در این مطلب، ویدئو ضبط حرکت سه بعدی با استفاده از وب کم معمولی | Computer Vision OpenCV با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 1:07:29
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,000 –> 00:00:01,839
سلام همه به کانال من خوش آمدید در
2
00:00:01,839 –> 00:00:03,760
این ویدیو ما میخواهیم نحوه
3
00:00:03,760 –> 00:00:06,799
استفاده از موشن کپچر با استفاده از یک وب کم ساده را
4
00:00:06,799 –> 00:00:08,960
در اینجا بیاموزیم، میتوانید ببینید که ما از یک
5
00:00:08,960 –> 00:00:11,840
ویدیو برای دمو استفاده میکنیم و شخص در حال
6
00:00:11,840 –> 00:00:15,280
رقصیدن است و ما ژست
7
00:00:15,280 –> 00:00:17,600
و نشانه های آنها را گرفته ایم. و ما آن را
8
00:00:17,600 –> 00:00:20,800
به unity وارد کرده ایم بنابراین در اینجا می توانید همان
9
00:00:20,800 –> 00:00:22,640
رقص و همان انیمیشن در حال
10
00:00:22,640 –> 00:00:23,519
پخش را مشاهده کنید
11
00:00:23,519 –> 00:00:25,519
البته در حال حاضر لینک نیست.
12
00:00:25,519 –> 00:00:28,560
13
00:00:28,560 –> 00:00:30,960
14
00:00:30,960 –> 00:00:33,520
بنابراین
15
00:00:33,520 –> 00:00:35,680
ما گام به گام نحوه انجام این کار را
16
00:00:35,680 –> 00:00:37,600
بررسی خواهیم کرد چگونه می توانیم به این هدف برسیم در اینجا می
17
00:00:37,600 –> 00:00:39,840
توانید نتیجه نهایی را ببینید
18
00:00:39,840 –> 00:00:41,680
این انیمیشنی است که ما وارد کرده ایم
19
00:00:41,680 –> 00:00:43,040
20
00:00:43,040 –> 00:00:46,960
و اگر به صورت سه بعدی به آن نگاه کنیم می توانید ببینید
21
00:00:46,960 –> 00:00:49,200
که چگونه به نظر می رسد و اگر
22
00:00:49,200 –> 00:00:51,280
به بازی نگاه کنیم می بینید که این چیزی است که به
23
00:00:51,280 –> 00:00:52,879
نظر می رسد
24
00:00:52,879 –> 00:00:54,399
بنابراین این چیزی است که امروز می خواهیم یاد
25
00:00:54,399 –> 00:00:57,440
بگیریم بسیار هیجان انگیز است بنابراین با ما همراه باشید
26
00:00:57,440 –> 00:01:00,239
ویدیوی امروز توسط jlc pcb
27
00:01:00,239 –> 00:01:02,879
حمایت می شود
28
00:01:02,879 –> 00:01:05,040
29
00:01:05,040 –> 00:01:06,960
تی هی کارخانه های خود را با
30
00:01:06,960 –> 00:01:09,119
خطوط تولید کاملاً خودکار برای ارائه
31
00:01:09,119 –> 00:01:11,600
کیفیت بالا و سازگاری دارند
32
00:01:11,600 –> 00:01:14,320
که توسط بیش از 800000 کسب و کار و
33
00:01:14,320 –> 00:01:15,439
مبتکر استفاده می شود
34
00:01:15,439 –> 00:01:17,439
خدمات سریع و قابل اعتماد آنها همراه
35
00:01:17,439 –> 00:01:20,080
با پشتیبانی 24 ساعته مشتری، آن را
36
00:01:20,080 –> 00:01:22,640
به انتخابی ایده آل برای نمونه سازی سریع
37
00:01:22,640 –> 00:01:25,280
ایده های شما تبدیل می کند. فایل gerber خود را
38
00:01:25,280 –> 00:01:27,119
به وب سایت خود اضافه کنید و پارامترهای مورد نظر خود را انتخاب کنید
39
00:01:27,119 –> 00:01:29,759
و شاهد اتفاقات جادویی باشید،
40
00:01:29,759 –> 00:01:31,840
بنابراین به وب سایت آنها مراجعه کنید و pcbs خود را
41
00:01:31,840 –> 00:01:35,170
امروز
42
00:01:35,170 –> 00:01:38,319
[Music] سفارش دهید،
43
00:01:41,680 –> 00:01:44,320
بنابراین ما در پروژه پیژامه خود هستیم
44
00:01:44,320 –> 00:01:45,840
و اولین کاری که انجام می دهیم به پرونده می رویم
45
00:01:45,840 –> 00:01:46,799
46
00:01:46,799 –> 00:01:49,360
و به تنظیمات می رویم و
47
00:01:49,360 –> 00:01:51,840
روی نام پروژه
48
00:01:51,840 –> 00:01:55,200
که motion capture است کلیک می کنیم و سپس
49
00:01:55,200 –> 00:01:58,479
به مترجم می رویم
50
00:01:58,479 –> 00:02:00,560
و تنظیمات را اضافه می
51
00:02:00,560 –> 00:02:03,040
کنیم و اضافه می کنیم و از محیط موجود استفاده می
52
00:02:03,040 –> 00:02:04,880
کنیم و ok را می زنیم
53
00:02:04,880 –> 00:02:07,439
بنابراین i’m با استفاده از python 3.7 اگر می خواهید
54
00:02:07,439 –> 00:02:08,479
از
55
00:02:08,479 –> 00:02:11,680
نسخه بعدی استفاده کنید، می توانید این کار را نیز انجام دهید
56
00:02:11,680 –> 00:02:15,280
اکنون آنچه
57
00:02:15,280 –> 00:02:18,080
ما نیاز داریم نصب بسته هایمان است، بنابراین باید
58
00:02:18,080 –> 00:02:19,120
59
00:02:19,120 –> 00:02:22,239
منطقه cv را نصب کنیم که numpy و opencv را نصب کند
60
00:02:22,239 –> 00:02:23,440
.
61
00:02:23,440 –> 00:02:26,080
و سپس ما به media pipe نیاز داریم، بنابراین میخواهیم
62
00:02:26,080 –> 00:02:28,959
آن را نیز نصب کنیم،
63
00:02:28,959 –> 00:02:30,800
بنابراین این دو کتابخانهای هستند که میخواهیم
64
00:02:30,800 –> 00:02:32,080
65
00:02:32,080 –> 00:02:34,800
اکنون برای منطقه cv مطمئن شوید که
66
00:02:34,800 –> 00:02:36,560
ما به نسخه 1.5.5 یا بالاتر نیاز داریم،
67
00:02:36,560 –> 00:02:38,800
68
00:02:38,800 –> 00:02:40,319
69
00:02:40,319 –> 00:02:41,599
بنابراین
70
00:02:41,599 –> 00:02:44,000
قبل از این کار نمیکند، بنابراین
71
00:02:44,000 –> 00:02:47,400
مطمئن شوید که 1.5.5
72
00:02:47,680 –> 00:02:50,480
Okay Cv Zone نصب شده است و Media Pipe در حال
73
00:02:50,480 –> 00:02:51,840
نصب است
74
00:02:51,840 –> 00:02:53,760
تا آن زمان می توانیم به
75
00:02:53,760 –> 00:02:56,400
ویدیوی خود که در
76
00:02:56,400 –> 00:02:57,840
پروژه موشن کپچر خود داریم نگاهی بیندازیم
77
00:02:57,840 –> 00:03:02,319
تا بتوانیم آن را در اکسپلورر خود باز
78
00:03:02,840 –> 00:03:06,239
کنیم و
79
00:03:06,239 –> 00:03:08,080
دقیقاً در اینجا است
80
00:03:08,080 –> 00:03:10,159
بنابراین این ویدیو از که ما
81
00:03:10,159 –> 00:03:11,920
قصد
82
00:03:11,920 –> 00:03:15,040
داریم انیمیشن را در اینجا ثبت کنیم
83
00:03:15,040 –> 00:03:16,560
و می توانید ببینید که دوربین کاملاً
84
00:03:16,560 –> 00:03:20,159
ثابت است و کمی در حال حرکت است
85
00:03:20,159 –> 00:03:23,680
اما بیشتر آن همچنان ادامه دارد بنابراین آنچه شما می
86
00:03:23,680 –> 00:03:27,280
خواهید یک تصویر واقعی و یک ویدیوی واقعی است
87
00:03:27,280 –> 00:03:29,840
که هنوز انجام می دهید نمیخواهم دوربین
88
00:03:29,840 –> 00:03:32,239
حرکت کند زیرا حرکت دوربین
89
00:03:32,239 –> 00:03:34,640
نیز در انیمیشن ذخیره میشود،
90
00:03:34,640 –> 00:03:37,200
بنابراین شما آن را نمیخواهید،
91
00:03:37,200 –> 00:03:40,319
بنابراین این حرکتهای خوبی هستند،
92
00:03:40,319 –> 00:03:43,120
بنابراین ما سعی
93
00:03:43,120 –> 00:03:47,120
میکنیم آنها را در پروژه وحدت خود کپی
94
00:03:47,120 –> 00:03:48,080
95
00:03:48,080 –> 00:03:50,959
کنیم تا ویدیو و بستههای خود را داشته باشیم.
