در این مطلب، ویدئو تغییر تصویر با استفاده از پایتون (با تئوری و کد) با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:08:17
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,030 –> 00:00:02,129
سلام بچه ها برای گرفتن دوز به عقب خوش آمدید و
2
00:00:02,129 –> 00:00:04,080
در این ویدیو خواهیم دید که چگونه یک تصویر را تغییر دهیم
3
00:00:04,080 –> 00:00:07,379
، بنابراین اگر تصویر اصلی مانند این ایده دیوید به ما داده شود،
4
00:00:07,379 –> 00:00:12,150
5
00:00:12,150 –> 00:00:13,530
تصویر تغییر یافته چیزی شبیه به
6
00:00:13,530 –> 00:00:17,310
این خواهد بود، بنابراین اجازه دهید ابتدا تئوری پشت آن را ببینیم.
7
00:00:17,310 –> 00:00:19,529
اگر هنوز در Usher مشترک نشده اید
8
00:00:19,529 –> 00:00:21,449
و لطفاً
9
00:00:21,449 –> 00:00:24,359
برای تماشای ویدیوهای برنامه نویسی بیشتر این کار را انجام
10
00:00:24,359 –> 00:00:27,119
دهید، بنابراین اجازه دهید اکنون نظریه را ببینیم این
11
00:00:27,119 –> 00:00:28,859
تئوری در مورد تغییر تصویر است اگر
12
00:00:28,859 –> 00:00:31,050
بخش تئوری را دوست ندارید، لطفاً
13
00:00:31,050 –> 00:00:33,030
آن را حفظ کنید. برای اینکه کد را
14
00:00:33,030 –> 00:00:37,230
مستقیماً درست ببینیم، بنابراین کاری که ما انجام خواهیم داد این است که اگر
15
00:00:37,230 –> 00:00:41,340
این خط ثابت تصویر ما با
16
00:00:41,340 –> 00:00:45,030
گوشه بالا سمت چپ به عنوان X کاما Y باشد،
17
00:00:45,030 –> 00:00:47,640
کاری که انجام می دهیم این است که
18
00:00:47,640 –> 00:00:51,180
یک پیکسل را به سمت راست تغییر می دهیم، به این معنی یک
19
00:00:51,180 –> 00:00:54,329
ستون به سمت راست و یک تغییر
20
00:00:54,329 –> 00:00:57,899
ستون B به قسمت پایین خوب است، یعنی
21
00:00:57,899 –> 00:01:02,190
به سمت جنوب، بنابراین پیکسل جابجا شده از
22
00:01:02,190 –> 00:01:05,069
X کاما Y نشان داده می شود.
23
00:01:05,069 –> 00:01:08,010
24
00:01:08,010 –> 00:01:10,439
در حال در
25
00:01:10,439 –> 00:01:13,080
نظر گرفتن همان قاب پس از این
26
00:01:13,080 –> 00:01:16,020
pa همه این قسمت ها سیاه خواهند بود و
27
00:01:16,020 –> 00:01:19,470
این قسمت که در تصویر نقطه چین قرار
28
00:01:19,470 –> 00:01:21,900
دارد فقط حاوی تصویر است و
29
00:01:21,900 –> 00:01:25,320
این قسمت های پایین در سمت
30
00:01:25,320 –> 00:01:27,659
راست و در قسمت پایین به این معنی است که
31
00:01:27,659 –> 00:01:30,299
قسمت پایین در کادر قرار نمی گیرد.
32
00:01:30,299 –> 00:01:32,729
ما خط جامد را
33
00:01:32,729 –> 00:01:35,880
به عنوان قاب خود در نظر می گیریم، بنابراین اولین
34
00:01:35,880 –> 00:01:37,920
کاری که باید انجام دهیم
35
00:01:37,920 –> 00:01:42,000
این است که این ماتریس را 1 0 a و 0 1 B بگیریم که در آن
36
00:01:42,000 –> 00:01:44,040
a جابجایی به سمت راست است و B
37
00:01:44,040 –> 00:01:47,369
تغییر به سمت پایین است.
