در این مطلب، ویدئو Code Combat Master of Names – آموزش پایتون سطح 16 با حل با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:03:55
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,060 –> 00:00:03,120
این مبارزه با کد است من روی
2
00:00:03,120 –> 00:00:05,250
نسخه پایتون کار میکنم. در حال حاضر روی
3
00:00:05,250 –> 00:00:08,010
استاد نامها کار میکنم.
4
00:00:08,010 –> 00:00:09,450
5
00:00:09,450 –> 00:00:13,320
6
00:00:13,320 –> 00:00:16,079
7
00:00:16,079 –> 00:00:18,029
8
00:00:18,029 –> 00:00:22,020
بعداً به آن ارجاع داده شد، میتوانید هر زمان که خواستید یک مقدار جدید به یک متغیر اختصاص دهید،
9
00:00:22,020 –> 00:00:25,080
از پنج
10
00:00:25,080 –> 00:00:27,240
نزدیکترین دشمن برای هدف قرار دادن
11
00:00:27,240 –> 00:00:30,720
نزدیکترین دشمن استفاده کنید.
12
00:00:30,720 –> 00:00:34,440
13
00:00:34,440 –> 00:00:37,260
14
00:00:37,260 –> 00:00:44,480
X
15
00:00:44,480 –> 00:00:51,930
برابر 40 اوه ما می دانیم که X باید برابر با 3 باشد
16
00:00:51,930 –> 00:00:55,530
بنابراین این X نشان دهنده چیز دیگری است
17
00:00:55,530 –> 00:00:58,590
در اینجا ما دشمن قهرمان داریم 1 خوب
18
00:00:58,590 –> 00:01:01,859
من این ساعت را در ریاضیات می گیرم شما
19
00:01:01,859 –> 00:01:08,000
همچنین می توانید از دشمن 1 در اینجا 37 به اضافه دشمن یک
20
00:01:08,000 –> 00:01:11,790
دشمن 1 در آنجا استفاده کنید. یعنی 3
21
00:01:11,790 –> 00:01:14,880
چیزی است که نماد آیتم دیگری است،
22
00:01:14,880 –> 00:01:18,420
بنابراین این متغیر به سمت بالا در اینجا جایی که
23
00:01:18,420 –> 00:01:21,119
آنها از دشمن استفاده می کنند.
24
00:01:21,119 –> 00:01:23,700
25
00:01:23,700 –> 00:01:26,700
26
00:01:26,700 –> 00:01:29,460
من آنها دشمن 1
27
00:01:29,460 –> 00:01:33,720
مثل قهرمان ما اینجا انجام می دهد خوب پس ما باید
28
00:01:33,720 –> 00:01:34,950
چه کاری انجام دهیم و اینها فقط
29
00:01:34,950 –> 00:01:37,740
نظراتی هستند که برای ما نکاتی هستند درست است
30
00:01:37,740 –> 00:01:39,720
که توسط کامپیوتر خوانده نمی شوند و
31
00:01:39,720 –> 00:01:41,820
سپس به کسی حمله می کنیم که ما فقط
32
00:01:41,820 –> 00:01:46,770
نامش را دشمن گذاشتیم. 1 دو بار حالا کاری که میخواهیم
33
00:01:46,770 –> 00:01:49,140
انجام دهیم، باور دارم اوه، قبلاً آن را دارد قهرمان ما،
34
00:01:49,140 –> 00:01:49,560
35
00:01:49,560 –> 00:01:51,990
بیایید بزنیم، فرار کنیم، دوباره به اطراف نگاه میکنم، دوباره به اطراف نگاه میکند
36
00:01:51,990 –> 00:01:54,750
،
37
00:01:54,750 –> 00:01:57,509
این دشمن را نام نمیبرد، من مکث میکنم
38
00:01:57,509 –> 00:02:01,969
که خیلی سریع پی