96
00:03:50,959 –> 00:03:53,680
همچنین لوله مدیا و تیپ نصب شده است en
97
00:03:53,680 –> 00:03:56,239
ما به new میرویم و یک فایل پایتون اضافه میکنیم،
98
00:03:56,239 –> 00:03:58,840
اجازه دهید آن را motion
99
00:03:58,840 –> 00:04:01,680
cap بنامیم، بنابراین در اینجا میخواهیم بستههای خود را وارد کنیم
100
00:04:01,680 –> 00:04:03,680
، اولین موردی که به آن نیاز
101
00:04:03,680 –> 00:04:05,280
102
00:04:05,280 –> 00:04:08,959
داریم بسته opencv است که cv2 است و سپس میخواهیم
103
00:04:08,959 –> 00:04:12,799
از cv وارد کنیم. zone
104
00:04:12,799 –> 00:04:15,760
بنابراین ما از cv zone dot
105
00:04:15,760 –> 00:04:19,279
post detector import post module می نویسیم، بنابراین اساساً
106
00:04:19,279 –> 00:04:22,079
ما می خواهیم پوز را پیدا کنیم و از
107
00:04:22,079 –> 00:04:24,080
آن حالت ما می خواهیم تمام
108
00:04:24,080 –> 00:04:27,199
نشانه هایی را بدست آوریم که 33 علامت مشخص داریم
109
00:04:27,199 –> 00:04:28,479
که قرار است به
110
00:04:28,479 –> 00:04:31,120
دست آوریم. حالا آنها را به پروژه یونیتی خود ببرید
111
00:04:31,120 –> 00:04:33,680
چگونه انجام دهیم که می
112
00:04:33,680 –> 00:04:36,320
خواهیم آن را در یک فایل متنی ذخیره کنیم و از
113
00:04:36,320 –> 00:04:38,720
آن فایل متنی
114
00:04:38,720 –> 00:04:39,680
115
00:04:39,680 –> 00:04:41,840
آن انیمیشن را در پروژه وحدت ایجاد کنیم،
116
00:04:41,840 –> 00:04:44,400
117
00:04:44,400 –> 00:04:47,840
بنابراین اساساً آن فایل متنی شبیه به چه شکلی خواهد بود. دارای 33
118
00:04:47,840 –> 00:04:51,280
نشانه مختلف است، بنابراین این بدان معناست که x y
119
00:04:51,280 –> 00:04:52,720
و z را در
120
00:04:52,720 –> 00:04:56,800
33 ضرب می کنیم، بنابراین در مجموع
121
00:04:56,800 –> 00:04:59,440
99 پارامتر داریم،
122
00:04:59,440 –> 00:05:01,759
بنابراین همه این 99 پارامتر در
123
00:05:01,759 –> 00:05:04,479
یک خط قرار می گیرند، بنابراین به
124
00:05:04,479 –> 00:05:06,160
این شکل خواهد بود، بنابراین x1
125
00:05:06,160 –> 00:05:08,400
و سپس y1
126
00:05:08,400 –> 00:05:11,360
و سپس uh سپس
127
00:05:11,360 –> 00:05:12,560
z1،
128
00:05:12,560 –> 00:05:15,520
بنابراین این عدد نقطه عطف خواهد بود r یک
129
00:05:15,520 –> 00:05:17,440
و سپس دوباره
130
00:05:17,440 –> 00:05:21,759
با کما از هم جدا می شویم و سپس x2 y2
131
00:05:21,759 –> 00:05:25,280
و سپس z2 و غیره خواهد شد، بنابراین به این صورت آن
132
00:05:25,280 –> 00:05:27,840
را قرار می دهیم و تا انتها می رود
133
00:05:27,840 –> 00:05:31,039
که 33 نشانه است،
134
00:05:31,039 –> 00:05:34,160
بنابراین هر خط نشان دهنده
135
00:05:34,160 –> 00:05:36,720
اوه است. یک لیست نقطه عطف
136
00:05:36,720 –> 00:05:39,600
و سپس ما لیستی از این
137
00:05:39,600 –> 00:05:41,919
نشانه های مختلف خواهیم داشت،
138
00:05:41,919 –> 00:05:45,360
بنابراین بیایید با باز کردن ویدیوی خود شروع کنیم،
139
00:05:45,360 –> 00:05:47,840
بنابراین یک شی ایجاد می کنیم تا
140
00:05:47,840 –> 00:05:53,280
cap برابر با cv2 dot capture
141
00:05:53,280 –> 00:05:55,840
را بنویسیم و در ویدیو ارائه می
142
00:05:55,840 –> 00:05:58,080
دهیم. اینجا می نویسد video
143
00:05:58,080 –> 00:06:00,080
dot mp4
144
00:06:00,080 –> 00:06:01,680
mp4
145
00:06:01,680 –> 00:06:04,160
مستقیماً اینجاست پس باید اجرا شود
146
00:06:04,160 –> 00:06:06,800
و سپس باید بنویسیم
147
00:06:06,800 –> 00:06:09,840
در حالی که درست است
148
00:06:10,080 –> 00:06:12,880
می خواهیم موفقیت را بنویسیم
149
00:06:12,880 –> 00:06:15,680
و تصویر
150
00:06:15,759 –> 00:06:18,400
و تصویر برابر است با
151
00:06:18,400 –> 00:06:20,400
cap dot read
152
00:06:20,400 –> 00:06:22,080
تا خوانده شود و سپس
153
00:06:22,080 –> 00:06:25,199
cb2 dot im show را نمایش می دهیم
154
00:06:25,199 –> 00:06:28,000
و بیایید آن را تصویر
155
00:06:28,000 –> 00:06:30,560
بنامیم و img خود را نمایش می دهیم و سپس می نویسیم
156
00:06:30,560 –> 00:06:32,840
cv2 dot weight
157
00:06:32,840 –> 00:06:38,000
key w is small و k بزرگ است و
158
00:06:38,000 –> 00:06:41,520
یک میلی ثانیه تاخیر
159
00:06:41,520 –> 00:06:43,759
به آن می دهیم پس بیایید فقط آن را فرمت
160
00:06:43,759 –> 00:06:49,240
کنیم و کلیک راست کرده و آن را اجرا کنیم.
161
00:06:50,160 –> 00:06:52,800
برو تا ببینی داره
162
00:06:52,800 –> 00:06:55,360
اجرا میشه خیلی سریع اما به محض اینکه
163
00:06:55,360 –> 00:06:56,400
164
00:06:56,400 –> 00:06:59,039
آشکارساز پوز را معرفی می کنیم باید بسیار
165
00:06:59,039 –> 00:07:00,560
کندتر
166
00:07:00,560 –> 00:07:03,680
کار کند، بنابراین بیایید آشکارساز را ایجاد کنیم تا آشکارساز
167
00:07:03,680 –> 00:07:06,720
برابر با آشکارساز پوز ما باشد و آیا
168
00:07:06,720 –> 00:07:09,520
لازم است هر پارامتری را ارائه دهیم،
169
00:07:09,520 –> 00:07:12,800
خوب شما می توانید، اما در این مورد من باور نمی
170
00:07:12,800 –> 00:07:14,840
کنم ما باید هر
171
00:07:14,840 –> 00:07:17,919
پارامتری را بدهیم که باید باشد و سپس
172
00:07:17,919 –> 00:07:19,599
با استفاده از این
173
00:07:19,599 –> 00:07:23,360
آشکارساز میخواهیم پوز نقطهیابی
174
00:07:23,360 –> 00:07:25,520
را بنویسیم و در تصویر خود قرار میدهیم و این
175
00:07:25,520 –> 00:07:28,479
یک تصویر را به ما برمیگرداند
176
00:07:28,479 –> 00:07:30,880
و سپس نشانههایی را که میخواهیم بنویسیم را پیدا کنیم.
