 00:06:11,680
در اینجا در
155
00:06:11,680 –> 00:06:13,520
پشت صحنهای که ما در حال تبدیل
156
00:06:13,520 –> 00:06:15,280
بین
157
00:06:15,280 –> 00:06:17,680
رشتههای اسکریپت شی و رشتههای پایتون هستیم، به آن پارامتر میدهید.
158
00:06:17,680 –> 00:06:18,960
لازم نیست نگران هیچکدام از اینها نباشید
159
00:06:18,960 –> 00:06:20,400
160
00:06:20,400 –> 00:06:22,720
که انواع پایهها همگی درست کار
161
00:06:22,720 –> 00:06:25,360
میکنند،
162
00:06:25,440 –> 00:06:27,280
همچنین در دعوتنامه من میخواهم
163
00:06:27,280 –> 00:06:29,520
کد پستی دفتر مرکزی
164
00:06:29,520 –> 00:06:30,720
را اضافه
165
00:06:30,720 –> 00:06:33,199
کنم، بنابراین میبینم که در سمت راست اینجا
166
00:06:33,199 –> 00:06:36,000
کد پستی را داریم.
167
00:06:36,000 –> 00:06:38,479
روشی که تعریف شده است که
168
00:06:38,479 –> 00:06:41,120
کد پستی را برای هر آدرسی که
169
00:06:41,120 –> 00:06:42,000
به آن
170
00:06:42,000 –> 00:06:44,319
171
00:06:44,319 –> 00:06:47,199
172
00:06:47,199 –> 00:06:50,400
میدهید
173
00:06:50,400 –> 00:06:52,319
برمیگرداند، بنابراین بیایید
174
00:06:52,319 –> 00:06:53,680
آن
175
00:06:53,680 –> 00:06:55,599
176
00:06:55,599 –> 00:06:59,039
کد پستی را امتحان کنیم. نام متد کد
177
00:06:59,039 –> 00:07:00,720
این نمونه ای از آن است اما
178
00:07:00,720 –> 00:07:03,520
تعدادی مثال مشابه دیگر
179
00:07:03,520 –> 00:07:04,479
180
00:07:04,479 –> 00:07:07,039
وجود دارد که در آنها بین
181
00:07:07,039 –> 00:07:08,400
182
00:07:08,400 –> 00:07:11,599
نام قانونی یک متد یا
183
00:07:11,599 –> 00:07:12,720
متغیر
184
00:07:12,720 –> 00:07:14,400
در پایتون
185
00:07:14,400 –> 00:07:17,280
نسبت به اسکریپت شی تفاوت وجود دارد، بنابراین ما می توانیم
186
00:07:17,280 –> 00:07:19,360
این مشکل را فقط با قرار دادن postal حل کنیم.
187
00:07:19,360 –> 00:07:21,680
نام روش را در
188
00:07:21,680 –> 00:07:23,680
گیومه کد کنید،
189
00:07:23,680 –> 00:07:26,319
بنابراین اگر کد پستی را در
190
00:07:26,319 –> 00:07:27,840
گیومه صدا
191
00:07:27,840 –> 00:07:28,840
کنیم، خواهیم دید
192
00:07:28,840 –> 00:07:30,400
که
193
00:07:30,400 –> 00:07:33,759
o2 142 کد پستی یک
194
00:07:33,759 –> 00:07:36,160
درایو یادبود است
195
00:07:37,759 –> 00:07:40,240
که زیاد می آید، دوباره به شما نشان خواهم داد که
196
00:07:40,240 –> 00:07:42,319
در گیومه فقط یک دقیقه،
197
00:07:42,319 –> 00:07:44,319
بنابراین موضوع بعدی که می خواهم در مورد
198
00:07:44,319 –> 00:07:47,280
آن صحبت کنم، انتقال لیست ها به پایتون است،
199
00:07:47,280 –> 00:07:49,520
بنابراین من همانطور که قبلاً دیده بودیم، بیشتر
200
00:07:49,520 –> 00:07:51,919
انواع پایه مانند رشته ها و اعداد صحیح
201
00:07:51,919 –> 00:07:53,759
به طور خودکار به معادل های پایتون خود تبدیل می شوند،
202
00:07:53,759 –> 00:07:56,319
اما شما باید
203
00:07:56,319 –> 00:08:00,400
به صراحت تبدیل لیستها
204
00:08:00,400 –> 00:08:03,599
برای این مثال کتابخانه اصول نقشه من
205
00:08:03,599 –> 00:08:07,039
شامل یک روش فاصله است و
206
00:08:07,039 –> 00:08:09,759
این فهرستی از
207
00:08:09,759 –> 00:08:13,199
مکانهایی را میگیرد که میروید و از
208
00:08:13,199 –> 00:08:15,199
آنجا به شما برمیگردد که فاصله آن بین آن مکانها چقدر است،
209
00:08:15,199 –> 00:08:17,039
210
00:08:17,039 –> 00:08:18,800
بنابراین فرض کنید میخواستم بدانم چقدر
211
00:08:18,800 –> 00:08:20,800
فاصله است. سیاتل است که
212
00:08:20,800 –> 00:08:23,599
محل اجلاس جهانی بعدی سیستم های داخلی
213
00:08:23,599 –> 00:08:26,240
از مکان های مختلف در سراسر کشور است
214
00:08:26,240 –> 00:08:29,120
و من یک لیست اسکریپت شی
215
00:08:29,120 –> 00:08:31,360
از مکان هایی داشتم که به خوبی پیش می رویم همه
216
00:08:31,360 –> 00:08:32,880
ما به سیاتل می رویم
217
00:08:32,880 –> 00:08:35,120
و لیستی از مکان هایی که می رویم.
