در این مطلب، ویدئو آموزش پایتون 3 برای مبتدیان شماره 16 – کلاس ها با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,110 –> 00:00:01,670
سلام بچه ها به
2
00:00:01,670 –> 00:00:03,590
شانزدهمین سالگرد تولد خود خوش آمدید آموزش سه و در
3
00:00:03,590 –> 00:00:04,640
این ویدیو من در مورد کلاس ها صحبت خواهم کرد
4
00:00:04,640 –> 00:00:11,480
بنابراین در ابتدای این
5
00:00:11,480 –> 00:00:12,800
سری گفتم که همه چیز در
6
00:00:12,800 –> 00:00:14,330
پایتون یک شی بود و
7
00:00:14,330 –> 00:00:15,950
انواع مختلفی از اشیاء وجود دارد که ما داریم در این
8
00:00:15,950 –> 00:00:18,440
سری تا کنون به مواردی مانند لیست
9
00:00:18,440 –> 00:00:21,590
تصاویر رشته ها اعداد صحیح شناور و غیره نگاه شده است و
10
00:00:21,590 –> 00:00:23,630
اینها همه انواع مختلفی از اشیاء هستند و
11
00:00:23,630 –> 00:00:25,070
همه آنها روش ها و
12
00:00:25,070 –> 00:00:27,500
ویژگی های مربوط به طناب خود را دارند، بنابراین
13
00:00:27,500 –> 00:00:29,240
اول از همه چگونه می توانیم
14
00:00:29,240 –> 00:00:31,310
نوع یک را پیدا کنیم. یک شی خاص در عنوان
15
00:00:31,310 –> 00:00:33,530
به خوبی کشف کنید که من فقط می خواهم
16
00:00:33,530 –> 00:00:35,510
به پوسته پایتون بروم و سپس
17
00:00:35,510 –> 00:00:37,190
ابتدا چند متغیر ایجاد
18
00:00:37,190 –> 00:00:40,880
کنم تا نام برابر با Shawn باشد و سپس age
19
00:00:40,880 –> 00:00:43,340
is برابر با 28 اعداد خواهد
20
00:00:43,340 –> 00:00:46,040
بود. برابر با لیستی از اعداد باشد، خوب است
21
00:00:46,040 –> 00:00:47,809
که اگر بخواهم
22
00:00:47,809 –> 00:00:49,730
نوع یک شی خاص را بیابم، این
23
00:00:49,730 –> 00:00:52,100
کار را انجام می دهد، تنها کاری که باید انجام دهم این است که متد type را تایپ کرده
24
00:00:52,100 –> 00:00:54,829
و سپس متغیری را که می
25
00:00:54,829 –> 00:00:56,630
خواهم نوع آن را پیدا کنم، ارسال کنم. و در این
26
00:00:56,630 –> 00:00:59,629
در صورتی که رشته کلاس را خوب میبینیم، بنابراین
27
00:00:59,629 –> 00:01:01,730
به ما میگوید که برای سایرین یکسان تایپ کنید،
28
00:01:01,730 –> 00:01:04,129
میتوانم بگویم type و سپس plus in
29
00:01:04,129 –> 00:01:07,340
age و این عدد صحیح یا نوع و
30
00:01:07,340 –> 00:01:10,939
اعداد عبور است و آن لیست است، بنابراین
31
00:01:10,939 –> 00:01:12,590
ما تایپ را اینجا برمیگردانیم و
32
00:01:12,590 –> 00:01:14,630
میگوید کلاس قبل از آن که اساساً
33
00:01:14,630 –> 00:01:17,479
به این معنی است که این شی بر اساس
34
00:01:17,479 –> 00:01:20,240
کلاس رشته یا کلاس عدد صحیح در
35
00:01:20,240 –> 00:01:24,289
کلاس لیست است، بنابراین وقتی این اشیاء
36
00:01:24,289 –> 00:01:26,420
بر اساس این کلاس هستند، به نوعی
37
00:01:26,420 –> 00:01:28,509
تمام خصوصیات و متدهای
38
00:01:28,509 –> 00:01:31,579
حاکم بر آن کلاس را به ارث می برند.