177
00:07:30,880 –> 00:07:33,520
لیست lm که لیست نقطه عطف است
178
00:07:33,520 –> 00:07:34,400
179
00:07:34,400 –> 00:07:36,319
و اطلاعات
180
00:07:36,319 –> 00:07:39,360
جعبه اطلاعات محدود کننده اطلاعات جعبه
181
00:07:39,360 –> 00:07:40,880
182
00:07:40,880 –> 00:07:42,479
برابر است با
183
00:07:42,479 –> 00:07:44,560
184
00:07:44,560 –> 00:07:46,479
مکان یافتن نقطه آشکارساز
185
00:07:46,479 –> 00:07:49,919
و ما در تصویر خود قرار می دهیم،
186
00:07:49,919 –> 00:07:52,319
بنابراین این دو خطی است که باید
187
00:07:52,319 –> 00:07:54,960
بنویسیم تا نشانه های ژست خود را به دست آوریم،
188
00:07:54,960 –> 00:07:59,240
بنابراین بیایید آن را اجرا کنیم
189
00:07:59,759 –> 00:08:02,240
و آنجا برو
190
00:08:02,240 –> 00:08:04,720
بنابراین اکنون در حال دریافت
191
00:08:04,720 –> 00:08:07,360
جعبه مرزی هستیم و همچنین تمام
192
00:08:07,360 –> 00:08:08,240
193
00:08:08,240 –> 00:08:11,960
نقاط مورد نیاز را به
194
00:08:13,280 –> 00:08:16,560
خوبی دریافت می کنیم، بنابراین هنگامی که این
195
00:08:16,560 –> 00:08:18,720
مورد را داشتیم، کاری که باید انجام دهیم این است که اول
196
00:08:18,720 –> 00:08:20,879
از همه بررسی کنیم که آیا بدنی شناسایی شده است یا
197
00:08:20,879 –> 00:08:21,919
خیر،
198
00:08:21,919 –> 00:08:23,599
اما در این مورد شناسایی شده است
199
00:08:23,599 –> 00:08:25,840
هنوز باید آن اطلاعات
200
00:08:25,840 –> 00:08:28,319
را بنویسیم، بنابراین می نویسیم که اگر
201
00:08:28,319 –> 00:08:29,680
202
00:08:29,680 –> 00:08:32,719
اطلاعات جعبه محدود کننده جعبه ما یا حتی می توانید
203
00:08:32,719 –> 00:08:34,880
لیست lm را بنویسید، اگر خالی نباشد، همان چیزی
204
00:08:34,880 –> 00:08:37,279
است
205
00:08:37,279 –> 00:08:40,080
که می خواهیم کاری انجام دهیم تا
206
00:08:40,080 –> 00:08:42,640
چیزی اساساً
207
00:08:42,640 –> 00:08:44,880
همه را ارسال کند. لیست
208
00:08:44,880 –> 00:08:46,959
های موجود در فایل ما،
209
00:08:46,959 –> 00:08:50,480
بنابراین کاری که ما انجام خواهیم داد این است که اول از همه
210
00:08:50,480 –> 00:08:52,880
یک نام فایل ایجاد می
211
00:08:52,880 –> 00:08:55,200
کنیم و آن را رشته lm می نامیم،
212
00:08:55,200 –> 00:08:57,200
213
00:08:57,200 –> 00:08:59,600
در واقع اجازه دهید آن را داخل
214
00:08:59,600 –> 00:09:02,480
اطلاعات جعبه مرزی قرار دهیم که اینجا می نویسیم رشته lm
215
00:09:02,480 –> 00:09:03,360
216
00:09:03,360 –> 00:09:05,279
و
217
00:09:05,279 –> 00:09:07,920
آن را خالی نگه می داریم. بنابراین این رشته
218
00:09:07,920 –> 00:09:12,480
اساساً تمام 33 نقطه را در خود
219
00:09:12,480 –> 00:09:15,040
خواهد داشت، بنابراین ما تمام نقاط را حلقه می کنیم
220
00:09:15,040 –> 00:09:17,519
و یکی یکی آن را به رشته خود اضافه می
221
00:09:17,519 –> 00:09:18,720
کنیم،
222
00:09:18,720 –> 00:09:21,120
بنابراین
223
00:09:21,120 –> 00:09:22,800
برای
224
00:09:22,800 –> 00:09:27,839
lm landmark در
225
00:09:27,839 –> 00:09:31,440
لیست مشخص می نویسیم.
226
00:09:31,440 –> 00:09:33,120
بعلاوه برابر است
227
00:09:33,120 –> 00:09:35,680
که می خواهیم lm بنویسیم
228
00:09:35,680 –> 00:09:38,080
229
00:09:38,160 –> 00:09:39,920
باید تبدیلش کنیم بله باید
230
00:09:39,920 –> 00:09:42,399
آن را به یک رشته تبدیل کنیم
231
00:09:42,399 –> 00:09:45,839
تا اینطور بنویسیم
232
00:09:45,839 –> 00:09:49,040
اما این lm در واقع یک
233
00:09:49,040 –> 00:09:51,360
مقدار واحد نیست و مقادیر مختلفی
234
00:09:51,360 –> 00:09:52,720
در آن وجود دارد
235
00:09:52,720 –> 00:09:55,360
بنابراین اگر آن را چاپ کنیم بیایید ببینیم
236
00:09:55,360 –> 00:09:58,640
ساعت در آیا lm به ما می دهد،
237
00:09:58,640 –> 00:10:02,320
بنابراین بیایید آن را اجرا کنیم
238
00:10:03,040 –> 00:10:05,920
و به آنجا برویم، تا ما اینجا را ببینیم
239
00:10:05,920 –> 00:10:09,440
lm به ما می دهد شماره ای
240
00:10:09,440 –> 00:10:12,160
که شما به آن نقطه عطف می گویید، بنابراین
241
00:10:12,160 –> 00:10:13,519
تا 32
242
00:10:13,519 –> 00:10:16,320
باشد، از 0 تا 32 شروع می شود، بنابراین شما
243
00:10:16,320 –> 00:10:20,399
33 مقدار دارید. و سپس شما x y و z را
244
00:10:20,399 –> 00:10:22,880
دارید، بنابراین ما باید همه این مقادیر را ذخیره کنیم، بنابراین
245
00:10:22,880 –> 00:10:25,040
آنچه ما به آن علاقه مندیم این
246
00:10:25,040 –> 00:10:28,240
سه مقدار است که ما به این اهمیتی نمی دهیم،
247
00:10:28,240 –> 00:10:30,560
بنابراین آنها را یادداشت می کنیم،
248
00:10:30,560 –> 00:10:32,959
بنابراین در اینجا آنچه را که انجام خواهیم داد
249
00:10:32,959 –> 00:10:34,640
در اولین مورد استفاده خواهیم کرد. ارزش،
250
00:10:34,640 –> 00:10:38,240
پس بیایید نظر را حذف کنیم و در اینجا
251
00:10:38,240 –> 00:10:41,120
lm را در اولین مقدار خود قرار دهیم،
252
00:10:41,120 –> 00:10:42,000
253
00:10:42,000 –> 00:10:44,880
بنابراین ارزش اول را صفر
254
00:10:44,880 –> 00:10:47,839
نکنیم و سپس میخواهیم
255
00:10:47,839 –> 00:10:48,800
256
00:10:48,800 –> 00:10:50,800
بدانیم که چه چیزی را فقط
257
00:10:50,800 –> 00:10:53,360
یک رشته f بنویسیم، نوشتن آن آسانتر خواهد بود
258
00:10:53,360 –> 00:10:57,200
. یک رشته f و در اینجا
259
00:10:57,200 –> 00:11:00,640
میتوانیم این را در پرانتز قرار دهیم
260
00:11:00,640 –> 00:11:03,440
و سپس میتوانیم یک کاما اضافه کنیم، بنابراین
261
00:11:03,440 –> 00:11:05,920
مقادیری خواهیم داشت که با کاما از هم جدا شدهاند
262
00:11:05,920 –> 00:11:07,680
که به نام csv نیز شناخته
263
00:11:07,680 –> 00:11:10,640
میشوند و سپس میخواهیم lm بنویسیم،
264
00:11:10,640 –> 00:11:13,279
سپس 2 مینویسیم
265
00:11:13,279 –> 00:11:15,839
و سپس دوباره کاما مینویسیم. و
266
00:11:15,839 –> 00:11:17,440
سپس
267
00:11:17,440 –> 00:11:20,480
در مورد ما یک براکت می نویسیم و
268
00:11:20,480 –> 00:11:22,079
سپس lm
269
00:11:22,079 –> 00:11:24,399
uh و می نویسیم سه،
270
00:11:24,399 –> 00:11:26,880
بنابراین اینها مقادیری هستند که ما به آن نیاز داریم، اما
271
00:11:26,880 –> 00:11:29,040
برای مقدار y
272
00:11:29,040 –> 00:11:32,880
مشکل این است که opencv از نقطه شروعی
273
00:11:32,880 –> 00:11:34,399
که به آن می گویید
274
00:11:34,399 –> 00:11:36,560
275
00:11:36,560 –> 00:11:39,040
استفاده می کند opencv از نقطه شروع از اینجا
276
00:11:39,040 –> 00:11:41,440
از گوشه بالا سمت چپ
277
00:11:41,440 –> 00:11:45,040
استفاده می کند اما uh unity از نقطه شروع
278
00:11:45,040 –> 00:11:46,399
از پایین استفاده می کند.