218
00:08:35,120 –> 00:08:36,880
ما از چندین
219
00:08:36,880 –> 00:08:40,839
مکان در سراسر کشور میآییم،
220
00:08:40,880 –> 00:08:42,640
بنابراین اکنون وقتی
221
00:08:42,640 –> 00:08:46,240
روش فاصلههای خود را فراخوانی میکنم، باید
222
00:08:46,240 –> 00:08:47,440
223
00:08:47,440 –> 00:08:50,399
224
00:08:50,399 –> 00:08:54,000
تابع فهرست کمکی dollarsystem.python.2 را فراخوانی کنم که از
225
00:08:54,000 –> 00:08:57,519
لیستهای اسکریپت شیء به شکل فهرست در
226
00:08:57,519 –> 00:08:59,519
پایتون
227
00:08:59,519 –> 00:09:01,760
و تبدیل میشود. نتایجی که در اینجا خواهید دید
228
00:09:01,760 –> 00:09:04,800
آرایهای است که برای هر یک
229
00:09:04,800 –> 00:09:06,959
از مقصدها یا هر یک از
230
00:09:06,959 –> 00:09:09,200
مکانهایی که از آن میآییم
231
00:09:09,200 –> 00:09:10,600
232
00:09:10,600 –> 00:09:13,839
فاصله دارد و از کمبریج تا سیاتل 4895 کیلومتر فاصله دارد
233
00:09:13,839 –> 00:09:14,959
234
00:09:14,959 –> 00:09:18,800
، این خوب است که من خوب پرواز میکنم.
235
00:09:18,880 –> 00:09:20,000
236
00:09:20,000 –> 00:09:22,399
اکنون بیایید نحوه استفاده از ویژگی پارامترهای نامگذاری شده پایتون را ببینیم،
237
00:09:22,399 –> 00:09:24,160
238
00:09:24,160 –> 00:09:26,640
بنابراین گاهی اوقات روشهای پایتون
239
00:09:26,640 –> 00:09:28,800
فهرست طولانی از پارامترهای اختیاری را میگیرند
240
00:09:28,800 –> 00:09:30,959
و یکی از راههایی که واقعاً باگها را کاهش میدهد
241
00:09:30,959 –> 00:09:33,360
و خواندن آن را آسانتر میکند
242
00:09:33,360 –> 00:09:35,360
، استفاده از پارامترهای نامگذاری شده است که در آن
243
00:09:35,360 –> 00:09:36,560
فقط میگویید
244
00:09:36,560 –> 00:09:38,320
نام پارامتر
245
00:09:38,320 –> 00:09:40,959
برابر است. مقدار ویرگول نام برخی از
246
00:09:40,959 –> 00:09:44,880
پارامترهای دیگر برابر با مقدار دیگری
247
00:09:44,880 –> 00:09:47,040
در اسکریپت شیء است، ما می توانیم
248
00:09:47,040 –> 00:09:49,680
از همان ویژگی با استفاده از اسکریپت های شیء
249
00:09:49,680 –> 00:09:51,920
اشیاء پویا استفاده
250
00:09:51,920 –> 00:09:55,040
کنیم، بنابراین در اینجا ایجاد می کنیم. اجازه دهید
251
00:09:55,040 –> 00:09:56,720
ترمینال خود را اینجا تمیز
252
00:09:56,720 –> 00:09:58,959
کنم تا بهتر ببینید،
253
00:09:58,959 –> 00:10:01,360
پس فرض کنید من
254
00:10:01,360 –> 00:10:03,680
یک اسکریپت ایجاد کردم شی پویا یک اسکریپت شی به نام
255
00:10:03,680 –> 00:10:04,720
args
256
00:10:04,720 –> 00:10:06,079
که دارای یک
257
00:10:06,079 –> 00:10:10,079
شروع و پایان و یک حالت است
258
00:10:11,200 –> 00:10:14,959
و سپس می توانم آنها را
259
00:10:15,760 –> 00:10:17,519
260
00:10:17,519 –> 00:10:20,959
با استفاده از این نحو نقطه نقطه به یک روش پایتون منتقل کنم،
261
00:10:20,959 –> 00:10:22,240
262
00:10:22,240 –> 00:10:24,399
بنابراین در این مورد من نقشه گوگل را فراخوانی می کنم.
263
00:10:24,399 –> 00:10:27,040
s’s directions api و
264
00:10:27,040 –> 00:10:29,920
مسیرها را از ایستگاه کندال mit
265
00:10:29,920 –> 00:10:34,079
t-stop به مقر ما برمی گرداند،
266
00:10:34,079 –> 00:10:35,360
بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم که آن جهت چه چیزی
267
00:10:35,360 –> 00:10:38,560
را بازگردانده است،
268
00:10:40,480 –> 00:10:42,079
بنابراین
269
00:10:42,079 –> 00:10:43,920
یک
270
00:10:43,920 –> 00:10:46,560
شی بزرگ که خواندن و درک آن کمی سخت است،
271
00:10:46,560 –> 00:10:48,640
بنابراین
272
00:10:48,640 –> 00:10:51,200
معمولاً ظاهر می شود. در کتابخانههای پایتون،
273
00:10:51,200 –> 00:10:52,880
پس من یک لحظه به شما نشان میدهم که
274
00:10:52,880 –> 00:10:54,640
چگونه با این نوع
275
00:10:54,640 –> 00:10:55,920
اشیاء
276
00:10:55,920 –> 00:10:57,600
کار کنید، بنابراین آیا روشهای dunder را
277
00:10:57,600 –> 00:10:59,440
که قبلاً در مورد آنها صحبت کردیم را به خاطر میآورید
278
00:10:59,440 –> 00:11:01,360
، این روشهایی هستند که
279
00:11:01,36