39
00:01:31,579 –> 00:01:35,029
ما یک متد روی رشتهها در قسمت بالایی داریم، بنابراین میتوانیم
40
00:01:35,029 –> 00:01:37,069
نام Cooper
41
00:01:37,069 –> 00:01:40,130
را بگوییم و این نسخه
42
00:01:40,130 –> 00:01:42,950
بزرگ آن رشته را به ما میدهد که روشی منحصر
43
00:01:42,950 –> 00:01:45,770
به فرد برای این کلاس است، در اینجا کلاس Goods
44
00:01:45,770 –> 00:01:49,159
آن است، بنابراین آنچه که یک چاه کلاسن است اساساً یک
45
00:01:49,159 –> 00:01:52,009
کلاس یک چاه گروه است. اساساً
46
00:01:52,009 –> 00:01:53,929
یک کلاس طرحی است برای اینکه یک شی چگونه باید به
47
00:01:53,929 –> 00:01:56,060
نظر برسد و خود یک شی نیست،
48
00:01:56,060 –> 00:01:57,950
فقط نحوه ظاهر و رفتار یک شی را توصیف می کند،
49
00:01:57,950 –> 00:02:00,409
سپس می توانیم یک شی جدید ایجاد کنیم
50
00:02:00,409 –> 00:02:02,270
که بر اساس یک کلاس خاص است
51
00:02:02,270 –> 00:02:04,009
و آن کلاس در حال رفتن است. g برای کنترل
52
00:02:04,009 –> 00:02:06,259
نحوه رفتار شیء با چه روشهایی و
53
00:02:06,259 –> 00:02:10,160
چه ویژگیهایی دارد، مثلاً بگوییم
54
00:02:10,160 –> 00:02:12,170
میخواهیم یک کلاس از نینجا بسازیم تا
55
00:02:12,170 –> 00:02:13,640
چند شی نینجا
56
00:02:13,640 –> 00:02:15,110
بسازیم،
57
00:02:15,110 –> 00:02:17,390
ویژگیها یا توابع یا روشهای مختلف یک
58
00:02:17,390 –> 00:02:19,640
نینجا را در آن کلاس توصیف میکنیم.
59
00:02:19,640 –> 00:02:21,560
نامگذاری شده در اطراف ارتفاع و غیره
60
00:02:21,560 –> 00:02:24,710
در اصل ویژگیهای مختلف و
61
00:02:24,710 –> 00:02:26,210
توابع یا روشها چیزهایی هستند
62
00:02:26,210 –> 00:02:28,340
که وسیلهای که میتوانید در گفتگوی جنگی انجام دهید
63
00:02:28,340 –> 00:02:31,550
، همه آن چیزها را پنهان میکند، بنابراین
64
00:02:31,550 –> 00:02:33,500
ما اکنون بسیاری از اشیاء مختلف نینجا را
65
00:02:33,500 –> 00:02:35,960
در برنامهای بر اساس این
66
00:02:35,960 –> 00:02:38,180
نینجا داریم. کلاس و گوش دادن به کلاس
67
00:02:38,180 –> 00:02:39,950
توضیح می دهد که چگونه همه این
68
00:02:39,950 –> 00:02:42,380
اشیاء نینجا باید راه بروند و رفتار
69
00:02:42,380 –> 00:02:44,930
درستی داشته باشند، پس بیایید یک
70
00:02:44,930 –> 00:02:47,480
مثال را مرور کنیم و کلاس خودمان را برای
71
00:02:47,480 –> 00:02:49,340
ایجاد چند شیء سفارشی ایجاد کنیم و این
72
00:02:49,340 –> 00:02:50,990
کلاس کلاسی برای ایجاد
73
00:02:50,990 –> 00:02:53,480
اشیاء برنامه ریزی خواهد بود. پس اول از همه بیایید از اینجا
74
00:02:53,480 –> 00:02:55,400
خارج شویم،
75
00:02:55,400 –> 00:02:57,320
Z را کنترل کنید و سپس آن را پاک کنید، بنابراین ما در
76
00:02:57,320 –> 00:02:59,930
حال حاضر کمی فضای داریم، بنابراین چگونه می توانیم
77
00:02:59,930 –> 00:03:01,730
کلاس را به خوبی ایجاد کنیم. به یک
78
00:03:01,730 –> 00:03:03,950
کلمه کلیدی کلاسیک نیاز داریم و سپس باید به
79
00:03:03,950 –> 00:03:05,630
این کلاس نامی بدهیم که با حرف بزرگ شروع می شود
80
00:03:05,630 –> 00:03:07,190
زیرا ما
81
00:03:07,190 –> 00:03:10,040
سیارات و سیارات مسخره می سازیم و سپس
82
00:03:10,040 –> 00:03:12,920
ستون خود را داریم بنابراین در زیر اینجا
83
00:03:12,920 –> 00:03:14,450
جایی است که ما ویژگی
84
00:03:14,450 –> 00:03:16,459
های مختلف و روش های مختلف مرتبط را تعریف می کنیم.