279
00:11:46,399 –> 00:11:49,120
بنابراین ما باید z را تغییر دهیم، متأسفم
280
00:11:49,120 –> 00:11:50,480
نه z،
281
00:11:50,480 –> 00:11:53,680
بنابراین y نباید 0 1 2 3 4 باشد،
282
00:11:53,680 –> 00:11:56,560
باید از اینجا شروع شود 0 1 2 3 4. بنابراین باید
283
00:11:56,560 –> 00:11:57,920
284
00:11:57,920 –> 00:11:59,440
آن را برعکس کنیم،
285
00:11:59,440 –> 00:12:01,839
بنابراین در اینجا می خواهیم بنویسیم
286
00:12:01,839 –> 00:12:04,560
ما اندازه تصویر خود را بررسی می کنیم تا
287
00:12:04,560 –> 00:12:06,639
288
00:12:06,639 –> 00:12:09,440
شکل نقطه تصویر تصویر
289
00:12:09,440 –> 00:12:11,440
در عدد
290
00:12:11,440 –> 00:12:14,320
صفر که ارتفاع منهای
291
00:12:14,320 –> 00:12:16,399
lm2 باشد، بنابراین آن را
292
00:12:16,399 –> 00:12:18,320
برعکس خواهد کرد،
293
00:12:18,320 –> 00:12:21,120
بنابراین بله این همان چیزی است که ما نیاز داریم
294
00:12:21,120 –> 00:12:25,440
و سپس کاری که می توانیم انجام دهیم این است که می توانیم ایجاد
295
00:12:25,440 –> 00:12:28,320
کنیم، می توانیم لیستی را در اینجا ایجاد کنیم.
296
00:12:28,320 –> 00:12:30,160
بگذارید فقط آن
297
00:12:30,160 –> 00:12:32,240
را لیست موقعیت بنامیم
298
00:12:32,240 –> 00:12:34,560
و لیست موقعیت خالی خواهد بود،
299
00:12:34,560 –> 00:12:36,639
بنابراین هر زمان که لیست موقعیت
300
00:12:36,639 –> 00:12:37,600
301
00:12:37,600 –> 00:12:40,399
را دریافت می کنیم، هر زمان
302
00:12:40,399 –> 00:12:42,560
که رشته lm را دریافت کردیم
303
00:12:42,560 –> 00:12:46,079
، آن را به رشته خود اضافه می کنیم، آن را به لیست موقعیت خود اضافه می کنیم،
304
00:12:46,079 –> 00:12:48,959
بنابراین در اینجا می نویسیم
305
00:12:48,959 –> 00:12:51,440
اگر ما جعبه مرزی را در اینجا
306
00:12:51,440 –> 00:12:54,000
داریم سپس به w می رویم لیست موقعیت
307
00:12:54,000 –> 00:12:56,800
تشریفات نقطه اضافه می شود و ما رشته lm را اضافه می کنیم
308
00:12:56,800 –> 00:12:59,600
تا هر بار رشته lm را تازه سازی کند
309
00:12:59,600 –> 00:13:00,959
310
00:13:00,959 –> 00:13:03,120
و سپس اضافه می شود
311
00:13:03,120 –> 00:13:07,279
بنابراین اگر بدنی که شما به آن می گویید
312
00:13:07,279 –> 00:13:09,680
شناسایی شد
313
00:13:09,680 –> 00:13:10,560
تا
314
00:13:10,560 –> 00:13:13,440
خوب باشد بنابراین کاری که می توانیم انجام دهیم این است که می توانیم
315
00:13:13,440 –> 00:13:16,399
چاپ کنیم لیست موقعیت را ببینیم که چه اتفاقی میافتد
316
00:13:16,399 –> 00:13:17,360
317
00:13:17,360 –> 00:13:20,480
و سپس میتوانیم آن را به یک فایل صادر کنیم،
318
00:13:20,480 –> 00:13:23,200
بنابراین ما اینجا لیست موقعیت را مینویسیم
319
00:13:23,200 –> 00:13:26,480
و بیایید آن را
320
00:13:27,839 –> 00:13:29,279
آنجا اجرا کنیم،
321
00:13:29,279 –> 00:13:31,760
خوب چه اتفاقی میافتد، خوب، ما
322
00:13:31,760 –> 00:13:34,560
چندین چاپ داریم، به همین دلیل
323
00:13:34,560 –> 00:13:37,839
مقادیر عجیب و غریب را نشان میدهد.
324
00:13:37,839 –> 00:13:39,120
325
00:13:39,120 –> 00:13:42,079
برو پس اکنون میتوانی ببینی
326
00:13:42,079 –> 00:13:43,600
در واقع سخت است بگوییم چه
327
00:13:43,600 –> 00:13:46,959
اتفاقی میافتد، چه کاری میتوانیم انجام دهیم این
328
00:13:46,959 –> 00:13:49,440
است که میتوانیم طول آن را چاپ کنیم
329
00:13:49,440 –> 00:13:50,639
تا
330
00:13:50,639 –> 00:13:53,440
بدانیم چه اتفاقی میافتد،
331
00:13:53,440 –> 00:13:54,399
بنابراین
332
00:13:54,399 –> 00:13:57,040
هر یک از این رشتههای lm اساساً یک
333
00:13:57,040 –> 00:13:58,959
فریم از انیمیشن هستند،
334
00:13:58,959 –> 00:14:01,680
بنابراین شما خواهید داشت. فرض کنید
335
00:14:01,680 –> 00:14:04,399
100 فریم انیمیشن است،
336
00:14:04,399 –> 00:14:06,160
بنابراین این تعداد فریم هایی است که ما دریافت می کنیم،
337
00:14:06,160 –> 00:14:08,959
بنابراین شما آن را بر 30 تقسیم کنید و
338
00:14:08,959 –> 00:14:12,240
اگر از 30 فریم در ثانیه استفاده می کنید، 30 فریم در ثانیه است،
339
00:14:12,240 –> 00:14:14,720
پس این چند ثانیه است
340
00:14:14,720 –> 00:14:17,120
که ویدیو پخش می شود یا
341
00:14:17,120 –> 00:14:19,600
انیمیشن چند ثانیه است، بنابراین در اینجا می توانید ببینید. ما یک
342
00:14:19,600 –> 00:14:23,360
کل داریم از حدود 327
343
00:14:23,360 –> 00:14:24,320
فریم،
344
00:14:24,320 –> 00:14:26,399
بنابراین این چیزی است که ما دریافت می کنیم، بنابراین اکنون
345
00:14:26,399 –> 00:14:29,920
کاری که می توانیم انجام دهیم این است که می
346
00:14:29,920 –> 00:14:32,880
توانیم هر زمان که دکمه s را فشار می دهیم این را در یک فایل متنی
347
00:14:32,880 –> 00:14:37,040
ذخیره کنیم تا بتوانیم آن را در یک کلید ذخیره
348
00:14:37,040 –> 00:14:39,600
کنیم و می توانیم بنویسیم که اگر
349
00:14:39,600 –> 00:14:41,360
کلید
350
00:14:41,360 –> 00:14:43,600
برابر با ord باشد.
351
00:14:43,600 –> 00:14:46,399
و s که به این معنی است که دکمه s را
352
00:14:46,399 –> 00:14:47,360
فشار داده
353
00:14:47,360 –> 00:14:49,680
ایم سپس آن را در یک فایل ذخیره
354
00:14:49,680 –> 00:14:53,440
می کنیم تا بتوانیم در اینجا با open
355
00:14:53,440 –> 00:14:55,440
بنویسیم و سپس نام فایل
356
00:14:55,440 –> 00:14:56,320
را می نویسیم
357
00:14:56,320 –> 00:14:59,680
پس بیایید آن را انیمیشن
358
00:14:59,680 –> 00:15:01,120
359
00:15:01,120 –> 00:15:02,560
360
00:15:02,560 –> 00:15:04,079
یا
361
00:15:04,079 –> 00:15:06,480
فایل انیمیشن بنامیم.
362
00:15:06,480 –> 00:15:08,880
خوب این
363
00:15:08,880 –> 00:15:14,000
فایل انیمیشن آزاردهنده است dot txt
364
00:15:14,000 –> 00:15:16,720
و سپس
365
00:15:16,720 –> 00:15:18,560
اجازه نوشتن را
366
00:15:18,560 –> 00:15:20,480
به آن می دهیم تا w را
367
00:15:20,480 –> 00:15:24,639
بنویسیم و سپس آن را به صورت f
368
00:15:24,639 –> 00:15:27,279
بنویسیم و سپس می خواهیم بنویسیم که
369
00:15:27,279 –> 00:15:30,720
نقطه f
370
00:15:30,720 –> 00:15:32,399
ما خطوط را می نویسد. حالا برای نوشتن خطوط،
371
00:15:32,399 –> 00:15:33,759
باید
372
00:15:33,759 –> 00:15:36,959
تمام این مقادیر را حلقه بزنیم و سپس آن را
373
00:15:36,959 –> 00:15:38,480
وارد کنیم،
374
00:15:38,480 –> 00:15:40,079
بنابراین باید تمام لیست موقعیت را حلقه بزنیم
375
00:15:40,079 –> 00:15:42,959
و آن را یکی یکی
376
00:15:42,959 –> 00:15:45,279
در یک خط دیگر وارد کنیم، بنابراین چگونه می توانیم انجام دهیم
377
00:15:45,279 –> 00:15:46,720
که
378
00:15:46,720 –> 00:15:50,160
اساساً می توانیم
379
00:15:50,480 –> 00:15:52,399
درصد
380
00:15:52,399 –> 00:15:54,000
s را بنویسیم.
