در این مطلب، ویدئو آموزش Python 12: استفاده از sprites (تصاویر) با Pygame با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:06,569 –> 00:00:08,580
سلام این آقای است Baumgarten در اینجا با یک
2
00:00:08,580 –> 00:00:11,160
ویدیوی کوتاه در مورد نحوه استفاده از sprites
3
00:00:11,160 –> 00:00:15,750
در برنامه بازی Python سلام
4
00:00:15,750 –> 00:00:18,720
منظورم از عبارت sprites sprites فقط
5
00:00:18,720 –> 00:00:22,140
یک اصطلاح بازی است که واقعاً برای تصاویر یا
6
00:00:22,140 –> 00:00:25,230
تصاویر است، در این مورد فقط میخواهید از
7
00:00:25,230 –> 00:00:29,490
چند فایل PNG استفاده کنید و وارد کنید. آنها را به
8
00:00:29,490 –> 00:00:32,880
این چیزی تبدیل می کند که در نهایت
9
00:00:32,880 –> 00:00:38,730
به یک بازتولید از Ark تبدیل
10
00:00:38,730 –> 00:00:44,280
11
00:00:44,280 –> 00:00:46,950
می
12
00:00:46,950 –> 00:00:49,530
13
00:00:49,530 –> 00:00:51,719
14
00:00:51,719 –> 00:00:53,250
شود. یا سقفها یا
15
00:00:53,250 –> 00:00:55,770
هر چیزی شبیه به آن اتفاق میافتد، اما
16
00:00:55,770 –> 00:00:57,750
همه اینها برای آیندهای است که امروز میخواهیم
17
00:00:57,750 –> 00:00:59,579
واقعاً از شر
18
00:00:59,579 –> 00:01:01,699
این مثلثها خلاص شویم و
19
00:01:01,699 –> 00:01:04,438
تصاویر ساده کمی در آنجا داشته
20
00:01:04,438 –> 00:01:07,049
باشیم تا بازی کمی
21
00:01:07,049 –> 00:01:08,670
واقعیتر به نظر برسد، پس چگونه پیش برویم. در مورد انجام این کار،
22
00:01:08,670 –> 00:01:11,070
تا بتوانید اسپرایت های خود را بسازید
23
00:01:11,070 –> 00:01:18,000
یا بتوانید آنها را برای خود پیدا کنید،
24
00:01:18,000 –> 00:01:20,240
از نظر ایجاد یک
25
00:01:20,240 –> 00:01:23,400
وب سایت کوچک که من کاملاً دوست دارم از آن استفاده کنم،
26
00:01:23,400 –> 00:01:23,909
این برنامه به نام
27
00:01:23,909 –> 00:01:28,979
pix curl app و t او به شما این امکان را می دهد که
28
00:01:28,979 –> 00:01:36,740
فقط چند رنگ را انتخاب کنید و نسبتاً سریع
29
00:01:37,490 –> 00:01:40,170
می توانید هر نقاشی را که می خواهید ایجاد کنید
30
00:01:40,170 –> 00:01:44,009
و آن را به عنوان یک وب سایت بسیار مفید PNG صادر
31
00:01:44,009 –> 00:01:50,250
کنید یا فقط می توانید یک
32
00:01:50,250 –> 00:01:51,810
جستجوی تصویر در گوگل انجام دهید و کلمه
33
00:01:51,810 –> 00:01:53,850
sprites را بعد از نام بازی بچسبانید.
34
00:01:53,850 –> 00:01:55,860
شما در حال تکرار هستید و متعجب خواهید شد
35
00:01:55,860 –> 00:01:59,430
که چند نتیجه به دست می آورید، بنابراین من
36
00:01:59,430 –> 00:02:01,770
چند اسپرایت پیدا کردم که از ظاهر آنها خوشم آمد
37
00:02:01,770 –> 00:02:04,649
و آنها را به فتوشاپ آوردم و
38
00:02:04,649 –> 00:02:06,960
فقط تصاویر تکی از
39
00:02:06,960 –> 00:02:10,318
هواپیماهای مختلف را استخراج کردم که می توانید ببینید که من
40
00:02:10,318 –> 00:02:13,860
اینجا دارم. 1942 و
41
00:02:13,860 –> 00:02:16,530
من که اگر بزرگش کنم کمی
42
00:02:16,530 –> 00:02:20,850
پیکسلی است و این همان چیزی است
43
00:02:20,850 –> 00:02:23,510
که از پخش کننده ما استفاده می کنم،
44
00:02:24,140 –> 00:02:27,480
خوب است، بنابراین فقط PM G روی یک
45
00:02:27,480 –> 00:02:31,080
پس زمینه شفاف بیایید آنها را به
46
00:02:31,080 –> 00:02:36,410
بازی خود وارد کنیم تا این را ببندم و ما
47
00:02:36,410 –> 00:02:40,620
از شر این مستطیلها خلاص میشوم، من
48
00:02:40,620 –> 00:02:42,660
آنها را در تصاویر جایگزین میکنم، در واقع
49
00:02:42,660 –> 00:02:45,030
انجام این کار در اینجا
50
00:02:45,030 –> 00:02:46,740
در ابتدای کد من بسیار آسان است، بنابراین بقیه
51
00:02:46,740 –> 00:02:47,940
بازیام اهمیتی ندارد، زیرا همه
52
00:02:47,940 –> 00:02:49,410
نگرانی ما این است که چگونه باید آن را تغییر دهم. در این
53
00:02:49,410 –> 00:02:51,810
کد از drawing trian به شکل sprites می درخشد،
54
00:02:51,810 –> 00:02:56,459
بنابراین قبل از شروع حلقه بازی خود،
55
00:02:56,459 –> 00:02:59,370
باید رنگ های خود را برای مثلث هایم بازی کنیم،
56
00:02:59,370 –> 00:03:01,680
من می خواهم در اینجا یک
57
00:03:01,680 –> 00:03:07,500
متغیر sprite بازیکن ایجاد کنم و همچنین
58
00:03:07,500 –> 00:03:13,950
یک متغیر sprite دشمن ایجاد خواهم کرد و برای
59
00:03:13,950 –> 00:03:16,700
ایجاد این، تمام آن چیزی است که PI است. تصویر نقطه بازی نقطه
60
00:03:16,700 –> 00:03:25,890
بار موج در براکت
61
00:03:25,890 –> 00:03:30,330
نام فایل من که پخش کننده 1942 است 1 نقطه
62
00:03:30,330 –> 00:03:36,420
PNG براکت را ببندید و اوم فکر می
63
00:03:36,420 –> 00:03:38,459
64
00:03:38,459 –> 00:03:41,760
کنم وقتی می خواهم پس زمینه شفاف را بخواهم این تبدیل آلفا را در آخر اضافه کنم.
65
00:03:41,760 –> 00:03:46,580
دشمن
66
00:03:46,580 –> 00:03:49,769
اکنون مهم است که این
67
00:03:49,769 –> 00:03:55,170
مرحله را خارج از حلقه بازی خود انجام دهید، اگر من بتوانم
68
00:03:55,170 –> 00:03:57,150
همزمان فکر کنم و صحبت
69
00:03:57,150 –> 00:03:59,780
کنم، معجزه ای رخ می دهد
70
00:04:03,560 –> 00:04:05,000
زیرا در غیر این صورت هر بار که
71
00:0