38
00:01:47,369 –> 00:01:51,509
محاسبه به این صورت است x – y – 1
39
00:01:51,509 –> 00:01:53,909
نتیجه ای است که حاوی
40
00:01:53,909 –> 00:01:58,439
ضرب 1 0 در 0 1 B با X Y 1 است
41
00:01:58,439 –> 00:02:02,159
در اینجا X و y مبدا هستند که به معنای
42
00:02:02,159 –> 00:02:04,799
قسمت سمت چپ بالای پیکسل است و
43
00:02:04,799 –> 00:02:07,409
این ماتریس ما است. که ما گرفتهایم
44
00:02:07,409 –> 00:02:10,190
و ضرب
45
00:02:10,190 –> 00:02:13,200
نقطه را در تصویر جابهجایی ما به دست میدهد،
46
00:02:13,200 –> 00:02:16,770
بنابراین هر پیکسل در فریم اصلی ما به
47
00:02:16,770 –> 00:02:20,130
فریم حاصل منتقل میشود
48
00:02:20,130 –> 00:02:22,830
که به معنای مکان جدید است، بنابراین
49
00:02:22,830 –> 00:02:25,220
چگونه محاسبه میشود که فقط یک
50
00:02:25,220 –> 00:02:29,069
ضرب ماتریسی ساده X است. داش برابر است
51
00:02:29,069 –> 00:02:33,900
با 1 به X به اضافه 0 به y به علاوه a به 1
52
00:02:33,900 –> 00:02:37,040
ok و سپس به صورت X به اضافه یک
53
00:02:37,040 –> 00:02:40,819
خط تیره y به صورت y به علاوه B می آید،
54
00:02:40,819 –> 00:02:44,940
بنابراین اگر این را به عنوان مبدا یا
55
00:02:44,940 –> 00:02:48,510
یک پیکسل در نظر بگیریم، مکان جدید آن X
56
00:02:48,510 –> 00:02:52,830
به اضافه a و y به علاوه B خواهد بود. این یکی خوب است،
57
00:02:52,830 –> 00:02:55,170
پس ریاضیات با
58
00:02:55,170 –> 00:02:57,690
تغییر و تغییر و تصویر اینگونه کار می کند، بنابراین اجازه دهید اکنون
59
00:02:57,690 –> 00:03:03,440
ببینیم چگونه آن را کدگذاری کنیم، بنابراین اجازه دهید
60
00:03:03,440 –> 00:03:06,090
ابتدا کدنویسی کنیم، به دو کتابخانه
61
00:03:06,090 –> 00:03:09,660
NP و cb2 نیاز داریم که به معنای numpy است و می گوییم v2
62
00:03:09,660 –> 00:03:12,660
و مورد بعدی که ما باید انجام دهیم این
63
00:03:12,660 –> 00:03:15,780
است که باید تصویر را بخوانیم بنابراین v2
64
00:03:15,780 –> 00:03:19,380
dot را ببینید من نام فایل را می خوانم
65
00:03:19,380 –> 00:03:26,430
که David da guia dot jpg است و اجازه دهید بگوییم
66
00:03:26,430 –> 00:03:30,049
که این کار را برای فریم خاکستری انجام خواهیم داد، خوب من
67
00:03:30,049 –> 00:03:32,700
به شما نشان خواهم داد که چگونه این کار را انجام دهید. برای یک
68
00:03:32,700 –> 00:03:33,980
قاب رنگی و همچنین
69
00:03:33,980 –> 00:03:37,320
ستونهای رز کاما برابر است با شکل نقطه تصویر
70
00:03:37,320 –> 00:03:40,650
برای یک تصویر خاکستری فقط سطرها و
71
00:03:40,650 –> 00:03:43,370
ستونها به عنوان خروجی داده میشوند
72
00:03:43,370 –> 00:03:45,930
در حالی که برای تصویر رنگی
73
00:03:45,930 –> 00:03:47,970
سه خروجی ردیف ستون و ارتفاع وجود دارد
74
00:03:47,970 –> 00:03:50,910
که حاوی رنگهایی است که به این معنی است.
75
00:03:50,91