381
00:15:54,000 –> 00:15:57,120
و یک خط جدید می نویسیم
382
00:15:57,120 –> 00:16:00,560
و سپس g هستیم برای نوشتن
383
00:16:00,560 –> 00:16:02,560
درصد
384
00:16:02,560 –> 00:16:04,959
مورد
385
00:16:05,680 –> 00:16:06,839
برای
386
00:16:06,839 –> 00:16:08,399
آیتم
387
00:16:08,399 –> 00:16:10,240
388
00:16:10,240 –> 00:16:13,759
در لیست موقعیت،
389
00:16:13,759 –> 00:16:15,920
بنابراین کاری که انجام می دهد این است که
390
00:16:15,920 –> 00:16:18,000
تمام آیتم ها را حلقه می زند
391
00:16:18,000 –> 00:16:20,959
و سپس آنها را
392
00:16:20,959 –> 00:16:25,519
یکی یکی در خط قرار می دهد، بنابراین به همین سادگی است
393
00:16:29,120 –> 00:16:32,079
، اجازه دهید آن را اجرا کنیم و اگر فشار دادیم دکمه s
394
00:16:32,079 –> 00:16:33,519
395
00:16:33,519 –> 00:16:35,199
و ما آن را متوقف می
396
00:16:35,199 –> 00:16:37,199
کنیم شما بروید حالا ما فایل انیمیشن
397
00:16:37,199 –> 00:16:38,720
را داریم
398
00:16:38,720 –> 00:16:42,720
و می توانید اینجا ببینید
399
00:16:43,040 –> 00:16:45,279
این همه اعدادی است که ما داریم،
400
00:16:45,279 –> 00:16:47,839
بنابراین سه عدد اول
401
00:16:47,839 –> 00:16:49,440
x y و z هستند
402
00:16:49,440 –> 00:16:52,560
سپس دوباره x y و z را داریم و
403
00:16:52,560 –> 00:16:56,720
سپس x y و z را داریم. و به همین
404
00:16:57,920 –> 00:17:00,880
ترتیب آیا این درست به نظر نمی رسد درست به نظر نمی رسد
405
00:17:00,880 –> 00:17:04,319
آه یک مشکل ویرگول وجود دارد، بنابراین ما
406
00:17:04,319 –> 00:17:06,160
یک کاما اضافه نکردیم،
407
00:17:06,160 –> 00:17:07,280
408
00:17:07,280 –> 00:17:10,160
بنابراین باید یک کاما دیگر در اینجا وجود داشته
409
00:17:10,160 –> 00:17:13,839
باشد، بنابراین در پایان اینجا باید یک کاما اضافه کنیم،
410
00:17:13,839 –> 00:17:15,280
411
00:17:15,280 –> 00:17:18,480
بنابراین اگر ما دوباره آن را اجرا کنید
412
00:17:18,480 –> 00:17:21,760
و سپس s را فشار می
413
00:17:21,760 –> 00:17:24,400
دهیم و متوقف می کنیم و آن را باز می کنیم و شما
414
00:17:24,400 –> 00:17:25,199
می روید،
415
00:17:25,199 –> 00:17:28,640
بنابراین اکنون خیلی بهتر به نظر می رسد
416
00:17:28,640 –> 00:17:31,120
آنجا بروید،
417
00:17:31,120 –> 00:17:34,000
بنابراین این مقادیر ما هستند، بنابراین این x y
418
00:17:34,000 –> 00:17:35,360
و z
419
00:17:35,360 –> 00:17:38,880
x y و z x y و z و غیره است، بنابراین در اینجا
420
00:17:38,880 –> 00:17:41,520
می توانید ببینید ما 38 فریم
421
00:17:41,520 –> 00:17:44,160
داریم تا بتوانیم به چرخش آن ادامه دهیم
422
00:17:44,160 –> 00:17:47,200
و سپس میتوانیم این فایل را به
423
00:17:47,200 –> 00:17:50,160
پروژه وحدت خود ببریم. o بیایید آن را اجرا کنیم و آن را ذخیره
424
00:17:50,160 –> 00:17:51,520
425
00:17:51,520 –> 00:17:56,000
کنیم تا اجازه دهیم تا آخر اجرا شود
426
00:17:57,120 –> 00:17:59,280
و دکمه ذخیره را در انتها فشار
427
00:17:59,280 –> 00:18:01,840
428
00:18:08,559 –> 00:18:10,960
می دهیم بسیار خوب من فکر می کنم شما نزدیک هستید و همینطور
429
00:18:10,960 –> 00:18:12,720
می روید
430
00:18:12,720 –> 00:18:15,600
بنابراین ما چند فریم گرفتیم
431
00:18:15,600 –> 00:18:17,039
314
432
00:18:17,039 –> 00:18:20,000
اوه کل 327 شد
433
00:18:20,000 –> 00:18:23,200
بنابراین من فکر می کنم که باید خوب باشد،
434
00:18:23,200 –> 00:18:26,480
بنابراین اکنون ما با قسمت های پایتون خود تمام شده ایم،
435
00:18:26,480 –> 00:18:28,799
هر زمان که می خواهید از یک ویدیوی متفاوت استفاده کنید،
436
00:18:28,799 –> 00:18:31,360
فقط ویدیو را در اینجا تغییر دهید
437
00:18:31,360 –> 00:18:34,960
و یک فایل انیمیشن ایجاد می کند، بنابراین
438
00:18:34,960 –> 00:18:36,640
اگر می خواهید نام را تغییر دهید، می
439
00:18:36,640 –> 00:18:39,039
توانید یک ویدیو اضافه کنید. شمارنده در اینجا نیز میتوانید بررسی کنید
440
00:18:39,039 –> 00:18:40,960
که چند فایل وجود دارد و میتوانید آن را
441
00:18:40,960 –> 00:18:43,200
در یک پوشه قرار دهید و میتوانید کارهای مختلف زیادی انجام دهید،
442
00:18:43,200 –> 00:18:44,799
اما در حال حاضر ما
443
00:18:44,799 –> 00:18:47,440
به unity میرویم و سپس در آنجا
444
00:18:47,440 –> 00:18:50,799
میخواهیم این را وارد کنیم،
445
00:18:51,120 –> 00:18:53,840
بنابراین در اینجا ما در پروژه یونیتی هستند و
446
00:18:53,840 –> 00:18:55,600
می توانید ببینید که ما در شرف ایجاد یک پروژه جدید هستیم
447
00:18:55,600 –> 00:18:57,840
و این نسخه
448
00:18:57,840 –> 00:19:01,400
uh 2020.3.25 f1 lts است،
449
00:19:01,840 –> 00:19:03,760
450
00:19:03,760 –> 00:19:05,360
بنابراین این همان چیزی است که ما استفاده می کنیم و
451
00:19:05,360 –> 00:19:07,440
فکر می کنم اگر از دیگری استفاده می کنید باید
452
00:19:07,440 –> 00:19:09,039
کار کند، بسیار
453
00:19:09,039 –> 00:19:11,840
ابتدایی است. این نباید مشکلی باشد بنابراین
454
00:19:11,840 –> 00:19:14,320
در اینجا می خواهیم نام را بنویسیم پس
455
00:19:14,320 –> 00:19:17,919
بیایید i را صدا کنیم تصویر برداری از حرکت
456
00:19:17,919 –> 00:19:21,200
و ما پروژه خود را ایجاد خواهیم کرد،
457
00:19:21,200 –> 00:19:23,679
بنابراین در اینجا در یکپارچگی
458
00:19:23,679 –> 00:19:26,400
به صحنه خود می رویم و کاری که انجام خواهیم داد این است که
459
00:19:26,400 –> 00:19:28,000
چند نقطه ایجاد می کنیم
460
00:19:28,000 –> 00:19:30,080
و سپس باید چند
461
00:19:30,080 –> 00:19:32,720
خط ایجاد کنیم، اما بعداً این کار را انجام خواهیم داد.
