در این مطلب، ویدئو ترسیم دانه های برف شگفت انگیز در پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,000 –> 00:00:05,000
[موسیقی] در
2
00:00:05,000 –> 00:00:08,370
این هفته گذشته به نظر می رسید که
3
00:00:08,370 –> 00:00:10,950
ملکه السا از آرندل از آسمان بازدید کرده
4
00:00:10,950 –> 00:00:13,380
است. مواد سفید از
5
00:00:13,380 –> 00:00:16,470
آسمان مناطق زیادی از انگلستان را پوشانده است،
6
00:00:16,470 –> 00:00:19,340
اسکاتلند و ولز در یکپارچگی کامل،
7
00:00:19,340 –> 00:00:22,949
در نتیجه ما برای صحنه های
8
00:00:22,949 –> 00:00:27,210
خائنانه جاده های بازیگوش ایستاده ایم. آدم برفی و یک
9
00:00:27,210 –> 00:00:30,240
زمستان مناسب، اما آیا تا به حال
10
00:00:30,240 –> 00:00:33,300
کمی برف برداشته اید و نگاه دقیق تری
11
00:00:33,300 –> 00:00:37,260
به دانه های برف انداخته اید تا
12
00:00:37,260 –> 00:00:41,059
با دانه های برف شروع کنید، در واقع
13
00:00:41,059 –> 00:00:44,309
لزوماً سفید نیست، در واقع یک
14
00:00:44,309 –> 00:00:47,760
کریستال یخ شفاف است.
15
00:00:47,760 –> 00:00:50,760
مشاهده بعدی بیشتر دانه های برف
16
00:00:50,760 –> 00:00:52,949
روی زمین تا حدودی شکسته شده اند، اما
17
00:00:52,949 –> 00:00:54,750
اگر واقعا خوش شانس هستید، هنوز هم می
18
00:00:54,750 –> 00:00:57,090
توانید مواردی را بیابید که
19
00:00:57,090 –> 00:00:59,460
20
00:00:59,460 –> 00:01:03,059
در Comcast این هفته یک تصادف مینیاتوری کامل با تزئینات متقارن باقی می مانند،
21
00:01:03,059 –> 00:01:04,739
بیایید چند دانه برف زیبا با
22
00:01:04,739 –> 00:01:08,189
پایتون بسازیم. ما با دانه های بسیار ساده شروع می کنیم
23
00:01:08,189 –> 00:01:10,920
که هر کسی می تواند در یک برنامه بسازد. چند
24
00:01:10,920 –> 00:01:13,830
دقیقه و
25
00:01:13,830 –> 00:01:16,409
با استفاده از
26
00:01:16,409 –> 00:01:19,320
روشی که تشکیل دانههای برف واقعی را تقلید میکند، به ساخت دانههای برف واقعی بصری ادامه دهید.
27
00:01:19,320 –> 00:01:23,100
روند اکنون ما وارد EDP
28
00:01:23,100 –> 00:01:25,409
در انگلستان می شویم و رابط برنامه نویسی شما را دریافت می کنیم و کار خود را
29
00:01:25,409 –> 00:01:29,830
شروع می
30
00:01:29,830 –> 00:01:33,890
کنیم، برای شروع از کتابخانه آشنای لاک پشت استفاده می کنیم و سرعت
31
00:01:33,890 –> 00:01:36,170
و زاویه اولیه را به آن
32
00:01:36,170 –> 00:01:38,330
می دهم و شما
33
00:01:38,330 –> 00:01:41,030
مجموعه و اندازه لاک پشت را به سه می سازیم. D را
34
00:01:41,030 –> 00:01:43,310
در کوتاهترین جهت قرار دهید و شکل آن را تغییر دهید
35
00:01:43,310 –> 00:01:44,740
36
00:01:44,740 –> 00:01:49,100
خوب اکنون ما آماده ایم در حال حاضر
37
00:01:49,100 –> 00:01:51,380
چهار تابع ایجاد می کنیم تا
38
00:01:51,380 –> 00:01:54,200
توابع اولیه را در لاک پشت بپیچیم
39
00:01:54,200 –> 00:01:55,970
که به آنها به سمت چپ و راست به جلو به عقب نامیده می شود،
40
00:01:55,970 –> 00:01:59,150
بنابراین این توابع
41
00:01:59,150 –> 00:02:04,100
فقط به دور خود می پیچند.
42
00:02:04,100 –> 00:02:07,400
توابع اصلی و سپس پنهان کردن
43
00:02:07,400 –> 00:02:09,800
پارامترهای اضافی تا هدف از
44
00:02:09,800 –> 00:02:13,580
انجام این کار این است که این توابع را
45
00:02:13,580 –> 00:02:17,720
با فشار دادن کلید پیوند دهید تا بتوانید
46
00:02:17,720 –> 00:02:21,200
به سمت چپ و راست بالا پایین داشته باشید و آن را به صفحه پیوند دهید بسیار
47
00:02:21,200 –> 00:02:24,160
خوب اکنون ما شروع به گوش دادن می کنیم و
48
00:02:24,160 –> 00:02:27,230
اگر نگاه کنید در همین راستا
49
00:02:27,230 –> 00:02:28,670
میتوانیم شروع به کشیدن
50
00:02:28,670 –> 00:02:33,200
چیزی کنیم که به این سادگی نیست، اما صبر کنید این
51
00:02:33,200 –> 00:02:37,310
دانهی برف نیست، بنابراین آنچه در مورد
52
00:02:37,310 –> 00:02:40,370
دانهی برف خاص است، همه چیز مربوط به تقارن است،
53
00:02:40,370 –> 00:02:42,320
اگر به آن نگاه کنید. محور
54
00:02:42,320 –> 00:02:44,870
چرخش شما می توانید ببینید که الگوها
55
00:02:44,870 –> 00:02:47,770
دقیقاً حول محور شکل می گیرند. دو
56
00:02:47,770 –> 00:02:50,780
الگوی یکسان برای من در هر دو طرف
57
00:02:50,780 –> 00:02:52,910
در برنامه نیز باید
58
00:02:52,910 –> 00:02:56,090
این را با دادن همان
59
00:02:56,090 –> 00:02:59,270
سرعت حرکت اما سرعت چرخش مخالف به آن منعکس کنیم، بنابراین
60
00:02:59,270 –> 00:03:01,640
دو لاک پشت ایجاد می کنیم. ببینید که اکنون
61
00:03:01,640 –> 00:03:04,550
آن را در حلقه می پیچیم و همچنین باید
62
00:03:04,550 –> 00:03:06,590
63
00:03:06,590 –> 00:03:11,120
برای هر دو لاک پشت به سمت عقب و چپ و راست حرکت کنیم تا بتوانیم
64
00:03:11,120 –> 00:03:13,750
همزمان دو لاک پشت
65
00:03:13,750 –> 00:03:18,530
66
00:03:18,530 –> 00:03:21,080
را بکشیم. واقعاً
67
00:03:21,080 –> 00:03:24,260
لاکپشتهای اضافی را به لیست خود اضافه نکردهایم، به
68
00:03:24,260 –> 00:03:27,650
نظر میرسد که درست کار میکند، این
69
00:03:27,650 –> 00:03:31,610
مثل یک گیاه کوچک است، خوب، بنابراین
70
00:03:31,610 –> 00:03:33,739
حالا میخواهیم چه کار کنیم، در واقع میخواهیم
71
00:03:33,739 –> 00:03:36,620
طرف مقابل را نیز ترسیم کنیم
72
00:03:36,620 –> 00:03:40,060
تا کل محور چرخش را تشکیل دهیم. بله
73
00