85
00:03:16,459 –> 00:03:19,130
با این کلاس به طوری که هر شی ای
86
00:03:19,130 –> 00:03:21,320
که بر اساس این کلاس ایجاد می کنیم دارای آن
87
00:03:21,320 –> 00:03:24,470
ویژگی ها و متدها باشد، بنابراین برای ایجاد
88
00:03:24,470 –> 00:03:27,350
ویژگی ها ابتدا باید
89
00:03:27,350 –> 00:03:31,130
تابع را به درستی تعریف و منتشر کنیم و کاری که این تابع emits انجام می
90
00:03:31,130 –> 00:03:33,739
دهد اساساً زمانی اجرا می شود
91
00:03:33,739 –> 00:03:36,799
که یک نمونه جدید از این کلاس ایجاد می کنیم و
92
00:03:36,799 –> 00:03:39,470
شما بر اساس این کلاس مخالفت می کنید خوب است، بنابراین
93
00:03:39,470 –> 00:03:40,910
به نوعی شبیه یک متد سازنده است
94
00:03:40,910 –> 00:03:42,709
و ما
95
00:03:42,709 –> 00:03:45,980
در آموزش بعدی این روش را با جزئیات بیشتری بررسی می کنیم، بنابراین
96
00:03:45,980 –> 00:03:46,850
اکنون فقط با من همراه
97
00:03:46,850 –> 00:03:49,820
باشید، این ویژگی خود را نیز در
98
00:03:49,820 –> 00:03:52,370
اینجا می گیرد که پارامتر self است و این
99
00:03:52,370 –> 00:03:54,230
به نمونهای از شیئی
100
00:03:54,230 –> 00:03:56,870
که درست میسازیم اشاره دارد، بنابراین از این
101
00:03:56,870 –> 00:03:59,330
کلاس برای ایجاد اشیاء جدید استفاده میکنیم و وقتی
102
00:03:59,330 –> 00:04:01,549
یک شی جدید با استفاده از آن ایجاد میکنیم، این خود
103
00:04:01,549 –> 00:04:03,590
به آن اشاره دارد که o شیئی که ایجاد
104
00:04:03,590 –> 00:04:07,070
می کنیم منطقی است، بنابراین در داخل این
105
00:04:07,070 –> 00:04:09,440
تابع init کاری که می توانیم انجام دهیم این است که برخی از
106
00:04:09,440 –> 00:04:13,489
ویژگی ها را به آن نمونه به خود متصل کنیم، بنابراین
107
00:04:13,489 –> 00:04:16,250
من می خواهم نام خود نقطه را بگویم و این
108
00:04:16,250 –> 00:04:18,410
یک ویژگی نام را به
109
00:04:18,410 –> 00:04:20,298
آن نمونه متصل می کند و ما ”
110
00:04:20,298 –> 00:04:22,910
میخواهیم این را برابر با پاپ در زیر قرار دهیم،
111
00:04:22,910 –> 00:04:26,780
شعاع نقطهای خود را انجام میدهیم تصور کنید این در
112
00:04:26,780 –> 00:04:27,230
دانشگاه است
113
00:04:27,230 –> 00:04:28,490
یا چیزی شبیه به آن، ما فقط آن را انجام
114
00:04:28,490 –> 00:04:33,380
115
00:04:33,380 –> 00:04:36,920
میدهیم. در
116
00:04:36,920 –> 00:04:38,780
مقایسه، سرعت زمین 9.8 متر در
117
00:04:38,780 –> 00:04:41,870
ثانیه است، بنابراین ما یک سیستم خود نقطه دیگر را انجام خواهیم داد،
118
00:04:41,870 –> 00:0