462
00:19:32,720 –> 00:19:34,720
در حال حاضر می خواهیم دو چیز ایجاد کنیم
463
00:19:34,720 –> 00:19:38,400
، اولی این است که اجازه دهید فقط
464
00:19:38,400 –> 00:19:40,960
کلیک راست کنیم و خالی ایجاد می کنیم و
465
00:19:40,960 –> 00:19:43,440
آن را مدیر می نامیم،
466
00:19:43,440 –> 00:19:45,840
بنابراین این مدیر
467
00:19:45,840 –> 00:19:49,200
اسکریپت انیمیشن را خواهد داشت، بنابراین ما می نویسیم و
468
00:19:49,200 –> 00:19:51,919
همه موارد را وارد می کنیم. آنچه را شما
469
00:19:51,919 –> 00:19:54,799
نشانهها مینامید و سپس
470
00:19:54,799 –> 00:19:57,200
با استفاده از این اسکریپت مدیر، آنها را به نقاط خود سوق میدهیم،
471
00:19:57,200 –> 00:19:59,440
بنابراین من بعداً به شما خواهم گفت که
472
00:19:59,440 –> 00:20:02,240
اوه دقیقاً چه
473
00:20:02,240 –> 00:20:04,880
چیزی در اسکریپت ما خواهد بود، اما برای اجرای
474
00:20:04,880 –> 00:20:06,400
یکپارچه اسکریپت
475
00:20:06,400 –> 00:20:09,120
باید آن را پیوست کنیم. به یک آبجکت
476
00:20:09,120 –> 00:20:11,520
که در مورد ما یک شی خالی است و
477
00:20:11,520 –> 00:20:13,679
ما آن را مدیر صدا
478
00:20:13,679 –> 00:20:15,919
می کنیم، بنابراین چیز جالبی نیست
479
00:20:15,919 –> 00:20:18,080
و سپس یک شیء خالی دیگر را نیز ایجاد
480
00:20:18,080 –> 00:20:20,400
می کنیم و آن را نقاط می نامیم
481
00:20:20,400 –> 00:20:21,840
482
00:20:21,840 –> 00:20:24,960
تا تمام نقاط را داشته باشد یا
483
00:20:24,960 –> 00:20:28,720
می توانید همچنین نام آن را فرض کنید بدن
484
00:20:28,720 –> 00:20:30,880
و داخل در بدنه ما تمام
485
00:20:30,880 –> 00:20:33,120
نقاط را داریم فقط بگوییم
486
00:20:33,120 –> 00:20:35,440
و در اینجا کلیک راست می کنیم و
487
00:20:35,440 –> 00:20:37,679
می خواهیم
488
00:20:37,679 –> 00:20:39,760
آنچه را که باید ایجاد کنیم یک کره ایجاد می کنیم
489
00:20:39,760 –> 00:20:41,200
490
00:20:41,200 –> 00:20:43,120
و
491
00:20:43,120 –> 00:20:46,799
فقط نام را ثابت نگه می
492
00:20:46,799 –> 00:20:51,280
داریم و اندازه آن را به تغییر می دهیم. 0.2
493
00:20:51,280 –> 00:20:54,880
و سپس 0.2 و سپس 0.2
494
00:20:54,880 –> 00:20:56,480
بنابراین این
495
00:20:56,480 –> 00:20:58,880
کره مربعی ماست اگر دکمه f را فشار دهیم
496
00:20:58,880 –> 00:21:01,280
ما را به کره می برد
497
00:21:01,280 –> 00:21:04,159
و این همان
498
00:21:04,159 –> 00:21:06,320
چیزی است که شما به آن می گویید رنگ سفید است،
499
00:21:06,320 –> 00:21:09,520
اوه ما دوست داریم آن را
500
00:21:09,520 –> 00:21:12,000
قرمز کنیم تا بتوانیم انجام دهید این است که ما می توانیم ایجاد
501
00:21:12,000 –> 00:21:13,679
کنیم، اینجا کلیک راست می کنیم و
502
00:21:13,679 –> 00:21:15,039
503
00:21:15,039 –> 00:21:17,360
آنچه را که شما
504
00:21:17,360 –> 00:21:19,679
می خواهید ایجاد می کنیم، یک متریال ایجاد می کنیم
505
00:21:19,679 –> 00:21:22,720
و این ماده جدید را به آن
506
00:21:22,720 –> 00:21:24,320
رنگ قرمز
507
00:21:24,320 –> 00:21:26,640
می دهیم.
508
00:21:26,640 –> 00:21:29,120
509
00:21:29,120 –> 00:21:30,880
بالای آن همین است،
510
00:21:30,880 –> 00:21:33,600
بنابراین اکنون رنگ آن قرمز است،
511
00:21:33,600 –> 00:21:34,559
بنابراین
512
00:21:34,559 –> 00:21:37,440
این اساساً یکی از نشانههایی است
513
00:21:37,440 –> 00:21:42,000
که ما به آن نیاز داریم، در مجموع 33 علامت مشخصه است،
514
00:21:42,000 –> 00:21:45,200
بنابراین کره شماره صفر خواهد بود
515
00:21:45,200 –> 00:21:47,919
و سپس کپی و پیست میکنیم، بنابراین اگر به
516
00:21:47,919 –> 00:21:50,080
چسباندن ادامه
517
00:21:50,080 –> 00:21:52,320
دهیم، ببینید
518
00:21:52,320 –> 00:21:55,360
که می توانیم به 32 برسیم زیرا در فا
519
00:21:55,360 –> 00:21:57,360
نیز صفر می
520
00:21:57,360 –> 00:22:01,120
شماریم ct میتوانیم آن را به 0 تغییر نام دهیم
521
00:22:01,120 –> 00:22:02,799
و سپس از 0
522
00:22:02,799 –> 00:22:07,120
تا 32، 33 کره مختلف داریم، بنابراین
523
00:22:07,120 –> 00:22:08,960
همه آنها در یک موقعیت هستند،
524
00:22:08,960 –> 00:22:10,559
بنابراین لازم نیست نگران آن باشیم
525
00:22:10,559 –> 00:22:13,039
زیرا موقعیتیابی
526
00:22:13,039 –> 00:22:15,440
از فایل میآید، بنابراین وقتی وارد میکنیم آن
527
00:22:15,440 –> 00:22:17,600
فایل را نیز موقعیت یابی خواهیم داشت،
528
00:22:17,600 –> 00:22:18,880
529
00:22:18,880 –> 00:22:22,400
بنابراین بیایید در واقع به فایل خود برگردیم
530
00:22:22,400 –> 00:22:24,240
و کار بعدی که انجام می دهیم
531
00:22:24,240 –> 00:22:26,559
کپی می کنیم و آن را در اینجا پیست می کنیم،
532
00:22:26,559 –> 00:22:30,799
بنابراین شما باید به اکسپلورر بروید،
533
00:22:31,760 –> 00:22:33,919
بنابراین در اینجا به دارایی ها
534
00:22:33,919 –> 00:22:36,880
و در داراییهایی را که میخواهید
535
00:22:36,880 –> 00:22:39,600
فایل را جایگذاری کنید، بنابراین این متن نقطهای فایل انیمیشنی است
536
00:22:39,600 –> 00:22:42,080
که ما ایجاد کردیم
537
00:22:42,080 –> 00:22:44,240
و حالا اگر به اینجا بروید میبینید
538
00:22:44,240 –> 00:22:46,400
که اینجاست، میتوانید به سادگی بکشید و رها کنید
539
00:22:46,400 –> 00:22:48,559
و همچنین باید کار کند،
540
00:22:48,559 –> 00:22:50,799
بنابراین اینجا میتوانید ببینید این
541
00:22:50,799 –> 00:22:51,760
فایلی است
542
00:22:51,760 –> 00:22:52,840
که
543
00:22:52,840 –> 00:22:56,960
به هر حال ما تعداد زیادی اعداد دیوانه
544
00:22:56,960 –> 00:22:58,799
545
00:22:58,799 –> 00:23:01,280
داریم، بنابراین اکنون باید این سه امتیاز را به دست
546
00:23:01,280 –> 00:23:02,799
آوریم و باید آن را
547
00:23:02,799 –> 00:23:04,799
روی یکی
548
00:23:04,799 –> 00:23:07,679
از کره ها قرار دهیم،
549
00:23:07,679 –> 00:23:10,159
بنابراین اکنون برای گرفتن اطلاعات از
550
00:23:10,159 –> 00:23:12,400
فایل انیمیشن خود که نیاز داریم. برای ایجاد یک
551
00:23:12,400 –> 00:23:15,039
اسکریپت انیمیشن، بنابراین ما روی و راست کلیک می کنیم
552
00:23:15,039 –> 00:23:16,720
ایجاد کنید،
553
00:23:16,720 –> 00:23:19,280
ما یک اسکریپت c-sharp ایجاد می کنیم،
554
00:23:19,280 –> 00:23:21,120
آن را انیمیشن می نامیم
555
00:23:21,120 –> 00:23:23,120
، مثلاً کد،
556
00:23:23,120 –> 00:23:25,679
و می توانیم اکنون آن را باز کنیم،
557
00:23:25,679 –> 00:23:27,760
حتی اگر با سی شارپ آشنایی ندارید،
558
00:23:27,760 –> 00:23:29,679
این نباید مشکلی باشد،
559
00:23:29,679 –> 00:23:31,120
تقریباً
560
00:23:31,120 –> 00:23:34,240
شبیه چیزی است که شما دیده اید به پایتون.
561
00:23:34,240 –> 00:23:36,400
کمی تفاوت اینجا و
562
00:23:36,400 –> 00:23:38,640
آنجا ذکر می کنم که دقیقاً چه
563
00:23:38,640 –> 00:23:40,559
تفاوت هایی وجود دارد
564
00:23:40,559 –> 00:23:42,159
565
00:23:42,159 –> 00:23:43,840
و کدی که قرار است بنویسیم
566
00:23:43,840 –> 00:23:46,320
بسیار کوچک است بنابراین نباید
567
00:23:46,320 –> 00:23:48,960
چیز سختی باشد
568
00:23:48,960 –> 00:23:52,080
بنابراین این اساساً
569
00:23:52,080 –> 00:23:55,440
اسکریپت ما اکنون است و یک کلاس
570
00:23:55,440 –> 00:23:57,600
به نام دارد. کد انیمیشن
571
00:23:57,600 –> 00:23:58,320
پس
572
00:23:58,320 –> 00:24:00,240
دقیقاً چه اتفاقی میافتد، بنابراین هر زمان
573
00:24:00,240 –> 00:24:02,559
که یک اسکریپت ایجاد میکنید، اساساً یک
574
00:24:02,559 –> 00:24:06,400
کلاس است، بنابراین این نام در اینجا کد انیمیشن
575
00:24:06,400 –> 00:24:08,799
و نام اینجا باید
576
00:24:08,799 –> 00:24:11,440
دقیقاً یکسان باشد، نمیتواند متفاوت باشد
577
00:24:11,440 –> 00:24:14,080
زیرا فایل نشاندهنده کلاس
578
00:24:14,080 –> 00:24:14,960
و
579
00:24:14,960 –> 00:24:17,600
کاری است که این کلاس انجام میدهد. ارث بری
580
00:24:17,600 –> 00:24:19,520
از monobehaviour
581
00:24:19,520 –> 00:24:22,159
و mono behaviour کلاسی است
582
00:24:22,159 –> 00:24:24,960
که قبلاً توسط unity توسعه یافته است که
583
00:24:24,960 –> 00:24:27,760
همه این عملکردها مانند start و
584
00:24:27,760 –> 00:24:30,400
update را دارد، بنابراین لازم نیست حلقه را
585
00:24:30,400 –> 00:24:32,880
در جایی قرار دهید، بنابراین این w اتفاقاً این کد
586
00:24:32,880 –> 00:24:34,799
در ابتدا اجرا می شود و این کد به
587
00:24:34,799 –> 00:24:36,960
طور مداوم با حلقه اجرا می شود اگر
588
00:24:36,960 –> 00:24:38,640
این را
589
00:24:38,640 –> 00:24:41,360
از اینجا حذف کنید، می بینید که
590
00:24:41,360 –> 00:24:43,360
مشکل ساز
591
00:24:43,360 –> 00:24:47,840
خواهد بود و به درستی اجرا نمی
592
00:24:48,000 –> 00:24:48,880
593
00:24:48,880 –> 00:24:52,400
594
00:24:52,400 –> 00:24:55,440
شود. کاری را که قرار است انجام
595
00:24:55,440 –> 00:24:56,960
دهیم، میخواهیم
596
00:24:56,960 –> 00:24:58,840
597
00:24:58,840 –> 00:25:02,000
فقط آن را در اینجا
598
00:25:02,000 –> 00:25:04,559
بنویسیم تا عمومی بنویسیم، به
599
00:25:04,559 –> 00:25:07,600
این معنی که میتوان از خارج به آن دسترسی داشت،
600
00:25:07,600 –> 00:25:09,840
بنابراین فقط از این اسکریپت
601
00:25:09,840 –> 00:25:12,720
اسکریپتهای دیگر نباشد یا بتوانیم از خارج به آن دسترسی داشته باشیم.
602
00:25:12,720 –> 00:25:15,279
و همچنین بنابراین ما میخواهیم
603
00:25:15,279 –> 00:25:17,760
اشیاء عمومی بازی
604
00:25:17,760 –> 00:25:21,120
بنویسیم و به بسیاری از آبجکتهای بازی نیاز
605
00:25:21,120 –> 00:25:24,960
داریم و آن را body مینامیم،
606
00:25:24,960 –> 00:25:28,000
بنابراین کاری که انجام میدهد این است که
607
00:25:28,000 –> 00:25:30,720
این لیست از اشیاء بازی را ایجاد میکند
608
00:25:30,720 –> 00:25:33,919
و آن را در بدن ذخیره میکند، بنابراین اگر ما
609
00:25:33,919 –> 00:25:35,279
این را ذخیره کنید
610
00:25:35,279 –> 00:25:38,320
و اگر به عقب برگردیم
611
00:25:40,240 –> 00:25:43,279
اسکریپت را دوباره بارگیری می کند
612
00:25:43,279 –> 00:25:44,799
و اگر
613
00:25:44,799 –> 00:25:47,919
اکنون آن را به مدیر خود وصل می کنیم
614
00:25:47,919 –> 00:25:50,880
تا اسکریپت انیمیشن را
615
00:25:50,880 –> 00:25:52,880
بگیریم و به مدیر متصل کنیم آن
616
00:25:52,880 –> 00:25:56,240
را رها می کنیم و اکنون اینجا می توانید ببینید در
617
00:25:56,240 –> 00:25:58,480
کد انیمیشن می توانید
618
00:25:58,480 –> 00:26:00,880
ببینید متغیری به نام body وجود دارد
619
00:26:00,880 –> 00:26:03,919
زیرا عمومی است و در اینجا به ما نشان می دهد بنابراین
620
00:26:03,919 –> 00:26:06,799
اینجا لیست بدن ما است و این لیست
621
00:26:06,799 –> 00:26:09,039
در حال حاضر خالی است بنابراین کاری که باید انجام دهیم این
622
00:26:09,039 –> 00:26:12,720
است که باید 33 عنصر را در اینجا قرار دهیم بنابراین
623
00:26:12,720 –> 00:26:15,200
اینجا می نویسیم 33
624
00:26:15,200 –> 00:26:18,880
و این 33 شی را برای ما ایجاد می کند،
625
00:26:18,880 –> 00:26:20,960
بنابراین می توانید ببینید
626
00:26:20,960 –> 00:26:22,960
که تا 32 اینجا هستند.
627
00:26:22,960 –> 00:26:24,799
بنابراین کاری که اکنون باید انجام
628
00:26:24,799 –> 00:26:27,279
دهیم کمی وقت
629
00:26:27,279 –> 00:26:29,520
گیر است، بنابراین باید هر کدام از
630
00:26:29,520 –> 00:26:32,559
این ها را برداریم و آن را در اینجا به شکل کروی قرار دهیم. یک تا
631
00:26:32,559 –> 00:26:35,279
شدید اوه متاسفم کره صفر تا صفر
632
00:26:35,279 –> 00:26:37,279
عنصر یک به کره یک
633
00:26:37,279 –> 00:26:41,520
و غیره بنابراین من این کار را انجام می دهم اکنون
634
00:26:41,520 –> 00:26:43,440
سه
635
00:26:43,440 –> 00:26:45,760
چهار
636
00:26:46,400 –> 00:26:48,720
پنج
637
00:26:48,960 –> 00:26:51,039
شش
638
00:26:51,039 –> 00:26:53,120
7
639
00:26:53,120 –> 00:26:55,440
8
640
00:26:55,440 –> 00:26:57,600
9
641
00:26:57,600 –> 00:27:00,559
10 می دانم که کمی
642
00:27:00,559 –> 00:27:03,200
وقت گیر است اما شما فقط باید
643
00:27:03,200 –> 00:27:04,400
یک بار آن را انجام دهید
644
00:27:04,400 –> 00:27:09,440
و سپس آن را انجام دهید برای همیشه و همیشه اجرا خواهد شد
645
00:27:09,440 –> 00:27:12,080
بنابراین 14 من کاملاً مطمئن هستم که باید
646
00:27:12,080 –> 00:27:13,760
راه بهتری برای انجام این
647
00:27:13,760 –> 00:27:16,159
کار وجود داشته باشد بنابراین اگر کسی می داند لطفاً
648
00:27:16,159 –> 00:27:18,320
در نظرات به ما اطلاع دهد
649
00:27:18,320 –> 00:27:21,919
و دفعه بعد آن را امتحان خواهم کرد
650
00:27:21,919 –> 00:27:23,360
بنابراین 18
651
00:27:23,360 –> 00:27:25,440
19
652
00:27:25,440 –> 00:27:26,880
20
653
00:27:26,880 –> 00:27:29,600
21
654
00:27:29,600 –> 00:27:32,080
22
655
00:27:32,080 –> 00:27:34,480
23
656
00:27:34,480 –> 00:27:36,880
4
657
00:27:37,120 –> 00:27:38,880
5
658
00:27:38,880 –> 00:27:41,039
6
659
00:27:41,039 –> 00:27:43,279
7
660
00:27:43,279 –> 00:27:45,520
8
661
00:27:45,679 –> 00:27:48,240
9
662
00:27:48,240 –> 00:27:52,000
و 30 و 31
663
00:27:52,000 –> 00:27:54,080
و 32
664
00:27:54,080 –> 00:27:57,679
آه 32 دلم برای آنجا تنگ شده بود شما برو پس اکنون
665
00:27:57,679 –> 00:28:00,880
همه اشیایی را داریم که پیوند داده شدهاند، بنابراین
666
00:28:00,880 –> 00:28:03,760
اکنون وقتی به اسکریپت خود برمیگردیم،
667
00:28:03,760 –> 00:28:05,120
در واقع
668
00:28:05,120 –> 00:28:08,000
میتوانیم به هر یک از این نقاط ارتباط داشته
669
00:28:08,000 –> 00:28:10,399
باشیم و میتوانیم بگوییم که به موقعیت x y و z بروید،
670
00:28:10,399 –> 00:28:11,360
671
00:28:11,360 –> 00:28:13,679
بنابراین به همین دلیل است که ما
672
00:28:13,679 –> 00:28:17,360
به دسترسی این اشیا نیاز داریم، پس بیایید اکنون به
673
00:28:17,360 –> 00:28:18,399
عقب برگردیم.
674
00:28:18,399 –> 00:28:21,840
فایل ما اساساً در یک لیست است
675
00:28:21,840 –> 00:28:24,799
و این لیست از رشته ها تشکیل شده است،
676
00:28:24,799 –> 00:28:26,640
بنابراین کاری که باید انجام دهیم این است که باید
677
00:28:26,640 –> 00:28:29,200
این اطلاعات را از نظر لیست بازیابی کنیم
678
00:28:29,200 –> 00:28:32,399
و سپس با هر عنصر از آن
679
00:28:32,399 –> 00:28:35,919
لیست، آن را به اعداد تبدیل کرده و
680
00:28:35,919 –> 00:28:38,799
از آن اعداد در لیست استفاده کنیم. نقاط،
681
00:28:38,799 –> 00:28:41,120
بنابراین در اینجا کاری که ما انجام
682
00:28:41,120 –> 00:28:42,799
خواهیم داد، اینجا می نویسیم
683
00:28:42,799 –> 00:28:45,600
که می توانیم آن را خصوصی نگه داریم، بنابراین
684
00:28:45,600 –> 00:28:48,000
نیازی به نوشتن در اینجا خصوصی نیست، بنابراین
685
00:28:48,000 –> 00:28:49,679
یک لیست ایجاد می کنیم
686
00:28:49,679 –> 00:28:51,440
و آن
687
00:28:51,440 –> 00:28:55,039
لیست باید یک عنصر خاص از نوع داشته باشد،
688
00:28:55,039 –> 00:28:57,600
بنابراین این نوع ما باید در اینجا تعریف کنید، بنابراین
689
00:28:57,600 –> 00:29:00,159
ما آن را رشته می نامیم،
690
00:29:00,159 –> 00:29:03,039
بنابراین این نوع رشته است و
691
00:29:03,039 –> 00:29:05,440
آنچه را که ما آن را می نامیم، آن را
692
00:29:05,440 –> 00:29:07,840
خطوط
693
00:29:08,080 –> 00:29:11,760
می نامیم، بنابراین ما لیستی از رشته ها ایجاد می
694
00:29:11,760 –> 00:29:14,720
کنیم و آن را خطوط می نامیم، بنابراین هر
695
00:29:14,720 –> 00:29:17,360
خط را یک به یک و سپس می گیریم. ما
696
00:29:17,360 –> 00:29:19,440
آن را به اعداد تبدیل می کنیم،
697
00:29:19,440 –> 00:29:20,240
بنابراین
698
00:29:20,240 –> 00:29:23,440
اکنون باید خود را بدست آوریم فایل متنی بنابراین ما
699
00:29:23,440 –> 00:29:25,600
اینجا می نویسیم خطوط
700
00:29:25,600 –> 00:29:27,360
برابر با
701
00:29:27,360 –> 00:29:29,840
سیستم نقطه
702
00:29:29,840 –> 00:29:32,080
io
703
00:29:32,080 –> 00:29:35,120
نقطه فایل
704
00:29:37,279 –> 00:29:41,120
نقطه خواندن خطوط
705
00:29:41,120 –> 00:29:43,279
و سپس ما باید
706
00:29:43,279 –> 00:29:46,960
در مکانی که مکان خواهد بود
707
00:29:46,960 –> 00:29:48,799
باید بنویسیم
708
00:29:48,799 –> 00:29:52,440
دارایی های دوگانه نقل قول
709
00:29:54,880 –> 00:29:56,799
اسلش
710
00:29:56,799 –> 00:29:58,880
711
00:29:58,880 –> 00:30:01,360
فایل متحرک متن نقطه
712
00:30:01,360 –> 00:30:03,919
پس باید دقیقاً یکسان باشد.
713
00:30:03,919 –> 00:30:06,000
و سپس کاری که باید انجام دهیم این است که فقط
714
00:30:06,000 –> 00:30:08,559
باید آن را به یک لیست تبدیل کنیم
715
00:30:08,559 –> 00:30:10,159
دو
716
00:30:10,159 –> 00:30:12,399
t برای لیست باید سرمایه باشد،
717
00:30:12,399 –> 00:30:14,559
718
00:30:14,559 –> 00:30:17,600
بنابراین اگر لیست کار نمی کند به این
719
00:30:17,600 –> 00:30:18,640
دلیل است که
720
00:30:18,640 –> 00:30:20,720
721
00:30:20,720 –> 00:30:23,039
ما وارد نکرده ایم، کتابخانه ای را وارد نکرده ایم.
722
00:30:23,039 –> 00:30:25,840
لازم است، بنابراین ما باید از
723
00:30:25,840 –> 00:30:27,520
پیوند سیستم استفاده
724
00:30:27,520 –> 00:30:29,200
کنیم، بنابراین روی آن کلیک می
725
00:30:29,200 –> 00:30:32,159
کنیم و پیوند سیستم را وارد می کند، بنابراین می
726
00:30:32,159 –> 00:30:33,600
توانید اینجا را ببینید
727
00:30:33,600 –> 00:30:36,399
که این کتابخانه ما وارد شده است، بنابراین اکنون می
728
00:30:36,399 –> 00:30:38,799
توانید ببینید لیست to هیچ خطایی نمی دهد،
729
00:30:38,799 –> 00:30:39,919
730
00:30:39,919 –> 00:30:40,960
بنابراین
731
00:30:40,960 –> 00:30:43,120
اجازه دهید فقط آن را ذخیره کنید
732
00:30:43,120 –> 00:30:44,960
و در اینجا کاری که ما انجام خواهیم داد این است که
733
00:30:44,960 –> 00:30:47,120
چاپ ها را می نویسیم
734
00:30:47,120 –> 00:30:51,600
و سپس می خواهیم خطوط را در صفر چاپ
735
00:30:51,600 –> 00:30:53,919
کنیم، بنابراین فقط می خواهیم ببینیم که آیا همه چیز به
736
00:30:53,919 –> 00:30:55,760
درستی چاپ می شود یا نه
737
00:30:55,760 –> 00:30:57,600
و آیا همه چیز را به درستی وارد می کنیم
738
00:30:57,600 –> 00:30:59,360
و به درستی اجرا می شود یا
739
00:30:59,360 –> 00:31:01,679
نه، بنابراین ما این را ذخیره می کنیم.
740
00:31:01,679 –> 00:31:04,480
و ما قصد داریم i را حرکت دهیم کنار بگذارید و
741
00:31:04,480 –> 00:31:07,120
سپس به اینجا برمیگردیم
742
00:31:07,120 –> 00:31:08,799
743
00:31:08,799 –> 00:31:10,399
، اسکریپتها را دوباره بارگذاری میکند
744
00:31:10,399 –> 00:31:14,240
و ما میخواهیم آن را اجرا کنیم،
745
00:31:14,559 –> 00:31:16,640
بنابراین اکنون در حال اجرا است و اگر
746
00:31:16,640 –> 00:31:18,960
به کنسول نگاه کنید، این کنسول در
747
00:31:18,960 –> 00:31:22,000
اینجا است، در بازی در حال به حداکثر رساندن است، اجازه دهید این
748
00:31:22,000 –> 00:31:23,360
کار را
749
00:31:23,360 –> 00:31:25,600
انجام ندهیم. فقط آن را به اینجا برگردانید،
750
00:31:25,600 –> 00:31:28,240
پس اکنون
751
00:31:28,240 –> 00:31:29,600
اولین عنصر را
752
00:31:29,600 –> 00:31:32,159
در هر تکرار به ما نشان می دهد، بنابراین می توانید ببینید این
753
00:31:32,159 –> 00:31:34,320
اعدادی هستند که دریافت می کنیم، به
754
00:31:34,320 –> 00:31:37,120
عنوان مثال، کاری که می توان